Arsenal zamierza zaproponować podwyżkę Martinellemu

Arsenal zamierza zaproponować podwyżkę Martinellemu 24.01.2020, 23:03, Tomasz Kowalski 52 komentarzy

Gabriel Martinelli niebawem otrzyma nowy kontrakt od Arsenalu - podają media.

18-latek zaliczył istne wejście smoka na europejskich boiskach. Młody adept sztuki futbolu rodem z Brazylii jest jedną z wyróżniających się postaci w cieniującym zespole Kanonierów. Forma młokosa nie pozostała niezauważona. Z tego też powodu włodarze Arsenalu zamierzają zaproponować mu nową umowę.

Obecny kontrakt Martinellego wygasa dopiero za 4 lata, jednak nowa umowa zapewni mu znacznie wyższe wynagrodzenie. Arsenal zamierza też odstraszyć potencjalnych interesantów, bowiem The Gunners wiążą przyszłość z Brazylijczykiem.

Gabriel Martinelli autor: Tomasz Kowalski źrodło: express.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
TrueGunner89 komentarzy: 58926.01.2020, 00:47

Najwyższa pora. Fajnie gdyby oprócz podwyżki w pakiecie doszły też minty, bo jako jeden z nielicznych w zasadzie nie zawodził. Jeśli Arsenal nadal chce budować skład wokół młodych piłkarzy to Martinelli bezwzględnie powinien być jednym z nich. Martwię się tylko, żeby nie stało się to co z Rashforedem. Pojawił się jako piłkarz na uzupełnienie składu, nadale okazało się, że wykorzystywł wszystkie szanse jakie dostawł, później grywał regularniej niż gwiazdy zespołu, a po 2-3 sezonach grał wszystko aż został zajechany, bo cała reszta albo się leczyła albo szukała wiecznie formy. Dobrze gdyby w końcu najwżniejsze postaci drużyny w końcu zaskoczyły, bo Martinelli powinien być wartością dodaną jak kiedyś Edu, Wiltord, czy Reyes a nie kluczowym zawodnikiem od którego dyspzycji zależy wynik spotknia (a jesienią często tak to wyglądało). To on powinien uczyć się od najlepszych a nie udowdniać najlepszym jak mizerną formę aktualnie prezentują. Reasumując dobry ruch ze strony klubu. Jasne pokazanie, że klub na niego liczy. Mam tylko nadzieję, że klub nie będzie teraz czekał z założonymi rękami aż wypełni kontrakt tylko dokona kilku wzmocnień i będziemy walczyć o coś więcej niż top6.

radzio_TRN komentarzy: 2713 newsów: 1325.01.2020, 22:26

Przyznam szczerze, że sam też z niego szydzilem, nazywając go gimbusem grającym w Fife Realem albo Barceloną xd

Malina komentarzy: 122125.01.2020, 20:20

Rzecz działa się bodajże 7 lipca 2019 roku na chrzcinach. Siedziałem z siostrzeńcem przy stole, który de facto też jest fanem Arsenalu (wspomnę, że dzięki mnie oczywiście). Rozmawialiśmy o pierwszym transferze Kanonierów, którym był właśnie Martinelli. Szczerze powiem, szydziliśmy sobie z tego transferu (chłopak 18 letni z 4-ej ligi brazylijskiej?! To nie może się udać!) i nie dawaliśmy wielkich szans chłopakowi a Arsenal przez ten ruch, dał znak wszystkim, że w transferach będzie LIPA! Tak to po prostu wyglądało. Tymczasem, okazuje (okazało) się, że zakontraktowanie Gabriego jest jak dotąd najlepszym letnim ruchem Arsenal'u i nie miałbym nic przeciwko aby tak zostało. Gość ma potencjał aby być jak CR7! Sądzę też, że będzie rywalizował z Mbappe (3 lata starszy) o miano najlepszego napastnika. Oby tak było. POZDRO.

flax (zawieszony) komentarzy: 18525.01.2020, 20:05

@ArekKanonier napisał: "Widzę , że tu dalej banda gówniarzy, których matki nie nauczyły szacunku próbuje udawać dorosłych"

No to żeś chłopie błysnął! :))

Montoya komentarzy: 64025.01.2020, 17:45

Jeśli zarabia ok. 10 k, to faktycznie za to co pokazuje należy mu się podwyżka, i co najważniejsze powinna być klauzula odstępnego np. 100 mln, bo tylko klauzula może odstraszać a nie długość lat kontraktu.

Smazony komentarzy: 74125.01.2020, 17:31

Bardzo dobry ruch, byle mu nie odbiło jak niektórym. No i powinni dać jakąś zaporową cenę w kontrakcie przy próbach jego podkupienia. Ja też wiąże z nim spore nadzieję, bo już w tym momencie stanowi o sile naszej kadry, a o mało kim w tak młodym wieku, można coś takiego napisać!

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268325.01.2020, 17:02

@Spejsik napisał: "Ja nadal uważam, że kontrakt został podpisany żeby odstraszyć inne klubu ale ok. Każdy przecież może mieć swoje zdanie :D"

W porządku. Nie staram się na siłę zaprzeczać temu iż tak było. Mogę się z tym również zgodzić ale to jednak odbywało się na warunkach innego kredytu zaufania, który opisałem poniżej i jednak przekreśla teorię o podpisywaniu nowych kontraktów po kilku dobrych meczachw topowych klubach bo chyba nie ma takiej potrzeby.
To kwestia pewnego prowadzenia piłkarza. Nazwijmy to wychowaniem (na potrzeby chwili). Dlatego dałbym zwyczajnie czas przynajmniej do końca sezonu Martinellemu na nowe bonusy. Dla dobra klubu jak i samego zawodnika. Tak na logike..

Dzięki za zrozumienie. @Spejsik napisał: "Najpierw obrażasz, a później oczekujesz szacunku od innych. "Dorosłość" pełną gębą"

A co do tego delikwenta to mogę tylko powiedzieć iż nie pierwszy raz lansuje się jak to sam określił w innych już postach "dorosłego mężczyznę". Widocznie taki urok. Niektórzy mają takie potrzeby :)

Spejsik komentarzy: 340925.01.2020, 16:33

@Nomad napisał: "No tak ale ty podajesz argumenty o końcu tego sezonu a podpisał kontrakt rok wcześniej (jak również podajesz powołując się na swój link z dnia 7 lipca 2017 roku). Więc nikt nie mógł przewidzieć drogi The Reds w ówczesnym czasie."
Masz rację, wcześniejszy sezon skończyli na 8 miejscu więc, mogę jedna się zgodzić z teorią, że nie byli wtedy jeszcze klasową drużyną. @Nomad napisał: "Z Fatim wciaż uważam, że dostał wystarczająco czasu na udowodnienie swojej wartości. Został włączony do pierwszej drużyny po długiej drodze w La Massi więc to bardziej logiczne, że gdy się sprawdził już (podkreślam już) podpisał nowy kontrakt (po 6 latach w akademii)"
Ja nadal uważam, że kontrakt został podpisany żeby odstraszyć inne klubu ale ok. Każdy przecież może mieć swoje zdanie :D

Spejsik komentarzy: 340925.01.2020, 16:29

@ArekKanonier napisał: "Prymitywni ludzie zawsze zostaną prymitywnymi." @ArekKanonier napisał: "Widzę , że tu dalej banda gówniarzy, których matki nie nauczyły szacunku próbuje udawać dorosłych."
Najpierw obrażasz, a później oczekujesz szacunku od innych. "Dorosłość" pełną gębą.

ArekKanonier komentarzy: 190025.01.2020, 14:41

@flax: Widzę , że tu dalej banda gówniarzy, których matki nie nauczyły szacunku próbuje udawać dorosłych. Nigdy nie zrozumiem tego waszego internetowego "bezpieczeństwa". Widocznie za stary na to jestem. Bawcie się dobrze...

flax (zawieszony) komentarzy: 18525.01.2020, 14:33

@ArekKanonier napisał: "Pogrążam? Bo mam mózg i umiem mądrze się wypowiedzieć? Trochę szacunku i pokory i nie jesteśmy na Ty. Widzę , że arogancja tu na poziomie meczyków.pl . Prymitywni ludzie zawsze zostaną prymitywnymi"

Mózg ma każdy mój drogi a o twoim wypowiadaniu się mądrze to nie tobie oceniać. To kwestia gustu i smaku. A ocena należy do innych.
Dostałeś rzetelny argument od kolegi poniżej a odszczekałeś się jak chłopiec z piaskownicy by tylko coś dopowiedzieć. Więc może ty nie rozumiesz dokładnie co było poniżej napisane?
Jak tak świea kadra ze stażem 2-3 sezonów max i to w mniejszości konkurować z całym pobytem Walcotta i jego statystykami w Londynie?
No zastanów się chłopcze

ArekKanonier komentarzy: 190025.01.2020, 14:19

@flax: Pogrążam? Bo mam mózg i umiem mądrze się wypowiedzieć? Trochę szacunku i pokory i nie jesteśmy na Ty. Widzę , że arogancja tu na poziomie meczyków.pl . Prymitywni ludzie zawsze zostaną prymitywnymi.

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268325.01.2020, 14:09

@Spejsik napisał: "A ja uważam innaczej. Zajeli 4 miejsce w lidze, a w sezonie 17/18 dotarli do finału LM. Dlatego, według mnie w tamtym okresie byli topowym klubem."

No tak ale ty podajesz argumenty o końcu tego sezonu a podpisał kontrakt rok wcześniej (jak również podajesz powołując się na swój link z dnia 7 lipca 2017 roku). Więc nikt nie mógł przewidzieć drogi The Reds w ówczesnym czasie.

Z Fatim wciaż uważam, że dostał wystarczająco czasu na udowodnienie swojej wartości. Został włączony do pierwszej drużyny po długiej drodze w La Massi więc to bardziej logiczne, że gdy się sprawdził już (podkreślam już) podpisał nowy kontrakt (po 6 latach w akademii)

Spejsik komentarzy: 340925.01.2020, 13:57

@Nomad napisał: "To żaden argument (o Guendouzim) ponieważ nie ma wielkiej konkurencji. Gdybyśmy mieli ekipę naszpikowaną wartościowym towarem to siedział by z Xhaką na tych fotelach Ferrari co to je Wenger fajnie zorganizował na ławce oczekujących.."
Też uważam, że by siedziała na ławce ale nie siedzi. Zresztą sam zauważyłeś, że nie mamy wielkiej konkurencji więc nie możemy sobie pozwolić na to, że przy zwyżce formy takiego zawodnika, przyjdzie x klub i od razu nam go zabierze, ze względu na jego pensję bądź klauzule. @Nomad napisał: "Fati jest w Barcelonie od 2012 roku więc oni o nim wiedzą dużo więcej. Nie jest to piłkarz z półrocznym bagażem doświadczeń. Poza tym u nich.. jest przetasowanie pokoleniowe. Tam polityka klubu jest o niebo rozsądniejsza niż nasza.."
To dlaczego podpisali dopiero po tym, jak zrobiło się o nim głośno? Według mnie, żeby odstraszyć potencjalnych zainteresowanych. @Nomad napisał: "Nie wiem do końca jak to jest z Arnoldem. Chętnie przeglądnę te Twoje argumenty o 11 meczach w linku.
Patrząc jednak na jego karierę w L'poolu to się to chyba dziwnie rozkłada.."

http://www.lfc.pl/66759/alexander-arnold-z-nowym-kontraktem @Nomad napisał: "i jeszcze jedna myśl apropos Arnolda...
W momencie gdy zakładasz iż podpisywał ten kontrakt (czyli sezon 16/17 lub 17/18) L'pool nie był już tak topowym produktem jak obecnie a wspominałem cytuję:"

A ja uważam innaczej. Zajeli 4 miejsce w lidze, a w sezonie 17/18 dotarli do finału LM. Dlatego, według mnie w tamtym okresie byli topowym klubem.

flax (zawieszony) komentarzy: 18525.01.2020, 13:55

@ArekKanonier napisał: "Albo po prostu nie potrafisz zrozumieć tak prostej wypowiedzi"

Pogrążasz się chłopaku

flax (zawieszony) komentarzy: 18525.01.2020, 13:53

@Nomad:

Trent Alexander-Arnold podpisał swój nowy kontrakt po 8 miesiącach gry dla ekipy z Merseyside.
Zgodzę się jednak z tobą, że nie był to ten sam Liverpool co obecny i żadna topka to jeszcze nie była ani się tak do końca nie zapowiadało. Przełomowy sezon mieli rok temu.
My jednak też topami teraz nie jesteśmy

https://cutt.ly/1rW7NPq

ArekKanonier komentarzy: 190025.01.2020, 13:53

@Nomad: Albo po prostu nie potrafisz zrozumieć tak prostej wypowiedzi.

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268325.01.2020, 13:32

@ArekKanonier:

W obecnej kadrze Arsenalu tylko Bellerin, Martinez i Ozil mają jakikolwiek staż a dwoje pierwszych nie ma szans na jakieś rzetelne statystyki.. Więc Twój argument jest kompletnie oderwany od zdrowego myślenia.

iluzbg komentarzy: 34625.01.2020, 13:20

Żeby tylko chłopakowi nie odbiło od tej kasiory.

ArekKanonier komentarzy: 190025.01.2020, 13:18

Akurat zanim użyjecie Walcotta jako przykład niespełnionego talentu, słabego piłkarza to spójrzcie na statystyki Theo w Arsenalu. Każdy tu mówi o statystykach, a pokażcie mi chociaż jednego w naszej kadrze , który zrobił dla Arsenalu więcej niż Theo. Trochę szacunku , pokory i obiektywizmu...

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268325.01.2020, 13:15

@Spejsik:

i jeszcze jedna myśl apropos Arnolda...
W momencie gdy zakładasz iż podpisywał ten kontrakt (czyli sezon 16/17 lub 17/18) L'pool nie był już tak topowym produktem jak obecnie a wspominałem cytuję:

"w topowym klubie taki dany jeden delikwent musiałby na taki kontrakt zapieprzać ze 2 sezony"

To ważne co miałem na myśli...

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268325.01.2020, 13:08

@Spejsik napisał: "Przy pierwszej drużynie. Prawie 2 tys minut w styczniu chyba nie jest najgorszym wynikiem"

To żaden argument (o Guendouzim) ponieważ nie ma wielkiej konkurencji. Gdybyśmy mieli ekipę naszpikowaną wartościowym towarem to siedział by z Xhaką na tych fotelach Ferrari co to je Wenger fajnie zorganizował na ławce oczekujących..
Podkreślam jednak raz jeszcze, że bardzo lubię sposób poruszania się Francuza i jgo przegląd pola. Umiejętności zostawię w jego wieku. Nie każdy talent równie przekłada się na umiejętności..

... @Spejsik napisał: "Fati przedłużył kontrakt z Barceloną w grudniu na mocy którego wzrosną jego zarobki, Alexander-Arnold po rozegraniu zaledwie 11 spotkań w Liverpoolu również podpisał nową umowę"

Fati jest w Barcelonie od 2012 roku więc oni o nim wiedzą dużo więcej. Nie jest to piłkarz z półrocznym bagażem doświadczeń. Poza tym u nich.. jest przetasowanie pokoleniowe. Tam polityka klubu jest o niebo rozsądniejsza niż nasza..

Nie wiem do końca jak to jest z Arnoldem. Chętnie przeglądnę te Twoje argumenty o 11 meczach w linku.
Patrząc jednak na jego karierę w L'poolu to się to chyba dziwnie rozkłada..

W sezonie 16/17 rozegrał tylko 7 meczów w lidze. A dopiero 12 we wszystkich rozgrywkach.

Nurtuje mnie zatem, w którym sezonie podpisał ten nowy kontrakt i ile czasu faktycznie upłynęło bo jeśli licząc tylko ligę to się mogło równie dobrze wydarzyć w połowie następnego sezonu. W pierwszym miał fatalne statystyki. Żadnych praktycznie..

Co do tematu Theo Walcotta to naprawdę nie chciałem go rozwijać. W jego przypadku nic poza prędkością się nie rozwinęło. Pomimo różnych statystyk w danych sezonach. Czasem był tylko szybszy i udało mu się tż strzelić coś w ważnych meczach (np ze Spurs). Naprawdę nie widzę w nim przykładu do rozwoju tej konwersacji pomimo tego iż go podałem z wiadomych przyczyn. Kończyć naprawdę nie trzeba

Spejsik komentarzy: 340925.01.2020, 12:50

@Nomad napisał: "Przykładów jest mnóstwo jak choćby Theo Wallcott w jego wieku lub 2-3 lata starszy. Zapowiadał się mega. kończyć nie trzeba..."
Wallcott sezon 07/08: 40 spotkań, 7 bramek, 7 asysty
Martinelli sezon 19/20: 20 spotkań, 10 bramke, 3 asysty, więc ma podobne liczby co anglik w jego wielku tylko o połowę mniej spotkań dlatego można sądzić, że może być lepszym zawodnikiem. Zresztą to jest takie gdybanie, może nie wypalił, a może wypali. @Nomad napisał: "W poprzednim roku wielu z nas myślało w podobny sposób o (uwaga!) Guendouzim. Też był podobny temat o nowym kontrakcie. Gdzie jest teraz młody Francuz?...
Oczywiście ja osobiście darzę go wielką sympatią i podoba mi się jego wola walki, gra, wizja etc.. (zarówno jednego jak i drugiego, pomimo spadku formy)"

Przy pierwszej drużynie. Prawie 2 tys minut w styczniu chyba nie jest najgorszym wynikiem. @Nomad napisał: "Nie nam decydować ale w topowym klubie taki dany jeden delikwent musiałby na taki kontrakt zapieprzać ze 2 sezony i w tym upatruję mój "problem"."
Fati przedłużył kontrakt z Barceloną w grudniu na mocy którego wzrosną jego zarobki, Alexander-Arnold po rozegraniu zaledwie 11 spotkań w Liverpoolu również podpisał nową umowę.

mitmichael komentarzy: 4924325.01.2020, 11:46

Nagle Real sie nim interesuje, Barcelona go obserwowała ale nie wyszło bo wczoraj tak czytałem.

Serduszko komentarzy: 117925.01.2020, 11:31

Ponoć ma zarabiać 3x więcej niż dotychczas i Real się nim interesuje, ale kim to Real się nie interesuje.

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268325.01.2020, 11:05

@Spejsik napisał: "Obecnie nie gra za Lace tylko za Auba i nie zdziwię się, że zastąpi francuza w podst składzie jak Auba wróci z zawieszenia"

Mnie chodziło o punkt widzenia na dalszą perspektywę.. Przykładów jest mnóstwo jak choćby Theo Wallcott w jego wieku lub 2-3 lata starszy. Zapowiadał się mega. kończyć nie trzeba...
W poprzednim roku wielu z nas myślało w podobny sposób o (uwaga!) Guendouzim. Też był podobny temat o nowym kontrakcie. Gdzie jest teraz młody Francuz?...
Oczywiście ja osobiście darzę go wielką sympatią i podoba mi się jego wola walki, gra, wizja etc.. (zarówno jednego jak i drugiego, pomimo spadku formy)

Nie nam decydować ale w topowym klubie taki dany jeden delikwent musiałby na taki kontrakt zapieprzać ze 2 sezony i w tym upatruję mój "problem".
Nasza renoma jest fatalna (pomijając Azję) i każdy może tu wpaść z koszykiem na zakupy. Piłkarze są tego świadomi

szymin78 komentarzy: 225.01.2020, 09:53

Zasłużył w 100 procentach. Haruje na całym boisku.

Artu komentarzy: 188525.01.2020, 09:50

Oby, przy okazji wywalić klauzulę z 150 mln £ aby odstraszyc potencjalnych nabywców.

simson16 komentarzy: 461425.01.2020, 09:26

Dla mnie to on powinien zarabiać tyle co Ozil xda Ozil tyle co mlokos, oczywiście sugeruje się formą na boisku :)

Kowal96 komentarzy: 1758925.01.2020, 09:12

Dowalić jakąś bardzo dużą klauzulę wykupu i będzie pięknie.

Kris3Tears komentarzy: 442025.01.2020, 09:04

Zasłużył!

Spejsik komentarzy: 340925.01.2020, 07:25

@Nomad napisał: "Moim zdaniem on wciąż nie jest pewniakiem. Gra tylko dlatego, że Laca jest pod formą i nie mamy szerszego zaplecza..."
Obecnie nie gra za Lace tylko za Auba i nie zdziwię się, że zastąpi francuza w podst składzie jak Auba wróci z zawieszenia.

Luccas komentarzy: 11225.01.2020, 05:56

Dobrze niech mu dają czym prędzej ten kontrakt. Podpisze lepszy to może za dwa sezony w końcu my sprzedamy kogoś za 100 mln xD Ps. Ludziska płaczą że Kurzawa się nawet do średniaka ftancuskiej ligi nie nadaje a tu cyk i już Juve podpierdziela nam go z pod nosa xD Miał być w lecie za Free a będzie kosztował tyle ile Juve sobie krzyknie haha

lordoftheboard komentarzy: 822625.01.2020, 04:55

Już mówiąc temu coś powinno być w tym temacie robione

Grudi1 komentarzy: 4725.01.2020, 04:15

Co wy pier....... gość ma 18 lat i gra na takim poziomie on musi u nas zostać

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268325.01.2020, 02:59

@Spejsik napisał: "Nie przychodził jako pewniak do pierwszej 11-stki więc tygodniówki też nie ma za dużej. Spokojnie"

Moim zdaniem on wciąż nie jest pewniakiem. Gra tylko dlatego, że Laca jest pod formą i nie mamy szerszego zaplecza... @JanikK napisał: "slyszalem, że zarabia 10k obecnie"

Mniejsza o to ile zarabia i ile będzie. Po pół roku nowy kontrakt brzmi tak irracjonalnie, że tylko czekać aż zaciągnie ten znany już w Arsenalu hamulec ręczny potocznie zwany "komfortem"

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 225.01.2020, 02:12

slyszalem, że zarabia 10k obecnie

Gunnerrsaurus komentarzy: 1187425.01.2020, 01:41

News nic nie znaczący, nie ma podanego ile zarabia ani ile miałby zarabiać, więc ciężko cokolwiek napisać.

Spejsik komentarzy: 340925.01.2020, 01:01

@Nomad: Nie przychodził jako pewniak do pierwszej 11-stki więc tygodniówki też nie ma za dużej. Spokojnie.

schnor25 komentarzy: 1854625.01.2020, 00:56

Nie wiemy ile zarabia, może ma w kontrakcie jakieś 15k tygodniowo, więc jak dadzą mu podwyżkę do 35/40k tygodniowo, to nic się nie stanie. Inni zarabiają pewnie 2/3/4x więcej, a nie widać tego na boisku.

M4RJANO komentarzy: 69925.01.2020, 00:26

Nomad
Czy ty jesteś jakimś mega trolem?Zamknij mordę on jest wart tego co mu dają lol

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268325.01.2020, 00:13

@kuzguwu napisał: "Trzeba wysłać w świat sygnał, że Gabi nigdzie się nie rusza"

Na ile? Na rok, pół? Może 2? i co dalej...? Kolejna umowa? Co roku?
W takim tempie to on przeskoczy tygodniówke Ozila za 2 i pół roku z bardzo tłustą nadwyżką..

Nagrody nagrodami ale to już tak nie działa..

Arsenal2004 komentarzy: 367025.01.2020, 00:09

Byle kontrak był jak najdłuższy . Zasłużył na niego jak mało kto. Jeszcze Mesut powinien mu połowe swojej tygodniówki oddawać.

kuzguwu komentarzy: 538325.01.2020, 00:05

Trzeba wysłać w świat sygnał, że Gabi nigdzie się nie rusza.

tomash473 komentarzy: 211525.01.2020, 00:03

Przede wszystkim nowa umowa musi zawierać zaporową kwotę odstępnego, jakieś 300 - 400 melonów. Reale i inne Barcelony tylko czekają, żeby zakosić takie diamenciki.

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268325.01.2020, 00:02

Przykre jest to, że Arsenal musi teraz podejmować takie działania. Obecny kontrakt Martinellego wygasa dopiero za 4 lata a my już trzepiemy portkami..
Oczywiście jakaś podwyżka mu się należy (poniekąd) aczkolwiek nie uważam by po pół roku należał on się komukolwiek.. Niezależnie od statusu

Tokar komentarzy: 30924.01.2020, 23:43

To bardzo dobra decyzja, i chyba nikogo nie dziwi. Jednak w nowy kontrakt trzeba wpisac wysokie odstępne zeby odstraszyc inne kluby

Slaviola komentarzy: 1237624.01.2020, 23:39

To się musi stać!
O Gabiego trzeba dbać i chuchać jak tylko się da!
To może być Nasza przyszła gwiazda, kto wie, może NOWY Henryk?

Oby!

CzerwonaRoza komentarzy: 54624.01.2020, 23:16

Niech dadzą z tego oficjalkę jak najszybciej!

kylo100 komentarzy: 364624.01.2020, 23:11

Prawidłowo. Chyba reszta się zgodzi :)

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com