Efektowne i pewne zwycięstwo z Nottingham Forest 5-0!
25.09.2019, 13:10, Patryk Bielski 1515 komentarzy
Kanonierzy spisali się na medal i w 3. rundzie Pucharu Ligi rozgromili Nottingham Forest 5-0. Oprócz wysokiej wygranej może cieszyć gra całego zespołu, który na Emirates Stadium pokazał widowiskowy, ofensywny futbol. Piłkarze Unaia Emery'ego od początku meczu naciskali rywala pressingiem i nie pozwalali mu rozwinąć skrzydeł. Sami natomiast raz po raz nacierali na bramkę Tricky Trees.
Pierwszego gola w 31. minucie spotkania po pięknej zespołowej akcji zdobył Martinelli. Brazylijczyk wykorzystał mocne dośrodkowanie Chambersa i głową umieścił piłkę w siatce.
Gospodarze na dobre rozstrzelali się dopiero w końcówce spotkania. W 71. minucie Rob Holding wygrał walkę w polu karnym i głową z rzutu rożnego podwyższył wynik meczu. Asystę przy tym trafieniu zaliczył Reiss Nelson.
Minęło zaledwie sześć minut, a na tablicy świetlnej widniał wynik 3-0. Hector Bellerin, który chwilę wcześniej pojawił się na murawie, znalazł w polu karnym Willocka, a ten dopełnił formalności dokładając nogę z okolic piątego metra.
Podobnie padła czwarta bramka. Tym razem w roli asystenta ponownie wystąpił Chambers, który z lewej strony boiska dograł futbolówkę do Nelsona, który podwyższył stan spotkania na 4-0.
Wisienką na torcie była bramka Martinelliego. Brazylijczyk po podaniu Chambersa przedryblował jednego z rywali, po czym technicznym strzałem w okienko zza pola karnego nie dał szans Muricowi.
Kanonierzy wreszcie zagrali tak, jak oczekują od nich tego kibice. 16-3 w strzałach, 15-0 w rzutach rożnych - te statystyki mówią same za siebie. Po tym meczu szczególne słowa uznania należą się Chambersowi, który oprócz dobrej gry w defensywie, harował jak wół w ataku i zaliczył trzy asysty. Bardzo dobrze zagrał również Marinelli. Brazylijczyk doskonale utrzymywał się przy piłce, a do tego dołożył dwa piękne trafienia. Od początku meczu na lewej flance widoczny był Tierney, który powinien skończyć ten mecz z przynajmniej jedną asystą. Kibice Arsenalu mogą mieć nadzieję, że w poniedziałkowym starciu z Manchesterem United podopieczni Unaia Emery'ego wykażą się podobnym zaangażowaniem i również zaprezentują ofensywny futbol.
Arsenal: Martinez, Chambers, Holding, Mustafi, Tierney (77' Bellerin), Torreira, Willock, Nelson, Özil (71' Ceballos), Smith Rowe (45' Saka), Martinelli
Nottingham Forest: Muric, Cash, Figueiredo, Robinson, Ribeiro (78' Mighten), Chema, Silva, Johnson, Carvalho (59' Ameobi), Lolley (81' Gabriel), Adomah
Gracz meczu: Callum Chambers
Zobacz obszerny skrót spotkania
źrodło: własneDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 16 | 12 | 3 | 1 | 39 |
2. Chelsea | 17 | 10 | 5 | 2 | 35 |
3. Arsenal | 17 | 9 | 6 | 2 | 33 |
4. Nottingham Forest | 17 | 9 | 4 | 4 | 31 |
5. Bournemouth | 17 | 8 | 4 | 5 | 28 |
6. Aston Villa | 17 | 8 | 4 | 5 | 28 |
7. Manchester City | 17 | 8 | 3 | 6 | 27 |
8. Newcastle | 17 | 7 | 5 | 5 | 26 |
9. Fulham | 17 | 6 | 7 | 4 | 25 |
10. Brighton | 17 | 6 | 7 | 4 | 25 |
11. Tottenham | 17 | 7 | 2 | 8 | 23 |
12. Brentford | 17 | 7 | 2 | 8 | 23 |
13. Manchester United | 17 | 6 | 4 | 7 | 22 |
14. West Ham | 17 | 5 | 5 | 7 | 20 |
15. Everton | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Crystal Palace | 17 | 3 | 7 | 7 | 16 |
17. Leicester | 17 | 3 | 5 | 9 | 14 |
18. Wolves | 17 | 3 | 3 | 11 | 12 |
19. Ipswich | 17 | 2 | 6 | 9 | 12 |
20. Southampton | 17 | 1 | 3 | 13 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@Marzag
Kim Ty jesteś, żeby decydować które komentarze są najbardziej wartościowe? Dlaczego coś śmiesznego ma być z natury gorsze od merytorycznej opinii? Może ja lubię się czasem uśmiechnąć i zrelaksować przy k.com?
Mam przegapić dobry żart, doceniony przez wielu użytkowników, bo przyszedł pan Marzag z kijem w dupsku i zminusował? Razem z dziadkiem Pedro, który najwidoczniej nie kuma naszego klimatu?
To samo nawet przy dyskusjach. Są komentarze, które uważam za wartościowe, a jednak się z nimi nie zgadzam. Świat nie wygląda tak, że ktoś ma rację, a ktoś jej nie ma. Ludzie przedstawiają swoje racje i dobrze je uzasadniają, ale jak mam inną opinię to wypadałoby zminusować. Tylko dlaczego wpis ma przez to wypadać z obiegu? Zakładka "najpopularniejsze" jest dla mnie ważna bo wiem, że nic ciekawego mnie nie ominęło.
Minusy NIWELUJĄCE plusy nie mają racji bytu, zresztą Rahu już pisał, że będą osobne liczniki. Wtedy to będzie miało jakiś sens.
@Siller: spróbuję, dzięki.
@DontCry: Mi działają. Musisz wyczyścić pamięć w przeglądarce z poziomu ustawień telefonu.
@DontCry:
Nie działają.
@gnabry_:
Rahu dał możliwość minusowania tylko wybranym użytkownikom, Ty się nie załapałeś.
Na tel. Wam minusy działają?
I tak tych minusów nie można dawać. To jakaś atrapa.
@redmitch: Akurat za Emerego odpowiadanie na przeciwności to mocna strona Arsenalu i niewątpliwie rzecz która się u nas poprawiła za kadencji Hiszpana.
Arsenal Wengera rzadko odrabiał straty, zaś po drugim gongu zazwyczaj już nie wstawał - na forach innych drużyn przed meczami z Arsenalem panowało przekonanie że byle prowadzić 2:0, a potem Arsenalu już nic nie zrobi.
Arsenal Emerego to zespoł który się nie poddaje i potrafi przegrane spotkania obracać na swoją korzyść. Co by o pracy Hiszpana nie powiedzieć - a wiem że większość tutaj ma o nim raczej złe rzeczy do powiedzenia - to akurat mental drużyny to jest coś co Emery poprawił i Arsenal każdym momencie meczu, przy każdym wyniku, potrafi spiąć poślady i zawalczyć o wynik.
@patryksz: @patryksz napisał: "Jeszcze raz powtórzę się, system nagradzania jest efektywniejszy niż karanie."
Komentarze z topki nie potwierdzaja Twojej tezy ktorej tak uparcie bronisz. Zastanow sie czy to zbieg okoliczności. Juz nic nie pisze bo do niczego nie dojdziemy w tej dyskusji.
Jeśli chcecie, żeby minusy usunięte ze strony dajecie przy tym komentarzu plusa, jak nie chcecie, żeby minusy zostały na stronie dajecie plusa, zobaczymy ilu nas jest
Zażarta dyskusja na temat przydatności plusów i minusów do komentarzy na stronie Arsenalu, chyba jestem już za stary na takie coś..
Dawać minusy kto mnie nie lubi.
@thide:
Hue Hue Hue
Przydała by się jeszcze topka z komentarzami które mają najwięcej minusów :D
Widzę, że Santi wczoraj dostał owację na stojąco za Camp Nou. Piękna sprawa. Piękna bramka. Piękna historia tego magicznego małego zawodnika. Może kiedyś doczekamy się jakiegoś filmu czy dokumentu o naszym ulubieńcu.
i już minus xD
już widzę tych trolli, którzy będą minusować całą stronę komentarzy.
Jak chceta plusy i minusy, to zróbcie jak na wykopie.
@AlexVanPersie:
Zobaczymy jak to bedzie. Jesli tego nie sprawdzimy to nigdy sie nie dowiemy. Moze bedzie tak jak mowisz, a moze bedzie wrecz lepiej? Ci co chca i potrafia rozmawiac merytorycznie i tak beda to robili, a ci co nie potrafia moze zostawia minusa bez argumentacji i dzieki temu bedzie mniej glupich komentarzy i spamu? Pozyjemy to sie przekonamy. Poki co jestem jednym ze zwolennikow tej opcji.
Tak sobie wczoraj, patrząc chwilami na mecz Arsenalu, myślałem czego brakuje tej drużynie. Na tle przeciwnika o dużo niższych umiejętnościach piłkarskich błyszczeli nawet rezerwowi na co dzień zawodnicy.
I mam taką konkluzję, że ze skillem nie jest najgorzej. Arsenal umie przyjmować, podawać, biegać, grać kolektywnie gdy wszystko ma pod kontrolą. Gdy przeciwnik nie chce, nie umie lub nie potrafi Kanonierów wypchnąć z ich strefy komfortu. Daje dużo czasu, przestrzeni, nie wywołuje stresu, nie narzuca niepożądanej presji.
Problem powstaje gdy sam skill do wygrania nie wystarczy. Gdy zaczyna się presja bardzo szybko rodzi się frustracja, pretensje, machanie łapami. Szkolne błędy. Koniec wspólnego grania. On się pomylił to niech on teraz zapieprza.
To tak w skrócie.
Myślę, że większość (wszyscy?) trenerów ma tego świadomość. Jeśli tylko dysponują materiałem ludzkim i wydolnością by Kanonierów wytrącić z ich wygodnego grania to jest to podstawowy plan na mecz. I wielokrotnie się sprawdza.
Jeśli mam choć trochę racji to niełatwe zadanie przed Emerym. Odtworzyć w warunkach treningowych takie napięcie i ciśnienie jest cholernie trudno. A jeśli nie treningiem to jak to wypracować? Psychologiem? Coachem mentalnym? Kupienie kogoś do składu też nie załatwia sprawy, bo taki człowiek nie będzie miał na wejściu żadnego posłuchu w szatni.
Tak się tylko zastanawiam...
Rahu, wciąż nie powiedzialeś, czy było coś aplikowanie dzisiaj, zarówno przy okazji wprowadzania minusów, jak i zmiany avatara (?)
Mi nie działają. Jak klikam nic się nie dzieje. Chciałem przetestować.
@AlexVanPersie: Twoje wypowiedzi tylko pokazują co sądzisz o obecnych tutaj użytkownikach. Ja jakoś się nie martwię, że ktoś będzie minusował moje komentarze tylko dlatego, że mnie nie lubi. Wierzę, że użytkownicy k.com to dojrzałe osoby i będą oceniać czyjąś myśl tylko wyłącznie na podstawie tego co zostało i jak napisane oraz czy się zgadzają z kimś czy nie. Tyle w temacie.
o minusy działają, zaraz przelece przez komentarze avp
Wcześniej jak nie podobała ci jakaś (plusowana) wypowiedź to MUSIAŁEŚ napisać swoją, przeciwną, przemyśleć i uzasadnić ją a potem upublicznić.
To podnosiło poziom dyskusji, trzeba było uważać żeby nie palnąć głupoty albo jakiegoś błędu i nieraz robiło ciekawe pojedynki na plusy, na pozytywne emocje.
Przeciwstawienie się komuś mogło się odbyć tylko POPRZEZ dyskusję a nie anonimowo.
Teraz nie trzeba pisać, myśleć, zastanawiać się, teraz wystarczy kliknąć minusa i już sprawa załatwiona, frajer dostał za swoje i niech spada.
Ewentualnie wystarczy skrzyknąć się "minusujemy frajera" i już po sprawie, po co argumenty, po co dyskusja jak gość już jest pozamiatany i wszystkim innym też się wydaje, że to głupi komentarz, bo przecież ma 10 minusów.
Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że pewna pozytywna aura, która wyróżniała k.com na tle innych stron i która powodowała, że inni przychodzili tu podyskutować merytorycznie i bez wyzwisk, może powoli zniknąć wraz z minusami i tym, że nie trzeba będzie dyskutować, wystarczy zminusować.
@AlexVanPersie: Aby nie pozostać gołosłownym..
Akcja minusowania Imprecisa nie wynikła ze złości czy nienawiści. To ja ją wywołałem choć sam ode mnie ma plusa pod tym komentarzem. Po prostu chciałem pokazać ludziom (i adminom zwłaszcza), że to całe minusowanie to zły pomysł. Chłop się starał (nie tylko on, ale i każdy kto ma dużo +) a wystarczy właśnie nienawiść innych użytkowników by jakiś wartościowy komentarz został zminusowany.
Bardzo fajnie że wprowadzili program minus, jakieś wybory się szykują? Ok ja będę głosował na partie Rahu i sprawiedliwość
@Marzag: Nie dać się zwariować. W każdej dziedzinie życia możesz spotkać grono adorantów, a hejtowanie ich to nie wyjście z sytuacji. Jeśli czujesz, że dyskusja łapie poziom absurdalnie niski w odczuciu Twojej osoby - zrezygnuj.
Jeszcze raz powtórzę się, system nagradzania jest efektywniejszy niż karanie.
@patryksz: a co jesli jest tu kolko wzajemnej adoracji i wszyscy wlaczeni w absurdalna dyskusje wesolo sie trzymaja za raczki i klepia po ramieniu? :) bo to tez sie tu nie tak rzadko zdarza.
Ohoho minusy na stronie. I tak w oto magiczny sposób liczba troli zostanie zmniejszona i ogrodzona
@Marzag: To już raczej jest abstrakcja jakaś i takich ludzi należy ignorować.
Na potrzeby naszej dysputy przedstawię wymyśloną sytuację osadzoną nie później jak wczoraj.
Załóżmy, że trwa dyskusja na dowolny temat (pomijając "kwiatki" typu płaskoziemcy, antyszczepionkowcy itp.). Ktoś przedstawia argumenty, z którymi się zgadzasz to najszybszą drogą do wyrażenia aprobaty jest nagrodzenie owego użytkownika plusem. Pojawiają się również osoby o odmiennym zdaniu, wtedy najlepszym rozwiązaniem jest odpowiedź poparta swoim ciągiem myślowym. Dlaczego uważam, że dyskusja jest lepsza od zwykłego "minusika"? Właśnie z tego powodu, że prowadzi do rzeczywistej dyskusji, bo łatwo jest kogoś ocenić, ale przedstawienie swojego stanowiska wymaga zastanowienia się.
Moja opinia i tyle. Cieszmy się, że możemy na luzie sobie to wyjaśnić.
@AlexVanPersie: twój komentarz jest najlepszym przykładem że plusy i minusy będą działać.
Napisałeś coś z sensem i nie trollujesz.
@Tevez napisał: "Zgadzam się 100% z AVP. Teraz hejterzy będą mieli używanie. Co z tego że kilka osób doceni twój wpis jak na ich miejsce przyjdzie 10 których go zminusuje."
Na Twoim miejscu tez bym sie bal :P
Zgadzam się 100% z AVP. Teraz hejterzy będą mieli używanie. Co z tego że kilka osób doceni twój wpis jak na ich miejsce przyjdzie 10 których go zminusuje.
@AlexVanPersie: topka najlepszych opinii to glownie zebry o lajki, jak bardzo wartościowe to posty byly w skali 0/10?
@patryksz: ale sa czasem takie sytuacje, ze rozpoczecie dyskusji bedzie czymś nierozsadnym bo np. plaskoziemcy nie udowodnisz ziemia nie jest plaska chocbys go na ksiezyc zabral, a dzieki minusowi mozna wyrazic swoja opinie bez rozpoczynania bezcelowej dyskusji.
@AlexVanPersie: przyszedłeś się usprawiedliwić za minusy które byś dostawał za brednie? :D minusy to nic takiego, pomyślcie co by się działo bez cenzury :D
@Marzag: Bo zawsze można odpowiedzieć? Tak jak my teraz dyskutujemy, bo mamy inne zdanie. Jeśli zostaną minusy i plusy to najlepiej dodać liczniki do obu opcji.
Cześć
W końcu wczoraj oglądałem Arsenal atakujący, pressujący, miażdzący. Wiadome, że rywal z niższej półki, jednak to dalej zaplecze PL a my graliśmy drugim składem.
Chambers kolejnym występem udowadnia, iż zjada M. Niles`a na śniadanie. Teraz kwestia, czy zobaczył to Mr Dracula.
Miło było popatrzeć na grę Ozila. Ogromny sentyment do tego zawodnika. Większego show nie zrobił, aczkolwiek w każdej akcji brał udział, co więcej biegał, on poważnie biegał, a nie "człapał". Szkoda, że Dracula go zmienił, bo widać było wielkie rozczarowanie Niemca, że nawet w takim spotkaniu go zdejmuje z boiska, no ale z nim nie wygra.
Piękna bramka na 1-0, w końcu przypominało to Wengerball.
Co więcej, zaskoczył mnie Emery, w końcu wystawiając normalny skład nie opierający się na graczach defensywnych. Był balans, to można było zobaczyć. Oby z tego również wyciągnał wnioski.
W mojej opinii ogolnie pierwszy mecz na + od spotkania z Chelsea wygranego 2-0. 45' z Totkami to za mało, aczkolwiek o tym również wspominam.
Oby to przełożyło się na odpowiednie wybory do 1 składu. Mam cichą nadzieje, że nie zobaczymy Szwajcara w poniedziałek, czego życzę Wam i sobie.
Pjona
@patryksz: no wiesz, lepiej jest popierać godne wypowiedzi niż negować tylko z powodu różnicy poglądów. Wiec czemu ktos mialby cierpiec czytajac niemile slowa na temat swojego postu albo gorzej - na swoj temat.
Nie bardzo rozumiem czemu Twoim zdaniem minus jest gorszy od negatywnej wypowiedzi.
Kogut wchodzi do łazienki a tam zakręcone kurki...
XD
@RahU: Przez ułamek sekundy wydawało mi się, że hot jest adminem.
Plusy wyciągały z ludzi to co dobre, bo dawały okazję do pozytywnych emocji, do nagrodzenia kogoś, często wbrew sobie. Nieraz się dawało plusa komuś, z kim w wielu sprawach się nie zgadzało.
Natomiast minusy wyciągają z ludzi to, co najniższe, nagradzają i upubliczniają niechęć, nienawiść i złość o czym świadczy akcja minusowania imprecisa.
Skoro tak wielu ludzi odczuwa potrzebę minusowania jakiegoś dawnego komentarza to jak wielka musi siedzieć w nich złość, ile niechęci i zawiści by wejść gdzieś tam i klikać minus?
I to wszystko w stosunku do jakiegoś komentu sprzed kilku lat, to jak kopanie dziadka kiedy się nie może juz bronić, albo raczej jak znęcanie się nad samym sobą za to, że kiedyś się coś zrobiło a potem zmieniło zdanie.
Wydaje się, ze strona może stać się miejscem do wylewania złości i frustracji, a szkoda bo była miejscem, w którym promowało się ciekawe opinie i pozytywne emocje.
Największą karą była obojętność, czyli brak minusów.
Mnie to średnio rusza, bo spotkałem się u z taką ilością ataków i negatywnych uwag jak chyba nikt inny, więc jestem przyzwyczajony i jak jak nigdy nie donosiłem na nikogo tak nie mam w planach minusować, bo to nie moje emocje i klimat.
Ale wyobrażam sobie, że dla wielu to będzie narzędzie zemsty i będą minusować kogoś do końca życia, bo kiedyś ktoś im coś niemiłego odpisał a inni będą się stresować minusami niczym jakąś tragedią.
@Smazony: Dodam podział :) jak znajdę chwilę czasu
@ChatCrapGetBanged: nie wiem, zobaczymy jak to się przyjmie
Może zróbmy sondę wśród użytkowników, która da jasną odpowiedź czy owe minusy są Nam potrzebne!
@Marzag: Tak i znieśmy wolność słowa... Ale typ z Ciebie, negatywne wypowiedzi były, są i będą. Tak jak te pozytywne i neutralne. Dlatego jest lepiej dać plus komuś z kim się zgadzasz niż minusować komentarze niezgodne z twoim tokiem myślenia. Nie wiem czego tu nie rozumieć.
ŁOOO minusy ale pogczmp :D
Na poczatku pewnie bedzie glupawka z minusami, ale finalnie moze podniesc to poziom dyskusji.
Na k.com zawitał program MINUS+