Arsenal 1-1 Bournemouth (k. 5-4) w pierwszym meczu towarzyskim na obozie w USA

Arsenal 1-1 Bournemouth (k. 5-4) w pierwszym meczu towarzyskim na obozie w USA 25.07.2024, 12:57, Trempa 666 komentarzy

Arsenal rozegrał pierwszy z trzech meczów towarzyskich podczas zgrupowania w Stanach Zjednoczonych. W zawodach przeciwko Bournemouth padł remis 1-1, a w rzutach karnych lepsi okazali się Kanonierzy, którzy wygrali serię jedenastek 5-4.

Skład Arsenalu: Hein, Timber (Rekik 61), White (Nichols 77), Heaven (Kiwior 62), Lewis-Skelly (Zinchenko 62), Partey (Jorginho 61), Salah (Odegaard 46), Nwaneri (Gower 83), Vieira (Sagoe Jr 62), Nelson (Trossard 62), Nketiah (Jesus 62)

Mimo że Arsenal zdominował początek spotkania, to Wisienki stworzyły pierwszą dogodną sytuację. W 13 minucie strzelał Dominic Solanke, ale jego uderzenie poszybowało nad bramką. Podopieczni Mikela Artety odpowiedzieli akcją bramkową w 18 minucie. Nwaneri podał na lewą stronę do Nelsona, który popędził do linii końcowej i dośrodkował na dalszy słupek. Tam czekała już dwójka atakujących: Nketiah i Vieira, a ten drugi ładnym strzałem z woleja umieścił piłkę w siatce. W 33 minucie Dominic Solanke powinien doprowadzić do wyrównania, ale jego strzał, po muśnięciu rękawicy Karla Heina, wylądował na poprzeczce.

W pierwszych 25 minutach drugiej połowy Bournemouth oddało kilka celnych strzałów, ale dobrze spisywał się Karl Hein. Strzałem z rzutu wolnego odpowiedział Martin Odegaard. Jednak w 72 minucie na tablicy wyników mieliśmy remis. Omar Rekik stracił piłkę na rzecz Semenyo, którego strzał po mocnym rykoszecie wpadł do bramki Arsenalu. W końcówce celny strzał oddał jeszcze Trossard, ale dobrze w bramce spisał się Neto.

Po końcowym gwizdku rozegrano serię rzutów karnych, w których lepsi okazali się gracze Arsenalu, wygrywając 5-4.

karne

Kolejny sparing rozegramy z Manchesterem United w niedzielę o godz. 02:00 czasu polskiego.

Skrót meczu:

BournemouthMecze TowarzyskieUSA autor: Trempa źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Kredens komentarzy: 382827.07.2024, 15:47

A co sądzicie o takiej teorii,że organizatorzy specjalnie wywołują deszcz podczas dużych imprez, żeby nie było jeszcze większych tłumów i zamieszek?

Ja osobiście w to nie wierzę, ale nie powiem ciekawa teoria.

Dziadyga komentarzy: 917127.07.2024, 15:47

Tak jak wczoraj wieczorem napisałem,że chłopa pewnie zawiesza.
Człowiek ma powoli dosyć tego kraju i tej zj***nej Europy,wstyd się przyznawać zagranicą,że jest się z tego lewackiego grajdola zwanym Europa.W jakich czasach nam przyszło żyć? I ludziom to jeszcze chyba odpowiada..Jeszcze dekadę temu nie do pomyślenia,jednak kierunek Azja coraz bliżej.

Te czempiony,teosie lewackie głupki akceptujecie to? Powinno być wam wstyd i innym podobnym taka tępota umysłowa.

enrique komentarzy: 2019027.07.2024, 15:46

@Spejsik napisał: "Właśnie sobie myślałem czy zawieszenie to jest dobrym pomysł."
Najbardziej zabawne jest to, że zawiesili go za "skandaliczne słowa o komunizmie", a przecież Lennon powiedział to samo o przesłaniu Imagine. Więc skoro piosenka była skandaliczna, to po co jej użyli?

Nicsienieda komentarzy: 1272 newsów: 127.07.2024, 15:45

A może by tak zaakceptować, że a) symbole chrześcijańskie były i nadal są fundamentalne dla kultury zachodniej i dlatego od zawsze były interpretowane i pozostają w powszechnym obiegu i b) nikt nie próbuje tego samego z symbolami innych religii, bo są wciąż radykalne i niebezpieczne, jak Islam.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 127.07.2024, 15:43

@Spejsik napisał: "Z drugiej strony, jeżeli na to pozwolimy, to możemy dojść do sytuacji, że już wszędzie będziemy atakowani wojenka lewej i prawej strony."
Obecnie jest tak, że modna strona może mówić co chce a niemodna nie.

Spejsik komentarzy: 364927.07.2024, 15:42

@enrique: Właśnie sobie myślałem czy zawieszenie to jest dobrym pomysł.

Z jednej strony dlaczego zakazujemy ludziom mówić to co myślą?

Z drugiej strony, jeżeli na to pozwolimy, to możemy dojść do sytuacji, że już wszędzie będziemy atakowani wojenka lewej i prawej strony.

Spejsik komentarzy: 364927.07.2024, 15:34

@Chlopek:
Konstantyn Wielki jest lepiej udokumentowaną postacią historyczną niż Jezus.

Konstantyn Wielki był cesarzem rzymskim, którego życie i działania są dobrze udokumentowane w źródłach historycznych z epoki. Zachowały się liczne świadectwa jego rządów, reform i decyzji politycznych

Choć istnienie Jezusa jako postaci historycznej jest akceptowane przez większość historyków, szczegóły jego życia i działalności są przedmiotem naukowych dociekań i debat. Natomiast w przypadku Konstantyna dysponujemy znacznie obszerniejszą i bardziej zróżnicowaną bazą źródłową, co pozwala na dokładniejsze odtworzenie jego biografii i dokonań.

enrique komentarzy: 2019027.07.2024, 15:33

https://sport.interia.pl/paryz-2024/news-przemyslaw-babiarz-zawieszony-przez-tvp-jest-oficjalny-komun,nId,7725372

Można było się spodziewać, dziś już nie można mówić prawdy.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 127.07.2024, 15:29

@miki9971 napisał: "Wydaje mi się, że jest różnica w spaleniu jakiejkolwiek flagi jako akt wandalizmu, a prześmiewcze przedstawienie Ostatniej Wieczerzy - o ile w ogóle jesteśmy pewni, że to miało taki cel."
Wandalizm byłby wtedy jakby palili czyjeś mienie, a jakby to były flagi zakupione przez nich to byłby wtedy performance.

praptak komentarzy: 911827.07.2024, 15:18

Coraz dziwniej sie robi. W ogóle albo mi się wydaje albo równowaga między prawą a lewą stroną zaczyna wyglądać tak, jakby na huśtawce po prawej usiadło dziecko, a po lewej ta pani od wieczerzy

miki9971 komentarzy: 7078 newsów: 227.07.2024, 14:51

@Chlopek napisał: "Dla kogoś wiara jest bardziej istotna niż barwy, flagi i przynależność narodowa."

Tylko tak jak już wspomniałem wcześniej, dla każdego wiara jest inna - po prostu.

Ale co do początku Twojej wypowiedzi, zgadzam się.

Chlopek komentarzy: 3776 newsów: 127.07.2024, 14:45

@miki9971: ale tu nie chodzi o wiarę, Jezus Chrystus jest najbardziej udokumentowaną postacią historycznie, bardziej niż np: Konstantyn Wielki - cesarz.
Grób, kielich (z ostatniej wieczerzy jeśli dobrze pamiętam), kości i grób Kajfasza, opisy, miejsca, przedmioty itd.
Jest tego multum.

Wiara polega na wyznaniu, że jest Panem i Synem Bożym, a reszta to nauka jak każda inna.

To otwarcie działo się we Francji? To dla przypomnienia - jaki był jazgot jak Griezmann wymalował się na czarno? Pomimo, że ma czarnoskórych przyjaciół i chyba byli na imprezie.
Enzo z Argetyną po Copa America?
Dla kogoś wiara jest bardziej istotna niż barwy, flagi i przynależność narodowa.

Barney komentarzy: 2219927.07.2024, 14:44

Dzięki no mam , Igę akurat widziałem.

miki9971 komentarzy: 7078 newsów: 227.07.2024, 14:32

@Chlopek napisał: "Ty tak na poważnie?"

Tak. Ja wierzę, że coś takiego miało miejsce, ale strzelam, że jest wiele osób, którzy uważają inaczej i np to co wczoraj miało miejsce w Paryżu w żaden sposób do nich nie trafia...

Chlopek komentarzy: 3776 newsów: 127.07.2024, 14:27

@miki9971 napisał: "jak Ostatnia Wieczerza w ogóle miało miejsce..."
Ty tak na poważnie?

domino178 komentarzy: 255027.07.2024, 14:25

Sam obraz LDV nie jest symbolem religijnym jako takim i setki razy był przerabiany. Można się domyślać czy autor miał na myśli zrobić przytyk katolików czy też nie. Moim zdaniem tak, bo co ma ten obraz namalowany we Włoszech, przez Włocha i dla Włocha? De facto nic. Szkoda, że Ci co tak lłaną tolerancji i akceptacji robią wszystko by zrazić do siebie innych.

miki9971 komentarzy: 7078 newsów: 227.07.2024, 14:22

@pablofan: Tylko widzisz... Na ostatniej wieczerzy było dwunastu apostołów i Jezus.

Na portalach jest tak wycięte zdjęcie, żeby faktycznie odwzorowało Ostatnią Wieczerzę, ale jakby nie patrzeć, przy tym performensie brało udział więcej osób, bo potem tam był jakiś wybieg czy coś i po drugiej stronie też były osoby.

Gdyby nie było religii tak postrzeganej jak mamy to teraz, nie byłoby problemu.

Inna sprawa jest taka, że nie wiemy nawet czy coś takiego jak Ostatnia Wieczerza w ogóle miało miejsce...

Chlopek komentarzy: 3776 newsów: 127.07.2024, 14:21

@miki9971: Nie chce się wcinać, ale obojętność na to, czy na tamto sprawia, że oddajesz swoją wolność i zazwyczaj ludzie z takim przekonaniem - nie moja sprawa, nie interesuje mnie to, krzyczą najgłośniej jak problem dotyka ich samych.

pablofan komentarzy: 371927.07.2024, 14:18

@Barney: Iga właśnie wygrała mecz otwarcia

pablofan komentarzy: 371927.07.2024, 14:17

@enrique: oczywiście, ale co ma Watykan zrobić jak od lat kryją pedofili i innych, różnej maści, zwyroli.

pablofan komentarzy: 371927.07.2024, 14:14

@miki9971: moim zdaniem nie o to chodzi.
Świat powinien być pełen empatii i szacunku do drugiego człowieka. Jeżeli nie ma szacunku, to później oglądamy taki chłam jak wczoraj na otwarciu IO. Nieistotna jest religia itp. Ale jeśli nie szanujesz innych, to takie bzdury później są wykorzystywane jako motyw

miki9971 komentarzy: 7078 newsów: 227.07.2024, 14:13

@Barney napisał: "Macie jakąś rozpiske na te igrzyska kiedy polacy bo nie moge znalezć

Wiem tylko, ze siatkowka o 17"


Jak wpiszesz Polacy na Igrzyskach, to w Google jest wypisane co, kiedy, i kto z Naszych startuje ;)

miki9971 komentarzy: 7078 newsów: 227.07.2024, 14:12

@grzegorz1211 napisał: "prześmiewczymi i humoru"

Nie zmienię zdania, potraktowałbym to tak jak wczoraj - z przymrużeniem oka i pewnie zlał temat. Nie dlatego, że czułbym sie urażony czy coś podobnego - po prostu średnio mnie to interesuje - i pewnie Ciebie ten incydent wczoraj - też za kilka dni/tygodni nie będzie już interesował (mogę się mylić).

Gdyby mi @coooyg11 nie przypomniał tej sytuacji, to już zdążyłem o tym zapomnieć, a było to wczoraj... Widocznie mam pamięć złotej rybki.

Barney komentarzy: 2219927.07.2024, 14:09

Macie jakąś rozpiske na te igrzyska kiedy polacy bo nie moge znalezć

Wiem tylko, ze siatkowka o 17

grzegorz1211 komentarzy: 1040327.07.2024, 14:08

@miki9971 napisał: "Wydaje mi się, że jest różnica w spaleniu jakiejkolwiek flagi jako akt wandalizmu, a prześmiewcze przedstawienie Ostatniej Wieczerzy - o ile w ogóle jesteśmy pewni, że to miało taki cel"
No dobra niech bedzie bez palenia. Przypuśćmy że byłaby inscenizacja, jak idzie parada równości i nagle wbiegają rolnicy z widłami i grabiami i rozganiają towarzystwo, krzycząc "łapy precz od naszych dzieci" oczywiście z elementami prześmiewczymi i humoru

Dziadyga komentarzy: 917127.07.2024, 14:07

@gbn napisał: "No wystarczy zobaczyć kim jest reżyser imprezy otwarcia ;)"

Z "Rzymu" pochodzi? :D

pablofan komentarzy: 371927.07.2024, 14:04

@pablofan: miałem na myśli Ukrainę xd

miki9971 komentarzy: 7078 newsów: 227.07.2024, 14:04

@pablofan napisał: "to czekam aż jakiś pedal usiądzie na Koran czy z jarmułki zrobi sobie gacie po czym Francuzi puszczą to w TV i nazwa to wspaniałym perfomancem."

I szczerze mówiąc taki świat byłby lepszy - bez religii ;)

enrique komentarzy: 2019027.07.2024, 14:01

@pablofan napisał: "islamskich obrzędów czy żydowskich nie wyśmiali."
Gdyby wyśmiali jakiekolwiek obrzędy żydowskie, mieliby międzynarodowe protesty włącznie z oświadczeniem prosto z Białego Domu. Gdyby wyśmiali jakiekolwiek obrzędy islamskie, na Bliskim Wschodzie by się zgrzali, a we Francji mieliby powtórkę z Charlie Hebdo, jak nie teraz to krótko po olimpiadzie. A katolików można, bo przecież nikt nic nie powie, widzisz jakąś reakcję Watykanu, kogokolwiek? Nie, tylko zwykli, prości ludzie mówią NIE, ale kogo oni interesują?

pablofan komentarzy: 371927.07.2024, 14:00

@miki9971: to czekam aż jakiś pedal usiądzie na Koran czy z jarmułki zrobi sobie gacie po czym Francuzi puszczą to w TV i nazwa to wspaniałym perfomancem.
W tydzień nie byłoby połowy Paryża.

Barney komentarzy: 2219927.07.2024, 13:56

@miki9971:

no smieszne to bylo w huuuu, boki zrywać no kawalarze jak sie patrzy.

Skotii komentarzy: 1754 newsów: 827.07.2024, 13:56

@grzegorz1211: Nadal miałbym to w dupie xD

pablofan komentarzy: 371927.07.2024, 13:56

@enrique: pełna zgoda.
islamskich obrzędów czy żydowskich nie wyśmiali.
Taki czyn spotkałby się z szybką „karą” jak nie namacalną, to ostra nagonka w mediach.
Krezusi tego świata narzucają narrację jaką narzucają i wręcz nalegają by z cywilizowanych wartości robić sobie pośmiewisko, czego dowodem było wczorajsze otwarcie IO.
Nazwać to coś co wczoraj nam zaprezentowali występem artystycznym, to jak zapakować gówno w sreberko i powiedzieć, że to czekolada.
Ktoś tu się odwołuje do wartości IO, ale zwracam uwagę, że w strukturach MKOl zasiadają Rosjanie, którzy nie kryją się z tym, że ich kraj słusznie napadł na Rosję. Tyle w temacie, uczciwości, jakichkolwiek zasad fair-play i poszanowania ludzkich wartości.

miki9971 komentarzy: 7078 newsów: 227.07.2024, 13:55

@grzegorz1211 napisał: "palenie tęczowych flag."

Wydaje mi się, że jest różnica w spaleniu jakiejkolwiek flagi jako akt wandalizmu, a prześmiewcze przedstawienie Ostatniej Wieczerzy - o ile w ogóle jesteśmy pewni, że to miało taki cel.

grzegorz1211 komentarzy: 1040327.07.2024, 13:53

@Skotii napisał: "Przecież on nic, nikomu nie chce udowadniać. Przedstawił tylko swoje podejście, czyli ma w dupie i nie podnieca się jakimiś performensami w telewizji. Współczuję tym, którzy to przeżywają i nie mają w życiu nic lepszego do roboty."
Ciekaw jestem jaka byłaby reakcja gdyby olimpiada była w innym kraju gdzie jest inne podejście niż we Francji i np. na ceremonii otwarcia by zaprezentowali palenie tęczowych flag. Już widzę to wycie środowisk lewicowych

miki9971 komentarzy: 7078 newsów: 227.07.2024, 13:52

@Marzag: Widocznie każdy odebrał te wypowiedź inaczej.

Barney komentarzy: 2219927.07.2024, 13:51

Te całe elity pewnie lubia ruchac dzieci i chcieliby ,żeby to było legalne więcj wciskają to całe gówno w TV i łożą na to pieniądze jeszcze troche i pójdą krok dwa dalej.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 127.07.2024, 13:50

@miki9971 napisał: "Dobrze, to wszystkie argumenty z mojej strony, które Cię uraziły olej, skoro nie mogę napisać z czym się nie utożsamiam...

Napisałem Twój wybór, jeżeli zabolała Cię ta profanacja i chcesz walczyć o dobro chrześcijaństwa (tego nie wiem) to rób to , byle nie robić krzywdy nikomu i okej."

Ani jeden mnie nie uraził bo się do mnie nie odnosił, patrzę na te dyskusję z boku i nie spodobało mi się że stawiasz się moralnie wyżej nad innymi prześmiewczo opisując ich poglądy a potem napisałeś że wszystkich szanujesz.

miki9971 komentarzy: 7078 newsów: 227.07.2024, 13:46

@Marzag napisał: "To nie prawda, bo dyskredytujesz takie osoby spłycając ich sposób myślenia tak by wyglądał na głupi. A swoj pogląd w kontrze przedstawiasz zupełnie w innym świetle. Nie trzeba nikogo wyzywać żeby go obrazić i wyrazić brak szacunku."

Dobrze, to wszystkie argumenty z mojej strony, które Cię uraziły olej, skoro nie mogę napisać z czym się nie utożsamiam...

Napisałem Twój wybór, jeżeli zabolała Cię ta profanacja i chcesz walczyć o dobro chrześcijaństwa (tego nie wiem) to rób to , byle nie robić krzywdy nikomu i okej.

gbn komentarzy: 418427.07.2024, 13:43

No wystarczy zobaczyć kim jest reżyser imprezy otwarcia ;)

enrique komentarzy: 2019027.07.2024, 13:43

"Olimpizm jest filozofią życia, służy harmonijnemu rozwojowi człowieka. Dąży do życia opartego na radości z wysiłku, przyjaźni, fair play oraz poszanowania uniwersalnych i podstawowych zasad etycznych, a także środowiska naturalnego."

Scena z Ostatnią Wieczerzą była PRZEGIĘCIEM i tutaj nie ma co dyskutować. Dla milionów katolików na całym świecie to jest symbol religijny, a oni go sprofanowali, tyle.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 127.07.2024, 13:42

@miki9971 napisał: "W ogóle Marzag ;) Mówię jakie ja mam podejście. Jeżeli ktoś ma inne to szanuje i nie rugam za to - Twój wybór."
To nie prawda, bo dyskredytujesz takie osoby spłycając ich sposób myślenia tak by wyglądał na głupi. A swoj pogląd w kontrze przedstawiasz zupełnie w innym świetle. Nie trzeba nikogo wyzywać żeby go obrazić i wyrazić brak szacunku.

Skotii komentarzy: 1754 newsów: 827.07.2024, 13:41

@Marzag: Przecież on nic, nikomu nie chce udowadniać. Przedstawił tylko swoje podejście, czyli ma w dupie i nie podnieca się jakimiś performensami w telewizji. Współczuję tym, którzy to przeżywają i nie mają w życiu nic lepszego do roboty.

miki9971 komentarzy: 7078 newsów: 227.07.2024, 13:39

@Marzag napisał: "Bardzo to splycasz jakbyś chciał wszystkim udowodnić że jedyną słuszną postawa w życiu jest hedonizm a nie jakieś tam przejmowanie się tym czy nasze dzieci albo dzieci naszych dzieci będą miały fajne warunki życiowe."

W ogóle Marzag ;) Mówię jakie ja mam podejście. Jeżeli ktoś ma inne to szanuje i nie rugam za to - Twój wybór.

grzegorz1211 komentarzy: 1040327.07.2024, 13:38

@miki9971: Niektórych interesuje w jakim świecie bedą żyły jego dzieci

DavidSilva21 komentarzy: 347027.07.2024, 13:38

Będzie gdzieś transmisja z meczu Arsenal - United?

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 127.07.2024, 13:37

@miki9971 napisał: "Jest tu taki użytkownik @stanyal , pewnie go teraz nie ma i nie czyta, ale miałem przez chwilę z Nim dyskusję - wyjechał do Meksyku, używa życia, cieszy się Nim i sprawia mu radochę robienie drinków w barze, dla innych bogatych ale spoglądanie co ranek na lazurowe kolory wody... (nie wiem jak teraz)

i z tym bardziej się utożsamiam, niż z płakaniem, że ktoś sprofanował Ostatnią Wieczerzę, albo, że była baba z brodą - chłop z brodą przebrany za babę wygrał Eurowizję i po kilku tygodniach każdy o nim zapomniał... no ale każdy jest inny."

Bardzo to splycasz jakbyś chciał wszystkim udowodnić że jedyną słuszną postawa w życiu jest hedonizm a nie jakieś tam przejmowanie się tym czy nasze dzieci albo dzieci naszych dzieci będą miały fajne warunki życiowe.

Barney komentarzy: 2219927.07.2024, 13:36

@enrique:

teoretycznie powinna na kortach RG wymiatać może to tylko stres bo bardzo chcę wygrać medal. W 2 rundzie może już nie będzie tego widać.

Barney komentarzy: 2219927.07.2024, 13:35

@miki9971:

może pieprza o szacunku ,ale to zwykła fasada. Skoro szanują wszystkie religie , to po co ta scena z ostatnią wieczerzą i śmianię się z katolików????

Tak jak ktoś napisał w komentarzu mogę im to wybaczyć jak ukrzyżują tego wieprza po środku.

miki9971 komentarzy: 7078 newsów: 227.07.2024, 13:35

@enrique: No ma trochę niewymuszonych błędów. Ale jednak mimo wszystko to nie trawa. Może kwestia rozmowy z psycho - to już taki poziom, że ja nie wiem jak można wpłynąć na formę.

Potencjalnie do finału, nie ma jakiejś super trudnej drabinki - chyba poza Ostapenko.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool16123139
2. Chelsea17105235
3. Arsenal1796233
4. Nottingham Forest1794431
5. Bournemouth1784528
6. Aston Villa1784528
7. Manchester City1783627
8. Newcastle1775526
9. Fulham1767425
10. Brighton1767425
11. Tottenham1772823
12. Brentford1772823
13. Manchester United1764722
14. West Ham1755720
15. Everton1637616
16. Crystal Palace1737716
17. Leicester1735914
18. Wolves17331112
19. Ipswich1726912
20. Southampton1713136
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady