Komentarze użytkownika malyglod
Znaleziono 6545 komentarzy użytkownika malyglod.
Pokazuję stronę 57 z 164 (komentarze od 2241 do 2280):
Pinguite.
bo widzisz, większość tu sra żarem jakby nie wiem co się działo. Płacz, skomlenie, lament. I jedyna odpowiedź: kupuj, kupuj, kupuj.
Zero cierpliwości. Zero dystansu. Za to panika w cenie.
W 90% zgadzam się z Wengerem.
Czy mogliśmy wygrać ten mecz z dzisiejszymi graczami - TAK
Czy można mieć pretensje do sędziego - TAK
Czy chcemy kogoś kupić - TAK
Z tych kontuzji część to pewnie urazy typowo pomeczowe. 3 dni góra tydzień i 2 graczy wróci. marne to pocieszenie ale jednak nie wpadajmcie w panikę.
PS. Tak w ogóle to strasznie dużo paniki tu się pojawiło.
zgubilemlodowke
nie wiem ile kibicujesz, ale ja kibicuje wystarczająco długo żeby się nie napinać przez internet co to nie trzeba zrobić z tym czy z tamtym.
Już dawno nie jest to dziecięca fascynacja klubem i poszczególnymi graczami - idolami. Cóż, może niektórzy, np z racji młodego wieku, tak postrzegają Arsenal. Ja im tego nie zamierzam odbierać.
Co do pytania. To jasne że naszym celem jest gra w LM i zajście jak najwyżej w krajowych rozgrywkach. Może jakiś puchar typu COC jak pójdzie dobrze. To są nasze cele.
Poza tym kadrę mamy dobrą, tylko za małą.
Arsenalfcfan
czyli niby dorosły jesteś.
Kłamie, nie kłamie, mówi pół prwdy czy całą.
Chłopie, to w ogóle nie te kategorie.
Tak z ciekawości, czy uważasz, że wszyscy którzy mówią publicznie albo mówią 100% prawdy albo inaczej są kłamcami?
Jakbyśmy jakimś cudem dziś wygrali to byście Szczęsnego pod niebiosa wynosili. Bo karnego wybronił.
Arsenalfcfan.
ty tak na poważnie?
Skoro coś jest w wywiadach to ty w to wierzysz?!
Chłopak, tak z ciekawości, ile ty masz lat?
Sorry ale frustracje to wylewacie wy. Płaczecie po porażce, wyrzucacie zawodników i Wengera jakby to coś miało pomóc. Macie pretensje do zawodników i papcia, że mówią że gramy o mistrzostwo. A co mają mówić? Albo że Wenger nie mówi kogo chce kupić. To jest dopiero żałosne, żeby wierzyć w wywiady. To tak jakby gracz w pokera odkrywał karty.
Nie raz pisałem, że wzmocnienia są potrzebne i będą. Nie dlatego że teraz przegraliśmy, tylko dlatego, że z 25 osobowego składy sprzedaliśmy 6-7 graczy za słabych na ten klub.
To chyba oczywiste, że kadra będzie wzmocniona. Trzeba poczekać, okienko trwa.
Nie raz pisałem że nie wiem czy przegapiliśmy tego czy owego gracza, bo nie wiem na ile go rzeczywiście chcieliśmy mieć.
Poza tym nie gramy o mistrzostwo, więc nie oczekujcie mistrzostwa.
zgubilemlodowke.
halo, my nie gramy o mistrzostwo.
Arsenalfcfan
nie chce mi się już dyskutować prawdę mówiąc. Ty wiesz swoje, a ja swoje.
OK. 100% winy Wengera że nie kupił Gustavo, Wanyamy i Capoue na raz. Jego wina że jak Giroud się kontuzjuje to nie ma kim grać.
Jednym słowem po 3-4 graczy na jedną pozycję. Najwyżej posiedzą na ławce. W końcu jak płaciliśmy Sqilacciemu to i innym też można za siedzenie. W końcu mamy budżet jak MC.
Marzag.
ale chyba ich ambicją jest walka o lokaty 4-5 a więc lokaty arsenalowskie
Arsenalfcfan
nie, nie takie proste.
Bo nie dasz 140 tyś takiemu Gustavo, który przynajmniej początkowo jest rezerwowym, jak Walcottowi który jest tu 8 lat, jest naszym najlepszym strzelcem nie dawałeś 100 tyś rok temu.
W dodatku Gustavo chyba nei bardzo chciał się ruszać z Niemiec.
Cazorla - mistrz z Hiszpanią za niecałe 20 mln
Podolski - 100 krotny reprezentant Niemiec, Wicemistrz Swiata. Tanio
Giroud - król strzelców L1. Tanio
Chyba ten Wenger jednak potrafi kupić okazyjnie. Poczekajmy do końca okienka.
Poza tym nawet mając już Suareza w Arsenalu dziś i tak by nie zagrał....
Arsenalfcfan
40 mln to śmieszne pieniądze na Arsenal? A kiedy za tyle kupiliśmy?
Poza tym co to za argument że za 5 czy 10 mln więcej na pewno by go puścili? Brendan cię o tym zapewnił?
Bo mnie zapewniał że za 53 mln go puści a za 52 nie ma o czym mówić
Marzag
nie wiem czy tak dużo łatwiej. Zależy dla kogo. My nie mamy 100mln na jednego gracza, nie dajemy 250 tyś tygodniówki.
Jesteśmy Arsenal. Tu najlepszy zarabia 100-110, do tego jesteśmy rywalem Liverpoolu w walce o LM.
Tak więc skala trudności jest porównywalna do tej jaką ma np MC chcący kupić Ronaldo.
zgubilemlodowke
Okienko transferowe trwa jeszcze 2 tygodnie. Rozmowy się toczą. I ja i ty i Wenger wiemy, że wzmocnienia są potrzebne. Po co to bicie piany?
Używając twojej terminologii.
I ten stary ślepy myśliwy Wenger i tak jest na koniec sezonu syty, a inni głodni.
ArseneAl.
nie nie tylo nam trudno kupić.
Poza tym co z tego, że Tottenham czy inny klub nakupił i 20 nazwisk? Nazwiska nie grają - patrz Newcastle czy QPR w zeszłym sezonie.
Zresztą nie wiem czy my w ogóle interesowaliśmy się Capoue czy Wanyamą. Nie wiem tego. Tak tylko pisały gazety, a tam różne rzeczy piszą.
Interesowaliśmy się Suarezem i to wiemy na pewno. Ale jego jest podobnie ciężko kupić jak Ibrahimovicia czy Ronaldo, bo to topowy zawodnik a na dodatek gra u bezpośredniego rywala.
Arsenalfcfan
nie wiem czy bał się rywalizacji czy nie. Nie wiem jaki był powód i tylko podaję ci przykład więc nie udowadniaj mi, że akurat to nie to, bo piszę ci tylko hipotetycznie, żebyś zrozumiał, że to wcale nie tak łatwo kupić gracza.
Sednem mojej wypowiedzi jest to, że jest wiele czynników składających się na transfer. I któryś nie został spełniony. To wszystko.
A nie że jedynym czynnikiem jest Wenger.
A Ramseya oceniaj po sezonie a nie po jednym meczu. Bo gwarantuję ci, że jeszcze niejeden raz będziesz się cieszył z jego gry.
ArseneAl
oczywiście, że tak.
To tylko u ciebie w fifie kupno gracza jest od razu progresem dla zespołu.
Poza tym beke to chyba masz w majciorach.
Arsenalfcfan.
ale przecież jest aktywny ( choćby składanie ofert za Suareza ) na rynku tylko na razie nie widać końcowego efektu - czyli podpisanego transferu.
Poza tym chyba lepiej że składa oferty za graczy mogących nas znacząco wzmocnić niż za graczy typu Denilson czy Park?
Arsenalfcfan
to nie jest takie proste. Może taki Wanyama ( chłop strzelający gola samej "wielkiej Barcelonie" :) wybiera klub gdzie może sobie regularnie grać, gdzie skład zaczynają ustalać od niego.
A nie gdzie zagra jakieś 15 meczy w sezonie, z tego 10 w pucharze ligi czy FA.
To są skomplikowane wybory. Jeden woli grać w gorszym klubie ( Wanyama ) inny siedzieć na trybunach w lepszym - Song.
slepywenger.
dzięki za pozdrowienia. Również przesyłam
Arsenalfcfan
czyli ty masz zwyczajnie pretensje że Wenger cię okłamaał i nie powiedział publicznie, chcę kupić tego i tego gracza?
Śmieszne.
hokus_pokus
tylko co to znaczy fajne? Jednemu jest potrzebny taki gracz innemu inny.
Nam np taki Kolo Toure nie był konieczny ale już Suarez jak najbardziej. I to nie wina Wengera, że łatwiej L`poolowi kupić Iworyjczyka niż nam Urugwajczyka.
Poza tym ciężko było przewidzieć, że w czasie jak kontuzję ma NAcho to i Gibbs wyleci.
Inaczej musilibyśmy mieć 3 ! klasowych LO.
Oczywiście kibice na k.com to wszystko przewidzieli, a stary Wenger nie. Jaki on głupi a my mądrzy.
Arsenalfcfan
co to znaczy przegapiliśmy? Stali w kolejce pod Ashburton Grove i Wenger odwracał oczy? Nie chciał ich jak mu wchodzili do gabinetu?
Nie, po prostu w wypadku splotu okoliczności ( wysokość transferu, zainteresowanie, negocjacje, pensja, rola na boisku, inne kluby ) wybrakli inne opcje.
Nie wiem ile jest w tym winy Wengera. Pewnie jakiś procent jest ( co widzimy znając już przyszłość ). Ale chyba nie 100%?
sebasz.
nie wiem czy masz rację, może. Psychika w końcu jest bardzo ważna. Np jak boisz się źle stanąć to jest prawie pewne, że skręcisz nogę. Jak o tym nie myślisz, to biegasz bez problemów.
Dla mnie też jest niepokojące, że ławka jest krótka, ale naprawdę ile jest meczy w roku, gdzie wypadają równocześnie dwaj boczni obrońcy i środkowy łapie czerwo?
Taki mecz się zdarza raz na 5 lat.
Poza tym transfery będą. Narazie pozbyliśmy się słabych graczy, ale to prawda, że ciężko kupić kogoś spełniającdego warunki Arsenalu, np.
Lepszy od Artety ( albo jego poziom ), chętny do przejście do Arsenalu, bez innych zainteresowanych jego osobą, gotowy zarabiać stosunkowo niedużo a do tego często siedzący na rezerwie.
Topek
to tylko ci się tak wydaje, że to takie proste
Na odpowiednio dobrych zmienników trzeba mieć pieniądze. Jak nie dajesz swojemu podstawowemu DP 90 tyś to rezerwowego za 130 tyś nie ściągniesz.
Stać nas na takich zawodnikow jakich mamy.
Arsenalfcfan.
dyskusja nie ma sensu.
Jak bronię Wengera nie dlatego, że on jest nieomylny, tylko dlatego, że mnóstwo rzeczy które mu zarzucasz nie są jego winą!
On swoje ma za uszami i ja to wiem, ale jak zarzucasz mu np. że nie kupił Gustavo ( który zwyczajnie wolał nie ruszać się z Niemiec, mieć większe pieniądze i regularną grą przed MŚ niż iść w nieznane do Anglii ) czy Suareza ( którego klub zwyczajnie nie chciał puścić do rywala ) to prubuję ci uświadomić, że życie jest nieco bardziej skomplikowane, niż twierdzenie że stary wenger - fajtłapa nie wie co się dzieje i nie widzi problemów, a widzi je dwudziestolatek z Polski.
Dlatego zawsze tu na stronie muszę bronić Wengera a nie mogę mu zarzucić tego o co mam do niego pretensje ( niemałe zresztą ), bo dyskusja i tak sprowadza się do: dobrze - źle, czarne - białe.
Oggy.
a dla ciebie nie jest? Przewidujesz wyniki? Wiesz co będzie jutro?
Poza tym co to znaczy słaby skład? Jack jest słaby? Kosa słaby? Walcott też? Teraz to możesz być ważny i wszechwiedzący, jakby było gdyby Wenger kupił tego czy owego, bo co by było gdyby to każdy może mówić. To jest niesprawdzalne.
To jak wytłumaczysz, że teoretycznie lepsze drużyny mające mnóstwo gwiazd też czasem przegrywają?
Topek.
tylko że ta kadra zaraz taka wąska nie będzie
Marzag.
gdyby gdyby
Tak wtedy wszystko byłoby cacy. To nie jest FM czy Fifa, że jak ci nie idzie to kupujesz gracza i już jest dobrze.
Tu wpływ ma wszystko. Nawet to, że np Per nie mógł się za przeproszeniem odesr..ć przed meczem. Komputer tego nie uwzględnia, życie jak najbardziej.
Nie masz prostych rozwiązań, że trzeba było kupić i byłoby dobrze.
Może byłoby ( napweno byłoby więcej opcji do zmian ) ale nie wiesz, czy np taki Gustavo co chwila nie byłby ogrywany bo np. dawno nie grał i nie jest w rytmie meczowym.
Topek.
wg mnie zagraliśmy słabo, ale to sędzia wypaczył przebieg meczu.
Jak 10 razy rozpędzasz się z piłką i 10 razy jesteś faulowany a rywal nei ponosi kary to zrobi to po raz jedenasty. To oczywiste. I oczywiste jest że to wpływa na poziom gry i wynik.
Ja nie tłumaczę porażki sędzią, tylko próbuję napisać, że sędziowanie ma wpływ na grę.
ArseneAl.
tak to prawda. To jest odpowiedzialność Wengera. I ja tej odpowiedzialności z niego nigdy nie zdejmowałem. Tylko że tu na stronce albo coś jest czarne albo białe. A rzeczywistość taka nie jest. I dla mnie też nie jest jedynie winą trenera, że gramy słabo i przegrywamy.
Czy mając dziś na boisku 11 Cazorli czy Gustavo to by to coś zmieniło?
Jack walczył za 2-3 zawodników a i tak połowę przewinień na nim nie gwiadano. Podobnie Rosa. Aż się dziwiłem, że jeszcze nie pękli i nie dostali czerwieni za "wytłumaczenie" sędziemu lub przeciwnikowi.
Topek.
czyli uważasz, że poziom sędziowania był w porządku. Żadnych błędów po stronie arbitra?
Arsenalfcfan.
takie spotkanie to idealna pożywka dla takich przeciwników Wengera jak ty :)
Owszem, zagraliśmy słabo i schematycznie. Często tak gramy, a jednek wygrywamy. Czasem gramy bardzo dobrze a i tak nic nie chce wpaść.
Tylko że nie jest winą trenera, że Gibbs zakończył mecz z krwawiącą głową, Sagna o mało nie złamał kręgosłupa, sędzia dał rywalom karnego z kapelusza, wyrzucił Kosę za nic a do tego tolerował mnóstwo złośliwych małych fauli ze strony rywala. Nie jest winą Wengera, że Cazorla jest z drużyną 2 tygodnie i dopiero zaczął trenować, a Theo nie bierze na siebie odpowiedzialności w grze.
Poza tym to sędzia prowadzi zawody i nie może pozwalać na to, by zawodnicy walczyli wręcz zamiast grać w piłkę.
Tylko co pomogą transfery ( a takie być powinny i będą ), jak nowy zawodnik jest faulowany i sędzia tego nie gwiżdźe.
Transfer sam w sobienie da zwycięstwa.
maciekbe.
pewnie że trzeba było strzelać.
Tylko nieco trudniej o to, jak ci nogę podkładają a sędzia nie gwiźdże. I tak przynajmniej kilka razy.
Oczywiście powinniśmy wygrać, ale ilość niegwizdanych fauli przekłada się na frustrację, płynność gry i w końcu na wynik.
Co z tego, że sędzia da przeciwnikowi kartkę, jak w innej sytuacji daje mu też karnego a do tego wyrzuca naszego gracza za...., no właśnie za co?
RvPersie.
bo jeszcze mam nadzieję, że jest 1% użytkowników tej strony, której myślenie nie ogranicza się do bluzgów i wyrzucania trenera i zawodników po jednym czy drugim meczu.
Wiadomo, że zagraliśmy do niczego, ale sędzia po prostu sprowadziłe te zawody do rangi parodii.
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 16 | 12 | 3 | 1 | 39 |
2. Chelsea | 17 | 10 | 5 | 2 | 35 |
3. Arsenal | 17 | 9 | 6 | 2 | 33 |
4. Nottingham Forest | 17 | 9 | 4 | 4 | 31 |
5. Bournemouth | 17 | 8 | 4 | 5 | 28 |
6. Aston Villa | 17 | 8 | 4 | 5 | 28 |
7. Manchester City | 17 | 8 | 3 | 6 | 27 |
8. Newcastle | 17 | 7 | 5 | 5 | 26 |
9. Fulham | 17 | 6 | 7 | 4 | 25 |
10. Brighton | 17 | 6 | 7 | 4 | 25 |
11. Tottenham | 17 | 7 | 2 | 8 | 23 |
12. Brentford | 17 | 7 | 2 | 8 | 23 |
13. Manchester United | 17 | 6 | 4 | 7 | 22 |
14. West Ham | 17 | 5 | 5 | 7 | 20 |
15. Everton | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Crystal Palace | 17 | 3 | 7 | 7 | 16 |
17. Leicester | 17 | 3 | 5 | 9 | 14 |
18. Wolves | 17 | 3 | 3 | 11 | 12 |
19. Ipswich | 17 | 2 | 6 | 9 | 12 |
20. Southampton | 17 | 1 | 3 | 13 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
zgubilemlodowke.
chyba ci się coś pomyliło. Reakcja zupełnie nieadekwatna.
Pytam się chłopaka ile ma lat, bo uważam że nieco naiwnie podchodzi do tego co czyta w wywiadach. Tzn wierzy we wszystko co przeczyta a przynajmniej tak sugeruje. Skoro miałby np 14 lat to bym zrozumiał, skoro ma 20 to się dziwię. Tylko tyle.
Poza tym to o czym właśnie piszesz to jest bicie piany lub inaczej: robienie z igły wideł. Określenia potocznie używane w j. polskim. Bynajmniej nie obraźliwe.
Sam piszesz że jesteś dorosły ( 13 lat kibicowania to sugeruje ) a reagujesz na normalnego posta jakbym co najmniej wrzeszczał na ciebie. Spróbuj przeczytać moje komentarze, ja nikogo w nich celowo nie obrażam, po prostu nie zgadzam sie z niektóych opiniami, a to póki co jest legalne chyba.
Poza tym sposobów kibicowania jest tyle ilu kibiców. Nie ma jednej definicji.
Chyba musisz ochłonąć albo pomyliłeś adresata posta i napisałeś do mnie.