Arsenal z ostateczną ofertą za Draxlera?

Arsenal z ostateczną ofertą za Draxlera? 24.01.2014, 11:07, Adam Cygański 73 komentarzy

Nieuchronnie zbliża się już ostatni tydzień styczniowego okienka transferowego i według najnowszych informacji, Arsenal w tym okresie chce złożyć ostateczną ofertę za Juliana Draxlera.

Arsene Wenger w ostatnim wywiadzie stwierdził, że wzmocnienia składu są mało prawdopodobne, jednak podobno nadal ma nadzieję, że 20-letni zawodnik trafi na The Emirates.

Prasa na Wyspach donosi, że przedstawiciele Arsenalu w minionym tygodniu byli w Gelsenkirchen, gdzie negocjowali z obecnym klubem Draxlera - Schalke 04 - jednak obie strony nie doszły do porozumienia. Problemem jest cena za zawodnika. Niemiec ma w swym kontrakcie zapisaną klauzulę odejścia w wysokości 37 milionów funtów, jednak Arsene Wenger jest podobno skłonny zaoferować maksymalnie 28 milionów funtów. Według tych informacji w grę wchodzi również włączenie w tę transakcję Lukasa Podolskiego.

Julian DraxlerSchalkeTransfery autor: Adam Cygański źrodło: metro.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
zly_kanonier komentarzy: 511124.01.2014, 23:22

I tak pewnie żadnego transferu nie przeprowadzimy już do końca.

100kgarmata komentarzy: 34124.01.2014, 18:00

pomoc jest dobrze obsadzona trzeba napatnika kupić NAPASTNIKA

Drzemor komentarzy: 93024.01.2014, 17:24

Dlatego ja to zlewam. Wiadomo że 3/4 polskich fanów BvB to sezonowcy. Zobaczysz masowy przelew na Bayern w następnym sezonie jak się pół borussi sypnie w lato.

Holloway komentarzy: 60524.01.2014, 17:19

Mi tak samo został obrzydzony. Zrobiono z niego absolutną światową czołówkę napastników, a każdy rozgarnięty wie, że to guzik prawda. No i chyba sam Robercik uwierzył, że jest bożkiem. Najbardziej denerwuje mnie jednak, że niewielu wypomina mu żałosną grę w reprezentacji, ale za to pieją z zachwytu jak strzela dla niemieckiego klubu. To mnie dopiero boli. Jak drzazga w fiucie.

Verminator97 komentarzy: 1490024.01.2014, 17:17

Coraz głośnie się robi o Draxlerze, ale ja tam od początku myślę, że jeśli przyjdzie to jedynie latem. IMO nie ma zbyt dużych szans na transfer młodego Niemca do nas zimą. Ale trochę obawiam się tych wydanych pieniędzy za niego. Wiem, że jest dobry, młody i utalentowany i jest to nadal takie moje marzenie transferowe. Obawiam się, że Draxler nie jest tyle wart i może na początku nie sprostać oczekiwaniom stawianym przez kibiców.

bialysul komentarzy: 369924.01.2014, 17:12

Draxler ok, ale poldek powinien zostac, jest to juz ulozony i doswiadczony pilkarz, i nie zamienilbym go na mlokosa nawet jesli jest utalentowany.

Drzemor komentarzy: 93024.01.2014, 17:12

Wiesz co ? w sumie mi on tak nie wadzi, fakt dostaw noga, jak chce niech sobie gra w tej bvb czy tam w bayernie. Został mi obrzydzony przez polskie media.

Holloway komentarzy: 60524.01.2014, 17:09

No powinno, ale co mu zrobisz, jak pewnie napalił się na MU jak szczerbaty na suchary. Zupełnie jak nasz celebryta Lewandowski. Miałem o nim nie wspiominać, ale trudno :)

Drzemor komentarzy: 93024.01.2014, 17:03

Dlatego takich zawodników powinno się sprzedawać do innych lig.

Holloway komentarzy: 60524.01.2014, 16:58

No co zrobisz. Tak bywa. Też mam mu za złe, że przeszedł do rywala, że ostentacyjnie okazuje ,,miłość" do MU, ale jednak w dużej mierze dzięki niemu Arsenal gonił czołówkę. Gdybyśmy wtedy zamiast niego mieli Giroud albo Bendtnera to klepalibyśmy biedę hehe Poza tym mogło być gorzej. Gdyby przeszedł do Chel$ea to już na prawdę bym się wpienił hehehe

Drzemor komentarzy: 93024.01.2014, 16:51

@Holloway

Jak już wspominasz o rvp to działa też w drugą stronę, gdyby nie Arsenal, to nie zrobił by kariery przez kontuzje.

Głupio zrobili sprzedając go do mułów. Ale co poradzić, stał się mułem i stracił w moich oczach po ostatnim meczu z united. cunt.

Koroniarz komentarzy: 1016324.01.2014, 16:44

Poldek zostaje i koniec kropka. Jak nie chcą 30 mln to niech spadają na drzewo.

Holloway komentarzy: 60524.01.2014, 16:42

A jak można było się jarać Neymarem? Analogiczna sytuacja. Draxler jest młody, perspektywiczny i jednocześnie posiada już całkiem dobry warsztat umiejętności. Jego młody wiek spowoduje, że nie tylko jest w stanie szybciej się uczyć, ale też jest w stanie grać bardzo długi czas na wysokim poziomie. Korzyści przewyższają cenę. Van Persie pojawił się w Arsenalu mając ile lat? 21 zdaje się. Spędził w klubie jakieś 8 lat. Wystąpił w 194 meczach i strzelił 96 bramek dla Arsenalu. Dane z angielskiej wiki, więc mogłem coś przekręcić. Moim zdaniem to niezły wyczyn. KLub zyskał bardzo wiele.

Drzemor komentarzy: 93024.01.2014, 16:30

@Holloway

Amen.

Na tym zakończmy, ale z jednej strony, dalej nie dowierzam, jak można się tak jarać tym Draxlerem. Dla mnie jest to nie pojęte.

Holloway komentarzy: 60524.01.2014, 16:25

Nie przesadzałbym. Kolegami mogą być nawet po odejściu z klubu. Nic nie stoi na przeszkodzie. Są telefony, komunikacja elektroniczna, samoloty, samochody itp. Wiem, że osobisty kontakt to zupełnie co innego, ale nie róbmy też z nich dzieci. Wiele razy czytałem tutaj, że byli zawodnicy, obecni zawodnicy, specjaliści, komentatorzy zwracali uwagę na potrzebę wzmocnień. Z czego to wynika? Moim zdaniem z głębokiej potrzeby sukcesu i poczucia, że budowany jest skład na miarę mistrzostwa. Dlatego też odszedł van Persie. Raczej nie dla kasy, a dla potrzeby samorealizacji, bo to jest najważniejsze dla ambitnych graczy. Wyobraźmy więc sobie taką sytuację. Przychodzi napastnik i skrzydłowy o uznanej marce, a jednocześnie odchodzi Podolski. Część graczy na pewno poczuje brak dobrego kolegi, ale z drugiej strony będą pokrzepieni przybyciem nowych postaci. Zyskają tym samym większą pewność siebie i nadzieję na ten upragniony sukces. Bilans zysków i strat jest dla mnie przejrzysty. Taką sytuację mam na myśli. Samo odejście Podolskiego, czy wymiana za młodego zawodnika i brak transferów faktycznie mogą obniżyć morale drużyny. To są czysto hipotetyczne rozważania. Zaznaczę jeszcze raz. Nie widzę sensu pozbywania się Podolskiego ani żadnego innego gracza, jeśli w zamian nie będzie sensownej i lepszej alternatywy. Taki jest mój punkt widzenia. Już jaśniej nie jestem w stanie tego opisać.

Drzemor komentarzy: 93024.01.2014, 15:57

@Holloway

Mówiłeś że jego odejście nic dla składu by nie znaczyło - tu się mylisz, tak jak tutaj maleńki84 wyjaśnił, że jednak ma i nic nie zmieni to że to są zawodowcy. zawodowiec też człowiek możemy od nich wymagać by dobrze grali, ale takie odejścia mają spory wpływ na ich życie prywatne.

Na swój sposób jest kluczowy. Wg. mnie jest to zawodnik na rezerwę topu, nawet po kontuzji potrafi wejść i zrobić nie mały zament. Dlatego dla mnie, jego OBECNA wartość dla klubu jest duża. Bo zdecydowanie wolał bym wpuścić jego bez formy niż Parka. O i to jest chyba dobre porównanie, kto jest bardziej użyteczny.

Rzuciłeś tylko aluzję jego odejścia co wystarczyło by mnie poniosło i bym nadinterpretował to co napisałeś. To wyżej, to jest moja opinia apropo tematu.

przemass89 komentarzy: 63624.01.2014, 15:55

Osobiście nie wierzę w transfer Draxlera, jako pomocnika. Wydaje mi się, że Wenger nie będzie szukał kolejnego zawodnika do drugiej linii. Sprawa ma się inaczej, jeśli Boss planuje przekształcenie Niemca na środkowego napastnika. W to jestem skłonny uwierzyć, podobnie jak w kwotę transferu podawaną przez media.

jimmykanonier1886 komentarzy: 1078424.01.2014, 15:50

na pewno nie jest tyle wart, ale prawda jest taka, ze trzeba czasami przepłacić

Holloway komentarzy: 60524.01.2014, 15:45

Oczywiście, że Draxler nie powinien być priorytetem i na pewno nie byłby natychmiastowym zbawieniem dla Arsenalu. Dlatego też bardzo bym się zdziwił, jeśli pojawiłby się kolejny pomocnik, zamiast konkretnego napastnika. No ale gdyby nawet ten Draxler został wytransferowany do nas, to nie będę z tego powodu zdenerwowany :)

Malenki84 komentarzy: 79324.01.2014, 15:43

Nie trzeba zawsze płynąć z nurtem i być łączonym z medialnie najgłośniejszym nazwiskiem, bo to po pierwsze i sztucznie podnosi cenę, a po drugie zaciera nieco prawidłową ocenę umiejętności zawodnika. Wenger kiedy i gdzie iść pod prąd i świetnie sobie z tym radzi. Nie raz wpuścił już wiele klubów w maliny...Jovetic latem też był bogiem. Arsenal po prostu pochopnie nie podejmuje decyzji.

archterror komentarzy: 428724.01.2014, 15:40

Również podpiszę się pod słowami Panicza. Światu się w dupie poprzewracało, żeby tyle dzisiaj płacić za zawodników... W takim tempie to za 5-7 lat 100 mln'owe transfery będą na porządku dziennym :(

Malenki84 komentarzy: 79324.01.2014, 15:37

Osobiście, już w temacie samego Draxlera uważam, że nie ma potrzeby wydawania tak dużej gotówki na tego zawodnika w tym czasie, tylko dlatego żeby uprzedzić innych. Zwyczajnie nie mamy miejsca w kadrze dla takiego zawodnika (za ponad 30mln funtów). Niejeden Draxler się jeszcze pojawi, a nie chcę sytuacji, żeby na siłę nasi pomocniy byli upychani na swoich nie nominalnych pozycjach, tylko dlatego że pojawił się kolejny. Zdarzają się sytuacje, że talent na danej pozycji pojawia się w momencie kiedy sam masz problem bogactwa w tej strefie boiska. Jeśli za choćby pół roku zrobi się luka dla niego a będziemy w stanie konkurować z innymi, to ok - teraz nie. Ustaliłbym inne priorytety, bo skład mamy prawie kompletny, gramy bez utraty jakości w pomocy a w drużynie brakuje jeszcze Ramsey'a i Artety. No i na mój gust wartość zawodnika nieadekwatna w tej chwili to gry, osiągnieć itd, Goetze odchodził za podobną kwotę ale po 2-3 sezonach w BVB i to do bezpośredniego rywala w lidze. Wielu było już wirtuozów piłki w wieku 20 lat, nie tylko on kręci nogami jak łopatki w mikserze. Choć stoi za nim niemiecka mentalność, przygotowanie i wyszkolenie, bo tam bardzo dobrze kształtują piłkarzy.

Holloway komentarzy: 60524.01.2014, 15:36

@ Drzemor

Znowu nie rozumiesz kontekstu. Absolutnie nie twierdzę, że trzeba pozbyć się Podolskiego albo, że nie posiada ogólnego potencjału i umiejętności do skutecznej gry w pierwszym składzie. Ja opisywałem jego OBECNĄ wartość dla klubu. Jest po kontuzji. Prawda? Sam napisałeś, że w ostatnim meczu wszedł w 71 minucie. Czy tak traktuje się kluczowego gracza? Raczej nie. Pogra więcej, odbuduje formę i śmiało będzie można go uznać za kluczowy element składu. Z resztą jakoś nigdy nie zauważyłem aby sam Wenger robił z niego kogoś wybitnie istotnego. Nawet przed kontuzją często wchodził z ławki. Co innego Giroud. Też nie widzę sensu dołączenia Podolskiego jako element rozliczenia za Draxlera. Twierdzę tylko, że Podolski nie jest tak dużym wymiataczem aby nie można go było zastąpić, jeśli oczywiście zaszłaby tak możliwość.

Drzemor komentarzy: 93024.01.2014, 15:20

@Holloway

Możliwe że źle zrozumiałem, głównie przez tą nagonkę reszty na tego draxlera i Twoją chęć pozbycia się Podolskiego jak kolwiek to ujełeś (wymiana z dopłatą), przez co mnie poniosło, także przepraszam.

Mylisz się odnośnie tego że Podolski nie jest kluczowym zawodnikiem, spójrz:

np ostatni mecz, Podolski wchodzi w 71 minucie za Gnabrego, jest na lewym skrzydle, wymienił góra 3-4 podania (~40 sec na boisku) i posłał bombę w poprzeczkę po dłoni bramkarza, chwile później miał kolejną sytuacje którą zablokował jakiś obrońca. Serio dla mnie było by głupotą wymieniać go za być może jakiś niemiecki Crap-Star .

Podolski jest tu teraz Jokerem, potrafi wejść i z dupy strzelić gola albo dwa i już nieraz to udowodnił.
Jak pamiętam on nigdy nie grał pełnych meczów, albo schodził w 60-70 minucie albo wchodził w tym okresie czasu i grał do końca. A słabsze mecze także mu się zdarzały zupełnie jak teraz ozilowi, wszyscy podnieceni nazwiskiem oczekują że będzie grał zawsze jak z nut, a chyba zapomnieli jak on grał w realu.

Holloway komentarzy: 60524.01.2014, 15:07

@Malenki84

Czy powodem słabych wyników był brak siły mentalnej i dojrzałości? Mogę zgodzić się tylko po części, bo to dotyczyło młodych graczy. Powodem był brak odpowiedniej ilości doświadczonych graczy z najwyższej półki. Po erze Henry'ego, Ljundberga, Vieiry coś pękło i do tej pory nie zostało odbudowane. Pojawiali się utalentowani zawodnicy. Ogrywali się, zdobywali doświadczenie aż w końcu stawali się uformowanymi graczami. Niestety stawało się najgorsze i odchodzili z klubu. Ten sezon jest małym przełomem. Skład został utrzymany. Wszyscy najlepsi zostali w klubie. Są jednak zauważalne braki i trzeba je uzupełnić. Tylko o to mi chodzi.

Woolwich komentarzy: 15724.01.2014, 15:03

W takim razie trzeba go sobie na zdrowy rozsądek odpuścić :)

Holloway komentarzy: 60524.01.2014, 14:56

@Drzemor

Teraz jestem przekonany, że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Nie obrażam Cię, bo stwierdzam fakt. Zgadzam się ze wszystkimi twoimi argumentami odnośnie Julka. Jest tylko jeden problem. Przez twój upośledzony odbiór czytanego tekstu nie zauważyłeś, że ja nie jestem wielkim zwolennikiem transferu Draxlera już teraz. Nie wyjaśniłem jeszcze tego konkretnie, ale to wynika z treści tych myślników, które przedstawiłeś. Ja po raz enty powtórzę. Potrzeba napastnika, który już teraz mógłby grać w pierwszym składzie. Nawet jeśli trzeba przepłacić to trudno. Taki jest teraz rynek i bunt Wengera wobec wysokich cen nic nie da. No ale jeśli uda się sprowadzić Julka, to po prostu będę się cieszył. Nie będę narzekał.
Tak poza tym. Jeśli chcesz abym się do Ciebie grzeczniej zwracał, to sam grzecznie zwracaj się do innych. Nazwałeś mnie sezonowcem. To mnie obraża. Jestem fanem Arsenalu od ponad 12 lat. Mam szalik, czapkę i plecak z herbem klubu. To jednak są tylko gadżety. Liczy się przywiązanie, a tego mi nie brakuje. Zastanów się więc po dwakroć, zanim coś napiszesz.

schnor25 komentarzy: 1854624.01.2014, 14:51

Poldi musi zostać jeszcze ze 2 sezony, takiego młotka w lidze chyba żaden zespół nie ma.

theo100 komentarzy: 2675 newsów: 224.01.2014, 14:43

37 milionow za 20-latka, wenger by chyba na glowe upadl jakby dal taka sume. za 30 baniek to mozna sciagnac bardzo dobrego napastnika.

Drzemor komentarzy: 93024.01.2014, 14:39

@Golloway

Uwierz mi zachwiała by, może nie widać aż tak tego na zewnątrz podczas meczu ale w szatni jest pewna konsternacja. Poza tym widze że Ty się usrałeś na tego draxlera i Ci raczej do rozumu nie przemówię nawet argumentując to że :

- obecnie talenty są przepłacane i nie jest tyle warty
- nie wiadomo jak by się sprawdził w bpl
- mam wątpliwość jak by sobie poradził z przemianowaniem na Napka, a pomoc i skrzydła mamy osadzone (podolski/gnabry/ox nie licząc Theo który ma kontuzje.)
- drugi argument umacnia trzeci
- Rozsądniejsze było by dać tyle za np. Hulka
- i na pozycji ŚPO mamy przesyt, zresztą jak w całej pomocy a wątpie by się spisał dobrze jak wspomniałem wyżej na szpicy.

Poza tym Podolski od jakiegoś czasu jest czarnym koniem w naszym zespole, tylko brakuje mu odrobiny skuteczności. On jest zdolny w koncówce wygrywać mecze i głupotą było by się go pozbywać.

Tak apropo grzeczniej proszę.

Twierdzisz że Draxler > Podolski tyle że Draxler to gwiazda 2 sezonów jak nie mniej a to za mało by tak się sugerować. Robiąc ewentualną wymianę i dopłatę (dla mnie to absurd) pozbyli bymśmy się dobrego lewo-skrzydłowego na rzecz czego ? Gwiazdy która nawet nie wiadomo jak się u nas może sprawdzić. No way..

Heh tak jestem sezonowcem .. od wieku 6 lat gdy dostałem pierwszy szalik Arsenalu jestem sezonowcem do tej pory. Gratuluje domysłu -.-
Wygrałeś wszechświat.

MatArsenal9870 komentarzy: 216724.01.2014, 14:39

lepiej zakupić jak najszybciej Draxlera bo inaczej schalke podniesie klauzule lub city lub inny klub sprzątnie nam go sprzed nosa (mowa o szejkach).

Malenki84 komentarzy: 79324.01.2014, 14:36

Wiesz, w teorii nie powinno się nic wydarzyć bo jak mówisz to profesjonaliści, ale też ludzie a nie maszyny i głowy nie da się zamrozić...gdyby wszystko opierać o profesjonalizm, to przez tyle lat nie pracowalibyśmy nad wynikami, których brakowało z powodu? Siły mentalnej i dojrzałości emocjonalnej pewnych graczy. W każdym razie, miejmy nadzieję że wszystko pójdzie zgodnie z planem, bez względu na to, jakie decyzje w najbliższym czasie zapadną.

Holloway komentarzy: 60524.01.2014, 14:29

Nadal nie uważam aby ewentualne odejście Podolskiego miało wielki wpływ na morale drużyny, czy destabilizację składu. Była cała masa kontuzji, więc ten czynnik, który mógłby zachwiać nastawieniem graczy. Jak widzisz wszyscy wytrzymali i dzielnie sobie poradzili. Podolski przechodził długo kontuzję. Nie grał, więc siłą rzeczy jego obecna forma nie jest dla klubu czymś niezastąpionym. Ci ludzie to profesjonaliści i nikt nie płacze z powodu odejścia nawet bardzo bliskiego kolegi z drużyny. Dla nich to normalne, że rotacja w składzie czasami musi następować. No ale od razu też wyjaśnię, że i dla mnie Podolski to bardzo wartościowy gracz i lepiej aby został w drużynie :)

Malenki84 komentarzy: 79324.01.2014, 14:09

Holloway

Można grzeczniej wymieniać się opiniami i argumentować swoje słowa, ale do rzeczy. Nie poruszyłem w ogóle zasadności pozyskiwania Draxlera etc, pisałem o tej ewentualnej możliwości wymiany z Podolskim, która była ujęta w newsie. Może zbyt płytko rozumiesz pojęcie destabilizacji i wpływu na morale zawodników w kluczowym momencie sezonu, nie wspominałem zupełnie destabilizacji personalnej składu (bo wg zawodnik za zawodnika). Chyba potrafisz sobie wyobrazić, że pewien wpływ, a sądzę że niemały Lukas ma kolegów i utrzymuje bliższe kontakty z niejednym, są więzi, prawda? No, to tyle ode mnie w tej kwestii. Pozdrawiam

FadeIn komentarzy: 354724.01.2014, 14:02

Spieracie się jakby wasze zdanie w klubie miało następstwa transferów :-)

Papcio zrobi to co dla klubu najlepsze. Poczekajcie do końca okienka. Jeżeli kupi Draxa to będzie go sposobił na napastnika i innej opcji nie widzę. Cazorla który nie pogra już na środku za często ani Podol który jest świetnym zmiennikiem na LS i może grać w wielu meczach od pierwszej minuty za Cazorle. Ewentualnie Cazorla i Drax skrzydło a Giroud z Podolem jako napastnicy. Podolski musi po prostu się na środku ograć i tyle.

Zuzu komentarzy: 73424.01.2014, 14:01

Peggi

Czy ty jesteś mądry ? Albo nie wiesz jak Taa kłoda gra ten drewniak zabiera miejsce w składzie zawodnikom który są lepsi od niego. A że ty oceniasz zawodnika po jednej bramce to nie potrafię sobie wyobrazić co z tobą nie tak.....

szok i skandal

Oldgunner3 komentarzy: 973124.01.2014, 13:59

Mimo wszystko wobec tak wąskiej kadry jeśli chodzi o ofensywę nie stać nas raczej na pozbycie się Podolskiego;zwłaszcza wobec braku Theo - został by nam tylko Francuz i wiking no i młody Drax. - nieciekawie w kontekście walki o najwyższe cele;może powinni próbować jakiś rat bądź bonusów - 37 baniek to mało nie jest,ale facet jeśli jest wielkim talentem,a ponoć takim jest za parę lat może być wart jeszcze więcej,a w jego wieku gra na takim poziomie mówi sama za siebie to mogłaby być inwestycja na lata i kolejny krok w budowie naprawdę wielkiej drużyny;trochę też ma on sporo urazów jak na tak krótką karierę.Pytanie dla mnie powinno brzmieć ; czy facet ma talent na miarę opisywanego i na ile jeszcze jest w stanie sie rozwinąć - patrząc w dalszej perspektywie to za sezon góra dwa moglibysmy naprawdę zacząć rozdawać karty,a do tego potrzeba nam właśnie graczy robiących róznicę;sądzę,ze warto byłoby zaryzykować i wysupłać tą kasę.

paniczAFC komentarzy: 188324.01.2014, 13:54

swiat poebalo zeby takie ceny placic za zawodnikow...

Holloway komentarzy: 60524.01.2014, 13:52

@grzegorz1211

Popieram. Trzeba odważnych i zdecydowanych kroków. Od dawna nie było tak dużej szansy na mistrzostwo. Czekanie do lata może oznaczać odbudowę formy MU, kolejne wzmocnienia Cty, Chelsea. Wtedy zabawa zacznie się od nowa.

Holloway komentarzy: 60524.01.2014, 13:50

@Drzemor

Potarfisz czytać? Być może z trudnością, ale potrafisz. Natomiast czytać ze zrozumieniem na pewno nie potrafisz. W którym miejscu napisałem, że nie ma NIC do zaoferowania? Z resztą ja to odnosiłem do Schalke i potencjalnym wyborze Draxlera, a nie do Podolskiego. Widzisz różnicę? Po drugie. Gdzie ja niby napisałem, że pragnę odejścia Podolskiego? Napisałem tylko, że jego ewentualne odejście nie zachwiałoby drużyną. Sezonowcem może być ktoś taki jak ty, bo twoja krótkowzroczność aż boli.

mlody323323 komentarzy: 211824.01.2014, 13:45

no way !! Lukas zostaje w Arsenalu on robi roznice wenger go nie odda ..

grzegorz1211 komentarzy: 1030224.01.2014, 13:43

NorbiW powiedz mi jakim cudem możemy dać w lecie 50 skoro ma klauzule 37 mln. A te 28 mln to dobra cena i odzwierciedla jego wartość na dzień dzisiejszy. 37 mln (45 ojro) to za troche za dużo, ale takie czasy że trzeba czasem przepłacać. Przykład Liverpoolu przy transferze Salaha chcieli ubić z 3-4 mln przyszedł Roman położył kase na stół i ciężkie negocjacje Liverpoolu poszły w pizdu

Drzemor komentarzy: 93024.01.2014, 13:41

@Holloway

Nie ma nic do zaoferowania?
A dobra, już widze, sezonowiec. Więc nawet nie widział jeszcze jak Podolski gra jak ma szanse teraz do 1 składu i przed kontuzją ...

Niech ktoś da mu odrazu bana, bo niechce mi się takich głupot czytać.

FadeIn komentarzy: 354724.01.2014, 13:35

28 baniek i Podolski to przesada. Gość jest wart max 20 baniek bo jest naprawdę uważany za mega talent a te są ostatnio mocno $$$$przeceniane. Zważywszy na klauzulę odstępnego 37 która jest absurdalnie wysoka można zapłacić co i tak jest kuriozum 30 baniek ale be oddawania na miłość boską swoich najlepszych zawodników bo Podolski moze nie błyszczy ale wchodzi i robi swoje a ostatnio co nie wejdzie to coś się dzieje. Druga sprawa to nie wiadomo jak w PL będzie sie spisywał ale walka o niego jest napewno warta świeczki.

baczko komentarzy: 8724.01.2014, 13:29

Podolski jest wg mnie ważnym elementem naszej drużyny. Jak gra od pierwszej minuty to może rzadko, ale jako jocker na ostatnie 30minut bardzo często rozgrywa świetne zawody.

koczan_4 komentarzy: 330224.01.2014, 13:27

Jeśli go nie zaklepiemy to latem może być tak jak z Hazardem, że ktoś inny go kupi a Drax może być naprawdę wyjątkowym piłkarzem.

Holloway komentarzy: 60524.01.2014, 13:22

@Malenki84
Jakiej destabilizacji? O czym ty pleciesz? Ewentualne odejście Podolskiego i przyjście Draxlera żadnej destabilizacji by nie wprowadziło. Sam Mertesacker zachęcał do pozyskania Julka. Podolski nie odgrywa kluczowej roli w klubie. Arsenal ma dużo więcej do zaoferowania niż Schalke. Jeśli Wenger na serio myśli o budowaniu silnego składu, to powinien wydać troszkę więcej pieniędzy i nie kisić ich w skarpecie. Potem znowu zaczną się tłumaczenia, że byliśmy na dobrej drodze, ale kontuzje pokrzyżowały nam plany. Na prawdę nie trzeba wiele aby realnie myśleć o mistrzostwie. Wystarczy transfer jednego solidnego napastnika. No ewentualnie skrzydlowy w miejsce Theo. Czy to tak wiele?

Jack_Herrer komentarzy: 6192 newsów: 19224.01.2014, 13:11

jak go nie łykniemy to latem pójdzie do grubszych od nas.

NorbiW komentarzy: 135324.01.2014, 13:05

lepiej dac teraz te 37 niz w lecie okolo 50

Malenki84 komentarzy: 79324.01.2014, 12:50

Nikt trzeźwo myślący, nie wpadnie na pomysł, że w ogóle realne jest pozbywanie się zawodnika w środku sezonu...i nie, nie piszę młokosie z Schalke, tylko o Podolskim. Cokolwiek by się nie działo z jego formą sportową czy przydatnością do zespołu, Wenger nie dopuści do destabilizacji szatni w styczniu, kiedy Arsenal jest na szczycie tabeli - nie wiadomo jaki to miałoby wpływ na atmosferę, na pozostałych Niemców w drużynie itd. To jest po prostu niemożliwe więc przestańcie się trząść.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com