Komentarze użytkownika malyglod

Znaleziono 6552 komentarzy użytkownika malyglod.
Pokazuję stronę 44 z 164 (komentarze od 1721 do 1760):

Komentowany temat: Kanonierzy znów w grze, Arsenal 3-1 West Ham 16.04.2014, 20:32

Dennis_Bergkamp

dodałbym jeszcze, że tych 6 w sumie naszych graczy ( bramkarz, 4 obrońców i Arteta ) jest często szachowanych przez 1-2 zawodników rywala.

Komentowany temat: Kanonierzy znów w grze, Arsenal 3-1 West Ham 16.04.2014, 20:20

Topek.

też to zauważasz ( Bac jako nasz rozgrywający :)

W ogóle mam takie wrażenie, że Arsenal jak był na fali, to zaczął myśleć jako zespół, że już nie trzeba walczyć.
Wyraźnie w drużynie brakuje ducha walki. My nawet nie ustawiamy sobie rywala, nie potrafimy go kilka razy kopnąć na początku spotkania. A w PL przecież nikt się nas nie przestraszy ze względu na historię. Tu trzeba zapieprzać, a większość graczy nie ma takiej mentalności.

Komentowany temat: Kanonierzy znów w grze, Arsenal 3-1 West Ham 16.04.2014, 20:15

Dennis_Bergkamp_.

aaa to znam, z opowieści, ale znam.

Też mnie to nieco przeraża jeśli chodzi o Wengera.
Po prostu mam wrażenie, że on sie strasznie zawiódł na kimś komu zaufał.
Skoro zawodnicy tak dali d... w jego 1000 meczu, to teraz sami powinni zrezugnować z pensji i odkupić winy na boisku.

BTW. Zespół po tych tęgich laniach np z L'poolem i Chelsea stracił wiarę w siebie. Odbudować to będzie strasznie ciężko.
Kto jak kto, ale Wenger z wiatrem w oczy mierzy się już nie pierwszy raz. I mam nadzieję, że starczy mu determinacji.

Komentowany temat: Kanonierzy znów w grze, Arsenal 3-1 West Ham 16.04.2014, 20:09

Dennis_Bergkamp
Topek

dodałbym jeszcze kilka aspektów, jak choćby rachityczny pressing, brak zaangażowania części graczy, niewiele ruchu nie tylko na skrzydłach ( w postaci ofensywnych PO czy LO ) ale statyczność w środku pola.
To cofanie się Artety czy wychodzenie z piłką do przodu Pera ( aż się prosi, żeby ją stracić ) jest spowodowane wg. mnie w dużej części miemożnością zagrania do skrzydła lub wolnego pomocnika w środku.

Komentowany temat: Kanonierzy znów w grze, Arsenal 3-1 West Ham 16.04.2014, 20:04

Dennis_Bergkamp_

B52 - czy to nie brzmi trochę jak nazwa myśliwca, względnie bombowca :)

Na highbury wchodzę sporadycznie. Tego drugiego w ogóle nie kojarzę, nawet skrót mi nic nie mówi.
Mało czasu niestety zostaje na piłkę, ale tu zaglądam dość regularnie. Mimo, że głównymi tematami jest jakiś hax, l'pool no i co źle robi Wenger i co by było gdyby.

Komentowany temat: Kanonierzy znów w grze, Arsenal 3-1 West Ham 16.04.2014, 19:57

Topek.

jak tylko rozwiązalibyśmy problem z kontuzjami to to źle nie wygląda. Oczywiście wzmocnienia są konieczne, ale nie przesadzałbym.

Komentowany temat: Kanonierzy znów w grze, Arsenal 3-1 West Ham 16.04.2014, 19:55

A co do meritum. My jednak często gramy atak pozycyjny i chyba dlatego Wenger nie bardzo widzi dwóch typowych skrzydłowych.
O ile AOC potrafi grać i rolę skrzydłowego i środkowego, o tyle Podolski w akaku pozycyjnym jest niewidoczny i tylko szuka gry w trójkącie albo wyczekuje.
Nie bardzo widzę zresztą posadzenie na ławce np Rosickiego czy Cazorli, bo musimy mieć dwóch skrzydłowych w wyjściowym składzie.

Komentowany temat: Kanonierzy znów w grze, Arsenal 3-1 West Ham 16.04.2014, 19:52

Dennis_Bergkamp

racja. Ale postęp jest. Już Bendtner na skrzydla nie chasa :)

A tak serio. Dawno Cię tu nie widziałem, a szkoda, bo zawsze przyjemnie się dyskutuje.
Bo ostatnio poziom na stronie poszedł mocno w dół.

Komentowany temat: Kanonierzy znów w grze, Arsenal 3-1 West Ham 16.04.2014, 19:39

Topek.

Tu nikt nie mówi o przerzucaniu odpowiedzialności. Chodzi jedynie o moment zastanowienia, że skoro Giroud nie jest zawodnikiem dającym 30 bramek w sezonie ( a nie jest ), to skoro strzela ich 15, a najlepszy skrzydłowy 6 to jest chyba jakiś problem. I tym problemem nie jest jedynie Francuz.

Komentowany temat: Kanonierzy znów w grze, Arsenal 3-1 West Ham 16.04.2014, 19:26

Własnie niedawno mnie tknęło takie pytanie.

Narzekacie ( my ) na Giroud, że słaby, że to czy tamto. Ale może warto zadać sobie pytanie, czy grając jednym napastnikiem ( w typie silnego klocka ) nie więcej należy oczekiwać od skrzydłowych ( albo tych co na skrzydla występują ).

Zobaczcie jak rozkładają się zdobycze bramkowe w zespole.

Giroud - w poprzednim sezonie 11 w PL, w tym 14
Walcott - odpowiednio - 14 w PL i 5 ( kontuzja )
Podolski - 11 i 6
Rosicky - 2 i 2
AOC - 1 i 2
Ramsey - 1 i 8
Cazorla - 12 i 4.

Oczywiście wymieniłem zawodników także sporadycznie grających na skrzydle. Oczywiście sezon jeszcze trwa. I oczywiście Theo jest kontuzjowany.

Ale jednak zastanawiające jest, że większość "skrzydłowych" zaliczyła regres w tym aspekcie gry.

Komentowany temat: Wenger: Top Four ma dla mnie wielkie znaczenie 15.04.2014, 19:23

No tak, dla was to tak jakby tabela miała 4 miejsca i my zawsze na końcu.

Fakt, fajnie byłoby być wyżej. Ale nie przesadzajmy, LM nie jest gwarantowana dla żadnego zespołu i każdy musi ją wywalczyć. Chcemy więcej, ale nie umniejszajmy tego co udaje się nam osiągać.

Komentowany temat: Podolski niezadowolony z częstych zmian 14.04.2014, 19:54

Oj Podolski - jak ci się chce to zapiepszasz. JAk nie - to stoisz z boku i czekasz co zrobi kolega. Szkoda.

Komentowany temat: Keane krytykuje zawodników Arsenalu 14.04.2014, 19:51

Każdy medal ma dwie strony.

To jasne, że brakuje nam charakteru a teraz także woli walki na 100%.
Ale dlaczego mają się nie cieszyć? Skoro ostatnio przeszli załamanie formy, przegrywali nawet 6:0 to teraz mają prawo się cieszyć, że wygrali przegrywając w trudnym przecież pojedynku.

Nie można zapominać, że ci sami piłkarze w formie i nieco lepszym składzie prowadzili w lidze.

Komentowany temat: Raport zdrowotny przed meczem z West Hamem 14.04.2014, 19:43

amadeo

A jakby wpuścił KIma i by sie skończyła na 1:0 dla Wigan to klołbyś na czyn świat stoi.

Sytuacja niestety wymagała, żeby Aaron grał, choć oczywiście było to bardzo długo.

Komentowany temat: Kanonierzy w męczarniach awansują do finału po karnych 12.04.2014, 21:13

Zespol jest w głębokim kryzysie i to widać.
Jest to kryzys mentalności, psychiczny. Zawodnicy po prostu w siebie zwątpili. Niby to ten sam zespół co na początku sezonu, ale bez wiary we własne możliwości gra tak jak widzieliśmy. Zachowawczo,z bojaźnią przed kolejnym 6:0. Do tego niektórzy zawodnicy nie biorą na siebie odpowiedzialności.

Mam nadzieję, że nam się uda w finale. Mimo wszystko Wenger na to zasługuje. Natoiast po sezonie trzeba się zastanawiać, bo np taki Podolski wyrażnie pokazuje, że nie lubi sie przemęczać i tu jest też problem.

Komentowany temat: Graham: Kanonierom brakuje woli walki 08.04.2014, 18:22

Odnosze takie wrażenie, że tego się nie poprawi. Po prostu nie mamy takich zawodników. Może Flamini i JAck, ale szczerze mówiąc to potrzeba kogoś takiego jak Terry.
Facet ma charakter i umiejętności. Jest starym wygą w drużynie i potrafi odpowiednio zdeprymować rywala faulem a kolegów zmotywować do walki.
Niestety nawet jak taki ktoś się u nas pojawi, to zanim zyska poważanie w drużynie i wśród rywali to minie przynajmniej sezon.

Rywale wiedzą ( szczególnie ci silni ), że wystarczy nas mocno przycisnąć na początku, sfaulować kilka razy i nawet zarobić 2-3 kartki a mecz już jest ułożony pod nich.
Swoją drogą sędziowie też nam nie pomagają pozwalając na brutalną grę rywala.

Komentowany temat: Szczęsny: Musimy wziąć się w garść 07.04.2014, 21:25

Powinni dostać zakaz udzielania wywiadów. Mniej poajacowania - więcej walki.
Jak wygrają 3 mecze, mogą gadać co chcą.

Komentowany temat: Kanonierzy ośmieszeni na Goodison, Everton 3-0 Arsenal 07.04.2014, 20:34

Daniho

dlatego skoro raz i drugi obdarza się zaufaniem zawodnika i on nie daje nic z siebie, to po sezonie się mu dziękuje.

Można nie mieć umiejętności czy formy. Ale walczyć trzeba zawsze. Niektórzy tego nie robią.

Komentowany temat: Kanonierzy ośmieszeni na Goodison, Everton 3-0 Arsenal 07.04.2014, 20:20

mar12301

nie wiem czy jest winny samym kontuzjom. Ale na pewno jest winny słabej reakcji na nie.

Kontuzja kontuzji nie jest równa. Nie da się porównać złamania nogli przez rywala z np kontuzjami mięśniowymi wynikającymi ze zbytnich przeciążeń treningowych.


Spadam. Głowy do góry.

Komentowany temat: Kanonierzy ośmieszeni na Goodison, Everton 3-0 Arsenal 07.04.2014, 20:17

Daniho

ja go krytykuję, a nie obrzucam błotem.

A co do nie uczenia się na błędach.
Jak dostajesz 6:0 to u każdego gracza to zostaje w pomięci. I choćbyś robił wszystko, to jak ten piłkarz wyjdzie za 3 dni czy za tydzień na boisko, to będzie miał ten wynik z tyłu głowy. I zawsze zagra asekuracyjnie, bo obawia się, że coś spieprzy.

Tak samo działa to w drugą stronę. Jak zespołowi idzie wyśmienicie, to piłkarze pozwalają sobie na sztuczki, niesygnalizowane zagrania itp.

Na krytykę natomiast niewątpliwie zasługuje słaba reakcja Wengera. Tzn. nie dostrzeganie, że dany zawodnik nie umie sobie poradzić z dawnymi porażkami i wciąż je rozpamiętuje.
Na krytykę zasługuje zły jak widać dobór graczy do składu i słaba reakcja na wydarzenia boiskowe. Podobnie jak obniżka formy wielu graczy. Podobnie jak fala kontuzji.
I za to trzeba krytykować.

Komentowany temat: Kanonierzy ośmieszeni na Goodison, Everton 3-0 Arsenal 07.04.2014, 20:07

mar12301.

sorry, muszę już kończyć, ale odpowiem.

Właśnie. Masz rację. Niewiele brakuje, dlatego będę się upierał, że zasługa w tym Wengera. Taka sama zasługa, że zebrał taki skład jak i wina, że tylko taki, bo np bez napastnika.

Tylko, że spójrz przed sezonem. Chciał napastnika - chciał.
Chciał DP - wziął Flaminiego. Z którego chyba jesteśmy zadowoleni. Mógł wziąść Tiote i/lub Cabaye. Czy byłbyś z tego powodu zadowolony? Albo Wynyamę, który się nieco zatrzymał przez kontuzje.

Teraz jest łatwo mówić co powinien. Teraz każdy mądry. A przypomnę, że kibice pragnęli tu widzieć np Lamelę, Mignoleta, Soldado czy właśnie Tiote.
A obowiązkiem było pozbyć się Ramseya.

O tym już najlepiej zapomnieć. Bo najlepiej pamiętać cudze błędy, a nie swoje.

Komentowany temat: Kanonierzy ośmieszeni na Goodison, Everton 3-0 Arsenal 07.04.2014, 20:01

arsenallord

duet napastników jest ojcem sukcesów. Zawsze strzelą więcej niż stracą. Tu mnie nie przekonasz, że napastnicy mający 60 bramek w sezonie ( czyli jakieś 70% bramek drużyny ) nie mają największego wpływu na wyniki.

Rodgers im nie przeszkadza. Do tego potrafi ich zmotywować, nie grają w pucharach, zawodnicy uwierzyli, że jak nie teraz to kiedy itd. To jest właśnie szereg czynników. O to mi chodzi.

Komentowany temat: Kanonierzy ośmieszeni na Goodison, Everton 3-0 Arsenal 07.04.2014, 19:58

Daniho

strasznie upraszczasz.
Wenger siedzi całe dorosłe życie i doskonale wie co robić. Jakby tego nie wiedział, to nie chciałby kupować zawieszonego Suareza.

Głupotą jest odmawianie mu umiejętności. Bo on je ma. Albo wmawianie mu teraz starości i sklerozy, skoro zachwycało się nim na początku i w środku sezonu.
Problemem jest raczej to, że my - kibice nie bardzo wiemy czemu znów się nam nie udaje.

I ja nie szukam łatwej odpowiedzi, bo wiem że za takim czymś zawsze stoi splot różnych większych i mniejszych czynników.
Zależnych od Wengera i nie.

Ale jak ktoś chce mieć jasną odpowiedź i się nie zastanawiać to pisze wengerout i tyle.

Komentowany temat: Kanonierzy ośmieszeni na Goodison, Everton 3-0 Arsenal 07.04.2014, 19:52

mar12301

pogódz się z tym, że póki szejki będą wydawać co roku 100 mln i więcej na najlepszych graczy to tak długo nam bedzie ciężko włączyć się realnie i do końca w walkę o mistrzostwo.

Nawet ja kupimy 3-4 graczy to oni kupią 6-7. Bo ich na to stać. A nas nie bardzo, choć to się zmienia.

Chyba że jak w Liverpoolu u Staridża odpali u nas nagle talent Giroud i strzeli 30 bramek w sezonie. Ale choć uważam go za nienajgorszego napastnika, to w to nie wierzę.

Komentowany temat: Kanonierzy ośmieszeni na Goodison, Everton 3-0 Arsenal 07.04.2014, 19:47

Nie bardzo rozumiem, dlaczego Wengera oskarża się o multum rzeczy ( zależnych od niego i nie ), a jednocześnie odmawia mu się tego, co zrobił wielkiego w tym sezonie.

Skoro teraz jesteśmy strasznie rozczarowani i źli, to nie dlatego, że cały sezon gramy tragicznie. To dlatego, że Wenger i zawodnicy dali nam nadzieję, że będzie wspaniale.

Problemem jest to, że zaczeliśmy sezon od przegranej, a potem wyszliśmy na czoło ligi i gromiliśmy każdego. NIKT się tego nie spodziewał. Tego jakoś nikt taraz nie dostrzega. Co więcej - to jest wyraźnie umniejszane. A w jakim ostatnio sezonie prowadziliśmy przez 20 kolejek?

Owszem, gramy teraz jak zespół z Championship. Brakuje nam cochones i w ogóle żal patrzeć. Do tego Wenger nie umie, nie potrafi itd ich zmotywować i w ogóle słabo widać, żeby zespół reagował na jego czyny.

Ale to nie znaczy, że on sobie z tym nie poradzi, skoro w poprzednim sezonie spiął poślady i wyprowadził nas na koniec na 4 miejsce, mimo, że w pewnym momencie mieliśmy stratę jakieś 10-12 pkt do top4.
Ale o tym się nie pamięta. Lepiej napisać, że to stary pryk co nie wie co sie dzieje i trzeba go wywalić jak stare kapcie.

Otóż właśnie nie. Ja się z tym nie zgadzam, żeby kogos kto poświęca zdrowie dla klubu traktować jak kawałek g... na bucie.
Może dajcie mu dograć sezon do końca. Bo tak jak kiedyś chcieliście wywalać Ramseya tak teraz kolej na Wengera.
Trochę mniej emocji i dystansu życzę.

Komentowany temat: Kanonierzy ośmieszeni na Goodison, Everton 3-0 Arsenal 07.04.2014, 19:33

mar12301

tak, bo nie lubie, jak ktos mi tyłek obrabia za plecemiu i do tego mija się z prawdą, delikatnie mówiąc.


Zawsze jak tu piszę, to staram się to robić z chłodną głową i w wywarzony sposób. I to nie ja przypiołem sobie łatkę wengerstaya ale też nie będę z nią polemizował.

Zawsze próbuję spojrzeć nieco szerzej niż przez pryzmat ostatniego meczu.
Nawet teraz jakbyś chwilę pomyślał, to mimo tragicznej gry mamy więcej pkt. niż sezon temu na tym etapie.
Zresztą, co tu tłumaczyć. Potrzebna jest jeszcze odrobina dobrej woli, żey chcieć zrozumiec rozmówcę.

Komentowany temat: Kanonierzy ośmieszeni na Goodison, Everton 3-0 Arsenal 07.04.2014, 19:25

mar12301

poczytaj może najpierw moje opinie albo zapytaj się jak nie możesz zrozumieć, a nie obdarzasz mnie epitetami.

Nie umiesz czytać ze zrozumieniem to Twój problem. Widzę że masz prosty świat, dzielisz ludzi na in/out i juz nie musisz się zastanawiać.

Komentowany temat: Pomeczowa wypowiedź Wengera 06.04.2014, 22:07

Theo10

masz rację.

Wenger uparcie wierzy, że zawodnik się przełamie. I to jest jego błąd.

Ale zwróć uwagę, że całego zespołu nie wymieni. Dziś chyba każdy zawodnik zagrał o dwa poziomy niżej od swojej optymalnej formy. Wymienić Giroud i Artetę. OK jak najbardziej.
Ale kto za Cazorlę? Kto za Pera? Kto za bezproduktywnego Podolskiego? Kto za niewidocznego Rosickyego?
I tak wymioenię z 10 piłkarzy.

Powiesz, mógł kupić. Racja. Mógł. Tylko ilu? Mógł napastnika. OK - jego kolejny błąd.
Skrzydłowego - ale miał Walcotta, AOC, Gnabrego i Podolskiego, który w poprzednim sezonie co jak co ale skuteczność miał.
Mógł kupić DP - ok. Ale Arteta to był nasz najlepszy graćz. Profesor!
Mógł kupić AMC. To byłby już 4 transfer. I mógł przewidzieć, że CAzorla będzie cieniem samego siebie.

Wenger popełnia wiele błędów. Jego mają bronić wyniki. I zgadzam się, że powinien reagować na wydarzenia boiskowe.
Ale na Boga, nie można go oskarżać o rzeczy od niego niezależne! A tu jest tak, że jak krytykować - to nawet za pogodę.

Komentowany temat: Pomeczowa wypowiedź Wengera 06.04.2014, 21:21

Co możecie powiedzieć o motywacji jak w szatni nie jesteście?

Mógł na nich nawrzeszczeć, skląć, skopać dupska ale ostatecznie nie wymieni całego składu. Mógł inaczej wybrać. OK.
Tylko że musiałby wymienić wszystkich.

Jego wina że Giroud najszybciej biega do sędziego z pretensjami? Jego wina, że Per jak wyjdzie to już nie zdąrzy wrócić? Jego wina że Arteta boi się zagrać coś więcej niż do tyłu? Jego wina że Cazorla wygląda jak zawodnik polskiej ekstraklapy? Jego wina, że Podolski gra może 20 minut w meczu? Jego wina, że Rosicky potrafi podejść pressingiem jedynie w pojedynkę?

Każdy zawodnik zagrał słabo. Może 1 czy dwóch nieco lepiej. Wenger za to odpowiada, ale nie wymieni całej 11.
Ci zawodnicy potrzebują kogoś kto ich poprowadzi na boisku. Kto poderwie zespół. Jak wszyscy są bez formy to ciężko o takiego gracza, choć wg mnie Ramsey kimś takim będzie.

Wstyd jak cholera. Ale trzeba grać dalej a nie płakać.

Komentowany temat: Kanonierzy ośmieszeni na Goodison, Everton 3-0 Arsenal 06.04.2014, 20:20

Dajemy d... na całej lini. Tak to ostatnio wygląda.

Ale trudno coś wycisnąć z zawodników teoretycznie świetnych, jak są w takiej formie jak choćby Cazorla.

Z rozliczeniami trzeba się wstrzymać na koniec sezonu. Kto jak kto, ale Wenger nie raz wyciągał zespól z beznadzieji, więc uda się i tym razem. Tylko jakim kosztem.

Komentowany temat: Pomeczowa wypowiedź Wengera 06.04.2014, 20:10

Wenger jak Wenger. Wg mnie ciężki orzech do zgryzienia ma do końca sezonu. Niestety jesteśmy w środku kryzysu i to w najgorszym momencie sezonu, bo możemy WSZYSTKO stracić, na co pracowaliśmy od jego początku. I przez pryzmat tych porażek będziemy oceniani, a nie tego, że przez kilkanaście kolejek byliśmy na szczycie.

Drużyna straciła formę. Po prostu nie poznaję np Cazorli, Pera czy Rosickiego. Nasi gracze nie dość że są chyba zmęczeni, to wyraźnie brakuje im agresywności, zadziorności - po prostu walki. Pewnie wynika to po części z braku pewności siebie i braku sił ( formy ), bo trudno walczyć, jak się nie jest optymalnie przygotowanym fizycznie.

Niestety po raz kolejny Wenger zaufał graczom, którzy nie udzwignęli spotkania. I to jest sygnał, że na nich drużyny budować się już nie da.
Każdy dopowie sobie swoje nazwiska.

W następnym spotkaniu dałbym zagrać zawodnikom z wyższym morale, którzy ostatnio mniej grali, a więc mają mniej paniki w oczach i nie są tak bezradni. A więc Ramsey, Kim, Sanogo czy AOC.
Cazorla, Giroud, Arteta ( szkoda że wypada Flamini ) powinni w tym momencie usiąść na ławce. Są tak ezproduktywni, że po prostu żal patrzeć. Oczywiście nie tylko oni, ale całego zespołu się nie wymieni.

Komentowany temat: Pierwszy z finałów: Everton vs Arsenal! 06.04.2014, 00:00

Może to oznaczać to, że napastnicy w naszej lidze to poziom dna. A pewnie chłopak ma talent to i się wyróżnia.
Tylko że talent miało wielu.

Komentowany temat: Pierwszy z finałów: Everton vs Arsenal! 05.04.2014, 23:19

Takich talentów było w cholerę. Pamiętam jeszcze Barcelonę 92 ( finałowy mecz jak przez mgłę ). Z tych chłopaków może 5-7 zrobiło większą karierę.

A z U 16 Globisza sprzed kilku lat? Chyba nikt.

Oczywiście nie odmawiam talentu młodzikom, ale dorosła piłka to cos więcej niż szybkie nogi i siła fizyczna.

Komentowany temat: Pierwszy z finałów: Everton vs Arsenal! 05.04.2014, 23:06

Powiem tak - jakieś 3-4 lata nie śledzę już polskiej ligi. Po aferze ze sprzedawaniem mi się odechciało. Ale wiem jedno. Obecnie to poziom dna.
Nie ma w ogóle porównania do zawodników sprzed 10 czy 15 lat. Niestety pamiętam tamtych graczy - i choc nie byli wybitni - to zjadają obecnych na śniadanie.
Smutne ale prawdziwe. Choć sa oczywiście wyjątki.

Komentowany temat: Pierwszy z finałów: Everton vs Arsenal! 05.04.2014, 20:04

ToMo_18.

szczególnie patrząc z perspektywy kanapy .... ;)

Komentowany temat: Pierwszy z finałów: Everton vs Arsenal! 05.04.2014, 20:02

Remis na Goodison to dobry rezultat. Oczywiście gramy o pełną pulę, ale Everton u siebie może ograć każdego.
Do tego nasz zespól ma zniżkę formy, więc trzeba patrzeć realnie.

Komentowany temat: Pierwszy z finałów: Everton vs Arsenal! 05.04.2014, 19:53

ToMo_18.

Z twojego wyliczenia wnioskuję, że zdobycie 3 pkt z City czy Chelsea było/jest obowiązkiem. Wygląda to trochę tak, jakbys przed meczem dopisał 3 pkt, a po meczu przegranym je odjął.

Takie odnoszę wrażenie.

Komentowany temat: W pogoni za rekordem - historia spotkań z Evertonem 04.04.2014, 20:03

Ja na temat Giroud mam określone zdanie. Dobry, ale nie wybitny.

W Arsenalu powinien być napastnikiem walczącym o 1 skład.

Dodatkowo teraz albo jest w słabszej formie albo jest zwyczajnie zmęczony sezonem, bo nie jest ani dynamiczny, ani waleczny. Z drugiej strony zagrał w jakiś 45 meczach, często po 90 minut walcząc z 2 silnymi środkowymi obrońcami. Trochę mi go szkoda, bo do końca sezonu raczej będzie gorzej niż lepiej.

Komentowany temat: Wenger: Niedzielny mecz o 6 punktów 04.04.2014, 19:53

adrian12543

nasz atak ( Giroud ) jest raczaj zmęczony. Ot co.
Wirtuozem nigdy nie był, ale teraz wyraźnie brak mu dynamiki i sił do walki na 100%.

Remis będzie dobrym wynikiem.

Komentowany temat: Özil opuszcza centrum medyczne w Niemczech 04.04.2014, 19:46

Chorzy to raczej wy jesteście.

Wszyscy najlepsi piłkarze leczą się po całym świecie, bo stać ich na wizyty u specjalistów w danej dziedzinie - poczytajcie nieco więcej. ZEA, USA czy Niemcy to w dzisiejszychg czasach dla kogos tak zamożnego jak piłkarz tylko kilka godzin lotu.

Sztab medyczny w klubie to nie są superspecjaliści. W żadnym klubie. a u nas ani nie są lepsi, ani gorsi.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Chelsea 16.03.2025 - godzina 14:30
? : ?
Manchester United - Arsenal 9.03.2025 - godzina 17:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool29217170
2. Arsenal27159354
3. Nottingham Forest28156751
4. Manchester City28145947
5. Chelsea27137746
6. Brighton281210646
7. Aston Villa29129845
8. Newcastle27135944
9. Bournemouth27127843
10. Fulham28119842
11. Crystal Palace28109939
12. Brentford281151238
13. Tottenham271031433
14. Everton28712933
15. Manchester United27961233
16. West Ham27961233
17. Wolves28651723
18. Ipswich28381717
19. Leicester27451817
20. Southampton2823239
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah2517
E. Haaland203
A. Isak195
C. Wood183
B. Mbeumo154
C. Palmer146
Matheus Cunha134
Y. Wissa132
O. Watkins126
J. Kluivert125
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady