Komentarze użytkownika determinat00r

Znaleziono 974 komentarzy użytkownika determinat00r.
Pokazuję stronę 8 z 25 (komentarze od 281 do 320):

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 26.03.2026, 20:44

@Marzag: Gdzieś mówił, że trzyma już z przyzwyczajenia, a bez niej byłby najlepszy na świecie xd

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 26.03.2026, 20:31

@vitold: Podczas meczu widziałem jeszcze komentarz jak ktoś tu pisał, że jakiś typ z Austrii to przewidział i mecz był ustawiony XD Liga dla nas, a puchar dla nich na pocieszenie i że Kroenke klepnął taki deal XDDD

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 26.03.2026, 20:02

@arsenallord: Nie, absolutnie. Ale boję się jako osoba, która kibicuje temu klubowi ponad 15 lat, że ten czarny scenariusz jest wciąż realny.

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 26.03.2026, 18:46

@Goonder napisał: "@Garfield_pl: niech wykładają 100 baniek za MLS i wio. Jeśli ma nie grać pod Arteta..
Myślę, że latem zapuka do drzwi Miekela i będą rozmawiać, czy on ma na niego jakiś plan. Może jeśli zdobędziemy mistrzostwo to Arteta będzie odważniejszy w wyborach personalnych"


Strach to będzie pomyśleć, co będzie jak tego mistrzostwa nie wygramy. Pomijając katastrofę na kanonierzy.com to w klubie będzie trzęsienie ziemi.

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 26.03.2026, 11:09

Ja wiem, że chcemy wspierać naszych i bronić ich w każdy możliwy sposób, ale niezaprzeczalnym faktem jest, że Salah to jedna z ikon tej ligi i póki co Saka jest daleko od tego, co przez lata pokazywał Egipcjanin. Warto jednak pamiętać, że przed Saką jeszcze wiele lat gry i to nie wyklucza, że za 5-6 lat będziemy tak samo mówić o nim.

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 24.03.2026, 13:18

@Furgunn: Tylko, żeby nie było jak z Tomiyasu ;)

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 24.03.2026, 13:00

White za co najmniej 35 baniek powinien pójść. To jest absolutne minimum.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 23.03.2026, 00:51

@vitold: Żeby chociaż jeden puchar wpadł, to już pojawi się więcej optymizmu. Niestety, jeśli każdy kolejny mecz będzie wyglądał tak jak ten dzisiejszy, to czarno to widzę, a kanonierzy.com zaleją się najczarniejszą falą żalu.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 23.03.2026, 00:44

@vitold: Skoro to są jaja, no to widocznie są. Musiałem gdzieś pominąć ten fragment w tysiącach komentarzy.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 23.03.2026, 00:33

@vitold: Nie gloryfikuje tego, o czym piszesz, żeby wznosić Havertza czy Sakę ponad to, co robi Gyokeres. Niemiec prawie rok nie grał w piłkę, a Anglik ma drugi słabszy sezon, gdzie w tym też jest tragiczny.
Nie przypominam sobie też, żebym kiedykolwiek mówił, że Szwed przegrał na mecz. Ciężko ogólnie go oceniać, kiedy nie bierze udziału w grze i nie rozumie się z partnerami.

Problem polega na tym, że sam wznosisz Szweda za każdym razem na niebotyczny poziom i pompujesz balonik wokół jego osoby. Od czasu jego transferu czytam Twoje posty i zachodzi to już o fanatyzm XD Chyba nawet jakiś zakład robiłeś o to, że Viktor strzeli 30 bramek w sezonie i pompowałeś potężnego snajpera.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 23.03.2026, 00:16

@vitold: No tak, nie pasuje, bo jest zwyczajnie kiepskim graczem. Nie ma drużyny w czołówce PL, gdzie pasowałby pod daną taktykę.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 23.03.2026, 00:11

@Marzag: Nie przetłumaczysz, że Szwed to nie pasujący element do naszego zespołu. Nie o takiego napastnika nic nie robiliśmy.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 23:56

Arsenal manager Mikel Arteta on whether his side failed to turn up:

"I don't think that's the case in the first half. In the first 20 minutes of the second half, we weren't at our best and the standards we have set, that's for sure."

Arteta gives Eze injury update

"We will do another scan on him in six or seven days and we will wait to see the results. It's a calf injury."

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 23:36

@Arsenal2004: To są zwykłe tłuki do bicia. Potem wchodzisz na profil takiego i najczęściej jest to ciemna karnacja i mózg wielkości orzeszka.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 23:34

@Marcel90 napisał: "Viktor Gyokeres dzisiaj:

0 strzałów
3 celne podania
Wygrane pojedynki 2/11

Dobrze, że grał cały mecz, zasłużył"


Ajajaj, chłopie lepiej tak nie pisz i nie podawaj takich statystyk, bo zaraz się zlecą i Cię nazwą jednym z naczelnych hejterów potężnego blondynasa ze Szwecji.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 23:25

@TlicTlac: Tylko wtedy graliśmy bez Saliby i Gabriela, o ile mnie pamięć nie myli. To jeszcze jako tako jestem w stanie zrozumieć, że wdarł się strach w nasze poczynania i nic się nie kleiło.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 23:17

@TlicTlac: Nie przypominam sobie, żeby w którymś z tych meczów rywal aż tak nas stłamisł. Polecam obejrzeć jeszcze raz, co działo się dziś w 2 połowie meczu z City i jak bezradni byliśmy. Nigdzie też nie napisałem, że neguje nasze wyniki sprzed lat z drużynami z topu. Po prostu dziś nie widziałem iskry, która by sprawiła, że mamy szanse odmienić losy meczu. Dlatego uważam, że mental już siadł po pierwszej bramce, bo zabrakło odwagi by grać swoje i pokazać City, że nam też zależy na tym pucharze.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 23:08

@MutatedBlueberry: Walczymy wciąż z City. Wystarczy, że potracimy znów punkty, a Łysy z ekipą mogą świętować kolejnego majstra. Ja natomiast powtarzam od lat, że kiepskie występy angielskich drużyn w LM to kwestia przemęczenia grą w PL, gdzie nawet nie ma przerwy zimowej i grasz dwa puchary krajowe. Jak takie Newcastle miało dać radę Barcelonie, gdzie co 3 dni muszą mierzyć się z wymagającymi rywalami. Nawet ostatnie Wolves w tabeli już kilku drużynom zabrało punkty. PL jest cholernie trudna i poziom jest wyrównany i bardzo wysoki. Z czego to wynika? Chociażby z budżetu jakim dysponuje każdy z tych 20 klubów.

Kolejna sprawa, że wciskasz mi, że napisałem o jakiejś wymianie połowy składu. Stary, ja wymieniłem zaledwie 5 graczy, którzy po prostu już nie dojeżdżają poziomem i nie robią nic, by poprawić swoją grę.

Podałem przykłady tamtych graczy sprzed 10 lat, bo wtedy też społeczność kanonierów mówiła, że to gracze na wielki format i było pompowanie balonika, a rzeczywistość okazała się brutalna.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 22:45

@TlicTlac: Finał to nie jest tylko pierwsza połowa, a całe spotkanie. Mental siadł kiedy City zaczęło nas tłamsić w drugiej połowie. Nie może być tak, że wychodzisz na taki mecz i oddajesz piłkę rywalowi i liczysz, że nic nie wpadnie. Czy w drugiej połowie była jakakolwiek walka naszych? Ja nie widziałem.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 22:40

@MutatedBlueberry: Pierwsze słyszę, że liga jest najsłabsza od lat. Moim zdaniem poziom rośnie i dosłownie każdy jest w stanie wygrać z każdym. Tu nie ma takiego duopolu jak w La Liga, gdzie jest walka dwóch drużyn i Atletico raz na 10 lat wygra coś. Zresztą czy uważasz, że Zubimendi, Mosquera, Hincapie i Eze to szrot?

Ale jak trzeba Ci wytłumaczyć, dlaczego dziś nie potrafią powtórzyć wyczynów sprzed lat, to odpowiem Ci - taka jest piłka. Dali co najlepsze i nikt nie gra w jednym klubie wiecznie, poza oczywiście kilkoma wyjątkami. 10 lat temu też wielu myślało, że AOX, Walcott, Ramsey i Bellerin będą szli w górę, a skończyło się na tym, że ich prime minął. Życie.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 22:27

Panowie, tu nie ma co się spierać o to, kto zrobił więcej. Dziś drużyny nie było i mentalnie ten finał został przegrany. Saka zagrał gówno i Gyokeres też zagrał gówno. Różnica jest taka, że Saka nas przyzwyczaił przez ostatnie lata, że ciągnął ofensywę za uszy, a w tym sezonie jest cieniem. Gyokeresa nie znamy z dobrej strony, poza kilkoma przebłyskami.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 22:24

@MutatedBlueberry: Z tego co się orietnuje to Edu nasprowadzał tych zawodników. To nie jest zawsze tak, że trener dostaje to, czego chce tylko dostaje to, co jest możliwe i co uda się wynegocjować. Tak samo było latem, gdy Arteta chciał Sesko a Berta chciał Gyokeresa. No i wyszło na to, że Berta miał decydujące zdanie.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 22:16

@Ups147 napisał: "@determinat00r napisał: "Dlatego przewietrzenie składu latem jest kluczowe. Tacy gracze jak Martinelli, Jesus, Trossard, Odegaard czy White nie dadzą nam już więcej."


Prócz Jesusa, który jest drogi w utrzymaniu i jednak częściej jest w szpitalu niż na boisku, to każdy z tych zawodników może nam dać jeszcze dużo. Tu trzeba wietrzyć ławkę trenerska a nie skład."


Martinelli spadek formy od dwóch sezonów. Nie wykorzystuje swoich atutów, nie próbuje zmieniać czegoś w swojej grze i jest tak czytelny, że nawet gracze z Mansfield nie mieli problemów, by odebrać mu piłkę.

Trossard już młodszy nie będzie i na skrzydło widać, że coraz mniej pasuje. Tu może zmiana pozycji do środka pola mogłaby by mu może pomóc.

White wieczne kontuzje i ogromny powrót do dyspozycji sprzed lat. Do tego błędy i problemy z motoryką.

Ode, a tu tu nawet szkoda strzępić ryja.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 22:05

@MutatedBlueberry: Tak, tak. Zmieńmy jeszcze murawę, a potem stadion, bo to na pewno tego wina. Rewolucja kadrowa jest potrzebna i to widzi każdy, kto ogląda tych zawodników co tydzień. Transfery wychodzące muszą być latem, szczególnie, że musimy sprzedawać po tym, ile wydaliśmy w zeszłym roku.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 21:59

@miki9971: Dlatego przewietrzenie składu latem jest kluczowe. Tacy gracze jak Martinelli, Jesus, Trossard, Odegaard czy White nie dadzą nam już więcej.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 19:52

@volginxy: O to chodzi, więc ja kompletnie nie rozumiem obwiniania Kepy za ten mecz, gdy setki innych rzeczy poszło nie tak.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 19:47

@RageBoy9: Jak skąd miał wiedzieć? To on pierwszy raz gra w piłkę, że nie wie nic o kryciu?

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 19:44

@RageBoy9: Oddał bramkę XD A co zrobił Zubimendi, żeby powstrzymać nabiegającego jak chciał O'Rilyego?

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 19:40

@RageBoy9: Jedyną osobą, która nie potrafi zrozumieć dlaczego przegraliśmy jesteś Ty. Żyj tam dalej w swojej bańce, że Kepa to ręcznik.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 19:37

@RageBoy9: Oddajesz bramkę, bo nie zmieniasz Hincapie w przerwie, który wiesz, że będzie grał z zaciągniętym ręcznym po żółtej kartce. Te dwie bramki i cały przebieg meczu to w całości wina Artety. Jedna zła decyzja często niesie za sobą szereg kolejnych fatalnych. Dziś nastawienie, taktyka i decyzje w trakcie meczu nie dojechały.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 19:35

@RageBoy9: Tak, tak. Wszystko wina Kepy. Weźcie niektórzy się *******nijcie w ten łeb.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 19:26

Jak zagramy tak resztę spotkań w lidze to znowu będziemy na 2 miejscu.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 19:20

Ale nas ośmieszają dziś cały mecz, szczególnie Cherki. Niestety takim cwaniactwem też zdobywa się trofea, żeby wyprowadzić przeciwnika z równowagi.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 18:55

Po meczu. Nie odrobimy już tego niestety.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 18:26

Havertza przesunąć na 9, Saka do środka i Madueke na skrzydło. Tak powinniśmy zacząć grać gdzieś od 60. minuty jak wynik się nie zmieni.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 17:05

Nieźle się kury bawią

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 15:53

@Ech0z: skysports :)

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 14:16

@krzykus1990: Skąd ty brałeś te wyniki? XD

Wolves z Arsenałem było 2:2, a Brighton 2:1 z Liverpoolem

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 13:59

@vitold: Też spoko. Będę miał na uwadze.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 13:22

Marzag napisał o rozwiązaniu z acestream, ja to potwierdziłem, żeby nie było, że to jakiś scam a tu ludzie i tak nie potrafią z tego skorzystać, mając wszystko wytłumaczone. Niesamowite. Potem dziwić się, że w tym kraju jest jak jest.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady