Arsenal 3-2 Newcastle: drugie zwycięstwo w Singapurze

Arsenal 3-2 Newcastle: drugie zwycięstwo w Singapurze 27.07.2025, 16:09, Trempa 937 komentarzy

Arsenal zakończył swoją singapurską przygodę w dobrym stylu, pokonując Newcastle 3:2 w emocjonującym meczu towarzyskim. Spotkanie przypominało prawdziwe starcie Premier League - pełne energii, zaciętości i nieustępliwości.

Pierwsza połowa

Już przed pierwszym gwizdkiem atmosfera była gorąca, a to za sprawą przybycia Viktora Gyökeresa do Singapuru. Szwed pojawił się na murawie, wzbudzając entuzjazm lokalnych kibiców, którzy na co dzień są daleko od Londynu.

Mecz rozpoczął się w zawrotnym tempie, mimo wilgotnego klimatu. Elanga i Gordon błyskawicznie przeprowadzali kontrataki, co sprawiało problemy defensywie Arsenalu. To jednak nie szybkość, a brak organizacji w obronie pozwolił Elandze otworzyć wynik. Po podaniu Tonaliego, Elanga umieścił piłkę w siatce już w 5. minucie. 0:1 dla Newcastle.

Arsenal szybko odpowiedział, pokazując kilka taktycznych nowinek. Calafiori, choć niepewny w obronie, świetnie radził sobie w środku pola, a jego podania do Saki były niczym z podręcznika. Kanonierzy zaczęli grać szybciej i bardziej zdecydowanie, co przyniosło efekty.

Trossard, aktywny na lewym skrzydle, podał do Havertza, który sprytnie odegrał do Merino. Hiszpan, który zapoczątkował tę akcję odbiorem piłki, pewnie umieścił piłkę w siatce obok Pope'a. 1:1 dla Arsenalu. Chwilę później szybkie rozegranie rzutu wolnego zaskoczyło Newcastle. Havertz podawał do Saki, a Alex Murphy niefortunnie skierował piłkę do własnej bramki. 2:1 dla Arsenalu.

Druga połowa

Po przerwie na boisku pojawił się Odegaard, który od razu zaczął dyktować tempo gry. Jego strzały z dystansu dodawały drużynie pewności siebie. Niestety, Calafiori musiał opuścić boisko z powodu kontuzji – niepokojący znak dla zawodnika z historią urazów.

Newcastle wyrównało po strzale Jacoba Murphy'ego, piłka po rykoszecie znalazła drogę do siatki. 2:2. Mimo to Arsenal nie zamierzał odpuszczać.

Dowman, który grał od 60 minuty, pokazał się z bardzo dobrej strony i skradł serca kibiców. Jego dynamiczne rajdy i precyzyjne strzały były prawdziwym zagrożeniem dla bramki rywali. Po jednej z takich akcji Joelinton sfaulował go w polu karnym, a Odegaard pewnie wykorzystał jedenastkę. 3:2 dla Arsenalu.

W ostatnich minutach Kepa popisał się kilkoma kluczowymi interwencjami, zapewniając Kanonierom zwycięstwo i udane zakończenie singapurskiej przygody.

Arsenal: Raya (Arrizabalaga 59), White (Nichols 77), Saliba (Salmon 77), Calafiori (Kiwior 49), Lewis-Skelly (Zinchenko 77), Merino (Rice 70), Zubimendi (Norgaard 77), Nwaneri (Odegaard 46), Trossard (Harriman-Annous 77), Saka (Dowman 59), Havertz (Martinelli 59)

Mecze TowarzyskieNewcastle UnitedRaport pomeczowy autor: Trempa źrodło: arseblog.news
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
Garfield_pl komentarzy: 3835831.07.2025, 05:09

@TheAthletic:

Arsenal remain open to the possibility of strengthening the team if a suitable deal arises, likely in the attack.

Rodrygo and Anthony Gordon are admired by the club, and they have also explored a potential deal to sign Eberichi Eze.

Goooner1 komentarzy: 33931.07.2025, 01:22

@Nicsienieda: transfer Martinelliego został ogłoszony drugiego lipca 2019 a Edu zaczął pracę dziewiątego lipca 2019.
Mie ma sensu dyskusja z tobą.

Goooner1 komentarzy: 33931.07.2025, 01:15

@Nicsienieda: w sezonie 2004/05 Fabregas był wprowadzony do zespołu, ogrywany w PL i zastąpił Vieire w wyjściowym składzie od sezonu 2005/06. Grał w parze razem z Gilberto.
Nie wdawaj się ze mną w dyskusje bo szkoda mi czasu na ciebie.

Goooner1 komentarzy: 33931.07.2025, 01:07

@Nicsienieda: chłopie ja pamiętam tamte sezony. Nie muszę sprawdzać statystyk. Fabregas wskoczy do jedenastki za Vieire. Nie musisz mi tu wypisywać statystyk, kto ile zagrał minut. Zastąpił Vieire i razem z Gilberto grał w środku przez kilka sezonów.

Nicsienieda komentarzy: 2027 newsów: 131.07.2025, 01:02

@Goooner1 napisał: "Martinelli został ściągnięty zanim Edu dołączył do Arsenalu."
Nieprawda, https://www.football.london/arsenal-fc/news/gabriel-martinelli-arsenal-transfer-news-16369964 @Goooner1 napisał: "kolego, fabregas to wygryzł Vieire."
Nieprawda, inna pozycja, inna charakterystyka. Sezon 04/05 Vieira 3900 minut, Fabregas 3000.

Dużo tych błędów popełniasz ufając swojej wielowiekowej pamięci, i też nie chce ci się ich potem weryfikować. Nie ma to sensu.

XandeR komentarzy: 1046231.07.2025, 00:25

Gdybyście mieli wybierać, to Xhaka czy Norgaard? Ciekawe czy granit kontaktował sie z Mikelem i druzyna, skoro i tak wraca do Anglii, byłby idealnym gościem do rotacji.

adek504 komentarzy: 244731.07.2025, 00:08

@Goooner1 napisał: "Wygląda to trochę jakbyś starał się zgonić winę na Raula i starasz się na siłę bronić Edu."

Po prostu analizuje dostępne informacje
Jakaś przyczyną była tego, że to Raul poleciał, a Edu był trzymany jeszcze przez kolejne 4 lata

Tak samo ten aspekt, że Raul był pierwszy w klubie i raczej z dostępnych informacji wynika, że to on był nad Edu i rozgrywał swoje gierki

Po części masz też rację, bo uważam że finalnie przez te 5 lat Edu wykonał bardzo dobrą robotę razem z Arteta i tak jak napisałem przyszedł w momencie największego kryzysu Arsenalu w 21 wieku, a odszedł w momencie prawie najlepszych wyników w 21 wieku, a zwłaszcza najlepszych od 16 lat czyli ostatniego półfinału LM
Dlatego uważam, że należy go uznać za ważna osobę w historii klubu, zwłaszcza że był też zawodnikiem który grał w naszych barwach i miał też swój udział w największym sukcesie w historii klubu, może nie pierwszoplanowy, ale jednak miał udzial

Marzag komentarzy: 44178 newsów: 131.07.2025, 00:03

Panowie nie ma co się kłócić, dziś debiut Gyokeresa przeciwko drużynie z ligii, nie za mocnej co prawda ale jednak.

Goooner1 komentarzy: 33930.07.2025, 23:58

@adek504: Wygląda to trochę jakbyś starał się zgonić winę na Raula i starasz się na siłę bronić Edu.

adek504 komentarzy: 244730.07.2025, 23:58

@Goooner1 napisał: "chłopie ja to czytałem 5 lat temu i to z pamięci pisałem. Tu przyznaje się pomyliłem i muszę cię przeprosić. Natomiast nie zmienia to faktu, że cana transferu dziada takiego jak David Luiz była przepłacona i prowizja dla kolegi Edu była ogromna."

No była faktycznie przepłacona i widać jak złym okresem był okres w klubie po Wengerze przed Arteta

Goooner1 komentarzy: 33930.07.2025, 23:55

@adek504: chłopie ja to czytałem 5 lat temu i to z pamięci pisałem. Tu przyznaje się pomyliłem i muszę cię przeprosić. Natomiast nie zmienia to faktu, że cana transferu dziada takiego jak David Luiz była przepłacona i prowizja dla kolegi Edu była ogromna.

adek504 komentarzy: 244730.07.2025, 23:54

@Goooner1 napisał: "Joorabchian nawet załatwił Edu posadkę doradcy w reprezentacji Iranu. Oni się znali jeszcze z czasów jak Edu pracował w Corinthians."

Nie twierdzę, że się nie znali tylko że narazie to wygląda na to, że te transfery niekorzystne dla Arsenalu to głównie z nim załatwiał Raul i on był ich prowodyrem

adek504 komentarzy: 244730.07.2025, 23:53

@Goooner1 napisał: "mordeczko zacznij słuchać Arsecastu.
James wtedy dokładnie opowiadał jak to było. I jak kontrakt Williama podpisywali u Joorabchiana w domu."


Tak czytałem też o tym, jednak zauważ że te wszystkie sytuacje o których mówisz to lata 2019-2020 czyli okres kiedy jeszcze w klubie był Raul i wydaje się, że to on wtedy miał większą władzę niż Edu, zresztą następnego dnia po podpisaniu tego kontraktu to właśnie Raul poleciał że stołka, a nie Edu więc też chyba o czymś to świadczy

Goooner1 komentarzy: 33930.07.2025, 23:52

@adek504: Joorabchian nawet załatwił Edu posadkę doradcy w reprezentacji Iranu. Oni się znali jeszcze z czasów jak Edu pracował w Corinthians.

adek504 komentarzy: 244730.07.2025, 23:50

@Goooner1 napisał: "dobra pierwszy rok kosztował 24 mln drugi 10"

To może zanim zaczniesz walić do mnie tekstami czy ogarniam coś po angielsku zacznij czytać po angielsku ze zrozumieniem ;)

Goooner1 komentarzy: 33930.07.2025, 23:50

@adek504: mordeczko zacznij słuchać Arsecastu.
James wtedy dokładnie opowiadał jak to było. I jak kontrakt Williama podpisywali u Joorabchiana w domu.

adek504 komentarzy: 244730.07.2025, 23:47

@Goooner1: co do powiązań Edu z Joorabchianem to są jakieś informacje o tym, natomiast największe powiązania są wykazywany z Raulem Sanllehim, który to już byl w klubie przed Edu i został wyrzucony w 2020 roku dopiero
Z dostępnych informacji to też raczej on przeprowadzał transfer Luiza czy Pepe i był ich zwolennikiem jak i innych transferów które w tym czasie były niekoniecznie dobre dla klubu
No i finalnie to on wyleciał z klubu, a nie Edu, więc te Twoje oskarżenia też chyba takie mocno koloryzowane jak to, że transfer Luiza kosztował 24 mln rocznie

Lamoreaux komentarzy: 377630.07.2025, 23:47

@Marzag napisał: "https://x.com/SunderlandAFC/status/1950617390162850162

Xhaka chyba nawet nie sprawdzał do kogo dołącza xd"


Xhaka myślał, że dołącza do SundeyLandu i że tylko w niedzielę będzie musiał grać/trenować

Goooner1 komentarzy: 33930.07.2025, 23:46

@Theo44: no tak było, czy ja temu zaprzeczałem.
Tak samo Saliba.

Goooner1 komentarzy: 33930.07.2025, 23:45

@Theo44: chłopie ja nigdy nie pisałem, że wszystko co robił było złe. Zrobił też dużo dobrego i chwała mu za to.
Odszedł i już nie wróci. A Berta szybko pokazał, że jest dużo skuteczniejszym negocjatorem.

Theo44 komentarzy: 458530.07.2025, 23:42

@Goooner1: "Martinelli został ściągnięty zanim Edu dołączył do Arsenalu." Rzeczywiscie tak bylo... Razem praktycznie przyszli do Arsenalu wiec pewnie Sanllehi nad nim pracowal.

Goooner1 komentarzy: 33930.07.2025, 23:38

@adek504: dobra pierwszy rok kosztował 24 mln drugi 10.

Theo44 komentarzy: 458530.07.2025, 23:38

@Goooner1: Moze rzeczywiscie to te bliskie kontakty z Kia sprawily, ze Edu nigdy nie dostal pelni wladzy w klubie. Tak czy inaczej...patrzac na to, gdzie nas doprowadzil, nie ma znaczenia, czy to Arteta mu podpowiadal, czy nie. Ostatecznie to Edu ponosi odpowiedzialnosc za efekt koncowy – a ten, trzeba uczciwie powiedziec, jest bardzo dobry.

Uwazam, ze Edu zrobil swoja robote... Byl wspolautorem czyszczenia szatni i przebudowy struktury placowej, co najwazniejsze – bez zadnych dramatow, przeciekow czy publicznych konfliktow.... Wyniki mowia same za siebie: po latach sportowej posuchy Arsenal wrocil na dobre do europejskiej elity.
Edu przede wszystkim obnizyl koszty. Czytalem, ze tylko w ciagu pierwszych 18 miesiecy – po odejsciu takich zawodnikow jak Auba czy Ozil i inni klub zaoszczedzil okolo £1 miliona tygodniowo na samych tygodniowkach i szczerze?... Nie zdziwilbym sie, gdyby zostawil po sobie druzyne z nizsza srednia placa, a jednoczesnie mlodsza, glodna sukcesow i osadzona w scislej czolowce PL.
Oczywiscie – nie wszystko mu wyszlo (matko chcocby Pepe), ae fundamenty, ktore zostawil, sa solidne... Przejscie do Berty to dla mnie jak przesiadka z Porsche 911 do Ferrari 296 GTB – zmiana z bardzo dobrego na moze jeszcze lepsze, ale na zupelnie innych zasadach.
To swiadome odejscie od stylu...transformatora, w strone bardziej analitycznego i uporzadkowanego modelu zarzadzania sportowego. Zgadzam sie z Goonerem1...pewnie mniej bedzie kontaktow z agentami, wiecej danych, procesow i dlugofalowego planowania. Jedno zreszta nie wyklucza drugiego – i wlasnie dlatego Arsenal dzis wyglada jak klub z prawdziwego topu.

Goooner1 komentarzy: 33930.07.2025, 23:37

@adek504: However, a recent report from Amy Lawrence from The Athletic has revealed the true cost of the deal.

She writes that on top of the £8 million fee, Arsenal “paid £6 million to intermediaries to fix everything up” as well as his £10 million-a-year salary.

It means that Luiz has cost Arsenal up to £24 million for one year of service.

With the Gunners conceding 36 goals in their 28 matches so far this season, they’ve probably improved ever so slightly at the back.

praptak komentarzy: 940630.07.2025, 23:36

rozbójników znaczy ;p

Goooner1 komentarzy: 33930.07.2025, 23:35

@adek504: to zacznij słuchać Arsecastu i może zrozumiesz o czym mówię.

Marzag komentarzy: 44178 newsów: 130.07.2025, 23:34

https://x.com/SunderlandAFC/status/1950617390162850162

Xhaka chyba nawet nie sprawdzał do kogo dołącza xd

praptak komentarzy: 940630.07.2025, 23:31

Transfery swoją drogą (nadal nie obraziłbym się na ulepszenie LS), ale w nowym sezonie mocno liczę na pełne zdrowie Gabriela i Saliby, ewentualnie chrypka góra zatwardzenie. Imo przy nazwiskach które już dotarły ta dwójka jest kluczowa dla spokoju w dozowaniu nowych pomysłów na przyszłe rozgrywki. Mosquera i tak będzie miał wystarczająco wiele szans by nie żałować dostępności naszych 2 kiziorów.

Goooner1 komentarzy: 33930.07.2025, 23:28

@Nicsienieda: może nie sabotażysty ale dyrektora sportowego takiego samego jak piłkarza, czyli przeciętnego.

adek504 komentarzy: 244730.07.2025, 23:27

@Goooner1 napisał: "chłopie ogarniasz coś po angielsku?
Wyszukaj sobie w necie.
Wiesz kim jest Amy Lawrence?
Ona pisała że koszt transferu Davida Luiza sięgał do 24 milionów funtów rocznie."


Doczytaj najpierw dobrze informacje, które powielasz, owszem tam było napisane że kosztował 24 mln, ale w ciągu roku dotyczyło tego, że raport był z 2020 roku, a przyszedł w 2019 czyli na ten koszt złożyła się opłata 8 mln, 6 mln jakiś dodatkowych opłat i 10 mln pensji co daje jakieś 200 tys ryogndiowo,, dosyć dużo, ale to nie jest koszt 24 mln rocznie jak to piszesz

@Goooner1 napisał: "wiem czy ty rozumiesz jak to działa w Arsenalu z Arteta?
To on chciał Bena White’a, edu tylko nagocjowal transfer.
To Arteta chciał Raye, to Arteta chciał Havertza, Merino, Zubimendiego, rice’a, Odegaarda. To nie są piłkarze wypatrzeni przez Edu."


Nie wiem kto chciał kogo, bo nie widziałem nigdzie takich informacji że tego piłkarza to akurat ten chciał, a tego ten
Dla mnie obaj działali jako jedność razem podnosząc jakość klubu i tak powinien działać trener z dyrektorem sportowym

Goooner1 komentarzy: 33930.07.2025, 23:26

@Theo44: Martinelli został ściągnięty zanim Edu dołączył do Arsenalu.

Goooner1 komentarzy: 33930.07.2025, 23:25

@Nicsienieda: kolego, fabregas to wygryzł Vieire.
Z Edu poprostu Arsene zrezygnował bo uznał, że nie warto mu przedłużać kontraktu.

Goooner1 komentarzy: 33930.07.2025, 23:18

@Nicsienieda: wliczając carling cup i fa cup to może tak.
Sprawdź jego wszystkie sezony. I pytałem się ile meczów oglądałeś w których grał ?
Bo obstawiam, że żadnego.

miki007 komentarzy: 67530.07.2025, 23:17

@vitold: młodego

Goooner1 komentarzy: 33930.07.2025, 23:16

@adek504: chłopie ogarniasz coś po angielsku?
Wyszukaj sobie w necie.
Wiesz kim jest Amy Lawrence?
Ona pisała że koszt transferu Davida Luiza sięgał do 24 milionów funtów rocznie.
Nie wiem czy ty rozumiesz jak to działa w Arsenalu z Arteta?
To on chciał Bena White’a, edu tylko nagocjowal transfer.
To Arteta chciał Raye, to Arteta chciał Havertza, Merino, Zubimendiego, rice’a, Odegaarda. To nie są piłkarze wypatrzeni przez Edu.
On nam nikogo nie wypatrzył oprócz Tavaresa, Marquinhosa i Vieiry.

Nicsienieda komentarzy: 2027 newsów: 130.07.2025, 23:16

Z ciekawości sprawdziłem dokładne liczby. Sezon Invincibles, Edu 48 meczów, 7 goli, 4 asysty, 2880 minut, czyli średnio 60 min na mecz.

pioafc komentarzy: 4572 newsów: 230.07.2025, 23:14

@vitold napisał: "Kogo przepchnął jak dziecko plecami Gyo na treningu i podał klatka piersiową? Widział ktoś ten moment? Przeleciało mi przez fejsa i nie zwróciłem uwagi kto go krył"

https://youtube.com/shorts/sWKicA0Zvmw?si=d2ME2lHnTGAQfto8

Tutaj masz ;)

Be4Again komentarzy: 500830.07.2025, 23:08

@artur759: Atak może w teorii budzić respekt, ale obrona… Najbardziej jestem ciekawy jak odpali Mbeumo. Sesko to ciekawy zawodnik z dużym potencjałem, ale to raczej nie jest póki co napastnik na 20 bramek na poziome EPL. Raczej będzie potrzebował czasu na zaadoptowanie. Jak Cunhe i Mbeumo dopadnie syndrom ManU to naprawdę ten klub jest przeklęty :D

Theo44 komentarzy: 458530.07.2025, 23:05

@Goooner1: a transfery Ode i Martinelli? to chyba tez efekt ich relacji. Rozumiem, ze przez przypadek ich nie wymieniles?

Nicsienieda komentarzy: 2027 newsów: 130.07.2025, 23:04

@Goooner1 napisał: "podstawowego rezerwowego"
48 występów, 7 goli, sezon 03/04. A wygryziony został dopiero rok później przez takiego jednego Fabregasa.

Nicsienieda komentarzy: 2027 newsów: 130.07.2025, 23:00

@Goooner1 napisał: "Ja jak najbardziej popieram Artete i uważam, że Arsenal jest gdzie jest dzięki niemu. Uważam też jakbyśmy mieli lepszego dyrektora sportowego to byśmy wygrali ligę w zeszłym sezonie"
Czyli Edu ogórek, a Arteta tytan osiągający drugie miejsce w lidze mimo sabotażysty. W tym twoim układzie sił Arteta wyrasta na najlepszego trenera na świecie.

Goooner1 komentarzy: 33930.07.2025, 22:59

@Nicsienieda: podstawowego rezerwowego, któremu Arsene nie zaproponował przedłużenia kontraktu bo uznał, że go już nie potrzebuje. Ile meczów Arsenalu oglądałeś, w których grał Edu?

vitold komentarzy: 151930.07.2025, 22:57

Kogo przepchnął jak dziecko plecami Gyo na treningu i podał klatka piersiową? Widział ktoś ten moment? Przeleciało mi przez fejsa i nie zwróciłem uwagi kto go krył

adek504 komentarzy: 244730.07.2025, 22:55

@Goooner1 napisał: "czemu się nie odniesiesz do transferów Edu z Kia Joorabchianem?
Nie masz nic do powiedzenia na ten temat?"


Bo jeżeli nawet rzeczywiście tak było, to te wszystkie transfery były za niewielkie pieniądze w skali tego jakie są pieniądze w piłce

@Goooner1 napisał: "Uważam też jakbyśmy mieli lepszego dyrektora sportowego to byśmy wygrali ligę w zeszłym sezonie. Bo jak sam napisałeś, zadaniem dyrektora sportowogo jest „ podnoszenie jakości kadry jak najlepszymi transferami”. A twoja prawie legenda ściągnęła nam Sterlinga i Neto ostatniego dnia okienka, bo nie był w stanie ogarnąć lepszych transferów. I nie był w stanie ściągnąć do klubu napastnika."

Nie jestem przekonany czy finalnie z taką ilością kontuzji by się to udało nawet jakby za Sterlinga zrobić poważny transfer do ataku

A Neto to naprawdę już nie miał żadnego wpływu na sytuację

@Goooner1 napisał: "dla Twojej informacji to mam 42 lata, od 2002 roku mieszkałem 5 lat w północnym Londynie i w przeciwieństwie do Ciebie pamiętam jakim piłkarzem był Edu."

To Ty sobie coś założyłeś w głowie ile czasu kibicuje, ja tylko pokazałem co Ty robisz, bez żadnej wiedzy na mój temat zakładasz sobie ile kibicuje to czemu ja tak nie mogłem zrobić

adek504 komentarzy: 244730.07.2025, 22:49

@ksowa90 napisał: "no nie wiem, ale czy było założenie, ze w ostatnim etapie rozwoju rozbijamy bank? Przecież można było kupować wcześniej."

Szczerze to narazie jeszcze nie rozbiliśmy banku, bo finansowo okno przed sezonem 23/24 było większe

Goooner1 komentarzy: 33930.07.2025, 22:47

@adek504: czemu się nie odniesiesz do transferów Edu z Kia Joorabchianem?
Nie masz nic do powiedzenia na ten temat?
Ja jak najbardziej popieram Artete i uważam, że Arsenal jest gdzie jest dzięki niemu. Uważam też jakbyśmy mieli lepszego dyrektora sportowego to byśmy wygrali ligę w zeszłym sezonie. Bo jak sam napisałeś, zadaniem dyrektora sportowogo jest „ podnoszenie jakości kadry jak najlepszymi transferami”. A twoja prawie legenda ściągnęła nam Sterlinga i Neto ostatniego dnia okienka, bo nie był w stanie ogarnąć lepszych transferów. I nie był w stanie ściągnąć do klubu napastnika.
A dla Twojej informacji to mam 42 lata, od 2002 roku mieszkałem 5 lat w północnym Londynie i w przeciwieństwie do Ciebie pamiętam jakim piłkarzem był Edu.

Thoneick komentarzy: 223130.07.2025, 22:46

@artur759 napisał: "Bruno Mbuemo Cuhna Sesko będzie wyglądał na papierze serio mocarnie.

Tottenham czy Chelsea w tej formacji nie będą mieć na papierze podjazdu do ManU. Jeśli nie zdarzy się syndrom United to naprawdę ich atak będzie kozacki.

Szczerze to nawet na ten moment na czy nie lepiej niż Ode Saka Gabi Gyokeres..."


Odstaw Kustosza

alexis1908 komentarzy: 543130.07.2025, 22:45

@artur759: o górna połowę tabeli twardo powalczą xD

ksowa90 komentarzy: 175830.07.2025, 22:44

@ArsenalChampion: no nie wiem, ale czy było założenie, ze w ostatnim etapie rozwoju rozbijamy bank? Przecież można było kupować wcześniej.

artur759 komentarzy: 116530.07.2025, 22:41

Swoją drogą atak

Bruno Mbuemo Cuhna Sesko będzie wyglądał na papierze serio mocarnie.

Tottenham czy Chelsea w tej formacji nie będą mieć na papierze podjazdu do ManU. Jeśli nie zdarzy się syndrom United to naprawdę ich atak będzie kozacki.

Szczerze to nawet na ten moment na czy nie lepiej niż Ode Saka Gabi Gyokeres...

My oczywiście mamy lepsza pomoc, obronę, bramkę i glebie, ale serio okienko United imponuje mi chyba nawet bardziej niż LFC do tej pory (nie licząc Isaka)

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady