Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0!

Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 18.09.2022, 14:02, Łukasz Wandzel 2623 komentarzy

Po spotkaniu w Zurychu Arsenal miał zmierzyć się z Evertonem oraz PSV. Te mecze zostały jednak przełożone i Kanonierzy zagrali dopiero dzisiaj z Brentfordem w ramach 8. kolejki Premier League. Podopieczni Mikela Arteta zaprezentowali się pewnie, czego nie można powiedzieć o piłkarzach Thomasa Franka, którzy zaliczyli fatalny występ. Łatwe zwycięstwo drużyny z The Emirates okraszyli golami głową William Saliba i Gabriel Jesus, a lewą nogą na listę strzelców wpisał się w drugiej połowie Fabio Vieira.

Składy obu drużyn:

Brentford: Raya – Hickey, Jansson, Ajer, Mee, Henry – Janelt (63’ Onyeka), Jensen (69’ Baptiste), DaSilva (63’ Damsgaard) – Mbeumo (76’ Wissa), Toney.

Arsenal: Ramsdale – White, Saliba, Gabriel, Tierney – Xhaka, Partey (78’ Lokonga) – Saka (90+2’ Marquinhos), Vieira (90+1’ Nwaneri), Martinelli (78’ Nketiah) – Jesus.

Arsenal bardzo pewnie wszedł w mecz, zdominował posiadanie piłki i od początku do końca dyktował tempo. W środku pola Martina Odegaarda udanie zastąpił Fabio Vieira, jednak innym zawodnikiem środka pola, którego warto wyróżnić był Granit Xhaka. Szwajcar kolejnym występem pokazuje w tym sezonie, że ustawiony wyżej może dużo dać drużynie z przodu.

Z kolei gospodarze zagrali, jakby nie wyszli na murawę. Nie potrafili upilnować gości i stanowili tło dla grających Kanonierów. Ich siła ofensywna praktycznie nie istniała. Naciekawszą próbą Brentfordu na zagrożenie bramce Aarona Ramsdale’a było rozegranie rzutu wolnego sprzed szesnastki. Ivan Toney po delikatnym podaniu podbił sobie piłkę i uderzył z powietrza nad murem, ale i nad poprzeczką.

Niewiele czasu zajęło Arsenalowi udokumentowanie przewagi na stadionie Brentfordu. W 17. minucie Bukayo Saka wykonał rzut rożny, a w polu karnym wyżej niż Ivan Toney wyskoczył William Saliba. Piłka po główce Francuza odbiła się od słupka i przekroczyła linię bramkową, 1-0!

2-0 było już 10 minut później! Świetne podanie Granita Xhaki jeszcze lepiej wykorzystał Gabriel Jesus, który wyskoczył do główki i po ręce bramkarza trafił w okolice górnego rogu bramki.

Dwie główki zakończyły się dwoma ładnymi golami, lecz najładniejsze trafienie tuż po przerwie zaliczył lewą nogą Fabio Vieira. Portugalczyk wykorzystał pasywną postawę defensorów i uderzył z dystansu. Futbolówka leciała nisko i wpadła do siatki po odbiciu od słupka.

Kanonierzy po zdobyciu gola na 3-0 utrzymali przewagę, lecz nie pokonali już po raz kolejny Davida Rayi. Sama końcówka również przebiegła spokojnie, ale warto odnotować, że w doliczonym czasie gry, w wieku 15 lat, debiut w seniorskiej drużynie Arsenalu zaliczył Ethan Nwaneri.

BrentfordPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
arsenallord komentarzy: 29685 newsów: 11729.09.2022, 19:47

Dla mnie jednak Cola > Pepsi i przy tym zostanę

Spejsik komentarzy: 340529.09.2022, 19:43

@mwk napisał: "Pepsi i tak lepsze : )"
Teraz na pewno

arsenallord komentarzy: 29685 newsów: 11729.09.2022, 19:41

Ta dyskusja o polityce i wojnie ma chyba więcej komentarzy niż Spursmania razem wzięta od powstania strony

Amadi komentarzy: 51329.09.2022, 19:41

@Sopel123 napisał: "witam, chce jechac na AFC-Nottingham, czy polecacie sprawdzonego posrednika biletowego?"
tak

Sopel123 komentarzy: 90529.09.2022, 19:38

witam, chce jechac na AFC-Nottingham, czy polecacie sprawdzonego posrednika biletowego?

mwk komentarzy: 96929.09.2022, 19:35

Cześć wszystkim

mwk komentarzy: 96929.09.2022, 19:35

Pepsi i tak lepsze : )

Spejsik komentarzy: 340529.09.2022, 19:20

Dlaczego Coca-Cola tak odwaliła :(
Teraz trzeba się przerzucić na Pepsi :(

Embix komentarzy: 198129.09.2022, 19:13

@Moczyknur napisał: "Panowie, mam dzisiaj imieniny. Możecie odłożyć na dziś politykę? :))"
A o czym rozmawia się przy tradycyjnym polskim stole w imieniny przy flaszce?
- Najwpierw co słychać
- o polityce i jak to zawsze źle

The088 komentarzy: 62029.09.2022, 19:12

A tu dalej politykonierzy.com? :D Będzie dziś może zapowiedź meczu? :)

praptak komentarzy: 880829.09.2022, 18:59

@Moczyknur: Dzisiaj Michaliny bo składałem koleżance z pracy ale zupełnie zapomniałem że przecież są też Moczyknura
Wszystkiego Najlepszego!

Lamoreaux komentarzy: 343229.09.2022, 18:57

Rosja to największy nowotwór tego świata

Moczyknur komentarzy: 179429.09.2022, 18:55

Panowie, mam dzisiaj imieniny. Możecie odłożyć na dziś politykę? :))

Embix komentarzy: 198129.09.2022, 18:52

@arsenallord napisał: "Już trzy razy chciałem zmienić temat i o meczu zagadać ale nie ma opcji. Politycy K.com w akcji"
Cóż bo nie ma o czym gadać ludzie się rozkręcili. Nowy temat by jak najbardziej się przydał i to dobrze opisany, kto i dlaczego nie zagra kto może zagrać a kto nie i zaczęłaby się wrzawa o meczu. Trochę smutne jest to że mamy tyle czasu główny temat wygraną z Brentford, a przed derbami taką zapowiedź meczową to powinniśmy mieć juz ze 3 dni wcześniej i jak mamy tu gadać o derbach jak nie mamy wzmianki i tematu. Dostaniemy godzinę przed...

Dubhead (redaktor) komentarzy: 608 newsów: 9729.09.2022, 18:50

Efekt Dunninga-Krugera

ArsenalChampion komentarzy: 801929.09.2022, 18:46

@arsenallord napisał: "Ja tutaj już raz wyśmiany byłem, ale w życiu nie zostawiłbym dwójki swoich małych dzieci żeby iść walczyć za jakiegoś debila co chce wojny."
Raczej jeśli juz to walczyłbyś nie za debila, który chciał wojny. Tylko przeciw debilowi który tą wojnę rozpętał.
Bo myślisz ze tacy Ukraińcy chcieli tej wojny? Nie.
Tak sie to potoczyło ze muszą bronić ojczyzny

ArsenalChampion komentarzy: 801929.09.2022, 18:43

@Dziadyga napisał: ".Jak pisałem powinny być referenda z międzynarodowymi organami(OBWE) gdzie faktycznie ci że wschodnich obwodow chcą i konflikt zakończony,oczywiście można jakieś dodatkowe kary na ruskich rzucić wtedy jak nie zgodzą się na pokojowe rozwiązanie,próbować przynajmniej.Ja nie rządzę,więc sobie wymyślają co trzeba robić by do pokoju doprowadzić a normalny obywatel ma mieć inne sprawy na głowie."
Wow cóz za niesamowity sposób na rozwiązanie konfliktu. Nikt by na to nie wpadł.
A tak na serio to nie dochodzi do ciebie fakt ze Rosja najeżdżając Ukraine, to jej nie obchodza jakieś uczciwe referenda. Całe to referendum to jest farsa. A Rosja sobie kompletnie nic nie robi z prawa międzynarodowego, wiec po co jej jakieś międzynarodowe organy.
Do tego celem rosji nie jest właczenie wschodnij terytoriów Ukrainy, tylko obalenie rządu w Kijowie.

