Komentarze użytkownika bialysul
Znaleziono 3699 komentarzy użytkownika bialysul.
Pokazuję stronę 40 z 93 (komentarze od 1561 do 1600):
Panowie gramy ****nie, ale miejmy troszke zaufania do tego faceta, kazdy myslacy kibic widzi ze to nie wina tranera, i teraz jego zmaiana moglaby okazac sie strzalem w kolano, Wengerowi zabraklo wykonawcow swojej taktyki, moze zawodnicy ktorych zakupilismy zlapia forme, i druzyna zlapie rytm i zgranie, ale do tego potrzeba czasu, pozostaje nam spokojnie przeczekac i ocenic zespol, i terenera po sezonie, nie teraz, gwaltowne ruchy moglyby zrobic wiecej zlego niz dobrego...
dupe sciska ze Arsenal oczekuje bitwy ze slabym beniaminkiem, ale taka jest terazniejszosc, stracilismy zbyt wielu kluczowych pilkarzy.
aha i jeszcze jedna sprawa, jak dlugo Borussia utrzyma w klubie swoich najlepszych pilkarzy?
ile bedzie znaczyc po odejsciu Gotze, Reusa, czy Lewandowskiego, co gdyby ich powykupywali tak jak nas od kilku sezonow...?
Zobaczymy kiedy Borusia wywalczy kolejne mistrzostwo kraju :D
Arsenal to wiekszy klub niz Borussia, moze i oni sa w lepszej formie pilkarsko, osiagaja lepsze wyniki, ale jest to mniejszy klub, ktoremu duzo brakuje do AFC
inna sprawa ze gdyby pan Wacek i jego klub mieli grac w lidze z City,Manu, Chealsy, nie wspominajac o druzynach aspirujacych do top4 Bpl, nie wywalczyli by mistrzostwa.
Czy krok w tyl, to zalezy co by soba prezentowal, bycmoze bylby to dla niego, i klubu, krok do przodu, ktorego nie zrobi w Bundeslidze
dla mnie Gotze to jeszcze dzieciak, on nie odejdzie z Bundesligi, jego nastepny klub to Bayern, to typowy niemiec...
Nasz problem jest bardzo prosty...
co mogloby zaskoczyc dzis naszego rywala?
strzaly z daleka, i wrzutki, a my ciagle ulomnie gramy srodkiem po ziemi...
nie potrafimy dostosowac taktyki do rywala
Vermalen ***** 4 czy 5 raz ograny jak dziecko!!!
zawalil 1 gola, teraz prawie 2
mial byc pogrom...?
arsenal jest bezradny, naciskaja, i nic z tego nie wynika, a mozemy nadziac sie na kontre
Jak zwykle nie docenili rywala, mysleli ze beda kontrolowac sobie spokojnie gre, i uda sie cos strzelic, jak zwykle zostalismy skarceni
verma popelnil 3 bledy, 2 razy uratowal nas Wojtek, za trzecim juz nie;/
miejmy nadzieje ze zajedziemy ich kondycyjnie, i nasza lawka przechyli szale zwyciestwa;)
Pieknie :) 1-0
Vermalen 3 blad... tragedia
Piekne podanie do podolskiego- Giroud by to skonczyl napewno strzalem na bramke
Vermalen 2 bledy i Szczesny 2 raz ratuje nam dupe:/
Ramsey jak s*******il proste podanie do Coqe;/
panowie
skoro jeszcze daja mu szanse znaczy ze moze cos w nim widzą
Song tez byl skreslany, nikt by kiedys nie pomyslal ze moze byc klasowym zawodnikiem, i trafic do Barcelony.
Cazorla dobze zrobil!
dopoki takie zagrania nie sa karane, to nie rozumiem dlaczego pilkarze Afc maja nie korzystac z tego typu sztuczek, jest to czesc pilki noznej, symulowali zawsze, i symulowali najwieksi pilkarze, z tego co wiem takich sztuczek pilkarze tez sie ucza, jest to tzw. naturalne upadanie:) ostatnio jest glosno o Suarezie, teraz o Cazorli
a ile razy symulowal C.Ronaldo, kto pamieta Rooneya ktory nie raz rozjezdzal sie jak zaba a nie zostal nawet musniety...
a wielki Drogba, spoglodajacy jednym okiem spod zakrytej rekoma twarzy na sedziego...
***** jest to norma, ale oczywiscie trzeba napietnowac pilkarza AFC, dziw bierze ze robia to jeszcze jego kibice
i nie *******cie mi tu o przyzwoitosci, pomyslcie ile goli w sezonie pada wlasnie po takich symulacjach tez dla takich ekip jak Barca, Real, Manu, Chealsy.
kogo obchodzilo w meczu LM z nami... Barca symulowala, ich pilkarze padali jak razeni pradem, przy minimalnym kontakcie, oni wygrali, i to sie liczylo
chcialbym zeby tym sie zajeli, tez zeby byly powtorki, ale dopoki niema, nie widze problemu...
schalke04.pl/news/Hunter-uzgadnia-warunki-kontraktu-z-Arsenalem-3015
Kurczaki dzis graly? jaki byl wynik?
napewno Cazorla nie zostal kopniety, aly czy nie zostal najpierw nadepniety ?
matt21
myslisz ze Rvp w obecnej sytuacji zrobilby wiecej? ja mysle ze nie, niema dobrych podan, nasi skrzydlowi sa bardzo sredni i przewidywalni, poza Cazorla ktory niestety sam wiele nie zrobi bo rywale go dobze pilnuja, brakuje kreatywnosci, i roznorodnosci zagran, jestesmy przewidywalni, sa druzyny ktore bronia dobze nasz styl, a my nie posiadamy alternatyw, grajac ciagle to samo, klepiec po ziemi, brakuje gornych zagran, dobrych dosrodkowan, przy stalych fragmentach gry jestesmy bardzo slabi, zarowno w ataku, jak i obronie, mamy w skladzie zbyt wielu podobnych do siebie pilkarzy, mam nadzieje ze Wenger znajdzie wkoncu zloty srodek na ten sklad.
nasza gra jest cholernie przewidujaca, a obroncy rywali wygladaja na bardzo spokojnych przy destrukcji naszych akcji, dlaczego? bo ***** wiedza ze nie bedzie strzalow z dystansu bo nikt nie strzela, wiedza ze nie bedzie dosrodkowan, bo nikt nie probuje, jak nawet sa to sa slabe, niedokladne, wiedza ***** ze wystarczy podwoic Theo i Cazorle,i juz odcinaja Girouda od pilek, bo poza jeszcze Wilscherem niema nikogo zeby zagrac cos nieprzewidywalnego i dokladnego. ale dzis wygramy:P niewiem jak ale musimy to zrobic;)
szyszak
debilu Wenger nie niszczy sam swojej pracy, niszczy ja zarzad, i kluby jak City ktore podkupuja nam pilkarzy.
***** ile mozna powtarzac takim baranom jak ty ze tu nawet Morinho nie zrobi wiecej niz top4
najlepsi odchodza bo nie mamy kasy by sprowadzac najlepszych, nie mamy kasy by ich oplacac
Wenger trzyma sie wieloletniej filozofi, niestety niema juz w klubie gwiazd, jest wielu pilkarzy ktorzy nie sa tak pewni siebie, i nie posiadaja odpowiednich umiejetnosci, by grac filozofie Wengera, jednak zmiana jej po tylu latach bylaby strzalem w kolano, dziwicie sie ze np. West Brom ma ladne wyniki, ale oni tez graja swoja pilke, graja to co potrafia , na co pozwalaja im posiadani pilkarze, tam nie tracili filarow, a co roku sie wzmacniaja, my zostalismy oskubani, i jesli Wenger zakonczy sezon na podium Bpl bedzie to osiagniecie na miare mistrzostwa.
Borekenema
On gra juz tak dobrze, jak sie wypowiada:p dla mnie gra swietnie, brakuje mu jednak wsparcia naszej pomocy, to nie jego wina ze tych bramek jest niewiele, a wynika to z braku dobrych podan.
co do piosenki..., jesli ktos zna tekst, mozna go latwo dopasowac do osoby Giroud w naszym klubie, widac ze kibice pokladaja w nim nadzieje, chlop napewno czuje sie tam dobrze, i przy wsparciu, i odpowiednich podaniach, bedzie miazdzyl, bo jest swietny.
Diame z WHU fajny grajek, ladnie zagral z nami...
dzisiejszy mecz bedzie ciezki, chlopaki moga sie spalic presja jaka ciazy na nich po ostatnich wynikach, mysle ze najbardziej realny wynik w tym momencie to remis, my jestesmy bez formy, oni sa w szczycie, ale narazie to tylko 5pkt przewagi, takze spokojnie, wiele ekip zaliczy jeszcze spadek formy, a my mozemy zlapac ja przed finiszem, paradoksalnie moze byc lepiej niz w ubieglych sezonach, kiedy to wlasnie na finiszu gubilismy pkt.
dzik19
no w pewnym sensie masz racje z tym Rysiem....;)
kibice obwiniaja czesto trenera za zle zagrania pilkarzy, za ich blędy, a chwala np. za zwyciestwa ktore sa wynikiem umiejetnosci, dobrych zagran pilkarzy... nie wierze ze asystent Guardioli jest tak wspanialym trenerem ze smialo idzie na mistrza w LaLiga, poprostu ma tam pilkarzy ktorzy robia swoja robote, a jego w tym udzial jest niewielki, co innego w AFC gdzie nie posiadamy tak wielkich indywidualnosci, zreszta to samo mozna zaobserwowac w Manu, City, Chealsy, tam maja pilkarzy ktorzy w pojedynke potrafia wygrac mecz, my opieramy swoja gre na zgraniu, i stylu,ktorego po wyprzedazy brakuje.
Ramsi
no i pozytywnie jest;) w zeszlym sezonie nie bylismy w duzo lepszej sytuacji, w tej chwili mamy moze 10 miejsce, ale jest to tylko 5 pkt do miejsca 3, a sezon dlugi,bedzie dobze;)
Pieknieeee powiedziane, niestety ci mniej myslacy, "mysla" inaczej, a byloby dokladnie... Arsenal przy tej polityce placowej, i transferowej juz dawno nie gralby w LM...,
no ale niektorzy mysla ze przyjdzie pan Mourinho i powie dajcie mi pieniadze na transfery, musze kupic sobie 3 pilkarzy po 50 mln i wygram wam lige po 2 sezonach- jak to bylo w przypadku Realu... a pozniej odejdzie, ***** pomyslcie ludzie troche...
Zmienic Wengera? i co dalej?
kto na jego miejsce? jak daleko zaszedl Man City w LM? ile pieniedzy wpakowali w klub? a Chealsy? ilu jeszcze bedzie tam trenerow? ile Abramowicz wydal na swoja zabawke, i ile oba te kluby placa tygodniowo swoim gwiazdeczka?
mozna miec kilka zastrzezen do Wengera, ale czy to jego wina ze druzyna gra slabo?, to jego wina ze Vermalen wybijal pilke wprost pod nogi Rvp, to jego wina ze Jenkinson tak dryblowal ze skonczylo sie bramka dla Swanse? przykladow mozna podac mnostwo, trzeba sie zastanowic na ile wina lezy po stronie trenera, a na ile po stronie zawodnikow, ktorzy poprostu nie wykonuja swojej roboty jak nalezy, oczywiscie mozna winic Wengera za transfery, tylko co ten chlop moze? chcial sciagnac hazarda i co? zreszta co my mozemy zaoferowac pilkarza w formie o ktorych walcza inne kluby z gornej polki, nie mamy ani kasy na transfery, ani na tygodniowki.
zobaczycie ze Wenger podniesie te druzyne, i zobaczycie ze kiedys bedziemy plakac jak go tu zabraknie.
Panowie mowie wlasnie do mojej panny ze OlY maja dobrego snajpera na lawce, i jak wejdzie to nasz Filaro go nie upilnuje... dlugo nie czekalem, widac Wenger nie ogladal Mitroglu.... heh pieknie
Rosa pieknie gra, Gervinho coraz bardziej irytuje swoja bezmyslnoscia, ma chlop wszystko, by byc jak Ronaldinho, ;) ale niema glowy, i chyba juz nie bedzie mial...
bez paniki
***** moze jest 10 miejsce, ale do 3 brakuje nam 5 pkt, wiec nie robcie afery, chlopaki zalapia forme i jeszcze uda sie uratowac ten sezon, top4 wystarczy zwazywszy na to ze sklad jest w przebudowie od 3 sezonow, tracimy waznych pilkarzy, w przyszlym sezonie moze ktos dojdzie, Giroud, Podolski, Cazorla beda miec 1 sezon za soba, dopiero wtedy bedziemy mogli marzyc o czyms wiecej.
Moze to nasz nowy Henry, fajnie skleil, ladny ruch, decyzja, i sam strzal swietny.
malyglod
dobrze napisane...
Aj ludzie jakie ma znaczenie czy tu mamy Wengera- czy Mourinho, sa to najlepsi z najlepszych w swoim fachu, nawet Mou nic nie poradzi na polityke transferowa, i placowa.
gdyby Wenger mogl zatrzymywac swoich najlepszych pilkarzy, gdyby Arsenal mogl konkurowac placowo z innymi wielkimi klubami, byloby inaczej, do klubu chcialyby przychodzic gwiazdy, graliby najlepsi, i nie chcieliby nas opuszczac, niestety jest inaczej, pilkarze lapiacy dobra forme, otrzymuja o wiele lepsze oferty z innych klubow ktore nas co roku oslabiaja, zaczelo sie od Adebayora, ktory gral bajecznie, a gdyby dostal odpowiednia kaske gralby pewnie nadal, pozniej sie posypalo..., nawet Fabregas i Rvp zostaliby widzac ze klub wciaz sie wzmacnia, i ma ambicje, niestety my tylko probujemy...
zjedza nas u siebie...
ArseneAL
no niema lepszego skladu od nas... tylko ze oni graja to co potrafia, my gramy cos do czego brakuje nam wykonawcow
a Rvp uciekl, nazywamy go judaszem, a on wiedzial cos czego my nie wiemy, to ze Arsenal nie zmieni sie przez kolejne lata, nadal bedziemy sprowadzac sredniakow, i tylko probowac o cos grac, moze sie oczywiscie udac cos wygrac, ale nie bedziemy juz wielkim klubem..., jak uda sie komus wyjsc poza poziom reszty, pojdzie pod mlotek..., i tak w kolko, kolejny pilkarz to Sagna? Wilschere?, najblizej jest Theo., za pieniadze ktore zarobimy, nie kupimy topowych pilkarzy w formie, bo nie bedzie nas stac na ich oplacenie.
Niema co panowie winic trenera za bezsilnosc pilkarzy
taktyka nie jest zla, problem tkwi w braku odpowiednich wykonawcow
oczywiscie mozna powiedziec Wenger sie wypalil... ale pomyslcie nad tym z innej strony..., jestescie pewni ze pilkarze wykonali dzis zalozenia taktyczne trenera? pozatym w wiekszosci meczow, to indywidualnosci, indywidualne akcje 1-2 zawodnikow wygrywaja mecze, dzis tego zabraklo, gralismy niezle, pokazalismy im ze sa oni tylko naszymi nasladowcami, jesli chodzi o klepanie pilka..., ale tym bezsilnym klepaniem, ciaglymi nieskutecznymi atakami, i powrotami za kontra, sami sie zajechalismy, i zostalismy skarceni, jeszcze raz napisze, brakuje wykonawcow na kilku pozycjach by grac "Barcelone" boczni obroncy, skrzydlowi, i brak typowego rozgrywajacego, Cesc F...:(
pozatym Wilschere zagral bardzo ladnie;)
Liga Mistrzów jak sama nazwa wskazuje jest dla mistrzow, graja w niej najlepsze kluby z najlepszych lig, kluby ktore swoja forma, umiejetnosciami graczy, i konsekwencja ciaglej gry na najwyzszym poziomie, podczas calego sezonu, nagradzane sa mozliwoscia wlasnie wystepowania w tych rozgrywkach.
jaki jest wiec sens dawac mozliwosc gry klubom ktore okupuja powiedzmy srodek tabeli w swoim kraju? jaki wtedy sens ma walka o 2-3-czy 4 miejsce akurat w BPL?
i inna sprawa, slaby klub, okupujacy gdzies powiedzmy srodek tabeli, nie zmeczony rywalizacja o mistrzostwo ligi..., majac dobry dzien, czysty przypadek... wygrywa te rozgrywki, czy to naprawde bylby mistrz?
glupota
poczekajcie jaka Borussia bedzie mocna jak w przyszlym roku pozbeda sie Lewego, i Goetze, a moze tez Reusa, i Hummelsa, tylko czekac jak "wielkie" kluby ich podkupia, i gowno beda grac.
Filip999
chlopcze ty postrzegasz pilkarzy jak jakies marionetki, ktore tylko trenuja, i graja mecze, a ty siedzisz i oceniasz ich prace wpierdalajac chipsy, popijajac piwkiem, to sa ludzie, pilka to ich praca, nawet jesli ja kochaja, bo daje im przyjemnosc, pozostaje to praca, jak inni ludzie maja tez prawo do odetchniecia od tej pracy, i zycia poza nia..., a tak pzoatym chyba nigdy nie widziales jak sie zabawiaja pilkarze ManUnited, byly gdzies filmiki jak Rio ich krecil... to co sie dzieje u nas to pikus;)
Ramsey
robi z tylu dziury? bo ***** ma ofensywne usposobienie a Wenger wystawia go Box-to-Box
wczoraj zagral ladnie, nawet nie chodzi o asyste, madrze podawal, ladnie utrzymywal sie przy pilce, oddal 2 grozne strzaly, tracil mniej niz zwykle.
kurde to ze Wenger uparcie na niego stawia nie moze byc przypadkiem, czasem mnie tez to irytuje, ale widac chlop musi ciezko pracowac, moze tez dobze wyglada na treningach, a problemem jest psychika, moze wciaz ma jakas blokade po urazie, kurde niewiem, ale jesli to zaufanie do niego sprawi ze wroci do formy z przed kontuzji to jestem za;), pieknie gral...napewno ma potencjal.
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 15 | 11 | 3 | 1 | 36 |
2. Chelsea | 16 | 10 | 4 | 2 | 34 |
3. Arsenal | 16 | 8 | 6 | 2 | 30 |
4. Nottingham Forest | 16 | 8 | 4 | 4 | 28 |
5. Manchester City | 16 | 8 | 3 | 5 | 27 |
6. Bournemouth | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
7. Aston Villa | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
8. Fulham | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
9. Brighton | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
10. Tottenham | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
11. Brentford | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
12. Newcastle | 16 | 6 | 5 | 5 | 23 |
13. Manchester United | 16 | 6 | 4 | 6 | 22 |
14. West Ham | 16 | 5 | 4 | 7 | 19 |
15. Crystal Palace | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Everton | 15 | 3 | 6 | 6 | 15 |
17. Leicester | 16 | 3 | 5 | 8 | 14 |
18. Ipswich | 16 | 2 | 6 | 8 | 12 |
19. Wolves | 16 | 2 | 3 | 11 | 9 |
20. Southampton | 16 | 1 | 2 | 13 | 5 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Mimo ze popieram Wengera i polityke wprowadzania mlodych graczy do pierwszego skladu, to Arsenal powinien miec w skladzie topowych graczy w formie, tylko tacy moga nam zapewnic trofea, mlodziez owszem, wprowadzac, dawac szanse, ale nie na niej opierac druzyne
wyobrazcie sobie takich pilkarzy jak Cavani, czy Falcao w AFC, kiedys byloby to mozliwe, teraz nie mamy szans z klubami finansowanymi przez ogromnych inwestorow, wydajacymi ogromne pieniadze na utrzymanie, i transfery zawodnikow, musimy stac sie choc troche konkurencyjni, by tacy pilkarze chcieli grac dla nas, mam nadzieje ze to nie puste slowa, i Afc wkoncu zacznie placic...