Seaman: Fabiański to wielki talent

Seaman: Fabiański to wielki talent 17.05.2010, 21:51, Przemek Iskra 40 komentarzy

Legenda bramki Arsenalu - David Seaman - wezwał kibiców Kanonierów do bycia cierpliwymi w sprawie Łukasza Fabiańskiego.

Polak w tym sezonie stojąc w bramce Arsenalu popełnił wiele błędów. Mówi się, że Arsene Wenger szuka nowego bramkarza, który byłby w stanie zastąpić Łukasza.

Ale Seaman wierzy, że Fabiański potrzebuje więcej czasu, by udowodnić na co go stać i aby pokazać, że jest bardzo dobrym bramkarzem, a przede wszystkim, że Wenger nie musi szukać golkipera tego lata.

- Ci bramkarze wciąż się uczą, zwłaszcza Fabiański - a ludzie zapominają, jaki jest młody - powiedział Seaman. - Naprawdę ma talent, ale musi jeszcze odkryć swoje umiejętności. To przychodzi z czasem.

- Spójrzcie na Almunię, który zdobył już całe doświadczenie. Będzie miał problem, żeby wygryźć Fabiańskiego z pierwszego składu, kiedy ten już się tam dostanie. Takie wewnętrzne rywalizacje w zespole nie zawsze są dobre, ale bardzo motywują. To może okazać się pomocne.

- Arsenal ma 3 bardzo zdolnych bramkarzy, gdyż Vito [Mannone; przyp. red.] też posiada ogromny potencjał.

Na wypożyczeniu w Brendford nadal gra Wojciech Szczęsny. Seaman bardzo pochwalił również młodszego kolegę Fabiańskiego.

- To wielki, naprawdę wielki talent. Arsene na pewno cieszy się, że ma go w składzie. Nie wiem co powinien zrobić - ma 4 świetnych bramkarzy, a kibice wołają o zmianę. To bardzo trudne.

David SeamanŁukasz FabiańskiWojciech Szczęsny autor: Przemek Iskra źrodło: Arsenal-mania.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
lukasz19031989 komentarzy: 136218.05.2010, 23:06

Jeżeli on tak mówi to musi tak być.

kubss komentarzy: 46118.05.2010, 21:38

Ja też wieże w to, że Fabian to dobry bramkarz ale zaczyna mi już brakować cierpliwości ;/

Adamo1006 komentarzy: 49018.05.2010, 19:41

Różnicę pomiędzy tego typu kwestiami w myśleniu Polaków i Europejczyków z Zachodu porównałbym do pracy w firmie w Polsce i zagranicą. U nas pracownik musi od razu wszystko umieć, nie ma miejsca na szkolenie, a oferty pracy zwykle jako warunek niezbędny stawiają doświadczenie.

Zatem należy dać Łukaszowi czas i śmiało na niego stawiać. Seaman na pewno ma o tym większe pojęcie niż sporo tzw. fachowców od typowania kogo out, a kogo in.

Shell11 komentarzy: 9118.05.2010, 19:11

Aaron- zobacz sobie na czym polega różnica w słowach: "polemizować" i "polonizować". Na obecną chwilę radzę wkuć słownik ort. na pamięć i modlić się do ostrobramskiej o nowy mózg :)

Pozdrawiam :)

DGC147582 komentarzy: 6318.05.2010, 18:31

W tym sezonie dał plamę. mam nadzieje że słowa Davida Seamana okażą się prorocze i za sezon czy dwa Fabiański będzie pełnowartościowym bramkarzem na skale światową.

laskowski19051995 komentarzy: 494518.05.2010, 16:59

Całkowicie się z nim zgadzam Fabiański to dobry bramkarz tylko potrzebuje trochę czasu i spokoju żeby się wpełni rozwinąć :]

AaroNn komentarzy: 43018.05.2010, 16:50

Któryś z redaktorów zrobił kiedyś statysktyke bramkarzy ... w której nasz jak to określa Seaman 'świetny bramkarz' M. Almunia wypadł bardzo słabiutko, a wręcz kompromitująco! Fabiański nie jest skoncentrowany do końca meczów, popełnia głupie błędy i nie wykorzystuje szans do wygryzienia Almuni... Co do Manonne to polonizował bym czy jest taki świentny.

Theo_Fan komentarzy: 180718.05.2010, 16:20

Nie wiem ja wole juz czesciej stawiac na Wojtka

Brzuziak94 komentarzy: 42918.05.2010, 16:00

W meczach grał z konieczności i dlatego był nie ograny w lidze i w pucharach...:]

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1518.05.2010, 15:18

Vito, Łukasz i Wojtek, ok ale dopiero za kilka lat, narazie musza się rozwijać. My potrzebujemy takiego bramkarza jak właśnie Seaman, za czasów świetności.

hubertbp komentarzy: 35218.05.2010, 14:48

Powiem tak, jeśli Fabiański rozegrałby choć połowę pełnych meczy w lidze wtedy można by było orzec czy to talent czy średniak. Z takiej wyrywkowej gry wychodzi, że jest średniakiem jak na poziom angielskiej piłki. Ale Almunia grając tyle spotkań też jest średniakiem. Dały bym szanse Fabiańskiemu na kilkanaście meczy i zobaczył co się stanie. Gorzej, że jeżeli okaże się, że to jednak rzeczywiście typowy średniak jakich wielu to te kilkanaście meczy będzie straconych.
Dlatego w takim klubie jak Arsenal bym nie ryzykował, tylko sprzedał Almunie, wypożyczył Fabiana do zespołu z premiershpi gdzie by mógł grać regularnie i pokazać jaki to z niego talent. A w miejsce po Almuni kupił starszego bramkarza, około 30 lat albo i lekko ponad ale za to z doświadczeniem i umiejętnościami, tak aby mógł pociągnąć na bramce ze dwa sezony zanim Fabiański się rozwinie bądź nie, albo Szczęsny i wtedy albo bym z nich wybierał następce tego starszego bramkarza, albo sypnał kasą i kupił kogoś z wyższej półki ale młodszego.

czesiek_4 komentarzy: 111218.05.2010, 13:52

ggallin--> Co ty opowiadasz, jaki szczęsny?? przecież jakby nie jego ojciec to by bronił w okręgówce a może i nawet w A klasie

XvDodekvX komentarzy: 113618.05.2010, 12:09

tak zdecydowanie ale po jego ostatnich wyystępach trochę zwątpiłem w to ze kiedyś on będzie nr 1 w Arsenalu ;]

ggallin komentarzy: 6418.05.2010, 11:56

Szczesny na bramke !!!!!

gabi86 komentarzy: 26618.05.2010, 09:17

Lubię Fabiańskiego i myślałem że będzie lepiej grać w Arsenalu. Jak na razie Łukasz mnie zawodzi i nie wiem co z nim zrobić? Sprzedać jest najłatwiej ale ja bym zaryzykował i dał mu szansę do końca sierpnia(koniec okienka transferowego) ewentualnie do stycznia.

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223718.05.2010, 08:15

Nie wiem na ile te slowa sa prawdziwe , napewno mowi tez tak dlatego , ze wiemy ze wszyscy kibice odwrocili sie od Łukasza , wiec moglbyc chlopak zdemotywowany , to musi byc dla niego motywacja.

Pomysł z wypozyczeniem jest oczywiscie dobry , bo narazie ta gre musi dopracowac w slabszym klubie.

n0thing komentarzy: 5103 newsów: 36218.05.2010, 07:51

Najlepszym rozwiązanie byłoby wypożyczenie Łukasza, nie ma innego wyjścia.

Kondzior12 komentarzy: 490018.05.2010, 07:40

Wypożyczyć Fabiańskiego i później myśleć co z nim zrobić.

marcel134 komentarzy: 1082 newsów: 418.05.2010, 07:19

grzegorz17-> myśle że nie masz racji. Bramkarz co prawda może bronić już tak młodo, ale najlepiej broni po trzydziestce. To jest niestety taka pozycja gdy sie czeka aż odejdzie ten pierwszy. Na tą pozycje można nabierać dośwadczenia najdłuzęj (np. Van Der Sar) także to żaden argument. Jeszcze sezon i Kuszczak sie doczeka bronić w ManU, a on ma bedzie miał wtedy coś koło 30-stki (strzelam, że 28-29 lat, nie mam pewności).

marcel134 komentarzy: 1082 newsów: 418.05.2010, 07:16

Ja bym zrobił tak:
Wypożyczyłbym w lipcu Fabiańskiego do jakiegoś innego klubu PL gdzie mógłby grać np. Blackpool albo Cardiff (nie wiadomo jeszcze który awansuje), ale ogólnie do jakiegoś beniaminka żeby Fabian był tam pewniakiem. Grałby tam pół sezonu - do zimy. W styczniu by powrócił ograny już na najwyższym poziomie i zaczął bronić w Arsenalu. Tam chociaż spokojnie moglibyśmy obserwować jego wyczyny wraz z Wengerem. Przez te pół sezonu broniłby u nas Almunia i byłby to jego ostatnie chwile w bramce Arsenalu jako pierwszego bramkarza, potem już tylko ława. To by zmotywowało i Fabiana i Almunię.

Oczywiście to jest opcja taka gdyby Wenger nie zdecydował sie kupić bramkarza. Jeśli go kupi to błagam o jedno - niech sprzeda Fabiańskiego bo chłopak sie marnuje.

grzegorz17 komentarzy: 109818.05.2010, 07:07

Wciaz sie uczy?? No ok tylko my nie mozemy kolejny sezon sie uczyc i znowu nic nie wygrac.Potrzebujemy bramkarza ktory juz sie nie uczy i swoimi interwencjami da spokoj w poczynaniach naszego zespoło..Owszem wielki talent ale ma juz 25 lat w tym wieku bramkarz powinien grac regularnie i juz pokazywac swoj kunszt bramkarski.

Kosa komentarzy: 1118.05.2010, 01:54

David, Ty tu nie zagaduj, tylko wkładaj rękawice i na bramkę;D Bramkarza nam trzeba

mroziu komentarzy: 11418.05.2010, 00:18

A ja mysle ze bedzie tak jak zawsze...ludzie gadaja, Wenger zrobi swoje i jak zwykle bedzie mial racje!!! Nie ma szans na sprowadzenie bramkarza w tym okienku transferowym. Fabian bedzie pierwszym w nastepnym sezonie!!! I pokaze na co go stac!!

pedro61 komentarzy: 219918.05.2010, 00:14

Rozumiem sposób myślenia Seamana-on jako pierwszy bramkarz Arsenalu i reprezentacji Anglii popełniał również mnóstwo błędów.I to spektakularnych.By nie być gołosłownym-finał PZP w 1995 z Realem Saragossa,ćwierćfinał MŚ w 2002 z Brazylią.

Strzelba komentarzy: 2369 newsów: 26417.05.2010, 23:26

Brakuje mu tego czegoś, nie wychodzi często z bramki, nie bije się o każdą piłkę... Potrzebuje jakiegoś ogrania mimo że bardzo go lubię to sądzę że jednak jeszcze nie jego czas na grę jako pierwszy bramkarz AFC...

Barteqqqq komentarzy: 104317.05.2010, 23:12

Ale nie ma czasu na czekanie na Fabiańskiego , trzeba już grać na najwyższym poziomie

luq007 komentarzy: 289917.05.2010, 22:45

No i z calym szacunkiem w takim klubie "dobry" bramkarz to za malo. To musi byc gosc ktory naprawde sie wyroznia.

luq007 komentarzy: 289917.05.2010, 22:43

Moze Szczesny jest talentem i robi stale postepy. Ale reszta jak dla mnie juz pokazala na co ich stac.
No moze oprocz Vito bo tez jest mlodziakiem.

szalen komentarzy: 198217.05.2010, 22:39

Wenger musi pomyśleć nad bramkarzem na następny sezon. Jeśli Fabian ma taki talent to nie powinien się kisić na ławce rezerwowych i grać. Chyba, że Wenger oszukuje, a to jest bardzo prawdopodobne.

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 717.05.2010, 22:36

Ah... Oj Dejwid, Dejwid. Obyś miał rację, no bo trudno tu co innego napisać. Fabian to nie jest na pewno zły bramkarz, ale to nie jest też raczej odpowiedni zawodnik na bramkę klubu z aspiracjami do walki o mistrzostwo najlepszej ligi na świecie i oczywiście o zwycięstwo w Lidze Mistrzów. Nie wiem, to tylko moje zdanie, pewnie nie mam takiego pojęcia jak Seaman. W każdym razie, ciekawe jestem już teraz jak potoczy się dalsza kariera Łukasza i w ogóle jestem ciekaw tego, kto przez najbliższe lata będzie stać w bramce naszego Arsenalu.

Pinguite komentarzy: 1502017.05.2010, 22:19

Poniżej sami experci ;] Nawet wg nich Seaman, który był bramkarzem przez całą swoją karierę wie wiecej niż wy razem wzięci ! Fabian ma talent, jemu tylko wiary trzeba, wiary...

Szef komentarzy: 1303517.05.2010, 22:14

Fabianski out, Almunia out, Mannone nr 2, Szczesny wypozyczenie do Leeds i jakis klasowy bramkarz na pozycje nr 1

Fabian moze i ma talent ale my nie mamy czasu czekac az ten talent sie obudzi

Szogun komentarzy: 28585 newsów: 317.05.2010, 22:05

Hmmm wielki talent.Chyba jest głęboko uśpiony.Seaman też najlepszy nie był ale mial kapitalną obronę.Więc pozostaje chyba to zostawić bez komentarza.

KanonierTH1411 komentarzy: 482817.05.2010, 22:02

macieyou
masz racje, z Fabiańskiego już bramkarza klasy światowej już nie bedzie (co innego gdyby bronił od początku gdy Lehmann odchodził). Mannone jakiś wibitny nie jest (przynajmniej na razie). Almunia ma genialne mecze jak z MU w LM czy z Barceloną (gdzie potem też zawalił przy golu na 0-1) i niektóre fatalne, jest niepewny a co za tym idzie nie nadaje sie do takiego klubu jak Arsenal. Szczesny jest jeszcze za młody. Seaman golkiperem był wyśmienitym ale gada niesamowite brednie.

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11517.05.2010, 22:01

Szanuję Seamana, ale aż nie mogę uwierzyć w to o czym mówi. Fabian ma już 25 lat i nie możemy wiecznie nazywać go talentem. Jeżeli chce zostać numerem jeden w Arsenalu to musi wreszcie coś pokazać, zmienić swoje zachowanie na boisku, być bardziej pewnym siebie. Na dzień dzisiejszy nic nie wskazuje na to, żeby się zmienił, więc albo wypożyczamy, albo sprzedajemy albo rzucamy go na głęboką wodę, ale ta ostatnia opcja jest zbyt ryzykowna. IMO wolę już Alu, Mannone, a nawet Szczęsnego na jego miejsce, ale wierzę jeszcze, że Fabiański się odnajdzie.

fabregas444 komentarzy: 169617.05.2010, 22:00

tak tak ona ma racje :P ł§ukasz to wielki talent ale przez wengera sie marnuje bo mu nie daje wiele szans:(

fabregas47 komentarzy: 988 newsów: 217.05.2010, 21:58

Tylko Szczesny jest świetny reszta to same cioty przepraszam za wyrażenie

Mariusz2285 komentarzy: 109117.05.2010, 21:57

chyba nie widziałes świetnych bramkarzy

macieyou komentarzy: 10117.05.2010, 21:54

zaden z nich nie jest świetny. blagam niech przestanie bredzic/

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com