Komentarze użytkownika kamo99111

Znaleziono 7440 komentarzy użytkownika kamo99111.
Pokazuję stronę 28 z 186 (komentarze od 1081 do 1120):

Komentowany temat: Piłkarska Bitwa: Arsenal vs Manchester United 02.09.2023, 10:31

@Marzag napisał: "Bo Pepe nie myśli na boisku a to grzech najcięższy dla Artety."

Są zawodnicy, którzy dają coś od siebie jak np. Saka czy Odegaard. Grają kreatywnie i z pomyślunkiem. Ale są też zawodnicy jak Pepe, których trzeba nauczyć pewnych schematów. Ale nie są to źli zawodnicy. Tego typu zawodnikiem jest też pp części Martinelli, który w zasadzie ma jedno wypracowane zagranie- zejście do linii końcowej i minięcie rywali na szybkości. Idąc tokiem Mikela nie powinien grać bo rywale się już go nauczyli. Ale ucząc go pewnych schematów może być przydatny. Dlatego jak dla mnie Arteta sam sobie przeczy. Jednym daje nieograniczony czas innych skreśla od razu. Decydują sympatie i tyle.

Komentowany temat: Piłkarska Bitwa: Arsenal vs Manchester United 02.09.2023, 10:24

@Dziadyga napisał: "Holding za 1 mln?! XD my sprzedajemy jak jakieś polskie kluby,katastrofa i kamyczek do ogródka Edu kolejny,bo,że kupił Kaia za 70 mln to negocjacji z nikim nie było,chociaż tego Ryza się udało,bo była by kompromitacja,że 2 miesiące męczyli transfer a tylko wola zawodnika zdecydowała,że trzeba te kilkanaście mln było dorzucić,bo inaczej City by machnął ten transfer.

Musiałem trochę ponarzekać no!"


No Edu się ogólnie nie popisał. O ile wcześniej mogliśmy pisać, że mamy niechcianych zawodników na kończących się kontraktach, tak teraz to nie jest wymówka. Inne kluby sprzedają słabszych zawodników za wyższe kwoty, a my męczymy zawsze bułę. Słabo to wygląda. W przypadku transferów in. też szału nie ma. W sumie to tylko Raye załatwił na dobrych warunkach. Wszędzie indziej rzucał to co inny klub chciał.

Komentowany temat: Piłkarska Bitwa: Arsenal vs Manchester United 02.09.2023, 10:20

@AR14 napisał: "Przecież nie bez powodu wyszedł kiedyś artykuł o tym, że "Arteta stracił cierpliwość do Pepe", bo jego first-touch był żenadą. Nawet było o tym, że poświęcał mu dużo czasu na indywidualnych, ale Pepe nie ogarnął i rzeczywiście później już został głębokim rezerwowym."

Ha ha ha no Havertz ma za to piękny 'first touch" w jednym meczu dwa babole, w sytuacjach których uczą sie 4-o letnie dzieci w szkółkach piłkarskich. Ale według Artety jednemu trzeba dać czas, a drugiemu nie. Pepe został bardzo szybko skreślony. @AR14 napisał: "Widzę, że trochę odpoczęli co niektórzy od Pepito na prawej flance i już zapomnieli, że chłop był w szoku tam ;d"

Nie odpoczęli. Ale myślę, że na końcówki gdzie musimy atakować Iworyjczyk dawał radę. Chlop ma lepsze staty niż Antony i Sancho razem wzięci. Więc nie jest aż tak totalnie do kitu. Na moje on pokutuje za swoją cenę. Gdyby kosztował 40mln to grałby spokojnie u nas i nikt by się nie czepiał.

Komentowany temat: Piłkarska Bitwa: Arsenal vs Manchester United 02.09.2023, 10:13

@Garfield_pl napisał: "Z ławki to ciężko się zgrać z drużyną;)"

Na zgranie się z drużyną są treningi i okres przygotowawczy (tym bardziej, że Kai przyszedł wczesniej). W meczach powinni wychodzić zawodnicy w 100% gotowi. Inaczej będziemy sobie tak tracić punkty i w lutym pozostanie walka o t4...

@Garfield_pl napisał: "takie błędy techniczne popełnia każdy czasem, ba choćby Martinelli w meczu z Fulham,czy Saka a jakoś im się wybacza ;)"

Ale nie porównuj Saki czy Martinellego, którzy mają realny wpływ na naszą grę do Havertza, który póki co więcej psuje niż pomaga. Zgodzę się, że na razie nie ma co wieszać psów na nim. Ale Arteta w tym wszystkim też nie pomaga. Zamiast wprowadzać go na spokojnie to upycha na siłę w pierwszym składzie. Sam powoduje zniechęcenie kibiców do Kaia. Na początku tego sezonu odnoszę wrażenie, że Arteta po prostu się pogubil na ten moment.

Komentowany temat: Piłkarska Bitwa: Arsenal vs Manchester United 02.09.2023, 09:56

@kwiatinho napisał: "@damianARSENAL napisał: "Do kiedy okno?"


Pytaj R7 on wie najlepiej bo wtedy odchodzi prawdopodobnie na zawsze"


On nigdy nie odejdzie. Po prostu przestanie pisać z konta Rivaldo700. Już kiedyś go RahU zweryfikował, że AlexVanPersie czy jakos tak to jego drugie konto. A ma ich pewnie jeszcze kilka. Po prostu wroci jakieś konto, które nie udzielało się przez dłuższy czas...

Komentowany temat: Piłkarska Bitwa: Arsenal vs Manchester United 02.09.2023, 09:37

@Garfield_pl napisał: "No wejście, a potem coś nie poszło. Z Pepe chyba problem taki, że on nie ogarnął taktyki i zwyczajnie nie pasuje, bo tak to tą ławkę mógłby mieć."

Tak czy inaczej idąc tokiem Artety (na Xhake czekał tyle lat...) powinien dać szansę Pepe. Na moje po prostu decyduje tu sympatią menadzera i tyle. Pepe na ławeczkę nie był zły. Tym bardziej, że lewą stopę miał całkiem dobrze ułożona. Na końcówki meczów gdzie musimy atakować byłby idealny. Na pewno lepsze to niż oddawać zawodnika za 80 baniek za darmo albo jeszcze dopłacać do niego. @Garfield_pl napisał: "3 mecze naprawdę to za mała próba żeby ocenić, nie widzimy też treningu, więc nie kumam tego hejtu. Inna sprawa, że Havertz nam nie zawalił żadnego meczu, wiadomo fajerwerków nie ma , ale ja tu widzę jazdę po nim głównie z powodu tego że grał w smerfach. Nie przyszedł tu jako 9 , a raczej w miejsce Xhaki, ale czy jest gorszy? Nie osiągnie statystyk Xhaki? Ma na to cały sezon, i jestem pewien że jak nie będzie trybić za jakiś czas , to go posadzi Arteta. Gdyby koledzy z drużyny wykorzystali patelnie jakie im dał już by miał z 3 asysty, oczywiście do tego gdyby on wykorzystał patelnie ,miałby i gołe, ale spokojnie, wstrzeli się :) zabrakło nam skuteczności w meczach, ale winić za to Havertza to czysta przypier.... , bo m.in. nasi skrzydłowi nie popisali się."

Ale o czym my w ogóle mówimy? Ja rozumiem, że zawodnik może nie wpasowac się na początku do taktyki. Ale to jak Havertz odgrywa do Martinellego na klepe na plecy albo ma pół boiska na odwrócenie się z piła, a odgrywa do podwojonego Rice to typowe błędy techniczne. To nie jest kwestia wpasowania ale pewnych braków. I ok. Może Niemiec potrzebuje trochę czasu ale w takim układzie powinien siedzieć na ławie. Akurat na tej pozycji mamy możliwości rotacji i do póki Niemiec nie osiągnie gotowości nei powinien grac. Ot co.

Komentowany temat: Piłkarska Bitwa: Arsenal vs Manchester United 02.09.2023, 09:05

@Garfield_pl napisał: ""Ludzie nie wierzyli w Ødegaarda przez ponad dwa miesiące, ponad dwa. Z Gabrielem Magalhãesem było to samo. Ben White nie mógł grać jako boczny obrońca, absolutnie nie mógł. Aaron Ramsdale nie był wystarczająco dobry, teraz podpisaliśmy drugiego bramkarza i to jest KATASTROFA - a przecież Ramsdale nie był wystarczająco dobry. Bukayo Saka grał na lewej obronie, tak? W tym momencie jest prawym skrzydłowym. Granit Xhaka? Mamy tak wiele przykładów, dobrych przykładów. Piłkarze muszą kochać to, co robią, a kochają to bardziej, gdy czują wsparcie ze strony innych.""

Trochę Arczi sam sobie przeczy. Bo w Pepe nie potrafi uwierzyć, a wejście do drużyny chlop miał na pewno lepsze niż Havertz...

Komentowany temat: Piłkarska Bitwa: Arsenal vs Manchester United 02.09.2023, 09:01

Przekładając ocenę okienka na język Artety:

"Każdego ranka wychodzę z domu o 6 aby nie spóźnić się do pracy (poczatek okienka). Dzisiaj nie było inaczej. Mało tego udało mi się nawet przyspieszyć bardziej niż zwykle bo wyprzedziłem po drodze kilka samochodów (szybko sfinalizowane transfery). I tak wszystko wyglądało pięknie. Aż tu nagle 1km od pracy zdarzył się wypadek i stanąłem w ogromnym korku (kontuzja Timbera). Mogłem jeszcze skręcić w leśna dróżkę aby objechać ten korek ale zdecydowałem, że pozostanę na głównej drodze (brak transferow). Najgorsze jest to, że zaczyna chcieć mi się kupę i nie wiem czy dotrzymam do kibla...

Jak potem w sezonie mamy bić się do samego końca? Przykład idzie z góry... w zeszłym sezonie ładnie jam szło i się zesralismy metr przed kiblem. W tym może być dużo gorzej. Wystarcza ze 2 kontuzje w obronie I trzeba się modlić żeby nie mieć jakiejś czarnej serii... pozostaje wierzyć, że Arteta jakoś to ogarnie.

@Garfield_pl napisał: "A co jak nie będzie kontuzji? Ludzie to lubią się zadręczać najczarniejszymi scenariuszami :)"

Wierzysz w to? Ja nie gdyż piłkarze są dzisiaj poddawani takim obciążeniom, że nie ma szans aby przejść przez sezon beż kontuzji. Tym bardziej, że mamy kilku piłkarzy podatnych na kontuzje o czym świadczy ich historia urazów... @Garfield_pl napisał: "to zakup dziś też nam nie daje pewności że obrońca zakuma zwariowaną taktykę Artety"

Oczywiście, że tak. Ale teraz są wszyscy zdrowi, więc nowy nabytek miałby czas na wdrożenie. W styczniu może być taka sytuacja, że ktoś będzie musiał z buta wejść. A jak widać nawet zawodnicy funkcjonujący w tym zespole już dluzszy czas mają problem aby odnaleźć się w taktyce Artety.

@Garfield_pl napisał: "Z drugiej strony grupę mamy trochę jak w LE, można rotować i jeśli z grupy wyjdziemy, to między tym a faza pucharową mamy zimowe okienko i można je poszerzyć."

Ale co z tego? Wystarcza 2 kontuzje w obronie (a Zina i Tomyiasu to szklanki) i jestesmy w dupce. Co do okienka to myślisz, że nowy nabytek się wpasuje w zwariowana taktykę Mikela tak od razu? Niestety nie każdy jest Trossardem. @Garfield_pl napisał: "Druga sprawa okienko się nie skończyło, i Arteta może trollować jak Papcio."

Myślę, że to nie blef. Jakby był blef to pojawiały by się chociaż jakieś najmniejsze plotki. A jest cisza póki co. @Garfield_pl napisał: "Trzecia sprawa, pamiętaj, że nie kupujemy już półśrodków, i głupotą byłoby to zrobić, bo ciężko się ich pozbyć:)"

Ok tu się zgadzam. Ale nawet zakładając zdrowego Timbera to brakowałoby nam jednego obrońcy (przy założeniu, że oprócz Kierana odchodzi jeszcze Holding) Także tak czy inaczej ktoś powinien przyjść jeszcze. @Garfield_pl napisał: "Okienko bardzo dobre, kontuzja Timbera niektórym zamazała całość, ale po tym jak kupiliśmy nasze cele tak szybko, uważam że nie ma co robić dram , bo i Timber wróci do składu:)"

Oczywiscie, że wszystkie narzekania wynikają z kontuzji Holendra. Bo to psuje mocno cała myśl Artety. Ale tak czy inaczej chlop wroci na koniec sezonu... o ile w ogóle w tym sezonie... Moder mógłby dużo powiedzieć o kontuzjach kolana.

@wajktor1998 napisał: "po kontuzji Timbera okienko dla mnie 6/10. NIe moge do tej pory przebolec tej kontuzji..."

Po kontuzji Timber to dla mnie to okienko to takie 4/10. Skróciliśmy kadrę w obronie. Gdzie jedna kontuzja Saliby zrobi jeszcze większe spustoszenie niż w zeszłym sezonie. Jeżeli jeszcze do tego kontuzje złapie Zina i Tomyiasu jak w zeszłym sezonie (a jest to prawdopodobne bo Japonczyk i Ukrainiec to szklanki) to jesteśmy w dupie tak głęboko jak sięga row Mariański.

@Garfield_pl napisał: "Arteta on transfers:
"I don’t expect anybody to come in.""


Hahhhahhaah.... czyli weszliśmy do ligi mistrzów i skróciliśmy kadrę (w obronie), która i tak w zeszłym sezonie była kluczowa w kwestii tytułu (kontuzja Saliby). My jednak jesteśmy zarabisci. No cóż wracamy do starych czasów "t4 jak trofeum i kończymy rozgrywki europejskie w lutym".

Komentowany temat: Oficjalnie: Balogun piłkarzem AS Monaco 31.08.2023, 22:39

Według mnie @Marzag: i @Garfield_pl: za bardzo patrzycie przez różowe okulary. Ok ja rozumiem, że za zeszly sezon należy mu się kredyt zaufania. Ale też nie przesadzajmy żeby mówić, że jest dobrze jak jest źle. Póki co nasza gra nie powala, a skład uległ skróceniu mimo, że bedziemy mieli więcej cięższego grania bo wracamy do ligi mistrzów. Znowu będziemy musieli się modlić i liczyć na to, że kluczowi zawodnicy nie doznają kontuzji. Gdybyśmy w zeszłym sezonie mieli odpowiednie zastępstwo za Salibe to śmiem twierdzić, że w tym to my byśmy bronili tytułu. Niestety na ten moment wydaje mi się, że jesteśmy w tej samej sytuacji co rok temu. Kontuzja Saliby albo Ziny I leżymy.

Komentowany temat: Oficjalnie: Balogun piłkarzem AS Monaco 31.08.2023, 22:33

@Marzag napisał: "Jak Ramsdale sie dlugoterminowo polamie to powinnismy kupic trzeciego mega bramkarza bo inaczej oslabimy sklad?"

Patrzysz stronniczo i dobierasz akurat te sytuacje, które pasują do Twojej tezy. Oczywiście, że pozycję bramkarza wzmocniliśmy. Ale spójrz co się dzieje w polu. Załóżmy, że za Xhake przyszedł Rice. Więc tu wychodzimy na +. Ale w obronie już tak różowo nie jest. Odszedł Tierney, a przyszedł Timber, który doznał kontuzji na cały sezon. W zasadzie to z tego tytułu można powiedzieć, że mamy -1. Nie uzupełniliśmy też tym samym pozycji środkowego obrońcy. A przypominam, że kluczowa w skutkach okazała się kontuzja Saliby. Dalej za niego mamy Holdinga. Którego i tak Arteta nie chce i jutro może nie być już go w klubie. Mamy zatem -2 zawodników. No chyba, że chcesz zabrać z środka pola jedynego ogarniającego zawodnika (Rice) do obrony (bo też może ram zagrac) ale wtedy środek będzie tworzyć Partey (który przy gorszym dniu podaję piłki przeciwnikowi) I w srodku zostaje wtedy jeszcze Havertz. Ale póki co to chyba jest osłabienie, a nie wzmocnienie. Jedynie co rzeczywiście wzmocniliśmy to pozycję bramkarza. Jednak Ramsdale rzadko łapie kontuzje. Więc może być tak, że Raya powacha boisko tylko w kakao cup. Pozycja bramkarza pomimo mankamentów Ramsdale chyba najmniej wymagała tak radykalnych wzmocnien.

Komentowany temat: Oficjalnie: Balogun piłkarzem AS Monaco 31.08.2023, 21:50

@Garfield_pl napisał: "Edu Gaspar on the transfer window: “As everyone saw, we made a strong strategy to be very proactive at the beginning of the transfer window & I think we did it. Now we are talking about trying to balance the squad a little bit better.”

“We keep talking to a few clubs, but so far, we are really happy with the transfer window & we have to say thank you very much to all the people that work at the club to make that happen - good, exciting season ahead for us!”

[@footballontnt] #afc"


Słabo to widzę. W zasadzie w stosunku do zeszłego sezonu zawęziliśmy kadrę i się osłabiliśmy (oczywiscke biorac pod uwage dlugoterminowa kontuzje Timbera
Gdyby nie to, to okienko postrzegane by bylo inaczej)...

Komentowany temat: Oficjalnie: Balogun piłkarzem AS Monaco 30.08.2023, 22:30

@Garfield_pl napisał: "W sumie w styczniu otwieranie się kolejne okienko, więc jeśli nie teraz ,to wtedy można myśleć ewentualnie;)"


Tak i będzie jak zawsze w zimie... przez całe okienko będziemy szukać i kupimy przy końcu, gdzie w tym czasie mecze trzeba będzie grać. To raz. A dwa nie masz pewności czy nowy nabytek tak szybko odnajdzie się w tej zwariowanej taktyce Mikela. Zawodnicy, którzy są tuod dawna mają z tym problem. A liczyć, że ktoś jak Trossard wejdzie z marszu to trochę jak oszukać przeznaczenie.

Komentowany temat: Niespodzianka na Emirates: Arsenal 2-2 Fulham 29.08.2023, 23:33

@Marzag napisał: "nasza formacja jest płynna jej nie da się zapisać cyferkami w ten sposób bo się zmienia zależnie od wymogów na boisku."

Zgadzam się. Ale ogólnie po wyjściowym ustawieniu można stwierdzić jaki zawodnik w jakie j strefie będzie się poruszał. Bo wiadomo, że jak saka jest w wyjściowej formacji jako PS to nagle nie będzie biegał na lewej obronie itp... Więc w jakiś sposób te cyferki odwzorowują formacje. Mało tego w naszym przypadku gramy kilka formacji w jednym meczu. W zależności od fazy obrony/przejścia/ataku oraz od tego czy gramy swoje czy jesteśmy dominowani. Można do dostrzec.

@Marzag napisał: "A tylko 4 może grać z czego Kiwior obsadzi obie strony ŚO, i LO, Tomiyasu obsadzi każdą pozycję w obronie, White PO i obie strony ŚO. Nieważne kto by wypadł to i tak mamy zastępce. Tam kontuzje są nam niestraszne."

Oczywiście, że 4 może grać ale zeszły sezon pokazał jak się kończy kontuzja Saliby na ten przykład :-) To, że mamy 2 w rezerwie (3 z Parteyem) to jest słabo. Tym bardziej, że Tomyiasu bez rytmu nie gra zbyt dobrze (tak jak z tą asystą do De Bruyne). Kiwior z takim City jeszcze nie da sobie rady moim zdaniem. Poza tym każda kontuzja w obronie zabiera nam Parteya z pomocy. A Ghańczyk na tej prawej obronie jest słaby po prostu.

Komentowany temat: Niespodzianka na Emirates: Arsenal 2-2 Fulham 29.08.2023, 23:20

@Marzag: Wiesz to, że wypiszesz jednego zawodnika na 3 czy 4 pozycjach nie zmienia ogólnej liczby zawodników. W dodatku wliczasz Timbera, który prawdopodobnie jeżeli zagra w tym sezonie to dopiero na koniec. Na ten moment mamy 6 obrońców do dyspozycji (nie licząć ww. Timbera oraz Holdninga i zawodników szykowanych do odejścia), 7 jeżeli policzymy Parteya. Niestety ale są pewne braki i żadna taktyka ich nie załata. Chyba, że przechodzimy na 1-3-4-3 to wted będzie się zgadzało. Dwa transfery są wskazane, a jeden to mus. Bez tego nie widzę nas w grze na 3 frontach (FA, PL i LM).

Komentowany temat: Niespodzianka na Emirates: Arsenal 2-2 Fulham 29.08.2023, 22:57

@Marzag napisał: "chyba że zamiast grać systemem z poprzedniego sezonu to grasz nowym wtedy tylko Saka nie ma wartościowego zmiennika."

No nie do końca się zgodzę... W nowym systemie zabieramy Thomasa z środka, więc zaczyna się tam bieda. Z wartościowych graczy póki co mamy tylko Rice'a. Havertz póki co nie jest kimś kto pociągnie ten zespół. Jorginho z kolei to zawodnik solidny ale z nim nie opanujemy środka... A no i pozostaje jeszcze Vieira (o którym zapomniałem). Ale to na razie niewiadoma - czy będzie grał jak w zeszłym sezonie, czy jak w zeszłym meczu.

Reasumując tak czy inaczej mamy dwie dziury w składzie. No chyba, że przechodzimy na grę typowo 3 obrońcami.

Komentowany temat: Niespodzianka na Emirates: Arsenal 2-2 Fulham 29.08.2023, 22:37

@metjuAFC: @artur759:

Ofensywa się jako tako broni. Jest dużo jakości i uniwersalności. Tam raczej problemów nie będzie. Ale obrona słabo wygląda. Nie dość, że tracimy dużo bramek i zdarzają się głupie błędy to jak ktoś z podsawy dozna kontuzji to będzi jeszcze gorzej...

Komentowany temat: Niespodzianka na Emirates: Arsenal 2-2 Fulham 29.08.2023, 22:22

Kurcze... tak szczerze to jak pójdzie Holdini, Lokonga i reszta to bieda się w składzie robi...

___________________Jesus/Nketiah____________________
Gabi/Trossard_________Ode/ESR_________Saka/Nelson
___________Rice/Havertz________Partey/Jorgi__________
Zina/???__Gabriel/Kiwior__Saliba/???__White/Tomyiasu
___________________Ramsdale/Raya____________________

Czyli w zasadzie brakuje dwóch obrońców. O ile Timber wróci na koniec sezonu/w przyszłym sezonie i można łatać od biedy Parteyem (wtedy mamy w odwodzie Elnenyego jeszcze), o tyle dla Ziny zastępstwa brak... I tu jest mus żeby kogoś ściągnąć. Na ten moment skład bardzo wąski (po sprzedażach) i trzeba koniecznie ściągnąć 1/2 piłkarzy bo na kilku frontach może być kiepsko.

Komentowany temat: Niespodzianka na Emirates: Arsenal 2-2 Fulham 29.08.2023, 18:33

@Garfield_pl napisał: "Tak bardzo bym chciał, żeby on tego słowa dotrzymał....xD"

Parafrazując klasyka (ejmati):

Dzień dobry, dziś mamy 29 sierpnia 2023 roku, do końca przygody Rivaldo700 z kanonierzy.com pozostało 2 dni.

xD

Komentowany temat: Niespodzianka na Emirates: Arsenal 2-2 Fulham 29.08.2023, 17:11

@kwiatinho napisał: "Hazard 4 sezony 4 mecze"
1 mecz na sezon? Oo

Komentowany temat: Niespodzianka na Emirates: Arsenal 2-2 Fulham 29.08.2023, 14:57

@malyglod napisał: "A co do końcówki poprzedniego sezonu - tu raczej wyszło niedoświadczenie naszej drużyny i słabsza forma jej liderów niż to że rywale nas przeczytali."

Chyba słaba głowa :-D w zasadzie mistrza przegraliśmy dwoma meczami - z Live i West Ham. Oba wygrywaliśmy 2:0 i mieliśmy pełna kontrolę do pełnego momentu. Ale niestety głowa nie dojeżdżała i kończyło się po 2:2. A to z kolei przyczyniło się najbardziej do braku mistrza.

Komentowany temat: Niespodzianka na Emirates: Arsenal 2-2 Fulham 29.08.2023, 14:11

@AR14 napisał: "No, już całe 2 punkty w plecy

Nie wiem, czy się utrzymamy w tym sezonie :c"


2 punkty na początku.. w zeszłym sezonie w piku mieliśmy chyba 8pkt nad City (po wyrównaniu meczów City). I nie daliśmy rady utrzymać... wieckazdy punkt jest waży. W szczególności z tymi słabszymi drużynami bo na nich zdobywa się mistrza. @Garfield_pl napisał: "Już poprzednim razem podobne teksty czytałem;) trust the process i tyle , bo te dramy od kilku dni to jakiś kabaret xD"

Nie chodzi o dramy. Po prostu jeżeli coś nie działa to trzeba krytykować, a jeżeli działa to chwalić.. proste! Nie będę mówił, że jest dobrze jak jest źle. I apropos słynnego "trust the process" to chyba wchodzimy w ostatnie etapy procesu nakreślonego przez Mikela... więc tym bardziej powinniśmy wyglądać dobrze, a nie jak dzieci we mgle.

Komentowany temat: Niespodzianka na Emirates: Arsenal 2-2 Fulham 29.08.2023, 13:01

@ArsenalChampion:

Ale to tak jak pisałem... ile będziemy czekać? 10 meczów? Pół sezonu? Sezon?? Przypominam, że jak na początku zrobimy Ogromna stratę punktowa to będzie jak za czasów starego dobrego Arsenalu - luty, a my już tylko o t4. @ArsenalChampion napisał: "Arsenal nie moze grać tak samo jak w poprzednim sezonie, bo juz wielkość druzyn ogarnia jak się gra na Arsenal.
To tak jak kiedys było z Conte z wprowadził taktyke w Premier league grajac na wahadła, ale w pewnym momencie druzyny ogarneły jak grać na Chelsea, a Conte juz nie potrafił wymyślic czegoś innego."


Dlatego też Arteta dostał kasę na zakupy żeby zmodyfikować styl gry (a nie robić rewolucję) I kupić brakujące ogniwa. Póki co zawodnicy są zagubieni jak we mgle...

@Alffik: to samo co wyżej napisałem... miała być modyfikacja, a nie rewolucja. I to jeszcze póki co rewolucja na gorsze.

Komentowany temat: Niespodzianka na Emirates: Arsenal 2-2 Fulham 29.08.2023, 12:42

@Alffik napisał: "ale Ty się na tym nie znasz, to skąd wiesz, czy aktualne zmiany są potrzebne, czy nie?"

Ale mam oczy i widzę, że drużyną jest dużo gorzej dysponowana niż w zeszłym sezonie. Mało tego przepychamy mecze że słabymi przeciwnikami i to jeszcze u siebie. Co będzie jak zagramy nawet z takim United albo w LM z Realem Madryt?

Komentowany temat: Niespodzianka na Emirates: Arsenal 2-2 Fulham 29.08.2023, 12:37

@Marzag napisał: "Albo 1:1 i wygrana w karnych."

Nie porównuj CS do PL. Nie chcę nic mówić ale w 2020 roku tez wygraliśmy CS po 1:1 i karnych.. a w PL zajęliśmy 8 miejsce. Więc to żaden whznacznik nie jest.

Komentowany temat: Niespodzianka na Emirates: Arsenal 2-2 Fulham 29.08.2023, 12:35

@kamo99111 napisał: "zajęli 1p miejsce."
10 miejsce

Komentowany temat: Niespodzianka na Emirates: Arsenal 2-2 Fulham 29.08.2023, 12:34

Jeżeli coś działa to się tego nie zmienia. Można ewentualnie wprowadzić pewne modyfikacje, zakupić lepszych zawodników niż tych co się ma. Ale my w tym momencie chcemy robić rewolucje jakbyśmy zajęli 1p miejsce.

Komentowany temat: Niespodzianka na Emirates: Arsenal 2-2 Fulham 29.08.2023, 12:33

@Marzag napisał: "Mamy 7/9 punktów, a ty piszesz jakbyśmy byli po 3 porażkach.

No wygląda to gorzej bo ewidentnie jeszcze się nie czują swobodnie w tym systemie i się muszą dotrzeć."


7/9 pkt ale z drużynami, które krótko mówiąc są dużo gorsze od nas. A i tak wynik musieliśmy przepychać kolanem. Z takim City z taką grą to 4:0 w trąbę to minimum. @ArsenalChampion napisał: "czasami coś wielkiego rodzi się w bólach. Nie zawsze jest fajnie i kolorowo"

To akurat fakt... pytanie ile mamy czekać na to żeby było fajne? Do momentu aż będzie po sezonie? A potem co? Znowu zmiana taktyki? I tak w kółko Macieja....

Komentowany temat: Niespodzianka na Emirates: Arsenal 2-2 Fulham 29.08.2023, 12:25

@Marzag napisał: "My nie możemy na stałe wrócić do systemu z poprzedniego sezonu jeśli chcemy mieć lepszy albo chociaż podobny wynik jak w zeszłym sezonie."

Na ten moment gra wygląda dużo gorzej i zawodnicy są zagubieni. Jeżeli to będzie dalej trwało tym bardziej nie zbliżymy się do wyniku z zeszłego sezonu.

Komentowany temat: Niespodzianka na Emirates: Arsenal 2-2 Fulham 29.08.2023, 11:51

Ciekawie zapowiada się końcówka okienka. Przy plotkach "outowych" to dwa transfery in to będzie mus jeżeli chcemy lecieć na 2 lub 3 fronty....

Komentowany temat: Niespodzianka na Emirates: Arsenal 2-2 Fulham 29.08.2023, 08:38

@Garfield_pl:

85 mln funtów to minimum. Jak go pchną za mniej to znowu będę Edu outem. A to dlatego, że tu cena powinna być wyznaczona względem Havertza. A tu mamy:

- Emil jest młodszy
- Emil 2 sezony temu miał dobry sezon (tj Havertz jedzie póki co mocni tym co gral w Leverkusen)
- Emil to Anglik i HG.

Biorąc to pod uwagę to powinniśmy zadać 85 i postąpić jak Chelsea z nami - albo dajecie tyle albo spadajcie!

Komentowany temat: Smith Rowe z sensacyjnym transferem? 29.08.2023, 08:00

85mln funtów i niech idzie :-)

Komentowany temat: Niespodzianka na Emirates: Arsenal 2-2 Fulham 27.08.2023, 20:18

Tak patrząc na to co się działo w 3 pierwszych kolejkach to w tym sezonie nie będzie łatwych meczów w PL. Zespoły z góry tabeli mają swoje większe lub mniejsze problemy (nawet takie City). Z kolei Ci teoretycznie słabsi potrafią wyjść dobrze ustawieni, nastawieni i z chęcią wyrwania punktów "tym lepszym". Ogólnie to, że City wyszło obecnie na prowadzenie to mi przypomina sytuację z zeszłego sezonu, gdzie my byliśmy w podobnej sytuacji. Może o to Artecie chodzi żeby w tym sezonie szczyty formy przypadły na środek sezonu oraz końcówkę? Ważne aby nie tracić kontaktu z pierwszym miejscema na więcej jak 7-9pkt. A jak pokazał zeszły sezon mając dobrą końcówkę gdzie wszyscy mają jakieś kontuzje oraz zmęczenie sezonem, można odrobić taką stratę.

Druga kwestia jest taka, że futbol zmierza w niebezpieczną stronę dla zawodników. Widać już na początku sezonu, że część jest "zmęczona". Stąd też wynikają problemy zespołów oraz kontuzje. Nie dość, że piłkarze na najwyższym poziomie grają multum meczów o stawkę to jeszcze potem mamy "cyrk obwoźny" w presezonie. Gdzie często mamy do czynienia ze zmianą strefy czasowej oraz treningami na sztucznych nawierzchniach (w szczególności tyczy się to USA). Więc nie ma co się potem dziwić, że jest jak jest.

Komentowany temat: Kolejne Derby: Arsenal vs Fulham 27.08.2023, 14:13

@pLYTEK: Ja bym chciał tak:


_____________________Jesus__________________
Trossard___________Odegaard___________Saka
____________Rice___________Partey____________
Zina_______Gabriel_________Saliba_______White
____________________Ramsdale________________

Subs: Raya, Kiwior, Tomyiasu, Jorginho, Vieira, Esr, Martinelli, Havertz, Nketiah

Komentowany temat: Kolejne Derby: Arsenal vs Fulham 27.08.2023, 14:08

Baleba w Brighton, a więc raczej nici z transferu Lokongi do nich. W ogóle wielki tydzień i dużo pracy przed nami... a właściwie przed Edu. Do sprzedania jeszcze cały wagon kopaczy, a i jakiś jeden lub dwa transfery in by się przydały....

Komentowany temat: Kolejne Derby: Arsenal vs Fulham 27.08.2023, 13:14

@KapitanJack10:

Kiwior zagrał poprawnie. Nie popełnił razacych błędów ale też nie podejmował ryzyka. Ot taki solidny wystep srodkowego obroncy.

Komentowany temat: Kolejne Derby: Arsenal vs Fulham 27.08.2023, 13:02

@Marzag napisał: "A przegrał wczoraj jakiś pojedynek 1v1? On chyba nawet w takim nie uczestniczył, w poprzednim meczu takie miał i wyglądał świetnie więc to farmazon"

Nie jest to farmazon. To właśnie m.in przez jego cudowna grę w tym aspekcie mieliśmy taka końcówkę, a nie inna. Z United Rashford też go pojechał jak dzieciaka 1v1... nie mówię że jest najgorszy w naszym zespole pod tym względem bo są gorsi (patrz Zinchenko). Ale Partey wcale nie jest jakimś wirtuozem pod tym względem.

@Marzag napisał: "O sace za kilka meczów to samo będziesz pisał"

Nie będę... Saka ma dość duży wachlarz zagrań w tym aspekcie. O Martinellim tak myślę nawet jak mamy dobra passę. Brazylijczyka bronią po prostu liczby. Bo trzeba przyznać, że jak ma formę i wysoka skuteczność to po prostu jest bdb. Jednakże nawet wtedy jego dryblingi są jednowymiarowe. Jak walczyliśmy 2 sezony temu o t4 to Trippier go nakrył czapka w meczu z Newcastle. I wiele razy tak jest, że obrońcy w łatwy sposób go potrafią zatrzymać. Martinelli jest groźny dopiero w momencie w którym koledzy wypracują mu sytuacje w której może się rozpędzić. Bo szybkościowo też podejrzewam jest jednym z naszych lepszych zawodników. Także tak jak pisałem wcześniej. Jego główne dwa atuty to szybkości i wykończenie. A że to drugie zawodzi no to jest graczem obecnie przeciętnym. Może się to zmieni jak zespół złapie wiatr w żagle.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady