Arsenal triumfuje nad West Hamem po dramatycznym finale z VAR

Arsenal triumfuje nad West Hamem po dramatycznym finale z VAR 10.05.2026, 19:54, Patryk Bielski 1207 komentarzy

Arsenal wyszedł zwycięsko z emocjonującego starcia z West Hamem, wygrywając 1:0 dzięki bramce Leandro Trossarda. Ten wynik pozwala Kanonierom utrzymać przewagę w wyścigu o mistrzostwo Premier League. Choć Pep Guardiola liczył na pomoc Młotów, Callum Wilson niemalże wyrównał w doliczonym czasie gry, co mogło przynieść korzyść Manchesterowi City. Jednak po długiej analizie VAR, gol został anulowany z powodu faulu na bramkarzu Arsenalu, Davidzie Raya.

Trossard trafił do siatki na osiem minut przed końcem meczu, co pozwoliło Arsenalowi utrzymać pięciopunktową przewagę nad rywalami i zbliżyć się do pierwszego tytułu mistrzowskiego od 22 lat. Choć poprzednie wizyty na London Stadium kończyły się dla Kanonierów wysokimi zwycięstwami, tym razem spotkanie było znacznie trudniejsze i może okazać się kluczowe w końcówce sezonu.

Przed Arsenalem już tylko dwa mecze: domowe starcie że zdegradowanym Burnley oraz wyjazd do Crystal Palace, które będzie miało na uwadze finał Ligi Konferencji z Rayo Vallecano trzy dni później.

Dla West Hamu sytuacja jest diametralnie inna. Potrzebując zwycięstwa, by wydostać się ze strefy spadkowej, Młoty znalazły się cztery punkty za Tottenhamem. Co ciekawe, Koguty będą wyjątkowo cieszyć się z triumfu Arsenalu, zwłaszcza jeśli pokonają Leeds w poniedziałkowym meczu.

Leandro TrossardRaport pomeczowyWest Ham autor: Patryk Bielski źrodło: standard.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
VecnaBaby_ komentarzy: 2113.05.2026, 14:49

@adek504 napisał: "A skąd taka pewność?"

A śledzisz co się dzieje na bieżąco?
Zubimendi nie ma tego rozegrania i umiejętności radzenia sobie z pressingiem na szóstkę. Ma swoje atuty i zbierze na przestrzeni całego sezonu sporo minut, ale już nie będzie kluczową postacią, a zawodnikiem szerokiej kadry.

aguero10 komentarzy: 953013.05.2026, 14:49

Chelsea prowadzi rozmowy z Alonso . Hiszpan znowu po 6 miesiącach bedzie bez pracy xd

Be4Again komentarzy: 630413.05.2026, 14:48

@Nicsienieda napisał: "peak IMO wyższy niż peak Zubiego z początku sezonu."

W życiu Barbary, wrzuciłem poniżej staty z TP z sezonu 24/25 i Zubiego z 25/26. Hiszpan praktycznie w każdym aspekcie lepszy od Ghańczyka. @Nicsienieda napisał: "Nie bez powodu Skelly wygryzł Zubiego,"

MLS nikogo nie wygryzł, po prostu Zubi został przez Mikela zajechany jak koń na westernie. Chłop już w marcu pobił rekord występów z RS, przyszedł z lajtowej LL gdzie jest o wiele mniej meczy i gra się co 6-7 dni, a nie co 3 jak na wyspach i po prostu fizycznie wysiadł. Przypominam, że jeszcze 15.04 zgarniał nagrodę MOTM za spotkanie z Sportingiem.

VecnaBaby_ komentarzy: 2113.05.2026, 14:47

Raya
Ortega
Setford

Timber
Palestra
Saliba
Mosquera
Gabriel
Gąsiorowski
Calafiori
Hincapie

Rice
Zubimendi
Lewis-Skelly
Mathesu Fernandes
Merino
Eze
Odegaard

Saka
Maudeke
Dowman
Gyokeres
Havertz
Barcola
Godts

adek504 komentarzy: 476813.05.2026, 14:46

@VecnaBaby_ napisał: "Zubi spoko, ale w nowym sezonie będzie raczej zmiennikiem, a nie pierwszoplanową postacią."

A skąd taka pewność?

VecnaBaby_ komentarzy: 2113.05.2026, 14:43

Zubi spoko, ale w nowym sezonie będzie raczej zmiennikiem, a nie pierwszoplanową postacią.

Nicsienieda komentarzy: 3614 newsów: 113.05.2026, 14:40

@Be4Again napisał: "Przecież on poszedł do słabego Villareal i na doopie usadził go 37 letnie Parejo..."
Przecież piszę, że wolę Zubiego niż Parteya, już w tej chwili, a szczególnie długoterminowo, bo liczę na odzyskanie formy. Partey już teraz się skończył, po kontuzjach i chyba słabej dyscyplinie, nie tylko pozaboiskowej, to wrak człowieka, ale jego peak IMO wyższy niż peak Zubiego z początku sezonu. Nie bez powodu Skelly wygryzł Zubiego, gość jest w takiej formie, że go El Neny niszczy kreatywnością.

Dominik17 komentarzy: 316813.05.2026, 14:38

Przeglądam noclegi w Budapeszcie, tych ludzi chyba poje**** XD

VecnaBaby_ komentarzy: 2113.05.2026, 14:38

Zresztą jak wygramy oba puchary, to trzeba okazać pełne zaufanie do letnich decyzji Mikela i Berty.

markiz0 komentarzy: 89713.05.2026, 14:37

Panowie, trzymamy dzisiaj kciuki za Crystal Palace. Jezeli wywalcza chocby remis, to nastepnym meczem mozemy zagwarantowac sobie tytul i w 38 kolejce odpoczac przed meczem z PSG. Jezeli tak bedzie, to 24 maja dostaniemy mecz rezerw Crystal Palace vs Arsenal, bo oni maja final 27, a my 30.

Damper komentarzy: 524813.05.2026, 14:37

When Mikel Arteta returned to Arsenal six years ago, he installed a Premier League trophy at the training ground which would light up only when his team became Premier League champions.

The Gunners are now just two wins away from making it happen.

Ciężka praca, konsekwencja, wiara, systematyczny progres.

VecnaBaby_ komentarzy: 2113.05.2026, 14:37

@ozzy95 napisał: "@Be4Again napisał: "Po tym jak zaczął spisywać się MLS to raczej nie spodziewałbym się wielkiego wzmocnienia pozycji 6/8. Inwestycje pójdą w ofensywę i boki obrony.

LO: Maxi Araujo
PO: Wesley
LS: Mika Godts fajny, ale to nie zawodnik na pierwszy skład raczej. Jak odejdzie duet Tross+GM musi przyjść top i do tego ten Mika
SPO: Pojawiają się informacje o Rogersie z AV i Brandtcie za free z BVB
ST: Kofane/Esposito"

jestem w stanie się założyć, że z tej listy nie przyjdzie żadne nazwisko :D LO? Przecież my wykupujemy Hincapie latem, zdaje się że wielu zapomina tez o tym, dopiero będziemy go amortyzować i płacić ratę. Mieliśmy wypo, więc wchodziła tylko kwestia opłaty za nie. Mielibyśmy kolejnego ściągnąć mając w odwodzie jeszcze Calafioriego? :D Żadnego SPO czy napastnika nie będzie. Przyjdzie pewnie jedno mocne nazwisko na LS, odejdzie ktoś z dwójki Tross/Gabi. Coraz bardziej wierzę w to, że Ben będzie wypychany, więc przyjdzie też ktoś do rotacji z Timberem na PO. No i jakaś tania albo obiecująca opcja na środek pomocy. Tyle."


Dokładnie, odejdzie White i przyjdzie młody zdolny na PO - widzę tu Palestrę albo ewentualnie Kayode, bo Livramento jest dość szklany i nie możemy z nim ryzykować, a jego cena będzie dużo wyższa. Zresztą Newcastle nie sprzeda teraz połowy składu w jedno okno.
Poza tym na pewno nowy LS za jednego z naszych, jakieś jedno uzupełnienie do środka pola i ewentualnie młody lewonożny stoper.

Be4Again komentarzy: 630413.05.2026, 14:34

@ozzy95 napisał: "Przecież my wykupujemy Hincapie latem, zdaje się że wielu zapomina tez o tym, dopiero będziemy go amortyzować i płacić ratę. Mieliśmy wypo, więc wchodziła tylko kwestia opłaty za nie. Mielibyśmy kolejnego ściągnąć mając w odwodzie jeszcze Calafioriego?"

Po pierwsze Hincapie to ŚO grający z konieczności na LO. Po drugie Kalafior co sezon ma szpital i co jak wypadnie w tym samym czasie GM6? Hincapie dwie pozycje obskoczy przez miesiąc czy znowu będziemy cofać MLS? Zresztą już źródła powiązane z AFC podawały, że dwóch bocznych obrońców to priorytet na lato.

VecnaBaby_ komentarzy: 2113.05.2026, 14:34

@Be4Again napisał: "Kalafior na wiecznej apteczce, a Hincapie to ŚO grający z konieczności na LO. W szerszej perspektywie to backup GM6. W tym sezonie mieliśmy masę szczęścia, że GM i Willy grają praktycznie wszystko od deski do deski. Przyszły sezon może już tak nie wyglądać. Wypadnie nie daj boże GM6 i jak co sezon Kalafior i sam Hincapie tego nie ogarnie..."

Gościu, gdzie Ty widzisz Hincapie na ŚO? xD
To jest fizyczny i agresywny LO.
Na backup Gabriela szukamy wysokiego rozgrywającego stopera.

adek504 komentarzy: 476813.05.2026, 14:33

@Placio napisał: "Partey byl u nas zdecydowanie lepszy niż Zubi. To ten drugi jest głównym powodem naszej słabej gry. Jakoś z MLSem da sie popchnąć pilke do przodu a nie wiecznie odgrywać? Jezeli ktos uwaza ze ten transfer tk upgrade to naprawde nie oglada spotkan.."

To Ty chyba tym komentarzem pokazujesz że nie oglądasz spotkań, albo Twoja pamięć nie sięga dłużej niż 2 tygodnie

Przy całej sympatii z MLS to był jedynie mecz z Fulham i z Atletico który był bardzo ważny, ale sam w sobie nie był najładniejszym meczem
Z Zubim mieliśmy takie występy jak z Bayernem, Atletico w FL, Interem, AV, Leeds, Sunderlandem itp

Nicsienieda komentarzy: 3614 newsów: 113.05.2026, 14:33

Saliba najlepszy na świecie ŚO

Numer10 komentarzy: 216413.05.2026, 14:26

@Be4Again napisał: "Kalafior na wiecznej apteczce, a Hincapie to ŚO grający z konieczności na LO. W szerszej perspektywie to backup GM6. W tym sezonie mieliśmy masę szczęścia, że GM i Willy grają praktycznie wszystko od deski do deski. Przyszły sezon może już tak nie wyglądać. Wypadnie nie daj boże GM6 i jak co sezon Kalafior i sam Hincapie tego nie ogarnie..."
Mosquera: "- widzisz mje?"

Dzulian komentarzy: 380513.05.2026, 14:24

@MutatedBlueberry napisał: "Nie takim zawodnikom. Oprócz Rice'a, czy Rayi nie mamy zbyt wielu world classów w drużynie,"

Saliba i Gabriel to są world class obrońcy od 3 sezonów. 3 rok z rzędu najlepsza defensywa w lidze. Najlepsza defensywa w Lidze Mistrzów.

Nie ma dzisiaj obrońcy na świecie, którego bym zamienił za Salibe do naszego składu.

Be4Again komentarzy: 630413.05.2026, 14:20

@VecnaBaby_ napisał: "LO to już mamy wystarczające - Cala i Piero to super para."

Kalafior na wiecznej apteczce, a Hincapie to ŚO grający z konieczności na LO. W szerszej perspektywie to backup GM6. W tym sezonie mieliśmy masę szczęścia, że GM i Willy grają praktycznie wszystko od deski do deski. Przyszły sezon może już tak nie wyglądać. Wypadnie nie daj boże GM6 i jak co sezon Kalafior i sam Hincapie tego nie ogarnie...

Damper komentarzy: 524813.05.2026, 14:18

@Placio: Tak, a Saka powinien siedzieć kosztem Madueke.

Placio komentarzy: 317113.05.2026, 14:15

Partey byl u nas zdecydowanie lepszy niż Zubi. To ten drugi jest głównym powodem naszej słabej gry. Jakoś z MLSem da sie popchnąć pilke do przodu a nie wiecznie odgrywać? Jezeli ktos uwaza ze ten transfer tk upgrade to naprawde nie oglada spotkan..

MutatedBlueberry komentarzy: 81013.05.2026, 14:11

@losnumeros napisał: "to tym bardziej stać nas na Valverde który swoje wniesie do gry."
Nie stać nas na jakiegoś płaczka z Realu, który zacznie rozwalać szatnię po przyjściu. Nie takim zawodnikom. Oprócz Rice'a, czy Rayi nie mamy zbyt wielu world classów w drużynie, ale właśnie tym, że drużyna to drużyna, zaszliśmy tak daleko w tym sezonie.

ozzy95 komentarzy: 3619 newsów: 113.05.2026, 14:10

@Be4Again napisał: "Po tym jak zaczął spisywać się MLS to raczej nie spodziewałbym się wielkiego wzmocnienia pozycji 6/8. Inwestycje pójdą w ofensywę i boki obrony.

LO: Maxi Araujo
PO: Wesley
LS: Mika Godts fajny, ale to nie zawodnik na pierwszy skład raczej. Jak odejdzie duet Tross+GM musi przyjść top i do tego ten Mika
SPO: Pojawiają się informacje o Rogersie z AV i Brandtcie za free z BVB
ST: Kofane/Esposito"


jestem w stanie się założyć, że z tej listy nie przyjdzie żadne nazwisko :D LO? Przecież my wykupujemy Hincapie latem, zdaje się że wielu zapomina tez o tym, dopiero będziemy go amortyzować i płacić ratę. Mieliśmy wypo, więc wchodziła tylko kwestia opłaty za nie. Mielibyśmy kolejnego ściągnąć mając w odwodzie jeszcze Calafioriego? :D Żadnego SPO czy napastnika nie będzie. Przyjdzie pewnie jedno mocne nazwisko na LS, odejdzie ktoś z dwójki Tross/Gabi. Coraz bardziej wierzę w to, że Ben będzie wypychany, więc przyjdzie też ktoś do rotacji z Timberem na PO. No i jakaś tania albo obiecująca opcja na środek pomocy. Tyle.

Dziadyga komentarzy: 1284413.05.2026, 14:10

Oczywiście,że Tomek lepszy od Zubimendiego w większości aspektów,a,że teraz gra jak np oldboy w Villareal czy innej Lechii Gdańsk to nie bardzo nas to obchodzi.

Be4Again komentarzy: 630413.05.2026, 14:08

@arsenallord napisał: "Ale nikt nie mówi, że Partey jest fantastyczny teraz. Każdy widzi jego zjazd. Chodzi o przygodę w Arsenalu gdzie według mnie oczywiście był zdecydowanie lepszy niż jest na ten moment Zubimendi. Hiszpan oczywiście ma jeszcze czas bo to jego pierwszy sezon, ale stricte w tym sezonie jest słabszy względem TP z ubiegłego."

Absolutnie nie i jeżeli nie widzisz tego gołym okiem to podstawowe statystyki to po prostu potwierdzają.

Martin Zubimendi (projected 2025/2026) offers superior defensive consistency, passing accuracy, and tactical discipline, making him a younger, more durable alternative to Thomas Partey (2024/2025). While Partey offers higher physicality and elite progressive play, Zubimendi is viewed as the superior long-term fit for a controlled, high-possession
Defensive Reliability: Zubimendi shows stronger positional awareness, with superior interceptions and aerial win rates, while Partey is often more effective in winning individual duels but can be caught out of position.Passing & Control: Zubimendi typically boasts higher passing accuracy and better composure under pressure, often cited as a "calmer" presence in building play compared to Partey's more direct approach.Physicality & Style: Partey is more physically dominant and adept at driving forward, while Zubimendi relies on intelligence and interception-based defending.Availability: Zubimendi is viewed as more durable and in his prime compared to the 31-year-old Partey.Ultimately, Zubimendi is considered an upgrade for a structured system requiring high-percentage passing and positional security, whereas Partey provides more raw, aggressive defensive output

Damper komentarzy: 524813.05.2026, 14:07

@krzykus1990 napisał: "Wiadomo coś kiedy Timber wraca ?"

Nie i zapewne do końca nie będzie wiadomo. To walka z czasem czy zdoła wrócić na finał czy nie. Bo wcześniej to na pewno nie wróci.

losnumeros komentarzy: 1692513.05.2026, 14:07

Jeśli stać nas płacić Haverztowi 280 tysięcy ( niby nawet więcej), to tym bardziej stać nas na Valverde który swoje wniesie do gry. W sumie nawet nie wiedziałem że Haverzt jest tylko rok młodszy od Gyokeresa. Cena i tygodnikowa ( wiadomo podwyżki) która zapłaciliśmy za Niemca nie jest adekwatna do jego gry w zespole

VecnaBaby_ komentarzy: 2113.05.2026, 14:06

Dziś wszyscy trzymamy kciuki za Palace. Z Burnley kończymy sezon i pełne skupienie na finale.

krzykus1990 komentarzy: 754013.05.2026, 14:04

Wiadomo coś kiedy Timber wraca ?

VecnaBaby_ komentarzy: 2113.05.2026, 14:03

@Be4Again napisał: "Po tym jak zaczął spisywać się MLS to raczej nie spodziewałbym się wielkiego wzmocnienia pozycji 6/8. Inwestycje pójdą w ofensywę i boki obrony.

LO: Maxi Araujo
PO: Wesley
LS: Mika Godts fajny, ale to nie zawodnik na pierwszy skład raczej. Jak odejdzie duet Tross+GM musi przyjść top i do tego ten Mika
SPO: Pojawiają się informacje o Rogersie z AV i Brandtcie za free z BVB
ST: Kofane/Esposito"


LO to już mamy wystarczające - Cala i Piero to super para.
Btw, gdzie tam zmieścisz kolejną dziewiątkę, trzecią opcją zawsze może być Merino w ostateczności. Chyba, że widzisz sprzedaż Kaia lub Viktora, ale imo to nie ma sensu.

VecnaBaby_ komentarzy: 2113.05.2026, 13:59

@arsenallord napisał: "Po co sprzedawać Kepe? Jest już sprawdzony, zgadza się na ławkę to bez sensu mieszać.
Wchodzenie w sezon z lewą stroną Godts + Martinelli? Samobójstwo. Chciałbym Godtsa, ale żeby walczył o pozycję z Barcola np. Odświeżyć całkowicie LS.
Wharton/Anderson/Tonali ok ale Fernandes przy takich nazwiskach to zła opcja.

Ogólnie Godts, Palestra, Fernandes,, Gąsiorowski to jakbym nie wiedział to pomyślał, że to okienko transferowe Evertonu a nie mistrza Anglii i finalisty a może zdobywcy LM"


Godts to profil Trossarda. Techniczny skrzydłowy, mielibyśmy fajny balans na lewej stronie - jeden technician i jeden runner. Ma dobre liczby w tym sezonie, byłby dostępny i chce do nas przyjść, ale wiadomo to tylko liga holenderska, więc jakiś znak zapytania oczywiście jest.
No Barcola/Diomande + Godts wygląda idealnie na papierze, ale wątpie w przyjście dwóch na raz w jednym oknie.
Matheus Fernandes to taka bardziej budżetowa opcja, mega wszechstronny, jeśli wierzymy w MLS, to niekoniecznie trzeba aż rozbijać bank. Jeszcze mówi się o tym Froholdzie z Porto, też chyba podobny Rice'owy profil piłkarza. Zobaczymy po sezonie, zależy jak Mikel widzi ten środek. Co z rolą Zubiego, MLS'a czy Odegaarda.
No może i zostać Kepa, w sumie racja, ale dał dupy konkretnie w pucharach, jak dostał szansę. Chociaż mi to ten EFL lata koło wuja, więc...
Na PO jest też kilka opcji, jeszcze ten Kayode z Brentford albo Livramento, ale u niego zdrowie stoi pod dużym znakiem zapytania, a nie wiem, czy nie mamy już za dużo szklanek, tym bardziej, że cena pewnie nie byłaby niska.

Be4Again komentarzy: 630413.05.2026, 13:59

@ozzy95 napisał: "Tonali lub Wharton to wydatek rzędu 80-100 mln. Nie wierzę. Tak na trzeźwo to na 6 mamy Zubi/Norgaard/Rice ew. A na 8 Rice/MLS/Merino. Norgaard raczej zostanie odpalony i tutaj może ktoś wskoczyć. Tylko no właśnie... czy Arteta ma w planie odsunąć na boczny tor Zubiego i ściągnąć mega głośne nazwisko na pozycję 6? Nie sądzę. Za Norgaarda przyjdzie ktoś o profilu Jorginho - czyli de facto tym kim miał być Duńczyk :D - albo jakiś młody wilk, nieoczywiste nazwisko z innej ligi."

Po tym jak zaczął spisywać się MLS to raczej nie spodziewałbym się wielkiego wzmocnienia pozycji 6/8. Inwestycje pójdą w ofensywę i boki obrony.

LO: Maxi Araujo
PO: Wesley
LS: Mika Godts fajny, ale to nie zawodnik na pierwszy skład raczej. Jak odejdzie duet Tross+GM musi przyjść top i do tego ten Mika
SPO: Pojawiają się informacje o Rogersie z AV i Brandtcie za free z BVB
ST: Kofane/Esposito

arsenallord komentarzy: 34149 newsów: 11713.05.2026, 13:52

@Damper napisał: "Myślę, że oceniasz na podstawie bieżącej formy. Porównujesz najsłabszą wersję Zubiego, z najlepszą Parteya."

Całościowo na sezon patrzę. Zubi świetny start i fatalna końcówka. Partey cały sezon na stałym i wysokim poziomie.

arsenallord komentarzy: 34149 newsów: 11713.05.2026, 13:51

@Be4Again: Ale nikt nie mówi, że Partey jest fantastyczny teraz. Każdy widzi jego zjazd. Chodzi o przygodę w Arsenalu gdzie według mnie oczywiście był zdecydowanie lepszy niż jest na ten moment Zubimendi. Hiszpan oczywiście ma jeszcze czas bo to jego pierwszy sezon, ale stricte w tym sezonie jest słabszy względem TP z ubiegłego.

Damper komentarzy: 524813.05.2026, 13:50

@arsenallord napisał: "Niestety ale nie ma nawet jednego aspektu piłkarskiego w którym Zubi jest lepszy niż Partey."

Myślę, że oceniasz na podstawie bieżącej formy. Porównujesz najsłabszą wersję Zubiego, z najlepszą Parteya.

arsenallord komentarzy: 34149 newsów: 11713.05.2026, 13:49

@VecnaBaby_: Po co sprzedawać Kepe? Jest już sprawdzony, zgadza się na ławkę to bez sensu mieszać.
Wchodzenie w sezon z lewą stroną Godts + Martinelli? Samobójstwo. Chciałbym Godtsa, ale żeby walczył o pozycję z Barcola np. Odświeżyć całkowicie LS.
Wharton/Anderson/Tonali ok ale Fernandes przy takich nazwiskach to zła opcja.

Ogólnie Godts, Palestra, Fernandes,, Gąsiorowski to jakbym nie wiedział to pomyślał, że to okienko transferowe Evertonu a nie mistrza Anglii i finalisty a może zdobywcy LM

ozzy95 komentarzy: 3619 newsów: 113.05.2026, 13:47

Tonali lub Wharton to wydatek rzędu 80-100 mln. Nie wierzę. Tak na trzeźwo to na 6 mamy Zubi/Norgaard/Rice ew. A na 8 Rice/MLS/Merino. Norgaard raczej zostanie odpalony i tutaj może ktoś wskoczyć. Tylko no właśnie... czy Arteta ma w planie odsunąć na boczny tor Zubiego i ściągnąć mega głośne nazwisko na pozycję 6? Nie sądzę. Za Norgaarda przyjdzie ktoś o profilu Jorginho - czyli de facto tym kim miał być Duńczyk :D - albo jakiś młody wilk, nieoczywiste nazwisko z innej ligi. Ponadto większa głębia na 8 daje możliwość grania Declanem na 6. MLS ponoć od kilku miesięcy był szykowany w treningu na 8...A Arteta kocha Merino, imo Hiszpan to jest jego ulubiony typ zawodnika, łączący inteligencję, pracowitość, profesjonalizm. Założę się, że to trochę przedłużenie jego ręki w szatni i na treningach i też swoje minuty dostanie.

Be4Again komentarzy: 630413.05.2026, 13:46

Jakby Partey był tak dobry jak tutaj opowiadacie to by w wieku 32 lat (dla ŚPD 30-33lata to w sumie prime age) nie siedział na ławce w Villareal tylko grał w Interze, Juve lub Milanie.

Fakt jest taki, że Ghańczyk jest tak fantastyczny, że przegrywa rywalizację o skład z Parejo, który ma 37 lat. On z trudem 900minut uskrobał w tym sezonie gdzie, uwaga, zdobył 0g0a :D Taki to fenomen piłkarski.

Thomas Partey is expected to leave Villarreal CF at the end of the season after the club reportedly decided against extending his stay.

Tak dobry, że go odsyłają z kwitkiem :D

VecnaBaby_ komentarzy: 2113.05.2026, 13:45

Letnie okienko Arsenalu

IN:
LS - Mika Godts
PO - Palestra
ŚP - Wharton/Anderson/Tonali/Matheus Fernandes
LŚO - Yarek Gąsiorowski?
GK - rezerwowy z dobrą grą nogami

OUT: Kepa, White, Norgaard, Trossard, Jesus

arsenallord komentarzy: 34149 newsów: 11713.05.2026, 13:40

Niestety ale nie ma nawet jednego aspektu piłkarskiego w którym Zubi jest lepszy niż Partey. A to co robi teraz w Villarreal nie ma żadnego znaczenia.

Co do Timbera. Mam przeczucie, że poskładają go na finał LM.

Be4Again komentarzy: 630413.05.2026, 13:40

@Mickeylo napisał: "Raczej na odwrót jeśli chodzi o te umiejętności piłkarskie. Jak wrócę z pracy to Ci podeśle porownania defensywne z sezonu Parteya 24/25 i Zubiego z tego sezonu. Zubimendi praktycznie przegrywa z nim w każdym aspekcie. Jeśli chodzi o Podania tak samo."

Key 2024-25 Season Comparison (Approximate Stats)
Passing Accuracy: Zubimendi (~92.5%) outperforms Partey (~85–87%).
Tackles per 90: Zubimendi (~3.5) holds a higher rate than Partey (~2.8).
Tackle Success: Partey boasts a higher success rate on tackles (61.2%) compared to Zubimendi (52.9%).
Defensive Actions: Zubimendi recorded more total clearances and blocks, indicating superior positional protection.
Errors: Zubimendi (3) made one fewer error leading to a shot than Partey (4) in the 2024-25 season.
Physicality: Zubimendi wins a higher percentage of aerial duels (61.7%) compared to Partey (54.2%)

O czym Ty człowieku mówisz? :D

Kredens komentarzy: 441513.05.2026, 13:38

Jakbym miał coś kombinować ze środkiem, to bym sprzedał Merino i brał Whartona, ale raczej ani nie sprzedamy Merino, ani nie kupimy Whartona. Wydaje mi się , że do środka raczej nie dokonamy zakupów w tym sezonie

Numer10 komentarzy: 216413.05.2026, 13:38

@adek504: mnie się wydaje że Liverpool nie doceniał jak wielką rolę grał u nich TAA w rozegraniu. Bez niego zabrakło uruchomienia Salaha, dodatkowego gracza w środku i świetnych przerzutów - McAllister i Szobo są ok, ale to bardziej wyrobnicy niż artyści/kreatorzy. Zamiast dokupić zastępstwo na PO poszli va bank we Frimponga, który jest całkowicie innym typem piłkarza i dodatkowo zupełnie nie sprawdził się w kwestiach defensywnych na poziomie Premier League

Be4Again komentarzy: 630413.05.2026, 13:38

@Nicsienieda: Przecież on poszedł do słabego Villareal i na doopie usadził go 37 letnie Parejo...

Ludzie uspokójcie się.

Kaczaza komentarzy: 801813.05.2026, 13:37

@pioafc: jak dla mnie: James Garner lub Mateus Fernandes

adek504 komentarzy: 476813.05.2026, 13:24

@pioafc: według mnie transfer środka pola to jest kwestia tego czy Arteta wierzy w MLS czy nie, bo jezeli wierzy to chyba nie ma tutaj miejsc na przyjscia

Ewentualnie jeszcze czy wierzy w pełna odbudowę Ode czy chce czegoś nowego

Priorytet to pewnie bedzie LS I do tego PO

pioafc komentarzy: 5855 newsów: 213.05.2026, 13:14

@Damper napisał: "No dokładnie, klub nie rozbije hierarchii płacowej i nie zaryzykuje atmosfery szatni dla transferu zawodnika, wokół którego jest tyle szumu pozaboiskowego, jak dobrym piłkarzem by nie był. Poza tym tak jak mówisz, na niego trzeba byłoby szykować rekord transferowy, a przecież nie pobijemy rekordu transferowego Deca na 28-latka. To zupełnie nie jest nasza polityka."

Jak mamy wydac jakies wieksze pieniadze na srodek pola to:

- Tonali
- Wharton

Zalezy jakiego profilu nam potrzeba

Jak opcja, ktora jest zblizona do Declana: Tonali
Jak szukamy kogos z odrobine lepszym rozegraniem: Wharton

Faze budowy i uzupelniania skladu: floor rising - mamy za soba. Teraz pora na transfery typu: ceiling rising

adek504 komentarzy: 476813.05.2026, 13:09

Swoją drogą ciekawa sprawa, obecnie 2 z 10 najdroższych transferów w historii to transfery LFC z tego sezonu (Wirtz i Isak) dokładając do tego 20 miejsce Ekitike mamy gigantyczne transfery ktore przekładają sie na jeden z najgorszych sezonów LFC w ciągu ostatnich 10 lat

To pokazuje, ze naprawdę trzeba z głową wydawac te pieniadze

Damper komentarzy: 524813.05.2026, 13:07

@coooyg11 napisał: "to Partey grał w pierwszym składzie kiedy gnietliśym Chelsea 6:0, także teoria całkowicie z dupy :)"

A znowu nie było go kiedy miażdżyliśmy wtedy Newcastle, Liverpool, czy jak inne zespoły gnietliśmy po 5-0 (CP, WHU, Burnley, SHU).

adek504 komentarzy: 476813.05.2026, 13:04

@coooyg11 napisał: "czepiając się, najlepszą piłkę w sezonie 23/24 graliśmy od obozu w Dubaju, Partey wrócił do grania w Marcu (cały poprzedni okres był kontuzjowany), to Partey grał w pierwszym składzie kiedy gnietliśym Chelsea 6:0, także teoria całkowicie z dupy :)"

Ale za to nie barl udziału w 5:0 z CP, 6:0 z Burnley, 5:0z WHU, 3:1 z LFC, 6:0 z Sheffield, 4:1 z Newcastle i 3:0 z Brighton

Generalnie ja nie jestem przeciwnikiem Parteya, bo bardzo lubiłem jego gre, ale jest innym typem 6 niz Zubi i finalnie biorąc całokształt chyba jednak gorszym, chociaż dla pewnej rotacji przydałby sie wlasnie ktos taki kto umie wyjść balansem ciała w momencie presji i może w przyszłym sezonie da to MLS I wtedy juz w ogole bedzie mozna zonglowac środkiem w stosunku do rywala

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady