Arsenal demoluje Leeds 5-0, ale traci Odegaarda i Sakę!
23.08.2025, 20:55, Łukasz Wandzel
930 komentarzy
Kanonierzy w pierwszej kolejce Premier League zagrali na wyjeździe. Tydzień później wrócili na Emirates Stadium i pokonali Leeds United 5-0. Początek dzisiejszego meczu przypominał spotkanie na Old Trafford – londyńczycy w swoim stylu wykorzystali rzut rożny, gdy długo nie udawało się przełamać obrony rywala. Worek z bramkami otworzył Timber, przed przerwą podwyższył Saka, a w drugiej połowie swoje umiejętności zaprezentował Gyokeres. Wysokie zwycięstwo może mieć jednak równie wysoką cenę – meczu z powodu kontuzji nie dokończyli Odegaard i Saka.
Składy obu drużyn
Arsenal: Raya – Timber (64' Mosquera), Saliba, Gabriel, Calafiori (64' Lewis-Skelly) – Odegaard (38' Nwaneri), Zubimendi, Rice – Saka (53' Trossard), Gyokeres, Madueke (64' Bowman)
Leeds: Perri – Bogle, Rodon, Struijk, Gudmundsson – Tanaka (58' Longstaff), Gruev, Stach – James (66' Aaronson), Piroe (58' Nmecha), Gnonto (66' Okafor)
Od początku gra częściej toczyła się na połowie Leeds. Gospodarze zmarnowali kilka dobrych szans, lecz wynikało to raczej z braku zgrania nowych zawodników niż świetnej postawy gości. Widać to było, gdy Arsenal wysokim pressingiem wymusił błąd przeciwnika, a Gyokeres pospieszył się z atakiem. Chwilę później Madueke, mając piłkę na lewej nodze, zdecydował się na podanie, zamiast spróbować uderzenia.
Przełamanie przyszło w 33. minucie po stałym fragmencie gry. Rice dośrodkował z rzutu rożnego, a Timber celną główką otworzył wynik spotkania. Kanonierzy podwyższyli prowadzenie przed zejściem do szatni – po skutecznym przerwaniu kontrataku przez Rice’a i Zubimendiego piłka trafiła na skrzydło do Saki, który z ostrego kąta pokonał Perriego.
Krótko po przerwie Gyokeres uciszył pierwszych krytyków, którzy nie dali mu nawet kilku meczów na pierwsze trafienie. Szwed w swoim stylu, jak w lidze portugalskiej, przedarł się przez kilku rywali i umieścił piłkę w siatce.
W 56. minucie Timber wpisał się na listę strzelców po raz drugi – po rzucie rożnym w zamieszaniu skierował piłkę do bramki. W doliczonym czasie gry Gyokeres ustalił wynik meczu na 5-0 z rzutu karnego.
Sporą łyżką dziegciu w tej beczce miodu są kontuzje odniesione przed meczem z Liverpoolem. Jeszcze w pierwszej połowie z powodu urazu murawę opuścił Odegaard, a w drugiej Saka, czyli trzon ofensywy Arsenalu.
Do wyróżnienia: bardzo aktywni boczni obrońcy Arsenalu. Nie tylko Timber z dwoma golami na koncie, lecz także Calafiori, który ostatecznie zaliczył dwie asysty. Włoch na lewej stronie regularnie angażował się w ataki drużyny.
Miły akcent: w meczu zadiebiutował Cristhian Mosquera – nowy nabytek Kanonierów sprowadzony z Valencii, a także młodziutki Max Dowman, który w doliczonym czasie gry wywalczył rzut karny. 15-latek nie pobił jednak Ethana Nwaneriego, który w 2022 roku zadiebiutował, mając 15 lat i 181 dni. Poprzedni rekord należał do Cesca Fàbregasa – debiut w wieku 16 lat i 177 dni w 2003 roku.
źrodło: własne
4 godziny temu 16 komentarzy

7 godzin temu 16 komentarzy

8 godzin temu 8 komentarzy

21 godzin temu 19 komentarzy

24.08.2025, 11:39 2 komentarzy

23.08.2025, 21:26 4 komentarzy

23.08.2025, 21:16 12 komentarzy

23.08.2025, 20:08 6 komentarzy

23.08.2025, 19:39 2 komentarzy

23.08.2025, 09:43 1206 komentarzy
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|
-
Powrót do domu: Jak Arsenal odzyskał wychowanka po 14 latach
- 25.08.2025 16 komentarzy
-
Podsumowanie kolejki PL2025/26 #1: Spektakl, debiuty i kontrowersje
- 20.08.2025 11 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #36: Trzy punkty na trudnym terenie
- 19.08.2025 13 komentarzy
-
Okiem kibica #1: 15-letni fenomen
- 17.08.2025 7 komentarzy
-
Panie, Panowie… PREMIER LEAGUE! - wstęp do sezonu 2025/26
- 15.08.2025 804 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@Patriko napisał: "Wątpie, tu jakiś mit panuje, że oni każego zawodnika za niewiadomo jakie pieniądze sprzedają, tymczasem jedyny zawodnik za którego wzięli więcej niż 30mln w tym okienku to Madueke."
To może jeszcze przytocz kogo sprzedali. Wzięcie 90m za trójkę Petrovic, Ubochukwu i Dewsberry Hall to świetny wynik
*nie wiadomo
@kamo99111 napisał: "Jak dla mnie to duza promka... Chelsea by za niego z 5 dyszek wzięła... My połowę tego :-/"
Wątpie, tu jakiś mit panuje, że oni każego zawodnika za niewiadomo jakie pieniądze sprzedają, tymczasem jedyny zawodnik za którego wzięli więcej niż 30mln w tym okienku to Madueke.
Kiwior to jednak rezerwowy, a Porto nie jest wstanie zapłacić niewiadomo ile, jak Kuba faktycznie odejdzie za te pieniądze to będzie to ich drugi najdroższy transfer w historii.
@kamo99111: uważam że 35mln funtów to minimum za sprawdzonego w Premier League i w LM zawodnika
@Adamarsenal1 napisał: "Arsenal have set a €27m price for Jakub Kiwior and Porto have a ‘strong expectation’ to complete the transfer"
Jak dla mnie to duza promka... Chelsea by za niego z 5 dyszek wzięła... My połowę tego :-/
Arsenal have received a boost after early indications showed that the injuries suffered by Bukayo Saka & Martin Ødegaard are NOT as bad as first feared. The pair had scans on Sunday, though it is unclear whether they will miss the Liverpool fixture. [@garyjacob]
Arsenal boost as Bukayo Saka injury not as bad as first feared [@garyjacob]
@Marcinafc93: pewnie stłuczenie. Mówiłem. Coś czuję, że będzie gotowy na Liverpool. Saka to twardziel!
@Marcinafc93: Initial indicators show that the injuries to Bukayo Saka and Martin Ødegaard are not as bad as initially feared (@garyjacob) #AFC
Arsenal boost as Bukayo Saka injury not as bad as first feared [@garyjacob]
Ndoye to jest mega grajek
Myślę, że Ange do Nottingham zawita. Edu wraz z greckim donem corleone po niego polecą za chwilę.
Wisła Kraków już wygrywa 5:0 ze Śląskiem. Znowu gromią
https://x.com/i/status/1959616685243273515
Arsenal have set a €27m price for Jakub Kiwior and Porto have a ‘strong expectation’ to complete the transfer either via a loan with an obligation or a permanent transfer.
@Matelko: zobaczymy co będzie z Isakiem
Ciągle nie mogę pojąć, że zagrał u nas 15 latek. Fenomen.
@Alffik napisał: "Rynkos7 napisał: "Na tym też polega praca trenera, że musisz umieć ułożyć te klocki i odpowiednio wykorzystać swoich zawodników, a nie że kupujesz sobie skład jak jakieś itemy w grze i sobie same grają."
Mourinho to by się z Tobą nie zgodził ;)"
Czemu? Mourinho to się zna na taktyce i utrudnianiu przeciwnikom gry.
Despite originally envisaging Eberechi Eze as a central player, Arsenal are giving consideration to using him off the left. [@gunnerblog]
Arsenal had discussed a number of options to replace Kai Havertz. They toyed with the idea of a #9 but knew that would create congestion when Havertz returned. Some lobbied for a left-winger, with Rodrygo once again discussed, but it was Eberechi Eze who won out. [@gunnerblog]
@Rynkos7 napisał: "Na tym też polega praca trenera, że musisz umieć ułożyć te klocki i odpowiednio wykorzystać swoich zawodników, a nie że kupujesz sobie skład jak jakieś itemy w grze i sobie same grają."
Mourinho to by się z Tobą nie zgodził ;)
As well as speaking to Mikel Arteta, Eberechi Eze lobbied England team-mates at Arsenal to push the club for his arrival. As with Viktor Gyökeres before, Arsenal were struck by a player prepared to do whatever it took to get his preferred move. [@gunnerblog]
Mecz we Francji Ligue 1 Lorient-Rennes, 11 minuta a dwóch typów z Rennes już wyleciało z boiska.
Też wam zacina canal+? Z viaplay nie miałem problemów, plus normlanie internet smiga, wszystko się ładuje
Arsenal never wanted to sell Ethan Nwaneri, but there were fears it might come to that earlier this summer. Sensibly, the club began exploring contingencies. They discussed Morgan Rogers & Morgan Gibbs-White, but it was Eberechi Eze who held the most appeal. [@gunnerblog]
@OldGunner87 napisał: "Mam jeszcze jedno marzenie, na lewa strone..... sprzedac kogo trzeba o isc VaBanque po Alvareza, malo realne ale czy w obecnym okienku nie mozna marzyc? Mozna!!!!"
Czy on raptem rok temu nie poszedł do Atletico? Coś tam mu nie po drodze z klubem czy jak, że tak często i nim piszą ludzie? Bo wydaje się to inaczej nierealny transfer.
On Wednesday, Eberechi Eze was expecting to sign for Tottenham, but before he committed, there was one phone call he needed to make. Eze called Mikel Arteta. Eze needed to know if there was any chance of making a deal with Arsenal happen.
Arsenal were still reeling from the news that Kai Havertz had been sidelined with a knee injury. They were actively looking for ways to reinforce their attack.
Arteta told Eze that Arsenal had a board meeting that afternoon. By the time that meeting had concluded, an ecstatic Eze was informed that the deal was all but done. By Wednesday night, Arsenal had an agreement with Crystal Palace. [@gunnerblog]
@vitold napisał: "oj timi, timi.. szkoda że nie wziąłeś udziału w naszym zakładzie 30 bramek Gyokeresa w 1 sezonie.. a po sezonie będziesz bryndzlowal"
A gdzie ja napisałem że to niemożliwe ze on nie strzeli 30 bramek? Napisałem tylko że to póki co tylko jeden gol ze słabym rywalem. Po pierwszym meczu Nuneza też pisali że zje tą ligę, jak się skończyło wszyscy wiedzą. Ta liga już nie jednego zweryfikowała i jak ktoś wyciąga jakiekolwiek wnioski po dwóch kolejkach to uważam że jest po prostu odklejony.
@Artetaballer: jeżeli Martinelli jest jedną nogą w nowym klubie, to raczej go nie wstrzymają, tylko ewentualnie w jego miejsce ściągną kogoś jeszcze. A nawet jeżeli go wstrzymają, to i tak jest 3-4 wyborem zarówno na lewe, jak i na prawe skrzydło. :) Zobaczymy, co nam zaserwuje PAN Berta jeżeli idzie o transfery out. :)
Doczekaliśmy czasów kiedy Arsenal dokonał najlepszych transferów podczas jednego okienka spośród wszystkich klubów.
Powiem wam, że ta prezentacja Eze z Wrightem to najlepsza prezentacja pilkarza jaką widziałem w Arsenalu. Dopiero dzisiaj ją mogłem zobaczyć, ale jest to absolutnie cudowne.
@Rynkos7: To się nagadaliśmy, a ostatecznie wynika z tego, że w zdecydowanej większości się zgadzamy ;D
@Dzulian: Tak tak - chodzi o to, że czysto sportowo Isak prawdopodobnie był celem nr.1.
Ja też uważam, że przy podobnej kwocie, to Isak < Gyo+Eze
Siemano Kanonierzy!
Pozwole sobie podłączyć się do dyskusji.
Co do naszego Victora sytacja jest następująca z mojego pkt widzenia.
Potrzebowalismy wyjsc z naszych taktycznych założeń, drużyny nauczyły sie troszke naszej gry, wiec w ostatnim sezonie walilismy często głową w mur, byly mecze, w których szło wszystko po myśli i bylo super, ale bywalo tez tak ze mielismy posiadanie i caly czas klepka albo wrzutki i nic. Dzisiaj mamy potężnego gracz w postaci Gyokeresa i wczoraj pokazal w jaki sposób mozemy z niego korzystac, łamiemy nasz schemat i przyslowiowa "laga na Robercika" i pyk siedzi! I o to chodzi teraz drużyny przeciwne nie moga byc do konca pewne czego się po nas spodziewac. Doszedl też Eze, pilkarz bardzo nieobliczalny, taki zawadiaka, szybki, silny i technicznie dobry. Wiec obecnie nie musimy szukac pykania i podaniami zblizac sie krok po kroku to bramki rywala, teraz jednym podaniem bedziemy mogli przejsc kazdy środek pola, maja Zubiego i Rica za placami to bedzie magia, jestem pewny ze teraz te wszystkie druzyny beda sie nas baly w pewnym sensie, nawet Liverpool i City.
Mam jeszcze jedno marzenie, na lewa strone..... sprzedac kogo trzeba o isc VaBanque po Alvareza, malo realne ale czy w obecnym okienku nie mozna marzyc? Mozna!!!!
GoGoPowerGunners!!!!!
@Theo10 napisał: "Na pewno Arteta musiał zaakceptować ten pomysł, ale też ze wszystkich wiadomości dziennikarskich wydaje się, że Gyo jego pierwszym wyborem nie był.
Prawdopodobnie był nim Isak, a pierwszą alternatywą był Sesko."
No może tak, ale zgodnie z tym co napisałem już wcześniej to nie musiały być kwestie stricte piłkarskie, które pozycjonowały piłkarza X na pozycji nr 1 a Y na pozycji nr 2 o ile zakładamy, że tak rzeczywiście za kulisami było bo co do tego też nigdy nie ma pewności.
@pablofan: co Liverpool zrobił odważnego kupił wiatrak na PO ? I Ekitike co po bilardzie fartem wsadził ostatnio bramkę ? XD i przepłacili za Wirtza który narazie wygląda jak dziecko we mgle ciekawe co z NU dzisiaj pokaże zdecydowanie bardziej wolę Eze niż Niemca .
@Theo10 napisał: "Prawdopodobnie był nim Isak, a pierwszą alternatywą był Sesko."
Isak mógł być celem. Dopóki nie było pewne, czy Sroki zagrają w LM i dopóki Arteta nie poznał ceny za Szweda. Może sie łudził, że da sie go kupić w cenie Rice'a.
Oni odrzucili 120 mln funtów od Liverpoolu (138 mln euro)
W tej cenie mamy Gyokeresa + Eze
Całe szczęście ze fan United tutaj nie trafił zawsze marzył o grze dla diebelkow wiec niech tam gra dalej ;) te gadki o charakterystyce stylu gry już są nudne Gyokeres jest dobry więc się do nas wpasuje proste . To ze Arteta go nie chciał to też głupkowate gadanie Arteta ma więcej do powiedzenia przy transferach niż się wielu wydaje jakby go nie chciał to by Gyo tu nie było .
@Theo10 napisał: "Ale to odjechaliśmy lidze czy jesteśmy na równi z City? Bo znowu - z tym drugim się w zupełności zgadzam. Imo jesteśmy mniej-więcej na równi z City i Liverpoolem (szczególnie jeśli ostatecznie dopną tego Isaka), reszta ligi faktycznie w tyle."
No odjechaliśmy reszcie ligi. Reszcie a nie całej reszcie. Piastujemy to miejsce ex aequo z kilkoma innymi klubami i tutaj kwestia rozchodzi się o kilkadziesiąt milionów w te lub we w tę w zależności od okienka.
@Theo10:
Temat Gyokeresa pojawił się dopiero w tym roku bo to był przełomowy sezon dla samego Gyokeresa i jego dorobku strzeleckiego a nie za sprawą samego Berty. Z tego samego powodu na tej liście nie ma już Vlahovica, który jeszcze do niedawna był numerem 1 w tym klubie. Poczekalibyśmy rok i może w ogóle mówilibyśmy o jeszcze innych nazwiskach.
@Rynkos7: „ pod względem wydatków i wzmocnień odjechaliśmy reszcie ligi. Jesteśmy dosłownie na równi z City”
Ale to odjechaliśmy lidze czy jesteśmy na równi z City? Bo znowu - z tym drugim się w zupełności zgadzam. Imo jesteśmy mniej-więcej na równi z City i Liverpoolem (szczególnie jeśli ostatecznie dopną tego Isaka), reszta ligi faktycznie w tyle.
@Rynkos7: sytuacja z Sesko według mnie podobna do tej z Isakiem. Arsenal kupując Gyo liczy na to, że ryzykuje mniej. Tak jak z Isakiem tak i z Sesko bano się zaryzykować. Zgadzam się, że jako aktywo Sesko, to zdecydowanie wartościowsza inwestycja. Natomiast argumenty, że jest młody itp. Do mnie nie trafiają. W sytuacji gdy ogląda się MLSa, Ethana a teraz Dowmana w akcji na boisku argument ten jest po prostu słaby. Tak jak i Gyo tak jak i Sesko nie mieli w tej lidze doświadczenia, ale jakość piłkarska według mnie większą ma Sesko. Słoweniec ma talent do poruszania się bez piłki na poziomie Kaia, a w dodatku ma fantastyczne warunki fizyczne i b. Dobrą technikę użytkową. Według mnie bramki były by tylko kwestia czasu gdyby do nas przyszedł.
Zgadzam się także, że w tym klubie brakowało napastnika od lat, dlatego twierdzę, że jeżeli poświęcono kilka lat obserwacji na Sesko, to powinno się go sprowadzić. Mamy to co mamy i nie mam zamiaru już narzekać. Życzę Szwedowi jak najlepiej i mam nadzieję, że nas rozkocha w sobie.
Natomiast Liverpool pokazał, że jak chcesz być na topie , to musisz podejmować odważne decyzje. W mojej opinii decyzja o Gyo taką nie była. opcja za trochę mniejsze pieniądze. Dodatki ze świetnym scoringiem, która zdecydowanie dawała większą pewność względem ogczekiwań.
@Rynkos7: „ No widzisz, ja nie będę pisał co mi się wydaję a co nie, tylko to co pisały brukowce, dziennikarze itd.”
Zasadniczo to właśnie dziennikarze pisali o tym, że plany zakupu Gyo pojawiły się dopiero z przyjściem Berty, natomiast te o Sesko były już dużo wcześniej. Też Sesko wydaje się bardziej pasować do tego, co graliśmy wcześniej, Gyo zaś daje nowe możliwości - tak jak mówił chyba sam Arteta, jego przyjście wymusza adaptację gry zespołu pod charakterystykę Gyo (a może to były przecieki od dziennikarzy, a nie oficjalne słowa Artety? Idk).
Oczywiście w żaden sposób nie twierdzę tu, że transfer Sesko byłby lepszy niż Gyo. Osobiście uważam, że spełnianie oczekiwań finansowych RB i Sesko byłby szaleństwem.
„serio myślisz, że ktoś w klubie ściągnąłby napastnika, którego Arteta nie chciał bo był 10 mln tańszy”
Na pewno Arteta musiał zaakceptować ten pomysł, ale też ze wszystkich wiadomości dziennikarskich wydaje się, że Gyo jego pierwszym wyborem nie był.
Prawdopodobnie był nim Isak, a pierwszą alternatywą był Sesko.
@Dziadyga napisał: "Jak chcemy grac takie badziewie jak wiekszosc poprzedniego sezonu to faktycznie nie pasuje.Przyszedł po to by strzelac i,żeby styl był bardziej bezposredni co nam bardziej własnie powinien odpowiadać."
Bezpośredni styl gry nie spowoduje, że zaczniemy grać pięknie.. do tego trzeba odpowiednich graczy tj. Jesus, Zina, Odegaard, Trossard, Zubi i dać im więcej swobody.. wtedy stracimy 3 bramki, może strzelimy 4 albo nie i do przodu.
Arteta sprowadził Gyo, żeby mieć więcej opcji w ofensywie... teraz już po pierwszych meczach widać, że RICE będzie naszym kluczowym zawodnikiem. Długa piłka na Gyo i jak on traci to szybki doskok Anglika... wczoraj tak bodajże Saka strzelił gola.
Także to jest kolejny wariant gry Arsenalu. Takie połączenie stylu Guardoli i Kloppa.. że długa piłka na "kontrolowaną aferę" (Liverpool) - zagranie bezpośrednie do Gyokeressa. A następnie szybki odbiór piłki 3-5 sekund po stracie (City, pressing) - Rice, Zubi, Ode doskakujący, napierający na przeciwnika.
@Theo10 napisał: "Może to kwestia różnicy w interpretacji, natomiast komentarz o treści „wydał tyle i tyle, dostał kogo chciał, nie ma wymówek” ma dla mnie taki wydźwięk, jakby Arteta literalnie dostawał każdego piłkarza jakiego chce, a Arsenal pod kątem wydatków i wzmocnień kompletnie odjechał reszcie ligi. I z tym już się nie zgadzam."
No nie wiem. Dla mnie Hiszpan dostał to co chciał i pod względem wydatków i wzmocnień odjechaliśmy reszcie ligi. Jesteśmy dosłownie na równi z City, które jeszcze kilka lat temu cały piłkarski świat tak krytykował za wydawanie ogromnych kwot.
Arteta ma cieplarniane warunki pracy w klubie, jak w sumie każdy trener z czołówki PL. Każdy piłkarz na liście, czy to nr 1 czy nr 2 to jest topka światowa i gorący towar za gruby hajs.
W Milanie czy innym Juventusie. Dostałby liste nazwisk do wyboru.
David, Embolo, Boniface na napad.
I godzinny wykład, dlaczego nie dostanie Zubimendiego. Ale w zamian 40 letni Modrić na free kontrakcie z kondycją na 45 minut. Ewentualnie niech mu kogoś poszukają w przedziale do 30 mln z ligi belgijskiej
https://www.facebook.com/share/r/1EC5SjhZBW/?mibextid=wwXIfr
Wspaniały widok. Gyo, Eze.
@Rynkos7:
a co on ma tam za konkurencje oprocz Realu nawet bez transferow powinni pojechac reszte ligi.
@Rynkos7: prawda
A ja dodam od siebie, że wiele zespołów w Championship grałoby o topke w Bundeslidze
@Rynkos7: Tak, Arteta ma takie warunki w Arsenalu, że naszym obowiązkiem jest bycie w topie i walka o LM i PL, a nie zdobycie tych trofeów będzie porażką.
Może to kwestia różnicy w interpretacji, natomiast komentarz o treści „wydał tyle i tyle, dostał kogo chciał, nie ma wymówek” ma dla mnie taki wydźwięk, jakby Arteta literalnie dostawał każdego piłkarza jakiego chce, a Arsenal pod kątem wydatków i wzmocnień kompletnie odjechał reszcie ligi. I z tym już się nie zgadzam.
@pablofan:
No widzisz, ja nie będę pisał co mi się wydaję a co nie, tylko to co pisały brukowce, dziennikarze itd. Przy Gyokeresie niewiadomą był zawsze jego wiek i fakt, że nie został sprawdzony w żadnej mocniejszej lidze a kosztował niemało. Przy Sesko natomiast pisano o tym jakim młodym jest zawodnikiem i jak duży ma potencjał, bardziej kategoryzowano go w ramach inwestycji. Zresztą rok temu Sesko odrzucił transfer do Arsenalu bo dowiedział się, że nr 1 dalej będzie Havertz i będzie musiał z nim rywalizować. Także tylko fakt, że Sesko miał być takim "valuable asset" w naszej drużynie mógł postawić go na 1 miejsce i fakt, że Havertz był i jest cały czas ceniony w tym klubie. Tutaj też trzeba cały czas mieć na względzie interesy i przyszłe zyski klubu a nie tylko zachcianki i wyrzucanie pieniędzy na lewo i prawo, więc ja w życiu bym nie powiedział że Gyokeres nie pasował Artecie. Zresztą w tym okienku wydaliśmy 50 mln na rezerwowego (Madueke) do tego ściągaliśmy za grubą kasę Eze i Zubiego i serio myślisz, że ktoś w klubie ściągnąłby napastnika, którego Arteta nie chciał bo był 10 mln tańszy? Napastnika, którego od kilku lat ewidentnie nam brakuje w klubie. Dla mnie to jest całkowicie odrealniony argument.