Arsenal pokonuje Chelsea 2:1!

Arsenal pokonuje Chelsea 2:1! 01.03.2026, 20:12, Mateusz Kolebuk 268 komentarzy

Dzięki trafieniu Jurriena Timbera w drugiej połowie, Kanonierzy pokonali Chelsea 2:1 i przywrócili sobie pięciopunktową przewagę na szczycie tabeli. Mecz był pełen emocji, a Arsenal objął prowadzenie po golu Williama Saliby, który zdobył swoją pierwszą bramkę w lidze w tym sezonie. Niestety, tuż przed przerwą Piero Hincapie niefortunnie skierował piłkę do własnej siatki, wyrównując wynik.

Rzut rożny kluczem do sukcesu

Po tygodniu od triumfu w derbach północnego Londynu, Mikel Arteta postawił na tę samą jedenastkę przeciwko Chelsea. Od początku meczu Arsenal naciskał na defensywę rywali. Viktor Gyokeres niemal odebrał piłkę Robertowi Sanchezowi na skraju pola karnego, a Martin Zubimendi i Ebere Eze próbowali zaskoczyć bramkarza gości strzałami z dystansu. W 21. minucie Bukayo Saka dośrodkował z rzutu rożnego, a Gabriel utrzymał akcję przy życiu, podając do Saliby, który skierował piłkę do siatki.

Chelsea jednak nie pozostawała dłużna i przed przerwą wyrównała po pechowej interwencji Hincapie. David Raya musiał wcześniej popisać się świetną interwencją po strzale Declana Rice'a, ale w końcu piłka znalazła drogę do bramki Arsenalu.

Zwycięski gol Timbera

Po przerwie Chelsea ruszyła do ataku, zmuszając Rayę do kilku interwencji. Jednak to Arsenal ponownie wyszedł na prowadzenie dzięki kolejnemu rzutowi rożnemu. Tym razem to Jurrien Timber wykorzystał zamieszanie w polu karnym i głową skierował piłkę do siatki, zdobywając 16. bramkę Arsenalu z rzutu rożnego w tym sezonie.

Bohaterskie interwencje Rayi

Mecz nabrał jeszcze większych emocji, gdy Pedro Neto został wyrzucony z boiska za faul na Gabrielu Martinellim. Arsenal próbował wykorzystać przewagę liczebną, ale Chelsea nie dawała za wygraną. Moises Caicedo oddał groźny strzał, a Raya musiał ratować drużynę po niebezpiecznym dośrodkowaniu Alejandro Garnacho.

W końcówce meczu Liam Delap trafił do siatki, ale jego gol został słusznie anulowany z powodu spalonego. Arsenal utrzymał prowadzenie i zdobył cenne trzy punkty.

Co dalej?

Przed Arsenalem kolejne wyzwania. W środę zmierzą się z Brighton & Hove Albion w meczu Premier League, a następnie czekają ich starcia w FA Cup z Mansfield Town oraz w Lidze Mistrzów z Bayerem Leverkusen.

ChelseaPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Mateusz Kolebuk źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
alexis1908 komentarzy: 930802.03.2026, 12:36

@Mastec30: no czyli Chelsea miala jedna sytuacje a tak na nas napierała podobno, spalony to nie sytuacja tylko dobrze wykonana robota naszej obrony.

Garfield_pl komentarzy: 4286302.03.2026, 12:36

Arsenal set-piece coach Nico Jover’s contract contains a “set-piece goal bonus” clause.

Smart piece of negotiating - and after a record-equalling 16th goal from a corner, #AFC will be paying out gladly.

sidtsw komentarzy: 397602.03.2026, 12:33

kolejny ciezki mecz w srode

Marzag komentarzy: 49316 newsów: 102.03.2026, 12:24

@Be4Again napisał: "Co z Ode tak w ogóle?"
Pewnie nic.

Ech0z komentarzy: 1123802.03.2026, 12:24

Wszytskiego najlepszego z okazji ST. Totering day. Pielęgnujmy tradycje

Be4Again komentarzy: 601302.03.2026, 12:21

Co z Ode tak w ogóle?

bizooon komentarzy: 870002.03.2026, 12:21

Muszą wprowadzic intetwencje VAR oprócz automatycznej 2x w meczu na żądanie trenera. I tlumaczenie decyzji przez sędziego. Inaczej będziemy wszyscy nie tylko kibice Arsenalu że nas dymaja i rozgrywaja sędziowie

Marzag komentarzy: 49316 newsów: 102.03.2026, 12:18

@Mastec30 napisał: "WYmiana 7 podań w ostatnich 10 minutach z osłabioną Chelsea też jest pewnie w absolutnej normie."
No nie, ale jest konsekwencją tego że piłkarze uznawali rozgrywanie wyżej w danym składzie jako ryzyko większe niż bronienie się.

A to że uznawali za ryzyko ryzgrywanie piłki między zawodnikami którzy się słabo znali jest w absolutnej normie.

bobocian komentarzy: 187002.03.2026, 12:18

@Marzag:
Toteż ja się nie czepiam, a odnoszę się do maruderów.

bizooon komentarzy: 870002.03.2026, 12:18

Ubolewam że niektóre strzały życia graczy ManU czy Wilves wyższy o 10cm bramkarz by miał sszansę złapac. Najwiekszy atut Davida czyli szybkie wznowienie dokladne nam sędzia wczkraj 3 razy przerwał. Dał 2 kartki za to tylko a nie 3. A mógłby puścić i dać po zatrzymaniu akcji dziad

bobocian komentarzy: 187002.03.2026, 12:18

A Rice to jest nasze serce. By być uczciwym wobec niego, możnaby przemilczec i 10 kolejnych baboli z jego strony, za to co nam dał od przyjścia. Gdyby Arsenal był poukładany, Declan mógłby robić to co robi najlepiej, a tak bierze się za dryblowanie, rozgrywanie i Bóg wie co jeszcze, bo inni oddają mu odpowiedzialność. Gość ma charakter i to jest jednocześnie jego atut jak i minus.

Marzag komentarzy: 49316 newsów: 102.03.2026, 12:17

@bobocian napisał: "Te uwagi wobec ustawienia piłki przy różnym Rice'a... Dziś wszyscy stosują brudną grę, czego sędzia nie miało miejsca. Dlaczego od nas oczekuje się romantycznej gry i punktuje? Plus nikt nie zwraca uwagi na oczywisty rzut różny dla nas, przy próbie lobu Eze. Piłka wyjechała Sanchezowi na pół metra i cisza. Jego też można nazwać różnymi różnymi określeniami, jednak skupiamy się jedynie na punktowaniu naszych. Taka jest dzisiejsza piłka stety/niestety."
Ale w przypadku Rice nie ma się do czego przyczepić, piłka była ustawiona prawidłowo.

bizooon komentarzy: 870002.03.2026, 12:16

@adek504 napisał: "Dla mnie to mega interwencja bo pokazała refleks"
Tutaj klasa. Musiał czekać czy zawodnik chelsea albo nasz nie przetnie. Ułamki sekind od miniecia zawodników miał żeby się rzucić. Za to klasa

bobocian komentarzy: 187002.03.2026, 12:13

@bobocian:
*czego sędzia nie widzi, to nie miało miejsca

adek504 komentarzy: 405102.03.2026, 12:13

@Nicsienieda napisał: "Swoją drogą, jako stały zwolennik Rayi jego wczorajsza interwencja przy crossie to akurat nic szczególnego. Przy takich sytuacjach oczekuje się od bramkarza, że śledzi lot piłki do ostatniej chwili, ale finalnie jest odpowiedzialny za zatrzymanie crossa jeśli leci w światło bramki. Jeśli ktoś przetnie piłkę w locie, to już nie jego wina. Więc prędzej na styk wykonał dobrze swoje zadanie, a nie jakaś niesamowita parada"

Nie no, to wlasnie są najtrudniejsze interwencje, bo z jednej strony musisz sie ustawić do ewentualnego strzału zawodnika, a jezeli nie dojdzie do piłki to musisz ratować wrzutke która idzie w światło bramki

Dla mnie to mega interwencja bo pokazała refleks

bobocian komentarzy: 187002.03.2026, 12:13

Te uwagi wobec ustawienia piłki przy różnym Rice'a... Dziś wszyscy stosują brudną grę, czego sędzia nie miało miejsca. Dlaczego od nas oczekuje się romantycznej gry i punktuje? Plus nikt nie zwraca uwagi na oczywisty rzut różny dla nas, przy próbie lobu Eze. Piłka wyjechała Sanchezowi na pół metra i cisza. Jego też można nazwać różnymi różnymi określeniami, jednak skupiamy się jedynie na punktowaniu naszych. Taka jest dzisiejsza piłka stety/niestety.

