Derbowe starcie w ćwierćfinale EFL Cup: Arsenal vs Crystal Palace

Derbowe starcie w ćwierćfinale EFL Cup: Arsenal vs Crystal Palace 17.12.2024, 16:13, Trempa 896 komentarzy

Przed nami ćwierćfinał EFL Cup, w którym Arsenal podejmie na własnym boisku Crystal Palace. Posucha w gablocie gospodarzy sprawia, że Mikel Arteta musi brać te rozgrywki na poważnie, a zwycięstwo wydaje się być obowiązkiem Kanonierów.

Wiele osób postrzegało grudzień jako okres, w którym Arsenal skróci dystans do liderującego Liverpoolu. Mimo dobrego początku zespół zdobył jednak tylko 2 punkty w ostatnich dwóch meczach ligowych i pokazał niemoc w przebiciu się przez dobrze zorganizowaną obronę przeciwników. W środowy wieczór ofensywa ekipy z północnego Londynu będzie miała okazję odpowiedzieć na uwypuklające się problemy w meczach z krajowymi przeciwnikami.

Na The Emirates przylecą sąsiedzi zza miedzy. Orły nie potrafiły dobrze wejść w sezon, długo okupując strefę spadkową Premier League. Drużyna Olivera Glasenra zaliczyła dobrą końcówkę poprzedniego sezonu, ale nowa kampania bez Michaela Olise nie rozpieszcza kibiców. Wydaje się jednak, że Crystal Palace wraca powoli na właściwe tory – zespół nie dał się pokonać w ostatnich pięciu spotkaniach, stając naprzeciwko takim drużynom jak Brighton, Manchester City, Newcastle czy Aston Villa.

Środowe spotkanie będzie okazją do powrotu na stare śmieci dla Eddiego Nketiaha. Anglik odszedł do zespołu gości przed sezonem na zasadzie transferu definitywnego. Jak na razie nie może jednak zaliczyć nowej ery w swojej karierze do udanych – w rozgrywkach ligowych nie zdobył jeszcze bramki, a jedyne trafienie dla swojej drużyny zaliczył w rozgrywkach EFL Cup.

Kogo do dyspozycji będzie miał Mikel Arteta? Hiszpan poinformował na konferencji prasowej, że Zinchenko oraz Calafiori wciąż leczą urazy. Kontuzje długoterminowe mają kolejni dwaj obrońcy: Tomiyasu oraz White. Możemy spodziewać się, że trener dokona kilku zmian w podstawowej jedenastce.

Goście będą musieli sobie radzić bez pauzującego za kartki Munoza i odsuniętego od składu Holdinga. Kontuzjowani natomiast są: Franca, Riad oraz Wharton. Decyzja odnośnie Warda oraz Eze zostanie podjęta bezpośrednio przed meczem. Możliwym jest, że w bramce ujrzymy byłego Kanoniera, Matta Turnera. Amerykanin zagrał w poprzedniej rundzie EFL Cup przeciwko Aston Villi i zebrał bardzo dobre noty za swój występ.

Przypomnijmy, że w przypadku remisu nie dojdzie do dogrywki, a sędzia od razu zarządzi konkurs rzutów karnych. W meczu nie będzie miała zastosowania technologia VAR. Pierwszym etapem z wykorzystaniem VAR będą półfinały.

Rozgrywki: EFL Cup
Miejsce: Emirates Stadium, Londyn
Data: 18 grudnia (środa), godzina 20:30 czasu polskiego
Sędzia: Andrew Madley
Transmisja: Viaplay

Crystal PalaceEFL CupZapowiedź autor: Trempa źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
KapitanJack10 komentarzy: 5836 newsów: 419.12.2024, 16:17

@Adi17 napisał: "Ja tam stosunek do CC mam pozytywny, to znaczy jeśli odpadną to nie będę płakał, a jeśli wygrają to fajnie, bo jakiś puchar zawsze do gabloty się wstawi."
Ja nie znoszę CC. Tylko wygranie jest jakkolwiek przyjemne. Większość klubów za względny sukces i dowód dobrego sezonu uzna np półfinał Ligi Mistrzów, miejsce w top4 ligi, a kluby z miejsc 10 i niżej w FA jakby przegrały w finale to i tak fajnie, że udało się tak daleko zajść.
W CC grasz, bo musisz i o ile nie wygrywasz to nic nie odciskasz na ogólnym wyniku sezonu.
Dlatego tutaj albo wygrana, albo najlepiej odpaść w pierwszej rundzie. W obecnej sytuacji musimy wygrać, bo jak nie to tylko zmarnowaliśmy czas.

Garfield_pl komentarzy: 3377519.12.2024, 16:06

Arsenal’s recruitment staff, in liaison with Mikel Arteta, are gearing up towards making a significant outlay on a striker this summer. The identity of who they go for remains an ongoing process & will depend on a myriad of factors — age, cost, injuries & experience.

Part of the reason Arsenal decided AGAINST signing a striker in the summer was due to how Kai Havertz ended the season.

In negotiations with potential centre forward signings ahead of the current campaign, it is understood that Arsenal provided no assurances that they would play ahead of Havertz, but there is an acceptance now that they need greater firepower. [@SamiMokbel81_DM]

Furgunn komentarzy: 1083619.12.2024, 15:45

@Adi17 napisał: "Ja tam stosunek do CC mam pozytywny, to znaczy jeśli odpadną to nie będę płakał, a jeśli wygrają to fajnie, bo jakiś puchar zawsze do gabloty się wstawi."

Mam podobnie, ale powinniśmy zawsze walczyć do końca w każdych rozgrywkach i dążyć do zdobywania trofeów. Wypowiedź o Liverpoolu też widziałem i zgadzam się. Tej energii The Reds możemy na tą chwilę lekko zazdrościć.

Adi17 komentarzy: 337819.12.2024, 15:40

@Furgunn napisał: "Arne Slot o Carabao Cup i rywalizacji na wielu frontach:

„Musimy bronić tego trofeum. Chcemy walczyć o każde możliwe trofeum, a Carabao Cup jest jednym z nich. Zawodnicy je zdobyli, Jürgen je wygrał – naszą rolą jest to kontynuować.”

Użytkownik kanonierzy.com i zadeklarowany kibic Arsenalu :"puchar myszka Miki, my celujemy wyżej, mało znaczący puchar, kto tam będzie pamiętał""


Nie wiem czy widzieliście wypowiedź Henry'ego o Liverpoolu, a nie mogę tego znaleźć teraz, w każdy razie chodziło o to, że po LFC widać chęć wygrywania, ten żar w oczach. Jako jedyna drużyna w PL chcą wygrywać każdy mecz, bez znaczenia z kim, w jakich okolicznościach (mecz vs Fulham) itp. i tak też było z City w ostatnich sezonach.
Tu jest pies pogrzebany w przypadku Arsenalu (między innymi).
Arteta coraz częściej zaczyna grać na to by nie przegrać, by nie stracić bramki, a ostatni liczyłem ile trwa wykonanie rożnego to średnio minutę-półtorej i to nie zależnie czy gonią wynik czy bronią.

Ja tam stosunek do CC mam pozytywny, to znaczy jeśli odpadną to nie będę płakał, a jeśli wygrają to fajnie, bo jakiś puchar zawsze do gabloty się wstawi.

Furgunn komentarzy: 1083619.12.2024, 15:32

Arne Slot o Carabao Cup i rywalizacji na wielu frontach:

„Musimy bronić tego trofeum. Chcemy walczyć o każde możliwe trofeum, a Carabao Cup jest jednym z nich. Zawodnicy je zdobyli, Jürgen je wygrał – naszą rolą jest to kontynuować.”

Użytkownik kanonierzy.com i zadeklarowany kibic Arsenalu :"puchar myszka Miki, my celujemy wyżej, mało znaczący puchar, kto tam będzie pamiętał"

bobslej22 komentarzy: 883919.12.2024, 15:15

Brameczka naszego Boga yyy Jezusa

https://www.facebook.com/share/v/19LioHnr87/

nielegalny komentarzy: 57719.12.2024, 15:07

@songoku95 napisał: "Mieliśmy takiego napastnika jak Eddie. Szybkością przebija Gabriela, siłą Salibę a w powietrzu Havertza."
Jeszcze status HG ^^

jumanji komentarzy: 116519.12.2024, 14:48

Ale Eddie ładną nam brameczkę załadował z główki. Pięknie się wybił i dobrze uderzył.

songoku95 komentarzy: 2353319.12.2024, 14:47

Mieliśmy takiego napastnika jak Eddie. Szybkością przebija Gabriela, siłą Salibę a w powietrzu Havertza.

Masakra... Teraz za takiego napastnika trzeba zapłacić +60 mln euro.

pablofan komentarzy: 396019.12.2024, 14:45

W weekend CP już tak jak dziś nie zagra. Jestem tego pewny. Coś czuję, że pozwolą sobie na większą głębię, ale też i na agresywniejszy odbiór, aby móc słać piłki za plecy naszych obroncow. W dodatku już wyjdzie saka i ode także od początku będą gotowi na naszą ofensywę. Wczoraj jednak rotacje u nas w składzie sporo namieszały w szykach CP

pablofan komentarzy: 396019.12.2024, 14:41

@Elastico07: generalnie nikt tak naprawdę nie wie jak jest :) ale tak, każdy ma swoją racje ;D

pablofan komentarzy: 396019.12.2024, 14:38

Eddie w zeszłym sezonie też miał swój dzień konia i hattricka ;) a potem było jak było ;p

jumanji komentarzy: 116519.12.2024, 14:23

Brawa dla Jesusa, wreszcie się przełamał, jednak myślę, że w lecie już się pożegnamy z tym napastnikiem. Ciekawe kto przyjdzie? Ciekawe czy Kiwior też odejdzie latem, bo zimą go Arteta nie puści.

swistak86 komentarzy: 143919.12.2024, 13:54

To jednak nie był sen - Jesus faktycznie ustrzelił hat-tricka

kaman17 komentarzy: 507119.12.2024, 13:46

@Elastico07 napisał: "Ile ludzi tyle opinii,kazdy ma inną i nigdy nie będziemy mówić jednym głosem jednak chyba większość jest wstanie stwierdzić że havertz to za słaby zawodnik i w ataku i w pomocy na to żeby wygrywać z nim największe trofea"

Paradoks jest taki, że Havertz jako nieliczny z obecnej kadry Arsenalu ma wygraną Ligę Mistrzów. W dodatku strzelił bramkę na wagę triumfu w finale. Więc nawet z Havertzem można wygrać najważniejsze rzeczy, ale cała drużyna musi dobrze funkcjonować. Nigdy za słabą grę nie są odpowiedzialne jednostki, to zawsze jest bardziej złożony temat.

Elastico07 komentarzy: 1335919.12.2024, 13:38

@KapitanJack10 napisał: "Ciężkie życie Mikela. Jak daje szanse na przełamanie Jesusowi, to oskarżenia, że pupilek Jesus będzie w tym klubie wiecznie bo Mikel bezpodstawnie w niego wierzy a powinien sprzedać. Jak wychodzi Havertz to pupilek Artety musi grać kosztem Jesusa, który mógłby się przecież przełamać, złapać formę i być bardziej przydatnym na '9'."
Ile ludzi tyle opinii,kazdy ma inną i nigdy nie będziemy mówić jednym głosem jednak chyba większość jest wstanie stwierdzić że havertz to za słaby zawodnik i w ataku i w pomocy na to żeby wygrywać z nim największe trofea

ozzy95 komentarzy: 2288 newsów: 119.12.2024, 13:34

@Lamoreaux napisał: "Chciałbym, żeśmy nim wyszli w podstawie na wyjazd z CP. Coś czuję, że jak kontuzję Jesusa nie złapią, to może zrobi z 15 bramek łącznie na wszystkich frontach."

Albo zrobi 15 bramek, albo skończy się na tych 3 bramkach do końca sezonu. Oba scenariusze możliwe. Z nim już tak jest, strzela krótkimi seriami, by potem zaliczyć więcej spotkań bez trafienia, albo wylecieć przez uraz na dłuższy czas. Dla mnie to dalej gracz na którym nie można polegać w dłuższej perspektywie. Wczorajszy występ był piękny, ja osobiście uwielbiam jego styl gry, gdy jest w formie i nie kombinuje. Kocham takich napastników, ale gdzieś tam z tyłu głowy już tli się myśl, że to znowu jakiś pojedynczy zryw i epizodzik.

KapitanJack10 komentarzy: 5836 newsów: 419.12.2024, 13:27

@Elastico07 napisał: "Wiadomo że będzie grał ulubiony pupilek mikela czyli havertz.Ja nie jestem i nigdy nie byłem fanem talentu havertza i dla mnie jest to bardzo irytujący zawodnik mimo że czasem mu coś wyjdzie."
Ciężkie życie Mikela. Jak daje szanse na przełamanie Jesusowi, to oskarżenia, że pupilek Jesus będzie w tym klubie wiecznie bo Mikel bezpodstawnie w niego wierzy a powinien sprzedać. Jak wychodzi Havertz to pupilek Artety musi grać kosztem Jesusa, który mógłby się przecież przełamać, złapać formę i być bardziej przydatnym na '9'.

Niech gra którykolwiek, byle efektywnie było. A myślę, że Jesus w weekend nie zagra od początku, bo po jego perypetiach zdrowotnych granie 2x w ciągu 3 dni 90' będzie ryzykowało kolejną przerwą w grze.

Elastico07 komentarzy: 1335919.12.2024, 13:04

@Garfield_pl napisał: "Mikel Arteta on Jesus: “It’s now about consistency, so obviously this is a moment of a spark that will give him so much confidence & we can rely on him to change those games & give him more games, give him chances.”"
Wiadomo że będzie grał ulubiony pupilek mikela czyli havertz.Ja nie jestem i nigdy nie byłem fanem talentu havertza i dla mnie jest to bardzo irytujący zawodnik mimo że czasem mu coś wyjdzie.Owszem Jesus też był bardzo irytujący przed ostatni rok ale wciąż go uważam za lepszego piłkarsko zawodnika od havertza i przede wszystkim daje nam takie ruchy jak wczoraj,wychodzi za linię obrony do prostopadłych piłek a u havertza tego nie ma.Jedyne co robi to schodzi z 9 do rozegrania po to żeby tylko oddać najbliższemu i później go nie ma na 9.

Elastico07 komentarzy: 1335919.12.2024, 13:00

@Mastec30 napisał: "Nie kupuje tej narracji. Grał dobrze ale popełniał błędy. Rice docelowo na 6tce jest dużo lepszy i pewniejszy od niego."
W defie rice jest dużo lepszy w rozegraniu już nie bo jest zbyt zachowawczy

Garfield_pl komentarzy: 3377519.12.2024, 12:46

Mikel Arteta on Jesus: “It’s now about consistency, so obviously this is a moment of a spark that will give him so much confidence & we can rely on him to change those games & give him more games, give him chances.”

@HaytersTV

Mastec30 komentarzy: 756919.12.2024, 12:26

@Jogurt napisał: "W zasadzie to co się dzieje z holdingiem teraz, pokazuje jak słabym zawodnikiem jest.
Wczoraj poza kadra i wg flashscore to decyzja trenera"


Nie wiem co tam się odwaliło w CP. On aż taki bardzo słaby nie był. Wychodzi na to, ze on 1 oficjalny mecz w CP zagrał. Z drugiej strony jak nie gra tu to już sobie mógł odejść gdzieś indziej. Najwidoczniej ciągnie hajs na poziomie PL

tomaszszef komentarzy: 182519.12.2024, 12:23

@Lamoreaux napisał: "Coś czuję, że jak kontuzję Jesusa nie złapią, to może zrobi z 15 bramek łącznie na wszystkich frontach."
Haha ile razy juz nas jesus nabierał ? 3-4 mecz killa goli i kontuzja na " kilka dni " . Po 2 miechach powrot i poł roku wracanie do formy przy kopaniu sie w tył glowy. Nketiah tez nabierał ludzi . Bez sentymenow sprzedac jak najszybciej i kupic napastnika z prawdziwego zdarzenia.

Barney komentarzy: 2230319.12.2024, 11:51

Tierney jaka ma tygodniówkę nie coś koło 100k też zyskamy na tym.

Dawać już ten mecz w lidze z CP , a potem Usyk -Fury

Garfield_pl komentarzy: 3377519.12.2024, 11:46

https://x.com/CorzekM/status/1869609114822946928?t=Z5oAOS7IzYgNmtcr9ixUkw&s=19

Garfield_pl komentarzy: 3377519.12.2024, 11:45

Telegraph Sport understands that Celtic are keen to bring Kieran Tierney back home to his boyhood club. His high wages at Arsenal could make a January switch difficult for Celtic, with a move in the summer regarded by sources as a more likely outcome at this stage. [@SamJDean]

Lamoreaux komentarzy: 363319.12.2024, 11:41

W ogóle to co wczoraj rzuciło mi się w oczy przy drugiej i trzeciej bramce Jesusa to to, że zachował się wreszcie jak rasowy napastnik. Nie przekładał, nie zastanawiał się, nie szukał uj wie czego, tylko namierzył i bach. Bramkeczka.

Jesus zawsze miał świetną technikę, umiejętność klepkowania z koleżkami, czy drybling. Może zaczął mentalnie pracować nad wykańczaniem sytuacji i poprawą swojego instynktu strzeleckiego. Wczoraj zagrał kapitalnie a i w sumie już z Monaco miał wiele dogodnych sytuacji.
Chciałbym, żeśmy nim wyszli w podstawie na wyjazd z CP. Coś czuję, że jak kontuzję Jesusa nie złapią, to może zrobi z 15 bramek łącznie na wszystkich frontach.

Garfield_pl komentarzy: 3377519.12.2024, 11:35

@Jogurt napisał: "Co do Jesusa to nie zapominajmy, że w zeszłym sezonie Eddie tez nabrał kilka osob swoim hattrickiem i kazdy liczyl ze cos z niego będzie"
Mimo wszystko jednak w umiejętnościach przepaść;)

Jogurt komentarzy: 194619.12.2024, 11:33

@Mastec30 napisał: "W sumie patrząc na to, że Kiwior jest rezerwowym stoperem to dobrze, że wchodzi do składu np za Gabriela i jak gra wtedy z kozakiem Salibą to nie widać wielkiego spadku jakości. Patrząc na to, że wcześniej taką rolę pełnił Holding który nawet z kimś dobrym w obronie wyglądał tragicznie to dobrze mieć kogoś takiego jak Kuba. A to, że jakiś babol popełnił to było raczej niezależne od tego z kim grał obok. Ja tam zauważam ostatnio wartość w takim zawodniku jak Kuba. Nie gra wiele a jak wchodzi to jakiś tam poziom solidności oferuje. Nie ma co też wymagać od niego World Class skoro on przez 2 lata w klubie zagrał może 5 spotkań na LŚO. A też nie znajdziemy wiele lepszego zawodnika który by się godził z siedzeniem na ławce i do tego wiecznie był dostępny. Niby mamy równie dobrych w obronie i bardziej uniwersalnych Tomiyasu i Calafioriego ale co z tego jak co chwilę ich nie ma. A Kiwior jest jaki jest ale przede wszystkim jest"
W zasadzie to co się dzieje z holdingiem teraz, pokazuje jak słabym zawodnikiem jest.
Wczoraj poza kadra i wg flashscore to decyzja trenera

Jogurt komentarzy: 194619.12.2024, 11:28

Co do Jesusa to nie zapominajmy, że w zeszłym sezonie Eddie tez nabrał kilka osob swoim hattrickiem i kazdy liczyl ze cos z niego będzie

Jogurt komentarzy: 194619.12.2024, 11:26

@sWinny napisał: "Również uważam, że na Kiwika nie ma co narzekać. Zdarzają się błędy, ale on nie gra regularnie, więc ciężko o rytm meczowy.
Dużo większym problemem jest masa innych zawodników moim zdaniem:
- Zina
-- Tomijaysu
- Kalafior - ciężko mieć o nim zdanie, ale poza bramka z City imo wyglądał kiepsko, a na pewno poniżej przeciętnej
- Marinelli-- totalna padaka
- Jesus - oprócz wczorajszego występu to brak słów
- Rice i trossard mocno cieniują.
- Ode brak stabilnej formy
W sumie to tylko raya, saliba, Gabriel i Saka trzymają poziom. Havetz też na plus."

Havertz dla mnie neutralnie, ani nie cieniuje, ani nie podnosi poziomu. Chociaz w jego przypadku, duzy wplyw ma nasza stojaca gra

henry1996 komentarzy: 139119.12.2024, 11:00

@nielegalny: hahahaha, nie, ale mimo kilkunastu lat zagladania na stronę mimo wszystko wciąż mnie to zadziwia :D

damianARSENAL komentarzy: 914819.12.2024, 10:51

Obecnie Calafiori i Merino to rozczarowanie. Calafiori jeszcze jest młody, pierwszy sezon w Anglii ale Merino już doświadczony gracz z przeszłością na wyspach, a ma problem z przyjęciem czy dograniem piłki.

KAPI_IWWT komentarzy: 20419.12.2024, 10:47

@Gunnerrsaurus: Zgadzam się z wszystkim. Jedynie uważam, że naszym liderem w obronie jest aktualnie Gabriel, dla mnie pewniejszy w tym sezonie, strzela bramki.

KAPI_IWWT komentarzy: 20419.12.2024, 10:39

Siemaneczko Panowie,
Prośba o informacje czy ktoś kupował bilety przez "Footballticketnet"?

Ewentualnie jakieś polecenia gdzie można zakupić bilety?

sWinny komentarzy: 816419.12.2024, 10:28

Również uważam, że na Kiwika nie ma co narzekać. Zdarzają się błędy, ale on nie gra regularnie, więc ciężko o rytm meczowy.
Dużo większym problemem jest masa innych zawodników moim zdaniem:
- Zina
-- Tomijaysu
- Kalafior - ciężko mieć o nim zdanie, ale poza bramka z City imo wyglądał kiepsko, a na pewno poniżej przeciętnej
- Marinelli-- totalna padaka
- Jesus - oprócz wczorajszego występu to brak słów
- Rice i trossard mocno cieniują.
- Ode brak stabilnej formy
W sumie to tylko raya, saliba, Gabriel i Saka trzymają poziom. Havetz też na plus.

Reamoner komentarzy: 481519.12.2024, 10:27

mam nadzieję że Tierney zaimponuje Mikelowi i będzie grał w podstawowej jedenastce .... mam do niego więcej zaufania niż do jakiegokolwiek innego naszego LO w kadrze

Garfield_pl komentarzy: 3377519.12.2024, 10:25

@pawel_1986 napisał: "Pamiętam jak pisałem już we wrześniu, że z takimi graczami jak Jesus, Zina, Martinelli i paroma innymi szklankami majstra nie da się zdobyć. Wtedy było wielkie oburzenie jak to i co ja wypisuje. Jeszcze 2 miesiące i będziesz mógł wreszcie przyznać mi rację ;) Obym się mylił ale nic na to nie wskazuje ;)"
Póki co nadal jesteśmy w tej walce:)

Mastec30 komentarzy: 756919.12.2024, 09:48

@Elastico07 napisał: "Przeciez przez pewien okres jak tam grał to był nasz najlepszy zawodnik"

Nie kupuje tej narracji. Grał dobrze ale popełniał błędy. Rice docelowo na 6tce jest dużo lepszy i pewniejszy od niego.

Mastec30 komentarzy: 756919.12.2024, 09:45

@Gunnerrsaurus napisał: "Kiwior nie nadaje się, żeby być podstawowym graczem w Arsenalu, zaczyna dobrze wyglądać tylko jak ma obok siebie najlepszych zawodników, plus jest taki, że jak wszystko jest poukładane to bez różnicy czy gra na ŚO, czy na LO, wygląda przyzwoicie. Wszystko zaczyna się sypać, jak jest trochę mniej jakości w całej formacji i Jakub ma więcej na głowie."

W sumie patrząc na to, że Kiwior jest rezerwowym stoperem to dobrze, że wchodzi do składu np za Gabriela i jak gra wtedy z kozakiem Salibą to nie widać wielkiego spadku jakości. Patrząc na to, że wcześniej taką rolę pełnił Holding który nawet z kimś dobrym w obronie wyglądał tragicznie to dobrze mieć kogoś takiego jak Kuba. A to, że jakiś babol popełnił to było raczej niezależne od tego z kim grał obok. Ja tam zauważam ostatnio wartość w takim zawodniku jak Kuba. Nie gra wiele a jak wchodzi to jakiś tam poziom solidności oferuje. Nie ma co też wymagać od niego World Class skoro on przez 2 lata w klubie zagrał może 5 spotkań na LŚO. A też nie znajdziemy wiele lepszego zawodnika który by się godził z siedzeniem na ławce i do tego wiecznie był dostępny. Niby mamy równie dobrych w obronie i bardziej uniwersalnych Tomiyasu i Calafioriego ale co z tego jak co chwilę ich nie ma. A Kiwior jest jaki jest ale przede wszystkim jest

Elastico07 komentarzy: 1335919.12.2024, 09:39

@Mastec30 napisał: "Przy zdrowym Timberze i Merino to moim zdaniem fatalną decyzją bedzie w ogóle wstawienie Parteya w składzie. Mamy lepsze opcje. Wczoraj to jeszcze zrozumiałe bo jaka rotacja była ale w weekend mam nadzieje zobaczyć go max na ławce"
Partey na spd powinien grać w 1.Przeciez przez pewien okres jak tam grał to był nasz najlepszy zawodnik

Mastec30 komentarzy: 756919.12.2024, 09:26

@arsenallord napisał: "Merino nie ma podjazdu do Parteya obecnie."

Przede wszystkim Partey nie powinien mieć podjazdu do pierwszego składu obecnie. A Merino to inna pozycja. Z przodu jest bardziej bezpośredni bo nie myśli 5 h nad podaniem. Dzięki temu można Rice na 6tce ustawić co też da nam dużo więcej niż Partey na tej pozycji

Gunnerrsaurus komentarzy: 1212319.12.2024, 09:24

Fajny mecz, którym Arteta udowodnił sobie i kibicom parę rzeczy.

Kiwior nie nadaje się, żeby być podstawowym graczem w Arsenalu, zaczyna dobrze wyglądać tylko jak ma obok siebie najlepszych zawodników, plus jest taki, że jak wszystko jest poukładane to bez różnicy czy gra na ŚO, czy na LO, wygląda przyzwoicie. Wszystko zaczyna się sypać, jak jest trochę mniej jakości w całej formacji i Jakub ma więcej na głowie.

Partey nie jest dobrym wyborem na PO nawet jak gramy ze słabszym rywalem. Chociaż nadal to świetny piłkarz na swojej pozycji i moim zdaniem powinniśmy przedłużyć z nim kontrakt.

Tierney jest naprawdę dobry, możliwe że lepszy od Calafioriego, którym wszyscy się jarają, ale kontuzje to mu chyba nigdy nie dadzą spokoju.

Nwaneri mimo że jest bardzo utalentowanym dzieciakiem to nie jest w stanie zastąpić Odegaarda, kompletnie nie ten poziom.

Nie ma Arsenalu bez Odegaarda albo Saki, przynajmniej jeden z nich musi być na boisku, inaczej jesteśmy tragiczni, bezpłciowi i nie strzelili byśmy bramki nawet gdyby mecz trwał 24h.

Ogólnie mam wrażenie, że w każdej formacji jest lider, który sprawia, że kiedy jest na boisku, pozostali piłkarze zaczynają wyglądać lepiej. Z przodu Saka, w pomocy Odegaard, w Obronie Saliba, chociaż wczoraj trochę zaspał i dał Nketiahowi strzelić bramkę z główki.

arsenallord komentarzy: 30609 newsów: 11719.12.2024, 09:23

@Mastec30: Merino nie ma podjazdu do Parteya obecnie.

Mastec30 komentarzy: 756919.12.2024, 09:15

@Elastico07 napisał: "Fatalna decyzja jest ustawianie go na po a nie w środku"

Przy zdrowym Timberze i Merino to moim zdaniem fatalną decyzją bedzie w ogóle wstawienie Parteya w składzie. Mamy lepsze opcje. Wczoraj to jeszcze zrozumiałe bo jaka rotacja była ale w weekend mam nadzieje zobaczyć go max na ławce

Elastico07 komentarzy: 1335919.12.2024, 09:09

@Mastec30 napisał: "Trzeba pochwalić zespół za wczorajszy mecz bo awans do półfinału to wielka rzecz. Mam nadzieje, że pociśniemy ten puchar do końca ale przede wszystkim trzeba pochwalić Artete za ściągnięcie Parteya w przerwie. Od razu maszyna ruszła. Wreszcie jakaś dobra decyzja."
Fatalna decyzja jest ustawianie go na po a nie w środku i mam nadzieję że Jesus wyjdzie w sobotę bo pomijając fakt 3 bramek to po prostu uważam że piłkarsko jest lepszy niż havertz i stwarza większe zagrożenie a na niemca osobiście w większości meczach nie mogę patrzeć

Mastec30 komentarzy: 756919.12.2024, 08:52

@pawel_1986 napisał: "o takim czymś "wielka rzecz" to chyba nie na miarę takiego klubu :)"

Takiego klubu który od 20 lat nie osiąga wielkich sukcesów. Jak nadarza się okazja to powinniśmy się z tego cieszyć że kolejny puchar może wpaść do gabloty. Na razie to my mamy fajny projekt bez osiągnięć więc od czegoś trzeba zacząć

pawel_1986 komentarzy: 54419.12.2024, 08:45

@Mastec30: Ja się cieszę oczywscie ale dla mnie pisanie o takim czymś "wielka rzecz" to chyba nie na miarę takiego klubu :)

pawel_1986 komentarzy: 54419.12.2024, 08:44

@Garfield_pl: Pamiętam jak pisałem już we wrześniu, że z takimi graczami jak Jesus, Zina, Martinelli i paroma innymi szklankami majstra nie da się zdobyć. Wtedy było wielkie oburzenie jak to i co ja wypisuje. Jeszcze 2 miesiące i będziesz mógł wreszcie przyznać mi rację ;) Obym się mylił ale nic na to nie wskazuje ;)

Mastec30 komentarzy: 756919.12.2024, 08:42

@pawel_1986: No tak bo my przecież cierpimy na nadmiar pucharów. To se będziemy wybrzydzać, że ten zły. Może jeszcze jak wygrają to mają ostentacyjnie ściągać medale z szyi bo ranga pucharu wg niektórych fanów za mała

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Tottenham 15.01.2025 - godzina 21:00
? : ?
Brighton - Arsenal 4.01.2025 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool17133142
2. Arsenal18106236
3. Chelsea18105335
4. Nottingham Forest18104434
5. Newcastle1885529
6. Bournemouth1885529
7. Manchester City1884628
8. Fulham1877428
9. Aston Villa1884628
10. Brighton1868426
11. Brentford1873824
12. Tottenham1872923
13. West Ham1865723
14. Manchester United1864822
15. Everton1738617
16. Crystal Palace1838717
17. Wolves18431115
18. Leicester18351014
19. Ipswich18261012
20. Southampton1813146
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1511
E. Haaland131
C. Palmer116
A. Isak104
B. Mbeumo102
C. Wood100
Matheus Cunha93
N. Jackson93
Y. Wissa91
J. Maddison84
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady