Arsenal wygrywa 4:2 i melduje się w finale Ligi Europy!

Arsenal wygrywa 4:2 i melduje się w finale Ligi Europy! 09.05.2019, 22:05, Michał Koba 1739 komentarzy

Pewnie każdy fan Arsenalu, który oglądał w tym tygodniu półfinały Ligi Mistrzów, z nostalgią patrzył na rywalizację ekip w najlepszych rozgrywkach klubowych na świecie. Kanonierzy kolejny sezon z rzędu rywalizują jedynie w mniej prestiżowej Lidze Europy i niestety często swoją postawą udowadniają, że nie do końca zasługują na awans do elitarnego grona.

Dziś w pierwszej połowie oglądaliśmy Arsenal z ostatnich meczów, na którego grę ciężko było patrzeć. Co prawda wynik po 45 minutach był remisowy, co dawało Kanonierom awans do finału Ligi Europy, jednak z pewnością fani od swoich ulubieńców oczekiwali dużo lepszej postawy na boisku.

W kolejnej części gry The Gunners szybko wyszli jednak na prowadzenie, czym nieco odebrali chęci do rywalizacji swoim rywalom. Gospodarcze zdołali jeszcze wyrównać, ale później strzelał już tylko Aubameyang. Ostatecznie Arsenal wygrał dzisiejsze spotkanie 4:2, a całą rywalizację aż 7:3 i zakwalifikował się do finału Ligi Europy!

Oto składy, w jakich wystąpiły oba zespoły:

Valencia: Neto - Gabriel, Gaya, Piccini, Garay - Guedes, Parejo, Coquelin, Wass - Gameiro, Moreno

Arsenal: Cech - Sokratis, Koscielny, Monreal - Maintland-Niles, Xhaka, Torreira, Kolašinac - Özil, Lacazette, Aubameyang

Spotkanie dużo lepiej rozpoczęli gospodarze i już w 11. minucie mogli się cieszyć z prowadzenia. Szybką kontrę z prawej strony zamknął Gameiro, a Nietoperze poczuły, że awans jest jeszcze kwestią otwartą. Od razu do głowy przychodziły niesamowite comebacki z meczów w Lidze Miestrzów z tego tygodnia.

Na całe szczęście Arsenal w swoich szeregach ma jeszcze Lacazette’a i Aubemeyanga. Po długim wykopie Cecha pomylił się jeden z obrońców Valencii, co wykorzystał Lacazette i głową zgrał piłkę do Aubemeyanga. Gabończyk przyjął futbolówkę w kierunku bramki i zza pola karnego świetnie uderzył prostym podbiciem tuż przy słupku, dając Kanonierom wyrównanie.

W pierwszej części spotkania gospodarze mieli kilka okazji, by wykorzystać nieporadność w obronie Arsenalu i wyjść na prowadzenie. Problemem podopiecznych Marcelinio była jednak skuteczność.

Drugą odsłonę zdecydowanie lepiej rozpoczęli The Gunners. Piłkę w środkowej strefie wywalczył świetnie dziś dysponowany Aubemeyang, następnie przejął ją Torreira i zagrał w pole karne do Lacazette’a. Francuz zatańczył z obrońcami Valencii i strzałem po długim słupku pokonał Neto, 1:2!

Nietoperze dość szybko wyrównały, a strzelcem znów okazał się Gameiro. Przy tej bramce kolejny raz nie popisała się defensywa Arsenalu, a w zamieszaniu najlepiej odnalazł się francuski napastnik gospodarczy, który dosłownie wcisnął futbolówkę do bramki obok próbującego ofiarnie mu przeszkodzić Cecha.

Mimo wyrównania piłkarze Valencii zdawali się już nie wierzyć w awans, do którego potrzeba im było jeszcze trzech bramek. Brak determinacji gospodarzy wykorzystali zawodnicy Arsenalu. W 69. minucie futbolówkę na prawym skrzydle opanował Maitland-Niles, szybkim zwodem minął rywala i posłał płaskie podanie na krótki słupek. Tam na piłkę nabiegał Aubemeyang i po raz drugi w tym meczu pokonał golkipera. Już w końcówce spotkanie Gabończyk skompletował hattricka, wykańczając ładną zespołową akcję potężnym strzałem z ostrego kąta.

Tym samym Arsenal wygrał dziś 4:2 i zameldował się w finale Ligi Europy. Jeśli jednak Kanonierzy myślą o triumfie w tym rozgrywkach, to w ostatniej potyczce muszą zaprezentować się solidnie w całym spotkaniu. Dziś w pierwszej połowie podopieczni Emery’ego mieli bowiem sporo szczęścia. W kolejnej natomiast bardzo pomogła im szybko strzelona bramka, która zgasiła zapał w piłkarzach Valencii.

Po dzisiejszym spotkaniu z pewnością nie możemy narzekać na ofensywę The Gunners. Jedne z najlepszych zawodów w koszulce z armatką na piersi rozegrał Aubemeyang, a świetnie zaprezentował się także Lacazette, do czego Francuz zdążył już nas z resztą przyzwyczaić. W finale jednak na pewno dużo czujniejsza musi być defensywa Arsenalu. Siedem strzelonych bramek w dwumeczu z Valencią może cieszyć, ale trzy stracone powinny być przestrogą. Miejmy nadzieję, że Kanonierzy zatrą złe wrażenie z ostatnich tygodni i z przytupem zakończą tegoroczne zmagania, wygrywając wielki finał w Baku. COYG!

Liga EuropyRaport pomeczowyValencia autor: Michał Koba źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
Mihex komentarzy: 2360412.05.2019, 12:48

Odchodząc od tematyki strony na chwilę, taki offtop, jest dzisiaj jakaś multiliga? Tak by choć trochę arsenalu na streamie nie oglądać :V

Kowal96 komentarzy: 1758112.05.2019, 12:36

@ZielonyLisc napisał: "Świat jest dziwny, niby żyjemy, egzystujemy sobie, a między nami dzieją się dziwne ciężkie do opisania rzeczy"

Tak, Ramsey strzelający bramki i śmierć sławnej osoby dzień lub kilka dni po fakcie. To jest ciekawe, przypadek czy rzeczywiście coś jest na rzeczy?

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 212.05.2019, 11:38

@ZielonyLisc: ja oglądałem na łacinie w lo jak powstawały te piramidy. Wydawało się niemożliwe a jednak. Logistycznie to był majstersztyk

TheBestGooner komentarzy: 358412.05.2019, 11:30

@ZielonyLisc napisał: "Albo sny... ile razy słyszałem przypadek, że ktoś komuś się śnił, a następnego dnia umarł."

A ile razy ktoś się komuś śnił a ta osoba dalej żyła!

ZielonyLisc komentarzy: 2020212.05.2019, 11:21

Widzę, że k.com zmelanżowane na zrzutach pomefedronowych wszyscy.

ZielonyLisc komentarzy: 2020212.05.2019, 11:03

@JanikK: To ci napisałeś ma sens i tak mogło być albo i jest do dziś. Co do piramid też ale mnie bardziej ciekawe jak je zbudowano i właśnie nie tylko w Egipcie. Osobiście wierzę w niektóre teorie spiskow jak np. ta, że piramidy zostały zbudowane przez obcą cywylizację albo przez cywilizację, która istniała jeszcze przed ludźmi. Podobno gdzieś w tych piramidach są hieroglify/rysunki przedstawiające latające spodki czy dziwne postacie.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 212.05.2019, 10:52

@ZielonyLisc: Wymyślono to zapewne w taki sposób, że zastanawiali się jak powstał świat i musieli to jakoś umotywować. Albo raczej jakaś jednostka-dawno temu tak powiedziała i ludzie usłuchali. Składali dary itd, a państwo/jednostki tylko na tym zyskiwały.
Co do piramid, zauważ też że nie tylko egipt takie budował, a chociażby majowie. Aczkolwiek wydaje mi się, że piramidy to byly po prostu czysto grobowce, być może po prostu zbudowanie takiej piramidy-grobowca prezentowało potegę ówczesnej dynastii plus wiadomo można było jakieś obchody religijne tam czynić

ZielonyLisc komentarzy: 2020212.05.2019, 10:38

Można być ateistą z różnych przyczyn mi to lotto, każdy decyduje za siebie. Ja wierzę w Boga, do kościoła nie chodzę.

Mega ciekawym zjawiskiem jest bodajże śmierć kliniczna o ile nie pokręciłem nazwy. Chodzi mi o to, że w ciele człowieka zanikają funkcje życiowe, dusza unosi się nad ciałem, a gdy lekarzom uda się przywrócić bicie serca to dusza wraca do ciała. Było kilka takich przypadków, że osoby widziały siebie w szpitalu jak lekarze ratowali mu życie, że widzieli Boga albo kogoś bliskiego kto zmarł, który powiedział mu, że to jeszcze nie czas i wróci. Jest nawet film o młodym chłopczyku z USA co przeżył coś takiego.

Również ciekawią mnie egzorcyzmy jak ten np. z Emily Rose. Bodajże to ona podczas egzorcyzmu mówiła głosem hitlera. Mega ciekawa sprawa choć niektórzy mówią, że to choroba lub zaawansowana depresja, a nie opętanie. Albo duchy. Myślę, że każdy zna kogoś kto doświadczył bytu zza światów albo może ktoś z was miał z tym styczność.
Świat jest dziwny, niby żyjemy, egzystujemy sobie, a między nami dzieją się dziwne ciężkie do opisania rzeczy. Albo sny... ile razy słyszałem przypadek, że ktoś komuś się śnił, a następnego dnia umarł.

trapson123 komentarzy: 2112.05.2019, 10:25

Tylko megawonsz9 xddd to jest wiara

ZielonyLisc komentarzy: 2020212.05.2019, 10:24

Widzę, że ciekawe tematy poruszacie. Tak trochę z innej beczki, zawsze zastanawiało mnie to skąd np. w starożytnym Egipcie wymyślono czy też jak do tego doszło, że wierzono w różnych Bogów jak Ra czy inni tak samo w starożytnej Grecji - Zeusy, Posejdony... w końcu ktoś musiał wymyśleć całą mitologię tylko po co. Jest to mega ciekawe gdzie tkwi ziarenko prawdy skąd to jest tak samo jak pochodzenie piramid.

anolis komentarzy: 107312.05.2019, 10:22

Pytanie mam takie: jeśli Arsenal wygra LE, City wygra FA Cup a układ tabeli zostanie taki jak teraz, to czy w LE nadal zagrają 3 drużyny z PL czy tylko dwie?

Jacek1s komentarzy: 764612.05.2019, 10:09

@Dominik11: Wyobraźnia sprawia wiele figli, gdy byłem bliski śmierci to też miałem takie... "widzenia", dlatego przez pewien czas byłem taoistą, ale z czasem zrozumiałem jak działa umysł i przestałem nim być, ale plus taki, że chociaż zasady z filozofii taoistycznej mi zostały bo jest to rzecz bardzo pomocna w życiu.

Czeczenia komentarzy: 1244812.05.2019, 10:08

@michalal: ja wierzę, że wróci do pracy. Byle w Europie.

Jacek1s komentarzy: 764612.05.2019, 10:07

@Pampiszon: Polska jest krajem świeckim, a nie chrześcijańskim.
Chrześcijanami stają się niemowlęta ochrzczone bez ich jakiegokolwiek zdania, więc statystyka jest zmanipulowana przez chrześcijan, a osoby ochrzczone w większości wolą po prostu porzucić wiarę niż się wypisywać z kościoła, porzucają to, zapominają i już. Podejrzewam, że większość ateistów czy osób innego wyznania jest po chrzcie i nie chce im się tego zmieniać, dlatego ciężko jest podać dokładną ilość chrześcijan.
Na pewno jest ich niemało i dochodzi jeszcze więcej, ale wydaje mi się, że coraz więcej ludzi odchodzi od wiary w wieku dojrzewania, więc mimo, że rośnie ilość przy narodzinach to maleje ze względu na samodzielne podejmowanie decyzji później i również przez to, że większość chrześcijan to osoby starsze.
Oczywiście w wielu źródłach będzie na szczycie chrześcijaństwo jako religia dominująca, ale to przez to, że ateizm, agnostycyzm itd. nie jest religią.
Czechy mają religie dominującą jako katolicyzm, ale większość państwa to ateiści lub agnostycy.

Redzik komentarzy: 15391 newsów: 9212.05.2019, 10:05

Kolejny sezon za Tottenhamem... Do czego to doszło.

Dominik11 komentarzy: 2005712.05.2019, 09:59

Ja wierzę że coś jest po śmierci .

Jak mi babcia umarła to jakiś tydzień po widziałem ją i jestem tego 200% pewny . Tego się nie zapomina.

michalal (zawieszony) komentarzy: 1041312.05.2019, 09:54

@Czeczenia:

Są też tacy którzy wierzą dalej w Wengera.

Czeczenia komentarzy: 1244812.05.2019, 09:50

A propos wiary - jedni wierzą w Emery'ego, inni że go szybko zwolnią.

michalal (zawieszony) komentarzy: 1041312.05.2019, 09:34

@Taki:

Mistrzostwo Anglii.

Taki komentarzy: 204612.05.2019, 09:31

Czysto hipotetycznie, bo wiemy gdzie jest obecnie Arsenal.
Gdybyście mogli wybrać mistrzostwo Anglii lub zdobycie Ligii Mistrzów, to z którego trofeum bardziej byście się cieszyli?

fabregas1987 komentarzy: 2570612.05.2019, 09:23

Z tt: „Kiedy Liverpool ostatni raz został mistrzem Anglii, WHO uznawała homoseksualizm za chorobę.”

Dominik11 komentarzy: 2005712.05.2019, 09:23

We've had 13 #PL hat-tricks on the last day of the season with 31% of them scored by @Arsenal players... Freddie Ljungberg (2002/03) Thierry Henry (2005/06) Theo Walcott (2014/15) Olivier Giroud (2015/16)

michalal (zawieszony) komentarzy: 1041312.05.2019, 09:20

@Szogun:

Jesteś ateistą?

anolis komentarzy: 107312.05.2019, 09:08

@Szogun: 'dowody na istnienie boga' nie mają sensu bo religia (obojętnie jaka) to wiara, a nie wiedza. Dowody są na zjawiska empiryczne, a nie na wiarę. Proste: albo wierzysz albo nie. Żadne 'dowody' na to nie wpłyną, bo choćby ci ich przedstawić sto to i tak się nie przekonasz.

Alonso komentarzy: 1282412.05.2019, 09:06

@platinium napisał: "Przecież cywilizacja, w której obecnie żyjemy, opiera się na chrześcijaństwie."

Ja myślałem że początki demokracji, filozofii, matematyki, ogólnie nauki w cywilizacji łacińskiej to głównie zasługa Starożytnej Grecji, a m.in podwaliny prawa mamy od Rzymian. Całe życie w błędzie.

Szogun komentarzy: 28259 newsów: 312.05.2019, 09:02

@Mariusz28: Dobry też nie był to,że mordował swoich przeciwników politycznych to jednak czyni go morderca i mimo,że forma Włoska faszyzmu była dość lekka to jednak był zdecydowanie zbrodniarzem ale masz rację jutro postaram się o jakąś książkę o nim.

Dominik11 komentarzy: 2005712.05.2019, 09:02

https://twitter.com/Thoreira/status/1127253991866298369

Biedne Manu.

Mariusz28 komentarzy: 495112.05.2019, 08:55

@Szogun: Mussolini nie był taki zły, jak to się ogólnie opinia o nim przyjęła. Postawił gospodarkę Włoch na nogi, pomagał żydom w czasie 2 wojny światowej, odmówił agresji na Polsce. Fakt, swoje miał za uszami (jak każdy) i starał się trzymać pozytywne relacje z III rzesza ale tylko i wyłącznie dla dobra swojego kraju. Polecam poczytać więcej o tej postaci, można naprawdę dowiedziec się wielu zaskakujących rzeczy na jej temat. Tak samo opowieści o użyciu gazu przez złych Włochów w Etiopii. Warto poczytać jakie bylo podłoże tego ataku oraz o tym, że większość ludności Etiopii postawiła się po stronie Mussoliniego.

Simpllemann komentarzy: 52809 newsów: 52412.05.2019, 08:53

Łatwiej uwierzyć w wysoką porażkę Tottenhamu niż podobne zwycięstwo Arsenalu w wyjazdowym spotkaniu.

MartiniKS komentarzy: 45512.05.2019, 08:47

Jeśli Tottenham przegra 0:3 a my wygramy 5:0, to będziemy na czwartym miejscu i LM haha

michalmsos komentarzy: 156512.05.2019, 08:47

@DoomSlayer: ja dwa razy juz w kinie bylem...
Genialne zamknięcie 11 lat z marvelem;)

D14 komentarzy: 434712.05.2019, 08:44

I nadszedł ten dzień... ostatni mecz sezonu, jak ja tego nie lubię. 3 miesiące czekania do startu premier league. Już tęsknie :(

Pampiszon komentarzy: 29212.05.2019, 08:44

@Jacek1s: Podejście NT jest inne. Każdy musi uwierzyć w swoim sercu i nawiązać osobistą relację z Bogiem. To wyklucza: a) bycie religią państwową do której ktoś trafia z automatu b) skłanianie do Jezusa siłą c) podejmowanie tej decyzji w czyimś imieniu.

michalmsos komentarzy: 156512.05.2019, 08:40

@polandblood: echh Vogel to chyba nic specjalnego:/
Liczyłem ze sie z T. Lue dogadają....
Ciekawe jakie transfery zrobia....

Szogun komentarzy: 28259 newsów: 312.05.2019, 08:37

@michalal: w 1929 roku zawarł z Piusem XI traktaty Laterańskie, regulujące sytuacje prawną i międzynarodową Państwa Watykańskiego. Kościół otrzymał odszkodowanie za utracone w 1870 roku terytoria, zaś konkordat bardzo korzystnie regulował możliwości działania Kościoła w państwie włoskim, jeszcze jednym ważnym punktem było zwolnienie kleru od podatków. Kościół potrafił docenić te gesty, a jako że program polityczny faszystów w wielu punktach był zbieżny ze społeczną nauką Kościoła w zasadzie przez cały czas trwania dyktatury Włochy utrzymywały poprawne stosunki z Watykanem. 1934 Kościół podpisał konkordat z Rzesza hitlerowska, teoretycznie zabezpieczający swobodne działanie Kościoła Jednak w sytuacji gdy cały naród przeżywał niemal ekstatyczny zachwyt nową władzą występowanie przeciw niej wymagało ogromnej odwagi.Krytycy Piusa XII zarzucają mu, że uciekając się do generalnej formuły totalitaryzmu potraktował faszyzm i nazizm z mniejsza uwaga niż komunizm i marksizm. Ponadto przedmiotem krytyki jest fakt, że papież nie wydal żadnej encykliki w obliczu ludobójstwa uzasadnianego ideologicznie antysemityzmem, chociaż osobiście angażował się w akcję pomocy Żydom.Współpraca Watykanu z faszystami doprowadziła w roku 1929 do zawarcia układu laterańskiego, który z jednej strony przydał faszystom prestiżu w oczach świata, z drugiej zaś okazał się bardzo korzystny dla Kościoła rzymskiego. Otóż katolicyzm stał się we Włoszech religią państwową, a ponadto Kuria otrzymała miliard lirów w papierach wartościowych oraz 750 milionów lirów gotówką jako odszkodowanie za nacjonalizację watykańskich posiadłości. Pius XI uznał znowu - 13 lutego 1929 roku - za konieczne złożenie oświadczenia, iż Mussolini jest mężem opatrznościowym, i polecił, by wszyscy kapłani kończyli codzienne msze modlitwą za króla i Wodza (Pro Rege et Duce). Z jednej strony Watykan potępiał Hitlera a z drugiej romansował z Mussolinim gdyby się zdarzyło,że Hitler wygra wojne.

fabregas1987 komentarzy: 2570612.05.2019, 08:35

Niedziela rano, matchday, wchodzisz na k.com poczytać może o składzie Arsenalu, może plotkach transferowych, może dywagacjach kto zgarnie mistrza, a tu typowa dyskusja o kościele, istnieniu siły wyższej i sensie istnienia. Najlepszy (para)sportowy portal jaki znam :)

Pampiszon komentarzy: 29212.05.2019, 08:34

Kościół Rzymski nie jest Bożą organizacją ponieważ jest oparty na ludziach i ludzkich zasadach. Uważa że zawsze mówi prawdę, jednak w różnym czasie mówi różne rzeczy - co dla mnie wyczerpuje temat jego wiarygodność. Biblia bardzo mocno mówi o tym że 'biskup ma być mężem jednej żony' oraz ostrzega przed bezżeństwem mówiąc że taki człowiek będzie 'płonąć (porządaniem)' . Kiedy jakąś organizacją decyduję olać słowo Boga a później z tego wychodzi syf taki jak pedofilia - to nie mówi nic o samym Bogu.

To oczywiste że religijni hipokryci oczerniają imię Boga tak że wielu z Was nie chce o Bogu słyszeć... Biblia opisuje również to zjawisko.

michalal (zawieszony) komentarzy: 1041312.05.2019, 08:15

@Szogun:

Hahaha, tak na pewno popierali. Co za brednia.

Szogun komentarzy: 28259 newsów: 312.05.2019, 08:10

@n0thing: Zwierzchnik kościoła czyli Watykan który odpowiedzialny jest za Kk nie napisał żadnego oświadczenie,że Holocaust jest zły za to jest bardzo znane zdjęcie jego prawej reki świecącej broń niemieckim żołnierzom . Chętnie poznam dowody na istnienie boga bo to może być zabawne. Tak ludzie ginęli dokładnie przez wiare np podczas krucjat dziecięcych lub po upublikowaniu Młota na Czarownice lub prześladowanie Żydów od czasów Konstantyna. To prawda ginęli . Proszę daj mi tę cuda które przez zespół naukowy ludzi nie związanych z chrześcijaństwem byłyby potwierdzone ale dalej musiałbyś pokazać koleracje danego cudu z rzeczą nadnaturalna i wykazać jaką istota wyższa go sprawiła lub który z bogów za tym stoi ( do tej pory jest ich ponad 5 tys). Oczywiscie,że ogłupia ludzi stoi w sprzeczności do nauk biologicznych, fizycznych , astronomicznych oraz przeciw zdrowemu rozsądkowi.

michalal (zawieszony) komentarzy: 1041312.05.2019, 08:06

@MarkOvermars:

Tak, ale są takie super wyjątki jak Ty i nie dają się omamić... Tak myślisz?

sWinny komentarzy: 772912.05.2019, 07:56

Kościół nie jest dobry, może nawet jest zły, lub bardzo zły, ale ja wierzę w Boga.

Pewnie wielu z Was widziało że Pan Wojciech Cejrowski jest katolem. Polecam przeczytać jego książki, a szczególnie Rio Anaconda. Tam jest ciekawie pokazane ' istnienie Boga', istnienie magii i czarów. I wcale nie żartuję.

polandblood komentarzy: 12006 newsów: 112.05.2019, 07:50

Kidd*

polandblood komentarzy: 12006 newsów: 112.05.2019, 07:50

Vogel w Lakers, Kids jako assistant coach.

Jacek1s komentarzy: 764612.05.2019, 07:15

Nie żeby coś, ale Biblia nakazuje mordowanie ludzi, a nie "nie zabijaj", nie zabijanie odnosi się tylko do bliźnich czyli innych chrześcijan, a innowierców należy kamienować i czasem nawet gorsze rzeczy, a wiara stopuje naukę bo wiara to nic innego jak wygodne zastąpienie sobie leniwym ludziom wiedzy, którą mogą posiąść. Kiedyś ludzie nie mieli pojęcia skąd jest deszcz to sobie skakali nad ogniskiem jak małpy, a teraz wiedzą i zmieniono wiarę na inną. To całkiem wygodne powiedzieć sobie, że jakiś na bank facet (no bo chyba nie zwierze, gdyby krowy miały bogów to na pewno wyznawałyby krowę) stworzył sobie coś z niczego...
Mi się w głowie nie mieści, że ludzie nadal wierzą w takie rzeczy, moim zdaniem wiara powinna być jak terapia albo masaż dla mózgu, a nie zastępstwo nauki bo gdyby ludzie tylko wierzyli to by do dziś po pustyni ganiali za wiatrem w polu.

Marcinafc93 komentarzy: 32830 newsów: 112.05.2019, 07:12

Arsenal are moving to secure the long-term futures of Alexandre Lacazette & Pierre-Emerick Aubameyang with talks planned this summer to extend their contracts. [Mail] #afc

Aubameyang has two years left on his current £190k-a-week contract, with Arsenal looking to extend it by two years, putting him on around £250k-a-week, while a similar wage would be offered to Lacazette, who’s deal expires in 2022. [Mail] #afc

n0thing komentarzy: 5103 newsów: 36212.05.2019, 07:08

@Szogun: co ty człowieku gadasz. Chrześcijanie popierają najgorsze zbrodnie? Nikt nie zmusza nikogo do niczego. Masz wolna wole. Celowo oglupiali ludzi ? Sorry jest niezliczona ilosc dowodow ze Bog istnieje i nie tylko w postaci Biblii ale wielu cudów które zdarzają się na świecie. Ty możesz robić cokolwiek zechcesz, ale proszę nie obrażaj Chrześcijan, mówiąc że popierali Holocaust bo tym samym obrażasz między innymi mnie. Ludzie ginęli przez wiarę, bo byla niebezpieczna dla władzy, ale to przecież żaden istotny argument wg ciebie

kwiatinho komentarzy: 1311412.05.2019, 05:18

@ChatCrapGetBanged:
Mało Ci ? Ta strona to kopalnia anegdot.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 212.05.2019, 02:57

Masz sporo racji, ja jutro jak znajdę czas to dorzucę swoją parę kaloszy. Branocki ludki

Szogun komentarzy: 28259 newsów: 312.05.2019, 02:25

Takie małe wtrącenie z mojej strony..Trzymajcie się i nie spinajcie za bardzo. Idę lulu póki córka da mi jeszcze pospać.

Szogun komentarzy: 28259 newsów: 312.05.2019, 02:14

@platinium: Cywilizacja w której żyjemy opiera się na chrześcijaństwie i co złego zrobilo dla Polski czy w świecie? Nie cywilizacja nie opiera się na chrześcijaństwie. Odgrywa dużą rolę w kilku częściach świata lecz jest to religia która jak wiele przed nią także upadnie a wiele szkół filozoficznych, wiele świeckich lub antycznych cudów architektonicznych nie wywodzących się z chrześcijaństwa , rozwój nauki który z chrześcijaństwem nie specjalnie dużo miał wspólnego każe sie nie zgodzić z tą myślą .Teraz co chrześcijaństwo zrobiło złego? Tutaj naprawdę trzeba by się rozpisać zmiotło kilkaset kultur z powierzchni ziemi i miliony istnień , wtlaczalo ludziom do głowy pogląd jedynie słuszny inaczej stos, popierali zawsze silniejszych bo przy nich był największy interes , popierali niewolnictwo i Holocaust, zabijali lub więzili naukowców, celowo utrzymywali ludzi w ogłupienia gdyż człowiek oświecony to człowiek niebezpieczny dla nich, wymyślili system gdzie mogą trzymać w szeregach dewiantów seksualnych, wyciągać informacje , obiecywać nieistniejące kary i nagrody a wszystko to za olbrzymie pieniądze. To tak co tylko przyszło mi do głowy o tak późnej porze..Widzę także zasługi chrześcijaństwa lecz nie czyńmy z niego dźwigni rozwoju i moralności.

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 31.03.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Brentford 9.03.2024 - godzina 18:30
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal28204464
2. Liverpool28197264
3. Manchester City28196363
4. Aston Villa29175756
5. Tottenham28165753
6. Manchester United281521147
7. West Ham29128944
8. Brighton28119842
9. Wolves281251141
10. Newcastle281241240
11. Chelsea271161039
12. Fulham291151338
13. Bournemouth28981135
14. Crystal Palace28781329
15. Brentford29751726
16. Everton28871325
17. Luton29571722
18. Nottingham Forest29671621
19. Burnley29452017
20. Sheffield Utd28352014
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland185
O. Watkins1610
Mohamed Salah159
D. Solanke153
Son Heung-Min148
J. Bowen143
B. Saka137
A. Isak120
C. Palmer118
P. Foden117
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz lutego wybór redaktorów
6
Gracz lutego wybór użytkowników Aaron Ramsdale
Aaron Ramsdale
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1 2 3 4 5 6