Garfield_pl komentarzy: 2772929.09.2022, 18:38

@Dziadyga napisał: "Pamiętaj,że jeszcze Białoruś też tak naprawdę to już federacja,więc kolejne setki km dochodzą granicy.Zreszta wiadomo co się też działo rok temu."
No o tym mówię, że już wystarczająco problemu z ruskim a chciałbyś dodatkowe kilkaset km ;)

Dziadyga komentarzy: 823529.09.2022, 18:35

@Garfield_pl napisał: "Zmilitaryzowany może i tak, ale do obronienia dużo łatwiejszy, krótszy front ;) co innego ,gdy masz go kilkaset km , no ale skoro uważasz ,że to Żadne zagrożenie to ok, tak jak mówiłem, łączących kropeczki na szczęście mało, bo byśmy już się w pl ruskiego uczyli dawno;)"

Pamiętaj,że jeszcze Białoruś też tak naprawdę to już federacja,więc kolejne setki km dochodzą granicy.Zreszta wiadomo co się też działo rok temu.

camsbruken komentarzy: 125829.09.2022, 18:27

@Dziadyga: mądre głowy wymyśliły chyba najlepszy możliwy sposób, im Rosja dłużej będzie walczyć tym dłużej będzie cierpieć ich gospodarka. W końcu społeczne niezadowolenie, a co ważniejsze niezadowolenie oligarchów doprowadzi do usunięcia Putina i paru innych jego popleczników.

Garfield_pl komentarzy: 2772929.09.2022, 18:26

@Dziadyga napisał: "Kaliningrad to gdzie leży? Małe gówienko a najbardziej zmilitaryzowany region świata,więc zagrożenie mamy na codzien od wielu lat.Nie chce mi się już dyskutować,niech to rządzący rozwiązują a nie jakieś anonimy ze strony klubu piłkarskiego."
Zmilitaryzowany może i tak, ale do obronienia dużo łatwiejszy, krótszy front ;) co innego ,gdy masz go kilkaset km , no ale skoro uważasz ,że to Żadne zagrożenie to ok, tak jak mówiłem, łączących kropeczki na szczęście mało, bo byśmy już się w pl ruskiego uczyli dawno;)

Garfield_pl komentarzy: 2772929.09.2022, 18:23

@Moczyknur napisał: "Kurde ludzie i tak tymi komentarzami inflacji nie zatrzymacie, a tym bardziej wojny. Wrzućcie na luz bo jeden drugiego do swoich racji nie przekona, a spora cześć użytkowników posiadający tutaj konta potrafią zainteresować o wiele lepszymi tematami czy zainteresowaniami. Skaczecie sobie do gardeł aż się nie chce tu zaglądać. Jedni skończą to następni zaczną jakby na zmianę każdy do pensji dorabiał..."
Zazwyczaj nie udzielam się na tematy polityki, bo tak jak mówisz ,nie ma sensu i sam wolę o AFC , autach itp., no ale po tym co tutaj rano czytałem z zeszłej nocy, musiałem skomentować, choć wiedziałem,że to bez sensu w tym przypadku;) generalnie jak przerwa na repki itp, to jedynie jakieś newsy wrzucam o AFC ,bo reszte jedynie czytam o czym tu dyskusje. Zresztą to ten czas gdy w domu więcej mogę zrobić,bo mecze nie odciągają;)

Dziadyga komentarzy: 823529.09.2022, 18:23

@Garfield_pl napisał: "I gadaj z betonem, upadek Ukrainy oznacza za sąsiada Rosję kumasz to czy dalej uważasz, że tam się zatrzyma?"

Kaliningrad to gdzie leży? Małe gówienko a najbardziej zmilitaryzowany region świata,więc zagrożenie mamy na codzien od wielu lat.Nie chce mi się już dyskutować,niech to rządzący rozwiązują a nie jakieś anonimy ze strony klubu piłkarskiego.

Dziadyga komentarzy: 823529.09.2022, 18:21

@camsbruken napisał: "za przeproszeniem pierdzielisz z tymi referendami :) taki Śląsk pewnie z chęcią zostałby włączony do RFN, ale czy wyobrażasz sobie, żeby reszta Polski pozwoliła ślązakom, w drodze głosowania odłączyć się od tego cyrku?"

To tylko głupia propozycja,bo jakoś ten problem trzeba rozwiązać.Jesli militarnie o to ciężko będzie tej Ukrainie wygrac,bo już tyle czasu konflikt trwa to trzeba cokolwiek innego wymyslic,ale to już niech "mądre rządzące głowy" coś wymyślają a nie śmiertelnicy jak my.

Garfield_pl komentarzy: 2772929.09.2022, 18:20

@arsenallord napisał: "Ty ogólnie mieszkasz w Holandii czy tylko praca?"
Mieszkam i pracuję , własny dom mam od prawie 6 lat, wcześniej wiadomo początki na wynajętym czy jeszcze wcześniej przez agencję w 2009 , ale to były inne czasy,wtedy to ciężko było o pracę bez pośredników, teraz to żaden problem.

Embix komentarzy: 198129.09.2022, 18:20

@Moczyknur napisał: "Kurde ludzie i tak tymi komentarzami inflacji nie zatrzymacie, a tym bardziej wojny. Wrzućcie na luz bo jeden drugiego do swoich racji nie przekona, a spora cześć użytkowników posiadający tutaj konta potrafią zainteresować o wiele lepszymi tematami czy zainteresowaniami. Skaczecie sobie do gardeł aż się nie chce tu zaglądać. Jedni skończą to następni zaczną jakby na zmianę każdy do pensji dorabiał..."
W sumie masz rację. Taki polski naród (w tym ja) że każdy od siebie wrzuci swoje 3 grosze :)
Wysocy siedzą na fotelach i robią co chcą, a czy my czy inni są tresowanie, czy to inflacją, czy pójściem na front czy kręceniem grzejników. Tresowani jak zwierzątka mający wykonywać polecenia i tyle :)
Ten powinien tamto, ten powinien bronić. Oddac od razu pół Polski za wczasu aby Władka nie rozwścieczyć a pół niech walczy. Rozwiązane

Garfield_pl komentarzy: 2772929.09.2022, 18:19

@Dziadyga napisał: "To chyba nie rozumiesz jednak języka,bo my mówimy o konflikcie Ukr-Rus a nie Pol-Rus,więc pisałem rano,że to Ukr mimo wszystko powinno dążyć do rozmów pokojowych,bo wiecznie nie da się tego ciągnąć w nieskończoność,co ma Polska do tego chłopie? 8,5 roku konfliktu na tamtych ziemiach to już jest sporo czasu i musi Ukr coś z tym zrobić.Jak pisałem powinny być referenda z międzynarodowymi organami(OBWE) gdzie faktycznie ci że wschodnich obwodow chcą i konflikt zakończony,oczywiście można jakieś dodatkowe kary na ruskich rzucić wtedy jak nie zgodzą się na pokojowe rozwiązanie,próbować przynajmniej.Ja nie rządzę,więc sobie wymyślają co trzeba robić by do pokoju doprowadzić a normalny obywatel ma mieć inne sprawy na głowie.
A ciebie taki boli to,że oszczędzam w obcych walutach,pierwszy zacząłeś..Ale już nie odpisuj."

I gadaj z betonem, upadek Ukrainy oznacza za sąsiada Rosję kumasz to czy dalej uważasz, że tam się zatrzyma?

camsbruken komentarzy: 125829.09.2022, 18:15

@Dziadyga: za przeproszeniem pierdzielisz z tymi referendami :) taki Śląsk pewnie z chęcią zostałby włączony do RFN, ale czy wyobrażasz sobie, żeby reszta Polski pozwoliła ślązakom, w drodze głosowania odłączyć się od tego cyrku?

Moczyknur komentarzy: 179429.09.2022, 18:05

Kurde ludzie i tak tymi komentarzami inflacji nie zatrzymacie, a tym bardziej wojny. Wrzućcie na luz bo jeden drugiego do swoich racji nie przekona, a spora cześć użytkowników posiadający tutaj konta potrafią zainteresować o wiele lepszymi tematami czy zainteresowaniami. Skaczecie sobie do gardeł aż się nie chce tu zaglądać. Jedni skończą to następni zaczną jakby na zmianę każdy do pensji dorabiał...

Dziadyga komentarzy: 823529.09.2022, 18:04

@Garfield_pl napisał: "Nie mam problemu z czytaniem, i językiem nic się nie bój, a właśnie jadę uczyć się holenderskiego. Dogadywanie się z ruskim to poniekąd chwalenie jego postępowania, a Krym jest w ich rękach ale nie jest i nie był ruski, a ty oddalbys bo wydaje Ci się że miałbyś tanio ciepło w domu, tak łączysz kropki a tych oczywistych nie potrafisz ;) nie nadaje się na najemnika, ale wspieram w inny sposób Ukrainę,za to że nie muszę ja póki co tak samo walczyć o Polskę,jak oni o swój kraj;) swoją drogą co Cie tak boli mój pobyt w Holandii;)?"

To chyba nie rozumiesz jednak języka,bo my mówimy o konflikcie Ukr-Rus a nie Pol-Rus,więc pisałem rano,że to Ukr mimo wszystko powinno dążyć do rozmów pokojowych,bo wiecznie nie da się tego ciągnąć w nieskończoność,co ma Polska do tego chłopie? 8,5 roku konfliktu na tamtych ziemiach to już jest sporo czasu i musi Ukr coś z tym zrobić.Jak pisałem powinny być referenda z międzynarodowymi organami(OBWE) gdzie faktycznie ci że wschodnich obwodow chcą i konflikt zakończony,oczywiście można jakieś dodatkowe kary na ruskich rzucić wtedy jak nie zgodzą się na pokojowe rozwiązanie,próbować przynajmniej.Ja nie rządzę,więc sobie wymyślają co trzeba robić by do pokoju doprowadzić a normalny obywatel ma mieć inne sprawy na głowie.
A ciebie taki boli to,że oszczędzam w obcych walutach,pierwszy zacząłeś..Ale już nie odpisuj. @arsenallord napisał: "Ja tutaj już raz wyśmiany byłem, ale w życiu nie zostawiłbym dwójki swoich małych dzieci żeby iść walczyć za jakiegoś debila co chce wojny"

+

Poświęcać się za jakiś świrów 70+ którym się już nudzi na koniec życia to faktycznie beka.Normalny czlowiek chce żyć własnym życiem.

arsenallord komentarzy: 29685 newsów: 11729.09.2022, 17:56

@Garfield_pl: Ty ogólnie mieszkasz w Holandii czy tylko praca?

Garfield_pl komentarzy: 2772929.09.2022, 17:54

@Dziadyga napisał: "Zacznij naukę czytania ze zrozumieniem,bo w tej Holandii zapominasz języka ojczystego.Nie widziałem,żebym gdzieś chwalił ruskich,też po nich jadę jak po USA którego też nie lubię,ale stwierdziłem fakty,że Krym jest w ruskich rękach od 8 lat,więc gdzie tu jest np kłamstwo? Wiesz,że po stronie rosyjskiej jak i ukraińskiej szukają najemników? Jak tak chcesz walczyć to droga wolna,zapisuj się do którejś z ekip i walcz..a mi i normalnym daj spokój,bo wojna od 8 lat i jakoś ruscy w Polsce nie są do tej pory.I Przestan odpisywać."
Nie mam problemu z czytaniem, i językiem nic się nie bój, a właśnie jadę uczyć się holenderskiego. Dogadywanie się z ruskim to poniekąd chwalenie jego postępowania, a Krym jest w ich rękach ale nie jest i nie był ruski, a ty oddalbys bo wydaje Ci się że miałbyś tanio ciepło w domu, tak łączysz kropki a tych oczywistych nie potrafisz ;) nie nadaje się na najemnika, ale wspieram w inny sposób Ukrainę,za to że nie muszę ja póki co tak samo walczyć o Polskę,jak oni o swój kraj;) swoją drogą co Cie tak boli mój pobyt w Holandii;)?

arsenallord komentarzy: 29685 newsów: 11729.09.2022, 17:53

Ja tutaj już raz wyśmiany byłem, ale w życiu nie zostawiłbym dwójki swoich małych dzieci żeby iść walczyć za jakiegoś debila co chce wojny.

Dziadyga komentarzy: 823529.09.2022, 17:47

quote]@Garfield_pl napisał: "Nie, nie ziomuś ,psioczysz na USA , chwalisz ruskich to inwestuj w rubla ;) najwazniejsi są bliscy,a chcesz dogadywać się z ruskim bo Ci w stópki zimno, więc dlatego komentuje twoje durne komentarze, choć wiedziałem z czym to się wiąże;) no jestem typowym Polakiem który uważa że w naszym interesie jest pokonanie ruskich, tyle że ja myślę nie tylko o sobie , więc to chyba bardziej ty się wpisujesz w takiego Polaka,który patrzy tylko na koniec swojego nosa;)"

Zacznij naukę czytania ze zrozumieniem,bo w tej Holandii zapominasz języka ojczystego.Nie widziałem,żebym gdzieś chwalił ruskich,też po nich jadę jak po USA którego też nie lubię,ale stwierdziłem fakty,że Krym jest w ruskich rękach od 8 lat,więc gdzie tu jest np kłamstwo? Wiesz,że po stronie rosyjskiej jak i ukraińskiej szukają najemników? Jak tak chcesz walczyć to droga wolna,zapisuj się do którejś z ekip i walcz..a mi i normalnym daj spokój,bo wojna od 8 lat i jakoś ruscy w Polsce nie są do tej pory.I Przestan odpisywać.

Garfield_pl komentarzy: 2772929.09.2022, 17:39

46 - Kevin De Bruyne and Gabriel Martinelli have both been involved in 46 open play sequences which have ended with their team having a shot this season, the joint-most of any two players in the Premier League.

46 - KDB, Martinelli
43 - Rodri, Salah
40 - Saka, Jesus

Integral.

Mizzou komentarzy: 605329.09.2022, 17:38

Ukraiński wywiad wojskowy: ryzyko użycia przez Rosję taktycznej broni jądrowej przeciwko Ukrainie jest bardzo wysokie (via AJA) @wszewko

Our sources report: #Lukashenko agreed to deploy 120K soldiers (RU) during November-February.(BY) undertakes to supply 100K mobilized soldiers in addition. Lukashenko is preparing for a full-scale war. The West must issue an ultimatum he cannot refuse. @PavelLatushka

Garfield_pl komentarzy: 2772929.09.2022, 17:36

https://twitter.com/TheAFCnewsroom/status/1575505891402448896?t=MHMJf_P6IRnp9wEHLZT9Yw&s=19

Garfield_pl komentarzy: 2772929.09.2022, 17:36

@Dziadyga napisał: "Dziś to jesteś w kompletnym amoku do mojej osoby,czepiasz się nawet do tego,że mam oszczędności w obcych walutach xD to już istny hit.Jeszcze wyzywasz,bo nie masz argumentów.Wpisujesz się w typowego Polaka o którym pisałem niżej,że woli bardziej angażować się dla obcych niż swoich.Dla mnie najważniejsi są najbliżsi i zdania nie zmienię."
Nie, nie ziomuś ,psioczysz na USA , chwalisz ruskich to inwestuj w rubla ;) najwazniejsi są bliscy,a chcesz dogadywać się z ruskim bo Ci w stópki zimno, więc dlatego komentuje twoje durne komentarze, choć wiedziałem z czym to się wiąże;) no jestem typowym Polakiem który uważa że w naszym interesie jest pokonanie ruskich, tyle że ja myślę nie tylko o sobie , więc to chyba bardziej ty się wpisujesz w takiego Polaka,który patrzy tylko na koniec swojego nosa;) @Embix napisał: "Przykre jest to że jesteś w stanie stwierdzić co ja bym zrobił. Najlepsze jest w realiach to że mały ratlerek najmocniej szczeka wielki agresor a krok w jego stronę i ucieka chowa się i dalej szczeka. Może weź to sobie do siebie jak umiesz mnie tak z miejsca ocenić jaką jestem osobą to może coś w tym jest. Chcesz się urażaj. Denerwuje mnie ocenianie mojej osoby a nawet nie powiedziałem nic takiego"
No sorry, ale skoro Ty tak oceniasz innych to o co się obrażasz , że ja oceniam Ciebie? Sam założyłeś,że Polacy by uciekali, więc napisałem żebyś mówił za siebie, ja się nie obrażam na ludzi z neta;) napisałem też nizej, że ja na sam front bym się nie nadawał, ale wojna to nie tylko żołnierze na froncie ale też ich zabezpieczenie , ba nawet więcej ludzi potrzeba do tego, by front mógł walczyć, więc ja tak, wróciłbym, z bólem serca bo mam córkę mała i żonę, ale nie oddałbym ruskim za huk bez walki Polski.

Garfield_pl komentarzy: 2772929.09.2022, 17:28

Paul Merson: "The way they’re playing at the moment, I don’t see Tottenham being able to beat Arsenal...

“Are Arsenal title contenders? I’ll be able to answer that question after they play Liverpool next week."

Full story and quotes for @F365:

Embix komentarzy: 198129.09.2022, 17:28

@Garfield_pl napisał: "Przykre jednak ,że oddalbys bez walki wrogowi wszystko, ale lepsze niż z nim kolaborować"
Przykre jest to że jesteś w stanie stwierdzić co ja bym zrobił. Najlepsze jest w realiach to że mały ratlerek najmocniej szczeka wielki agresor a krok w jego stronę i ucieka chowa się i dalej szczeka. Może weź to sobie do siebie jak umiesz mnie tak z miejsca ocenić jaką jestem osobą to może coś w tym jest. Chcesz się urażaj. Denerwuje mnie ocenianie mojej osoby a nawet nie powiedziałem nic takiego

Dziadyga komentarzy: 823529.09.2022, 17:17

@Garfield_pl napisał: "dlatego dobrze że jesteś małym człowieczkiem bez wpływu na świat;)"

Dziś to jesteś w kompletnym amoku do mojej osoby,czepiasz się nawet do tego,że mam oszczędności w obcych walutach xD to już istny hit.Jeszcze wyzywasz,bo nie masz argumentów.Wpisujesz się w typowego Polaka o którym pisałem niżej,że woli bardziej angażować się dla obcych niż swoich.Dla mnie najważniejsi są najbliżsi i zdania nie zmienię.

Garfield_pl komentarzy: 2772929.09.2022, 17:11

@Embix napisał: "Gdzie ja cokolwiek takiego powiedziałem? Nie rozpędzaj się i mnie nie oceniam bo mnie nawet nie znasz. Jak ja bym postąpił to jedna sprawa, a jak realnie oceniam społeczeństwo to druga sprawa. Rzeczywiście polski naród taki świetny. Ostatnio facet w moich stronach zwrócił uwagę 3 gówniarzom uwagę bo dewastowali śmietnik przy galerii i poszli 3 na jednego z nożem w tym jeden tyle że napastnik upuścił a broniący podniósł i sprzedał noża napastnikowi. A ludzie? Tłum odsuwali się i nagrywali dalej. Nikt nie zareagował! Takie jest społeczeństwo! Tyle ludzi! Oceniasz mnie a znając życie jakbym był tam blisko w pobliżu tej sytuacji to pewnie los tak by chciał że bym się jakoś zaplątał w ten konflikt. Wiem głupich nie sieją... Po prostu wiesz.... Niby ta Polska mentalność, zjednoczenie, jakbyśmy się nie dali... A w realiach to tylko teoria"
Taka sama teoria jak to ,ze w obliczu ruskich na naszych ziemiach, mogłoby się zjednoczyć, bo dotyczy to wtedy wszystkich.

Garfield_pl komentarzy: 2772929.09.2022, 17:07

@Dziadyga: dlatego dobrze że jesteś małym człowieczkiem bez wpływu na świat;)

Embix komentarzy: 198129.09.2022, 17:07

@Garfield_pl napisał: "przynajmniej jak Ciebie czytam, to szkoda,że zostawilbys swoich bez walki"
Gdzie ja cokolwiek takiego powiedziałem? Nie rozpędzaj się i mnie nie oceniam bo mnie nawet nie znasz. Jak ja bym postąpił to jedna sprawa, a jak realnie oceniam społeczeństwo to druga sprawa. Rzeczywiście polski naród taki świetny. Ostatnio facet w moich stronach zwrócił uwagę 3 gówniarzom uwagę bo dewastowali śmietnik przy galerii i poszli 3 na jednego z nożem w tym jeden tyle że napastnik upuścił a broniący podniósł i sprzedał noża napastnikowi. A ludzie? Tłum odsuwali się i nagrywali dalej. Nikt nie zareagował! Takie jest społeczeństwo! Tyle ludzi! Oceniasz mnie a znając życie jakbym był tam blisko w pobliżu tej sytuacji to pewnie los tak by chciał że bym się jakoś zaplątał w ten konflikt. Wiem głupich nie sieją... Po prostu wiesz.... Niby ta Polska mentalność, zjednoczenie, jakbyśmy się nie dali... A w realiach to tylko teoria

Garfield_pl komentarzy: 2772929.09.2022, 17:05

@Embix napisał: "Kurde śmieszy mnie ta Polska mobilizacja do frontu gdy każdy pilnuje siebie i boi się reagować. Pamiętam jak widziałem film z napchanym MPK, przysiadł się facet do 10 letniej dziewczynki i wydzierał się na nią ze 20 min, każdy siedział przed siebie udawał że nie widzi i z czasem kierowca zareagował. Gdzie to społeczeństwo? Nie te czasy. Jakiś ze wsi jeszcze bo ma swoje ziemie gospodarstwo może by swojego bronił ale miastowy na wynajmie? A co mu za różnica? Co on miałby do stracenia? Czego miałby bronić? Nogi i za pas"
Nie za siebie, ale nie porównuj też czasu pokoju z czasem wojny. Szkoda że masz takie podejście, i jeśli inni je mają, no ale obyśmy nie musieli tego weryfikować. Przykre jednak ,że oddalbys bez walki wrogowi wszystko, ale lepsze niż z nim kolaborować.

Dziadyga komentarzy: 823529.09.2022, 17:02

@Garfield_pl napisał: "Będzie trzeba to wrócę;) tym bardziej wspieram i popieram Ukraińców, byśmy to my nie musieli, ale wyjechałem dobrowolnie,i jeśli trzeba będzie wrócić bronić, wrócę, na front słaby użytek bez przeszkolenia, ale mogę pomóc w logistyce itp. bo tym się zajmuje ;) i ja chętnie pomarzne jeśli to ma pomóc uwalić ruskich , aczkolwiek zimą w domu zawsze mam około 18 ,bo inaczej czuje się źle :) dziwię się że Ty w zachodniej walucie oszczędności lokujesz patrioto ;)"

Ja się z patriotyzmu wyleczyłem z 10 lat temu.Widze,że tym się nie najem itd.Patrze by rodzina miała dobrze i osoby które kocham a nie obcy z innych krajów a sytuacja w PL coraz bardziej tragiczna w wielu względach się robi,więc i oszczędności w obcej walucie też są by nie tracić majątku przy coraz gorszej złotówce.Moja sprawa.

Zresztą Polacy zawsze nadgorliwi nie tam gdzie trzeba.Zawsze obcy są ważniejsi obojętnie w jakiej sprawie a swoich się olewa,.cóż..i o co tu walczyć w takim razie.

Alffik komentarzy: 104229.09.2022, 16:58

@Moczyknur: hahahaha, komentarze na jbzd to skarb :D Zawsze jak sobie chce poprawić humor to wchodzę i czytam :D

Alffik komentarzy: 104229.09.2022, 16:57

@Rynkos7: ok, ale może być też tak, ze jedni robią, co chcą, a drugich nic nie dotyczy... A jeżeli chodzi o kryzys, to ten nadciągał do Europy jeszcze przed wojną, a nawet przed covidem.

Garfield_pl komentarzy: 2772929.09.2022, 16:57

@Embix napisał: "no weź nie rozśmieszaj ludzi. Kto by poszedł? Każdy by patrzył gdzie uciekać. A nawet jakby było jak mówisz to co byś dostał? Kij i kamień? Albo szedłbyś jako mięso armatnie na czołgi i jak ktoś by upuścił to podnosiłbyś broń.. za dużo telewizji. Polska militarnie to jest 0. Jedyna nadzieja byłaby w tym że taki Niemiec/Francuz wpadłby na nasze ziemie walczyć nie zważając na zniszczenia naszego kraju aby się u siebie nie strzelać w co szczerze tak wątpię i siedzieliby z podkulonymi ogonami. My to nie Ukraina oni na froncie są już dobrych lat i w to wojsko mocno poszli a my co mamy? Po karabinie na 4 osoby?"
Powtórzę , poczytaj, doszkol się , zorientuj co tam w armii mamy, choć wiadomo wciąż za mało, bo zmartwie Cię ale Niemiec to dopiero nie ma nic;) no cóż , tym bardziej szacun dla Ukraińców którzy siedzieli w pl i pojechali walczyć, widać rodacy nasi pipy ;) przynajmniej jak Ciebie czytam, to szkoda,że zostawilbys swoich bez walki

Embix komentarzy: 198129.09.2022, 16:57

Kurde śmieszy mnie ta Polska mobilizacja do frontu gdy każdy pilnuje siebie i boi się reagować. Pamiętam jak widziałem film z napchanym MPK, przysiadł się facet do 10 letniej dziewczynki i wydzierał się na nią ze 20 min, każdy siedział przed siebie udawał że nie widzi i z czasem kierowca zareagował. Gdzie to społeczeństwo? Nie te czasy. Jakiś ze wsi jeszcze bo ma swoje ziemie gospodarstwo może by swojego bronił ale miastowy na wynajmie? A co mu za różnica? Co on miałby do stracenia? Czego miałby bronić? Nogi i za pas

Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com