Marzag komentarzy: 49316 newsów: 102.03.2026, 12:13

@swistak86 napisał: "ja cały czas uważam, że można by spróbować zamienić Ricea z Zubim"
Oni się zmieniają w każdym meczu pozycjami.

swistak86 komentarzy: 210002.03.2026, 12:12

@coooyg11: ja cały czas uważam, że można by spróbować zamienić Ricea z Zubim

Marzag komentarzy: 49316 newsów: 102.03.2026, 12:07

@Nicsienieda napisał: "Więc prędzej na styk wykonał dobrze swoje zadanie, a nie jakaś niesamowita parada."
Nie zgadzam się, przez to że był zmuszony czekać do ostatniego momentu na ewentualny kontakt z piłką napastnika Chelsea to miał bardzo mało czasu na reakcję, to tak jakby ten kontakt był i po nim Raya interweniował.

Nicsienieda komentarzy: 2978 newsów: 102.03.2026, 12:05

Swoją drogą, jako stały zwolennik Rayi jego wczorajsza interwencja przy crossie to akurat nic szczególnego. Przy takich sytuacjach oczekuje się od bramkarza, że śledzi lot piłki do ostatniej chwili, ale finalnie jest odpowiedzialny za zatrzymanie crossa jeśli leci w światło bramki. Jeśli ktoś przetnie piłkę w locie, to już nie jego wina. Więc prędzej na styk wykonał dobrze swoje zadanie, a nie jakaś niesamowita parada.

coooyg11 komentarzy: 482002.03.2026, 12:01

Marcelo Bielsa:

: "Najtrudniejszym do znalezienia zawodnikiem w piłce nożnej jest numer 8... Nazywam tę pozycję "Modrić", czyli zawodnik broniący się jako 6 i atakujący jako 10. Ma zdolność obrony, ataku i rozumienie gry w obu kierunkach."

Coś w tym jest, nie bez przyczyny nasza gra wygląda jak wygląda, brakuje nam kreatywności w środku

adek504 komentarzy: 405102.03.2026, 11:56

Ja bym zwrócił jeszcze uwage na okres w meczu wczoraj pomiędzy nasza bramka, a bramka Chelsea, bo wtedy była dobra reakcja, nie bylo cofania sie i głód kolejnej vramki, ale tutaj znowu zabrakło kropki nad i

Dwa razy 1 n1 z obronca Gyokeresa, do tego z jednej z tych sytuacji szansa Timbera i chociażby zepsuta kontra przez Trossarda kiedy to mogło byc 3 na 2

Brakuje troche tej zimnej krwi na wykończenie akcji, ale za to mam wrazenie ze w pierwszej połowie graliśmy bardzo szybko i często pilka była pchana mocno do przodu

Marzag komentarzy: 49316 newsów: 102.03.2026, 11:53

@Gunnerrsaurus napisał: "No dobra, to jak już jest temat Rice i intelektu, to jakie macie podejście do tego piłkarza? Oczywiście Rice broni się liczbami, bo dobrze bije piłkę z rożnych, których mamy bardzo dużo wiec ma trochę asyst i ma dobrze ustawioną nogę, więc ma trochę bramek, ale czy to jest piłkarz na od wielu lat grający kombinacyjnie Arsenal?
Na pierwszy rzut oka nie widać kto jest powodem topornej w ostatnim czasie gry Arsenalu, ale moim zdaniem tracimy swoją tożsamość jeśli do środka pola wrzucamy takich piłkarzy jak Rice. Gość kompletnie nie potrafi tworzyć akcji, jest doskonały w odbiorze piłki, jest wybiegany i silny, ale przy rozgrywaniu piłki do przodu to najlepiej go w ogóle pomijać, a ciężko rozgrywać z jednym pomocnikiem który potrafi coś zagrać do przodu. Kreatywność na zerowym poziomie, drybling na małej przestrzeni na zerowym poziomie, ja w Arsenalu zawsze widziałem na tej pozycji graczy o charakterystyce Cazorli, czy Ramseya. Teraz bym chciał takiego Pedriego, albo Vitinhe.
Rice jest świetnym piłkarzem, ale nie na taki klub jak Arsenal. Nie pasuje charakterystyką do klubu grającego piłką, bardziej do jakiegoś bezpośredniego futbolu sprzed 30 lat."

Moim zdaniem źle postrzegasz Arsenal. Nie jesteśmy drużyną która dąży do tego by grać kombinacyjnie. My przede wszystkim chcemy kontroli.

Żeby gra kombinacyjna funkcjonowała to trzeba tworzyć trójkąty z piłkarzy którzy dobrze się czują w klepaniu. Jeśli Rice jest na boisku, Zubi też to mogą się wymieniać pozycjami bo Zubimendi pod tym względem czuje się lepiej.

A gdyby na ataku grał przykładowo Havertz, Saka i Ode/Eze to już tam by pewnie klepka była często grana.

U nas piłkarze często mają niesymetryczne role, mimo ze Rice i Ode/Eze grają na podobnych pozycjach to zupełnie czegoś innego od nich wymaga Arteta.

I to że jeden nie jest tak dobry w czymś w czym jest dobry drugi w niczym moim zdaniem nie przeszkadza.

Be4Again komentarzy: 601302.03.2026, 11:51

@Goonder napisał: "Pep ostatnio powiedział, że końcówka sezonu zawsze siedzi w głowie. I ma rację. Ale mamy też zawodników, którzy już coś wygrali w swoim życiu."

Ciężko się z tym nie zgodzić. Dlatego też nie wszyscy wczoraj zagrali słabo. Obrona wytrzymała ciśnienie, Rice też na plus. GM dał dobrą zmianę, Havertz w sumie też.

Po prostu popełniliśmy zbyt dużo błędów, które nie były wymuszone przez rywala. Co jest tego przyczyną możemy dywagować, ale dla mnie tego typu sytuacje mają podłoże mentalne.

W takim meczu zabrakło Merino, który zmieniłby Zubiego i "zabił" ten mecz od 70 minuty.

Zubiemu chyba przydałby się odpoczynek. Jestem jego olbrzymim fanem, ale ostatnio w meczach na "szczycie" przydarzają mu się głupie błędy. Jakby nie trzymał ciśnienia... Może wrócilibyśmy do ustawienia z Declanem na 6tce? Havertz+Ode w środku do rotacji z Eze? Do rozważenia.

Mastec30 komentarzy: 1159302.03.2026, 11:50

@Marzag napisał: "Wszystko w absolutnej normie"

WYmiana 7 podań w ostatnich 10 minutach z osłabioną Chelsea też jest pewnie w absolutnej normie.

Nie no sorry ale normalizowanie tego, że gość kupiony za 60 baniek nie potrafi się zgrać z resztą drużyny przez okres sierpień - marzec jest absolutnie absurdalne. Na tym poziomie to nie może tyle trwać i nie jest to normalne

Nicsienieda komentarzy: 2978 newsów: 102.03.2026, 11:41

@Dziadyga napisał: "Od czego jest ten narożnik zaznaczony gdzie ma stac piłka?"
Na chłopski rozum - wyobraź sobie, że patrzysz na piłkę z góry. Takie są zasady.

Goonder komentarzy: 957 newsów: 102.03.2026, 11:40

@DyktatorArsene napisał: "Mowilem ostatnio, ze jeszcze Norgaard bedzie potrzebny nam w walce o misia"
To mówił chyba każdy. Jest jeszcze MLS, który ostatnio został przyspawany do ławki. A szkoda. Merino wypadł, wrócił Havertz. Możemy wyjść Zubi/Norgaard i Eze Havertz. Wciąż mamy wartościowych zmienników, ale potężny Mikel mógłby im zaufać i zacząć z nich korzystać

vitold komentarzy: 501102.03.2026, 11:32

@kamo99111: Tylko weź się nie odpalaj za bardzo, jak będą jakieś problemy xD

DyktatorArsene komentarzy: 361802.03.2026, 11:32

Mowilem ostatnio, ze jeszcze Norgaard bedzie potrzebny nam w walce o misia wiec lepiej go wpuszczac regularnie po trochu a nie czekac na tragedie lub zawieszenie i wrzucac go na gleboka wode. No i ledwie 75 minut minelo i juz Rice sam poprosil o zmiane heh.. Znowu rotacja z musu a nie wyboru pomimo, ze jestesmy tacy wascy w pomocy po kontuzji Merino.

KapitanJack10 komentarzy: 6619 newsów: 402.03.2026, 11:32

Pamiętacie jak śmiali się z kibiców Arsenalu po pamiętnym meczu z Newcastle? Wtedy Trippier wyjechał z piłką za linię i tworzyli siatki graficzne, żeby pokazać jak to przecież jest oczywiste, że piłka stykała się z linią końcową.
Teraz nagonka na Rice'a za to, że skorzystał z tego samego sposobu. Śmieszne

Gunner27 komentarzy: 63202.03.2026, 11:32

Też w sumie tak myśląc obawiam się tego meczu z City w finale Carabao Cup. Pamiętam jak w sezonie 2022/23 przegraliśmy pucharowy mecz z City a potem dostaliśmy w lidze 1-3 u siebie i 4-1 na wyjeździe. To doprowadziło wtedy do braku tytułu wtedy. Ten finał w Carabao Cup będzie niezwykle ważny pod kątem mentalnym.

kamo99111 komentarzy: 953302.03.2026, 11:31

@aguero10 napisał: "Najważniejszy mecz na Etihad."

Zgadzam się. @vitold napisał: "żaden klub nie ma takich żołnierzy jak Arteta i on to utrzyma w ryzach. Mimo wielkiej presji, mimo odpowiedzialności która ciąży nad czerwonym Londynem."

Mam taką nadzieję, że to w końcu będzie "ten sezon" ;-)

vitold komentarzy: 501102.03.2026, 11:29

@kamo99111 napisał: "Przykładem może być Manchester United. Za poprzedniego trenera, nawet mając mniej meczów, grali bardzo słabo. Zmienił się szkoleniowiec i w krótkim czasie pokonali dwie drużyny zajmujące pierwsze miejsca w Premier League, a styl ich gry odmienił się o 180 stopni - trudno tego nie zauważy"

Ale weź to utrzymaj przez cały sezon. Utrzymaj humorki milionerów, którzy w każdej chwili mogą tupnąć nogą i strzelić focha, bo coś im się nie spodobało. Pochwalam poprawę ich gry i mam czutkę, że przegonią City i będą wice-mistrzem. Podejrzewam, że w Arsenalu mógłby być podobny schemat, że po odejściu Artety nagle gramy pięknie, skutecznie i z polotem, ale po jakimś czasie domek się sypie. Zobaczymy jak Carrick sobie poradzi, ale jedno jest pewne - żaden klub nie ma takich żołnierzy jak Arteta i on to utrzyma w ryzach. Mimo wielkiej presji, mimo odpowiedzialności która ciąży nad czerwonym Londynem.

aguero10 komentarzy: 919702.03.2026, 11:28

@kamo99111:

City tez pokazała ze potrafi wygrywać bez Hochlanda .
Najważniejszy mecz na Etihad.

Marzag komentarzy: 49316 newsów: 102.03.2026, 11:19

@Dziadyga napisał: "Od czego jest ten narożnik zaznaczony gdzie ma stac piłka? Jest zaznaczone,tam ma być,że głupie przepisy sobie porobili to nie znaczy,że mam popierać.T"
Od tego by wyznaczać miejsce w obrębie którego może być postawiona piłka. Jeśli pole powierzchni piłki jest styczne z polem powierzchni linii to wtedy wszystko jest okej, i dokładnie tak było wczoraj.

kamo99111 komentarzy: 953302.03.2026, 11:14

Wczoraj odnieśliśmy bardzo ważne zwycięstwo. Styl tak naprawdę nie ma znaczenia - liczą się trzy punkty. Pytanie tylko, czy w takim stylu będziemy w stanie ugrać 25 punktów (8 zwycięstw i remis z City)? Bo chyba nikt nie ma wątpliwości, nawet patrząc na historię, że City jest w stanie wygrać wszystko do końca sezonu. My natomiast będziemy musieli wspiąć się na wyżyny umiejętności, aby dowieźć pierwsze miejsce i nie „wyłożyć się” tuż przed metą.

Obecny sezon pokazuje, że nasza gra - jak niektórzy mówią pragmatyczna (a według mnie po prostu pozbawiona pomysłu) - potrafi doprowadzić do straty punktów nawet z najsłabszą drużyną w historii Premier League. Nie wiem też, co się stało z takimi zawodnikami jak Odegaard, Saka czy Eze. To przecież niemożliwe, żeby piłkarze nagle zapomnieli, jak się gra w piłkę. A jednak każdy z nich obniżył loty w porównaniu z tym, co prezentował jeszcze w zeszłym sezonie.
I tu dochodzimy do sedna - czy przypadkiem w szatni nie dzieje się coś niedobrego? Pamiętam, jak za Emery’ego zawodnicy zaczęli obniżać swój poziom, co finalnie okazało się efektem utraty szatni przez Hiszpana. Owszem, piłkarze zarzekali się, że stoją za trenerem, ale był to tylko oficjalny przekaz - za kulisami panowały inne realia. Czy teraz zawodnicy również nie czują gdzieś w głębii, że Mikel jest „hamulcowym” naszego realnego potencjału?

W ciągu dwóch sezonów z drużyny, która porywała swoją grą, staliśmy się jedną z najnudniej grających ekip, z wyraźnym brakiem pomysłu w ofensywie. Można by to jeszcze usprawiedliwić, gdyby przyszło znaczące trofeum. W przypadku jego braku nic nie będzie broniło Mikela - Arsenal nie będzie mógł pochwalić się ani stylem, ani pucharami w gablocie.
Można oczywiście mówić, że to nie Arteta gra na boisku. To prawda - ale to on ustala taktykę i wydaje indywidualne polecenia zawodnikom. Przykładem może być Manchester United. Za poprzedniego trenera, nawet mając mniej meczów, grali bardzo słabo. Zmienił się szkoleniowiec i w krótkim czasie pokonali dwie drużyny zajmujące pierwsze miejsca w Premier League, a styl ich gry odmienił się o 180 stopni - trudno tego nie zauważyć.

Dlatego w przypadku braku mistrzostwa Premier League lub triumfu w Lidze Mistrzów na koniec sezonu trzeba będzie poważnie zastanowić się nad przyszłością naszego hiszpańskiego menedżera. Ponad sześć lat w klubie, ogromne środki wydane na transfery, a cele wciąż nieosiągnięte. Żaden menedżer w historii klubu nie mógł cieszyć się takim wsparciem i zaufaniem władz ani takimi pieniędzmi na transfery (nawet uwzględniając inflację).

Oczywiście należy być wdzięcznym Artecie za to, że objął klub w trudnym momencie i wyciągnął go z kryzysu. Jednak na sentymentach ten klub wykłada się od kilkunastu lat. Pora skończyć z takim podejściem. Kluby, które osiągają sukcesy, nie kierują się sentymentami - kierują się swoim dobrem.

swistak86 komentarzy: 210002.03.2026, 10:53

@Gunnerrsaurus: chłop powinien być na 6

adek504 komentarzy: 405102.03.2026, 10:38

@Dziadyga napisał: "Mimo wszystko rożny to dalej jest loteryjny aspekt gry i te centymetry raz zrobią różnice a drugi raz nie.
Przecież nawet,że mamy dopracowane SFG to nie znaczy,że nie ma loterii.Chciałbym znalezc ciekawostkę,co ile rożnych/wolnych średnio strzelamy gola i inne drużyny.Wiadomo,że jak ma się 30 rożnych w 3 meczach to szansa wzrasta a jak gra beniaminek i robi 2 rożne na mecz to strzeli powiedzmy 2 gole w całym sezonie."


Ale to o wszystkim tak można powiedzieć w piłce że jest mocno loteryjne, widocznie ma tak wytrenowane różne, że ustawia piłka jak najbliżej się da, a może często na stadionach ta linia jest jakoś trochę niżej i łatwiej uderza się pilkae jak stoi powyżej

Skoro są takie przepisy że piłka ma być styczna z linią to czemu ma tego nie wykorzystywać jeżeli uważa że tego potrzebuje?

vitold komentarzy: 501102.03.2026, 10:34

@pawel_1986 napisał: "@vitold: A na koniec zrobił wielką kupke i bajka się skończyła :)"

Generalnie możliwe bardzo, bo taka mocna kawa z dodatkiem podwyższenia cukru we krwi potrafi pogonić xD

adek504 komentarzy: 405102.03.2026, 10:32

@Gunnerrsaurus: Rice ma na pewno swoje ograniczenia w rozgrywaniu i wyprowadzeniu piłki, ale nie zaczynał bym tutaj upatrywać problemu

Za Wengera rzeczywiście mieliśmy tych magików w środku pola i czasem wręcz z otwartą buzia się patrzyło na te klepki, ale jaki był wtedy problem, że wystarczyło wyjść fizycznie na tych naszych magików i było po Arsenalu

Rice to spina dodając fizyczność, nieustępliwość, a do tego genialne czytanie gry, ja raczej bym upatrywał problem w partnerach
W sezonie 23/24 graliśmy ładna piłkę, a do tego rekord klubowy strzelonych goli w PL i to wszystko z Ruchem, tylko że wtedy do rozegrania piłki był jeszcze Jorgingo, Ode w formie oraz Havertz na ataku

Obecnie to właśnie leży większy problem w tej otoczce, Zubi wchodzi z wbity Jorginho, ale mam wrażenie że za mało daje tych piłek przecinających linie, który świetnie pokazuje w meczach Hiszpanii, Ode ma formę w kratkę, Eze dojechał na 3 mecze, a Gyokeres wiemy jaki jest w rozegraniu

Rice ma swoje ograniczenia, ale też nie róbmy z niego jakiegoś ułomnego, bo może nie ma podań jak KDB czy dryblingu jak Cherki, ale coś tam potrafi, bardziej jego partnerzy od rozegrania nie są na wystarczającym poziomie

steelhand komentarzy: 26302.03.2026, 10:30

Mecz przepchany i to się liczy. Najbardziej śmieszy mnie jednak to, że niektórzy rozpływali się w komentarzach nad tym jakim kocurem w tym meczu jest Hincapie... minęła chwila i pyk, samobój w jego wykonaniu. Może lepiej nie chwalić naszych zawodników w trakcie meczu? Bo to już nie pierwsza taka sytuacja w tym sezonie :P

aguero10 komentarzy: 919702.03.2026, 10:28

@Gunnerrsaurus:

Niestety racja . Ja myślałem ze Anglik przychodzi na 6 ale potem Arteta cos sobie ubzdurał ze zrobi z niego drugiego Krzake . Niestety bije brak kreatywności w środku w środku. Do tego Zubi biegający w koło bez celu .

Dziadyga komentarzy: 1208902.03.2026, 10:26

@adek504 napisał: "A moze jakby była 10 cm dalej to w ogóle by nie trafiła na tą głowę?
Zawsze z podziwem patrzę jak z kanapy dla wielu to wszystko jest takie proste

Byłem kiedyś na wykładzie jakie analizy są prowadzone w Lechu Poznań dotyczące gry i potem przekazywanych informacji dla piłkarzy i to już raczej nie jest era nieukow którzy mają fajnie w życiu bo umieją prosto kopnac piłkę, przynajmniej w tych największych klubach

Ale jedno co powinno być zmienione według mnie, to że piłka powinna dotykać podstawa linii i tyle, wtedy łatwiej byłoby to ocenić, ale póki przepisy są jakie są to piłkarze to wykorzystuja"


Mimo wszystko rożny to dalej jest loteryjny aspekt gry i te centymetry raz zrobią różnice a drugi raz nie.
Przecież nawet,że mamy dopracowane SFG to nie znaczy,że nie ma loterii.Chciałbym znalezc ciekawostkę,co ile rożnych/wolnych średnio strzelamy gola i inne drużyny.Wiadomo,że jak ma się 30 rożnych w 3 meczach to szansa wzrasta a jak gra beniaminek i robi 2 rożne na mecz to strzeli powiedzmy 2 gole w całym sezonie.

Goonder komentarzy: 957 newsów: 102.03.2026, 10:24

@adek504 napisał: "Oby to wygrać i dojechać na tym paliwie do końca sezonu"
Oby! Bo jak dostaniemy gonga raz w finale, potem w lidze, to ciężko się będzie podnieść. Jedyną nadzieją zostanie Liga Mistrzów. Fajnie byłoby pokonać City na każdym froncie (jeszcze FA Cup), ale oby nie były to cztery nokauty

Gunnerrsaurus komentarzy: 1312802.03.2026, 10:21

@Dziadyga: „ Widać,że piłkarze nie są tytanami intelektu”

No dobra, to jak już jest temat Rice i intelektu, to jakie macie podejście do tego piłkarza? Oczywiście Rice broni się liczbami, bo dobrze bije piłkę z rożnych, których mamy bardzo dużo wiec ma trochę asyst i ma dobrze ustawioną nogę, więc ma trochę bramek, ale czy to jest piłkarz na od wielu lat grający kombinacyjnie Arsenal?
Na pierwszy rzut oka nie widać kto jest powodem topornej w ostatnim czasie gry Arsenalu, ale moim zdaniem tracimy swoją tożsamość jeśli do środka pola wrzucamy takich piłkarzy jak Rice. Gość kompletnie nie potrafi tworzyć akcji, jest doskonały w odbiorze piłki, jest wybiegany i silny, ale przy rozgrywaniu piłki do przodu to najlepiej go w ogóle pomijać, a ciężko rozgrywać z jednym pomocnikiem który potrafi coś zagrać do przodu. Kreatywność na zerowym poziomie, drybling na małej przestrzeni na zerowym poziomie, ja w Arsenalu zawsze widziałem na tej pozycji graczy o charakterystyce Cazorli, czy Ramseya. Teraz bym chciał takiego Pedriego, albo Vitinhe.
Rice jest świetnym piłkarzem, ale nie na taki klub jak Arsenal. Nie pasuje charakterystyką do klubu grającego piłką, bardziej do jakiegoś bezpośredniego futbolu sprzed 30 lat.

Pewnie mnie zjedziecie, bo gość zawsze walczy do upadłego i jest niezawodny pod niektórymi względami, ale ja wolałem oglądać bardziej kreatywny środek pola.

aguero10 komentarzy: 919702.03.2026, 10:20

Rice,Zubi i Timber tu aby czekać na kontuzje .

adek504 komentarzy: 405102.03.2026, 10:18

@Dziadyga napisał: "mnie to smieszy od wielu lat to ustawianie piłki przy tych rożnych jak oglądam różne mecze..Czy te 2 cm ma takie znaczenie? Widać,że piłkarze nie są tytanami intelektu,bo przecież są sytuacje,że jakby piłka była ustawiona 10 cm w tył to piłka po uderzeniu głową była by w siatce a nie strzał w poprzeczke np :D piłka powinna ZAWSZE znajdować się w tym okręgu co jest zaznaczony."

A moze jakby była 10 cm dalej to w ogóle by nie trafiła na tą głowę?
Zawsze z podziwem patrzę jak z kanapy dla wielu to wszystko jest takie proste

Byłem kiedyś na wykładzie jakie analizy są prowadzone w Lechu Poznań dotyczące gry i potem przekazywanych informacji dla piłkarzy i to już raczej nie jest era nieukow którzy mają fajnie w życiu bo umieją prosto kopnac piłkę, przynajmniej w tych największych klubach

Ale jedno co powinno być zmienione według mnie, to że piłka powinna dotykać podstawa linii i tyle, wtedy łatwiej byłoby to ocenić, ale póki przepisy są jakie są to piłkarze to wykorzystuja

Dziadyga komentarzy: 1208902.03.2026, 10:15

@Marzag napisał: "Oj obawiam się, że tu sugerując że piłkarze nie są tytanami intelektu jednocześnie źle oceniając sytuacje z powodu nieznajomości zasad troszkę się naraziłeś na śmieszność"

Od czego jest ten narożnik zaznaczony gdzie ma stac piłka? Jest zaznaczone,tam ma być,że głupie przepisy sobie porobili to nie znaczy,że mam popierać.Tym bardziej,że jestem pedantem i musi być wszystko ustawione jak trzeba :D
A z tymi centymetrami to dalej się trzymam swojej wersji,przecież to nie ma wpływu na gre,czasami te 2 cm pomogą a innym razem zawiodą,bo wykonujący róg przerzuci za mocno piłkę.Przecież to loteryjny aspekt jest.

adek504 komentarzy: 405102.03.2026, 10:14

@Goonder napisał: "mecz z City w Carabao będzie naprawdę bardzo ważny w kontekście mentalnej walki o mistrzostwo."

Właśnie tego strasznie się boje, z jednej strony to mecz o najmniej prestiżowe trofeumz z drugiej strony okoliczności tego finału sprawiają że może on rzeczywiście definiować dalszą część sezonu

Jest ogromna presja, bo nie ma żadnego pucharu od kilku lat i możnaby już sobie taki zapewnić w marcu, do tego finał z naszym głównym rywalem do tytułu, porażka może oznaczać zwątpienie i poczucie krwi przez City, wygrana może nad boosta mentalnego i zbudować pewność siebie

Oby to wygrać i dojechać na tym paliwie do końca sezonu

pawel_1986 komentarzy: 272002.03.2026, 10:12

@vitold: A na koniec zrobił wielką kupke i bajka się skończyła :)

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady