Brown: Sol powinien zobaczyć czerwoną kartkę
14.03.2010, 16:20, Rafal Mazur 108 komentarzy
Szkoleniowiec Hull City - Phil Brown - jest pewny, że faul, którego dopuścił się Sol Campbell na Janie Vennegoor of Hesselinku podczas wczorajszej potyczki na KC Stadium aspirował nie tylko żółtą kartkę, lecz także na odesłanie Anglika do szatni.
W 27. minucie doświadczony Campbell spowodował sytuację, w wyniku której sędzia zdecydował się podyktować rzut karny dla gospodarzy oraz obdarzyć stopera The Gunners żółtym kartonikiem. Incydent ten był o tyle kuriozalny, iż wcześniej arbiter liniowy nie zauważył pozycji spalonej, na której znajdował się Vennegoor of Hesselink.
Nawiązując do wypowiedzi Browna, angielski szkoleniowiec Hull zupełnie nie zgadza się z decyzją podjęta przez Andre Marrinera mówiąc, że Campbel zasłużył na to, by obejrzeć czerwony kartonik.
- Decydujące momenty wczorajszego meczu przebiegały zdecydowanie na korzyść Arsenalu. Sol uniemożliwił naszemu zawodnikowi strzelenie gola, łamiąc przy tym zasady gry w piłkę nożną, za co powinien otrzymać karę w postaci czerwonej kartki.
- Jeśli chodzi o spalonego, można przyjąć, że tam go nie było. Sędzia nie zareagował, więc nikt nie znajdował się na pozycji spalonej - zakończył Phil Brown.
źrodło: Sky SportsDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 16 | 12 | 3 | 1 | 39 |
2. Chelsea | 17 | 10 | 5 | 2 | 35 |
3. Arsenal | 17 | 9 | 6 | 2 | 33 |
4. Nottingham Forest | 17 | 9 | 4 | 4 | 31 |
5. Bournemouth | 17 | 8 | 4 | 5 | 28 |
6. Aston Villa | 17 | 8 | 4 | 5 | 28 |
7. Manchester City | 17 | 8 | 3 | 6 | 27 |
8. Newcastle | 17 | 7 | 5 | 5 | 26 |
9. Fulham | 17 | 6 | 7 | 4 | 25 |
10. Brighton | 17 | 6 | 7 | 4 | 25 |
11. Tottenham | 17 | 7 | 2 | 8 | 23 |
12. Brentford | 17 | 7 | 2 | 8 | 23 |
13. Manchester United | 17 | 6 | 4 | 7 | 22 |
14. West Ham | 17 | 5 | 5 | 7 | 20 |
15. Everton | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Crystal Palace | 17 | 3 | 7 | 7 | 16 |
17. Leicester | 17 | 3 | 5 | 9 | 14 |
18. Wolves | 17 | 3 | 3 | 11 | 12 |
19. Ipswich | 17 | 2 | 6 | 9 | 12 |
20. Southampton | 17 | 1 | 3 | 13 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Spalonego nie było ? Ok niech mu będzie.
Faulu też w takim razie nie było bo sędzia nie zareagował, więc można przyjąć, że nic takiego nie miało miejsce.
Jak coś mówi to niech to mówi z głową, bo jest to śmieszne. Dostali i tyle, niech znajdą inne wymówki, np. to jak grali.
Śmieszny gość. Nie lubię tych meczów z Hull - zawsze jest ostro, brutalnie i nerwowo.
Co do faulu Sola. Sędzia mógł gwizdnąć karnego - nie można tego kwestionować. Jakby się uprzeć żółtą kartkę też można było pokazać bo zawodnik wychodził na czystą pozycję. Ale to wszystko!! Nie było w faulu złośliwości, Sol ręce trzymał w powietrzu, jedynie nogami się zahaczyli.
Dla mnie najważniejsze są 3 punkty. W ostatnich meczach robimy to co MU i Chelsea opanowały lepiej od nas. Nawet jak gra się nie klei, jak idzie źle zawsze trzeba "wcisnąć" zwycięską bramkę. Nawet niezbyt piękną jak to zrobił Bendtner.
"Sol uniemożliwił naszemu zawodnikowi strzelenie gola, łamiąc przy tym zasady gry w piłkę nożną, za co powinien otrzymać karę w postaci czerwonej kartki."
No tak, efektem czego został podyktowany rzut karny i Hull zdobyło gola.
"Jeśli chodzi o spalonego, można przyjąć, że tam go nie było. Sędzia nie zareagował, więc nikt nie znajdował się na pozycji spalonej - zakończył Phil Brown."
Jeśli chodzi o czerwoną kartkę, można przyjąć, że jej nie powinno tam być. Sędzia zareagował żółtą, więc nie należała się czerwona kartka.
Powiem tylko jedno chcąc oszczędzić Philowi wyzwisk, to jedyny w swoim rodzaju i to w czystej postaci hipokryta.
Żal mi tego trenera co mecz z nami on ma jakieś problemy.
Nie może się pogodzić z porażka czy co?
Hull City nie utrzyma się w lidze wg mnie. Ten trener nie potrafi uderzyć się w pierś i godnie przyjąć porażki.
"Sędzia nie zareagował, więc nikt nie znajdował się na pozycji spalonej" - jest to niekwestionowany cytat roku. Takiej bzdury nie słyszałem od dawna.
Jaś Fasola :D zgadzam się z Kubo :P hahaa
a co do wypowiedzi Browna to mówi tak bo przegrali... w koncu musiał coś powiedziec :D
Nie wiem moze mowie tak bo jestem fanem Arsenalu , ale to nawet nie byl faul na zółtą kartke ... no bo przeciez tam byl tylko maly kontakt Sola z Venegorem , a zreszta najpierw Sol go dotknal a potem ten sie przewrocil...
Idąc tokiem myślenia tego pożal się boże trenerzyny.
- Jeśli chodzi o spalonego, można przyjąć, że tam go nie było. Sędzia nie zareagował, więc nikt nie znajdował się na pozycji spalonej - zakończył Phil Brown.
- Jeśli chodzi o faul Campbella, można przyjąć, że nie był na czerwoną kartkę. Sędzia nie dał czerwonej kartki, więc nikt ostro nie faulował - zakończył Phil Brown.
Tyle.
Wkurzający koleś , gdyby nie spalony Sol nie dostałby żółtej kartki , więc niech nie pierdzieli tylko niech pomyśli jak się w lidze utrzymać :P
po 1 - i tak strzeliliscie gola
po 2 - przed faulem byl spalony
po 3 - mowi tak tylko, bo przegrali, gdyby bylo inaczej to by sie ani slowem nie odezwal ...
'Jeśli chodzi o spalonego, można przyjąć, że tam go nie było. Sędzia nie zareagował, więc nikt nie znajdował się na pozycji spalonej'
co jak co, ale to mnie rozwaliło :D
Jak dla mnie to dziwne są te tłumaczenia trenera Hull. To jest takie szukanie przyczyn porażki. "Decydujące momenty wczorajszego meczu przebiegały zdecydowanie na korzyść Arsenalu" - czyli według Brown'a Boateng nie powinien zobaczyć czerwonej kartki za faul na Bacary'm.
Zdania są podzielone, moim zdaniem nie było tam faulu na czerwoną ;]
Faul na czerwoną kartkę , chyba z frustracji zabrało mu trochę szarych komórek. Jak dla mnie to Hesselink zdecydowanie przyaktorzył, a Campbell nie miał jakiegoś wielkiego udziału przy jego upadku. Tak czy inaczej - mecz wygraliśmy, więc niech szczeka sobie co chce, na szczęście ostatni sezon bo w premiership nie będzie się wypowiadał na nasz temat. Dziękuje, dobranoc!
Gdyby zasłużył to by dostał widocznie arbiter uznał inaczej i nie dał mu czerwonej kartki :]
Kubo--->faktycznie wygląda jak Fasola:) xD
A niech sobie gada co chce. Przegrał mecz więc ma prawo być sfrustrowany, a winnych trzeba znaleźć. Przecież nie będzie oskarżał swoich. Spadną do Championship to będzie spokój
PS: tak na marginesie to na tym zdjęciu na pierwszy rzut oka przypomina mi Jasia Fasolę:P
Idac tym tokiem myslenia
"- Jeśli chodzi o spalonego, można przyjąć, że tam go nie było. Sędzia nie zareagował, więc nikt nie znajdował się na pozycji spalonej"
skoro sedzia dal Solowi zolta kartke to zasluzyl na zolta kartke a nie na czerwona jak mowi Brown :D Badzmy troche konsekwenti
Nigdy nie lubilem tego pajaca za jego smieszne i nie majace nic wspolnego z rzeczywistoscia wypowiedzi ;] BTW. Na zdjeciu wyglada jak Jaś Fasola xD
no i faktem jest, ze graja wiekszy antyfootball niz moja stołeczna druzyna w okregowce;p
Nie no dawno sie tak nie usmialem , widzialem wiele smiesznych i bezsensownych wypowiedzi trenerow i pilkarzy , ale ta poprostu przechodzi wszystko.
- Jeśli chodzi o spalonego, można przyjąć, że tam go nie było. Sędzia nie zareagował, więc nikt nie znajdował się na pozycji spalonej
To jest poprostu genialna mysl pana Browna , skoro sedzia nie zagwizdal to nie bylo spalonego . Napewno Sol zaslugiwał nawet na zielona kartke i wykluczenie do konca sezonu za ten jakze brutalny faul w ktorym mogl zlamac Venegoorowi dwie nogi...
To my możemy powiedziec ze decydujace momenty tego meczu nie szly po naszej mysli , gol Hull z karnego ktorego nie bylo i to jeszcze po spalonym i pozniej 2 lub 1 karny nie podyktowany dla nas , nie no naprawde nie mialem dobrej opinii o tym gosciu ale teraz to naprawde to co on powiedzial jest poprostu idiotyczne;)
ten faul to nieporozumienie, skoro byl spalony to sytuacja nie powinna miec miejsca.. no, ale błąd sedziego, Sol pod bramka zachował sie na zolta i rzeczywiscie zasługiwał na czerwien, ale pozniej, jak taki ostry wslizg zrobił to pol zoltej, kolejne pol to jak reka sobie pomogl.. szczescie mu sprzyja, bo moglby wyleciec z boiska..
Mam nadzieję że Hull City spadnie z ligi ponieważ nie grają oni w piłkę a jedynie kopią piłkarzy przeciwnika a wypowiedzi trenera Browna są conajmniej na poziomie conajmniej idioty.Mówi że skoro sędzia nie odgwizdał spalonego to go nie było więc skoro sędzia nie pokazał czerwonej kartki to nie powinno jej być.Od dzisiaj kibicuję drużynie Hull żeby stoczyła się do premiership
Bardzo zabawne Panie Brown,lepiej skup się na utrzymaniu sie w lidze a nie komentowaniu fauli.
Pan Brown przecież nie może przyznać, że jego drużyna zagrała źle, tylko musi zwalić wszystko na piłkarzy Arsenalu i na sędziego. To jest jednak mała bezczelność. Powinien się cieszyć, że na czerwonej kartce dla Boatenga się skończyło. Sędzia mógł spokojnie podyktować karnego dla kanonierów. A poza tym "Tygrysy" bez sensu rzuciły się do obrony, co skończyło się golem na naszą korzyść...
Śmieszny jest !!! Niech jeszcze powie że powinni wczoraj wygrać .
Ostatnie zdanie mówi o tym kolesiu wszystko. Równie dobrze, można tłumaczyć faul Sola, jeśli sędzia nie pokazał czerwonej kartki znaczy, że na nią nie zasłużył.
Byli słabsi i przegrali.
szczyt zera - to nie miec hejtera.
ja bym mu dala zielona a co tam nie panie brown:)
a ten znowu swoje...
Z tego co pamiętam to chyba ten sam gość co Fabregasa oskarżył o to że go opluł w tunelu...
Cwaniaczek... Czerwoną kartkę to powinien dostać Boateng za uderzenie Bedtnera, który tylko blokował jego ciosy, a dostał żółtą. Sędzia z cyrku się urwał na mecz... A pan Brown jest żałosny.
zawsze uwazalem Browna za debila ale to jest parodia.''Jeśli chodzi o spalonego, można przyjąć, że tam go nie było. Sędzia nie zareagował, więc nikt nie znajdował się na pozycji spalonej''
ok,a teraz,,Sol uniemożliwił naszemu zawodnikowi strzelenie gola, łamiąc przy tym zasady gry w piłkę nożną, za co powinien otrzymać karę w postaci czerwonej kartki''Sędzia nie zareagował,wiec nie bylo kartki.zalosny ten brown mam nadzieje ze zleci z tymi swoimi drwalami.zegnaj pajacu.
"Sol powinien zobaczyć czerwoną kartkę"
Widać że pan Brown ma niezły humor
Myslalem ze to czlowiek inteligentny ale po tej wypowiedzi mam inne zdanie ...
Faul na czerwoną kartkę, a spalonego nie było bo sędzia nie zareagował. W takim razie skoro wszystko zależy od reakcji sędziego to po co kwestionuje jego występ? Beznadziejny koleś...
sosek masz racje w 100%
huehuehueeh smiech na sali... "spalonego nie bylo" pozdro dla pana. A poza tym nalezal nam sie napewno jeden kanrny na Clichym wiec idz pan spac =D
Równie dobrze można przyjąć że faul był tylko na żółtą bo sędzia tak zareagował. Kompletny brak konsekwencji w wypowiedzi pana Browna...
Jas Fasola podobny w sumie:)
Przy podaniu VOH był na spalonym a piłka odbijała mu się od pleców więc i tak nie strzelił by bramki ;p a zadaniem Sola jest gra w destrukcji więc to zrobił.
Panie Brown zacznijmy od tego, Jaan był na spalonym więc w ogóle nie powinno dojść do takiej sytuacji. Po drugie Jaan prawdopodobnie nie zdobyłby gola bo piłka dziwnie się zachowała i była praktycznie za nim. Campbell no niestety pogubił się troszkę i sfaulował gościa.
taa juz :P pomaranczowa moze co ???
"Jeśli chodzi o spalonego, można przyjąć, że tam go nie było." oczywiście, Sol może i gra agresywnie, ale za taki faul nonsens.
no na peeewno^^ po pierwsze był spalony! a po drugie jeden sędzia by zagwizdał taki faul a inny nie. poza tym zaraz po karnym mieliśmy faul na Nicklasie w ich polu karnym i wtedy nie było karnego, nie? -.- i jeszcze taki Boateng powinien dostać czerwień po pierwszej sytuacji więc niech pan Brown już się nie wypowiada nt. tego meczu....:)
Koleś jest jakiś dziwny nie dość ze nie powinno być tego karnego to jeszcze Solowi czerwoną kartkę dać
hipokryta... dobrze wie, że spalony był ewidentny. Co to w ogóle znaczy "mozna przyjac, ze go tam nie bylo (spalonego)" ?
Sol nie powinien dostać nawet żółtej kartki bo był spalony w tej sytuacji, no ale liniowi nie zauważyli w tym meczu kilku spalonych i nikt nie płacze
Dostali to na co zasłużyli, czyli gola do tego na spalonym ? o co mu jeszcze chodzi.