Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie

Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 11.04.2026, 16:20, Patryk Bielski 460 komentarzy

Arsenal musiał uznać wyższość Bournemouth, które na Emirates Stadium wygrało 2:1, mocno komplikując plany Kanonierów na mistrzostwo. Od początku było wiadomo, że Wisienki nie będą łatwym rywalem, co potwierdziło się w przekroju całego meczu.

Mocne otwarcie Bournemouth

Goście rozpoczęli mecz z dużą pewnością siebie - już po 17. minutach Eli Junior Kroupi wpisał się na listę strzelców, dając prowadzenie swojej drużynie. Szybko stracona bramka była dla Arsenalu zimnym prysznicem, ale trzeba przyznać, że Bournemouth zasłużyło na prowadzenie. Grali z determinacją i pewnością siebie, pokazując, że nie boją się wyzwań. Aby zdobyć tytuł, drużyny muszą radzić sobie z trudnymi momentami, a to była szansa dla Arsenalu na pokazanie charakteru. Jednak Bournemouth skutecznie broniło się, utrudniając Kanonierom tworzenie klarownych sytuacji.

Arsenal zdołał wyrównać jeszcze przed przerwą, gdy Viktor Gyokeres pewnie wykorzystał rzut karny. Po pierwszej połowie wynik był remisowy, a kibice oczekiwali, że Arsenal podkręci tempo w drugiej części meczu.

Dramatyczna druga połowa na Emirates

Arteta postanowił wprowadzić do gry Eberechiego Eze, Maxa Dowmana i Leandro Trossarda, by zwiększyć siłę ofensywną i przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę. Mimo tych zmian to Bournemouth ponownie wyszło na prowadzenie za sprawą gola Alexa Scotta. Ten cios zwiększył presję na Arsenal, który desperacko szukał wyrównania. Chociaż Kanonierzy grali z determinacją, Bournemouth utrzymywało solidną defensywę, ograniczając ich możliwości.

Gyokeres miał jeszcze jedną doskonałą okazję, ale jej nie wykorzystał, co podsumowało nieudane popołudnie Arsenalu. Mimo starań nie udało im się ponownie pokonać bramkarza rywali, a Bournemouth utrzymało prowadzenie do końca, przedłużając swoją serię bez porażki i zadawając poważny cios w ambicje mistrzowskie Kanonierów.

BournemouthRaport pomeczowy autor: Patryk Bielski źrodło: justarsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Dominik11 komentarzy: 2131611.04.2026, 19:17

@pablofan napisał: "To raz, a dwa to , że w drużynie nie powinno być miejsca dla zawodników, którzy mają problem z podstawami gry w piłkę."

No tak ale kto ich trenuje i kupił? Arteta.
No nie wierzę że taki ktoś jak LT czy Martinelli, Eze , Odegaard nie potrafią grać swietnie. Tym bardziej że nie raz to udowodnili.

alexis1908 komentarzy: 1006911.04.2026, 19:16

@Numer10: jak nikt z przodu nie dojeżdża odstawisz Gyokeresa i wszystkie problemy miną

maniekuw komentarzy: 308511.04.2026, 19:16

Henry dobrze podsumiwał, gramy jakbyśmy od pierwszej minuty prowadzili już 3:0 i utrzynywali wynik

pablofan komentarzy: 759211.04.2026, 19:16

@Koroniarz: obstawiam, że bertę pogoniom

cwalin komentarzy: 247311.04.2026, 19:16

Jeśli City jutroi wygra zgarnie mistrza Porażka za tydzień to będzie cios po którym się nie podniosą

pablofan komentarzy: 759211.04.2026, 19:15

@Dominik11: „Ale tutaj musi przyjśc ktoś kto będzie potrafił postawić kropkę nad i.”

To raz, a dwa to , że w drużynie nie powinno być miejsca dla zawodników, którzy mają problem z podstawami gry w piłkę.

Koroniarz komentarzy: 1137011.04.2026, 19:14

@Dominik11: zgadzam się, że Arteta out jeśli nie wygra majstra, ale pewnie zarząd go zostawi i kolejny sezon będziemy się męczyć z betoniarzem

darek250s komentarzy: 12867 newsów: 511.04.2026, 19:13

@aguero10 napisał: "Tylko nikt nie odbiera Artecie to co zrobił do tej pory w Arsenalu . Wyciągnął klub z marazmu po Wengerze . Wróciliśmy do elity w LM i kazdy mowi o nas znowu ze to topowy klub"

Właściciele wyciągnęli klub z marazmu. Uważam, że lepszy trener 2-3 lata temu przy takim zaangażowaniu zarządu wygrałby już dawno mistrzostwo. Amen.

vitold komentarzy: 635511.04.2026, 19:13

Interimo, adapare
Dori me
Ameno, Ameno
Latire
Latiremo
Dori me
Ameno
Omenare imperavi ameno
Dimere, dimere matiro
Matiremo
Ameno
Omenare imperavi emulari, ameno
Omenare imperavi emulari, ameno
Ameno dore
Ameno dori me
Ameno dori me
Ameno dom
Dori me reo
Ameno dori me
Ameno dori me
Dori me am
Ameno
Omenare imperavi ameno
Dimere dimere matiro
Matiremo
Ameno

aguero10 komentarzy: 933111.04.2026, 19:11

@Garfield_pl:

Tylko nikt nie odbiera Artecie to co zrobił do tej pory w Arsenalu . Wyciągnął klub z marazmu po Wengerze . Wróciliśmy do elity w LM i kazdy mowi o nas znowu ze to topowy klub . Poprostu brakuje tej wisienki na torcie w postaci mistrza na krajowym podwórku po tylu latach . Ja sie nie dziwię kibicom i ich frustracji . Co jesli znowu nie wygramy mistrzostwa w tym sezonie ? Znowu Arteta powie ze zabrakło nie wiele innych trzeba kolejnych setek milionów na transfery bo ma slaba kadrę. Poprostu Hiszpan musi to wygrać zeby zamknąć buzię krytykom . Bo osobiście jak patrzę na Arsenal tak grający to chce sie spać albo przełączyć na inny kanal .
Z drugiej strony zarząd i tak nie zwolni Hiszpana bo hajs sie zgadza .

mistrzu973 komentarzy: 67211.04.2026, 19:11

@Numer10 napisał: "dobrze, 89 pkt. Powinniśmy, ale spójrz na to inaczej. My jesteśmy pretendentem do mistrza od 2 sezonów - 2022/23 to była drużyna mlodziaków która jakimś niewiadomym dla wszystkich cudem wypaliła tak, że prawie dowiozła mistrza. Wcześniej Arteta to szukał sposobu na wyjście drużyny z marazmu w środku tabeli. Dlatego mnie mierzi szczerze mówiąc argument że on nic nie wygrał przez tyle lat. Teraz jest czas na wygrywanie i owszem, teraz trzeba go już z tego rozliczać - ale no na te 3 sezony to my teraz dalej jesteśmy 1 w lidze i trzeba to dowieźć (styl to jest osobna dyskusja), w ostatnim sezonie zniszczyły nas kontuzje więc trener jest w pełni usprawiedliwiony jak dla mnie, a w jeszcze poprzednim mieliśmy 89 pkt. i po prostu City wygrało doświadczeniem. Argumentem przeciwko Artecie jest styl z tego sezonu, jest chęć zatrudnienia jakiegoś trenera który ma doświadczenie w wygrywaniu czy może byłby w stanie spojrzeć na ten skład pod innym kątem, ale na pewno nie kwestia nie wygrywania 6 czy ileś lat bo to jest po prostu bardzo krótkowzroczny argument"
Byłby usprawiedliwiony jakby 15 na 25 zawodników było kontuzjowanych i połowa składu to byli juniorzy. Szczerze się tak utarło że w poprzednim sezonie przegraliśmy przez kontuzje, ale nie było ich znowu jakoś znacząco więcej niż w poprzednich sezonach. A to co powiesz o Emerym? On nie dostał tyle czasu. A że nie wygraliśmy nic to jest argument, bo w tym czasie nawet cienki Tottenham wygrał lige Europy, cienka Chelsea lige mistrzow czy lige konferencji czy nawet crystal palace puchar Anglii. To nie jest żadne usprawiedliwienie że nic nie wygraliśmy przez ten czas.

arsenallord komentarzy: 33761 newsów: 11711.04.2026, 19:09

@Garfield_pl: W przypadku braku PL/LM byłbyś za pozostaniem Artety?

Dominik11 komentarzy: 2131611.04.2026, 19:09

Jeśli nie wygramy mistrza Arteta do zwolnienia. Tutaj nie ma nic, nie widać świetełka w tunelu. Gramy słabo cały sezon, z pojędynczymi fajnymi meczami.

Do stycznia obrona była mega to można było sobie średnio grac w ofensywie.
Ale od stycznia z tyg na tydzien jest co raz gorzej.

Zwalanie wszystkiego na Zubi lub Goy mija się z celem. Bo w głównej mierze odpowiada za to Arteta.

On im nakreśla plan na mecz taktykę itp.

Arteta za bardzo chce mieć kontrolę nad meczem. A to zabija naszą ofensywność.

Wydane mnóstwo kasy na transfery, czas na zbudowanie drużyny.

Oczywiscie to Arteta wykorzystał na duży plus, i nikt tego nie podwarza.

Ale tutaj musi przyjśc ktoś kto będzie potrafił postawić kropkę nad i.

Fabs? Nie wydaje mi się. Tutaj rzeba kogoś doświadczonego.

thegunner4life komentarzy: 1118511.04.2026, 19:09

@mistrzu973 napisał: "Jak widzę jak raz po raz wychodzi z piłką za linię końcową bo mu boiska brakło to mnie coś strzela"

To samo robił w Chelsea. Nie rozumiem, czemu co roku musimy od nich kogoś brać.

Może za Gyo w lato teraz naprawdę kupią tego Nicolas Jacksona.

Garfield_pl komentarzy: 4327611.04.2026, 19:07

@Numer10 napisał: "No ale jednak jak grał Saka w pierwszej połowie sezonu to by nam się przydał z tymi wrzutkami jak już nawet mamy tak wymęczyć tego mistrza. Ja nie mówię o graniu jak 2 sezony temu, ale tu trzeba po prostu zacząć robić cokolwiek z przodu bo póki co to nikt z przodu nie dojeżdża."
Tu chodzi o doświadczenie, a i bez formy czasem może dać coś jak z Evertonem, a z ławki potem może sobie Madueke czy Dowman szaleć.

Numer10 komentarzy: 178411.04.2026, 19:06

@thegunner4life: tak jak niżej odpowiedziałem mistrzowi, 89. 15 czy 20 - to jest czas w którym oni sobie wybierają trenera który akurat teraz najlepiej im zrobi wynik. My jesteśmy na ich poziomie ze 3 sezon - zarząd nie będzie więc postępował jak oni bo cała historia drużyny i sytuacja jest inna

mistrzu973 komentarzy: 67211.04.2026, 19:06

@thegunner4life napisał: "Dla mnie najbardziej przykrym faktem jest, że znowu kupiliśmy jakiś wynalazek z Chelsea. Po raz kolejny okazuje się, że bez powodu oni nam go oddali.

Gość ma te same grzechy, które miał w Chelsea. Kiwa się sam ze sobą nic z tego nie wynika, niewiele wnosi do gry."

Jak widzę jak raz po raz wychodzi z piłką za linię końcową bo mu boiska brakło to mnie coś strzela

Numer10 komentarzy: 178411.04.2026, 19:04

@Arsenal2004 napisał: "wiadomo, że lepiej grać na PS Saką niż Madueke co się kiwa sam ze sobą, ale po prostu patrząc na całokształt, to nie mam przekonania czy jak on wróci to że nagle będziemy grać lepiej. Już bardziej chyba liczyłbym na powrót Ode, bo on przynajmniej do piłki wychodzi i się przed nią nie chowa w środku, ale on się znowu łamie co 2 mecze. Dziwny jest ten sezon, bo jesteśmy ciągle pierwsi, a w ataku prawie nikogo nie można u nas chwalić xd"
Zgadzam się, oby to jakoś dociągnąć naprawdę i w lecie musi być jakaś rewolucja bo przyszły sezon pojdzie na straty - a tego ten klub nie potrzebuje

thegunner4life komentarzy: 1118511.04.2026, 19:03

Dla mnie najbardziej przykrym faktem jest, że znowu kupiliśmy jakiś wynalazek z Chelsea. Po raz kolejny okazuje się, że bez powodu oni nam go oddali.

Gość ma te same grzechy, które miał w Chelsea. Kiwa się sam ze sobą nic z tego nie wynika, niewiele wnosi do gry.

MutatedBlueberry komentarzy: 68511.04.2026, 19:02

@Moegi14 napisał: "Arteta pewnie wie że City -60 pkt i olał już sezon xD"
Skoro z pucharów odpadamy z drużyną z połowy tabeli drugiej ligi, to ja nie wiem, czy nas United nie wyprzedzi

Numer10 komentarzy: 178411.04.2026, 19:02

@mistrzu973: dobrze, 89 pkt. Powinniśmy, ale spójrz na to inaczej. My jesteśmy pretendentem do mistrza od 2 sezonów - 2022/23 to była drużyna mlodziaków która jakimś niewiadomym dla wszystkich cudem wypaliła tak, że prawie dowiozła mistrza. Wcześniej Arteta to szukał sposobu na wyjście drużyny z marazmu w środku tabeli. Dlatego mnie mierzi szczerze mówiąc argument że on nic nie wygrał przez tyle lat. Teraz jest czas na wygrywanie i owszem, teraz trzeba go już z tego rozliczać - ale no na te 3 sezony to my teraz dalej jesteśmy 1 w lidze i trzeba to dowieźć (styl to jest osobna dyskusja), w ostatnim sezonie zniszczyły nas kontuzje więc trener jest w pełni usprawiedliwiony jak dla mnie, a w jeszcze poprzednim mieliśmy 89 pkt. i po prostu City wygrało doświadczeniem. Argumentem przeciwko Artecie jest styl z tego sezonu, jest chęć zatrudnienia jakiegoś trenera który ma doświadczenie w wygrywaniu czy może byłby w stanie spojrzeć na ten skład pod innym kątem, ale na pewno nie kwestia nie wygrywania 6 czy ileś lat bo to jest po prostu bardzo krótkowzroczny argument

Garfield_pl komentarzy: 4327611.04.2026, 19:01

@Dziadyga napisał: "Czemu bana ma dostać? Za prawdę?"
Za wyzwiska nieustanne. @Dziadyga napisał: "Pisałem po meczu,że młody Kroenke już powinien nawiązać wstępne kontakty z Iraola,Alonso,Fabregas.Enriwue był y najlepszy,ale nierealny."
I jedynie Enrique mógłby coś wygrać, a i tak nie w 1 sezonie prawdopodobnie, a reszta? Alonso spalił w Realu, Fabregas gra w lidze włoskiej, żaden gwarant ( aczkolwiek chciałbym go zobaczyć w PL w jakimś średniaku na początek,bez presji) a Iraola niby fajny, ale nadal od lat w Bou, i jest duża szansa, że skończy w większym klubie jak np. Frank. A tu chodzi o to, żeby zostać w tej czołówce minimum co sezon, po tylu latach walki o to, bo ja wiem trofea oczywiście muszą być, ale ja bym nie chciał wygrać mistrzostwa, a potem bujać się na miejscach 5-6 i drżeć o LM. Dla mnie walka o top4 to nie jest walka na miarę Arsenalu, a walka co sezon o mistrzostwo i finał LM, i zdaje sobie sprawę, że nie da się tego co sezon wygrywać, ale sztuka jest obecnie się w tej walce regularnie utrzymywać. Wiadomo że jest presją na tytuł, i po jego wygraniu na pewno będzie się łatwiej grało, bo liczymy od nowa. Patrząc na to co tutaj się wyprawia, jak krótką pamięć ludzie mają, jestem świadomy tego, że jak wygramy mistrzostwo, a za rok go nie obronimy, i np zajmiemy 2czy 3 miejsce to znów na taczkach będą ludzie wszystkich z klubu wywozić, i nawet jakbyśmy grali w pięknym stylu co mecz. Mi zależy na jednym i na drugim, i dlatego nie będę wyrzucał trenera za to że zajmował 2 miejsce, ani nie będę go wyrzucał bo ostatnio przegrali w pucharach i dziś, bo wciąż w sezonie może się wiele wydarzyc i możemy wygrać mistrza. Chciałbym żebyśmy grali piłkę jak za najlepszej gry za Artety, wybrali inną drogę w tym sezonie i będę do końca im kibicował, żeby dała upragniony tytuł. Nie będę się przejmował setkami artykułów, któryś już raz w sezonie jak to Arsenal się sypie itd, wywalone mam w to, nie interesuje mnie, i nie narzuci mi to tej narracji, szkoda że wielu kibiców jej ulega kolejny raz, zamiast wręcz robić pismakom i rywalom na złość. No ale jak lubią się ludzie sami niszczyć, to ja im nic na to nie poradzę;)

SMTX komentarzy: 222411.04.2026, 19:01

Ci co chcą Artetę zwalniać teraz natychmiastowo są odklejeni xd
Arteta najzwyczajniej w świecie zasłużył na to, żeby zebrać to co go czeka na koniec sezonu. Jeśli się podniesiemy to na chwałę i szansę odmiany gry Arsenalu w kolejnym sezonie. Jeśli się zesramy to na zostanie pośmiewiskiem i zerwanie kontraktu bez sentymentów. Nie wyobrażam sobie, że Arteta zostaje po sezonie jeśliby przegrał wszystko w tak koszmarny sposób, tak samo jak nie wyobrażam sobie, że zostaje zwolniony gdyby dał te mistrzostwo i\lub LM.

thegunner4life komentarzy: 1118511.04.2026, 19:01

@Numer10 napisał: "w żadnym klubie by ci nie zwolnili gościa po sezonie jak poprzedni w którym wszystko zepsuły kontuzje, a wszystkie sezony wcześniej to była fala wznosząca z peakiem 2 sezony temu na 90 parę punktów."

Nigdy nie było 90 pkt. @Numer10 napisał: "To nie Manchester City gdzie kasa i zespół się zgadzają już od 20 lat, tylko tu trzeba też jednak patrzeć co zrobił Arteta"

Manchester City istnieje tak naprawdę od 2009 roku nie od 20 lat. Jak przyszedł tam Mancini czy ja kto się piszę, to się zaczęło tak na poważnie.

@Numer10 napisał: "Także jak już wiele razy pisałem, jak ktoś liczy na wywalenie trenera po tym sezonie to na to nawet nie ma 1% szans i to nawet"

Oni go będą trzymać nawet jak położy przyszły. Póki jest LM będzie trenował.

Arsenal2004 komentarzy: 851611.04.2026, 19:00

@Numer10: wiadomo, że lepiej grać na PS Saką niż Madueke co się kiwa sam ze sobą, ale po prostu patrząc na całokształt, to nie mam przekonania czy jak on wróci to że nagle będziemy grać lepiej. Już bardziej chyba liczyłbym na powrót Ode, bo on przynajmniej do piłki wychodzi i się przed nią nie chowa w środku, ale on się znowu łamie co 2 mecze. Dziwny jest ten sezon, bo jesteśmy ciągle pierwsi, a w ataku prawie nikogo nie można u nas chwalić xd

vitold komentarzy: 635511.04.2026, 19:00

@mistrzu973: Mielismy 89, dopisuja sobie ;p

Moegi14 komentarzy: 206411.04.2026, 18:57

Arteta pewnie wie że City -60 pkt i olał już sezon xD

Numer10 komentarzy: 178411.04.2026, 18:55

@Arsenal2004 napisał: "Ja już się przestałem się łudzić, że jak ktoś wróci to sie polepszy, bo po powrotach i tak grają to samo. A druga sprawa, że jak jeden piłkarz wróci to drugi zaraz magicznie łapie kontuzje za niego xd"
No ale jednak jak grał Saka w pierwszej połowie sezonu to by nam się przydał z tymi wrzutkami jak już nawet mamy tak wymęczyć tego mistrza. Ja nie mówię o graniu jak 2 sezony temu, ale tu trzeba po prostu zacząć robić cokolwiek z przodu bo póki co to nikt z przodu nie dojeżdża.

mistrzu973 komentarzy: 67211.04.2026, 18:55

@Numer10 napisał: "w żadnym klubie by ci nie zwolnili gościa po sezonie jak poprzedni w którym wszystko zepsuły kontuzje, a wszystkie sezony wcześniej to była fala wznosząca z peakiem 2 sezony temu na 90 parę punktów. To nie Manchester City gdzie kasa i zespół się zgadzają już od 20 lat, tylko tu trzeba też jednak patrzeć co zrobił Arteta i jak wygląda jego kariera w Londynie. Ten sezon jest do wygrania jeszcze i wtedy nie ma w ogóle gadki o jakimś zwalnianiu go. Szczerze to już bardziej fanatyzmem był nazwał właśnie ludzik którzy chcą go zwolnić, a najlepiej jeszcze w trakcie sezonu jeśli ktoś się taki trafi. Kluby piłkarskie tak nie działają (chyba że są Chelsea, United albo Tottenhamem, ale widzimy jak to się kończy). Także jak już wiele razy pisałem, jak ktoś liczy na wywalenie trenera po tym sezonie to na to nawet nie ma 1% szans i to nawet jeśli przesramy wszystkie mecze do końca sezonu. Jeśli jednak w przyszłym gra się nie poprawi to wtedy już rzeczywiście zarząd może zacząć się zastanawiać ;)"
Nie zdobyliśmy nigdy ponad 90 pkt. No ale chłop trenuje 6 pełny sezon i nie wygrał nic znaczącego, jedynie Puchar Anglii w swoim pierwszym niepełnym sezonie. Nie dziwi irytacja kibiców, bo przez ten okres powinniśmy zdobyć więcej.

Numer10 komentarzy: 178411.04.2026, 18:52

@pioafc napisał: "Słyszałeś kiedyś o instytucji: "Real Madryt"? xD"
To też jest jak dla mnie stan umysłu, ale no dalej to jest zupełnie inna sytuacja niż z naszym klubem. Oni też są na topie już z 15 lat i mogą sobie pozwolić na dobór trenera pod zespół. My dopiero weszliśmy (a złośliwi powiedzą że wejdziemy jak wygramy coś poważnego) na ten najwyższy poziom i to Arteta nas tutaj przyprowadził. Arsenal peakował w górę praktycznie z sezonu na sezon do poprzedniego sezonu gdzie kontuzje zepsuły kampanię ligową (a i tak w LM zrobiliśmy fajny wynik). Zwolnienie gościa w takim momencie nie jest logiczne po prostu. To zupełnie inny przypadek :D

Arsenal2004 komentarzy: 851611.04.2026, 18:51

@Numer10 napisał: "więc może powrót Saki/Ode/Timbera będzie taką defibrylacją która pozwoli dociągnąć tą ligę.."
Ja już się przestałem się łudzić, że jak ktoś wróci to sie polepszy, bo po powrotach i tak grają to samo. A druga sprawa, że jak jeden piłkarz wróci to drugi zaraz magicznie łapie kontuzje za niego xd

arsenallord komentarzy: 33761 newsów: 11711.04.2026, 18:49

Ogólnie 3 z 4 ostatnich meczów i co ciekawe te3 porażki to Kai na ŚPO

mistrzu973 komentarzy: 67211.04.2026, 18:48

@arsenallord napisał: "Strasznie brakuje tego przyjęcia kierunkowego Parteya w środku pola i przyśpieszania gry. Zubi ma swoje zalety, ale całościowo mega osłabiony mamy środek pola. + Jorginho też dawał więcej niż Norgaard."
Jak są te zalety Zubimendiego? Ciężko żeby Norgaard coś dawal skoro w ogóle nie gra.

Numer10 komentarzy: 178411.04.2026, 18:47

@arsenallord napisał: "Strasznie brakuje tego przyjęcia kierunkowego Parteya w środku pola i przyśpieszania gry. Zubi ma swoje zalety, ale całościowo mega osłabiony mamy środek pola. + Jorginho też dawał więcej niż Norgaard."
Jorgingo to dawał chyba nawet więcej niż Zubimendi w aktualnej dyspozycji. Był wolny i nieobecny w defensywie (chociaż Zubi z jego błędami też czasem jest), ale za to dawał fajne przeszywające passy. Tego nie robi Hiszpan praktycznie w ogóle już od dłuższego czasu. Generalnie ten wirus gry z przodu się zaczyna rozprzestrzeniać. Na początku sezonu nie mieliśmy LS i 9, teraz nie mamy już PS, 10 i boków obrony, 6 też zaczyna odpadać. Tu trzeba walnąć prądem - Havertz powoli okazuje się niewystarczający więc może powrót Saki/Ode/Timbera będzie taką defibrylacją która pozwoli dociągnąć tą ligę..

pioafc komentarzy: 5681 newsów: 211.04.2026, 18:46

@Numer10 napisał: "@Dziadyga: w żadnym klubie by ci nie zwolnili gościa po sezonie jak poprzedni w którym wszystko zepsuły kontuzje,"

Słyszałeś kiedyś o instytucji: "Real Madryt"? xD

vitold komentarzy: 635511.04.2026, 18:45

Znowu się zaczyna wywyższanie EPL... Nie idzie klubowi z EPL w LM to zwalana jest wina na zmęczenie sezonem, a jak wygrywa to znaczy ze jest lepszy.. tak samo wszyscy pilkarze z EPL (średni) byliby topką w kazdej innej lidze... ehh ile mozna jeszcze xd

Garfield_pl komentarzy: 4327611.04.2026, 18:42

@arsenallord napisał: "Zaczyna też nie mieć rywala w LM"
Jedno z drugim się wiąże, zobacz ile odpoczynku ma Bayern ,wrzuć ich do PL i pogadamy;) świeży Arsenal tego Kompanego klepnął luźno , ale Bayern nie musi w lidze grać na 100% co mecz a chyba i z pucharów krajowych odpadł? Coś mi się kojarzy.

Numer10 komentarzy: 178411.04.2026, 18:42

@Dziadyga: w żadnym klubie by ci nie zwolnili gościa po sezonie jak poprzedni w którym wszystko zepsuły kontuzje, a wszystkie sezony wcześniej to była fala wznosząca z peakiem 2 sezony temu na 90 parę punktów. To nie Manchester City gdzie kasa i zespół się zgadzają już od 20 lat, tylko tu trzeba też jednak patrzeć co zrobił Arteta i jak wygląda jego kariera w Londynie. Ten sezon jest do wygrania jeszcze i wtedy nie ma w ogóle gadki o jakimś zwalnianiu go. Szczerze to już bardziej fanatyzmem był nazwał właśnie ludzik którzy chcą go zwolnić, a najlepiej jeszcze w trakcie sezonu jeśli ktoś się taki trafi. Kluby piłkarskie tak nie działają (chyba że są Chelsea, United albo Tottenhamem, ale widzimy jak to się kończy). Także jak już wiele razy pisałem, jak ktoś liczy na wywalenie trenera po tym sezonie to na to nawet nie ma 1% szans i to nawet jeśli przesramy wszystkie mecze do końca sezonu. Jeśli jednak w przyszłym gra się nie poprawi to wtedy już rzeczywiście zarząd może zacząć się zastanawiać ;)

arsenallord komentarzy: 33761 newsów: 11711.04.2026, 18:42

Strasznie brakuje tego przyjęcia kierunkowego Parteya w środku pola i przyśpieszania gry. Zubi ma swoje zalety, ale całościowo mega osłabiony mamy środek pola. + Jorginho też dawał więcej niż Norgaard.

miki9971 komentarzy: 8693 newsów: 211.04.2026, 18:42

Z resztą z Odegaardem w reprezentacji jest podobnie.

Garfield_pl komentarzy: 4327611.04.2026, 18:40

@Mastec30 napisał: "To klub powinien wyjść z inicjatywą aktualizacji projektu bo każdy widzi że my się w obecnym projekcie cofamy"
No i klub zdecyduje, i myślę że ewentualne mistrzostwo raczej utwierdzi ich w tym, że warto przedłużyć kontrakt, jeśli nie wygramy, zobaczymy, ale też wydaje mi się że jak rozpatrzą za i przeciw, to jednak nie będą szukać na siłę zmiany;)

miki9971 komentarzy: 8693 newsów: 211.04.2026, 18:40

Ja nie rozumiem np case z Zubimendim… Chłop czy to w Sociedad czy w Hiszpanii grał bardziej do przodu, dobry strzał, technika, wejście w zespół miał tip-top. I z czasem zapewne przez Artete (bo na zgrupowaniach gra zajebiście a wątpię, że taka Turcja jest słabsza od Bournemouth) zaczyna równie pochyła w dół… Przykre, bo z tego gościa naprawdę można wyciągnąć wiele…

arsenallord komentarzy: 33761 newsów: 11711.04.2026, 18:39

@Garfield_pl napisał: "Zdecydowanie byłoby gorzej;) zapominasz że on jest w Bayernie, który nie ma rywala w BL ;)"

Zaczyna też nie mieć rywala w LM

Garfield_pl komentarzy: 4327611.04.2026, 18:39

@Mastec30 napisał: "No bo przeciętny użytkownik k.com musi mieć przecież ogarnięty rynek wolnych albo dostępnych trenerów żeby móc powiedzieć że obecny nadaje się do wymiany"
Nie, ale skoro domaga się, to jestem ciekaw nazwiska i oczekiwań z nim związanych i ile czasu na to dostaje od tych kibiców :) bo ja kibicuje klubowi, i nowy trener kiedyś dostanie ode mnie tak samo czas i zaufanie, ale nie mam żadnego gwaranta sukcesu w głowie, ba nawet takiego co da nam rok w rok walkę o mistrzostwo i minimum top3 ;) dlatego pytam

Garfield_pl komentarzy: 4327611.04.2026, 18:37

@M4rcin napisał: "Tego nie powinien robić zubimendi? Chyba po to był sciągany zeby odegaard nie musiał sie cofać do obrony"
Zależy od spotkania, a najlepiej to działało jak był Ode ,bo wtedy Zubi wymieniał się z nim pozycją, pamiętasz ile razy był w polu karnym wtedy? Z Że też to czasem zadziałało.

Numer10 komentarzy: 178411.04.2026, 18:37

@M4rcin napisał: "Tego nie powinien robić zubimendi? Chyba po to był sciągany zeby odegaard nie musiał sie cofać do obrony"
To tak nie działa raczej, Zubi miał być takim bardziej kontrolerem tempa - raz poda do przodu jak trzeba napędzić akcję, raz zmieni stronę a raz odegra do tyłu jak trzeba uspokoić. Odegaard bierze więcej ciężaru gry już między liniami i pod pressingiem. Taki był zamysł, ale ciężko sprawdzić jak to by działało na serio bo Zubi gra w kratkę i ciężko ocenić czy daje to coś w rozegraniu, a Ode więcej się w tym sezonie leczy niż gra

Mastec30 komentarzy: 1187911.04.2026, 18:35

@Garfield_pl napisał: "A nikt nazwisk nie podaje i oczekiwań od nowego trenera"

No bo przeciętny użytkownik k.com musi mieć przecież ogarnięty rynek wolnych albo dostępnych trenerów żeby móc powiedzieć że obecny nadaje się do wymiany. Kilka oklepanych nazwisk jak Iraola czy Xabi możemy sobie podać ale nie wiemy czy ktoś z obecnie zatrudnionych nie byłby chętny. Np Nagelsman byłby wg mnie spoko ale nie wiadomo czy będzie chciał po Mundialu zmieniać pracę. I tak jeszcze pewnie byłoby na liście z 10 nazwisk o których przeciętny kibic nie może wiedzieć że byliby dostępni więc taka dyskusja jest bezsensowna. To klub powinien wyjść z inicjatywą aktualizacji projektu bo każdy widzi że my się w obecnym projekcie cofamy

Garfield_pl komentarzy: 4327611.04.2026, 18:35

@arsenallord napisał: "Przyjdzie Kompany i będzie gorzej"
Zdecydowanie byłoby gorzej;) zapominasz że on jest w Bayernie, który nie ma rywala w BL ;)

GunnersFan9 komentarzy: 8961 newsów: 811.04.2026, 18:34

Nie wyobrażam sobie żeby ten betoniarz Arteta otrzymał nowy kontrakt. Po tym co widzę w ostatni dwóch latach chce mi się wymiotować. Jeśli nie dowiozą tego majstra i znów się zesraja, kończę z oglądaniem tego badziewia.

Dziadyga komentarzy: 1243111.04.2026, 18:34

@Numer10 napisał: "Ja nie rozumiem, co ci przeszkadza gość który chce kibicować rzeczywiście swojemu klubowi na dobre i na złe, a nie być jak rozwydrzona księżniczka pt. "trener mi się nie podoba, będę pisał milion komentarzy że wiedziałem że tak będzie jak zespół przegra". Każdy ma swoją niszę jak widać, ale pisanie w taki sposób jak teraz to zrobiłeś to już troszkę chamstwo - więc nie dziw się że i ja taki na twój temat komentarz zdecydowałem się popełnić ;)"
Niech sobie gada co chce,ale to wręcz fanatyzm i zapatrzenie w trenera w nieomylność.W każdym czołowym klubie,nie tylko rozwydrzonym,ale też w rozsądnym to by już gościa na stanowisku nie było po sezonie kolejnym ewentualnie zesranym.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady