Arsenal przegrywa z PSG 0:1, ale walka o finał Ligi Mistrzów wciąż trwa

Arsenal przegrywa z PSG 0:1, ale walka o finał Ligi Mistrzów wciąż trwa 29.04.2025, 23:49, Mateusz Kolebuk 553 komentarzy

Pierwsze starcie półfinałowe Ligi Mistrzów między Arsenalem a Paris Saint-Germain zakończyło się minimalną porażką Kanonierów 0:1. Choć Ousmane Dembele już w czwartej minucie zapewnił paryżanom prowadzenie, to wciąż wszystko jest możliwe przed rewanżem na Parc des Princes za osiem dni. Arsenal miał swoje szanse, a w drugiej połowie Mikel Merino trafił do siatki, jednak jego gol został anulowany przez VAR z powodu spalonego.

Wczesny cios

Emirates Stadium, które po 16 latach ponownie gościło półfinał Ligi Mistrzów, tętniło życiem przed pierwszym gwizdkiem. Niestety, już po kilku minutach PSG zdołało uciszyć trybuny. Po długim okresie posiadania piłki przez gości, Dembele przejął piłkę i podał do Khvichy Kvaratskhelii, który z łatwością przedarł się w pole karne Arsenalu. Tam odegrał do Dembele, a ten precyzyjnym strzałem pokonał Davida Rayę.

Francuzi dominowali w początkowej fazie meczu, a Arsenal miał zaledwie 24% posiadania piłki po 20 minutach. Choć PSG kontrolowało grę, to Raya musiał interweniować jedynie przy słabym strzale Marquinhosa. Z kolei Jakub Kiwior oddał pierwszy strzał dla Arsenalu, ale Gianluigi Donnarumma nie miał problemów z jego obroną.

Pozytywne momenty

W ostatnich 15 minutach pierwszej połowy Arsenal zaczął odzyskiwać kontrolę nad meczem. Joao Neves w ostatniej chwili zablokował strzał Mikela Merino, a Bukayo Saka nie zdołał pokonać Donnarummy po swoim charakterystycznym zejściu do środka i strzale. Tuż przed przerwą Gabriel Martinelli miał doskonałą okazję na wyrównanie, ale jego próba minięcia włoskiego bramkarza zakończyła się niepowodzeniem.

Po przerwie Arsenal kontynuował ofensywę i już po 90 sekundach wydawało się, że wyrównał. Declan Rice wrzucił piłkę z rzutu wolnego, a Merino skierował ją do siatki. Niestety, po długiej analizie VAR gol został anulowany z powodu minimalnego spalonego.

Końcowe emocje

Mimo że Arsenal próbował przejąć inicjatywę, PSG skutecznie broniło się i groziło kontratakami. Joao Neves miał świetną okazję na podwyższenie wyniku, ale przestrzelił. W końcówce meczu Bradley Barcola i Goncalo Ramos mieli szanse na podwyższenie prowadzenia dla PSG, ale ich strzały były niecelne.

Arsenal miał jeszcze jedną szansę w doliczonym czasie gry, ale Martinelli przestrzelił. Tym samym zakończyła się seria 11 meczów bez porażki Arsenalu na własnym stadionie w europejskich rozgrywkach. Jednak Kanonierzy wciąż mają szansę na awans do finału w Monachium.

Co dalej?

Przed rewanżem w Paryżu Arsenal zmierzy się z Bournemouth w Premier League w sobotę. Następnie czeka ich wyjazd na Anfield, gdzie zmierzą się z nowo koronowanym mistrzem Anglii, Liverpoolem.

Liga MistrzówParis Saint-GermainRaport pomeczowy autor: Mateusz Kolebuk źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
Garfield_pl komentarzy: 3643702.05.2025, 15:01

BREAKING: Mikel Arteta confirms Kai Havertz has a chance to return before the end of this season for Arsenal.

Arteta: “I think so, if everything goes the way it's going at the moment, he will have a chance to play a few games before the end of the season.”

Damper komentarzy: 341102.05.2025, 14:58

Arsenal bez lidera obrony i bez napastników robi w dwumeczu 5-1 Real z Mbappe, Bellinghamem, Viniciusem, Camavingą, Valverde, Rodrygo itd., ale i tak można przeczytać, że to był słaby Real, Real w dołku. No tak, bo my to jesteśmy w apogeum formy i nie mamy żadnych problemów kadrowych. To umniejszanie naszym osiągnięciom to jest naprawdę jakiś kompleks.

Marzag komentarzy: 43578 newsów: 102.05.2025, 14:40

@Ashburton napisał: "3 remisy w ostatnich 5 ligowych meczach, z totalnymi ogórami i pobicie realu w dołku, 2 miejsce w lidze, do końca 4 kolejki i 67 punktów.
Normalnie, potentat XD"

A mimo to dalej 2 miejsce w lidze, jest fatalnie, gorzej się nie da!

thegunner4life komentarzy: 946602.05.2025, 14:27

@ArsenalChampion:
Jak to przeczytałem to aż mnie brzuch rozbolał ze śmiechu xD wez to na glos przeczytaj jak to brzmi

thegunner4life komentarzy: 946602.05.2025, 14:26

@Theo10:
Na mózg pada niektórym. Ja pamiętam te wieczory w czwartki wyjazdy do jakiegoś Kazachstanu czy gdzieś tam. I te triufmy w FA cupie, przy których jednoczesnie był strach jak Arsenal jechał do Chelsea czy coś, bo było ryzyko że z piąteczką wróci.

ArsenalChampion komentarzy: 882402.05.2025, 14:25

@thegunner4life napisał: "Ale bym chciał, żeby Arsenal spadł do Championship i wtedy byśmy zostali mistrzami.

Kusi też trochę ta Liga Konfederacji. Można byłoby jakoś spaść na 7 miejsce i byśmy tam zagrali w następnym sezonie.

W ogóle bym odpuścił ligę w następnym sezonie, bo to nie ma żadnej różnicy czy jesteś 2 czy 17"

Ja bym jeszcze wycofał się rozgrywek Premier league i zapsał sie do ligi Islandzkiej. Tam połowa druzyn jest amatorska i będzie bardzo łatwo wygrać mistrza.

thegunner4life komentarzy: 946602.05.2025, 14:19

Ale bym chciał, żeby Arsenal spadł do Championship i wtedy byśmy zostali mistrzami.

Kusi też trochę ta Liga Konfederacji. Można byłoby jakoś spaść na 7 miejsce i byśmy tam zagrali w następnym sezonie.

W ogóle bym odpuścił ligę w następnym sezonie, bo to nie ma żadnej różnicy czy jesteś 2 czy 17

adek504 komentarzy: 121102.05.2025, 14:13

@Mastec30 napisał: "ALbo np nie kompromitujmy się w FA Cup co roku."

Jedyna kompromitacja to była z NF,czy odpadnięcie z City i LFC to były kompromitację? No chyba nie
Z United można się sprzeczać, bo słabo zagraliśmy ten mecz, ale o wszystkim zadecydowały karne

@Mastec30 napisał: "Może wygranym Carabao nie przekonasz ale przegranym dwumeczem w słabym stylu zniechęcisz. I tak się kręcimy od 5 lat przy przegranych dwumeczach albo ligach o 1/2/3 mecze"

Serio myślisz, że jakiś piłkarz jak zobaczy przegrana w półfinale CC i rozwalcowanie Realu to będzie wspominał ten półfinał CC?

Co więcej po tamtym nikt już nie pamiętał o tym po chwili, a mecz z Realem odświeżył naszą markę w Europie i myślę że ten jeden dwumecz dał nam więcej szacunku w Europie niż 10 Carabao wygrywanych pod rząd

adek504 komentarzy: 121102.05.2025, 14:10

@Ashburton napisał: "remisy w ostatnich 5 ligowych meczach, z totalnymi ogórami i pobicie realu w dołku, 2 miejsce w lidze, do końca 4 kolejki i 67 punktów.
Normalnie, potentat XD"


No tak jak my pokonamy Real to wiadomo że musieli być w dołku, jakby oni nas pokonali to by było wiadomo że pokonali najmocniejszy Arsenal
Tak dla przypomnienia po wygranej z City i Atletico tutaj większość mówiła że Real się po nas przejedzie ;)
W studio przed meczem awans Arsenalu był traktowany jako ciekawostka a nie coś co może się wydarzyć
No i wygranie 5:1 w dwumeczu to nie jest tylko przejście kogoś, jak my tak dostawaliśmy to każdy wiedział że nas ktoś zdeklasował i nieważne było czy byliśmy w dołku

Zaliczyliśmy ostatnio 3 remisy, ale one niestety były bardziej na własne życzenie i widać było chyba po piłkarzach że głowa już była gdzie indziej (czego nie pochwalam), ale mierzenie wszystkiego na postawie tych 3 meczów nie jest adekwatne

Damper komentarzy: 341102.05.2025, 13:41

@Mastec30 napisał: "A może przejdźmy np jakiś półfinał za Artety ? bo ten obecny jest już chyba 4. ALbo np wygrajmy 1/2/3 mecze więcej i wygrajmy PL. ALbo np nie kompromitujmy się w FA Cup co roku. Wybierz jedno, obojętnie mi które"

Przestań, jak przejdziemy półfinał a przegramy w finale to wtedy i tak powiesz, że niech Arteta wygra mistrzostwo albo LM, to wtedy pogadamy. Jak wygraliśmy FA Cup za Artety to nikt się długo z tego nie cieszył, bo wszyscy wiedzieli, że jako klub jesteśmy w czarnej d. Masowe wygrywanie FA Cup za Wengera jak widać nie wyleczyło kibicowskich kompleksów, bo wciąż jest mowa, że "od 20 lat się z nas śmieją, bo nie wygraliśmy nic poważnego". A Ty mi mówisz, żeby Arteta nie kompromitował się w krajowym pucharze, jakby to miało teraz definiować pozycję klubu. O tym, że zdobyliśmy Tarczę z City nikt już nawet nie pamięta, nikt do tego nie wraca i nikt o tym nie mówi, bo dla takiego klubu jak Arsenal to już nie ma większego znaczenia.

Ashburton komentarzy: 463702.05.2025, 13:36

@Marzag napisał: "2 miejsce w najsilniejszej lidze na świecie, rzeczywiście fatalna ta pozycja."
3 remisy w ostatnich 5 ligowych meczach, z totalnymi ogórami i pobicie realu w dołku, 2 miejsce w lidze, do końca 4 kolejki i 67 punktów.
Normalnie, potentat XD

ozzy95 komentarzy: 2571 newsów: 102.05.2025, 13:27

@Ashburton napisał: "Nie, nie sądzę tak.
Fakty są takie
-nie jesteśmy faworytem w tym dwumeczu, co pokazał pierwszy mecz.
-real madryt jest w kryzysie i jedzie dalej na fejmie.
Że niby umniejszam?
No to zobaczmy naszą pozycję w tabeli i wyniki ostatnich meczów.
Nie jesteśmy faworytem, a psg gra lepiej, i na dodatek u siebie."


no i spoko, każdy tam swoje myśli i zakłada. IMO więksi faworyci od PSG w dwumeczu z nami odpadali z tych rozgrywek w przeszłości i nic jeszcze absolutnie nie jest jeszcze przesądzone. Może nawet mamy trochę farta, ale prawda jest taka, że wszystko jest jeszcze możliwe. Ja sam byłem podłamany zaraz po meczu, ale szczerze? Analizując przebieg gry i patrząc w statystyki, szczególnie z drugiej odsłony nie da się tego meczu określić jako jakąś deklasację, mieliśmy swoje duże okazje, które zmarnowaliśmy, ale ja jeszcze widzę jako taką szansę i promyczek nadziei na awans jeszcze się tli.

Mastec30 komentarzy: 855802.05.2025, 13:27

@Damper napisał: "No dobra, to przegrajmy kilkanaście razy w sezonie, żeby mieć potem szanse zdobyć Ligę Europy, albo Ligę Konferencji."

A może przejdźmy np jakiś półfinał za Artety ? bo ten obecny jest już chyba 4. ALbo np wygrajmy 1/2/3 mecze więcej i wygrajmy PL. ALbo np nie kompromitujmy się w FA Cup co roku. Wybierz jedno, obojętnie mi które

Damper komentarzy: 341102.05.2025, 13:25

@Mastec30 napisał: "@Damper napisał: "Skoro wg niektórych na koniec liczy się tylko puchar (nawet podrzędny"

Nie ma czegoś takiego jak podrzędny dla klubu który od 5 lat nic nie wygrał a wydał blisko miliard"


No dobra, to przegrajmy kilkanaście razy w sezonie, żeby mieć potem szanse zdobyć Ligę Europy, albo Ligę Konferencji.

Mastec30 komentarzy: 855802.05.2025, 13:22

@Damper napisał: "Skoro wg niektórych na koniec liczy się tylko puchar (nawet podrzędny"

Nie ma czegoś takiego jak podrzędny dla klubu który od 5 lat nic nie wygrał a wydał blisko miliard

ksowa90 komentarzy: 172802.05.2025, 13:21

@Rynkos7: no ale jak takie United wygra to gra w LM i już inaczej będą patrzeć potencjalni nowi gracze na przyjcie do tego grajdolka

Mastec30 komentarzy: 855802.05.2025, 13:21

@adek504 napisał: "To był jedynie jeden z argumentów, wiadomo że każdy ma co innego w głowie, ale nie przekonujesz największych piłkarzy tym że zdobywasz Carabao albo fa Cup, tylko tym że rok rocznie walczysz o mistrzostwo i LM i oczywiście że chcemy być tymi najlepszymi i do nich mierzyć i w takim wypadku przede wszystkim musisz wygrywać LM i PL, a pozostałe puchary to są raczej dodatki, a nie główne kąski"

No i dalej kręcisz ten 1 argument jakby pomijając to co napisałem. Jak chcesz być najlepszy to nie możesz wiecznie odpadać ze wszystkich pucharów obojętnie czy to ten ważny czy mniej ważny bo porażka w rywalizacji zawsze zostaje w głowie. Może wygranym Carabao nie przekonasz ale przegranym dwumeczem w słabym stylu zniechęcisz. I tak się kręcimy od 5 lat przy przegranych dwumeczach albo ligach o 1/2/3 mecze

Damper komentarzy: 341102.05.2025, 13:21

Skoro wg niektórych na koniec liczy się tylko puchar (nawet podrzędny) to nie powinna was w ogóle interesować gra w trakcie sezonu, a jednak ciągle na nią narzekacie. Nie liczy się to które miejsce zajmujemy, jak daleko zachodzimy, ile punktów zdobywamy, tylko to, że nie zdobędziemy trofeum. Będziecie się pewnie żalić, że Newcastle, Chelsea czy Spurs zdobędą podrzędny puchar, jednocześnie mówiąc o regresie Arsenalu, bo zamiast 2 miejsca w lidze zajmiemy2 miejsce w lidze, a zamiast ćwierćfinału LM, osiągniemy co najmniej półfinał LM.

adek504 komentarzy: 121102.05.2025, 13:17

@Mastec30 napisał: "pierwsze nie do końca wiesz co nim będzie kierowało. A po drugie jeżeli założymy że ambicja sportowa nim kieruje to chyba nie powiesz że przegrywanie w pucharach ale za to bycie na 2 miejscu w PL kogokolwiek na najwyższym poziomie satysfakcjonuje ? Może sam puchar Carabao dla piłkarza nie będzie miał najwyższego priorytetu ale już porażka w dwumeczu w półfinale nie strzelając nawet gola to już ujma. A nie każdy piłkarz będzie zawsze patrzył na siebie, że przegraliśmy bo bylem niewystarczająco dobry. Większość po iluś tam porażkach powie w końcu, że tu przegrywam to ide gdzie indziej. Z perspektywy kibiców którzy pamiętają chude lata 2 miejsce w PL czy tam 1/4 w LM to fajne przygody (teraz 1/2) ale to nie są sukcesy dla tych najlepszych. Jak chcemy być najlepsi to nie możemy się tym zadowalać"

To był jedynie jeden z argumentów, wiadomo że każdy ma co innego w głowie, ale nie przekonujesz największych piłkarzy tym że zdobywasz Carabao albo fa Cup, tylko tym że rok rocznie walczysz o mistrzostwo i LM i oczywiście że chcemy być tymi najlepszymi i do nich mierzyć i w takim wypadku przede wszystkim musisz wygrywać LM i PL, a pozostałe puchary to są raczej dodatki, a nie główne kąski

Mastec30 komentarzy: 855802.05.2025, 13:14

@adek504 napisał: "Co do pucharów krajowych, fajnie je zdobyć, ale one nie mają realnego wpływu na to żeby przekonać jakiś piłkarzy do zostania w klubie, taki Saliba nie powie że zostaje tu bo wygrał FA Cup"

Po pierwsze nie do końca wiesz co nim będzie kierowało. A po drugie jeżeli założymy że ambicja sportowa nim kieruje to chyba nie powiesz że przegrywanie w pucharach ale za to bycie na 2 miejscu w PL kogokolwiek na najwyższym poziomie satysfakcjonuje ? Może sam puchar Carabao dla piłkarza nie będzie miał najwyższego priorytetu ale już porażka w dwumeczu w półfinale nie strzelając nawet gola to już ujma. A nie każdy piłkarz będzie zawsze patrzył na siebie, że przegraliśmy bo bylem niewystarczająco dobry. Większość po iluś tam porażkach powie w końcu, że tu przegrywam to ide gdzie indziej. Z perspektywy kibiców którzy pamiętają chude lata 2 miejsce w PL czy tam 1/4 w LM to fajne przygody (teraz 1/2) ale to nie są sukcesy dla tych najlepszych. Jak chcemy być najlepsi to nie możemy się tym zadowalać

Marzag komentarzy: 43578 newsów: 102.05.2025, 13:08

@Ashburton napisał: "Że niby umniejszam?
No to zobaczmy naszą pozycję w tabeli i wyniki ostatnich meczów."

2 miejsce w najsilniejszej lidze na świecie, rzeczywiście fatalna ta pozycja.

Rynkos7 komentarzy: 807002.05.2025, 13:07

Jeżeli ktoś już bierze pod uwagę Ligę Europy i fakt, że ktoś z dwójki United/Spurs może go zdobyć to weźcie pod uwagę fakt, że kiedyś zespoły z Ligi Mistrzów „spadały” do Ligi Europy i te trofeum było warte znacznie więcej niż jest teraz. Liga Europy obecnie jest warta tyle co pierwsza edycja Ligi Konferencji.

Ashburton komentarzy: 463702.05.2025, 12:58

@ozzy95: Nie, nie sądzę tak.
Fakty są takie
-nie jesteśmy faworytem w tym dwumeczu, co pokazał pierwszy mecz.
-real madryt jest w kryzysie i jedzie dalej na fejmie.
Że niby umniejszam?
No to zobaczmy naszą pozycję w tabeli i wyniki ostatnich meczów.
Nie jesteśmy faworytem, a psg gra lepiej, i na dodatek u siebie.

Theo10 komentarzy: 879502.05.2025, 12:45

*******enie o tym LE, LK czy krajowych pucharach myszki miki.
Przecież to nikogo nie interesuje - liczy się tylko liga i LM. Reszta to puchary na otarcie łez.

Skoro chcemy zazdrościć United/Spurs triumfu w LE, to równie dobrze możemy zazdrościć Birmingham triumfu League 1 z rekordem punktowym.

Tutaj z jeden strony jest wielki lament jak ktoś inny wygrywa Carabao Cup, FA Cup czy jakieś LE, ale jednocześnie są podnoszone argumenty, że Mikel jeszcze nic nie wygrał, bo to FA Cup które zdobył w pierwszym sezonie nikogo tu nie satysfakcjonuje i każdy chce PL/LM. XD
Trochę hipokryzja.

adek504 komentarzy: 121102.05.2025, 12:37

@miki9971 napisał: "Argument z dupy, biorąc pod uwagę - że takie City, Chelsea, Liverpool w Lidze Mistrzów zagra. Ale rozumiem, trzeba napisać komentarz biorąc pod uwagę tylko marny w tym sezonie United ;)"

Chelsea po pierwsze niewiadomo, że zagra w LM, po drugi rok temu było jacy to ciency że grają tylko w LK, a teraz nagle fajnie bo wygrają europejskie trofeum

Liverpool rzeczywiście jeżeli nie wygramy LM to zrobi lepszy sezon od nas, ale pytanie czy City?
Przecież teraz jakbys zapytał kibiców City czy wola finał FA Cup czy być w półfinale LM nawet mając już ta porażkę 1:0 to każdy by Ci odpowiedział że wolą LM

A u nas jak zwykle zawsze wszędzie lepiej tylko nie u nas, zacznijmy się wreszcie szanować jako kibice Arsenalu

Garfield_pl komentarzy: 3643702.05.2025, 12:36

@Jogurt napisał: "Wogole co myślicie o Rodrygo z realu?
Tak naprawdę on gra jako PS z musu, bo przed nim na LS jest Vini lub Mbappe. Cena wg mnie jest zawyżona (pewnie głównie przez to, że gra w Madrycie), ale zamiast Martinelliego chyba by się nadał."

Ja bym go zobaczył chętnie na LS w AFC, ale zależy jakie pieniądze trzeba dac

Garfield_pl komentarzy: 3643702.05.2025, 12:36

@Alffik napisał: "Jedyne co Maciak powiedział to to, że szanuje pewną CECHĘ Putina, a nie jego samego, więc jak dla mnie, reakcja mocno przesadzona."
Powiedział że szanuje jeszcze na debacie ostatniej, w kanale zero w zasadzie to potwierdzil. Reakcja jedyna słuszna.

ozzy95 komentarzy: 2571 newsów: 102.05.2025, 12:34

@Ashburton napisał: "I po co ta hiperbola? Ja tu nie widzę nikogo kto by mówił o poddaniu się."

no bo to hiperbola, więc przesadzam.

No jak tak oprawić w # stronę od wczoraj to dominuje #bekaznasbedzie#inniwygrywajątrofea#amynie. No to już takie mentalne przygotowanie na porażkę imo, albo stawianie się już w roli przegrywa, nie sądzisz?

miki9971 komentarzy: 7596 newsów: 202.05.2025, 12:29

@adek504 napisał: "Czyli ambitniejsze jest wygranie czegoś w słabszej lidze niż udział w mocniejszej, przecież to już samo w sobie się wyklucza"

Argument z dupy, biorąc pod uwagę - że takie City, Chelsea, Liverpool w Lidze Mistrzów zagra. Ale rozumiem, trzeba napisać komentarz biorąc pod uwagę tylko marny w tym sezonie United ;)

Ashburton komentarzy: 463702.05.2025, 12:19

@ozzy95: I po co ta hiperbola? Ja tu nie widzę nikogo kto by mówił o poddaniu się.

KapitanJack10 komentarzy: 6191 newsów: 402.05.2025, 12:18

@Mastec30 napisał: "My nie wygrywamy żadnych pucharów ale będziemy tymi teoretycznie mniej ważnymi gardzić (tj LE, FA Cup, Carabao)"
Z jednej strony masz rację, a z drugiej załóżmy, że MU wygrywa Ligę Europy. Czy w przyszłym sezonie mają jakiekolwiek szansę na wygranie Ligi Mistrzów? Chyba nawet najbardziej zagorzali kibice w to nie wierzą. Natomiast w LE mają szansę jak najbardziej, no bo dziwne, żeby obrońca tytułu miał myśleć inaczej.

I teraz wyobraź sobie teoretyczną sytuację, że za wygranie LE klub może wybrać, czy zagra w przyszłym sezonie w LE czy w LM. Myślisz, że jakikolwiek kibic United wybrałby Ligę Europy, bo są większe szanse na tryumf?

Nie rezygnujesz z występu na Olimpiadzie, żeby wygrać Mistrzostwa Podkarpacia, nawet jak nie masz większych szans na dobry wynik.

ozzy95 komentarzy: 2571 newsów: 102.05.2025, 12:17

Sezon się jeszcze nie skończył, jest jeszcze rewanż w Paryżu, czy komentujący sugerują, że już jednak nie ma sensu i lepiej oddać walkowerem po potężnej zaliczce PSG z pierwszego meczu?

Alffik komentarzy: 113102.05.2025, 12:15

@Garfield_pl napisał: "To co trzeba było, ośmieszył ruskiego typa i nie dał szerzyć ruskiej propagandy:) prawidłowo. Co prawda liczyłem że może go wypunktuje, ale z drugiej strony część mało ogarniętych ludzi zawsze mogłaby typowi uwierzyć że putin to biedny, prześladowany, niewinny typ i w ogóle gołąbek pokoju xD"
Jedyne co Maciak powiedział to to, że szanuje pewną CECHĘ Putina, a nie jego samego, więc jak dla mnie, reakcja mocno przesadzona.

Jogurt komentarzy: 230202.05.2025, 12:14

@Ashburton napisał: "@Jogurt: A czy on jest dużo lepszy niż Martinelli, że taka zamiana coś by dała?"
Właśnie ciężko powiedzieć, skoro nie gra na swojej pozycji.
Wbrew pozorom kto tam na LS jest dostępny poza pilkarzami z Baynernu (rzekomo)?

adek504 komentarzy: 121102.05.2025, 12:11

@Mastec30 napisał: "Wygrywanie trofeum nie byłoby pójściem w dobrym kierunku ale to co robimy teraz czego efektem jest nie wygrywanie niczego to pójście w dobrym kierunku ? Ja nie wiem czy ty siebie czasami słyszysz. My nie wygrywamy żadnych pucharów ale będziemy tymi teoretycznie mniej ważnymi gardzić (tj LE, FA Cup, Carabao) bo celujemy w te ważniejsze których też nie zdobywamy."

Ja nimi nie gardzę i nie mówię, że jakbyśmy je zdobyli to bym się nie cieszył, ale zastanów się nad tymi pucharami

LE - teraz żeby w niej grać musisz zająć odpowiednio niskie miejsce w lidze (nie ma już spadków z LM), co oznacza że byłeś za słaby w lidze na grę w LM i w ogóle na walkę o mistrza, przypomnij sobie lata gdzie marzyliśmy żeby tylko zagrać w LM, a teraz nagle LE fajna
Jeżeli byśmy tam grali to wiadomo że warto byłoby ją wygrać, ale sama gra w niej oznacza że byłeś na coś za słaby

Co do pucharów krajowych, fajnie je zdobyć, ale one nie mają realnego wpływu na to żeby przekonać jakiś piłkarzy do zostania w klubie, taki Saliba nie powie że zostaje tu bo wygrał FA Cup, tylko LM i PL się liczy, a jednak jak ktoś widzi że co roku mocno walczymy o te puchary to może zdecydować się na Arsenal

Co więcej przez lata mieliśmy to FA Cup, a w lidze w LM była lipa, ja już wolę ta walkę o mistrza i półfinał LM gdzie cały świat się zachwycał Arsenalem jak obnażyli Real niż drżenie o top 4 i pocieszenie się FA Cup, jak zaczniemy wygrywać wreszcie te najważniejsze trofea to wtedy trzeba robi wszystko żeby zdobywać potrójne korony/poczwórne pokorny i ścigać się z rekordami, a narazie to jedyne co może uwieńczyć ten projekt to LM albo PL

Ashburton komentarzy: 463702.05.2025, 12:10

@Jogurt: A czy on jest dużo lepszy niż Martinelli, że taka zamiana coś by dała?

Damper komentarzy: 341102.05.2025, 12:10

To jest też jakiś rodzaj abstrakcji, że będąc w półfinale LM, świeżo po zwycięstwie na Bernabeu i wyeliminowaniu Realu Madryt, mając jedną bramkę straty przed półfinałowym rewanżem rozprawiamy co będzie jeśli w przyszłym sezonie czegoś nie wygramy. Niektórzy zachowują się tak, jakby już się poddali i nie wierzyli, że możemy wygrać rewanż w Paryżu. I patrzycie jeszcze z zazdrością na zmagania zespołów, które mają po 30 punktów straty do waszego zespołu. Niesamowite.

Jogurt komentarzy: 230202.05.2025, 12:09

Wogole co myślicie o Rodrygo z realu?
Tak naprawdę on gra jako PS z musu, bo przed nim na LS jest Vini lub Mbappe. Cena wg mnie jest zawyżona (pewnie głównie przez to, że gra w Madrycie), ale zamiast Martinelliego chyba by się nadał.

Mastec30 komentarzy: 855802.05.2025, 11:54

@adek504 napisał: ", ale dalej powtarzam że wygrywanie LE czy FA Cup nie oznaczałoby że poszliśmy w dobrym kierunku,"

Wygrywanie trofeum nie byłoby pójściem w dobrym kierunku ale to co robimy teraz czego efektem jest nie wygrywanie niczego to pójście w dobrym kierunku ? Ja nie wiem czy ty siebie czasami słyszysz. My nie wygrywamy żadnych pucharów ale będziemy tymi teoretycznie mniej ważnymi gardzić (tj LE, FA Cup, Carabao) bo celujemy w te ważniejsze których też nie zdobywamy. Tak naprawdę poza 2 x drugim miejscem niczego jeszcze nie osiągnęliśmy i jesteśmy na etapie w którym powinniśmy celować w jakakolwiek puchar. Kilka lat już się zasłaniamy przebudową. Zgadzam sie z Lordem w przyszłym sezonie to powinna być już weryfikacja trenera. Nie ma pucharów to próbujemy czegoś innego

adek504 komentarzy: 121102.05.2025, 11:51

@miki9971 napisał: "Jeżeli ma ambicje, to wypadałoby"

Czyli ambitniejsze jest wygranie czegoś w słabszej lidze niż udział w mocniejszej, przecież to już samo w sobie się wyklucza

Może spadniemy do Championship i zróbmy tam mistrza, przecież puchar to puchar
Albo zagrajmy w LK i ogrywajmy Islandczyków czy Kosowian, a puchar to puchar
To są te ambicje?

Garfield_pl komentarzy: 3643702.05.2025, 11:51

@Armata500: nie napisałem że same boty tam pisały, ale też są możliwe, to samo na Twitterze, wiele kont komentujących powstało kilka dni wcześniej i swoje oburzenie pokazało. Też myślałem że wypunktuje go, ale taka reakcja jak dla mnie też ok, bo nie zasługuje typ na taką publikę i tyle ;) to moje zdanie. A Stanowski ma swój kanał, i może robić tam co chce;) a stracić na tym nie stracił tym bardziej, myślę,że jeszcze zarobił;) ja osobiście uważam, że sianie ruskiego przekazu powinno być ograniczane wszędzie, i nawet kanał takiego maciaka powinien zostać zbanowany, bo to czyste przełożenie narracji ruskiej z cyrylicy na polski , i dlatego nie każdy powinien mieć szansę wypowiedzenia się w szerszych mediach. TVP musi bo jest zobowiązana prawem, kanał zero może robić co chce ;) każdy ma swoje zdanie na ten temat ;)

wojtoraczi komentarzy: 37602.05.2025, 11:50

@arsenallord: najlepiej spaść do Championship i tam wygrać mistrza ligi.

miki9971 komentarzy: 7596 newsów: 202.05.2025, 11:44

@adek504 napisał: "I co w związku z tym?
Przejmujesz się takimi rzeczami?"


Jeżeli ma ambicje, to wypadałoby.

ArsenalChampion komentarzy: 882402.05.2025, 11:41

Moim zdaniem Arsenal powinien w tym sezonie wszystko w lidze juz przegrać na koniec sezonu. Spaść na 7 miejsce, dostać się do ligi konferencji. Bo to jest największa szansa na wygranie europejskiego trofeum, bo po prostu grają tam słabsze zespoły, I wkoncu wygramy trofeum i PRZESTANĄ SIE Z NAS ŚMIAĆ!!!!!!!

adek504 komentarzy: 121102.05.2025, 11:41

@arsenallord napisał: "Nie."

No widzisz sam sobie odpowiedziałeś

@arsenallord napisał: "Jednak cały czas ktoś coś wygrywa a ny nic. Za rok już będę się przejmował bardziej jak sytuacja się powtórzy. Przyszły sezon to być albo nie być dla Artety"

Wiadomo, każdy by chciał żeby te trofea wpadały taśmowo, ale dalej powtarzam że wygrywanie LE czy FA Cup nie oznaczałoby że poszliśmy w dobrym kierunku, a jedynie to że utrzymaliśmy się na poziomie schyłkowego Wengera/Emeryego

Armata500 komentarzy: 4514 newsów: 13002.05.2025, 11:39

@Garfield_pl napisał: "To co trzeba było, ośmieszył ruskiego typa i nie dał szerzyć ruskiej propagandy:)"

To się kogoś takiego po prostu nie zaprasza? Dziwny masz tok rozumowania. Jak nie chcesz z kimś rozmawiać, bo odczuwasz do danej osoby pogardę ze względu na jej poglądy, to zwyczajnie w świecie nie zapraszasz tego człowieka na rozmowę. Przecież to przyniosło odwrotny skutek od zamierzonego. Ja nie mam pojęcia kim jest Maciak i znałem go tylko z tego, że lubi i szanuje Putina. Chciałem posłuchać tego wywiadu, tak jak każdego poprzedniego z kandydatem na prezydenta RP, żeby wyrobić sobie jakieś zdanie, dowiedzieć się czegoś więcej. Liczyłem na to, że Stanowski ładnie wypunktuje gościa i skompromituje go, ale w trakcie rozmowy, a właściwie, że sam gość się ośmieszy. A tak nadal wiem tyle, co wcześniej. Ile nowych osób weszło na kanał YouTube Maciaka, nabija mu teraz wyświetlenia, zasięgi i komentarze, właśnie przez tą akcję na Kanale Zero, żeby czegokolwiek się o typie dowiedzieć? I po co?

To co piszesz, to w ogóle się kupy nie trzyma, bo Kanał Zero przeprowadzał wywiady z wieloma ludźmi z mocno kontrowersyjnymi poglądami i problemu nie było. Sam Stanowski w jednym z wywiadów nie tak dawno powiedział, że jeśli miałby okazję, to porozmawiałby z Putinem, przeprowadziłby z nim wywiad i zapytał o zbrodnie, mordy itd. I nagle z kandydatem na prezydenta RP, gościem, który póki co nie ma żadnych zarzutów, a rozpowiada, że szanuje Putina, porozmawiać nie może? Przecież wiedział, jakie ten typ ma poglądy. Wiedział doskonale, co mu odpowie. Krzysiek od samego początku nie zamierzał przeprowadzić tego wywiadu. Spóźnił się, nie miał laptopa, zadał pytanie, na które odpowiedź była oczywista, bo Maciak powtarzał to wiele razy. I na darmo jechał 400 km, bo postanowiono sobie z niego jaja zrobić. Gościem można gardzić, można nie zgadzać się z poglądami, można z nim jechać, ale była na to okazja w czasie wywiadu. A tak wyszedł też trochę brak szacunku do widzów Kanału Zero, którzy oczekiwali normalnego wywiadu i wypunktowania Maciaka, co Stanowski potrafi doskonale. Wzbudzenie jakiegoś współczucia czy żalu względem gościa, co do którego chyba każdy miał wcześniej negatywne zdanie, to jest naprawdę wyczyn.

Tak się po prostu nie robi i tyle. Czas miał dostać każdy kandydat. A Maciak został celowo upokorzony. Jeszcze to wyciszanie mikrofonu gdy był sam w studiu.

Ja nie lubię Maciaka, brzydzę się jego poglądami, o których zdążyłem usłyszeć, czy to w gdzieś w mediach, czy z jego ust. Na debatach mi się nie podobał. Nie zmienia to faktu, że chciałem posłuchać przynajmniej 2h rozmowy z nim, z czystej ciekawości.

Jako widz Kanału Zero, czuję się oszukany. Tak samo jak widać po komentarzach. I tak, tak, jeszcze powiedz, że to ruskie trolle atakują i boty :D Bo przecież wcale coś takiego nie miało prawa się nie spodobać widzom. Pod każdym popularnym filmem na Kanale Zero są tysiące/dziesiątki tysięcy komentarzy. I akurat negatywne reakcje, akurat pod Maciakiem, są botami xD Tylko dlatego, że ludziom nie spodobało się, że tak potraktowano gościa, jaki by nie był, ponieważ został zaproszony na rozmowę, której nie chciano od początku przeprowadzić. Ludzie czują się po prostu oszukani, tak jak ja. I uważają, tak samo jak ja, że można gardzić czyimiś poglądami, ale można go wysłuchać i wypunktować w normalnej rozmowie, a nie potraktować w taki sposób. No i przede wszystkim komentarze osób wspierających Kanał Zero, czyli co miesiąc przelewających swój ciężko zarobiony hajs by ich ulubiony Kanał mógł się rozwijać, 100% negatywnych komentarzy. No faktycznie, same ruskie trolle i boty tam są, wspierający Kanał Zero. Weź ty się zastanów chłopie czasem...

arsenallord komentarzy: 31207 newsów: 11702.05.2025, 11:33

@adek504: Nie. Jednak cały czas ktoś coś wygrywa a ny nic. Za rok już będę się przejmował bardziej jak sytuacja się powtórzy. Przyszły sezon to być albo nie być dla Artety.

adek504 komentarzy: 121102.05.2025, 11:31

@arsenallord napisał: "Liverpool na ma mistrza, City prawdopodobnie FA Cup, Spurs/United LE, Chelsea LK. Jak nie wygramy LM to będzie z nas polew."

I co w związku z tym?
Przejmujesz się takimi rzeczami?

adek504 komentarzy: 121102.05.2025, 11:30

@Garfield_pl napisał: "ilu z tych widzów pojawiło się w ostatnim czasie;) pamiętaj że boty też istnieją w komentarzach:) bardzo dobrze że gość nie dostał platformy, może w końcu służby się nim tak poza tym zainteresują, no a zaraz zapomni o nim internet też"

Ale Stano z jedną rzeczą strzelił sobie w stopę, wypowiadał się że on nie chce być jak telewizję i u niego każdy będzie mógł się wypowiedzieć, a tu właśnie zrobił to co telewizję
Wiadomo chłop gadał kocopoly i Stano by go zaorał pewnie dużo razy podczas rozmowy, a tak w świat poszło chodliwe info i teraz już 10 razy osób więcej wie kim jest Maciak niż jakby przeprowadził ten wywiad do konca

arsenallord komentarzy: 31207 newsów: 11702.05.2025, 11:30

Liverpool na ma mistrza, City prawdopodobnie FA Cup, Spurs/United LE, Chelsea LK. Jak nie wygramy LM to będzie z nas polew.

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 3.05.2025 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Crystal Palace 23.04.2025 - godzina 21:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool33247279
2. Arsenal331812366
3. Manchester City34187961
4. Nottingham Forest33186960
5. Newcastle331851059
6. Chelsea33169857
7. Aston Villa34169957
8. Bournemouth3313101049
9. Fulham331391148
10. Brighton331212948
11. Brentford331371346
12. Crystal Palace3311111144
13. Everton338141138
14. Manchester United331081538
15. Wolves331151738
16. Tottenham331141837
17. West Ham33991536
18. Ipswich33492021
19. Leicester33462318
20. Southampton33252611
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah2718
A. Isak216
E. Haaland213
B. Mbeumo186
C. Wood183
Y. Wissa163
O. Watkins157
C. Palmer148
Matheus Cunha144
J. Mateta132
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady