Chamakh: Cesc i Samir raczej odejdą

Chamakh: Cesc i Samir raczej odejdą 09.08.2011, 17:53, 119 komentarzy

Marouane Chamakh powiedział L'Equipe TV, że zarówno Samir Nasri jak i Cesc Fabregas mogą opuścić Arsenal w obecnym okienku transferowym. Marokańczyk dodał również, że Arsene Wenger intensywnie poszukuje zastępców dla wspomnianego duetu.

- Myślę, że obaj opuszczą klub tego lata - powiedział 27-letni Marokańczyk - Dla naszego menedżera to bardzo trudna sytuacja. Nie sądzę aby chodziło im o pieniądze. Wydaje mi się, że Boss poszukuje na rynku transferowym ich następców, ale nie znajduje nikogo.

- Myślę, że zanim pozwoli się im opuścić klub trzeba znaleźć piłkarzy, którzy godnie ich zastąpią. Taka jest moja ocena tej sytuacji. Problemem jest jednak to, że sezon rozpoczyna się już w ten weekend. To czyni tę sprawę jeszcze trudniejszą.

- Wydaje mi się, że klub znajduje się w sytuacji w której może sobie pozwolić na utratę tylko jednego z wymienionych graczy. Cesc wiadomo, urodził się w Barcelonie i chce odejść już od dłuższego czasu. Samir jest z kolei w sytuacji, w której jego kontrakt obowiązuje jeszcze tylko przez rok. Jeśli nie sprzedamy go tego lata, za niecałe 12 miesięcy odejdzie za darmo.

- Czy klub oprze się ofercie w okolicach 20 mln funtów za zawodnika, którego kontrakt obowiązuje jeszcze tylko przez rok? Dla mnie to dziwna sprawa, że taki klub jak Arsenal pozwolił sobie na doprowadzenie do sytuacji, w której zawodnik o takim kalibrze ma tylko jeden sezon do końca umowy. A teraz nagle wszyscy są zdziwieni, że nie chce podpisać nowego kontraktu.

Cesc FabregasMarouane ChamakhSamir Nasri autor: źrodło: Arseblog
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123następna
uszko komentarzy: 84210.08.2011, 17:09

Oczywisty błąd klubu, kontrakt trzeba było wcześniej podpisać a nie teraz gadać głupoty... .
Zgadzam sie z Chamakhiem.

KanonierTH1411 komentarzy: 482810.08.2011, 16:09

Ciuus

Uważasz Henry'ego za sprzedawczyka!!?? Jesteś chory!? Sytuacja Henry'ego była zupełnie inna od tej Fabregasa. Po pierwsze Titi wygrał 7 trofeów z Arsenalem, Cesc tylko Puchar Anglii. Po drugie Thierry miał 30 lat (brakowało mu miesiąca aby kończyć 30 lat, zanim liga ruszyła miał już 30-tkę) i w perspektywie grę w niesamowicie młodziutkim Arsenalu, który w żaden sposób nie mógł robić porządnych transferów i na poważnie zapewnić Henry'emu LM. Henry nie chciał triumfować w tych rozgrywkach jako stary wyjadacz, tylko jako absolutna gwiazda, zawodnik podstawowego składu. To mu się udało, choć miał mniej strzelonych bramek niż Eto'o i Messi (we wszystkich rozgrywkach bo w LM miał więcej niż Eto'o) bo on grając na skrzydle tak jak zawsze angażował się też w destrukcji, wracał do tyłu by pomóc w szybkim odzyskaniu piłki, ogólnie wracał się do defensywy. Eto'o był odpowiedzialny tylko za strzelanie bramek, a Messi to wolny elektron, który robił co mu się podoba, czyli z tyłu go ie było widać ani przez sekundę. Titi miał za to więcej asyst niż Eto'o i Messi, do tego oni bili karne na zmianę, Thierry przez wszystkie trzy sezony nie uderzał ani jednego karnego, zaś wolne bił tylko kilka razy w sezonie. To jednak nie oznacza to że był on gorszy od wspomnianej dwójki, bo nie ustępował im zupełnie w niczym.

Na potwierdzenie moich słów przypomnę że Titi chciał tu zostać. Przed sezonem 2006/07 Barcelona oficjalnie dawała 58mln euro, Arsenal tą propozycję odrzucił bo sam Henry powiedział że nie chce odchodzić i podpisał nowy kontrakt. Został i zobaczył że tu w najbliższym czasie nie wygra tego na czym mu najbardziej zależy czyli Ligi Mistrzów.

PS Aby być sprzedawczykiem to odchodząc powinieneś zarabiać znacznie więcej niż dotychczas. Henry po podpisaniu 5-letniego kontraktu w 2006 roku zarabiał 130 tysięcy funtów tygodniowo czyli ok. 162,5 tysiąca euro na tydzień, zaś w Barcelonie miał 150 tysięcy euro na tydzień.

Plumeria komentarzy: 1310.08.2011, 15:00

Wenger powinien za wszelką cenę zatrzymać Nasriego i Fabergasa.

holekmichal komentarzy: 53810.08.2011, 14:16

jesli nasri i fabregas odejda to bedzie koniec.. nie sadze by arsenal zajął miejsce w pierwszej 4 nawet gdyby sie wzmocnił mata czy innymi graczami... Wenger jest załosny

canonier98 komentarzy: 29310.08.2011, 13:21

sincearsenallastwonatrophy.co.uk/

Sojusznik komentarzy: 52910.08.2011, 11:28

Szamak powiedzial ze Samir i Cesc odejda , a nie raczej..

paci014 komentarzy: 66810.08.2011, 10:11

transfery.info/news-full-15712.html

paci014 komentarzy: 66810.08.2011, 09:58

nasri ma zarabiać 185tys tygodniowki, ale w man city jest tego za duzo napchane, to prowadzi do konfliktów w druzynie i szybkich zmian, co oznacza ze druzyna tak latywo sięnie ustatkuje, a pojedyncze jednostki nie będą wcale kazdego meczu wygrywaly. z chelsea byla inna sytuacja bo abramovic sobie pilnowal interesu i nie pozwalal na bledy, poza tym nie wydawali od razu wielkiej kasy i zbudowali solidny zespol powoli zgrywajac zawodnikow. jeśli chodzi o nas to historii nie ma co porownywac ale na dzien dzisiejszy chelsea juz nam dorownuje ale man city jest daleko za nami :) jeslibny wziac pod uwage scouting i szkolenie to tez chelsea juz powoli siętym zajmuje, man city nadal wydaje tylko kasę, bo szejkom to wisi a tam jest pelno ludzi ktorzy chca ich pieniadze :) jesli nasri pojdzie do man city skonczy jak reszta, bo to wcale nie jest teraz mocniejsza druzyna od tej z ktora jak rowny z rownym walczyl lech poznan...

Songu komentarzy: 7710.08.2011, 09:27

6 miesięcy formy to za mało żeby być zawodnikiem światy klasowej,
a zarobki 160/tydz. to o 60 wiecej/tydzien od tego co moze w arsenalu.
60*4*12, prawie 3 banki więcej, to sorry - kasa się liczy i tylko kasa

varosso komentarzy: 87010.08.2011, 09:13

Ktoś się dziwi Nasriemu?

Zarząd miał 3 lata na przedłużenie kontraktu , jednak nie zdecydowano się ani rok temu ani w czasie ostatniego sezonu więc Samir po porażkach w kwietniu/maju zrozumiał że nic już nie ugra z drużyną.

Gdyby zarząd dał mu kontrakt w grudniu (gdzie byliśmy na 1 miejscu w lidze i walczyliśmy o PA i PLA) to z pewnością by go podpisał ale widząc że drużyna nie ma jaj , i przegrywa ostatnie mecze a zarząd nic nie robi w sprawie kontraktu to postanowił zmienić klub.

Beznadziejna sytuacja , ale no sorry , mało który klub zostawia zawodnika klasy światowej z 1 rokiem kontraktu i liczy na jego podpisanie.

Songu komentarzy: 7710.08.2011, 09:08

gunners.com.pl/news/7286-blanc-nasri-nie-podpisze-nowego-kontraktu-z-arsenalem?PHPSESSID=53gl2avnf8p9ifmn6k41hobcu1

Songu komentarzy: 7710.08.2011, 09:08

i kolejne potwiedzenie przyszlosci Na$riego

www.gunners.com.pl/news/7286-blanc-nasri-nie-podpisze-nowego-kontraktu-z-arsenalem?PHPSESSID=53gl2avnf8p9ifmn6k41hobcu1

_Dennis_Bergkamp_ komentarzy: 997310.08.2011, 08:32

w sumie to za taka wypowiedz, jezeli faktycznie padla, powinien zostac ukarany finansowo, klub to zamknieta enklawa i nie pierze sie brudow publicznie, jedna sprawa pismaki, druga ktos kto jest w srodku...

Ciuus komentarzy: 14410.08.2011, 08:20

grand92
A jak sie oni zachowuja ?? Cesc caly czas mowi ze chce odejsc i zdobywac trofea i juz od trzech lat Wenger robi mu problemy. Henry powiedzial to samo... I Wenger go puscil. Henry mial wtedy 29 lat, Tyle samo co teraz Villa. To duzo ?? Zastanow sie troche.
I Tak wyrzucam brak szacunku bo nie uwazam kogos takiego, kto przy pierwszej lepszej okazji obraza SWOJEGO pilkarza, Kanonierem.
Henry chcial sie spelnic pilkarsko. A moze pomyslicie ze Fabregas tez ??
I szczerze ??? Czytajac czasem takie glupie komenty jak wasze wolal bym byc niemcem. Maja chociaz do siebie szacunek. Wy nawet do drugiego polaka nie macie szacunku... No ok. Ale do pilkarzy swojego ulubionego klubu ?? Wstyd.

zuczek1987 komentarzy: 640310.08.2011, 00:54

jak chcą odchodzić to niech odchodzą ale nie obaj naraz ! wolałbym żeby został Nasrii bo Cesc i tak z czasem odejdzie ale jeśli stracimy 3 piłkarzy z podstawowej 11 to jesteśmy w czarnej dupie i to niezależnie kto by w ich miejsce przyszedł !!!!!!

turbo0 komentarzy: 57310.08.2011, 00:25

Zostali wlaczeni, ale SS tez byl wlaczony do skladu Sevilli i potem niestety przyszedl do nas, wyjasni sie wszystko 16 czy odejda czy zostana.
A z innej beki, jak ktos chce to sa jeszcze bilety w wolnej sprezdazy na mecz z Udine.

mariusz765 komentarzy: 16609.08.2011, 23:35

Czyli jeśli zagrają to oznacza, że raczej zostają..

mariusz765 komentarzy: 16609.08.2011, 23:34

TomekO
"Regulacje UEFA uniemożliwiają zawodnikom, którzy wystąpili w eliminacjach reprezentowanie później w tych samych rozgrywkach barw innego zespołu". Tak piszą na onecie;D wychodzi na to, że jest tak jak mówisz.

TomekO komentarzy: 275009.08.2011, 23:16

mądrze chłopak gada ale szkoda że nie mówi tego po jakimś transferze na tajwan :D a nie wiem czy ktoś wiedział na skysporcie napisali że i Fabregas i Nasri zostali włączeni do składu udinese co wg mnie oznacza ze jak zagrają to chyba nie będą mieli uprawnień do gry w lm w tym sezonie czy się mylę ? jak tak to albo sprzedać ich teraz bo po co obniżać jeszcze ich wartość (w szczególności nasriego)

KanonierChris komentarzy: 292409.08.2011, 23:08

Nasriego sprzedać do PSG oni na pewno nie pogardzą, w końcu też araby;d

piter1994 komentarzy: 4309.08.2011, 23:07

Ostatnie dwa zdania --> zgadzam się w 100%

triumphst955 komentarzy: 107309.08.2011, 23:06

Chris

Więc co z tego wynika..?:) Że nawet jak Ciamak ma talent, ale go nie używa, to jest taki jakby bezużyteczny...;p. Nie no mam nadzieje ze po kolei zaczną sie budzić i rwać do gry... Chciałbym żeby ten zespół pokazał na co go stać. Nawet z zawodnikami za którymi nie przepadam w kadrze;p. Ja tam jestem ciekaw co z transferami.. Bo tak jak mowiles, cesca i samira da sie zastapic... Tylko problem polega na tym ze juz troche za pozno na szukanie tak ważnych postaci na rynku, skoro powinnismy sie teraz skupic juz tylko na sezonie...;/ ciekaw jestem co z tego wszystkiego wyniknie..

Chris komentarzy: 36409.08.2011, 22:53

triumphst955

Nie no, nie zamierzałem Cię atakować, chociaż mogło to tak zabrzmieć. Generalnie chodziło raczej o to by nie wieszać psów na naszych zawodnikach, bo żaden z nich za ładne oczy tu nie trafił. Coś musieli sobą reprezentować by dostać się do klubu. A przynajmniej ja lubię tak myśleć, że Arsenal dalej jest klubem o pewnej marce i nie ściąga przypadkowych zawodników byle tylko zapchać ławkę i listę płac. Denilson miał talent ale go nie wykorzystał. Chamakh ma talent, ale go nie pokazuje. Wydaje mi się, że za bardzo chce i teraz gra jeszcze gorzej bo odczuwa z każdym meczem coraz większe ciśnienie by coś zmienić w swojej grze. Im bardziej się stara tym bardziej plączą mu się nogi. Wszyscy rozumiemy że potrzebujemy klasowych wzmocnień, ale nie mamy kasy bez dna jak nowobogackie City i to też rozumiem. Owszem, Wenger musi wzmocnić niektóre pozycję, ale nie ma tyle środków by topowych zawodników świata. Bo nawet jeśli będzie nas stać na transfer to co z pensją? Taki rudzielec z ManU zarabia 250 tysięcy tygodniowo. A u nas Cesc nawet nie połowę tej kasy. Dlatego należy wspierać zawodników których mamy, bo tylko oni mogą nam zapewnić te sukcesy o których myślimy. Jako drużyna a nie zbiór indywidualności. Nie mamy innych grajków i to jest smutna prawda. A smutniejsze jest to, że klub nie jest tak atrakcyjny dla zawodników ze światowej czołówki jak nam się wydaje.

niski93 komentarzy: 581609.08.2011, 22:41

Dziwna wypowiedź. Bardzo pesymistyczna...

milosz1984 komentarzy: 13409.08.2011, 22:36

Chamakh ma racje ze jak Arseanl mogl pozwolic dopuscic do sytuacji by pilkarz taki jak Nasri byl mial rok przed koncem niepodpisanego kontraktu. Mamy do bani wladze, dzialaczy, oddalismy juz tak Flaminiego, sprzedajemy lepszych wzmacniamy sie gorszymi lub przyszloscioweymi graczami a nie zdolbymi do gry na wysokim poziomie od zaraz. Moim zdaniem nasi dzialacze sa kiepscy ze dopuszczaja do takich sytuacji i przez nich min dzieja sie z klubem zle.

BigPower komentarzy: 2672 newsów: 209.08.2011, 22:33

Zajebistawiadomość! Tak oto jak interpretuje treść, która jest fatalna dla mnie i kibiców Arsenalu. Tych zastępców szybko nie znajdziemy zwłaszcza Cesca. ja jako kibic powinienem raczej wierzyć w majstra ale ostatnia nasza gra w meczach towarzyskich była gówniana i teraz cóż zobaczymy :/

triumphst955 komentarzy: 107309.08.2011, 22:30

Chris

nie no właściwie to bez obrazy tylko troche sie zdziwilem ze mnie zaatakowales;)

Chris komentarzy: 36409.08.2011, 22:27

triumphst955

Patrz jak dobrze mnie znasz :D Zawsze uważałem że sam wiem najlepiej do czego używam głowy, ale Twoje słowa otworzyły mi oczy. Dzięki Ci! :D

HellSpawn komentarzy: 618509.08.2011, 22:00

Kek

Tak, tak są daleko przed nami Chel$ea i Man $ity... Co pokazują co roku.. Weź się człowieku ogarnij i popatrz na historię obu klubów i wyniki z poprzedniego sezonu.

beliar komentarzy: 163909.08.2011, 21:57

trener francuzów wypowiedział się że Nasri nie podpisze nowego kontraktu, tylko negocjuje z innym klubem, więc na 99% Nasri odchodzi, może go PSG zgarnie.

KubasFCB komentarzy: 30909.08.2011, 21:54

Link z nagraniem video tego wywiadu, bo widzę, że niektórzy podważają autentyczność tej wypowiedzi Marokańczyka (po francusku rzecz jasna):

video.lequipe.fr/video/football/foot-and-co-qui-va-quitter-arsenal/?sig=iLyROoaf26v3

triumphst955 komentarzy: 107309.08.2011, 21:54

łamaniem ;p ą ę;p

triumphst955 komentarzy: 107309.08.2011, 21:53

Chris

Z tym łąmaniem regulaminu... to była ironia;]. Nie zrozumiałeś jej bo wolisz jakieś głupie zaczepki zamiast użyć głowy do myślenia a nie tylko do potrząsania ;) sam sie ośmieszasz heh

Kek komentarzy: 32309.08.2011, 21:46

Zalosne jest takie wasze gadanie... Kazdy kto odejdzie z Arsenalu to na pewno leci na kase... Trzeba po prostu dostrzec, ze na CHWILE OBECNA Chelsea, City i United sa daleko przed nami. A ze Nasri chce isc do City (przy okazji podwoic zarobki) to jego sprawa, w City ma realne szanse by cos wygrac, nie to co u nas. Sad but true.

Chris komentarzy: 36409.08.2011, 21:45

A czy gdzieś napisałem, że łamiesz regulamin? Ech czytanie ze zrozumiem w tym kraju leci na łeb i na szyje. Skoro tak, to ja również wyraziłem swoje zdanie co do prostactwa i śmieszności. Obaj spełniliśmy się w obrębie praw które daje nam demokracja :D Było Ci równie bosko co mi? xD

A czy ja mówię że jestem fanem talentu Chamakha? Napisałem, że za żel na głowie nie dostał się do tego klubu i że został doceniony we Francji, która de facto ma całkiem mocną ligę. Pierwsza piątka w Europie więc trudno mówić by talentu mu brakowało. To, że go nie pokazuje również było w mym tekście o ile raczyłeś cały przeczytać i chociaż chwilę się nad nim zastanowić :P

lordalastor komentarzy: 115709.08.2011, 21:42

moim zdaniem nasri powinien u nas zostać a cesc jak chce wkoncu i tak pojdzie do barcy bo napewno znami nie podpisze nowego kontraktu a jeszcze wsprawei transferu nasriego to może byśmy mieli kase ale co z nimi jak wenger i tak ich nie wyda

triumphst955 komentarzy: 107309.08.2011, 21:39

Chris

Wybacz ze wyraziłem swoje zdanie ;) myślałęm ze nie nagiąłem przepisów, ale miło ze mnie oświeciłeś twierdząc ze jestem śmieszny i pisze prostacko;). Uważam jednak ze to prawda i nie musze być fanem jego talentu, bo nie dostrzegam go w przeciwieństwie do Ciebie. Pewnie prócz ciamaka drewniaka łowisz inne talenty;) trzymaj więc dalej kciuki za niego i SS-a bo na pewno poprowadzą ten klub do mistrzostwa. Peace

szym254 komentarzy: 255609.08.2011, 21:33

Lepiej żeby odeszli Chamakh i Bendtner :D

Chris komentarzy: 36409.08.2011, 21:33

triumphst955-> Rzeczywiście, zawodnik wybrany do 11 sezonu we Francji nie może popisać się śladowym talentem piłkarskim. Zresztą do Arsenalu też trafił tylko dlatego że kończył mu się kontrakt? Nie bądź śmieszny. Sam uważam że nie pokazuje tego co potrafi ale twierdzenie że nie posiada talentu do gry to zwykłe prostactwo na zasadzie "byle wylać wiadro pomyj a komentarz będzie ciekawszy" :P

Co do Nasriego. Jak chce iść to niech idzie. Za 20-25mln można go puścić i za tę kasę kupić kogoś równie dobrego a być może i lepszego. To samo tyczy się Cesca. Nie ma graczy niezastąpionych i żaden z nich nie jest większy od klubu.

KanonierChris komentarzy: 292409.08.2011, 21:28

A może wymieńmy Nsriego za Sneijdera i dopłaćmy;d Biznas dla mnie świetny:))

triumphst955 komentarzy: 107309.08.2011, 21:22

On sie w ogole nie powinien udzielać. Dla mnie nie ma on talentu ani do gadania ani do gry. Jeszcze podsyca tylko te chora atmosfere... Szkoda ze Nasri woli kariere i wielkie pieniądze niz klub (dzieki któremu jest teraz tyle wart) i spore pieniądze... Jeszcze niedawno problem dotyczyl tylko Fabsa a tu prosze. Na dodatek nie mamy wystarczających wzmocnień ehhh... Licze w tym sezonie nie na nich, tylko na "kanoniera". Taktownego gościa z porządnym kręgosłupem moralnym, świetną techniką i piekielną lewą...:)

kuba1337 komentarzy: 103209.08.2011, 21:17

Ciuus

Kocha się klub, piłkarzy niekoniecznie. Może zrozumiesz.

SerAlex komentarzy: 5609.08.2011, 21:12

Ten to jest dopiero drewniany.

English_boy komentarzy: 1809.08.2011, 21:10

DeadShoot

Cóż, jego święte prawo robić z karierą co chce. Zależy mu na chajście, droga wolna, a że sie przy tym kompromituje to już inna sprawa. Ja osobiście nie chcę go już oglądać w naszych barwach, mam nadzieję że dostaniemy za niego dobrą cenę i do widzenia.

Sojusznik komentarzy: 52909.08.2011, 21:03

No i co z tego ze Fabs został zgłoszony na mecz z Calcio ?;p

English_boy komentarzy: 1809.08.2011, 21:02

DeadShoot

Z tym to ma trochę racji, u nas pełno jest buraków plujących żułcią na lewo i prawo. A już napewno w świecie kibiców ;)

angel1953 komentarzy: 68609.08.2011, 21:00

slyszeliscie ze ryo ma pozwolenie na prace:)

grand92 komentarzy: 793709.08.2011, 20:57

Ciuus

karzesz zmądrzeć DeadSchootowi i zarzucasz mu brak szacunku do piłkarzy ulubionego klubu a sam nie okazujesz szacunku kibicowi swojego ukochanego klubu , zanim wyjedziesz z takimi tekstami to najpierw sam przemyśl co to jest szacunek a poza tym jakbyś nie pamiętał Henry odszedł ponieważ zdobył z Arsenalem praktycznie wszytko poza LM a że nie był już najmłodszy to postanowił zwolnić miejsce w składzie dla młodych talentów i iść do jakiegoś klubu gdzie zdobędzie LM i już w 100% być spełnionym piłkarsko

grand92 komentarzy: 793709.08.2011, 20:52

Fabregas zawsze mówił o tym że chcę kiedyś zagrać dla Barcelony , nigdy się z tym w sumie nie krył a Nasri dla mnie człowiek który zamiast serca ma zrobione ze złota logo $ , wielu z was mówi że Nasri jest rzekomo "ambitny" ale powiedzcie mi co to za ambitność jak chce się iść na gotowe do klubu gdzie wszystko jest poukładane a na dodatek tygodniówka 2x większa niż w Arsenalu ? Jeżeli Nasri jest ambitny to niech u nas zostanie , w klubie o którym dużo osób mówi że to klub bez perspektyw ( ja oczywiście tak nie sądzę ) i ciężką pracą poprowadzi klub do sukcesów i skoro mu nie zależy na pieniądzach to niech nie podpisze nowy kontrakt bez podwyżki , wtedy się zgodzę że Nasri to ambitny piłkarz , na chwilę obecną dla mnie to zwykły sprzedawczyk

Ciuus komentarzy: 14409.08.2011, 20:52

DeadShoot
Judasze ??? Henry to tez judasz bo odszedl ?? Zmadrzej dziecko.
Reamoner
Widze, ze Ty tez jestes uposledzony... Nie ma to jak szacunek do pilkarzy SWOJEGO ULUBIONEGO KLUBU !!! Polacy chyba nie wiedza co to jest szacunek ;/

poprzednia123następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com