Wenger przeciwny pomysłowi rozszerzenia Ligi Mistrzów

Wenger przeciwny pomysłowi rozszerzenia Ligi Mistrzów 01.12.2012, 08:16, Marcin Stefaniak 46 komentarzy

Arsene Wenger przyznał, że nie jest do końca przekonany do pomysłu rozszerzenia Ligi Mistrzów do 64 klubów. Prezydent UEFA - Michel Platini - stwierdził ostatnio, że organizacja myśli nad usunięciem Ligi Europy i założeniem jednych, wielkich rozgrywek.

Wenger uważa jednak, że taki pomysł mógłby wpłynąć negatywnie nie tylko na samą Ligę Mistrzów, ale także na rywalizację w poszczególnych ligach.

- Nie jestem do końca przekonany gdyż już teraz momentami są problemy z wypełnieniem trybun w fazie grupowej. Myślę, że to stworzyłoby tylko więcej dodatkowych kłopotów i automatycznie obniżyło poziom rywalizacji.

- Oznaczałoby to bowiem powstanie prawdziwego pucharu Europy. To byłoby również szkodliwe dla krajowych rozgrywek i zmniejszyłoby zainteresowanie pierwszymi fazami rywalizacji. Jeśli tak się stanie, będzie to Liga Europy, nie Mistrzów.

Arsene Wenger autor: Marcin Stefaniak źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
pepe126p komentarzy: 66101.12.2012, 19:32

Heh może niech lepiej zmieni zdanie, bo innaczej możemy się nie załapać na następną kampanię LM

marcin22m komentarzy: 7501.12.2012, 18:21

lepiej niech będzie za bo jak się załapiemy na LE to będzie cud

Izdyh komentarzy: 1701.12.2012, 16:57

Jeżeli mają być jedne wielkie rozgrywki zamiast LE i LM to wcale to nie zwiększy liczby meczów a na pewno nie w znaczący sposób.
Gwarantuje to także większą ilość meczów pomiędzy słabymi drużynami a czołówką europejską, takie spotkania cieszą się dużym zainteresowaniem kibiców słabszych ekip.

no i może zobaczylibyśmy w tych rozgrywkach polską drużynę :P

Lr556 komentarzy: 153601.12.2012, 15:33

Dobrze gada, polać mu.
A ja się jaram że w CL nie ma polskich klubów. Non stop transmitowaliby ich mecze.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 101.12.2012, 15:31


czarny7777777, a gdyby było w drugą stronę, Arsenal-Legia, też byłby pełny? nie sądzę, bo bilety byłby pewnie po cenach LM, a nie ligi podwórkowej.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 101.12.2012, 15:30

zgadzam się, przy obecnych zasadach zespoły ze słabszych lig mają otwartą drogę do LM, a skoro tam nie potrafią trafić to znaczy, że są za słabe. mecze po 5-0 z ogórkami do fajnych nie należą.

bazibas komentarzy: 26801.12.2012, 15:24

no dobrze mówi Wenger o tym że to by juz nie było LM tylko europy ;p

czarny7777777 komentarzy: 251601.12.2012, 15:19

z tymi trybunami to przesadził bo mecz np Legia -Arsenal (stadion a Legi pełny w 100%)

ozzy95 komentarzy: 1939 newsów: 101.12.2012, 15:02

Arsene, no co ty chcesz pozbawić nas Polaków szans na CL...

Korss komentarzy: 234201.12.2012, 14:57

Wenger dobrze mówi, w 100% się z nim zgadzam.

DawidAFC komentarzy: 18095 newsów: 125101.12.2012, 14:19

Jasne, że nie. To bezsensowny pomysł. I potem taka drużyna jak np. AEL Limassol grałaby np. przeciwko Barcelonie. Albo po prostu zmniejszyłoby to poziom rozgrywek i tyle..

ArsenalFan92 komentarzy: 183501.12.2012, 13:47

Lepiej niech tak zostanie jak jest.

WoolwichArsenal komentarzy: 72101.12.2012, 13:45

Dobrze jest jak jest ;)

fabregas1987 komentarzy: 2579301.12.2012, 13:36

no wlasnie, skoro by sie to rozszerzylo do 64 zespolow, to biorac 1 z Polski, z Anglii już trzeba by wziac z 10 ;d

arsenalbarca komentarzy: 115601.12.2012, 13:10

Ale opowiadacie. To jest Liga Mistrzów sensie "mistrzów" futbolu, a nie mistrzów krajowych. Skoro godziny się na 2 miejsce, to możemy i na 3 i 4, albo i 5.

Sorry, ale ludzie chcą oglądać mecze Chelsea-Real, Barca-MU, City-Bayern, a nie Cluj-Galatasaraj.

Jacy tam ze Śląska Wrocław "mistrzowie" przy takiej Swansea, co?

hei007 komentarzy: 352801.12.2012, 13:02

Też nie jestem za tym pomysłem, ale Liga Mistrzów to powinna być liga dla mistrzów swoich krajów. Czyli na przykład 12-16 mistrzów krajów + do tego Vice-Mistrzowie. A tak to nazywamy to LM, a połowa to drużyny z 3-4 miejsc ; D.

archterror komentarzy: 428701.12.2012, 13:02

Również zgadzam się z wypowiedzią Wengera. Na udział w Lidze mistrzów zasługują tylko najlepsze drużyny. Inaczej nie mogłoby to już się nazywać Ligą Mistrzów. Poza tym czym my się przejmujemy. I tak jest to nasz ostatni sezon w LM.

gooner92 komentarzy: 1678 newsów: 501.12.2012, 12:52

Niebawem nie będzie to nas dotyczyć...

Michal123 komentarzy: 154101.12.2012, 12:45

Słaby pomysł.

Rider komentarzy: 242201.12.2012, 12:31

racja ale my już powoli tracimy udział w LM z roku na rok

Sakahai komentarzy: 206001.12.2012, 12:26

Wenger dobrze mówi, to jest beznadziejny pomysł

TomiBomi6 komentarzy: 15601.12.2012, 12:23

sorry że się powtarzam:)

Gofer999 komentarzy: 1466901.12.2012, 12:18

Dawno Papa nie powiedział nic tak sensownego.

niski93 komentarzy: 581601.12.2012, 12:16

Beznadziejny pomysł, mam nadzieję że tak się nie stanie.

piter1908 komentarzy: 510301.12.2012, 11:58

Kto z wielkich klubów się na to zgodzi ? Kasa automatycznie byłaby dzielona na 64 zespoły i już za sam udział w pierwszej fazie grupowej nie byłoby tak dużych pieniędzy.
To akurat jest głupi pomysł bo Liga Mistrzów musi być silnie obsadzona a jeśli będzie tam występował Sunderland Aston Villa czy jakieś Heracles Almelo to sorry ale kto będzie oglądał mecze grupowe ? Cały prestiż LM pójdzie w pizdu ...

TomiBomi6 komentarzy: 15601.12.2012, 11:55

Papcio ma rację przynajmniej polskie kluby by miały szanse ale czy to by była liga mistrzów...wydaje mi się że nie

TomiBomi6 komentarzy: 15601.12.2012, 11:55

Ppcio ma racje przynajmniej polskie kluby by miały szanse ale czy to by była liga mistrzów...mnie się wydaje że nie.

m91aciek komentarzy: 44801.12.2012, 11:49

Zgadzam się z Wengerem, beznadziejny pomysł. To już nie byłoby to samo.

jimmykanonier1886 komentarzy: 1078401.12.2012, 11:47

wyobrzażacie sobie mistrza polski w elitarnej LM,ja nie

TomiBomi6 komentarzy: 15601.12.2012, 11:47

Wenger ma racje jak się tak stanie to liga mistrzów na tym straci bo co że będą wyniki po 6-0 jak będzie wiadomo i tak kto wygra

Zaloguj komentarzy: 216601.12.2012, 11:33

Też jestem przeciwna, w fazie grupowej najlepsze drużyny będą grać z samymi słabiakami i dla nikogo to nie będzie interesujące, bo wiadomo kto z takiej grupy na pierwszym miejscu wyjdzie i w 1/16 prawdopodobnie nie byłoby żadnych hitów.

12Titi14 komentarzy: 4302 newsów: 57001.12.2012, 11:27

"Jeśli tak się stanie, będzie to Liga Europy, nie Mistrzów."

Nie trzeba więcej mówić.

bialysul komentarzy: 369901.12.2012, 11:14

Liga Mistrzów jak sama nazwa wskazuje jest dla mistrzow, graja w niej najlepsze kluby z najlepszych lig, kluby ktore swoja forma, umiejetnosciami graczy, i konsekwencja ciaglej gry na najwyzszym poziomie, podczas calego sezonu, nagradzane sa mozliwoscia wlasnie wystepowania w tych rozgrywkach.

jaki jest wiec sens dawac mozliwosc gry klubom ktore okupuja powiedzmy srodek tabeli w swoim kraju? jaki wtedy sens ma walka o 2-3-czy 4 miejsce akurat w BPL?

i inna sprawa, slaby klub, okupujacy gdzies powiedzmy srodek tabeli, nie zmeczony rywalizacja o mistrzostwo ligi..., majac dobry dzien, czysty przypadek... wygrywa te rozgrywki, czy to naprawde bylby mistrz?

glupota

szyszak komentarzy: 94401.12.2012, 11:12

no tak nasze coroczne trofeum straci na prestiżu

szyszak komentarzy: 94401.12.2012, 11:12

no tak nasze coroczne trofeum straci na prestiżu

mitmichael komentarzy: 4924301.12.2012, 10:50

A w tym momencie jaka to jest niby Liga Mistrzow skoro rozgrywki nie wygrał Mistrz danego kraju (w tym przypadku Anglii) tylko druzyna z miejsca 6 czy tam 7 czyli Chelsea i graja w niej druzyny z miejsc 2-4 przykładowo.

"- Nie jestem do końca przekonany gdyż już teraz momentami są problemy z wypełnieniem trybun w fazie grupowej."

A ja sie moge załozyc, ze w klubach ktorych gra w Lidze Mistrzow to marzenie scietej głowy trybuny byłyby zapełnione po brzegi. Ja jestem za - jest to zawsze wiecej meczy a Boss jest przeciwny bo wtedy bedzie mniej kasy dostawał.

Carpitu komentarzy: 32901.12.2012, 10:32

To nie jest rozszerzenie LM tylko całkowite zlikwidowanie.Po to czołowe kluby graja na full bo wiedzą,że tylko taka grą w LM się znajdą.Jak to ma w ogóle wyglądać?Barcelona vs West Brom?Bardzo kiepski pomysł

Marcinafc93 komentarzy: 32835 newsów: 101.12.2012, 10:25

Ja też jestem przeciwny temu. LM straciła by na wartości.

czesiek_4 komentarzy: 111201.12.2012, 10:22

Wenger jest przeciwny dlatego że jak by tak się stało to zakwalifikowanie się do LM nie można by uznać za trofeum.

Endrjum komentarzy: 1356 newsów: 201.12.2012, 10:19

Więcej drużyn w Lidze Mistrzów = mniej kasy dla każdej drużyny. I wiadomo dlaczego AW jest przeciwny.

gunner_girl komentarzy: 45501.12.2012, 10:13

Po co zmieniać coś co jest dobre ? Zgadzam się z Wengerem, niech pozostanie tak jak jest.

Czeczenia komentarzy: 1248401.12.2012, 10:11

Zaraz. zaraz, jakie większe szanse polskich zespołów? Przecież taka ew. zmiana to ukłon w stronę najmocniejszych. W tejże "lidze mistrzów" zagra z siedem zespołów z Anglii czy Hiszpanii, a my dalej będziemy mieli jedno miejsce w eliminacjach które jeżeli przejdziemy to raz na 15 lat. Zresztą po co się tam pchać, skoro się nie potrafi grać, po co?

Jak dla mnie, w lidze mistrzów powinni grać tylko mistrzowie krajów. Ale tak nie będzie już nigdy, bo komercyjnie takie rozgrywki są "g" warte dla UEFA.

A najlepsze jest to, że te rozgrywki już dziś są tak dziadowe, że nawet wyników nie sprawdzam. Jedynie Arsenal jest powodem dla którego jestem w stanie się zmusić do oglądania "kaszanki" w środku tygodnia.

FcArs komentarzy: 127501.12.2012, 09:43

Ja sam nie moge w to uwierzyc, ale to pierwsza wypowiefz Wengera od kilku miesiecy z ktora sie w 100% zgadzam :-P

Simpllemann komentarzy: 52841 newsów: 52401.12.2012, 09:29

To będzie zły pomysł Platiniego. Ranga takich rozgrywek spadnie. Ciekawy jestem jak chcieliby rozwiązać rozstawienia itp.

matt21 komentarzy: 541401.12.2012, 08:53

Jak polska druzyna dostalaby się do LM to to najlepiejby pokazało jak spadła tam rywalizacja i prestiż.
A po drugie, Wenger nie będzie mógł się tak szczycic, że Arsenal co roku gra w LM, bo europejskie sredniak też bralyby co roku udział w tych rozgrywkach.
Jestem zdecydowanie przeciw temu pomysłowi...

spinson komentarzy: 70001.12.2012, 08:34

Papcio dobrze gada. Jedyny plus tej zmiany to wieksza szansa na Polski klub w tych rozgrywkach. Ale czy to jakis duzy atut. Raczej nie:)

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com