Arteta: To nie do zaakceptowania
04.04.2021, 09:19, Patryk Bielski 57 komentarzy
Mikel Arteta nie krył rozczarowania po wczorajszym fatalnym występie na Emirates Stadium, gdzie Liverpool bez większych problemów pokonał Kanonierów 3-0. Oto, co miał do powiedzenia hiszpański szkoleniowiec:
- Przede wszystkim przepraszam naszych kibiców za nasz występ i "show", które oglądali. Jestem z tego powodu bardzo, bardzo rozczarowany. Kiedy nie potrafisz wykonać podstawowych rzeczy przeciwko takiej drużynie jak Liverpool, nie masz szans na zadowalający rezultat i tak też dokładnie było w tym starciu.
- To niedopuszczalne. Na tym poziomie to nie do zaakceptowania. To coś, co nie powinno mieć miejsca, biorąc pod uwagę, jak ciężko pracowaliśmy. Nasz występ nie był nawet bliski tego, co chcemy prezentować na murawie. Mamy poczucie winy. To nami wstrząsnęło. Nie spodziewaliśmy się tego, ale musimy też oddać Liverpoolowi, że grał dziś naprawdę dobrze. My natomiast zaprezentowaliśmy się fatalnie - to nie do przyjęcia.
- Ale łatwo mówić o tym na boisku, poza nim, w szatni czy przed kamerami. Musimy jednak przyjąć ten wynik z pokorą, wziąć do siebie słowa krytyki, na którą zasłużyliśmy i w czwartek pokazać się z innej strony.
źrodło: Arsenal.comDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 16 | 12 | 3 | 1 | 39 |
2. Chelsea | 17 | 10 | 5 | 2 | 35 |
3. Arsenal | 17 | 9 | 6 | 2 | 33 |
4. Nottingham Forest | 17 | 9 | 4 | 4 | 31 |
5. Bournemouth | 17 | 8 | 4 | 5 | 28 |
6. Aston Villa | 17 | 8 | 4 | 5 | 28 |
7. Manchester City | 17 | 8 | 3 | 6 | 27 |
8. Newcastle | 17 | 7 | 5 | 5 | 26 |
9. Fulham | 17 | 6 | 7 | 4 | 25 |
10. Brighton | 17 | 6 | 7 | 4 | 25 |
11. Tottenham | 17 | 7 | 2 | 8 | 23 |
12. Brentford | 17 | 7 | 2 | 8 | 23 |
13. Manchester United | 17 | 6 | 4 | 7 | 22 |
14. West Ham | 17 | 5 | 5 | 7 | 20 |
15. Everton | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Crystal Palace | 17 | 3 | 7 | 7 | 16 |
17. Leicester | 17 | 3 | 5 | 9 | 14 |
18. Wolves | 17 | 3 | 3 | 11 | 12 |
19. Ipswich | 17 | 2 | 6 | 9 | 12 |
20. Southampton | 17 | 1 | 3 | 13 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Dawno nie czytałem takiego wywiadu po meczu, gdzie Arteta nie wspomina o dobrych fragmentach, o próbie podjęcia walki, o pozytywach, tylko ciśnie z góry na dół. Chyba nawet nigdy takowego nie czytałem. Czyżby zwiastowało to koniec tzw "pitolenia" się i w końcu skreślenie na jakiś czas niektórych nazwisk?
Mnie najbardziej raził Ceballos, chłop po prostu nie umiał kopnąć piłki, ani dobrze przyjąć, jakby był na jakimś kacu i podejmował bardzo złe i spóźnione decyzje, no na tym poziomie, gdzie marzy mu się Real, to przy presji przeciwnika powinien czuć się jak ryba w wodzie, a nie jak trampkarz. Ale dość o nim, bo on by w tym meczu nie zagrał pewnie gdyby nie kontuzje, więc myślę że już od jakiegoś czasu nie jest w planach.
Drugie nazwisko to Auba, ja wiem że gość ma performance, nastrzelał wór bramek, ale niestety chłop nie ma już odejścia z piłką przy nodze, toż Tierney, obrońca lewy potrafi depnąć, a Auba nic. Snuje się, odpuszcza, cofa nogi, jak piłka leci w stronę lini to nawet nie zawalczy żeby ją dogonić. Można by to wybaczyć, gdyby choć miał jakiś zabójczy drybling, wtedy ok, wystawić go żeby minął przeciwinika i zrobił przewagę, ale on się nawet nie wdaje w takie próby (jak np Pepe, choć mało skutecznie) tylko oddaje piłkę. Wygląda jakby grał i liczył na setki, ale to też mu nie wychodzi, pare w tym sezonie zmarnował.
To nie do zaakceptowania a i tak ci sami dalej będą grać
W przyszłym sezonie zwolnią Artete i przyjdzie Mourinho, to będziemy tęsknić już nie tylko za Wengerem, ale i za naszymi Hiszpanami :P
@FromCradleToGrave napisał: "Moim zdaniem powinnismy pozegnac Mikela po sezonie.
Nawet wygranie ligi europy nic nie zmieni, ale nawet w to nie wierze z taka gra."
Moim zdaniem powinniśmy latem wymienić przynajmniej 5 zawodników ze składu, co do trenera to jeszcze wstrzymał bym się.
Gracze których nie widzę dłużej w składzie to:
- Auba - w jego miejsce regularnie Martinelli + kupno zmiennika
- Pepe (nie mówcie mi nawet o jego przebłyskach bo to żałosne, że koleś za prawie 80 baniek gra taki piach) - tu dałbym poważną szansę Nelsonowi + ew. kupno kogoś klasowego, Zaha jest zdaje się, że wciąż w zasięgu naszego klubu
- Xhaka - to poprawny gracz z przebłyskami, nic więcej, a nam potrzeba tu zdecydowanie kogoś lepszego - Bissouma z Brighton idealny w to miejsce
- Hector - czas młodemu dać być gwiazdą w kraju gdzie bardziej będzie mógł się skupiać na świecie mody - w jego miejsce wymieniało się nazwiska, ja natomiast ich nie znam, a Soares może zostać jako świetny zmiennik
- Luiz - ten pan czasem jest tak pewny jak i niepewny, nam trzeba solidnego ŚO w sile wieku.
Nie pogniewał bym się gdyby również udało nam się kupić Martina, ale pewnie Real znając nasze zamiary nie będzie skłonny sprzedać nam go tanio, coś jak CP z Zahą kiedy wybraliśmy (niestety) Pepito.
-
Niedopuszczalne jest to, ze Auba ma opaske kapitanska i wciaz gra.
Nie wiem jak Wam, ale mi sie wydaje, ze gosc gra za kare - widac to nawet w ruchu ciala.
Kogo to wina? Arteta uklada sklad, wiec jego.
Gabi wszedl i przynajmniej probowal, byl jedynym zawodnikiem na murawie, ktoremu sie chcialo cokolwiek.
Zespol wyglada fatalnie przez caly sezon, nie liczac pojedynczych meczow gdzie mlodzi pokazali cos indywidualnie.
Wygladamy tak samo jak za bardzo krotkiej kadencji Ljunberga, wiec gdzie do cholery jest ten proces/progres?
Wlasnie widzimy, ze nasz zarzad akceptuje taki stan rzeczy, bo nie robia nic, w ten sposob bedziemy szli tylko w dol tabeli z sezonu na sezon.
Bylem cierpliwy i chcialem dac czas trenerowi, ale tutaj nie widac nawet najmniejszego progresu na przestrzeni calego sezonu, wiec nie ma o czym rozmawiac. Moim zdaniem powinnismy pozegnac Mikela po sezonie.
Nawet wygranie ligi europy nic nie zmieni, ale nawet w to nie wierze z taka gra.
Już pomijając ten mecz z Liverpoolem, to niektóre decyzje Artety to jakaś porażka. Jak on ciągle rotuje tym składem, a szczególnie obroną, to jak oni mają być zgrani. Co mecz praktycznie inna obrona. Raz nie wiadomo skąd weźmie się Mari, innym razem Gabriel. Nie wspominając, że był Bellerin, był Cedric, obecnie Chambers i znając życie w następnych meczach znowu Calum już nie pogra.
Wystarczy tej padaki #ARTETAOUT
Dobry wieczór, #ARTETAOUT, dobranoc.
Może to nie ładnie jjechać po trenerze przed końcem sezonu. Uważam, że Arteta jeszcze nie dorósł do prowadzenie AFC. Marzy mi Allegri, może Nagelsman. Kiedyś śmiałem się z B. Rogers'a kiedy prowadził Liverpool, dziś posypuję głowę popiołem i uważam , że byłby lepszym trenerem na dziś niż Arteta. Arteta dostał nasz zespół za wcześnie w jego karierze trenerskiej.
@Koroniarz napisał: "Noe ma progresu w jakości grania a tym bardziej w wynikach. Zarząd już powinien szukać następcy Mikela bo nie wydaje mi się żebyśmy w przyszłym sezonie osiągali lepsze wyniki"
Myślę,że poszukiwania są cały czas a to czy Artety bedzie trenerem Arsenalu w przyszlym sezonie zapewnie zadecyduje ostateczny wynik w LE.
@Gunner72: a tymczasem Welbeck strzela bramki w Brighton a Ozil nie gra bo jest kontuzjowany.
Noe ma progresu w jakości grania a tym bardziej w wynikach. Zarząd już powinien szukać następcy Mikela bo nie wydaje mi się żebyśmy w przyszłym sezonie osiągali lepsze wyniki
@sonic:
Ile będzie trzeba dać mu tego czasu? Aż 12 miejsce stanie się normą, arsenal straci kasę z wpływów?
Bez jaj.
@steelhand: Zauważyłem jedną prawidłowość jeśli chodzi o trenerów piłkarskich.Że prawie każdy trener ma takiego zaufanego człowieka na którego stawia nawet jak nie idzie. Np. Zidane ma Benzeme. Każdy trener reprezentacji Polski Krychowiaka itp. Może Arteta właśnie ma nie jednego a 3 takich ludzi.
"Czaka,Auba,Luiz."
@rafal1990: i tak i nie. Oczywiście piłkarze grają, ale jeśli trener widzi, że ktoś nie ma formy czy też brak mu motywacji to jakim cudem może wystawić go na boisko? To nie pierwszy raz kiedy starym wygom brakuje chęci na boisku. Mam wrażenie, że już przez to przechodziliśmy w grudniu. A nasz trener nie wyciąga ŻADNYCH wniosków.
@steelhand: ja jednak optuje za tym aby trener dostał porządne wzmocnienia.bo ostatecznie to piłkarze grają na boisku a nie trener.
Choć wystawiania Auby do 1 składu który jest bez formy nie rozumiem.
Mam nadzieje że po tym blamażu zaczną się czystki a pierwszymi ich ofiarami będą . Granit i luiz na początek
No i te sklady inne na każdy mecz.Granie Obama na prawym te rozgrywanie od bramkarza.Duzo by wymieniać.Z Arteta powinien polecieć ten Edu i ten hindus.Przeciez ci kolesie to porażka.
Jeśli Arteta ma jaja, to posadzi na ławce swoje "gwiazdki" i zacznie grać młodymi zawodnikami. Wole oglądać na boisku Smitha Rowe i Gabiego niż tragicznie grających Aube, Williana czy Pepe.
Nie do zaakceptowania jest to, że prowadzi Arsenał w tylu meczach, a wciąż nie widać pomysłu na ten zespół. Nie ma ani stylu, ani wyników. Szczerze wątpię, że coś się tutaj zmieni za jego rządami. Należałem do zwolenników Mikela, ale miarka się przebrała. Nie chodzi tutaj o przegraną z Liverpoolem, bo przegrać z taką drużyną to nie wstyd, ale o sposób w jaki to się stało. Oddaliśmy mecz bez walki, nie stwarzając jakiegokolwiek zagrożenia. Jeśli zawodnicy nie walczą i nie zostawiają serducha na boisku, to niestety wina trenera, który nie potrafi wykrzesać z zawodników 100%.
Liverpool wygrywa bo ma trenera :) na papierze nasz skład jest fajny
Człowiek, który sprawi, że za chwilę stracimy Martinellego i Baloguna nie ma prawa dalej pracować w tym klubie. Przeproś i odejdź, bo nadajesz się co najwyżej do dmuchania balonów.
#ArteaOut
Trzeba dać czas
Z jednej strony zgadzam się ze zwolennikami #Artetaout, no bo wyniki są beznadziejne. Ale z drugiej, popatrzcie jak to wygląda kadrowo. Na papierze może jako tako, ale każdy zawodnik który opuszcza Arsenal od Wengera to jakieś nieporozumienie.
Torreira- wydawało się że mamy nieoszlifowany diament, kilka klubów go chciało, Atletico mocno o niego walczyło- totalna klapa, 18% minut w La Liga
Guendouzi- talent tak olbrzymi że Herta nie zdecydowała się go wykupić po sezonie. 15 drużyna w Bundeslidze...
Mustafi nie łapie się nawet na ławkę w Schalke, tym beznadziejnym Shalke
Sokratis- jeden z filarów defensywy w BvB został wypchany do Grecji, mimo że nie jest jeszcze taki stary
Ozil nie gra w Turcji, nie zgłosił się po niego żaden z poważnych klubów
Iwobi- 1 gol w PL w 20/21
Welbecka wyrzucili z Watfordu
Wiem, że są wyjątki, jak Miki, który się odnalazł w Romie, ale nasi piłkarze, którzy grali 1 składy, albo wchodzili z ławki często nie potrafią sie odnaleźć w dość słabych klubach. A dziś? na PO gra Chambers, który wrócił po bardzo długiej kontuzji, Holding, który jednak ma swój szklany sufit, Elneny, który ma dość nisko swój szklany sufit, Ceballos, czyli talent jednego turnieju. Poziom tak niski, że Xhaka faktycznie wygląda na bardzo solidnego grajka, tak samo Tierney, któremu nie odbieram fantastycznego mentalu, ale o jego rzemieślniczej technice mógłbym sporo powiedzieć. Bellerin gra jak pokraka tracąc swój atut szybkości. Przyszedł do nas Gabriel i wygląda fantastycznie, przyszedł Thomas i nagle oglądamy zawodnika który coś potrafi w tej drugiej linii zrobić, wyjść z akcją, najlepszy zawodnik. Aubameyang wykorzystał chyba limit szczęścia z sezonu 19/20 i nie otrzymuje dobrych podań, Lacazette'a przerosła Premier League, Pepe ma przebłyski, ale kształtuje się no i 19-letni Saka wygląda jak Bóg futbolu przy naszych kopaczach...
Naprawdę tu trzeba by było zrobić transfery za 300M i wymienić ponad połowę kadry jeśli chcielibyśmy wrócić do topu. Pewni piłkarze mimo zaangażowania nie są w stanie osiągnąć więcej. Brakuje nam jakości
Cienko to wygląda. Dostał zaufanie, czas komfort pracy oraz transfery które chciał: Partey, Gabriel, Luiz, Willian, Odegaard. Mało który menadżer ma takie warunki. Tymczasem najgorsze wyniki od 25 lat( przynajmniej od momentu przyjścia Wengera, wcześniej nie wiem). Wczoraj ktoś pisał, że od 2003 roku tylko 5 razy oddaliśmy trzy strzały na bramkę w meczu. Z czego trzy lub cztery razy z Artetą. Jestem zwolennikiem dawania szansy i długofalowych projektów i między innymi z tego powodu zostałem kibicem Arsenalu. Tu mieliśmy już jednak trzy okienka transferowe, kilkadziesiąt meczów i nie widać efektów. Naprawdę nie wiem czy nie lepiej teraz dać szansę komuś pod kątem wdrożenia się na kolejny sezon. Tylko jeśli chcemy wrócić do czołówki to trzeba pomyśleć o kimś naprawdę solidnym długofalowo.
Arteta out po sezonie.
Arteta - jego nie trzeba akceptować tylko zwolnić
Po każdej kompromitującej porażce, niemal identyczna gadka. Równie dobrze tych wywiadów mogłoby nie być, bo wiadomo, że Arteta będzie mówił o wyciąganiu wniosków, o niedopuszczalnej grze i że "odpowiedzą w następnym spotkaniu" :DD
Arteta out.
Co on pizdzi? Liverpool zagral dobry mecz? Męczyli bułe tak samo jak my. Takie City rozjechało by ich walcem. Dla zwykłego kibica ten mecz był nudny jak flaki z olejem. Czulem sie jakbym oglądał mecz okręgówki.
Nie do zaakceptowania jest to że gość który od początku sezonu jest fatalny gra praktycznie w każdym meczu do tego w roli kapitana do której się kompletnie nie nadaje, a taki walczak jak Gabi marnuje się na ławce nie wspominając już o Balogunie.
Do nie zaakceptowania to jesteś Ty koles w tym klubie.Wstydu oszczedź i odejdz,uratowały Cie dzieciaki w grudniu i to tylko dlatego,że nie miałes innego wyjscia i na nich MUSIAŁEŚ postawić.A tak to wolałeś Williana i innych dziadów.
Czasem mam wrażenie, że połowa zawodników jest tu na siłę. Nie widać zespołowości tylko indywidualności wśród starszych zawodników. Brakuje takiego typowego męskiego twardego grania i finezji. Dziwnie to zabrzmi ale potrzebujemy świeżej krwi na szpicy
Nie do zaakceptowania jest cały sezon w wykonaniu Arsenalu. Poza wyjątkami ( mecze z Chelsea, Leicester, Newcastle) my gramy cały sezon totalne dno. Nie do zaakceptowania jest styl/ brak stylu, wyniki. I tak cały sezon, z meczu na mecz przepraszanie, tłumaczenia, wymówki, o chrzanienie o poprawie. Ile można słychać tych pomeczowych głupot, powtarzane frazesy. Jakbym słyszał Budkę albo Schetynę.
Arteta jest średnim trenerem ale fakt faktem zeszly sezon uratował. Życzę mu i Arsenalowi, żeby pokazał, że coś z niego będzie po za asystentem Pepa. Kiedyś Arsenal miał problem, że przeciętni zawodnicy dawali się z siebie maxa i nie starczyło bo to był sufit możliwości i była radosna piłka. Dziś wielka taktyka założenia wydane miliony na transfery jakieś Ceballosy z Realu co z tego ? Ceballos po za tygodniówką i jak domnieniam sprzeczkami na treningu nie daje z siebie nic. Auba w ataku jest tak produktywny jak atrakcyjność jego fryzury. ESR nie ma, Saki nie ma, Tierney poleci to Slavia nas wciągnie nosem.
Co do meczu wytrzymałem do 80 minuty co i tak było sadomasochizmem.
Wy wszystkie bęcki przyjmujecie z pokorą i nic to nie zmienia bo wracacie później do normalności i nie wyciągacie konsekwencji
@XandeR napisał: "Won"
Całkowicie popieram
Dla mnie LFC nie zagrało dobrze, grało przyzwoicie i to wystarczyło nasi poddali się po 1 golu i nie chciało im się biegać.
Mikel, wystawiaj dalej zawodników bez formy jak Auba czy Cebula, a na pewno juz nigdy nie będziecie "wstrząśnięci". Bo ja jestem zdruzgotany tym, że w Arsenalu gra się za nazwisko!
To mnom fszczonsło......
Emery też był zły i nie dobry. Ewidentnie to jest gdzieś głębiej zakorzenione. Trzeba było mieć jaja, nie podpisywać Auby, odmłodzić sklad. Ale teraz takie pisanie jest bez sensu, kto wiedział że Auba zaliczy taki zjazd? I dopiero by było ciśnięcie po Artecie, Edu i Kroenke że nie potrafimy naszej gwiazdy i kapitana zatrzymać.
Druga rzeczą jest fakt, że dobry menadżer powinien jednak mieć jakiś mocny i realny wpływ na postawę drużyny, tutaj tego nie widać.
Emery > Arteta
Dodatkowo Barista ma szerszy skład i naprawdę pakę z której światowej klasy trener coś by ulepił.
A tutaj są tylko ciepłe kluchy i jaja wielkanocne.
Kasowanie szmalu, porażka, przepraszanie i siup zrobić nowe włoski.
A i ja widzę tylko regres w grze, brak podstawowych wartości. Tu nie chodzi o to że gra się nie klei, tu nie ma zaangażowania, pasji.
Ale przynajmniej Auba miał wystrzałową fryzurkę.
Który to już raz gramy mecz "nie do zaakceptowania"? 20 z 30 w tym sezonie w PL? :D
A Liverpool wcale nie grał dobrze wczoraj
"To nie do zaakceptowania"
Czyli rozumiem że zostaną wyciągnięte konsekwencje i w kolejnym meczu gwiazdeczki powąchają ławeczkę, tak ?
I tak w kolko "To niedopuszczalne. Na tym poziomie to nie do zaakceptowania." po drodze sie trafi fartowna wygrana i do nastepnego doic kase. Zarzad zadowolony.
Nim zaczniecie wylewać na niego wiadro pomyj, które mu się należy to może popatrzcie jak nieporadnych zawodników mamy, jak ślamazarnie wyglądają na boisku absorbując tym samym znaczną część klubowych pieniędzy np. Pepe czy Auba - obaj panowie w tym sezonie to kompletne nieporozumienie, a ten pierwszy to nawet nie brońcie go bramkami w LE czy ze średniakami bo na jego miejscu Nelson zrobił by to samo albo i więcej.
Rewolucja w składzie latem albo ta saga się nie kończy.
#ARTETAOUT
Nie do zaakceptowania, to jest twoja posada w AFC. Jeśli jego pomysłem, była głęboką defensywa i kontrataki, to mu nic nie wyszło. Ja wczoraj widziałem drużynę, bez żadnego pomysłu, chłopcy nie grają, czyli ESR i Saka i Mikel ma srake w gaciach. To aby pokazuje, kto miał wpływ na drużynę. Nie Mikel, tylko młodzi chłopcy. Jeszcze baty od Slavi lub Villareal i dziękuję Arteta za piękny sezon. Ktoś pewnie napiszę, ale my graliśmy z Liverpoolem. No i co z tego? Większość zespołów potrafiła im się przeciwstawić, a Arsenal oczywiście zearany w tym dwumeczu. Drużyny z Championschip, zrobiły by więcej zagrożenia niż przeciętny Arteta z swoim zespołem.