Wenger odpowiada na krytykę

Wenger odpowiada na krytykę 21.08.2013, 11:57, Tomek 123 komentarzy

Menedżer Arsenalu Arsene Wenger stwierdził, że nie ma obowiązku tłumaczenia się nikomu z działań swojego klubu na rynku transferowym.

Była to reakcja Wengera na krytykę płynącą od menedżera Newcastle - Alana Pardewa, który twierdził, że usunął Yohana Cabaye'a ze składu na przegrany 0:4 mecz z Manchesterem City, ponieważ Arsenal zdekoncentrował piłkarza składając za niego ofertę w przeddzień meczu.

Jednakże menedżer Kanonierów, który znalazł się pod narastającą presją zarówno ze strony mediów jak i fanów, ponieważ nie nabył jeszcze żadnego z jego celów transferowych tego lata, nie był w nastroju, żeby zbierać nagany z powodu Cabaye'a.

- Nie ma nic do wyjaśniania - powiedział Wenger. - Przede wszystkim nie wiecie, co w ogóle zrobiliśmy, nie wiecie, czy złożyliśmy ofertę i wysnuliście wnioski nie wiedząc nic o tym, co się stało.

- To jest zdumiewające, że ludzie nic nie wiedzą, a mimo to mają własne teorie na temat rzeczy, o których nie mają pojęcia. Nie będę wam tłumaczył, co się wydarzyło. Nie jest moim zadaniem tłumaczenie wam wszystkiego, co robię. To jest niemożliwe. Jeśli wykonamy jakiś transfer, ogłosimy go. Zawsze was informujemy. Jeśli chodzi o resztę, musicie pozwolić nam wykonywać naszą własną robotę.

- Nie chcemy nikogo skrzywdzić. Ani Newcastle, ani nikogo innego. Nie możecie z jednej strony zarzucać nam, że nikogo nie kupujemy, a z drugiej strony krytykować, kiedy próbujemy już kogoś zakontraktować. To jest trochę sprzeczne podejście.

- Chciałbym wam jeszcze raz przypomnieć, że przez ostatnie 16 lat mieliśmy spore powodzenie przy transferach. Jeśli spojrzycie na piłkarzy, którzy zagrają jutro (z Fenerbahce - przyp. red.), zobaczycie zawodników z najwyższej półki i nie powinniście o tym zapominać. Nie można myśleć w ten sposób, że wszystko z zewnątrz jest lepsze niż to, co się ma samemu. Równie ważne jest, aby prawidłowo oceniać to, co się ma i fani powinni to również zrozumieć.

Arsene WengerNewcastle UnitedYohan Cabaye autor: Tomek źrodło: skysports.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123następna
Yakub97 komentarzy: 574623.08.2013, 22:24

Wenger widac sie denerwuje powoli.
Pierw BR teraz AP

12Titi14 komentarzy: 4302 newsów: 57021.08.2013, 23:00

Popieram Wengera pod względem "cudze chwalicie swojego nie znacie". Sprzedaliśmy niepotrzebnych graczy, to teraz należy kupić tylko graczy równych lub lepszych niż mamy obecnie, a to nie jest takie łatwe, bo nie każdy klub chce puścić swoje gwiazdy. Jeśli tacy się nie znajdą to trzeba stawiać na młodzież.

zgubilemlodowke komentarzy: 70621.08.2013, 21:23

"Nie chcemy nikogo skrzywdzić. Ani Newcastle, ani nikogo innego." - oh really?! Czyli to jest powód braku poważnych transferów od kilku lat? Wenger jest takim altruistą dla innych klubów? Nie ma to jak oddawać najlepszych graczy za dosyć średnie pieniądze do ligowych rywali i gadać o krzywdzeniu Newcastle, bo chcemy od nich zawodnika.

blue192 komentarzy: 5421.08.2013, 20:46

Niestety w Arsenalu nikt ani z zarządu ani cała reszta udziałowców nieliczy się z Kibicami...i to od paru lat....liczą zyski ze stadionu i tyle...z polityki wemgera lepiej szkolić młodych po co kupywać sprawdzonych...a w tym roku jak NIBY chcieli kupować...to zawsze brakowało słowa dołożymy wiecej...dlatego jak niedamy wiekszej tygodniówki i pieniedzy dla innych klubów to nikt nieprzyjdzie...odejdą tam gdzie bedą lepiej płacić...taka jest światowa polityka bardzo popularna w Europie od 2 lat...

blue192 komentarzy: 5421.08.2013, 20:40

Jeśli spojrzycie na piłkarzy, którzy zagrają jutro (z Fenerbahce - przyp. red.), zobaczycie zawodników z najwyższej półki i nie powinniście o tym zapominać.

Powigdzie ze szczerym uśmechem na twarzy,gdzie ten STARY DZIADEK widzi zawodników z najwyższej półki unas w składzie,zgodziłbym się jak by powiedział o tych co odeszli...niektórych oczywiście...chłop góbi sie w słowach...a jak przegramy i odpadniemy z turkami..to powie że mamy też inne cele na sezon???????Tylko pytanie brzmi JAKIE??Może walka o 4 miejsce w co wontpie raczej 5-6,brak ligi mistrzów...zero pucharów angielskich...

malyglod komentarzy: 648921.08.2013, 19:48

slepywenger

zadziwiająca logika z twojej strony.

co do samego wywiadu:
"To jest zdumiewające, że ludzie nic nie wiedzą, a mimo to mają własne teorie na temat rzeczy, o których nie mają pojęcia. Nie będę wam tłumaczył, co się wydarzyło. Nie jest moim zadaniem tłumaczenie wam wszystkiego, co robię. To jest niemożliwe. Jeśli wykonamy jakiś transfer, ogłosimy go".

To czysta prawda. Radzę przeczytać po kilkakroć. Natomiast nieprawdą jest, że Arsenal i Wenger żyją sami dla siebie, bo żyją dla kibiców i w jakimś stopniu nasz trener musi się przed ludźmi tłumaczyć, choć oczywiście nie na każdym kroku.

patrykob komentarzy: 3424 newsów: 321.08.2013, 19:45

*części

patrykob komentarzy: 3424 newsów: 321.08.2013, 19:45

Po częsci ma rację, ale na pewno sam widzi braki i wie, że nie uciągniemy 55+ meczów w sezonie takim składem...

slepywenger komentarzy: 262921.08.2013, 19:43

jak odpadniemy z LM to zle bo nikt nie bedzie chcial przyjsc. Jak awansujemy dalej to tez zle bo Wenger powie ze tym skladem mozemy wygrac Lige Mistrzów :( nic juz nas nie uratuje :( na starcie sezonu juz byc przegranym po prostu noł łej

piresfan komentarzy: 104121.08.2013, 19:15

Jeśli obecny skład to najwyższa półka, to MU, MC, CFC, FCB czy Real są w porównaniu do niego na innej planecie.
Od odejścia Deina jedynym
udanym transferem był Cazorla. Reszta to
średniacy, którzy żadnego pucharu klubowi
nie przyniosą.
Jeśli Wenger tego nie widzi,
to naprawdę czas się pożegnać.
To niestety się nie stanie, bo chronią go
ludzie bez ambicji - Kroenke i Gazidis.

overmars77 komentarzy: 110021.08.2013, 19:02

Jeśli dziś wygramy (w co wątpię) to Wenger znów się będzie mądrzył ilu to ma wybitnych graczy w składzie i odwlecze decyzję o transferach do kolejnej kompromitacji. Oczywiście liczy,że okienko zdąrzy się skończyć i znów zakisi kapuchę pod pierzyną;)

matsons komentarzy: 621.08.2013, 18:56

Nie piszcie głupot, że jesteśmy 4 drużyną najlepszej ligi świata, to nie polski klub, że zawsze będzie na dnie, to klub z tradycjami, który od dawna nic nie wygrał a powinien, takie są realia i trzeba na to spojrzeć, Parodi co nam z tego, że dzisiaj meczyk ? Obyśmy go tylko nie przegrali bo o to należy sie bać, Fenerbahce może nas pojechać i to gładko i trzeba sie bać a nie spokojnie oglądać, a trofea ? nie tym składem tyle w komentarzu i nie ma co mówić że i tak jest dobrze , nie nie jest

Parodi komentarzy: 1321.08.2013, 18:15

przeca to nie od niego zależy w 100 % czy kogoś kupią a ciągle " wenger to.. itp", skończcie tak na niego najeżdżać , dzisiaj meczyk ,browary i się cieszyć meczem!

jimmykanonier1886 komentarzy: 1078421.08.2013, 18:14

ten człowiek nie wie co mówi

Rosomak komentarzy: 254421.08.2013, 18:08

Jeśli to okienko skończy się tak jak spodziewam czyli zakupami w panice średnich zawodników za 2x razy tyle ile są warci i zarabiający 3x razy więcej niż powinni i nie zdobędziemy żadnego trofeum w tym sezonie (może być max 3-5 pkt za liderem) to nie powinni przedłużać kontraktu z Wengerem bo chłop nie rozumie obecnych realiów rynku transferowego ani nie potrafi określić rzeczywistego potencjału zespołu.

Jackie10 komentarzy: 58421.08.2013, 17:32

Znowu ta sama gadka

Nero komentarzy: 75421.08.2013, 16:09

No tak... Wenger zapierdala całe okienko w pocie czoła, staje na uszach żeby wzmocnić zespół, a my jeszcze bezczelnie go krytykujemy! Gdzie efekty tej pracy panie Wenger? No gdzie? Bez owoców tego wysiłku ciężko mi w ogóle uwierzyć, że cokolwiek robiłeś i Ty, i Gazdis, i ten cały zespół "specjalistów", którzy zajmują się dokonywaniem transferów.

Przykro mi to mówić, ale Wenger ewidentnie sobie z nas kpi. Teraz widzę to dobrze. Przed meczem z Aston Villą mówił, że jakby znalazł odpowiednich piłkarzy to by zrobił transfery, a po blamażu w pierwszej kolejce panicznie składa oferty za Cabaye i innych zawodników. Rozumiem, że jak kibice się w****ią to dopiero Wenger dostaje olśnienia i widzi zawodników, którzy mają jakość?

Ja ze zmianą mojego stanowiska w sprawie przedłużenia umowy z Wengerem wstrzymam się do końca okienka. Jeżeli Wenger nie da nam jasno do zrozumienia, że Arsenal to klub, który będzie walczył o mistrzostwo i inne puchary to niestety z jednego z głównych obrońców Wengera zmienię się w jednego z jego największych przeciwników.

Wikx77 komentarzy: 23921.08.2013, 15:47

Korss------- Święte słowa.Wenger może sobie pluć w brode.Miał czas od lipca żeby kogoś pozyskać.Higuain był z zasięgu,a teraz dziękuje.
mateArs------ Tak ale konkurencja w Arsenalu jest potrzebna. Cabaye i Willian dla mnie byli by idealni.
Cabaye konkurencja dla Jacka,Arety i Ramseya.A jak sami piszecie Jack i Aaron się nei dogadują, a Arteta ma kontuzje. Willian- Na skrzydle mógłby zwiększyć konkurencje(Cazorla/Rosicky/Wallcot/Podolski).

szrotnik komentarzy: 8321.08.2013, 15:42

" Nie chcemy nikogo skrzywdzić. Ani Newcastle, ani nikogo innego: - Ty nie krzywdź Arsenalu!!!!!!

Korss komentarzy: 234221.08.2013, 15:38

Najlepiej powiedzieć, że się nie znamy, nie znamy rynku, procedur itp. Wszyscy jednak widzą sytuacje i znają FAKTY. Kadra jest żałośnie mała, a na dodatek szklana, inne zespoły z powodzeniem manewrują na rynku transferowym dokonując bardzo ciekawych wzmocnień, tylko oczywiście Arsenal nie może ogarnąć, bo to i tamto. Wenger teraz panikuje składając oferty takie, jak za Cabaye'a. I cytując JC "Dlaczego nie zrobił tego 2 miesiące temu?". Teraz Wenga czeka na deadline, bo za przeproszeniem w dupie ma zgranie zespołu. Liczy się hajs. To ekonomista. Przez cały czas myślałem, że Gazidisy nie dają "szaleć" Wengerowi, ale teraz wiem, że to jedna klika. Dein nie mógł pracować w takich warunkach.. Jestem mocno zażenowany całym okienkiem i sytuacją, w której się znajdujemy, a takie wypowiedzi, jak ta powoduje, że chce mi się tylko wymiotować. Ten sam kit, przez tyle lat. Gdzie te pieniądze Wenga? Gdzie 100 yy 70 mln na transfery?

pumeks komentarzy: 2080821.08.2013, 15:33

hmm może i mamy graczy z najwyższej półki ale na tej półce stoi jeszcze taka WIELKA SZAFA, w której są jeszcze lepsi piłkarze

dawcio090909 komentarzy: 187221.08.2013, 15:25

Wenger dawaj transfery bo innaczej out !

Czeczenia komentarzy: 1248921.08.2013, 15:23

W pełni się zgadzam ze słowami Wengera. Nic więcej nie chcę dodawać.

tomber komentarzy: 652 newsów: 221.08.2013, 15:23

@ hanzo88h

To nie są słabeusze. Zajęli 4. miejsce w najlepszej lidze świata. Fakt, że nie jest to jakiś dream team, ale wyniki jednak o czymś świadczą. Dlatego tak ciężko kupić Wengerowi kogoś jeszcze lepszego od tych, których ma.

cmondennis komentarzy: 3521.08.2013, 15:21

no tak tylko co te slowa maja wspolnego aktualna sytuacja arsenalu , widzimy, ze transferow brak, ze w poprzednim sezonie rzutem na tasmie na farcie zalapalismy sie do top4, ze juz pierwszy mecz w plecy, ze rywale sie wzmacniaja itd..

GarosS komentarzy: 74721.08.2013, 15:10

Słowa w stylu Wengera, ale chciałbym zauważyć, że z jednym zdaniem się zgadzam i radziłbym go wziąć większości ludzi do serca.

"To jest zdumiewające, że ludzie nic nie wiedzą, a mimo to mają własne teorie na temat rzeczy, o których nie mają pojęcia".

Święta prawda.

hanzo88h komentarzy: 165921.08.2013, 15:00

"zobaczycie zawodników z najwyższej półki" żal, większość z nich nie powinna grać w Arsenalu. Czasem trzeba milczeć i sprawiać wrażenie głupca niż coś powiedzieć i rozwiać wszelkie wątpliwości. Miały być transfery top piłkarzy a w zamian dostaniemy kolejny pack słabeuszy.

KochamArsenal88 komentarzy: 100321.08.2013, 14:41

mateARS-> Henry jak do nas przychodził miał 21 czy 22 lata, a Giroud 26, to jednak lekka różnica jest nie sądzisz, te 4 lata w piłkarskkim rozwoju to bardzo dużo, nie mówie ze Giroud jest za stary bo cos osiagnać, bo bardzo w niego wierze, jego karierę można bardziej porównać do Drogby który w tym samym wieku przychodził do Cheslea jak Giroud do nas i mieli bardzo podobna przygodę z ligue 2 i ligue1 jak i pierwszy sezon w premiership

IPiotrek komentarzy: 214021.08.2013, 14:41

@Tomo_2

Popieram w 100%.
To jest sedno sprawy jeśli chodzi o pytanie "Po co nam transfery?"

Czy RVP lub Nasri odeszliby gdyby mieli obok siebie zawodników, którzy dają większą szansę na sukces.

Tomo_2 komentarzy: 92821.08.2013, 14:37

Ale po cholere tworzyć nowych zawodników, gwiazdy jak zobaczycie, że każdemu puszczą w końcu nerwy i każdy pójdzie sobie stąd - np. wykreujemy Ramsey'a, będzie świetny itd. pogra do 25-27 roku życia i pójdzie gdzieś indziej bo tu nic nie wygrał. W międzyczasie Santi pójdzie bo znowu nic nie wygramy - każdemu nerwy puszczą. A my jeszcze przyklaśniemy do sprzedaży gracza, którego wykreowaliśmy bo będize hajsik... świetnie.
Wszyscy mówią, że Gerrard to legenda Lpoolu itd. Tylko, że on już coś wygrał z tym klubem - że tak powiem, coś osiągnął i czymś się zapisał w historii i klubu, i europejskiego futbolu. Natomiast Ci, którzy pozostaną noname ze względu na brak jakichkolwiek trofeów to nie ma co się dziwić, ale będą starali się po sobie coś zostawić i przez to pójdą gdzieś indziej.
To jak ze zwykłymi zawodami - możesz wygrać trochę hajsu gdziekolwiek, ale jak nie dostaniesz dyplomu, to za 20lat pieniędzy już nie będzie i dyplomu także - więc jaką masz pamiątkę z osiągnięcia x lat temu...

afckonrad9101 komentarzy: 783421.08.2013, 14:35

Niech sie z transferow nie tlumaczy, ale niech sie wytlumaczy dlaczego zarabia najwiecej w PL jako trener i dlaczego od 8 lat nie moze niczego wygrac..

mateARS komentarzy: 3321.08.2013, 14:20

Yahoooo tak chodzilo o Monreala

Piter1908 ale nie ma szans zeby Ronaldo, Ribery czy Robben grali w Arsenalu. Jak dla mnie AOC jest kims kto sie rozwija i kto ma byc nasza przyszloscia. On ma byc konkurencja dla Podolskiego bo tak wyrastaja mlode gwiazdy (m.in. taki Grenier). A jak Jackowi "dac forme"? Tylko i wylacznie dawac mu szanse gry w 11, on tam z Santi zacznie sie rozumiec i jakos to bd funkcjonowalo...

IPiotrek - takiego napastnika to naprawde ciezko - mlodzi zawsze sa na poczatku typowymi Strickerami (Benzema, Gomez itp) a potem coraz bardziej cofaja sie i szukaja pilki nie tylko w polu karnym

Withx Juve nie pusci Pogbe, jak dla mnie WIllan to nie jest to czego potrzebujemy poza tym on niedawno poszedl do Anzy. A Cabay to bedzie drugi Arteta - ale znowu zabraknie miejsca w skladzie dla mlodych jak Ramsey czy Jack

Gwiazda nie gwiazda u nas gwiazdy robia sie same, przez chwile myslalem ze Santi bedzie kims takim ale troche forma mu spadla, Henry stal sie gwiazda w Arsenalu a byl kupiony w podobnym wieku jak Giroud. Uwazam ze pierwszy mecz az tak duzo nie mowi i jesli tylko wroci forma do graczy to nie potrzebujemy hitow transferowych tylko kogos kto zaostrzylby bardziej konkurencje [chociazby Cabye]

cmondennis komentarzy: 3521.08.2013, 14:16

hehe doskonala polityka transferowa, tottenham za balea, wemie wiecej niz arsenal za nasriego, adebayora i RvP razem wzietych, ktos powinien tez przypomniec wengerowi, ze gdybysmy mieli jakiegos gracza swiatowego formatu, to jakis wielki klub by sie o niego w tym sezonie upomnial, a arsenal by go sprzedal

Edi89 komentarzy: 25321.08.2013, 14:11

Boss przygarnij kogoś kto pomoże nam w walce o mistrzostwo :)

tomber komentarzy: 652 newsów: 221.08.2013, 14:05

@ WojO

Wszyscy mamy w Polsce problem z dojazdem na Emirates, więc do nikogo nie mam pretensji :P Tylko dziwi mnie to narzekanie tutaj na ceny biletów. To jakby dwóch bezdomnych narzekało sobie nawzajem, że ceny kawioru podskoczyły.

Mario3012 komentarzy: 2121.08.2013, 14:02

A ja wierze w Wengera i mam nadzieje, że jeszcze długo będzie pisał historię Arsenalu. Jeszcze troche czasu zostało do zamknięcia okienka, mam nadzieje , że kupią Casillasa ,bo coś słyszałem :)

immers komentarzy: 91521.08.2013, 14:01

Arsene się wkurzył :D Mam nadzieję, że niedługo przeczytamy jakiś oficjalny news dotyczący transferu...

WojO komentarzy: 225221.08.2013, 13:59

@tomber gdybym nie musiał płacić x2 więcej za mecz, niż za samolot, to pewnie byłbym częstym gościem na Emirates. W Londynie byłem już kilka razy, ale na stadionie tylko raz. Kocham ten klub, ale niestety nie sram kasa.

piter1908 komentarzy: 510421.08.2013, 13:58

Tak na zdrowy rozum to w meczu z Fenerbache niby kto est z najwyższej półki ?
Bramkarz ? ani Fabian ani Wojtek nie zapewniają nam odpowiedniego spokoju i raczej rzadko wygrywają nam mecze.
Obrońcy : Mertesacker ? nie potrafi wyprowadzić piłki i jest makabrycznie wolny. Kosa ? Owszem jeżeli jest w wysokiej formie a chyba takową ma teraz. Na pewno Sagna i Gibbs to jeszcze nie jest światowa czołówka o ile Gibbs ma przed sobą przyszłość o tyle Sagna z roku na rok gra coraz gorzej.

Pomoc: Jack bez formy , Ramsey nie nadaje się na DP , Rosa juz najlepsze lata ma dawno za sobą , Santi chyba nie jest w najwyższej formie , Skrzydłowi bez komentarza bo to ani Ronaldo ani Ribery czy Robben raczej średniaki jak Poldi AOC czy Walcott jakich wielu w innych klubach.

Napastink jest jeden więc niema co się rozpisywać. Dobry początek Giroud widać że jest w gazie tylko jak to każdy napastnik żyje z podań pomocników , póki co on więcej sytuacji wypracowuje niż jemu wypracowują.

Więc ilu tych zawodników z najwyższego top ? 0
Jest 2 dobrych grajków ale to chyba trochę mało.
Wiadomo nam kibicom Arsenalu wydaje się że mamy perspektywiczną młodzież i że jakoś to wygląda ale fani innych zespołów tez tak myślą o swoich młodzikach. Nazwisk u nas brak i to widać na boisku :( Szczególnie gdy Wilshere jest bez formy a w meczu z AV grał jakby był piłkarzem barcelony ciągle leżał i jęczał że go kopią ;/

IPiotrek komentarzy: 214021.08.2013, 13:57

@mateARS

Santosa już u nas nie ma, jest oprócz Kierana Nacho i on prezentuje się całkiem nieźle, ogólnie LO mamy obsadzone b.dobrze.

Tak naprawdę nie mamy PO, bo Sagna nie prezentuje się już tak dobrze jak 2 sezony wcześniej (widzę go u nas jako alternatywa dla ŚO i zmiennik PO), a Jenki musi się jeszcze wiele nauczyć.

Napastnik jest nam potrzebny i to bardzo. Lubię Giroud, ale potrzebny jest też alternatywa, ktoś pokroju Suareza, kto sam będzie potrafił pociągnąć z piłką, minąć zawodnika, zrobić przewagę. Nie potrzeba nam wiele, ale potencjalne wzmocnienia automatycznie poszerzą nasz skład i wzmocnią rywalizację w zespole oraz wyeliminują notoryczne problemy z brakiem klasowych graczy kiedy trafiają się kontuzje.
Tylko problem w tym, że takie transfery powinno się przeprowadzać wcześniej, aby zespół zdążył się zgrać przed rozpoczęciem sezonu.

Wikx77 komentarzy: 23921.08.2013, 13:57

mateArs----------- Nam brakuej "gwiazdy" Suarez byłby idealnym wzocnieniem, Higuain'em też bym nie pogardzil.Arsenal musi wydać pieniądze na piłkarza z wyższej półki. Co do twojego skaldu to nie ma niby tragedi tylko widzisz tu kartka się zdarzy tu kontuzja i klapa.

Co do tematu to dziad zaczyna swoje.Po batach z Tottenhamem się obudzi i będzie za późno.Na ta chwilę liczę na Willian'a, Cabaye i Pogba i myslę że możemy grać

tomber komentarzy: 652 newsów: 221.08.2013, 13:56

@ laskapp

Nie musi się tłumaczyć dziennikarzynom i Pardew'owi. Kibicom w trakcie okienka w sumie też nie. Będzie rozliczany przez fanów klubu i zarząd w trakcie sezonu.

Yahoooo komentarzy: 103921.08.2013, 13:54

mateARS chodziło CI chyba o Monreala a nie Santosa? Zgadzam się z Tobą i po części z Wengerem. Jemu jest poprostu żal sadzać na ławie powiedzmy Oxa, a w jego miejsce kupowac klasowego skrzydłowego. Jeśli Ox nie będzie grał to się nie rozwinie, po co zamykać mu drogę rozwoju. Do tego mamy jeszcze Podolskiego, nie po to papcio wydawał na niego 20 baniek, żeby teraz siedział i brał kasę za nic. Dużo ludzi narzeka też na obronę, okey Vermalen miał słabszy sezon, ale to nie powód, żeby go skreślać. Pamiętam jak nasza obrona grała naprawdę dobrze i żal było sadzać Pera, Kose albo Vermalena na ławce. Był taki mecz, bodajże dwa sezony temu, z Newcastle chyba kiedy to Verma w ostatniej minucie strzelił bramkę, radości kibiców nie było końca, że to prawdziwy kapitan, mur, twardziel, chłop z jajami,oddany Arsenalowi, a teraz 3/4 ludzi oddałoby go za czapkę gruszek. Przegraliśmy jeden mecz i zaczęłasię panika. Pominę fakt, że druga bramka nie powinna paść, trzecia w konsekwencji pewnie też nie bo się otworzyliśmy goniąc wynik, trochę szczęscia i Rosa by trafił - byłoby 2:1 dla nas. Przypomnę tylko, że United też przegrało na inaugurację ostatniego sezonu 1:0 z Evertonem i jakoś ligę wygrało... achh należy dodać, że mieli już RvP za 30 baniek. Można gdybać czy Suarez zagrałby lepiej od Girouda w meczu z AV, ale szczerze w to wątpię, bo sytuacje bramkowe generują u nas pomocnicy, więc za dużo piłek tak czy inaczej by nie dostał.

laskapp komentarzy: 83321.08.2013, 13:51

co tzn ze nie musi sie nikomu tlumaczyc ze swojej pracy? dziadzia zmysly postradal? klub jest dla kibicow a nie na odwrot, to my powinnismy jako kibice weryfikowac poczynania Wengera, facet zostal obdarzony niesamowita doza zaufania po wielu udanych sezonach ale w tej chwili tego wyraznie naduzywa, fakt braku wyraznych transferow od ok 2004 roku i splaty stadionu nie sa jego wina ale noz do cholery ciezkiej jak mozna sie tak bunczucznie wypowiadac??!?!?! na prawde trace do czlowieka cierpliwosc

singiel123 komentarzy: 31321.08.2013, 13:51

"To jest zdumiewające, że ludzie nic nie wiedzą, a mimo to mają własne teorie na temat rzeczy, o których nie mają pojęcia."

To ja tu logiki nie widzę. Znaczy, że skoro u nas nie jest tak, jak u innych jeśli chodzi o kwestie transferowe i inne tego typu to znaczy, że wewnątrz klubu źle się dzieje, może jakieś konflikty?

Theov47 komentarzy: 107921.08.2013, 13:45

Jedno wiemy na pewno - transferów nie ma. Jak tak dalej będzie to Ałt ;)

mateARS komentarzy: 3321.08.2013, 13:38

Ale patrzcie: wczujcie sie w Wengera, jemu rowniez ciezko jest znalezc kogos w miare taniego (do 20mln Ł) ktory by zastapil kogos z naszej 11... Na szpicy: Giroud - pierwszy sezon w PL nawet niezle mu poszedl, chlopak sie rozwija ja bym mu jeszcze dal szanse na nastepny sezon. Walcott - najlepszy strzelec u nas, szybki tez sie rozwija, Santi Cazorla duzo asyst, duzo biegania swietny sezon ciezko bedzie znalezc rownie dobego Playmakera... Lewe skrzydlo - tam zwykle gral albo Podolski albo Oxlade... od Ox'a mozna bylo by sie wiecej spodziewac no ale on ma tylko 20 lat... Srodek: najczesciej Arteta (niestety teraz kontuzja) i Wilshere. Do Wilshera nic nie mam uwazam ze tez trzeba z nim jak najwiecej grac a dodatkowo jest Ramsey jako zmiennik - obaj sie rozwijaja maja po 21 lat i sa przyszloscia Arsenalu i reprezentacji. Dodatkowo Rosicky ktory w ostatnich meczach blyszczal. Obrona - tutaj troche zaczynaja sie schody bo tak naprawde mamy tylko Koscielnego ktory troche za czesto kartkuje a reszta jest "przecietna". Na srodku mamy Paula i TV4, akurat ma kontuzje ale nie szukalbym tu transferow tylko po bokach. Sagna mimo umiejetnosci ma swoje lata i trzeba go zmieniac a mamy tylko na PO Jenkinsona [klapa]. Gibbs nie jest az tak dobry a Santos jeszcze gorszy... A bramkarzy mysle mamy i nie ma co sprowadzac za 20mln nowych ktorzy wiele lepsi nie bd od Szczesnego czy Fabianskiego. wszyscy maja dosc skapstwa AW ale on tez nie ma szerokiego wyboru i sadze ze ma 2,3 asy w rekawie ktore czekaja na ostatni dzien Corchia, Fabio, Alex Sandro, Danilo? Zobaczymy... jesli rzeczywiscie w tym roku AW ma kase to ja raczej wyda

IPiotrek komentarzy: 214021.08.2013, 13:35

Arsene na premiera !!!

Jego wypowiedzi coraz bardziej przypominają mi polityczne bełkoty.

Ta kadra potrzebuje wzmocnień i żadne zapewnienia o najwyższej klasie grających obecnie zawodników tego nie zmienią, bo fakty mówią co innego.

Nie chodzi już tylko o to, że jesteśmy 8 lat bez pucharu. Jeszcze kilka lat temu grając z takim Fenerbache wszystkie media i kibice zastanawialiby się ile "angielska barcelona" zaaplikuje rywalowi bramek i kogo będą mieli w grupie w następnej rundzie LM. A teraz? Np. wczoraj dzwoni gość do audycji HydePark na Orange Sport i mówi, że jutro Arsenal przegra z turkami i nie będzie to niespodzianka, a na to redaktor pół żartem pół serio "jak będzie stał Wojtek w bramce to napewno".

Poprzedni sezon: porażki z Bradford czy Blackburn w pucharach to bicie kolejnych niechlubnych rekordów. Teraz najgorszy start w rozgrywkach od bodajże 1993 roku.

Do tego z sezonu na sezon coraz trudniej jest nam zająć miejsce w Top4, za to coraz szybciej odpadamy z walki o mistrzostwo. Nawet komentatorzy coraz rzadziej wymieniają Arsenal wśród drużyn, które mają aspiracje na majstra.

Czy to nie są powody, aby zapomnieć, że na boisku mamy "zawodników z najwyższej półki" ?

Póki co nie jestem za odejściem Wengera, bo patrząc na ilość wydanej kasy do osiągnięć to trudno jest zarzucić mu, że jest słabym menadżerem. Ale z drugiej strony jego ostatnie działania wyglądają tak jakby on sam obawiał się, że jak sprowadzi graczy za wielkie pieniądze i nic nie wygra to jego reputacja zostanie mocno nadszarpnięta.

aaron komentarzy: 336621.08.2013, 13:33

chyba dołączam do grona Wengerałtowców.

Kiepomen komentarzy: 432921.08.2013, 13:32

Przy tym co powiedział wenger jestem pewnien że nikogo nie kupimy i w tym sezonie będziemy musieli sie co 2 mecze zbierać z kolan

poprzednia123następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
3 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal36265583
2. Manchester City35257382
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham341861060
6. Newcastle351751356
7. Chelsea351591154
8. Manchester United341661254
9. West Ham3613101349
10. Bournemouth361391448
11. Brighton3512111247
12. Wolves361371646
13. Fulham361281644
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton361291537
16. Brentford36991836
17. Nottingham Forest36891929
18. Luton36682226
19. Burnley36592224
20. Sheffield Utd36372616
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
B. Saka168
P. Foden167
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com