Debuchy mówi głośno o odejściu

Debuchy mówi głośno o odejściu 08.12.2015, 23:36, Adam Cygański 38 komentarzy

Mathieu Debuchy otwarcie przyznał, że w styczniu spróbuje zmienić barwy klubowe.

Francuz aktualnie przegrywa rywalizację o miejsce w składzie z Hectorem Bellerinem, co przełożyło się na brak powołań do reprezentacji Francji.

- Rozejrzę się za ofertami z innych klubów. Uwielbiam Anglię i tutejszy futbol, jednak nie wykluczam powrotu do Francji – powiedział Debuchy w rozmowie z L'Equipe.

- Latem Wenger powiedział mi, że jeżeli w grudniu nie będę zadowolony z swojej sytuacji, to porozmawiamy o tym. Mamy już grudzień, więc czekam na rozmowę z Bossem.

- Byłbym bardzo rozczarowany, gdyby nie udało mi się zagrać na Euro 2016. Ten moment jest prawdopodobnie ostatnią szansą, aby postarać się zmienić ten stan rzeczy – zakończył.

Mathieu DebuchyTransfery autor: Adam Cygański źrodło: metro.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
IlPadrino komentarzy: 40510.12.2015, 22:27

Nie mam do Niego zadnych pretensji. Chlop chce zagrac na mistrzostwach w swoim kraju, a szanse bedzie mial.jedynie, gdy zacznie regularnie wystepowac w "11". Tutaj szanse ma niewielkie. Ogolnie jego transfer byl dobrym ruchem. Zadnych kosmicznych pieniedzy za Niego Wenger nie wylozyl, a prezentowal sie solidnie.

14tomek komentarzy: 109810.12.2015, 01:02

Zastąpił na chwilę Sagnę, teraz jest Bellerin. W zapasie jest jeszcze Jenkinson. Trzeba jednak mieć jeszcze kogoś na to miejsce. Choć w zimie priorytet to DP (jak co roku...)

Peter_HK44 komentarzy: 164109.12.2015, 19:58

kawa07 >>>

Ja to doskonale rozumiem i nie mam mu tego za złe. Niech idzie. W obecnej formie, nie jest zupełnie potrzebny, a jeszcze sieje negatywne emocje. Nie ma co na siłę go trzymać. Trzeba go tylko zastąpić jakimś innym, młodszym zawodnikiem na rezerwę.
I uważam, że nawet w pierwszej "11" słabszego klubu MD i tak nie osiągnie takiej formy, aby wystąpić na EURO.

kawa07 komentarzy: 45009.12.2015, 19:21

No okej teraz mówicie, że to nie fair, że sie chłopina żali, że chce odejsć i takie tam.

Tylko on jest piłkarzem, trenuje codziennie po to, zeby wyjśc w weekend na boisko, po to, żeby dostać sie do kadry na EURO 2016, które jest rozgrywane w JEGO kraju, a to prawdopodobnie OSTATNIA wielka impreza, na którą może się załapać.

Debuchy wie, że przegrał z Bellerinem i żaden rozsądny piłkarz nie zostanie w klubie, BO KLUBOWI POTRZEBNY JEST REZERWOWY. Każdy zawodnik myśli o sobie i swojej karierze a nie o tym czy biedny Arsenal będzie miał kogo wystawić jeśli Hector złapie kontuzje. No prosze was nie bądźmy śmieszni. Jeśli chce, to sprzedajmy go, a w jego miejsce kupmy jakiegoś perspektywicznego młodego. Po co nam Debuchy, skoro na ten moment Bellerin jest od niego lepszy to i tak, nauk od Mathieu czerpać nie będzie. SKończy się jak z Artetą, będzie pobierał ogromna pensję, a i tak pożytek z niego będzie marny bo bez gry nawet z tej ławki nic nam nie da.

MarkOvermars komentarzy: 682109.12.2015, 16:21

Jenkinson wróci i bedzie git

maciek4646 komentarzy: 48509.12.2015, 15:58

No co tu dużo komentować , niektorzy pilkarze wywalczaja sobie miejsce w pierwszej 11-nastce na boisku a inni w wywiadach , bo im sie nie chce postarac , a jak przegrywa sie z mlokosem miejsce w pierwszym zespole to wychodzi sie tylnymi drzwiami a nie otwarcie komentuje taka sytuacje , bo to tylko swiadczy jego nieudolnosci

Leehu komentarzy: 1030509.12.2015, 15:35

Czyli teraz będzie grał częściej tylko dlatego że jest nam potrzebny rezerwowy, w takich chwilach wcale się Wengerowi nie dziwię że otwarcie mówi o tym aby wycofać styczniowe okno, bo jak wiemy Papcio nikogo i tak nie sprowadza on nawet w lato nikogo nie sprowadza. :) No ale wróćmy do Debuchy'ego ma kontrakt więc to w rękach Arsenalu spoczywa jego los moim zdaniem po tym sezonie odejdzie ale to raczej nie Arsenal sprawił że jego przygoda tutaj dobiega końca a raczej jego zdrowie, które od momentu przyjścia do klubu nie było najlepsze, a Hector wystrzelił akurat z formą.

IAlwaysTrust komentarzy: 139109.12.2015, 12:52

Nie ma mu się co dziwić. Trzeba będzie kogoś poszukać, bo Jenki w tym sezonie nie gra, aż tak rewelacyjnie by go pchać do pierwszej 11stki/18stki w Arsenalu, więc to jego wypożyczenie jest jemu i Nam potrzebne (poza tym WHU Nam płaci za jego usługi 2mln funtów rocznie, więc nie ma co się pozbawiać takich pieniędzy)

Gryzek komentarzy: 327109.12.2015, 12:47

Piłkarze zachowują się jak święte krowy. Najpierw podpisują kontrakty, a pózniej nagle o nich zapominają i zaczynają dyktować warunki.

kanonier21afc komentarzy: 225509.12.2015, 12:34

A Wenger i tak zrobi po swojemu

grzegorz1211 komentarzy: 715009.12.2015, 11:24

Myślicie że jak Jenkinson gra dobrze w WHU i jak wróci i zasiądzie na ławie będzie grał dobrze??? W WHU gra a w Arsenalu nie wiadomo czy będzie grał czy grzał ławe, gracz który grzeje ławę niestety ale rdzewieje

maciek4646 komentarzy: 48509.12.2015, 10:10

moomin

Można mówić otwarcie ,ale z zarządem i Wengerem , ale czy musi obwieszczać to całemu światu???

Godzilla komentarzy: 23909.12.2015, 10:09

Wiekszosc z Was chce Jenkinsona hahahahaha. Czy Wy ogladaliscie go w tym sezonie? sredniak o jakich nie trudno. W West Hamie wola Tomkinsa na PO xDDD no ale tak, wiekszosc z Was dalej chce Wegiera to i chce Jenkisona

Godzilla komentarzy: 23909.12.2015, 10:07

W sumie to mu sie nie dziwie, jest dobrym zawodnikiem i oczekuje gry w 1 skladzie. Wegier nie moze mu tego zaoferowac bo Bellarin gra spoko.

maciek4646 komentarzy: 48509.12.2015, 10:03

a co do zmiennika , sciagnac z wypozyczenia od razu Carla i niech graja na zmiane , jak bedzie trzeba lepszej gry w defensywie niech gra Carl jak lepszy ciag do przodu niech gra Hector, i tym sposobem mozna zadowolic obu graczy , a poza tym obaj caly czas byliby w gazie

maciek4646 komentarzy: 48509.12.2015, 10:01

a niech spierd...., bo już mnie tym denerwuje , chciał grać w lepszym klubie , to musiał się liczyć z tym ze bedzie duza rywalizacja , co ma powiedziec np. Walcott albo inni piłkarze ktorzy tutaj graja i czesto wchodza z lawki , ale jakos nie placza tak jak on , tylko sie staraja aby dostac swoje minuty , a takie zachowanie jak jego , ze publicznie sie wypowiada juz ktorys raz ze chce odejsc tylko tworzy niepotrzebny zamet , ja bym juz go po ostatnim takim zajsciu posadzil na lawce do konca grudnia i w pierwszy dzien do jakiegos SRYSJKIEGO klubu sprzedal za 1 funta

cutler komentarzy: 79509.12.2015, 09:14

niby po czesci nie z jego winy bo kontuzja ale niech odchodzi ... patrzac przez pryzmat wydanych na niego 10mln Ł to to chyba najwiekszy niewypal od czasow Jeffersa ... 10mln Ł za ktore zagral dla nas 20-30 razy z czego 2/3 wystepow byly fatalne lub co najwyzej przecietne ... pozostale 1/3 przyzwoite/niezle ... 300-400 tys Ł za mecz z czego wiekszosc slabych ...

sector komentarzy: 126109.12.2015, 09:03

Bellerin go zjada na śniadanie, ale i tak potrzebny nam zmiennik. Mam nadzieję, że przed latem go nie puści.

cescafc komentarzy: 43109.12.2015, 08:08

Pamiętam jak byłem zachwycony tym transferem. Jak tylko Mathieu podpisal kontrakt czułem ze ta wielka luka po odejsciu Baca jest solidnie wypełniona, dziś jak się przygladam grze Debuchego stwierdzam ze SS to był wirtuoz futbolu . Nie ma on zadnych szans na przebicie sie do składu.

Peter_HK44 komentarzy: 164109.12.2015, 07:13

Dowidzenia w takim razie. Raczej nikt tęsknić nie będzie. Ogólnie w mojej opinii, to bardzo nieudany transfer.

TheRealBart komentarzy: 41209.12.2015, 06:29

Z jednej strony go rozumiem, bo zawodnik w jego wieku poszukuje regularnej gry w 1. składzie.
Ale z drugiej- nie powinien się tak wypowiadać publicznie. Mógł to zachować dla siebie i Wengera

Control komentarzy: 132109.12.2015, 04:33

Nas*

Control komentarzy: 132109.12.2015, 04:32

W newcastle wymiatał, na początku u Mas tez nie szło mu źle , a teraz jest jak jest. Dobrze mu zrobi zmiana klubu.

shark31 komentarzy: 592909.12.2015, 01:11

Sprzedać nawet bez zastępstwa. Chambers pogra.

WilSHARE (zawieszony) komentarzy: 17921 newsów: 809.12.2015, 00:38

Chociaź gardzę takim lamerstwen to zgadzam się z userem moomin.

fabregas1987 komentarzy: 2183509.12.2015, 00:33

Totalnie zawiódł w Arsenalu, taka jest prawda. Bellerin ma spore braki, a i tak zjada go na śniadanie. W przyszłym sezonie Hiszpan będzie już rywalizować z Jenkinsonem

Verminator97 komentarzy: 1488309.12.2015, 00:25

A niech idzie. Przegrał rywalizację w składzie i od razu skrzydełka opadły. Poddał się bez walki właściwie. Jest zdesperowany to niech teraz idzie byle gdzie żeby pojechać na Euro. Żeby jeszcze nie żałował tej swojej decyzji.

AaronLieber27 komentarzy: 612709.12.2015, 00:25

Moze pojdzie sladami swojego kumpla Cabaye

AaronLieber27 komentarzy: 612709.12.2015, 00:24

Szkoda tej kontuzji. Przed nia gral bardzo dobrze. A teraz przegrywa rywalizacje nawet z Sagna i Jalletem

Gunner48 komentarzy: 792909.12.2015, 00:15

Takich WALCZAKÓW nie potrzebujemy. W tym sezonie kompletnie sobie nie radzi, razem z Chambersem jest najsłabszym ogniwem w naszej defensywie. Anglik chociaż jest młody i cała kariera przed nim.

KanonierTH1411 komentarzy: 482809.12.2015, 00:08

W trakcie sezonu to nie ma co myśleć że odejdzie bo kogo niby znajdziemy? Jest kontrakt trzeba grać ile dają. Po sezonie to spoko, niech idzie, Jenki wróci i będzie dalej komplet na prawą obronę ;)

Simpllemann (redaktor) komentarzy: 50452 newsów: 41609.12.2015, 00:07

Szybko się poddaje. Szkoda.

moomin komentarzy: 82009.12.2015, 00:07

schnor

o co sie tak bulwersujesz? naprawde cie dziwi, ze zalezy mu na grze w 1 skladzie nawet slabszej druzyny aby miec szanse na gre na euro we francji?
dobrze ze mowi to otwarcie i nie udaje, przynajmniej mozna sie na to przygotowac

schnor25 komentarzy: 1796608.12.2015, 23:51

Jakby było mało kłopotów w drużynie, to ten jeszcze się stawia. Ma kontrakt, niech go respektuje i walczy. A nie, młokos go wygryzł i już trzęsie gaciami na myśl o Euro 2016.

lays komentarzy: 3986908.12.2015, 23:38

Zrewac wyp Jenkiego i sprzedac Debusziego. Wyjdziemy jeszcze z hajsem na plus

MaciekGoooner komentarzy: 28106 newsów: 508.12.2015, 23:37

Byle jak najwięcej za niego wytargować.

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Everton641113
2. Liverpool641113
3. Aston Villa540112
4. Leicester640212
5. Leeds631210
6. Southampton631210
7. Crystal Palace631210
8. Wolves631210
9. Chelsea62319
10. Arsenal63039
11. Tottenham52218
12. West Ham62228
13. Manchester City52218
14. Newcastle62228
15. Manchester United52127
16. Brighton51134
17. West Brom50232
18. Burnley40131
19. Sheffield Utd60151
20. Fulham60151
ZawodnikBramkiAsysty
Son Heung-Min72
D. Calvert-Lewin70
P. Bamford61
Mohamed Salah60
H. Kane57
W. Zaha51
J. Vardy50
S. Mané41
C. Wilson41
N. Maupay41
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
7.67
Gracz września wybór redaktorów Bukayo Saka
Bukayo Saka
6.93
Gracz września wybór użytkowników Bukayo Saka
Bukayo Saka
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Części samochodowe Ucando.pl