Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem

Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem 12.01.2019, 14:28, Łukasz Wandzel 2781 komentarzy

W derbach Londynu pomiędzy Arsenalem a West Hamem górą okazał się zespół Młotów. Podopieczni Manuela Pellegriniego grali lepiej przez całe spotkanie i konsekwentnie realizowali swoją taktykę. W ataku ogrywali Kanonierów na małej przestrzeni, by w obronie łapać ich na spalonych bądź wygrywać pojedynki fizyczne na skrzydłach. Drużyna prowadzona przez Unaia Emery'ego zazwyczaj zalicza gorsze pierwsze połowy i znacznie lepsze drugie, jednak w to popołudnie było inaczej. Po przerwie Arsenal zagrał jeszcze gorzej. Szybko stracił prowadzenie, a później nie zdołał odrobić strat. Mimo że dwukrotnie trafił do siatki, to dwukrotnie odgwizdany został offside. Dzięki temu Łukasz Fabiański i jego drużyna zdobyła całkowicie zasłużone 3 punkty.

Składy obu drużyn:

West Ham: Fabiański - Zabaleta, Ogbonna, Diop, Cresswell - Rice, Noble - Nasri (71' Snodgrass), Antonio (82' Obiang), Anderson - Arnautović (71' Carroll).

Arsenal: Leno - Sokratis, Koscielny, Mustafi (59' Ramsey) - Maitland-Niles (69' Bellerin), Xhaka (59' Torreira), Guendouzi, Kolasinac - Iwobi - Aubameyang, Lacazette.

Arsenal pod bramką Łukasza Fabiańskiego szukał kluczowego podania, aby oddać strzał z jak najbardziej dogodnej pozycji. Tymczasem Młoty grały nieco bardziej kombinacyjnie, starali się ograć defensywę The Gunners na małej przestrzeni. Niejednokrotnie Bernd Leno musiał zareagować, ale nie miał okazji do popisania się niebywałymi interwencjami.

W 21. minucie jedną z najlepszych okazji w pierwszej odsłonie spotkania miał Sead Kolasinac. Bośniak dostał piłkę na wolne pole, ale zdecydował się podać w gąszcz obrońców, gdy spokojnie mógł strzelać i sprawdzić formę polskiego golkipera. Później były bramkarz Arsenalu miał więcej oddechu, ponieważ gospodarze przeważali w tym spotkaniu.

Gracze West Hamu W drugiej połowie bardzo szybko wyszli na prowadzenie, gdy po asyście Samira Nasriego wynik spotkania otworzył Declan Rice. Tym samym zespół Młotów zmusił Arsenal do odrabiania strat. Dobrą zmianę dał Aaron Ramsey, ponieważ pobudził zespół do odrabiania strat. Ale usilne dążenie zawodników prowadzonych przez Unaia Emery'ego do osiągnięcia korzystnego rezultatu nie trwało długo. Później West Ham był bliżej powiększenia przewagi, choć wcale mu na tym nie zależało.

Piłkarze Manuela Pellegriniego zagrali mądrze, uważnie dobierali adresatów podań, unikali ryzykownych zagrań, aby nie stracić futbolówki. Tymczasem środek pola Arsenalu nie istniał. Brakowało takiego... Mesuta Özila. I nie konkretnie o Niemca tu chodzi, ale o piłkarza o jego charakterystyce - nastawionego na ofensywę rozgrywającego. Wydaje się, że para napastników, jaką tworzą Aubameyang i Lacazette, po prostu nie może nie przynosić goli. Tymczasem obaj zawodnicy byli zupełnie odcięci od piłek i dlatego West Ham zdołał wygrać, strzelając Kanonierom tylko jedną bramkę.

Premier LeagueRaport pomeczowyWest Ham United autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Ranczomen komentarzy: 1258213.01.2019, 23:41

@FabsFAN: Nie mam zamiaru przekonywać sympatyków jednej ze stron, że ich stacja jest bardziej ichsza, niż ta druga. Każdy będzie twierdził, że ta stacja jest bardziej mojsza, niż Twoja jest bardziej Twojsza.

Patriko komentarzy: 557713.01.2019, 23:41

Kurła widzieliście, że Robbie z AFTV przeprowadził wywiad z Mia Khalifą? xD

TomekO komentarzy: 275813.01.2019, 23:38

@TW_Szczepan: No widzisz 33 tysiące zrezygnowało z pracy a 34tysiące jej nie szuka.
Nie jest to przerażające ?

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 313.01.2019, 23:36

@Ranczomen:
TVN rownie niski poziom co TVPis :D? Co Ty gadasz za bzdury.

wejsun komentarzy: 65813.01.2019, 23:36

@AlexVanPersie: Nic dodać nic ująć

ZielonyLisc komentarzy: 2035913.01.2019, 23:36

@Ranczomen: Lis to jest dopiero as :D

TomekO komentarzy: 275813.01.2019, 23:35

@FabsFAN: to nie chodzi o prokreację tylko o kupno głosów.

Ranczomen komentarzy: 1258213.01.2019, 23:35

@AlexVanPersie: Różnica tkwi w tym, że jeśli nawet za tamtych partii stronniczość była mniejsza to nie ze względu na normy etyczne i inne fikcje doopokratyczne, tylko strona przeciwna nie posiadała mediów przychylnych jej, co prowadziło do tego, że przekaz w stacjach był podobny i nie trzeba było iść "na wymianę ciosów" ze stroną przeciwną. Nie było po prostu konkurencji.

Żeby zobaczyć, jak to wszystko wyglądało, wystarczy spojrzeć na to, dziennikarze, z której strony prowadzili wówczas "najważniejsze" programy, m. in. Lis itd. i jak wygląda ich działalność obecnie.

"Wolne i niezależne" media to przykład typowej fikcji. Media były, są i będą zależne od jednej, czy drugiej strony.

A tak jak kolega niżej zauważył @DexteR_000 napisał: "TVN równie niski poziom co TVP."

TW_Szczepan komentarzy: 188413.01.2019, 23:35

@TomekO: www.popularne.pl/500-a-aktywnosc-zawodowa/

AlexVanPersie komentarzy: 806413.01.2019, 23:34

Nieźle.
Rzecznik prasowy prezydenta Gdańska odmawia informacji, lekarze także, a prezydent Duda podaje informacje o jego stanie zdrowia na twitterze.
Informacje otrzymane poufnie, jako prezydent...

TW_Szczepan komentarzy: 188413.01.2019, 23:33

@FabsFAN: Powodów jest bardzo wiele i mierzi mnie jak ktoś bez jakiegoś podstawowego fact checkingu pisze, że kara śmierci wychodzi taniej, bo tak nie jest.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 313.01.2019, 23:33

@TomekO:
Jesli juz chca jakas wspomoc prokreujacych, to mogliby zwiekszyc ulge prorodzinna :P Na pierwszego dzieciaka tam chyba bylo tylko 70 zlotych miesiecznie. Juz zapomnialem, bo egzamin zdany w czerwu xD

tyson880 komentarzy: 1053413.01.2019, 23:33

No właśnie. To jest przerażające, że w takich przypadkach myśli się o ekonomii, a nie o moralności.

ZielonyLisc komentarzy: 2035913.01.2019, 23:32

@AlexVanPersie: Ale ja widzę tę różnice więc o co ci chodzi? I ci manipulują i ci manipulują jedni bardziej inni mniej, jedni umiejętnie (TVN), a inni nieudolnie (TVP).

TomekO komentarzy: 275813.01.2019, 23:31

@DexteR_000: nie da się porównać stronniczości TVN do tego co wypuszcza z siebie TVP. Nie można tego równoważyć.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 313.01.2019, 23:31

@TW_Szczepan:
Moze dlatego, ze w USA nie wymierza sie jej od razu, ale trzyma ludzi w celach smierci przez X lat. :D

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 313.01.2019, 23:31

@JanikK:
Myslalem o czyms w stylu Instagrama.

TW_Szczepan komentarzy: 188413.01.2019, 23:30

@Catalonczyk: W USA coraz więcej stanów odchodzi od utrzymania systemu kary śmierci, bo ekonomicznie się nie opłaca. Taniej jest utrzymywać takiego więźnia do końca życia.

tyson880 komentarzy: 1053413.01.2019, 23:29

Dlatego właśnie jesteśmu tylko ludźmi. Nikim więcej.

TomekO komentarzy: 275813.01.2019, 23:29

@simson16:
ok
1. są to pieniądze które pochodzą z naszych podatków
2. wiele kobiet zrezygnowało z pracy przez co nie odkładają składek na Zus (nie zależnie czy będą z niego emerytury czy też nie) - co z emeryturami tych kobiet i z coraz większą dziurą powodowaną w ten sposób ?
3. wyjście kobiet z rynku pracy w chwili gdy jest on w fatalnej formie też pogorszą sytuację
4. zakładając, że program trwa i dzieci takich kobiet dorastają do 18 (nie wiem czy nie dłużej) i kobieta nie jest już uprawniona do pobierania składek z tego tytułu, a wypadłą z rynku pracy powiedzmy 15 lat temu, nie podnosząc swoich kwalifikacji na rynku pracy będzie mogła tylko podjąć się prostych prac - nisko płatnych
Już nie mówie o tym, że kobieta powinna zarabiać żeby posiadać swoje pieniądze i nie być uzależniona od męża
5. Jeżeli rząd wydaje nie swoje pieniądze musi gdzieś je pozyskać - czyli musi podnieść nam podatki
6. Program ten prowadzi do patologii, że rozmanżają się ludzie któryz chcą pozyskać z tego tytułu kasę
7. Często ludzi którzy oddawali dzieci do adopcji bądz zrzekali się praw do dzieci chcą je odzyskać tylko z powodu kasy (moja Żona miała do czynienia z takimi sprawami)
8. Program powinien dawać możliwość kierunkowego wydania gotówki na dzieci a nie na nowy samochód.
9. Wprowadzając limit zarobków - znów dzielimy dzieci na te lepsze i gorsze

Wystarczyło by podnieść kwotę wolną od podatku z 3 tysięcy z hakiem do 10 tysięcy i każdy obywatel miałby program 500 +.

Chyba tyle - od razu mówię moje przemyślenia można się z nimi zupełnie nie zgadzać.

Trequartista komentarzy: 536613.01.2019, 23:28

Co do TVP, to nigdy wcześniej tak nie było, żeby przeprowadzać jawną nagonkę na grupę, z którą akurat spiera się władza.
Lekarze chcą wzrost finansowania szpitali, wyposażenia, pensji dla całych kadr? Leci fejk o drogich wakacjach i "oni dużo zarabiajo, a chco wincyj!".
Reforma sądów? Cyyyk, kiełbasa i "specjalna kasta".
Niepełnosprawni? Znowu plucie. Nie wspominając o wielu przypadkach najazdu na pojedyncze osoby, kiedy któraś skrytykuje PiS.
@FabsFAN: wybacz, późno już.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 213.01.2019, 23:28

@FabsFAN:
Jaka robisz aplikacje?

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 313.01.2019, 23:27

https://twitter.com/ELEVENSPORTSPL/status/1084498101925117952

Dzisiejsza brameczka Williamsa przeciwko Sevilli. Ladne ma odejscie.

Catalonczyk komentarzy: 520313.01.2019, 23:27

@tyson880:

No jak widać nie tylko Bóg. :)

tyson880 komentarzy: 1053413.01.2019, 23:25

@Catalonczyk:

Tak. Mówiłbym tak samo, bo tylko Bóg może odbierać życie

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 213.01.2019, 23:25

@FabsFAN: za rok chyba
Pan Zoll czeka:D

Catalonczyk komentarzy: 520313.01.2019, 23:24

@tyson880:

Jestem ciekaw czy mówiłbyś tak samo jakby zaatakował kogoś z Twojej rodziny. Kazdy ma swój wybór, życie w swoich rękach. Jeżeli ktoś decyduje się odebrać komuś życie, to i jego powinno być odebrane. A nie degeneraci siedzą za pieniądze podatników i mają lepszą opiekę od ludzi w szpitalach. Jeżeli ktoś decyduje się na zabójstwo to nie ma dla niego pomocy. Stryczek, fotel albo pod ścianę.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 213.01.2019, 23:24

@FabsFAN:
Tyle co na wdpie miałem o karnym

AlexVanPersie komentarzy: 806413.01.2019, 23:24

@ZielonyLisc napisał: "TVP za PO - nagonka na PiS,
TVP za PiS - propaganda sukcesu i nagonka na PO"


Ty tak poważnie?
O czym tu rozmawiać jak nie widzisz różnicy?
Nie odróżniasz lekkiej stronniczości wobec partii rządzącej, co zawsze ma miejsce od totalnej manipulacji, obrażającej inteligencję średnio rozgarniętego człowieka, co robi obecnie TVP?

To tak jak ktoś dostanie kopa w doopę a drugi zostanie stłuczony do nieprzytomności. W obu wypadkach mamy do czynienia z pobiciem, ale to nie to samo.

Tak samo ze stronniczością TVP za PO, SLD i PiS. Wszystkie były stronnicze, ale niektóre trochę a jedna całkowicie i bez wstydu.

TW_Szczepan komentarzy: 188413.01.2019, 23:24

A no i nowe badania o 500+ raczej stwierdzają, że te świadczenie zwiększa aktywność zawodową.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 313.01.2019, 23:22

@JanikK:
MAsz cwiczenia z prawa karnego teraz xd?

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 313.01.2019, 23:22

@Trequartista:
No przeciez krytykuje ich system kar:D I podalem przyklad 21 lat za zabicie 80(?) osob, bo wiecej mu sie nie dalo wlepic.

tyson880 komentarzy: 1053413.01.2019, 23:22

A jeżeli komuś się nie da pomóc, to izolować od ludzi dla dobra obu stron. Nic więcej. To jest tak proste, że przerażają mnie inne rozwiązania.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 213.01.2019, 23:21

@Dewry:
No skoro typ jest chory to

Nie popełnia przestępstwa, kto z powodu choroby psychicznej, upośledzenia umysłowego lub innego zakłócenia czynności psychicznych, nie mógł w czasie czynu rozpoznać jego znaczenia lub pokierować swoim postępowaniem. Jeżeli w czasie popełnienia przestępstwa zdolność rozpoznania znaczenia czynu lub kierowania postępowaniem była w znacznym stopniu ograniczona, sąd może zastosować nadzwyczajne złagodzenie kary.

Samo zakwalifikowanie jako przestępstwo wiąże się z doktryna celowości, wiec choroba chyba może ją wykluczać

A na przykład nieumyślne spowodowanie śmierci nie jsst przestępstwem i zbrodnią tylko bodajże występkiem. Przez co widelki są od pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
Być może tu masz te 5 lat

TW_Szczepan komentarzy: 188413.01.2019, 23:21

@FabsFAN: Poczytaj więcej o karze Breivika bo tak to się kompromitujesz. Dostał 21 lat i w 2033 sąd będzie badał, czy może wyjść i czy nie stwarza zagrożenia dla społeczeństwa, a że w oczywisty sposób stwarza, to będą mu przedłużali ten wyrok pewno do śmierci.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 313.01.2019, 23:21

@tyson880:
Takim ludziom nie mozna pomoc. To sa juz przypadki skrajnego wynaturzenia. Generalnie, z prawem karnym w praktyce stycznosc maja tylko wykolejency.

Trequartista komentarzy: 536613.01.2019, 23:21

@FabsFAN:
A jaką karę miał dostać, jak maksymalnie taką przewidziało prawo?

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 313.01.2019, 23:20

@simson16:
Bo to zwykle rozdawnictwo i promowanie nierobstwa. Powinni zwiekszyc kwote wolna od podatku albo ulge prorodzinna.

tyson880 komentarzy: 1053413.01.2019, 23:20

Ludziom trzeba pomagać, a nie odbierać życie.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 313.01.2019, 23:18

W Polsce jeszcze nie jest tak zle. Zobaczcie, jak kare dostal Brejvik. Norweskie prawo to kompletny zart.

Catalonczyk komentarzy: 520313.01.2019, 23:13

@Argudo:

Kara śmierci tylko i wyłącznie.

simson16 komentarzy: 461513.01.2019, 23:13

@DexteR_000: Zgadzam się :)

simson16 komentarzy: 461513.01.2019, 23:12

@TomekO:
Hmmm... Dlaczefo 500 zl jest źle? Od razu mówię nie bylemnna głosowaniu i nie wspieeam żadnej partii

DexteR_000 komentarzy: 767113.01.2019, 23:12

@TomekO: TVN nie nagina rzeczywistości? Kończ wpaść.
TVN równie niski poziom co TVP.

wejsun komentarzy: 65813.01.2019, 23:11

@ZielonyLisc: "
A co do TVN.. często przy obiedzie śniadanku oglądam sobie tvnek i wywiady, które mają tam miejsce. Zazwyczaj gdy są politycy z ,,obecnej" opozycji to redaktorzy im są przychylni, a gdy ktoś z pisu to zaczyna się przerywanie rozmowy i lekka nagonka na ich politykę (słuszną bądź nie)."

No według mnie odpowiedź jest oczywista. Kto jest obozem rządzącym? PiS czy PO? No PiS więc to oczywiste że to od nich będą chcieli się dziennikarze więcej dowiedzieć. Kto im więcej powie jak nie oni ? Tak samo było za PO

ZielonyLisc komentarzy: 2035913.01.2019, 23:11

No i jak tam nie porozmawiamy o faktach? Szkoda...

Dewry komentarzy: 8101 newsów: 213.01.2019, 23:10

@Argudo: W ogóle, że gość wyszedł z więzienia po 5 latach? Polskie prawo rozsądkiem stoi.

ZielonyLisc komentarzy: 2035913.01.2019, 23:09

@TomekO: do wyborów jeszcze czas więc zobaczymy.

Mihex komentarzy: 2360413.01.2019, 23:08

@Simpllemann: Widać, że idzie gorsze. Kiedyś słowem Arsenalu była "jakość" Kappa

TomekO komentarzy: 275813.01.2019, 23:08

@ZielonyLisc: głosowanie to jest nasz obywatelski obowiązek i każdy powinien go wypełnić. Dobrej nocy.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool15113136
2. Chelsea16104234
3. Arsenal1686230
4. Nottingham Forest1684428
5. Manchester City1683527
6. Bournemouth1674525
7. Aston Villa1674525
8. Fulham1666424
9. Brighton1666424
10. Tottenham1672723
11. Brentford1672723
12. Newcastle1665523
13. Manchester United1664622
14. West Ham1654719
15. Crystal Palace1637616
16. Everton1536615
17. Leicester1635814
18. Ipswich1626812
19. Wolves1623119
20. Southampton1612135
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady