Dwa oblicza Arsenalu i remis na St Mary's Stadium!

Dwa oblicza Arsenalu i remis na St Mary's Stadium! 28.01.2014, 21:39, Kamil Stasiak 5238 komentarzy

Dzisiejszy mecz miał dwa oblicza. Pierwsza połowa była jedną ze słabszych, o ile nie najsłabszą w tym sezonie. Podopieczni Wengera dali się całkowicie zdominować gospodarzom, co w efekcie przyniosło im jednobramkowe prowadzenie. Drugą połowę znacznie lepiej zaczęli Kanonierzy, którzy zadali dwa szybkie ciosy swoim rywalom. Święci za sprawą braki Lallany natychmiast odpowiedzieli i ustalili wynik meczu. Rezultat ten komplikuje sytuację Arsenalu w tabeli Premier League. Jeżeli jutro Manchester City pokona Tottenham, Kanonierzy stracą pozycję lidera ligi angielskiej.

Obie drużyny rozpoczęły to spotkanie w następujących składach:

Arsenal: Szczęsny - Sagna, Mertesacker, Koscielny, Monreal - Arteta, Flamini - Gnabry (69. Oxlade-Chamberlain), Özil, Cazorla (86. Gibbs) - Giroud (89. Podolski).

Southampton: Boruc - Chambers, Fonte, Yoshida, Shaw - Cork , Schneiderlin - S. Davis (89. Do Prado), Lallana, Rodriguez - Gallagher (69. Ward-Prowse).

Od początku meczu inicjatywę przejęli gospodarze, którzy długo rozgrywali piłkę w strefie środkowej boiska, wyczekując na dogodne sytuacje.

Na te nie trzeba było długo czekać. W ciągu dwóch minut dwukrotnie Szczęsnego próbował zaskoczyć Sam Gallagher. Najpierw, po dobrej wrzutce Luke'a Shawa, młody napastnik nie trafił w bramkę. Druga próba była o wiele lepsza i zmusiła Polaka do interwencji.

Kolejne minuty nic nie zmieniły w grze Kanonierów. Podopieczni Wengera dali się zdominować gospodarzom, sami nie stwarzając sobie żadnych okazji.

I niestety fatalna postawa Kanonierów została skarcona! Rzut wolny po faulu Mertesackera zostaje rozegrany przez gospodarzy na skrzydło, skąd kapitalną wrzutkę w pole karne posłał Luke Shaw. Tam czekał na nią Fonte, który pakuje piłkę do siatki. 1-0!

Gospodarze nie zamierzali na tym poprzestawać. Strzałem z zza pola karnego Szczęsnego próbował pokonać Lallana, lecz jego strzał powędrował obok bramki.

Kanonierzy starali się przejąć inicjatywę w tym spotkaniu, ale o mały włos straciliby kolejnego gola. Przed wspaniałą okazją stanął Gallagher po fatalnym błędzie Nacho Monreala, który podczas nieudolnej próby wybicia piłki nabił jednego z zawodników Southampton.

Na pierwszą groźną okazję Arsenalu musieliśmy czekać aż do 44. minuty. Po rzucie rożnym doskonałą okazję do strzelenia bramki miał Laurent Koscielny, ale trafił wprost w Artura Boruca.

Po upływie trzech doliczonych minut arbiter zaprosił obie drużyny na przerwę.

Kanonierzy od początku drugiej połowy przejęli inicjatywę, starając się robić to, co potrafią najlepiej - długo utrzymywać się przy piłce.

I przyniosło to efekt! Sagna wykorzystuje gapiostwo jednego z obrońców Southampton przy zbyt mocnej wrzutce z lewej strony i posyła piłkę w pole karne. Tam czekał Olivier Giroud, który strzela bramkę. 1-1!

Kanonierzy jednak nie zwalniają tempa! Arsenal przeprowadza wzorową kontrę, którą na gola po podaniu Özila strzela Cazorla! 2-1!

Southampton szybko odpowiada! Jay Rodriguez podaje ze skrzydła do Adama Lallany, który strzela bramkę. Niestety obciąża ona konto Wojciecha Szczęsnego, który mógł znacznie lepiej zachować się w tej sytuacji.

Po wspaniałym początku drugiej części gry obie drużyny lekko zwolniły tempo meczu, wyprowadzając co jakiś czas groźne ataki. Najbliżsi szczęścia byli Kanonierzy, którzy po kapitalnym rajdzie Özila o mały włos po raz kolejny wyszliby na prowadzenie. Strzał Niemca, mimo lekkiego bloku, trafił w poprzeczkę.

Kolejną kapitalną okazję zaprzepaścił Nacho Monreal, który po świetnym podaniu Artety stanął oko w oko z Borucem, lecz fatalnie przestrzelił.

W 80. minucie Arsenal traci jednego zawodnika! Flamini atakuje Lallanę dwiema wyprostowanymi nogami i sędzia bez wahania wyrzuca go z boiska!

W 87 minucie Szczęsny wykazuje się wspaniałym refleksem. Polski golkiper zatrzymał zmierzającą do bramki wrzutkę Luke'a Shawa. Warto zaznaczyć, że po drodze piłkę odbił jeszcze jeden z zawodników Arsenalu.

Mimo usilnych starań gospodarzy i aż 6 dodanych minut, wynik meczu nie uległ już zmianie i drużyny podzieliły się punktami.

Raport pomeczowySouthampton autor: Kamil Stasiak źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Jack_Herrer komentarzy: 6415 newsów: 19229.01.2014, 11:03

poprzez remisowanie ?

transfermarkt.de/en/premier-league/startseite-historie/wettbewerb_GB1.html

benu komentarzy: 27529.01.2014, 11:03

Niuchacz3
nie zgadzam sie, że cazrla gra wybornie. i co rozumiesz przez ostatnio? 2-3 mecze?
nie jestem przeciwnikiem cazorli - uważam tylko, że nie powinni grać piłkarze bez formy i że inni zasługują też na szanse. dopiero jak ci inni zawiodą, można wrócić do cazorli, girouda, itd. podolski nie dostał szans, nie gra tyle co santi - dlaczego też pozwala sie dochodzić do formy santiemu na boisku, a podolskiemu nie?
BTW. jesteś bardzo rozchwytywany :P

kamo99111 komentarzy: 753229.01.2014, 11:03

cegla5055

hmmm... zgodzę się z Tobą i w sumie już to kilka razy wcześniej pisałem, że mocny pressing drużyny przeciwnej = Arsenal nie istnieje. Wczorajszy mecz był tego dowodem. IMO jest kilka przyczyn takiego stanu rzeczy:

1)We wczorajszym meczu zabrakło przedewszystkim kreatywności w środku pola. Tzn Arteta i Flam nie zrobili nic aby rozrzucać piłki... Niestety ale obrońcy nie mieli wczoraj co zrobić z piłką i zazwyczaj było podanie do Wojtka i wybicie na pałę co skutkowało stratami. Żeby wyjść spod pressingu trzeba mieć inteligentnych ŚP, którzy potrafią podać do lepiej ustawionego partnera pomimo pressingu. Właśnie brakowało wczoraj kogoś takiego jak Jack albo Aaron.

2)Brak szybkich skrzydeł. Niestety ale ani Gnabry ani Cazorla nie należą do demonów prędkości. Przy grze pressingiem często warto wrzucić piłkę na wolne pole na dobieg do skrzydłowego. Ma to dwie zalety: pierwsza jest taka, że przeciwnik grając pressingiem może nie zdążyć się wrócić, druga to taka, że przciwnik gubi dużo sił biegając w jedną i drugą stronę.

3)Brak zawodnika, który zdobędzie trochę pola. Chodzi mi generalnie o takiego zawodnika, który potrafi przejść dwóch, trzech rywali i potem albo strzelić albo dograć. Wczoraj poniekąd typem takiego zawodnika był Ozil. kiedy zaczynał przechodzić rywali zaczynało się coś dziać. Niestety Ozil rzadko to robi i w innych meczach to widać, że nie ma takiego zawodnika.

4)najlepszą obroną jest atak. Podczas pressingu przeciwnika po pierwsze nie wolno się cofać za głęboko bo wtedy tworzy się tzw: "zamek". Zawodnicy przeciwnika zamykają naszych w polu karnym, bądź na przedpolu i jedynym wyjściem z tej sytuacji jest wybicie piłki. Niestety po wybiciu się okazuje, że z przodu nie ma naszego zawodnika i przeciwnicy przejmują piłkę po czym znowu nas spychają i tak w kółko.

Oggy komentarzy: 948929.01.2014, 11:02

Kiepomen- panika? Jakoś nie widzę:> Dla mnie od dawna top3 i FA Cup to sukces. Nie lubię marzycielstwa więc nawet o mistrzostwie nie będę pisać. Potrzeba jednak pewnych zmian bo gra nie porywa i to od jakiegoś czasu. Lepszy przeciwnik i wyglądamy raczej lipnie.

cegla5055 komentarzy: 152529.01.2014, 11:02

Kiepomen--> tylko my to nie Spursi xD oni walcza o 4 miejsce a my o mistrzostwo :D

Kaczaza komentarzy: 748029.01.2014, 11:00


Arsenalfcfan;
Z tym trenerem można wygrać wszystko, tylko usi zmienić nastawienie i zakupić jakiegoś asa na atak

Kiepomen komentarzy: 457429.01.2014, 11:00

Przypomnijcie sobie jak MU w tamtym sezonie mistrza zdobyło. Poprzez remisowanie.

carlosV komentarzy: 8701 newsów: 129.01.2014, 11:00

Pisał tu ktoś, że niby poszła oferta za Draxlera w wysokości 25mln funtów? Z taką kwotą to oni nawet jej nie rozpatrzą..chyba, że Wenger dorzuci Podolskiego, bo ten wydaje się być takim Arshavinem ostatnich sezonów, a szkoda.

Niuchacz3 (zawieszony) komentarzy: 511629.01.2014, 11:00

@Oggy
Ale u nas też zwykle gra przynajmniej jeden klasyczny skrzydłowy. Gnabry, AOC powoli wchodzi. Jak był, to grał Theo. A jeżeli chcemy umieścić Podolskiego w składzie, to kosztem Cazorli, bo Santi na prawej stronie nie zagra, a na szpicy Łukasz się po prostu nie sprawdza

cegla5055 komentarzy: 152529.01.2014, 11:00

Akurat Cazorla grac powinien na lewym skrzydle, ale my nie mamy prawego skrzydla. gnabry to nie ten poziom jeszcze.

Kiepomen komentarzy: 457429.01.2014, 10:59

Czytam te wasze komentarze, i powiem szczerze że takiej paniki nie widziałem od meczu z Aston Villa. Ludzie przecież KAŻDY w końcu ma swój spadek formy, nie można wszystkiego wygrywać ! Mieliśmy 5 wygranych z rzędu, czy to mało ? Troche spokoju, jakbym normalnie widział komentarze Kibiców Spurs po przegranym meczu z City 0-6.

Arsenalfcfan komentarzy: 1320729.01.2014, 10:59

IPiotrek,

I to jest bardzo dobry styl - nie możesz wygrać, to nie przegraj. A grając na wyjeździe z nami, City czy United, remis jest dobrym wynikiem. Problem jest taki, że jak jedzie ktoś na Stamford to ma problem z osiągnięciem czegokolwiek, Chelsea przeważnie dominuje w takich meczach.

Niuchacz3 (zawieszony) komentarzy: 511629.01.2014, 10:58

@benu
Cazorla miał początek bez formy. Ostatnio gra wybornie i niby jakim prawem AW miałby go stawiać na ławce? Jak ktoś grzeje ławkę, wejdzie w 70 minucie i strzeli hattricka, to też powiesz, że w następnym meczu nie powinien grać, bo miał salaby początek?

cegla5055 komentarzy: 152529.01.2014, 10:58

Niuchacz3--> ale u nas to nie wypala niestety. Rozumiem gra Cazorla na jednym skrzyde ale na drugiem musi byc dobry skrzydlowy a nie gnabry ktory tez zejdzie do srodka i strzeli w trybuny.

Bayern tak gra ale ma Riberiego czy Robbena ktorzy te skrzydla pociagna dynamika i szybkoscia.

Oggy komentarzy: 948929.01.2014, 10:58

Niuchacz3- za to W Bayernie prawie zawsze jest przynajmniej jeden pomocnik z genialnym dryblingiem i dynamiką który sam przebija się przez gąszcz obrony (Ribery, Robben). Jeśliby grali tymi środkowymi pomocnikami na bokach to mieliby ten sam problem co my. Poza tym Goetze jednak bardziej ukształtowany grajek niż np. Gnabry i chyba jednak lepiej radzi sobie 1 vs 1 niż Cazorla (przynajmniej co do Santiego z tego sezonu).

cegla5055 komentarzy: 152529.01.2014, 10:55

no nic trzeba czekac. Ostatnie 3 dni prawdy. Trwa okienko i trzeba sie modlic zeby Wenger cos wymyslil. jesli nie wymysli rozliczymy go 18 maja(cos kolo tego). niech tylko Wenger sie na koniec sezonu nie tlumaczy kontuzjami. Bo od tego sa okienka zeby te kontuzje i braki latac. Dla mnie moze nawet Viviano grac w ataku lb na skrzydle zeby tylko byl jakis efekt. Gadanie nic tu nie da. Terminarz jest jaki jest i trzeba walczyc. oceny beda dopiero po sezonie.Moze w koncu uda nam sie wygrac mecz z kims z topu w lutym lub w marcu. Bo jesli ten okres bedzie taki jak grudzien czyli w w 5 meczach(Everton, Napoli, united, City i Chelsea) 2 pkt to ja dziekuje za taka walke o mistrzostwo.

Niuchacz3 (zawieszony) komentarzy: 511629.01.2014, 10:55

@cegla
W nowoczesnym futbolu każdy uniwersalny środkowy pomocnik może pełnić role skrzydłowego i nie widzę w tym nic złego. W Bayernie Muller czy Gotze bardzo często grają na bokach.

benu komentarzy: 27529.01.2014, 10:54

Niuchacz3
ale może gdyby grał łukasz, to byłoby 3:2, albo może nie przegrywalibyśmy w pierwszej połowie - cazorla jest bez formy, a te kilka bramek ostatnio tego nie zmienia (wczoraj grał beznadziejnie)

pronik komentarzy: 518629.01.2014, 10:54

Niuchacz3;
za Gnabry'ego dla rownowagi z jednej Cazorla a z drugiej typowy skrzydlowy w dodatku z dobrym uderzeniem.

Dreamcast komentarzy: 104229.01.2014, 10:53

Dodajmy jeszcze, że przy schodzących Cazorli i Gnabrym nasi boczni obrońcy nie mają wsparcia w defensywie (i Święci to wczoraj doskonale wykorzystali)

IPiotrek komentarzy: 215329.01.2014, 10:53

@Arsenalfcfan

Odnośnie Chelsea, taktyka "autobusu i kontry" jest u nich powszechna, ale tylko w meczach wyjazdowych z drużynami z TOP 6 co sprawia, że zabijają te wielkie mecze. W każdym innym kontrolują grę, stwarzają sytuacje i mają sporo zawodników, którzy potrafią zrobić przewagę w przodzie i wypracować sytuację. Do tego mają kilku napastników, z których każdy mógłby grać u nas w podstawie.

Z drugiej strony mając taką kadrę to spokojnie powinni mieć już 50-60 bramek na koncie- jak MC.

Kaczaza komentarzy: 748029.01.2014, 10:53

Niuchacz3;
Özil - Santi - Poldi
-------Giroud------

Kaczaza komentarzy: 748029.01.2014, 10:53

Niuchacz3;
Özil - Santi - Poldi
-------Giroud------

Oggy komentarzy: 948929.01.2014, 10:52

Podolski? IMO on się nie nadaje, ma słoniową dynamikę i nie jest w stanie wyjść na wolne pole jeśli gram przeciw dobrym bocznym (on zawsze go wyprzedzą). On nam będzie gre zwalniał już zawsze. A na środek to się w ogóle nie nadaje. Zawodnik zadaniowy. Pewnie odejdzie niedługo.

Arsenalfcfan komentarzy: 1320729.01.2014, 10:52

Oggy,

Takie są fakty. Z takim trenerem to my możemy maks top 4 wyciągnąć. Nic więcej.

A co do Mou w Realu, tam dał ciała, z tego względu, że popadł w niepotrzebne konflikty.
Zobacz ile zdziałał w Porto, Chelsea, Interze.

A co do stylu to nie od dziś wiadomo, że w sporcie najlepszy styl to najefektywniejszy...

No i czy Chelsea naprawdę ma aż tylu klasowych zawodników? Ja raczej skłaniałbym się do opisania ich jako bardziej zaangażowani czy walecznych.

cegla5055 komentarzy: 152529.01.2014, 10:51

srodkowymi pomocnikami*

cegla5055 komentarzy: 152529.01.2014, 10:51

Niuchacz3--> ale nie mozna grac caly czas 5 srodkowymi zawodnkami. Gnabry schodzi do srodka Cazorla schodzi do srodka. a skrzydla gdzie?

Niuchacz3 (zawieszony) komentarzy: 511629.01.2014, 10:49

@pronik
Każdy chce Podolskiego, ale pytam za kogo? Za Cazorle? On wykonuje bardzo niewdzięczną robotę, bo niby tu jest nie widoczny, ale zawsze da coś od siebie. Przy drugiej bramce, jeżeli na jego miejscu byłby ktokolwiek inny, to nie wiem, czy byłby gol. Jest naszym jedynym zawodnikiem, który dysponuje takim "dyskretnym strzałem z dystansu". Niby nie jest to zbyt efektowne, ale zawsze wpada.

cegla5055 komentarzy: 152529.01.2014, 10:49

dreamcast--> strzela gole owszem, ale nie strzela z tymi mocnymi. Mozna mowic ze Chelsea ma 3 napastnikow nic nie grajacy ale ma 3. Raz strzeli dene raz drugi a innym razem trzeci. A u nas tylko moze Giroud strzelic, kto ma za niego wejsc? Fabianski w ataku? Kontuzje w Arsenalu byly sa i beda. Zadanie Wengera jest zapewnic aby kontuzje nie wplynely na obnizenie jakosci. Trzeba meic dwoch zawodnikow na tym samym poziomie na kazda pozycje. Wypada Walcott w jego miejsce wchodzi ktos inny i gra tak samo. Wypada Ramsey w jego miejsce wchodzi gracz i gra tak samo. A nie biaolic ze ktos wypada na dluzej. W takim razie niech sezon trwa 20kolejek a nie 38. To jest maraton. Roszady.

Wenger tlumaczy sie ze mamy dobry sklad. owszem mamy ale dobra 11 a nie 18. Brak skrzydlowych jest duzyb problemem. Nie oczekujmy od Cazorli na skrzydle rajdow w stylu walcotta.

pronik komentarzy: 518629.01.2014, 10:46

Oggy;
najpierw niech Podolski dostanie szanse, a widac ze nie po drodze ma Wenger z nim

Niuchacz3 (zawieszony) komentarzy: 511629.01.2014, 10:46

Nie jestem do końca przekonany, czy Abramowicz jest do końca przekonany. Hmm, ale wyszło. ;/

Niuchacz3 (zawieszony) komentarzy: 511629.01.2014, 10:46

Nie jestem do końca przekonany, czy Abramowicz jest do końca przekonany. Hmm, ale wyszło. ;/

Niuchacz3 (zawieszony) komentarzy: 511629.01.2014, 10:44


"Mourinho pokazuje jak można wykrzesać z zespołu maksimum... Jest na tyle dobry, że w środku sezonu może ot tak sprzedać najlepszego zawodnika wcześniejszych dwóch zespołów."

Tylko zobaczymy, co mu z tego przyjdzie. Nie jestem do końca przekonany, czy Abramowicz jest do końca przekonany, czy wykonuje dobrze swoją robotę. Do, że Ancelotti sprzedałby CR7, to nie świadczyłoby o tym, że jest dobrym managerem.

Arsenalfcfan komentarzy: 1320729.01.2014, 10:44

pronik,

Do Wengera nie dociera, że kontuzje to rzecz codzienna w sporcie. Dopiero po tym jak coś się stanie, zacznie narzekać, jak to nie może rywalizować przez kontuzje i stadion.

Oggy komentarzy: 948929.01.2014, 10:43

Arsenalfcfan- "Wenger jest beznadziejnym organizatorem, trenerem także wybitnym nie jest"
no wybacz ale to jest kompromitujące stwierdzenie.
Mou wykrzesał z Realu Madryt maksimum?
Ha..hahahahah i jeszcze sto razy HAHAHAHA.
Cd czelskiej nawet mi nie pisz, bo oni mają po prostu więcej klasowych piłkarzy.
A BTW nie lubisz sposobu gry AFC? Wolisz styl Chelsea... droga wolna. Ja tam bym się nie pogniewał na taki transfer Twój:)

Dreamcast komentarzy: 104229.01.2014, 10:43

@Cegła

Akurat ostatnio Żiru strzelił 3 gole więc tak całkiem padaki nie gra.
Inna sprawa, że zgadzam się, że przydałaby się alternatywa

Arsenalfcfan komentarzy: 1320729.01.2014, 10:42

miało być "wcześniejszych dwóch sezonów" a nie zespołów.

pronik komentarzy: 518629.01.2014, 10:42

to teraz Wenger pod sciana musi kogos sciagnac.niech juz nie mowi ze ten moze grac tam i ze mamy szeroka kadre.Nigdy takiej nie bedzie bo nigdy nie mamy calej zdrowej.

Arsenalfcfan komentarzy: 1320729.01.2014, 10:41

cegla,

Giroud to jak idzie klepka przed polem karnym, i on oddaje piłkę, to nie ma mowy aby pobiegł za akcją... zostaje przed polem karnym i z reguły Ozil nie ma z kim grać. Już nie wspomnę o tym, że jak idzie prostopadłe podanie to on najpierw czeka aż ono przejdzie połowe odległości, a dopiero wtedy zacznie biec, no i wtedy obrońca już jest przy piłce... zero czytania gry z jego strony.

pajdek13 komentarzy: 150729.01.2014, 10:39

Przy tylu kontuzjach, jak nie daj Boże wypadnie Oezil to, a nawet szkoda myśleć...

Arsenalfcfan komentarzy: 1320729.01.2014, 10:39

Oggy,

To ok, Wenger jest beznadziejnym organizatorem, trenerem także wybitnym nie jest.

Mourinho pokazuje jak można wykrzesać z zespołu maksimum... Jest na tyle dobry, że w środku sezonu może ot tak sprzedać najlepszego zawodnika wcześniejszych dwóch zespołów.

Nie ma napastnika, nie ma klasowego rozgrywającego. Kupił Williana, który jakoś nadzwyczajnie nie gra, Schurrle także jakoś super nie gra. Ale dlaczego nimi wygrywa? A to dlatego, że napastnik, skrzydłowi, rozgrywający zapier... w obronie i dzięki temu tworzą się kontry. Wyciąga z nich maksimum. U nas pewnie z takich grajków jak Schurrle czy Willian, Wenger nic ciekawego nie zrobiłby, skończyliby jak Gervais.

No i najśmieszniejsze jest to jak ktoś pisze "Chelsea to dno bo gra autobus, padake itp" a my jesteśmy super bo gramy ofensywny football. Tylko szkoda, że my tym ofensywnym footballem zdobywamy tyle samo bramek co Chelsea swoim autobusem... Więc chyba coś tu jest nie tak? Po tym widać, że jednak nasza gra ofensywna to nic nadzwyczajnego. A dość często sami stawiamy autobus.

benu komentarzy: 27529.01.2014, 10:39

do tego dochodzą wciąz te same błędy - brak transferów, kontuzje, brak zmian, granie ciągle tym samym składem, niektórzy piłkarze grają, bo muszą/bo AW ich kocha (ramsey, giroud, cazorla), a nie mają formy, brak dostosowywania taktyki pod rywala...
to są powody, dla których nic nie wygrywamy i już w marcu jesteśmy bez szans na trofea - w tym roku też tak będzie, bo moglibyśmy kupić - wydać z 50 mln i zdobyć mistrzostwo

cegla5055 komentarzy: 152529.01.2014, 10:34

Arsenalfcfan--> no wlasnie Wenger dal dupy i to jego trzeba rozliczac. Rozumiem przyszedl Ozil za duze pieniadze. ale to nie oznacze ze nie mogl przyjsc ktos jeszcze. chociazby na zastepstwo francuza.

giroud jest super zawodnikiem o wielkim serduchu ale na druzyny z miejsc 8-20 a nie 1-7. Takie sa jednak fakty i nikt mi nie powie ze jest inaczej. Na poczatku strzelal ramsey jak na zawolanie wiec Giroud byl lekko w cieniu. Teraz to juz musimy od niego wymagac bramek. To jest napastnik. Co z tego ze Ozil dobrze rozgrywa, najlepiej na swiecie. Kazdy go krytykuje ze traci pilki. Tylko spojrzcie jak on gra. gdy ma pilke nie ma opcji do podania. Giroud to zadnej prostopadlem nie dojdzie. Skrzydlowych nie ma ktorzy mogliby z boku wbiec w pole karne. W Arsenalu rozgrywajacy Cazorla gra na lewym skrzydle a na prawym peralka 18letnia bez doswiadczenia. Nie wymagajmy od Ozila asyst skoro on nie ma komu podac

Oggy komentarzy: 948929.01.2014, 10:31

arsenalfcfan- to chwal Fergusona za to że jest wybitnym ORGANIZATOREM a nie trenerem to będziesz bliżej tego opisu. A co do trenera od przygotowania: nie znam się i mam za mało danych to się nie wypowiadam.
Wenger przestrzelił z większością piłkarzy uzupełniających trzon techcznicznych klepaczy:
Gervinho, Bendtner czy Podolski grali czy grają poniżej oczekiwań, Diaby się rozleciał, Song uciekł. Nasze problemy są w dużej mierze dziedzictwem tych blędów i porażek.

benu komentarzy: 27529.01.2014, 10:30

Niuchacz3
ok, zgadzam sie, ale jeśli co okienko kupujesz za te 10-20 mln podobnego gracza, to sam kopiesz pod sobą grób. mamy tylko jednego szybkiego skrzydłowego - moze na rynku nie było innych? spójrz na to jak gramy - schematycznie, bez zaskoczenia, od lat - jesteśmy bardzo przewidywali i nie jesteśmy w stanie wygrywać z lepszymi. nie mamy silnego DM, 2 szybkich skrzydłowych, kreatywnego napastnika... nie można też patrzeć na AW jako na zbawcę, bo on też popełnia błędy i co coraz wiecej

Arsenalfcfan komentarzy: 1320729.01.2014, 10:30

cegla,

A o napastniku to nie ma co mówić, bo tutaj Wenger miał spore pole do popisu w lato. Dał d*** po całości... Rozumiem gdyby nie było kogo kupić, ale w to lato przeszło wielu, bardzo dobrych napastników, a na pewno lepszych od Girouda.

Arsenalfcfan komentarzy: 1320729.01.2014, 10:28

Oggy,

No i nikt Wengerowi nie kazał kupować zawodników głównie technicznych... ale dobrze wiemy, że on na siłe próbuje zrobić z nas zespół grający na posiadanie piłki. Więc nie ma co mówić o tym, że SAF miał pod angielską piłkę zawodników, bo Wenger też mógł takich poszukać, tylko problem w tym, że on takich własnie nie chciał.

cegla5055 komentarzy: 152529.01.2014, 10:28

jesli chodzi o kase, to mozna zrozumiec to ze byl stadion i splacanie dlugow. Splacilismy stadion to mozna oczekiwac zawodnikow nie mowie po 100mln ale po 20/30 mln to dzisiaj jest norma. Nie wygra sie mistrzostwa grajac jednym skladem. Na kazd a pozycje powinno byc dwoch bardzo dobrych zawodnikow. Wypada ramsey to w jego miejsce powinien wejsc drugi ramsey, wypada Wilshere to w jego miejsce powinien wejsc drugi Wilshere, a nie moglic sie o to zeby bylo jak najmniej kontuzji.

A u nas lawka jest uboga. Wydapnie Giroud i kto w jego miejsce wejdzie? powiedzcie kto? Nickalas? zaraz z krzesla spadne ze smiechu.
Wypadl Walcott i kto w jego miejsce wszedl? 18latek. Niestety ale nie pociagnie nas Gnabry. Od kilku meczow nie widzialem skrzydlowych w Arsenalu. Zadnych rajdow. Przeciez Sagna nie da rady 9 min zapieprzac jak skrzydlowy.

Niuchacz3 (zawieszony) komentarzy: 511629.01.2014, 10:24

@benu
Kasa była, ale było jej mało... Jak to ostatnio powiedział Kahn "w teraźniejszym futbolu rządzą pieniądze" miał mało kasy i robił z nią to co mógł. Za 10 mln. i 70 mln. można kupić zawodnika o podobnej charakterystyce, ale różnica klas będzie bardzo widoczna. Jak dysponujesz budżetem 100 tysięcy to też możesz się zastanawiać, jakiego zawodnika kupić.

Arsenalfcfan komentarzy: 1320729.01.2014, 10:24

Oggy,

Asystentów to trzeba sobie odpowiednich dobrać, to też jest sztuka. U nas Wenger dobrał bardzo słabego trenera od przygotowania fizycznego... zobacz ilu u nas zawodników ma problemy z mięśniami, gdyby to był jeden gracz to ok. Ale u nas co miesiąc to chyba jeden wypada przez problemy mięśniowe, a to znaczy, że jesteśmy źle przygotowani pod względem fizycznym.

No i sytuacja powtarza się co roku, bo tak naprawdę to w każdym roku u nas takie same problemy się powtarzają.

Nie sądzę aby to były przypadkowe kontuzje.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Tottenham 15.01.2025 - godzina 21:00
? : ?
Brighton - Arsenal 4.01.2025 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool17133142
2. Arsenal18106236
3. Chelsea18105335
4. Nottingham Forest18104434
5. Newcastle1885529
6. Bournemouth1885529
7. Manchester City1884628
8. Fulham1877428
9. Aston Villa1884628
10. Brighton1868426
11. Brentford1873824
12. Tottenham1872923
13. West Ham1865723
14. Manchester United1864822
15. Everton1738617
16. Crystal Palace1838717
17. Wolves18431115
18. Leicester18351014
19. Ipswich18261012
20. Southampton1813146
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1511
E. Haaland131
C. Palmer116
A. Isak104
B. Mbeumo102
C. Wood100
Matheus Cunha93
N. Jackson93
Y. Wissa91
J. Maddison84
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady