Arsenal wraca na właściwe tory, remis z Man City 1-1

Arsenal wraca na właściwe tory, remis z Man City 1-1 29.03.2014, 19:20, Sebastian Czarnecki 3418 komentarzy

Na Emirates Stadium obejrzeliśmy dzisiaj dwie różne połowy, całkowicie od siebie odmienne. Pierwsza to dominacja Manchesteru City i drobne przebłyski Arsenalu, zaś druga to już zdecydowana przewaga londyńczyków. Kanonierzy wyciągnęli wnioski po słabych meczach z Chelsea i Swansea, a także po pierwszej połowie dzisiejszego meczu i w końcu zagrali tak, jak przystało na zespół walczący o tytuł. Obejrzeliśmy w końcu Arsenal waleczny, zdeterminowany, wierzący w swoje umiejętności. I choć ostatecznie nie udało się wygrać tego meczu, remis na pewno nie jest złym rezultatem.

Mimo że przed meczem nikt nie spodziewał się, że Arsenal zdoła urwać chociaż punkt największemu kandydatowi do mistrzostwa Anglii, to po końcowym gwizdku remis może być dość rozczarowujący. Mimo że mecz jako całość był całkiem wyrównany, to jednak dominacja Kanonierów w jego końcowej fazie i fenomenalna końcówka, w której mogły paść nawet 2-3 bramki dla londyńczyków sprawiają, że można było liczyć nawet na coś więcej niż tylko jeden punkt. Mimo wszystko, nie należy się smucić, a wręcz przeciwnie, bo może w końcu to był sygnał, że ten zespół stać jeszcze na wielkie rzeczy, może jeszcze w tym sezonie.

Arsenal: Szczęsny - Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs - Arteta, Flamini - Rosicky, Cazorla, Podolski (79. Chamberlain) - Giroud (85. Sanogo)

Man City: Hart - Zabaleta, Demichelis, Kompany, Clichy - Toure, Fernandinho - Navas (65. Milner), Silva, Nasri (81. Garcia) - Dżeko (85. Negredo)

Już od samego początku spotkania Manchester City narzucił londyńczykom swoje tempo. W 3. minucie mogła paść pierwsza bramka dla drużyny gości, po tym jak Pablo Zabaleta dobrym rajdem zapoczątkował akcję swojej drużyny. Jego dośrodkowanie zostało jednak zablokowane przez Mikela Artetę, a dobitka Jesusa Navasa minimalnie minęła się z bramką.

Podopieczni Manuela Pellegriniego z minuty na minutę coraz bardziej się rozpędzali, a wszystkie ich akcje szły prawym skrzydłem. Tam, gdzie nieudolnie spisywał się Lukas Podolski, który w ogóle nie asekurował Kierana Gibbsa. Angielski defensor był więc w pojedynkę narażony nie tylko na ataki ze strony Navasa i Zabalety, ale także schodzącego na skrzydło Davida Silvy.

W 12. minucie Tomas Rosicky został zatrzymany w polu karnym Manchesteru City przez Pablo Zabaletę, jednak Mike Dean nawet nie drgnął. Jak się okazało, była to słuszna decyzja, bo - mimo protestów - Arsenalowi nie należała się tutaj jedenastka.

W 19. minucie Obywatele wyszli na prowadzenie. Strzał Edina Dżeko zatrzymał się na słupku, jednak za dobitką szybko ruszył David Silva, którego nie pilnował żaden obrońca Arsenalu. Hiszpan pewnie skierował piłkę do bramki Szczęsnego i mamy 0-1.

Olivier Giroud szybko zareagował na stratę gola i oddał strzał z okolicy 40-45 metra. Nietrudno jest się domyślić, że Francuz nawet nie tyle co nie trafił w światło bramki, co nawet do niej nie dokopał.

Dwie minuty później do bramki Joe Harta trafił już Mathieu Flamini, ale drugi z Francuzów znajdował się akurat na pozycji spalonej i siłą rzeczy gol nie mógł zostać unany.

W 30. minucie katastrofalny błąd na własnej połowie popełnił Kieran Gibbs, który pozwolił Samirowi Nasriemu wyjść z okazją. Były piłkarz Arsenalu oddał jednak niegroźny strzał, z którym bez problemu poradził sobie Szczęsny.

Do końca pierwszej połowy wynik nie uległ już zmianie. Manchester City zasłużenie prowadzi z Arsenalem 1-0.

Do drugiej części meczu obie drużyny przystąpiły bez żadnych zmian.

W 52. minucie Arsenal wyrównuje! Podanie z lewego skrzydła trafiło prosto pod nogi Mathieu Flaminiego, który mocnym strzałem nie dał szans Hartowi. Świetna akcja, jeszcze lepsze uderzenie, a radość Francuza po bramce wręcz nie do opisania! 1-1 na Emirates Stadium!

Wyrównujące trafienie znacznie ożywiło poczynania ofensywne Kanonierów, którzy próbowali nawet strzelić gola numer dwa. Londyńczycy grali dużo lepiej niż w pierwszej części meczu i w końcu wyciągnęli wnioski.

W 61. minucie przed fantastyczną okazją stanął Lukas Podolski, który zmarnował jednak uderzenie z najbliższej odległości.

Dwie minuty później zmiana stron. Potężny strzał z dystansu oddał Fernandinho, ale świetną interwencją popisał się Szczęsny, który przerzucił futbolówkę nad poprzeczką.

Chwilę później w polu karnym drużyny przeciwnej znowu znalazł się Mathieu Flamini, który mógł strzelić swojego gola numer dwa. Tym razem piłka po jego strzale przeleciała ponad bramką.

Kolejne minuty to głównie gra w środku pola, z przewagą Arsenalu. Londyńczycy wyraźnie podbudowali się tym wyrównującym trafieniem i zmierzali po kolejne gole, ale defensywa Manchesteru City tym razem ustrzegła się błędów. Menedżerowie obu drużyn w międzyczasie przeprowadzili szereg zmian. Na boisku zameldowali się tacy piłkarze jak Milner, Garcia, Negredo, Chamberlain czy Sanogo.

Końcowe dziesięć minut to już całkowita dominacja Arsenalu. Rozkręcił się w końcu Santiago Cazorla, który wraz z Mathieu Flaminim stanowili o sile ofensywnej swojej drużyny. W 90. minucie Kieran Gibbs świetnie dośrodkował w pole karne, ale tam zamiast Yayi Sanogo czyhał Alex Chamberlain, który okazał się za niskim piłkarzem.

Do końca meczu wynik nie uległ zmianie, londyńczycy zremisowali na Emirates Stadium z Manchesterem City 1-1 i na pewno nie muszą się wstydzić ani swojej gry, ani osiągniętego rezultatu.

Manchester CityPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Sebastian Czarnecki źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
mskafc komentarzy: 579631.03.2014, 15:34

illpadrino

bardzo dobrze mówisz i bardzo dobry masz awatar, propsy

Craz komentarzy: 370031.03.2014, 15:33

Mi się osobiście marzy powrót do klubu Deina + przejęcie go przez Usmanowa , nareszcie by się skończyl cyrk z traktowaniem klubu jak firmy mającej zarabiać. Oczywiście nie jest to złe , ale w sporcie chodzi o zwyciestwa , trofea, emocje kibiców , a nie o to , że własciciel wyszedl 40mln na +

carlosV komentarzy: 8701 newsów: 131.03.2014, 15:32

Lepiej zatem, żeby były długi, kryzys, brak LM, miejsca al'a Tottenham i w ogóle. Czasem więcej wycisnąć się nie da. Ale : WENGER, TY DZIADU! WSZYSTKIEMU JESTEŚ WINIEN! I DZISIEJSZEJ ZBYT SŁONEJ ZUPIE RÓWNIEŻ, PO RAZ KOLEJNY!!!!!!!!!!!1

illpadrino komentarzy: 12031 newsów: 331.03.2014, 15:29

Aha no i jak bede mial swoje dzieci czy wnuki to raczej przy opowiadaniu i wspominaniu Arsenalu to nie bede wtedy myslal o tym czy mial zajebista polityke finansowa tylko ile trofeow zdobyl. Wiec nie gadajcie, ze mam byc wdzieczny zato, ze Wenger i zarzad utrzymuja klub na poziomie kosztem 8 letniego NIC...

illpadrino komentarzy: 12031 newsów: 331.03.2014, 15:25

Przykladowo real ma przychodu srednio za ost 5 lat ma jakies 450mln.

illpadrino komentarzy: 12031 newsów: 331.03.2014, 15:24

Alonso
Tak. Jestesmy na czwartym miejscu wzgledem wartosci klubu jednak jesli chodzi o przychody klubu roczne jestesmy na 8 miejscu WSROD NAJBOGATSZYCH klubow takich jak real,barca, bayern,utd,city, psg, chelsea no i my,
Ze srednim corocznym zarobkiem z ostatnich 6lat okolo 270mln z transmisji, biletow, i reklam.

mallen komentarzy: 2124031.03.2014, 15:18

Następny mecz dopiero w niedzielę? :/

Manwe komentarzy: 103631.03.2014, 15:14

kaziu874
Nie mogę przeboleć tego Suareza. Albo RVP, który pogra jeszcze na dobrym (choć nie tak dobrym jak przez ostatnie 3 lata) przez 2-3 lata. Ciężko teraz o pełnowartościowych graczy, którzy by bardzo wiele od siebie dali i nie kosztowali przy tym niebotycznych sum. Co jednak niezbyt usprawiedliwi ewentualny brak bardzo dobrego napastnika w przyszłym sezonie. No i defensywnego pomocnika.

Alonso komentarzy: 1282431.03.2014, 15:14

adrian12543

forbes.pl/najcenniejsze-kluby-pilkarskie-2013,ranking,153662,1,1.html

chyba, ze czegoś nie wiem i nie jesteśmy 4 czy nawet w top10

Ordzik komentarzy: 81431.03.2014, 15:11

Następca Artety hahah Onet rządzi!
Szykuje się wielki transfer Grzegorza Krychowiaka? Jak poinformował portal "Football Direct News", a w ślad za nim szereg angielskich serwisów sportowych, reprezentant Polski może latem trafić do Arsenalu Londyn. Premier League jest tym samym kolejnym kierunkiem, z którym łączony jest pomocnik Stade Reims.

kaziu874 komentarzy: 685831.03.2014, 14:53

benu ---> dokładnie.

Manwe --> stadion nie jest do końca splacony, kontrakty nowe są, a Wenger i tak będzie szukał półśrodków przy transferach (obym się mylił).

Manwe komentarzy: 103631.03.2014, 14:49

Ile razy można powtarzać, że stadion nie jest spłacony i długo jeszcze nie będzie? Nowe kontrakty będą obowiązywały od nowego sezonu. Dzięki temu nie będziemy musieli kupować gracza co najwyżej dobrego za 10 mln, ale trochę lepszego za 2x więcej bez konieczności patrzenia do portfela. Ale wciąż nie będzie to bardzo komfortowa (w sensie - żadnych długów) sytuacja.

benu komentarzy: 27531.03.2014, 14:48

kaziu874
niektórym chyba hobby się pomyliło - zamiast piłki nożnej preferują po prostu finanse :)
a ten cytat tylko pokazuje jak bardzo źle jest u nas i nie ma co sie tym szczycić
jesteśmy jednym z najbogatszych klubów na świecie, a robimy takie cyrki z trasferami... zal

kaziu874 komentarzy: 685831.03.2014, 14:40

" Kiedyś widziałem tabelę na twitterze pokazującą ilość gotówki wydanej w całej PL na transfery przez ostatnich kilka lat. Arsenal był..OSTATNI. A wciąż jest w top 4. Tego już nikt nie doceni, nikt nie doceni, że klub nie ma długów, że klub wciąż utrzymuje się bądź co bądź na topie mimo tak małych nakładów finansowych jeżeli chodzi o wzmocnienia." - brak długów jak trofeum!!!!!11

Insekt komentarzy: 149131.03.2014, 14:32

Robaczek jest zajebisty. Nie lapie sie za idealna fryzure jak pajac Ziru, nie probuje dziwnych klepek jak pajac Ziru, nie kalkuluje tylko wali. Jak na Polska lige naprawde jest mega.

Kanonier204 komentarzy: 40621 newsów: 331.03.2014, 14:21

To może Milik w takim razie ;D

Kanonier204 komentarzy: 40621 newsów: 331.03.2014, 14:20

I co z tego ? 5 goli z lechem a teraz z wyniku 0-2 strzelił 2 gole i zremisowali 2-2 to jest napastnik a nie jakieś tam modele !

DawidAFC komentarzy: 18097 newsów: 125131.03.2014, 14:20

John Cross ‏@johncrossmirror 11 min.
For years Arsenal fans said they'd swap a top four finish for a trophy. Wonder if they would now? They can still get both. Big days ahead.

Trafione słowa :)

Jack_Herrer komentarzy: 6368 newsów: 19231.03.2014, 14:19

Robak ma 31 lat. Dawać tego Teodorczyka ;)

Kanonier204 komentarzy: 40621 newsów: 331.03.2014, 14:15

Krychowiak! i jeszcze Robak pls :(

Master10 komentarzy: 9225 newsów: 331.03.2014, 14:11

cmondennis - u mnie ma rok i Twoje argumenty do mnie nie przemawiaja

oczywiscie top4 i puchar musza byc

concrete13 komentarzy: 869831.03.2014, 14:07

Krychowiak! :D

cmondennis komentarzy: 3531.03.2014, 14:05

i dlatego przetsancie pisac jak to wenger ma jeszcze rok czy dwa zeby cos zdobyc, wenger ma przynosic zyski akcjonariuszom, i dopoki to robi jest nietykalny

Jack_Herrer komentarzy: 6368 newsów: 19231.03.2014, 14:04

Morgan Schneiderlin czy Grzegorz Krychowiak ? lol

cmondennis komentarzy: 3531.03.2014, 14:03

przestancie ju jechac wengerowi, buduje stabilny zespol wiec zamiast dac podwyzke Na$$riemu to puscili go a frajer do $ity, kolejny sezon znowu wenger buduje, explozja talentu Per$iego, i znowu zamiast dac mu podwyzke i jeszcze kogos dokupic, to sprzedaja go a frajer do manu, i znowu wenger musi od poczatku, to nie wina wengera, ze zarzad na suareza dal 40mln+1, cale szczescie, ze w tym sezonie nie mamy zadnego wybijajacego sie wymiatacza, wiec pewnie utrzymamy sklad, Arsenal ma tego pecha ze jest spolka akcyjna i ma kilku wlascicieli, inaczej ni np live czy manu, wiec nikt z akcjonariuszy nie zrezygnuje z zyskow, ani tym bardziej, od siebie nie dolozy, bo finansowalby innych wspolwlascicieli, a bajki ze wszystko to wina stadionu, juz nawet najglupsi fani tego nie kupuja

Alonso komentarzy: 1282431.03.2014, 14:00

Co wy dajecie czas Wengerwi na to okienko, "zmarnuje albo pokaże, że ma abicje" , już poprzednie zmarnował gdzie miał wszystko by dokonać odpowiednich ruchów. Kasa była, stadion spłacony mógł szaleć. Co najmniej zdublował pozycje wydając 50 mln na zawodnika, a zostawił klub z jednym normalnym napastnikiem(Sanogo i krula Danii nie ma co liczyć) i bez realnego DP.

Simpllemann komentarzy: 52882 newsów: 52431.03.2014, 13:51

carlosV
Myślę o jednym a piszę o drugim. Odwrotnie.

Simpllemann komentarzy: 52882 newsów: 52431.03.2014, 13:50

carlosV
Schalke drugie, Dortmund trzeci.

Oggy komentarzy: 948931.03.2014, 13:49

carlosV- nie ma żadnej manii. Po prostu facet każe zapierdzielać piłkarzom, robi błędy. Tak jak Wenger. Tyle że Wenger jest stary i ja widzę że nie uczy się na błędach. Zresztą pamiętam jak olał sprawę wzmocnienia DMa pozycji. Pisałem że zachowuje się jak osioł zostawiając tam Artetę bo Mikel się posypie fizycznie. Jestem zerem jeśli chodzi o wiedzę trenerską ale to przewidziałem. To i teraz mam podstawy pisać że Wenger robi głupie błędy.
Poza tym jak widzę jak AFC gra pseudoręczną kopiąc po obdwodzie tak graliśmy z MU. Jak Wenger ma plan którego oni mu nie wykonują to też za to odpowiada. Odpowiada za skutki nie za starania. Mnie skutki jego wysiłku nie zadowalają.
I teraz napiszę kolejny raz: Papcio jest za stary bo on wiele potrafi tyle że już nie ten wiek żeby tyrać po godzinach...

Craz komentarzy: 370031.03.2014, 13:49

udowodnił*

Craz komentarzy: 370031.03.2014, 13:48

Wenger nie ma jaj i udowodnij to chociażby puszczeniem RVP do najwiekszego rywala . Gdyby mial jaja to by zrobil to co Borussia z Lewym i koniec masz konktrakt grasz do konca. Ale nie , trzeba było sie połasić na 20baniek

Qarol komentarzy: 1450231.03.2014, 13:47

Gwarancja jest 50/50, moze byc lepiej lub gorzej. Wszystko zalezy od tego kto by przyszedl i jak poukładał zespół ; p

Ja juz dawno przestalem wierzyc slepo, ze bez Wengera to wypadniemy z TOP4. Rownie dobrze mozemy wpasc do TOP2 szturmem i co sezon bic sie o mistrza z nowym managerem, ktory bedzie mial ciekawy pomysl na ten team.

carlosV komentarzy: 8701 newsów: 131.03.2014, 13:44

Z miejscem Borussi strzelałem, ale wydaje mi się, że Schalke jest obecnie drugie, poprawcie mnie jeżeli się mylę.

carlosV komentarzy: 8701 newsów: 131.03.2014, 13:44

Oggy
Nie, nie wiemy, bo nie prowadzi ich Klopp. W ogólę Wy macie jakąś manię tego managera! Dla mnie niezrozumiałą. Taki świetny, a tuła się na 3cim miejscu w Bundeslidze, 20kilka punktów za Bayernem, a liga przecież słabsza..kontuzje powiecie, hm? Brzmi znajomo, nieprawdaż? Kloppa można tym usprawiedliwić, Wengera już nie.

I przygotowanie przygotowaniem, ale WENGER NIE GRA ZA PIŁKARZY, do jasnej cholery. Wydarzenia boiskowe również trzeba brać pod uwagę. To co się dzieje na murawie już nie jest od niego zależne, Wenger mógł nakreślić idealny plan na United, lecz piłkarze mogli po prostu nie potrafić tego zrealizować bądź realizowali go ŹLE.

carlosV komentarzy: 8701 newsów: 131.03.2014, 13:40

Qarol
Ja nie porównuję zespołów, po prostu Ci mówię, że nie będzie żadnego wstydu przez kilka lat. Chodzi o sytuację. Oczywiście, że pokazują dystans, ale weź pod uwagę dystans finansowy oraz pokłady gotówki, jakie zespoły, które nas rozjechały wpakowały w swój zespół. Poza Liverpoolem, lecz ich pokonaliśmy u siebie. Kiedyś widziałem tabelę na twitterze pokazującą ilość gotówki wydanej w całej PL na transfery przez ostatnich kilka lat. Arsenal był..OSTATNI. A wciąż jest w top 4. Tego już nikt nie doceni, nikt nie doceni, że klub nie ma długów, że klub wciąż utrzymuje się bądź co bądź na topie mimo tak małych nakładów finansowych jeżeli chodzi o wzmocnienia. Wraz z budową stadionu wiadome było, że najbliższe lata raczej nie będą latami sytymi jeżeli chodzi o puchary. Gwarantuję Wam, że nie ma więcej niż 15% gwarancji na to, że jakikolwiek inny manager byłby w stanie utrzymać Arsenal nieprzerwanie w top4, fazie grupowej i pucharowej LM.

illpadrino komentarzy: 12031 newsów: 331.03.2014, 13:38

Carlos

Przyhamuj troche bo ja na Ciebie nie wyskakuje.
Wengera ogladam od 10 lat. I co Ty myslisz, ze nie widze wplywu jego na druzyne? On jest juz stary i doskonale wiem, ze nie moze sie stresowac i unosic bo mu pikawka siadzie jeszcze w szatni.
Skoro Ty nie widzisz problemu w tym , ze Wenger widzi cos zlego dopiero 6 latach no to niezle... Strasznie musisz byc w niego zapatrzony.
Ja powiedzialem juz wczesniej po okienku letnim sie okaze czy Wenger dalej zyje w swoim swiecie malutkim czy jednak cos w nim peklo i ambicje pojda w gore razem z transferami.

Craz komentarzy: 370031.03.2014, 13:38

Prawda jest taka ,że w żadnym topowym zespole po tylu latach posuchy Wengera by już nie było amen

Master10 komentarzy: 9225 newsów: 331.03.2014, 13:38

illpardino - zgadzam sie z Toba, ze kontuzje i transfery sa skaza na Wengerze, ale tak jak mowie, nie wydaje mi sie, abysmy mieli do wydania 100mln, a Wenger chce ydac tylko 50mln, bo nie chce byc rozrzutny.

Sprawa kontuzji jest oczywista, ale to nie tylko Wenger ich zatrudnia i patrzy medykom na rece.

Co do siedzenia na lawce przez caly mecz, to tutaj naprawde zalezy od trenera, bo jeden gada caly czas a drugi siedzi cicho. Benitez tez siedzi i niespecjalnie krzyczy, a Mourinho raz tak raz tak, czy to jest dobry wynik czy zly, wiec to akurat kwestia charakteru i sposobu wykonywania zawodu.

Co do budzetowej kasy to mamy jeszcze chyba 90 mln do splacenia, ale w kredycie wieloletnim, a te biezace wydatki mamy kontrolowane i ogolnie jest juz lepiej niz na przyklad 3-4 lata temu, dlatego pewnie nie sprzedalismy Walcotta, Sagni czy tam innych. Judasz odszedl, ale wtedy i tak kasa z niego poszla na transfery, gdzie lacznie nie wydalismy zbyt wiele.

Oggy komentarzy: 948931.03.2014, 13:37

carlosV- tak uważam że strach piłkarzy to również wina Wengera. Co mi powiesz na sytuację gdzie prowadzi ich Klopp? Myślisz że graliby tak obesrani? Wszyscy wiemy że tak by nie było.
Druga sprawa jest taka że Wenger nie wykorzystał licznych dziur w grze MU. Oni są do ogrania. Trzeba jednak umieć to wykorzystać przygotować do tego zespół. AW oczywiście nie potrafił tego zrobić.

Qarol komentarzy: 1450231.03.2014, 13:35

@carlosV

Te wyniki pokazują dystans między nami, a zespołami od których dostaliśmy. Wszystkie trzy są lepsze w tym sezonie i nie ma co się czarować.

MU zdarzyła się taka wpadka raz (mowie o tym mocnym MU), a Tottenham? To raczej nie jest zespół, do którego powinniśmy równać ; p

carlosV komentarzy: 8701 newsów: 131.03.2014, 13:34

Oggy
Nie zapominaj, że trener trenerem, lecz na boisku grają zawodnicy, a Wenger na nich stuprocentowego wpływu nie ma. Arsenal od lat z United grać nie potrafi, nieważne jak słabe ono jest. Trenerka trenerką, lecz to, co dzieje się na boisku nie jest w pełni zależne od menadżera. To, że piłkarze mają kupę w gaciach na widok herbu MU jest winą Wengi? Co Wy myślicie, że on im mówi coś w stylu - "no, po raz kolejny United. postarajcie się nie dać rozjechać, bo to wielki klub, w ich beznadziejnej formie są lepsi od nas, personalnie również lepsi od każdego z was, a Moyes to geniusz który nas rozpracował. Nie mamy szans". Na pewno ich motywuje, a to, że po wejśćiu na boisko coś ich zjada, kibice nie potrafią ich wesprzeć bo są przekrzykiwani przez przyjezdnych i mamy efekt.

carlosV komentarzy: 8701 newsów: 131.03.2014, 13:30

Quarol
Jaki wstyd na kilka lat? Człowieku...Tottenham dostał wciry od City 7-1, a dziś już mało kto o tym wspomina, przecież to stało się ledwie kilka miesięcy temu! A United kiedy przegrywało z City 6-1? Ktoś im to wytykał? Nie, bo wygrali trofea. Trofea, które to przyćmiły. A jak ktoś jest głupi i na siłę będzie starał się docinać kibicom to oczywiśćie, że będzie sięgał po takie marne rzeczy z przeszłości. Ale ja na takie coś uwagi nie zwracam, nikt nie powinien.

Oggy komentarzy: 948931.03.2014, 13:28

carlosV- Ty serio myślisz że większość Outów to złośliwi źle życzący klubowi ludzie? Mnie na ciemną stronę przeciągnął występ przeciw United (rewanż). Po prostu zobaczyłem że właśnie coś w działaniu Wengera jest nie tak i to niezależnie od wszystkiego. Który trener nie wykorzystałby jeszcze wielkiej słabości MU?

carlosV komentarzy: 8701 newsów: 131.03.2014, 13:28

illpadrino
Pierdzielisz jak potłuczony. Zobowiązań dot. sadionu nie przeskoczysz. Nie sponsorują nas szejkowie, byśmy wydawali 100mln funtów w przeciągu 1 okienka. Arsenal dopiero urywa się z tego 'stadionowego łańcucha', do tego podpisał nowe kontrakty, więc poczekajcie do końca nadchodzącego okna.

A co do siedzenia na dupie - jedni siedzą, drudzy skaczą, trzeci wbiegają na murawę. Menedżerowie również mają styl prowadzenia zespołu w trakcie meczu, wielu jest takich którzy tylko siedzą, obserwują, notują. Ale wrzucić na Wengera zawsze dobrze.

Qarol komentarzy: 1450231.03.2014, 13:26

No faktycznie zamknie buziulki po takich batach w lidze od czołówki ; p

To były wyniki niegodne Arsenalu i wstyd pozostanie na kilka lat. Wygranie FA Cup tego nie zmieni.

illpadrino komentarzy: 12031 newsów: 331.03.2014, 13:24

Master

Ale z tymi kontuzjami nie jest tak od tego roku czy zeszlego. To sie ciagnie z 4-5 lat i to sa kontuzje podobnego typu z tym, ze miejsca na ciele sie zmieniaja. To jak taki ktos jak Wenger nie pomysli "hej chyba cos jest tu nie tak, to jest niemozliwe"... W drugim roku takiej serii kontuzji.

Staral sie o Suareza i o innych ale ostatecznie i tak nikogo bie kupil tam gdzie mial najwieksza dziure.. Za to kupil w ostatnich dniach okienka Ozila bo taka byla okazja i MUSIAL kogos kupic, zeby wszystkich uspokoic. A My tak naprawde pewnie mamy naodkladane ze 150 mln na transfery z ost okienek itd no ale hajs sie musi zgadzac. Suarez i Ozil to bylby pewnie wydatek 90mln funtow ale przynajmniej na 80% bysmy wygrali lige i byli w polfinale LM. Co by sie zwrocilo szybciutko.
Poza tym siedzac przez 80min na dupie w trakcie meczu to dla mnie jest oznaka braku checi oraz zaangazowania w zespol. Nic nie krzyknie ani nie wstanie nie powie co i gdzie. Jakis kontakt z druzyna w trakcie meczu. Zero.
O Giroud szkoda gadac bo to jest gwiazdor ktory wyglada a nie gra.

carlosV komentarzy: 8701 newsów: 131.03.2014, 13:24

To dobra okazja, by przymknąć co poniektórym buziulki i pokazać w następnym sezonie, przy nowym zastrzyku gotówki od Pumy, że jest się w stanie walczyć o najwyższe cele. Jeżeli nie - pewnie odejdzie. Ja nigdy nie będę tego popierał.

carlosV komentarzy: 8701 newsów: 131.03.2014, 13:24

To dobra okazja, by przymknąć co poniektórym buziulki i pokazać w następnym sezonie, przy nowym zastrzyku gotówki od Pumy, że jest się w stanie walczyć o najwyższe cele. Jeżeli nie - pewnie odejdzie. Ja nigdy nie będę tego popierał.

Oggy komentarzy: 948931.03.2014, 13:20

carlosV- Wenger i tak za jakiś czasu musi odejść. Facet ma swoje lata. Wygranie FA Cup to nie jest dobra okazja na pożegnanie się z klubem?

carlosV komentarzy: 8701 newsów: 131.03.2014, 13:14

Najbardziej mnie bawi to jak tu wszyscy wszystko wiedzą o Wengerze i o tym co on robi, co myśli, co zamierza, czego nie zamierza, co je..doprawdy, śmiechu warte. Na szczęście takie opinie nie mają nic do rzeczy, będziecie sobie gadać, Papcio i tak zostanie, i chwała mu za to :)

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady