Avram Grant traci posadę!

Avram Grant traci posadę! 24.05.2008, 20:00, Patryk Bielski 47 komentarzy

Izraelczyk Avram Grant nie jest już trenerem piłkarzy Chelsea. Londyński klub zwolnił go trzy dni po porażce z Manchesterem United w finale Ligi Mistrzów w Moskwie.

- Klub Chelsea może potwierdzić, że kontrakt Avrama Granta zakończył się dzisiaj, w następstwie rozmów prowadzonych od trzech dni - poinformował klub w wydanym w sobotę wieczorem oświadczeniu.

53-letni Grant był trenerem Chelsea od września ubiegłego roku, zastępując Portugalczyka Jose Mourinho.

Zarząd 'The Blues' rozpoczął już poszukiwania nowego szkoleniowca.

Avram GrantChelsea FC autor: Patryk Bielski źrodło: PAP
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
lon1502 komentarzy: 17725.05.2008, 22:53

Co do kibicow to roznica jest taka, ze ci z Katalonii chca rezultatow od razu, natomiast prawdziwi fani Kanonierow sa gotowi poczekac na sukces. Jest to nieuniknione, gdyz polityka Wengera to kupowanie mlodych zawodnikow i szlifowanie diamentow. Po ciezkiej i wyboistej drodze jest cos, co oddaje z nawiazka wszystkie pokladane w zespole nadzieje... duma, zadowolenie, chec podejmowania kolejnych wyzwan, kazdy niech nazwie to po swojemu...

mattix komentarzy: 6625.05.2008, 20:22

Hmm może się ze mną nie zgodzicie, ale tak samo było (może nawet jeszcze jest) z Realem... Na kupili gwiazd a nic nowego nie pokazali wręcz przeciwnie... Tak samo będzie z "czelsi":D Ale co mi tam, przecież to nasz rywal może nawet do spaść:D Płakał nie będę :D

gaizka19 komentarzy: 19025.05.2008, 18:34

taaa.... w sumie nawet gdyby i wygrał z Chelsea LM, pewnie by stracił pozycję... no cóż klub Abramowicza to klasyczny przykład drużyny ,w której kasa ma być receptą na wszystko , im więcej gwiazd i znanych nazwisk tym podobno lepiej ...tyle ,że ta drużyna jak to taki zlepek gwiazd piłki ,którym bardzo często trudno dojść do porozumienia i stworzyc team , Chelsea na boisku to często 11 indywidualistów ,a nie zgrana drużyna ...Grant nie miał nazwiska , a w klubie takim jak Chelsea jest zupełnie nie do wybaczenia :)

ROBIN0102 komentarzy: 7125.05.2008, 17:45


-
lon1502 ----> Masz rację. Moim zdaniem z Barcą jest tak, że ludzie po prostu przyzwyczaili się do tego że Barca zawsze odnosiła sukcesy ( no może prawie zawsze),ale wiadomo że dobre chwile muszą znaleźć swój koniec i tak też się stało w przypadku Barcy, a kibice zdenerwowani i pełni chęci wygranej obwiniają swój klub o słabe wyniki bo przyzwyczaili się do tego że zawsze odnoszą sukcesy...Widać wielkie różnice między poziomem kibiców w Hiszpanii a Anglii. W Hiszpanii kibice BFC wyciągnęli na meczu białe chusteczki co w Anglii nie mogło by się zdarzyć. Hiszpańscy kibice nie są tak wierni i oddani swoim klubom jak Anglicy i to widać.... Hiszpańscy kibice BFC muszą się stopniowo odzwyczajać od tej passy wygranych bo widać że Barca się stacza.Nie powinni również obwiniać swojego trenera i piłkarzy za to że nie odnoszą sukcesów ! Z klubem się albo jest albo nie a oni są na tak jeżeli Barca wygrywa a jak już zaczyna przegrywać to zmieniają nastawieni ! My tacy nie jesteśmy.

lon1502 komentarzy: 17725.05.2008, 16:25

Nie rozumiem ludzi, ktorzy umniejszaja zaslugi Rijkarda. Prowadzil BFC przez piec sezonow i tak naprawde bardzo dobrze sobie radzil w roli trenera. Odpadl w polfinale z lm i w niezadowalajacym stylu zakonczyl ligowe rozgrywki. No wlasnie, ludzie pamietaja tylko te zle doswiadczenia. Tak samo sprawa wyglada z Ronaldinho, ktory obecne nie gra i ludzie go krytykuja nie pamietajac, ze jeszcze nie tak dawno byl motorem napedowym Barcelony i potrafil w pojedynke rozstrzygac mecze. Moze i sie stoczyl, moze nie. Wg mnie nie nalezy jednak generalizowac. Nie probujac byc uszczypliwym to rzeczywiscie, Mancini bylby dobrym kandydatem dla Chelsea, bedaca typem druzyny, ktora gra defensywnie. Nawet nie bedzie musial narzucac im stylu gry katanacio, przyjdzie na gotowe:P

blue_spirit komentarzy: 24325.05.2008, 14:21

Myślę ,że ta decyzja była nie do końca przemyślana i mam nadzieje ,że nie dołączy do nas ktoś z trójki Manicini, Rijkaard ani Ericsson. Według mnie jedynymi dobrymi kandydatami byli by: Laudrup oraz Guus Hiddink!

lon1502 komentarzy: 17725.05.2008, 13:18

titi_henry masz absolutna racje. Na szczescie wiekszosc ludzi jest w stanie odroznic dzieci neostrady od osob chcacych przedstawic swoj punkt widzenia, gotowych do dyskusji.

titi_henry komentarzy: 357025.05.2008, 13:06

sory maly blad, jesli Arsenal wyda ogolnie wiecej kasy w tym okienku*

titi_henry komentarzy: 357025.05.2008, 13:06

FamoufCFC- odnosze wrazenie, ze masz jakies kompleksy... po cholere tu wchodzisz? jesli powiesz, ze kibice Arsenalu tez robia to na stronkach Chelsea, to jest nic nie wart, bo musisz robic to samo.. :) jesli powiesz, ze chcesz podyskutowac, to tez bedzie zalosne, bo Ty nie dyskutujesz, tylko szukasz zaczepki, chcesz pocisnac czy cos w tym rodzaju.. Dajej mowisz, ze jesli Arsenal wyda dzis troche wiecej kasy, to bedziecie pisac Ar$$$enal .. no i co? musiales sie pochwalic, ze bedziesz tak robil? :) mamy to w gdzies. Zreszta.. lepiej o kasiorce nie gadaj bo jak porownalibysmy ta wydawana przez Was, i ta wydawana przez nas, to pisanie Ar$enal byloby nieco nie na miejscu :D Aha no i ten... jak kupimy duzo, to tradycyjnie tez troche sprzedamy... Arsenal w niektorych okienkach wiecej zarabia niz traci, takze zamknij sie juz :)

Lee komentarzy: 1471 newsów: 8325.05.2008, 13:04

Z cfc jest jak kiedyś z Realem, liczą się nazwiska i medialność. Grant nie ma tych 2 rzeczy, pewnie nawet gdyby wygrał LM to by po sezonie zatrudnili kogoś znanego.

manu1234 komentarzy: 128125.05.2008, 12:53

Właśnie tutaj widać co najbardziej liczy się dla Chelsea i Abramowicza. Trofea, zwycięstwa i pieniądze za wszelką cenę. Gdyby wygrali LM pewnie zostałby jeszcze na jeden sezon, a gdyby mu się poszczęściło to nawet na następny. Ta "swoboda" , o której pisali poprzednicy była jego atutem. Jak dla mnie był dobrym trenerem.

Skorupa193 komentarzy: 47625.05.2008, 12:24

Karol masz jak największą racje. Grant daje piłkarzom grać samym, nie wtrąca się zbytnio do ich gry, a przynajmniej tego nie robił. to nie zbyt dobry krok Chelsea. W finale LM grali dobrze i powinni wygrać, ale zabrakło szczęścia.

ROBIN0102 komentarzy: 7125.05.2008, 12:12

Nie wiem czemu kibice The Blues mówili o Grancie NO NAME...przecież to on doprowadził Chelsea do finałów Ligi Mistrzów czego Murinho nigdy nie dokonał...Uważam że Grant był dobrym trenerem ale już nie mieszam się w sprawy Chelsea bo każdy wie że ARSENAL IS THE BEST

jurgen komentarzy: 7925.05.2008, 11:56

Czuje że Rijkaard będzie nowym trenerem The Blues

lon1502 komentarzy: 17725.05.2008, 11:33

Jezeli nawet Arsenal kupilby jakichs klasowych zawodnikow to bylby to pierwszy raz od dluzszego czasu i w duzej mniejszosci w stosunku do zawodnikow mlodych i rozwijajacych sie. Jezeli AFC mialby taka kase jak Chelsea to Flamini by nie odszedl- co nie znaczy, ze jest niezastapiony i bede zalowal jego odejscia. Zrobil co swoje, przyjdzie ktos inny i na pewno podola nowemu zadaniu.

waldek_89 komentarzy: 573525.05.2008, 11:27

Okej stracił posadę,ciekawe kto przyjdzie na jego miejsce?;)

FamousCFC komentarzy: 3425.05.2008, 11:16

Kto ma $$$ to się okarze w tym okienku transferowym! Już widzę te $$$ arsenalu... Zobaczymy ile kupicie. Kupicie dużo, mówię Wam! I to wtedy inni kibice zamiast Chel$ea będą pisać Ar$$$enal...

lon1502 komentarzy: 17725.05.2008, 11:06

No tsssaa... tylko, ze to Manu byl lepszy w tym finale, tak samo jak przez caly sezon. Chelsea sie obudzila pod koniec i dwa decydyjace mecze Arsenalu zaprzepascily szanse zdobycia 1 miejsca w lidze po dlugim liderowaniu. Co do Avrama to druzyna grala mozna powiedziec ' pedem' doswiadczenia zdobytym z Mourinho. Trener nie ma za wiele do gadania, bo to druzyna gra na boisku. Oczywiscie nie mozna tez powiedziec, ze jest niepotrzebny. On ma za zadanie tak zmotywowac zawodnikow, aby byli w stanie wygrywac. Musi tez pilnowac dyscypliny, a Avram do takich spraw sie nie nadawal. Co z tego, ze z Mourinho Chelsea nie zdobyla wiecej niz oczekiwano? Czy zawsze musi chodzic o puchary i najwyzsze trofea? To jest oczywiscie bardzo wazne i niezmiernie cieszy kibicow, ale trzeba tez doceniac gre druzyny- przykladem jest tutaj nasz Arsenal. Zreszta polityka Chelsea- Manu mozna powiedziec rowniez- opiera sie na kupowaniu najdrozszych zawodnikow, wylansowanych- w przeciwienstwie do polityki Wengera, ktory szuka nowych talentow i pod jega wodza rozkwitaja oni podczas pobytu w polnocnym Londynie. Chelsea to taki drugi Real $$$. No ale jakby nie bylo, jak to mowia: life is brutal i czasami zwyciezaja inne wartosci niz wydawac by sie moglo te priorytetowe i przez wiekszosc zapomniane. Nalezy jednak uszanowac gre zarowno Chelsea i Manu, jak i Arsenalu, czy LFC.

Q_Bert komentarzy: 49225.05.2008, 11:05

Karolu trener odgrywa często dużo większą role niż sami piłkarze. A napewno odpowiedzialność za przegrane mecze leży na jego barkach.

Twierdzisz że trener nie biega po boisku. Logicznie rzecz biorąc masz racje. Przedstawi ci taki przykład: gdyby nie nasz Leoś nie usłyszałbyś nigdy o reprezentacji Trynidadu i Tobago i to na dodatek na Mistrzostwach Świata.

The_Gunner1886 komentarzy: 223 newsów: 5325.05.2008, 11:03

Ja ogólnie nie mam pojęcia dlaczego Grant został zatrudniony do Chelsea przed tym sezonem. Zgadzam sie w pełni z Karolem. Trener bardziej psychicznie nastawia zawodników, a to czy wygrają, czy przegrają to już wina samych piłkarzy.

tomke komentarzy: 26525.05.2008, 10:53

Mi sie wydaje że ktoś z tej dwójki Rijkard, Mancini i dobrze dla nas zanim trener sie dobrze zapozna z drużyna to zgubia troche pkt na początku sezonu

Sztofort komentarzy: 259824.05.2008, 23:54

Masz racje w zupelnosci Karol. Mnie tez to drazni ze na widok Mourinho dostawali kibice erek** chociaz nie doszedl do finalu LM [no dobra dobra byly te 2 tytuly mistrzowskie] a Grant 1 sezon i byl prawie pewny dubletu co zakonczylo sie niczym, ale to jest cos ze asysta objal posade trenera wygrywajac prawie dwa tytuly mistrzowskie.

kamil_malin komentarzy: 933224.05.2008, 23:42

To było pewne. Ciekawe kto go zastąpi?...

Karol_ZKS komentarzy: 12324.05.2008, 23:41

PS. Chelsea byla lepsza w finale LM! Czy to też wina trenera? Zrobil co mogl (a podobno jest taki cienki..).

Pozdrawiam jeszcze raz ;) Karol

Karol_ZKS komentarzy: 12324.05.2008, 23:39

Denerwuje mnie tylko jedno..

Czemu zawsze po przegranym sezonie zwalniany jest trener i zawsze wina jest jego.. Nierozumiem. Czy to trener biega po boisku i kopie pilke? Nawet gdyby najlepszy trener na swiecie zostal szkoleniowcem np Petry nieoznacza to, ze bedziemy grac w LM i odnosic tam sukcesy..

Przepraszam, ze sie unioslem.. :>
Mam nadzieje, ze ktos mnie popiera ;)

Pozdrawiam z Płocka, Karol.

Szef komentarzy: 1303524.05.2008, 23:19

to bylo pewne, nawet gdyby wygral LM nie bylby pewny posady

chelsea_fan komentarzy: 8124.05.2008, 23:16

Grant musiał odejść i taka jest prawda...:)

Frytek komentarzy: 320024.05.2008, 22:31

W sumie to siętrochę dziwie, Chelsea grała bardzo dobrze.. Teraz nie wiadomo jak się to u nich potoczy..

The_Godfather komentarzy: 2924.05.2008, 22:25

Generalnie mam gdzieś losy Chelsea, ale teraz, po raz pierwszy zrobiło mi się ich trochę żal. Głównie z powodu przegranego finału LM, gdzie byli o wiele lepsi od ManUtd, no i teraz w związku z tym odejściem Granta. Szkoda, bo nawet polubiłem gościa... Tylko co z nim teraz będzie...

page komentarzy: 1684 newsów: 424.05.2008, 21:53

Dużo można by tu napisać. Po pierwsze: sam Grant przypomina mi (choć luźne to skojarzenie) Koemana, który został wyrzucony nie tylko za swoje błędy. Tutaj jednak podobieństwa się kończą: Koeman podjął szereg złych decyzji, jego drużyna wylądowała w drugiej dziesiątce, nie mając szans na żadne trofea (poza Pucharem Króla). Avram natomiast pomógł CFC dojść do finału LM, potrafił też wykorzystać odpowiedni moment i rzucić się do walki o mistrza, z niezłym zresztą skutkiem (przecież 3 miejsce zdawało się przesądzone).
Piszą niektórzy, że sami zawodnicy by to osiągnęli. Czemu więc z Jose początek sezonu wyglądał tak a nie inaczej? Owszem, start jest trudny, lecz Chelsea grała na jesieni dno. A spory w szatni, wieczne kłótnie, zawiść i zła atmosfera istnieją u nich nie tylko w plotkach, nieprawdaż? Mr Nobody jakoś ich ogarnął.
Trochę go żal, lecz z drugiej strony - po takim klubie jak CFC można się było spodziewać. Niech przyjdzie ten %^$&$& Rijkaard, może staną się łatwym łupem.....

kasku2 komentarzy: 46824.05.2008, 21:21

Szkoda mi go :( Polubiłam go... nawet
Tak myślałam , że go zwolnią. aa szkoda bo nawet dał sobie rade jako trener.

kibicarsenalu komentarzy: 14924.05.2008, 21:06

w tak żałosnym klubie żaden trener nic nie zdziała

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9824.05.2008, 20:57

Widać w CFC nie mogą mieć jakiegos normalnego trenera, tylko wszędzie gwiazdy, nawet na łwace trenerskiej . Ale zwolnienie Granta było do przewidzenia, pewnie tylko Ten Cate ( nie pamiętam jak sie pisze ) gadał z nimi i planował wszystko, Grant był tylko jako oficjalny "trener".

polandblood komentarzy: 12006 newsów: 124.05.2008, 20:52

Mysle ze on mogl cos zdzialac z chelsea

Fabregas19 komentarzy: 5084 newsów: 824.05.2008, 20:49

No niestety ta informacja była do przewidzenia, dla mnie np. było by szokiem gdyby przedłużyli mu kontrakt w Chelsea, ciekawe kto przejmie teraz niebieskich, dużo mówi się o Rijkardzie z Barcelony, no ale nic nie wiadomo...

Oskar komentarzy: 1324.05.2008, 20:30

Szkoda,polubiłem Go.

baszczu90 komentarzy: 1024.05.2008, 20:25

Szkoda troche Granta bo przypomina mi troche Wengera, który też był na początku krytykowany... Tylko że AW pracuje na szczęście w AFC... Grant zapłacił za to że nie potrafił rządzić w szatni, był mało medialny ale wykonał dobrą robote, doszedł do finału LM. Bez problemu znajdzie se robote

titi_henry komentarzy: 357024.05.2008, 20:20

Jacku - no fakt.. gdyby grali tak jak zawsze, tzn tak jak byl jeszcze Mournho, tzn kompletne zero na poczatku tego sezonu to na pewno byliby drudzy tak..

titi_henry komentarzy: 357024.05.2008, 20:19

"a nie taka kupe jak za czasow Granta" - buahah xD dobre ;D

Jacku komentarzy: 7324.05.2008, 20:19

Dla mnie ten Grant to jest, był i będzie Mr. Nobody... Przecież Ci piłkarze tak czy siak graliby tak jak grają i bez niego, on tylko podpisywał się pod protokołami, a faktycznie najważniejszy był asystent i trenerzy.. On jest NIKIM! I dobrze, że go wyrzucili...

xqvz komentarzy: 2030 newsów: 524.05.2008, 20:16

Ale Grant to był spoko gość. Nie lubiłem gry Chelsea za jego "kadencji" ale widać było, że to przyjemny facet. Nie taki cwaniaczek jak Mourinho.

xqvz komentarzy: 2030 newsów: 524.05.2008, 20:14

Ja myślę, że Rijkaard. W końcu Chelsea zaczęłaby grać atrakcyjny futbol a nie taką kupe jak za czasów Granta.

AFC_00 komentarzy: 5624.05.2008, 20:13

Ja posadę Chelsea po prostu nie rozumię. Grant w swoim debiutanckim sezonie zajął 2 miesjce w Premier League, a na dodatek pierwszy raz w historii Chelsea przeszedł do finału Ligi Mistrzów. Peter07--->Masz rację, ma charakter, też go lubię i chciałbym, aby trenował jakąś dobrą drużynę w przyszłości. Trzymaj się Grant........

gunner92 komentarzy: 120624.05.2008, 20:12

Ehh takim troche figurantem byl ten Grant. Ja mysle ze zasluzyl na to zeby zostac ale to nie nasz problem.

peter07 komentarzy: 103424.05.2008, 20:10

Szkoda, że stracił pracę szanowałem tego trenera ten człowiek ma charakter i pokazał to przyjeżdżając na rocznice Holocaustu zaraz po wygranym półfinale z Liverpoolem, i wie co chce robić i w sposób godny podziwu to wykonuje , a nie to co Mourinho który cały czas tylko kłoci się z sędziami i trenerami

wigrus komentarzy: 24324.05.2008, 20:08

Mancini?
Rijkaard?
Ericsson?
A może jakiś Rusek, nono ciekawie jak to będzie.
A może po prostu ten Cate ;)

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11524.05.2008, 20:08

A to Ci nowina. Wygrałby tę LM czy nie wygrał i tak by odszedł. Nie zna się na piłce i nie ma na swoim koncie sukcesów i doświadczenia. Jego zatrudnienie to i tak formalność, bo Chelsea z trenerem czy bez gra tak samo nudno, ale efektywnie.
Nie myślcie również, że do The Blues wróci Mourinho, ponieważ ten w poniedziałek będzie szkoleniowcem Interu Mediolan.

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
3 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal36265583
2. Manchester City35257382
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham341861060
6. Newcastle351751356
7. Chelsea351591154
8. Manchester United341661254
9. West Ham3613101349
10. Bournemouth361391448
11. Brighton3512111247
12. Wolves361371646
13. Fulham361281644
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton361291537
16. Brentford36991836
17. Nottingham Forest36891929
18. Luton36682226
19. Burnley36592224
20. Sheffield Utd36372616
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
B. Saka168
P. Foden167
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com