Decydująca faza sezonu: Arsenal vs Bournemouth

Decydująca faza sezonu: Arsenal vs Bournemouth 11.04.2026, 02:31, Patryk Bielski 1654 komentarzy

Arsenal w sobotnie popołudnie podejmie Bournemouth na Emirates Stadium, mając na celu zdobycie trzech punktów, które mogą być kluczowe w walce o mistrzostwo. Premier League nie raz dostarczała nam emocjonujących końcówek sezonu, pełnych nieoczekiwanych zwrotów akcji i dramatycznych upadków. Kanonierzy, którzy w ostatnich latach często zawodzili w decydujących momentach, tym razem chcą uniknąć podobnego scenariusza.

Przypomnijmy sobie choćby sezon 1992, kiedy to Manchester United pod wodzą Sir Alexa Fergusona stracił tytuł po dwóch porażkach na finiszu rozgrywek. Podobnie dramatyczna była sytuacja Liverpoolu w 2014 roku, kiedy to po pamiętnym poślizgu Stevena Gerrarda i remisie z Crystal Palace, drużyna Brendana Rodgersa musiała uznać wyższość Manchesteru City.

Obecny sezon zbliża się do końca, a Arsenal, mając w pamięci swoje wcześniejsze potknięcia, jest zdeterminowany, by nie powtórzyć błędów z przeszłości. Mimo niedawnych porażek w krajowych rozgrywkach, zwycięstwo nad Sportingiem w Lidze Mistrzów powinno dodać im pewności siebie. Wygrana z Bournemouth pozwoliłaby Arsenalowi na piątą z rzędu wygraną w Premier League i zwiększenie przewagi nad Manchesterem City do 12 punktów.

Z kolei Bournemouth pod wodzą Andoniego Iraoli nie zamierza łatwo oddać pola. Drużyna jest na fali 11 meczów bez porażki, choć większość z nich zakończyła się remisami. Cherries już dwukrotnie pokonali Arsenal od zeszłego sezonu, co dodaje im pewności przed sobotnim starciem.

Informacje o składach

Arsenal może mieć problemy kadrowe przed meczem z Bournemouth. Martin Ødegaard i Leandro Trossard czekają na wyniki testów medycznych po urazach odniesionych w meczu ze Sportingiem. Mikel Arteta ma jednak powody do optymizmu dzięki powrotom Declana Rice'a i Gabriela Magalhaesa. Gabriel Martinelli i Kai Havertz również są gotowi do gry.

Bournemouth liczy na powrót Eli Juniora Kroupiego, który opuścił zgrupowanie reprezentacji Francji U21 z powodu kontuzji. Tyler Adams i Lewis Cook mogą wrócić do składu, choć ich występ nie jest jeszcze pewny. Julio Soler i Justin Kluivert pozostają poza grą z powodu kontuzji.

Przewidywane składy

Arsenal: Raya; White, Saliba, Gabriel, Calafiori; Havertz, Zubimendi, Rice; Madueke, Gyökeres, Martinelli.

Bournemouth: Petrovic; Jimenez, Hill, Senesi, Truffert; Christie, Scott; Rayan, Kroupi, Tavernier; Evanilson.

Prognoza

Przewidujemy wynik 2-1. Obie drużyny wyróżniają się pod względem liczby bezpośrednich akcji ofensywnych w tym sezonie Premier League. Arsenal musi uważać na kontrataki Bournemouth i jednocześnie myśleć o nadchodzącym rewanżu w Lidze Mistrzów. To może być trudne spotkanie dla Kanonierów, ale wierzymy...

BournemouthMikel ArtetaZapowiedź autor: Patryk Bielski źrodło: football-talk.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
Kiepomen komentarzy: 508311.04.2026, 17:53

@Mastec30 napisał: "Komentator telewizyjny ostro o stylu gry Arsenalu:

„Arsenal nie gra w piłkę. Oni uprawiają jakąś inną dyscyplinę sportu. Młodzi kibice nie włączają telewizorów, żeby oglądać Arsenal; oni chcą oglądać futbol. Bramki tylko po stałych fragmentach, zero kreatywności, faule i marnowanie czasu, gdy tylko obejmą prowadzenie. Tym piłkarzom wyprano mózgi, żeby uprawiali ten „inny sport””.

W sumie w punkt. I to ostatnie zdanie i wypranym mózgu. Kibice bez werwy opuszczający stadion wcześniej. No ja się nie dziwię w ogóle . 22/23 i 23/24 było gigantyczne poruszenie i Emirates dawało nam przewagę bo dla takiego Arsenalu ludzie wtedy przychodzili. Teraz to może niepopularne powiedzieć ale ja włączam tv już głównie z jakiegoś poczucia obowiązku a nie dlatego że chce to oglądać. I za to na początku (bez względu czy to sprawiedliwe czy nie) odpowiada trener

I nie dajmy sobie wmówić że ich presją zjada. Pogorszenie stylu zaczęło się od 2024 roku i powoli pogarsza się aż do teraz. Ja jestem w szoku jak w 3 lata z tak pięknie grającego Arsenalu staliśmy się takim stylowym gównem. Za to ktoś musi odpowiedzieć stołkiem"

Mam nadzieję, że w końcu zacznie się poważna debata na ten temat, bo Ci wazeliniarze ex-pilkarze w studiach nic innego nie robią, tylko szukają wymówek, żeby to gówno usprawiedliwiać.

MarkOvermars komentarzy: 1011311.04.2026, 17:09

Teraz musimy odpowiedzieć więc ogramy sportong, potem pojedziemy zmęczeni do Manchesteru dostać wpierfol i po sezonie

pablofan komentarzy: 759211.04.2026, 16:54

@alexis1908: a faktycznie tak było :)
Generlanie jest to prawda.
Generalnie porażka mnie nie dziwi bo zakładam ją co spotkanie. wiedziałem, że łatwo nie będzie, ale doskonale wiesz jaki jest los kibica Arsenalu. Nadzieja matką głupich.

alexis1908 komentarzy: 1006911.04.2026, 16:50

@Marzag: Ale mimo wszystko piłkarze którzy pamiętali tytuły nadal tam są jest Haaland jest Dias więc zobaczymy, nie mówię że tego mistrzostwa nie wygramy ale jak jutro city złamie Chelsea to będą w idealnej sytuacji żeby nas wyprzedzić mając mecz u siebie.

Marzag komentarzy: 49995 newsów: 111.04.2026, 16:46

@alexis1908 napisał: "tylko zauważ że City nie ma już LM mogą się w pełni skupić na lidze nie musi Guardiola rotować składem wiec prawdopodobieństwo zrobienia przez nich serii zwycięstw jest dużo większa, zobaczymy jak się Chelsea pokaże bo jak Chelsea ugra 3 pkt wtedy faktycznie będzie można zagrać o remis na Etihad i różnica 6 pkt to będzie komfort."
Zauważ też, że obecne City jest mocno przebudowane, tu jest mnostwo nowych pilkarzy ktorzy nie pamietaja tej dominacji City, grają w kratkę, popelniaja czesto szkolne bledy i wlasnie dlatego nie sa w stanie dotychczas dogonic Arsenalu. Dotychczas zawsze jak Arsenal tracil punkty w kolejce gdzie grali przed nimi to City tez tracilo punkty.

alexis1908 komentarzy: 1006911.04.2026, 16:46

@Marzag: mówiłeś przed sezonem że Madueke to dobry transfer idealny zmiennik Saki no i gdzie ten zmiennik nawet jakby Saka był w formie to w takim meczu właśnie Madueke powinien go odciążyć to jest wyrzucone 50 mln w błoto

alexis1908 komentarzy: 1006911.04.2026, 16:44

@Marzag: tylko zauważ że City nie ma już LM mogą się w pełni skupić na lidze nie musi Guardiola rotować składem wiec prawdopodobieństwo zrobienia przez nich serii zwycięstw jest dużo większa, zobaczymy jak się Chelsea pokaże bo jak Chelsea ugra 3 pkt wtedy faktycznie będzie można zagrać o remis na Etihad i różnica 6 pkt to będzie komfort.

Marzag komentarzy: 49995 newsów: 111.04.2026, 16:44

@Nicsienieda napisał: "kurde ale parodia ma to do siebie że jednak da się ją po czymś poznać, a ty tu piszesz samą prawdę xD"
U vitolda to ze robi parodie mozna poznac po tym, ze przestaje pisac dyrdymaly i zaczyna pisac z sensem :P

Marzag komentarzy: 49995 newsów: 111.04.2026, 16:43

@MuodyWenger napisał: "Wszyscy oglądacie podejrzewam dużo meczów w sezonie. I powiedzie sobie tak szczerze czy Arsenalw tym sezonie zasługuje na mistrza? No ni ****a! Jedyny sezon, w którym graliśmy ładnie i faktycznie mieliśmy szansę to to dwa lata temu przed kontuzją Saliby! Od tej pory gramy karykaturę piłki"
Tak, jestesmy najlepsza druzyna w anglii. Bedziemy miec najwiecej punktow, wiekszosc meczow przeciwnicy nie maja nic do gadania.

Jestesmy podrecznikową drużyną mistrzowską.

Nicsienieda komentarzy: 3266 newsów: 111.04.2026, 16:42

@vitold: kurde ale parodia ma to do siebie że jednak da się ją po czymś poznać, a ty tu piszesz samą prawdę xD

Mastec30 komentarzy: 1187911.04.2026, 16:42

@vitold napisał: "Ale miło na serduszku jak ktoś zaczął walczyć z moim postem i bronił Gyokeresa:)"

To już jest psychologia. Automatyczna obrona atakowanego. Jak Adek jak krytykujemy Artete

Marzag komentarzy: 49995 newsów: 111.04.2026, 16:42

@vitold napisał: "Przetrzymał piłkę, by koledzy mogli się przegrupować i gdy on był na boisku to cały czas tworzylismy zagrożenie."
nie tworzylismy, mielismy ogranicznik ofensywny w postaci sciany Martinelli - Gyokeres - Madueke. Oni byli jak dodatkowe wsparcie przeciwnika.

MuodyWenger komentarzy: 1849 newsów: 1211.04.2026, 16:41

Wszyscy oglądacie podejrzewam dużo meczów w sezonie. I powiedzie sobie tak szczerze czy Arsenalw tym sezonie zasługuje na mistrza? No ni ****a! Jedyny sezon, w którym graliśmy ładnie i faktycznie mieliśmy szansę to to dwa lata temu przed kontuzją Saliby! Od tej pory gramy karykaturę piłki

Szogun komentarzy: 33736 newsów: 311.04.2026, 16:41

@alexis1908: Ja się nie czepiam,że wszedł ale ze drużyna która wydała prawie miliard opiera się na szesnastolatku.

vitold komentarzy: 635511.04.2026, 16:41

@Mastec30: Ale miło na serduszku jak ktoś zaczął walczyć z moim postem i bronił Gyokeresa:)

TlicTlac komentarzy: 638411.04.2026, 16:41

Witold trolluje po porażce :D wstydziłbyś się.

#nowy news.

alexis1908 komentarzy: 1006911.04.2026, 16:41

@pablofan: źle mnie zrozumiałeś Iraola zniszczył Artete taktycznie nie 1 raz ;) w tamtym sezonie zrobił na nim dublet ;)

Marzag komentarzy: 49995 newsów: 111.04.2026, 16:41

@alexis1908 napisał: "różnica bramek ? Przecież city zaraz ta różnice bramek zniweluje to nie jest 10/15 bramek tylko 6 przy 2 meczach mniej na prawdę naiwne jest myślenie że tyle nam wystarczy, patrząc na naszą formę mamy oprócz City jeszcze niewygodne NU dobrze że u siebie i walczący o życie West ham ."
Ty zakladasz ze City nagle zacznie grac znacznie lepiej niz graja przez caly sezon, ale beda grac to co zawsze, cos wygraja, cos przegraja, cos zremisuja, i po kazdej wygranej City obsrancy z tej strony beda robic pod siebie ze to juz koniec, ze juz sie nie podniesiemy. Tak bedzie wygladala najblizsza przyszlosc.

vitold komentarzy: 635511.04.2026, 16:39

Wszystko siadło w momencie zejścia Havertza. Była klepka, warto było do niego podać, stał na nogach. Przetrzymał piłkę, by koledzy mogli się przegrupować i gdy on był na boisku to cały czas tworzylismy zagrożenie. Potem zszedł, a nasza Szwedzka popierdółka zaczęła sie przewracacac

alexis1908 komentarzy: 1006911.04.2026, 16:39

@Szogun: nie no już czepianie się o wejście Dowmana to bez przesady dobrze że wszedł błędem było zdjęcie Kaia i wpuszczenie Eze, no i Trossarda

Mastec30 komentarzy: 1187911.04.2026, 16:39

@vitold napisał: "Nie no, kopiuje w 99% komentarze Marzaga i ktoś tam sie zlapał. xD"

Zawód gorszy niż po meczach Arsenalu

Szogun komentarzy: 33736 newsów: 311.04.2026, 16:38

AHH I akcje z gry to czysty przypadek a mentalność to dno. Oni nie wiedzą jak grać i nie mają sił w najwyższym momencie sezonu.

maniekuw komentarzy: 308511.04.2026, 16:37

@Marzag napisał: "Po prosty twoja dedukcja się kończy na "nic nie gramy" a moja rozkłada problem na czynniki pierwsze."
dedukcja w każdym meczu Gyokeres to Gyokeres tamto

alexis1908 komentarzy: 1006911.04.2026, 16:37

@Marzag: różnica bramek ? Przecież city zaraz ta różnice bramek zniweluje to nie jest 10/15 bramek tylko 6 przy 2 meczach mniej na prawdę naiwne jest myślenie że tyle nam wystarczy, patrząc na naszą formę mamy oprócz City jeszcze niewygodne NU dobrze że u siebie i walczący o życie West ham .

pablofan komentarzy: 759211.04.2026, 16:37

@alexis1908: Ale my nie gramy tak tylko teraz. Ta gra wygląda tak cały sezon. Zagraliśmy może ze dwa/trzy dobre spotkania w lidze w tym sezonie z czego 2 przeciwko fatalnemu tottenhamowi :|
To nie przypadek. Gra wygląda tak ja grają zawodnicy.
Z Rice’a to się wylewa od kilku miesięcy. W dodatku To nie jest przypadek, że nasi środkowi obrońcy w takich chwilach idą do ataku i robią robotę za ofensywnych graczy. Ile można tak grać?! Przyszedł okres, że szczęście i „paliwo” się wyczerpało. W dodatku dobrze wiemy, że Martinelli nie jest żadnym zagrożeniem dla obrońców w PL bo jest do bólu przewidywalny. Natomiast Gyo…. Jest wręcz ciałem obcym. Wystarczy, że rywal będzie przy nim stał, w on spi**li. W tym jest problem.
Poprzednie nasze 2 sezony nie były piękne, ale nawet jak w zeszłym roku bylo ciężko to jednak potrafiliśmy utrzymywać się przy piłce i tworzyć akcje. Zarzut zawsze był ten sam - brak skuteczności.
Obecnie nie ma niczego i to nie przypadek. Wydano kasę na zawodnika co nie dość, że nie daję goli, nie robi różnicy w ważnym momencie sezonu to jeszcze srednio wychodzi mi strzelanie na bramkę. Jakkolwiek.
Piszesz, że iraola zniszczył Artete…. Artety nikt nie musi niszczyć jak on w skaldzie ma takie asy.

vitold komentarzy: 635511.04.2026, 16:36

@Nicsienieda: @Mastec30:

Nie no, kopiuje w 99% komentarze Marzaga i ktoś tam sie zlapał. xD

TlicTlac komentarzy: 638411.04.2026, 16:35

Jakich czasów doczekaliśmy.
Większość z Nas zapewne zaczęła kibicować Arsenalowi, bo grał świetną techniczną piłkę, dużo gry na jeden kontakt,

a dziś? Totalnie żadnego kreatywnego gracza z przodu, bezpieczna gra, 0 gry kombinacyjnej w ataku, zabezpieczanie defensywy kolejnym pomocnikiem, który wchodzi głęboko.

Naprawdę ja się nie dziwię, że Arsenal jest nazywany najnudniejszym zespołem piłki nożnej do oglądania na świecie i że zabija chęć z oglądania, bo sam się tak czuję, brak chęci oglądania, szczególnie jak "równolegle" człowiek sobie obejrzy Bayern, PSG czy nawet Barcę i City.

Marzag komentarzy: 49995 newsów: 111.04.2026, 16:34

@maniekuw napisał: "To już jest chyba jakaś obsesja, nic nie gramy i ten jeden Gyokeres nie jest tu największym problemem."
Po prosty twoja dedukcja się kończy na "nic nie gramy" a moja rozkłada problem na czynniki pierwsze.

Szogun komentarzy: 33736 newsów: 311.04.2026, 16:34

Czyli tak odpadamy z FA,przegrywamy finał, dajemy się zrównać pkt bo Guardiola potrafi a jeszcze mieliśmy fuksa strzelając ze Sportingiem który może Nas pojechać u Nas. Decyzję menadżera to jakiś dramat i jeszcze liczymy na 16-latla żeby coś wyczarował. Najlepszym napastnikiem nie jest napastnik który potrafi się dobrze ustawić. gramy absolutnie beznadziejne i to dał Nam trener. Gen przegrywow do potęgi.

alexis1908 komentarzy: 1006911.04.2026, 16:34

Ja jestem Team Haaland życzę mu jutro ostrego strzelania z Chelsea ;)

Mastec30 komentarzy: 1187911.04.2026, 16:34

@Nicsienieda napisał: "O ***** nawet vitold jest #TeamSesko, pozamiatane"

Chociaż jedno moje zwycięstwo w tym sezonie

Marzag komentarzy: 49995 newsów: 111.04.2026, 16:34

@alexis1908 napisał: "nie musimy ?"
Tak, nie musimy, jeśli nadrobią w tych 2 zaleglych spotkaniach 6 pkt, to będą mieć 67 pkt przy naszych 70, jeśli z nimi zremisujemy to różnica 3 punktowa dalej pozostaje przy sporej różnicy bramek, więc prawdopodobnie będziemy mogli sobie pozwolić na 1 porażkę przy komplecie wygranych City w lidze do końca sezonu jeśli zremisujemy z nimi.

Oni z nami grają o wszystko, a my z nimi o komfort.

Nicsienieda komentarzy: 3266 newsów: 111.04.2026, 16:33

O ***** nawet vitold jest #TeamSesko, pozamiatane

Mastec30 komentarzy: 1187911.04.2026, 16:33

@vitold napisał: "Sesko ma o wiele wyzszy sufit, lepiej gra kombinacyjnie, koledzy z druzyny wiedza ze warto do niego podać, bo nie traci jej jak Gyokeres. Ogladasz mecze?"

O kurde co ja czytam. To jest najlepszy dowód na to jaką kupę gramy, że nawet największy fanboj Gyokeresa zmienia obóz :p

Nicsienieda komentarzy: 3266 newsów: 111.04.2026, 16:32

@vitold napisał: "Sesko ma o wiele wyzszy sufit, lepiej gra kombinacyjnie, koledzy z druzyny wiedza ze warto do niego podać, bo nie traci jej jak Gyokeres. Ogladasz mecze?"
Czekaj, bo jestem wolny. To ironia czy przełom w twoim myśleniu?

sWinny komentarzy: 898911.04.2026, 16:32

@Maxilinexus: nie. Życie czyli liga i tak weryfikuje. Będziesz cały czas chodzić w masce i udawać - to co my robimy teraz- to i tak to wyjdzie na wierzch.

vitold komentarzy: 635511.04.2026, 16:32

@vitold napisał: "@Ashburton napisał: "@vitold napisał: "a co dopiero do taktyki Artety. Kazdy to wiedzial praktycznie, ale oczywiscie żydzili kasy na Sesko"
Dlatego strzela więcej niż sesko, fuck logic XD Jedziesz dalej."

Sesko ma o wiele wyzszy sufit, lepiej gra kombinacyjnie, koledzy z druzyny wiedza ze warto do niego podać, bo nie traci jej jak Gyokeres. Ogladasz mecze?"


Zobacz ile minut ma sesko, ile goli bez karnych i z jakimi tuzami on musi grać w UTD. Berta co ty żeś uczynił...

alexis1908 komentarzy: 1006911.04.2026, 16:31

@Marzag: nie musimy ?

maniekuw komentarzy: 308511.04.2026, 16:31

@Marzag napisał: "Nawet z Nketiahem by się tak bez beki łatwiej grało niż z Gyokeresem, jest od szweda niemal pod każdym względem lepszy, jedynie rzuty karne właśnie pewnie gorzej bije."
To już jest chyba jakaś obsesja, nic nie gramy i ten jeden Gyokeres nie jest tu największym problemem.

aikon90 komentarzy: 73311.04.2026, 16:30

To niepoważne, że Arteta musi ratować wynik 16 latkiem. Nwaneri'ego nie powinni byli wypożyczać, a jak już to miesiąc temu powinien wrócić. Klub i cele klubu są większe niż ambicje i rozwój zawodnika więc taki Nwaneri, a nie 16 latek powinien zabezpieczać skład na wypadek takich dni jak dzisiaj. Błąd klubu i trenera.

vitold komentarzy: 635511.04.2026, 16:30

@Ashburton napisał: "@vitold napisał: "a co dopiero do taktyki Artety. Kazdy to wiedzial praktycznie, ale oczywiscie żydzili kasy na Sesko"
Dlatego strzela więcej niż sesko, fuck logic XD Jedziesz dalej."


Sesko ma o wiele wyzszy sufit, lepiej gra kombinacyjnie, koledzy z druzyny wiedza ze warto do niego podać, bo nie traci jej jak Gyokeres. Ogladasz mecze?

Marzag komentarzy: 49995 newsów: 111.04.2026, 16:30

@alexis1908 napisał: "ale z city to już będą schody na wyjeździe my tam ostatnio wygraliśmy chyba za Wengera gole Girouda i Cazorli jak mnie pamięć nie myli"
na szczęście nie musimy wygrać, ale z Gyokeresem na boisku o remis też nie będzie łatwo

alexis1908 komentarzy: 1006911.04.2026, 16:29

@pablofan: ze sportingiem wygramy tam wystarczy zagrać na stojąco i to jakoś przepchną sporting nie jest mocny na wyjazdach, ale z city to już będą schody na wyjeździe my tam ostatnio wygraliśmy chyba za Wengera gole Girouda i Cazorli jak mnie pamięć nie myli

Marzag komentarzy: 49995 newsów: 111.04.2026, 16:28

Nawet z Nketiahem by się tak bez beki łatwiej grało niż z Gyokeresem, jest od szweda niemal pod każdym względem lepszy, jedynie rzuty karne właśnie pewnie gorzej bije.

Marzag komentarzy: 49995 newsów: 111.04.2026, 16:27

@Ashburton napisał: "Dlatego strzela więcej niż sesko, fuck logic XD Jedziesz dalej."
Sesko każdą jedną rzecz prócz strzelania karnych robi o wiele lepiej, znacznie łatwiej by nam się grało z nim niż z Gyokeresem.

pablofan komentarzy: 759211.04.2026, 16:26

@arsenallord: „ Po tej padlinie nie jesteście za pewni tego meczu ze Sportingiem? Nasi będą totalnie zesrani w tym meczu, a tu w głowach będzie jeszcze mecz z City.”
Arteta teraz zachodzi w głowę gdzie bardziej wajchę na ekonomi sił przełożyć ;)

Ashburton komentarzy: 473411.04.2026, 16:25

@vitold napisał: "a co dopiero do taktyki Artety. Kazdy to wiedzial praktycznie, ale oczywiscie żydzili kasy na Sesko"
Dlatego strzela więcej niż sesko, fuck logic XD Jedziesz dalej.

mlodykanonier komentarzy: 189411.04.2026, 16:25

Kurde ale to proste, wystarczyło tylko Gyokeresa nie wpuszczać na boisko i wszystkie trofea nasze xD

Maxilinexus komentarzy: 51611.04.2026, 16:25

@sWinny: I upragnione drugie miejsce tego pragniemy my kibice Arsenalu

Mastec30 komentarzy: 1187911.04.2026, 16:24

A jeszcze dodam że w takich okolicznościach przecieki (nie zdziwię się jeżeli kontrolowane) o nowej umowie dla Artety to jakiś niesmaczny żart

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady