Egzamin dojrzałości: Nottingham Forest vs Arsenal

Egzamin dojrzałości: Nottingham Forest vs Arsenal 16.01.2026, 05:28, Patryk Bielski 166 komentarzy

Nottingham Forest, które w tym sezonie ma problemy ze zdobywaniem bramek, czeka trudne zadanie. W sobotę na City Ground zmierzą się z liderem Premier League, Arsenalem, który chce przedłużyć swoją serię do 11 meczów bez porażki. Sean Dyche, trzeci trener Forest w tym sezonie, wygrał osiem z 18 spotkań, ale jego zespół pod względem strzelonych goli wyprzedza tylko ostatnie w lidze Wolves.

Kanonierzy liderują w tabeli, mając sześć punktów przewagi nad Manchesterem City i są na dobrej drodze do zdobycia pierwszego mistrzostwa od 22 lat.

W ostatnim ligowym meczu kapitan Nottingham Forest, Morgan Gibbs-White, zapewnił swojej drużynie ważne zwycięstwo nad West Hamem, strzelając decydującego karnego w końcówce. Dzięki tej wygranej Forest oddaliło się od strefy spadkowej na siedem punktów, co mocno polepszyło nastroje w klubie.

Pod wodzą Seana Dyche'a nie wszystko idzie jednak jak z płatka, a Nottingham Forest nie może jeszcze spać spokojnie. Po wygranej z West Hamem nie udało im się pójść za ciosem i The Reds odpadli z Pucharu Anglii po rzutach karnych z Wrexham. Może to jednak okazać się korzystne, bo teraz mogą skupić się na budowaniu przewagi punktowej nad strefą spadkową.

Forest daleko do formy z zeszłego sezonu, kiedy to strzelali bramki jak na zawołanie. Obecnie mają drugi najgorszy atak w lidze. Ich najlepszy strzelec z poprzedniego sezonu, Chris Wood, jest kontuzjowany i wróci dopiero pod koniec rozgrywek. Ryan Yates i bramkarz John Victor również są poza grą. Słaba ofensywa Forest zostanie wystawiona na próbę przeciwko najlepszej defensywie ligi, która w 21 meczach straciła tylko 14 bramek.

Arsenal w ostatnich tygodniach wydaje się niemal nie do zatrzymania, mimo że wśród ekspertów i fanów pojawiają się słowa krytyki dotycząca stylu gry. Kanonierzy nic sobie z tego nie robią i swoją klasę pokazują na boisku - najpierw pokonali Portsmouth 4:1, a później odnieśli ważne zwycięstwo nad Chelsea w pierwszym meczu półfinału Pucharu Ligi. Skład Arsenalu nie powinien różnić się wiele od tego, który zobaczyliśmy w środowym spotkaniu z The Blues. Pierwszy gwizdek sędziego Michaela Olivera już jutro o godzinie 18:30.

Przewidywane składy:

Nottingham Forest: Sels; Aina, Milenkovic, Murillo, Williams; Anderson, Dominguez; Hutchinson, Gibbs-White, Hudson-Odoi; Jesus.

Arsenal: Raya; Timber, Saliba, Gabriel, White; Rice, Zubemendi, Odegaard; Saka, Gyokeres, Martinelli.

Typ Kanonierzy.com: 0-2.

Nottingham ForestPremier LeagueZapowiedź autor: Patryk Bielski źrodło: fromthespot.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
arsenallord komentarzy: 33215 newsów: 11716.01.2026, 11:18

@NicolasJover: Od Saki wymagać podania, a od Gyo wykończenie.

Ups147 komentarzy: 454516.01.2026, 11:17

@Be4Again: Nawet mi już nie chodziło o tą sytuację, tylko ogólnie. Często właśnie rywale wiedza co zagramy, bo wiedzą, że nie podejmiemy ryzyka z jakimś podaniem/ strzałem itp. @adek504: @Marzag:
Tak tak, wiem chłopaki, nie czytałem, ale się w pełni zgadzam ;)

jumanji komentarzy: 141116.01.2026, 11:17

@Marzag:
Gdyby Gyokeres otrzymał podanie od Saki to wcale tej piłki nie musiałby przyjmować, tylko od razu ładować gola.
Lecz najważniejsze jest, że z tej akcji padł gol i tylko to się powinno liczyć.

Be4Again komentarzy: 593216.01.2026, 11:16

@gbn napisał: "Tego się nie dowiemy, można tylko gdybać."

Dokładnie. Jedyne co wiemy na pewno to to, że decyzja Saki przyczyniła się finalnie do zdobycia gola.

Marzag komentarzy: 48080 newsów: 116.01.2026, 11:15

@gbn napisał: "Tego się nie dowiemy, można tylko gdybać."
Mamy ku temu mocne przesłanki.

Gyokeres musi się znacznie technicznie poprawić inaczej nie zrobi tu kariery.

gbn komentarzy: 480316.01.2026, 11:14

@Be4Again napisał: "Będę bronił decyzji Saki, ponieważ on wiedział że zagrywają do Gyo ten by to po prostu zepsuł..."
Tego się nie dowiemy, można tylko gdybać.

Gunnerrsaurus komentarzy: 1302316.01.2026, 11:13

Zanim zmieszacie Sakę z błotem, że nie podał kiedy Wy dostrzegliście zza ekranów idealny moment na podanie, to ja chcę tylko przypomnieć, że Saka rozegrał tę akcję po swojemu i uwaga… padła z niej bramka, więc co wy się w ogóle czepiacie

NicolasJover komentarzy: 70716.01.2026, 11:13

@arsenallord napisał: "Wiadomo. Rozmowa o kimś innym to trzeba przejść na kogoś innego."
Rozmowa o sytuacji Saka - Gyo.
Wiadomo - od jednego należy wymagać, od drugiego już niekoniecznie.

Marzag komentarzy: 48080 newsów: 116.01.2026, 11:09

@Ups147 napisał: "I to jest problem. Dlatego często męczymy bule. Zero ryzyka, wszystko to schemat żeby nie ryzykować. Czasem trzeba zrobić coś nieszablonowego."
No i właśnie to jest problem, ludzie twerkują do najgorszego napastnika w lidze próbując pchnąć pod pociąg piłkarza który ten klub na własnych plecach wniosł do elity obarczając go za porażki tego napastnika.

Saka co chwilę robi coś nieszablonowego, ale to nie jest tak że tylko on powinien to robić a jak inni tego nie robią to znaczy że powinien dwa albo trzy razy bardziej coś nieszablonowego robić.

Saka to jest płkarz bardzo efektywny. Jego podejmowanie decyzji to topka światowa, tu dzięki swojej decyzji dosłownie sprawił że bardzo dobre dośrodkowanie poszło w pole karne i był z tego gol bo wiedział że White świetnie dośrodkuje i będzie miał więcej miejsca na takie dośrodkowanie bo jest niekryty.

Gdyby Gyokeres potrafił przyjąć nieidealne podanie tak że nie stałby się łatwym kąskiem dla obrońców to by pewnie Saka mu zagrał piłkę, no ale jeszcze się nie zdarzyło żeby Gyokeres sobie nie zepsuł sytuacji przyjęciem piłki.

arsenallord komentarzy: 33215 newsów: 11716.01.2026, 11:09

@NicolasJover: Wiadomo. Rozmowa o kimś innym to trzeba przejść na kogoś innego.

adek504 komentarzy: 360216.01.2026, 11:07

@arsenallord napisał: "Profesjonalny piłkarz, TOP skrzydłowy, nie poda słabszą nogą. No przecież to musi być trolling"

Co w tym dziwnego, ze top skrzydłowy jest skłonny do mniejszego ryzyka swoją słabsza noga?
Myślę, ze jakby to mial na lewej nodze to 9/10 razy leci celne podania do Gyokeresa i nawet sie nie zastanawia

@Ups147 napisał: "jest problem. Dlatego często męczymy bule. Zero ryzyka, wszystko to schemat żeby nie ryzykować. Czasem trzeba zrobić coś nieszablonowego."

Nie no, jak dla mnie naturalne ze zawodnika mając piłkę na słabszej nodze jest mniej skłonny do ryzyka
Mając ta piłkę na swojej lepszej nodze podejmuje dużo więcej ryzyka bo ma większe zaufanie do niej

Be4Again komentarzy: 593216.01.2026, 11:07

@Ups147 napisał: "I to jest problem. Dlatego często męczymy bule. Zero ryzyka, wszystko to schemat żeby nie ryzykować. Czasem trzeba zrobić coś nieszablonowego."

W sumie racja, ale finalnie z tej akcji padł gol i wygraliśmy mecz, a rozkimina idzie taka jakbyśmy przez tą akcję przegrali finał CL.

Będę bronił decyzji Saki, ponieważ on wiedział że zagrywają do Gyo ten by to po prostu zepsuł...

Be4Again komentarzy: 593216.01.2026, 11:06

@Mastec30 napisał: "Nie no błagam. Gość jest naszym chyba najlepszy zawodnikiem od 5 lat i nie potrafi podać prawą nogą ? Obrońca Chelse był za linią piłki. To naprawdę było proste podanie. Jak my się boimy takich podań bo gorsza noga to ja wysiadam"

Podaj mi analogiczną asystę Saki z prawej nogi. Przecież jego gra prawą nogą była jednym z powodów przesunięcia z lewej flanki na prawą. Wszystko to co groźne w wykonaniu Saki jest robione lewą stopą - w tym sektorze boiska. Bo czasami idąc szarżą przy końcowej linii w stronę bramki oddaje piłkę z prawej stopy na oślep w okolice 11stki, ale w tych zagraniach nie ma precyzji.

Ups147 komentarzy: 454516.01.2026, 11:04

@Be4Again napisał: "Saka zrobił to co robi większości takich przypadków. Obrócił się i cofnął żeby zagrać do Ode i z nim na obieg potem lub poczekać na Bena i jemu dać podanie w "uliczkę". Klasyczne zachowanie Saki."

I to jest problem. Dlatego często męczymy bule. Zero ryzyka, wszystko to schemat żeby nie ryzykować. Czasem trzeba zrobić coś nieszablonowego.

NicolasJover komentarzy: 70716.01.2026, 11:04

@arsenallord napisał: "Profesjonalny piłkarz, TOP skrzydłowy, nie poda słabszą nogą. No przecież to musi być trolling"
Profesjonalny piłkarz, TOP napastnik, zdobywca złotego buta nie potrafi piłki przyjąć ...

arsenallord komentarzy: 33215 newsów: 11716.01.2026, 11:03

Profesjonalny piłkarz, TOP skrzydłowy, nie poda słabszą nogą. No przecież to musi być trolling

adek504 komentarzy: 360216.01.2026, 11:01

@Mastec30 napisał: "Nie no błagam. Gość jest naszym chyba najlepszy zawodnikiem od 5 lat i nie potrafi podać prawą nogą ? Obrońca Chelse był za linią piłki. To naprawdę było proste podanie. Jak my się boimy takich podań bo gorsza noga to ja wysiadam"

Robben byl jednym z najlepszych skrzydłowych swoich czasów, a miał duze problemy z podaniami prawa noga, często też lewonozni piłkarze maja większe problemy z gra prawa noga niz prawonożny lewa

adek504 komentarzy: 360216.01.2026, 10:59

@Mastec30 napisał: "Nie no to było proste podanie. A też nie jest tak, że Saka ma prawą nogę do wsiadania do tramwaju. Używa jej meczu normalnie. Takie podanie powinien spokojnie zrobić. To już jest szukanie na siłę."

No z kanapy pewnie proste, ale z boiska nie

Saka byl w pełnym biegu, byl szarpany przez obronce, do tego jego podanie musiało wyprzedzić dwóch obroncow, bo za nimi dopiero wbiegal Gyokeres, a jednocześnie pilka musi odchodzic od bramkarza

Dla prawonoznego zawodnika zapewne jest to raczej w miarę łatwe, dla lewonoznego niekoniecznie

Marzag komentarzy: 48080 newsów: 116.01.2026, 10:57

@vitold napisał: "Chłopie, Ty co chwilę to piszesz i używasz jako argument xD"
Przestanę gdy się poprawi technicznie, to jest jego największa przeszkoda w tym by otrzymywał więcej podań.

@vitold napisał: "Równie dobrze można tam wstawić nie wiem, Havertza i my możemy pisać to samo, bo wiadomo jaki to paralityk wykończeniowy xD"
Havertz przynajmniej odda strzał z groźnej pozycji, a Gyokeres sprawi że z groźnej pozycji zrobi niegroźną pozycję swoim przyjęciem niestety. @vitold napisał: "bo Saka czy inny Gabi ustrzeli sobie w głowie, że nie ma pewności że Gyok strzeli mimo jak to Marzag ujął "dobrego ustawienia i nawet przy dobrym podaniu" xDD"
Nie ustrzelili sobie tego w głowie bo dosłownie zawsze tak było, to nie jest wydaje mi się że tak będzie a raczej "zawsze tak było, więc teraz można zakładać że będzie podobnie" @vitold napisał: "Przecież ty jawnie kastrujesz nam napastnika xD :D"
Myślę że to jednak jego surowość techniczna go w głównej mierze kastruje.

Mastec30 komentarzy: 1113716.01.2026, 10:55

@Be4Again napisał: "Ale pamiętasz, że Saka jest lewonożny?"

Nie no błagam. Gość jest naszym chyba najlepszy zawodnikiem od 5 lat i nie potrafi podać prawą nogą ? Obrońca Chelse był za linią piłki. To naprawdę było proste podanie. Jak my się boimy takich podań bo gorsza noga to ja wysiadam

vitold komentarzy: 384316.01.2026, 10:52

@Marzag napisał: "A jeśli Saka wie że mimo że Gyokeres jest dobrze ustawiony to i tak nawet przy dobrym podaniu nie ma pewności że strzeli z tego gola to moze prawo szukać innych rozwiązań."

Chłopie, Ty co chwilę to piszesz i używasz jako argument xD Równie dobrze można tam wstawić nie wiem, Havertza i my możemy pisać to samo, bo wiadomo jaki to paralityk wykończeniowy xD Po za tym to żaden argument, taki Ode nigdy nie zdobędzie 10 asyst w lidze za same przeszywające podania typu KDB czy Kross, bo się boi i szuka innych rozwiązań typu kółeczko na środku boiska.

Potem jest lament, że Gyokeres nie dostaje piłek, bo Saka czy inny Gabi ustrzeli sobie w głowie, że nie ma pewności że Gyok strzeli mimo jak to Marzag ujął "dobrego ustawienia i nawet przy dobrym podaniu" xDD

Przecież ty jawnie kastrujesz nam napastnika xD :D

Be4Again komentarzy: 593216.01.2026, 10:46

@Mastec30 napisał: "NO ale jednak faktem jest, że gdyby Sanchezowi nie wypadała ta piłka z rąk to gola by nie bylo a widać, że Saka miał idealną okazje na podanie."

Ale pamiętasz, że Saka jest lewonożny? W pełnym biegu miał zagrać z słabszej nogi idealne podanie, które minie dwóch obrońców i na takiej wysokości, że GK go nie przechwyci? To nie jest Fifa. Saka zrobił to co robi większości takich przypadków. Obrócił się i cofnął żeby zagrać do Ode i z nim na obieg potem lub poczekać na Bena i jemu dać podanie w "uliczkę". Klasyczne zachowanie Saki. Kompletnie nie rozumiem jakiegoś obruszenia.

Mastec30 komentarzy: 1113716.01.2026, 10:45

@adek504 napisał: "ja akurat troche rozumiem Sake, zawodnikowi lewonoznemu ciężej jest zagrac z prawej nogi podkręcone dosrodkowanie tak zeby wyprzedzało obroncow, a jednocześnie odchodziło od bramkarza, a tutaj była taka sytuacja"

Nie no to było proste podanie. A też nie jest tak, że Saka ma prawą nogę do wsiadania do tramwaju. Używa jej meczu normalnie. Takie podanie powinien spokojnie zrobić. To już jest szukanie na siłę.

miki9971 komentarzy: 8344 newsów: 216.01.2026, 10:42

Widze, ze jakiś gagatek na złość musiał zrobić i wrzucić te złamane miniatury :)

Mimo wszystko, miłego dnia Ci życzę...

adek504 komentarzy: 360216.01.2026, 10:42

@Mastec30: ja akurat troche rozumiem Sake, zawodnikowi lewonoznemu ciężej jest zagrac z prawej nogi podkręcone dosrodkowanie tak zeby wyprzedzało obroncow, a jednocześnie odchodziło od bramkarza, a tutaj była taka sytuacja

Częściej Saka jak dosrodkowuja z prawej nogi to dzieje sie to z linii końcowej i pilka jest wycofywana, bo to jest zdecydowanie łatwiejsze

Tak samo ze strzałami, Saka nie boi sie uderzyć z prawej nogi, ale jak to robi to strzal jest z prostego podbicia, natomiast rzadko udrzea z prawej nogi wewnętrzna strona podkręcona pilke

Be4Again komentarzy: 593216.01.2026, 10:40

@arsenallord napisał: "On do Brazylii chce wrócić"

No tak, bo tam zawodnicy mogą grać u buka :D

Be4Again komentarzy: 593216.01.2026, 10:38

Fakt jest taki, że zawodnicy nie mają zaufania do Gyo i nie ma się co dziwić. Zdecydowana większość zagrań do niego kończy się stratą. Albo źle przyjmie, albo da sobie wygarnąć zza pleców, albo w ogóle będzie nie na swojej pozycji... Po prostu zawsze coś nie tak. Jak nie dostanie do "pustaka", tak jak ostatnio to nie ma co liczyć że będzie w stanie choćby celnie uderzyć.

Saka z Benem gra na schemat, oni rozumieją się doskonale.

Mastec30 komentarzy: 1113716.01.2026, 10:37

NO ale jednak faktem jest, że gdyby Sanchezowi nie wypadała ta piłka z rąk to gola by nie bylo a widać, że Saka miał idealną okazje na podanie. Zresztą to nawet nie chodzi o tą jedną sytuacje tylko o całokształt. My za często szukamy takich idealnych rozwiązań. Nie ryzykujemy przez co właśnie wstrzymujemy piłkę, rozgrywamy więcej i czekamy aż ewentualne podanie otwierające będzie najczystsze z możliwych. A czasami wystarczy właśnie przyśpieszyć z pierwszej piłki. I Saka co by nie było powinien podać do Gyo

Marzag komentarzy: 48080 newsów: 116.01.2026, 10:31

Gyokeresowi tak trzeba podać żeby nie musiał przyjmować piłki bo wtedy zawsze akcja zwalnia. Jeszcze ani razu nie było tak że dobrym przyjęciem utrzymał swoją niezła pozycję albo ja poprawił, zawsze swoim przyjęciem ją pogarszał w akcji ofensywnej

arsenallord komentarzy: 33215 newsów: 11716.01.2026, 10:30

@adek504: Zdecydowanie tak.

@Marzag: @Marzag napisał: "Nie zgadzam się ani z jednym ani z drugim"

No szok.

Marzag komentarzy: 48080 newsów: 116.01.2026, 10:28

Moim zdaniem całkiem realne wydaje się że Gyokeres zamiast strzelać z pierwszej to przyjmuje, obrońca go dogania i jest po akcji bo te przyjęcia Gyokeresa są niskiej jakości

Marzag komentarzy: 48080 newsów: 116.01.2026, 10:24

@arsenallord napisał: "Fakty są takie, że Saka powinien podać do Gyo, a Gyo nawet lekko nie odpychać Saki"
Nie zgadzam się ani z jednym ani z drugim, jeśli Gyo chciał podziękować Whiteowi i nie skumał że Saka chce się z nim klatami stuknąć to mógł odruchowo go odepchnąć.

A jeśli Saka wie że mimo że Gyokeres jest dobrze ustawiony to i tak nawet przy dobrym podaniu nie ma pewności że strzeli z tego gola to moze prawo szukać innych rozwiązań.

Saka tworzy najwięcej sytuacji kolegom na boisku. To bardzo wydajny piłkarz, zagrywa podania albo strzela tylko jeśli wierzy że z tego padnie groźny strzał. Gyokeres już go przyzwyczaił do tego że często podejmuje bardzo nieoptymalne decyzję wiec Saka szuka innych rozwiązań jeśli są.

adek504 komentarzy: 360216.01.2026, 10:19

@arsenallord napisał: "Fakty są takie, że Saka powinien podać do Gyo, a Gyo nawet lekko nie odpychać Saki"

Fakty są takie, ze nie ma co wyciągać wielkich wniosków i rozdmuchiwać tej sytuacji

arsenallord komentarzy: 33215 newsów: 11716.01.2026, 10:13

@Be4Again: On do Brazylii chce wrócić

Be4Again komentarzy: 593216.01.2026, 10:09

@NicolasJover napisał: "Nie zniósł bym go w koszulce Arsenalu."

Nie mówię, że do nas. My mamy Eze, Ode i Ethana. Takie Newcastle czy nawet Brentford mogłoby się skusić. Im brakuje kreatywnej 10tki.

Mastec30 komentarzy: 1113716.01.2026, 10:05

@Be4Again napisał: "Podobno Paqueta złożył transfer request i ma być do wyjęcia za ok 40mln Euro."

Nigdy nie kumałem zachwytów nad nim. Może po prostu za mało oglądam West Ham ale w życiu by nie powiedział, że to zawodnik na mocniejsze kluby. Zresztą w ogóle nie potrzebujemy takiego profilu już abstrahując od jego charakteru

NicolasJover komentarzy: 70716.01.2026, 10:03

@Be4Again napisał: "Podobno Paqueta złożył transfer request i ma być do wyjęcia za ok 40mln Euro.

Nie jest to wysoka cena."


Nie zniósł bym go w koszulce Arsenalu.

arsenallord komentarzy: 33215 newsów: 11716.01.2026, 09:59

Fakty są takie, że Saka powinien podać do Gyo, a Gyo nawet lekko nie odpychać Saki

Be4Again komentarzy: 593216.01.2026, 09:52

Podobno Paqueta złożył transfer request i ma być do wyjęcia za ok 40mln Euro.

Nie jest to wysoka cena.

DyktatorArsene komentarzy: 349316.01.2026, 09:46

@Gunnerrsaurus:
Czy odepchnal to raczej wyolbrzymione ale widac bylo ze Gyokeres w****iony byl od razu, ze Saka jak zawsze nie podal mu w dobrej sytuacji tylko zatrzymal sie i wycofal. Na szczescie zaraz wstrzelenie pilki przez White'a doszlo do Szweda ale to juz byla dobitka na pocieszenie. Saka gra caly czas ten swoj powolny 'hero ball' zdala od gry zespolowej w tym sezonie niestety. Jesli nie bedzie porozumienia w dalszym ciagu na linii Saka - Gyokeres to bedzie ciezka druga czesc sezonu.

Bardock88 komentarzy: 18316.01.2026, 09:45

@Be4Again: Absolutnie, zresztą teraz każdy mecz Arsenalu w Premier League jest na wagę złota

NicolasJover komentarzy: 70716.01.2026, 09:44

@Gunnerrsaurus napisał: "Gyokeres naprawdę tak się poczuł po pierwszej od dawna bramce, że odepchnąć od siebie Sakę, który chciał z nim celebrować? Nie zauważył, że to właśnie Bukayo stworzył mu w 60% tę bramkę? Czy to tylko takie ujęcie i manipulacja? Nie widziałem tego na żywo, wyskakują na necie jakieś filmiki, ale wiadomo że na tych wycinkach to może wyglądać trochę inaczej niż faktycznie było."
Ja nawet nie wiem czy to można nazwać odepchnięciem... Ludzie wyolbrzymiają.

Be4Again komentarzy: 593216.01.2026, 09:43

@bizooon napisał: "Ja nie zobaczę, bo z zachodu kraju elektryk nie dojedzie a nie stac mnie będzie ladowac gdzie indziej niż w domu"

?

Ja mam elektryka i ładowanie na stacjach wychodzi taniej niż tankowanie PB/ON. Średni koszt ładowania na stacji to 1-2pln/kwh w przypadku mojego auta koszt przejechania 100km na ładowaniu na stacji publicznej to ok 30pln. Czyli mniej więcej tyle ile palą małe auta miejskie...

Większość elektryków ma taki zasięg, że przy pełnym naładowaniu w domu jesteś w stanie dojechać w każdy punkt kraju z jednym przystankiem na ładowanie. Jak sobie sprawdzisz na mapie gdzie masz stacje szybkiego ładowania (DC) to taka procedura nie trwa dłużej niż 20-30min.

Ups147 komentarzy: 454516.01.2026, 09:40

@Gunnerrsaurus: Nawet jak odepchnął, to sobie potem chłopaki wytłumaczą w szatni czy tam już to zrobili. To są dorośli faceci i sport, tu różne emocje są. Cóż tu drążyć.

Be4Again komentarzy: 593216.01.2026, 09:34

Mecz z Forest jest dwa razy ważniejszy od tego z Interem. Musimy to wygrać!

Mastec30 komentarzy: 1113716.01.2026, 09:26

@Gunnerrsaurus napisał: "Czy to tylko takie ujęcie i manipulacja? Nie widziałem tego na żywo, wyskakują na necie jakieś filmiki, ale wiadomo że na tych wycinkach to może wyglądać trochę inaczej niż faktycznie było."

Manipulacja. Tam jest tyle małpich ruchów przy tych cieszynkach że nie ma co tracić czasu na analizy. Tam się każdy ze sobą popycha i nic to nie znaczy

Gunnerrsaurus komentarzy: 1302316.01.2026, 09:12

Gyokeres naprawdę tak się poczuł po pierwszej od dawna bramce, że odepchnąć od siebie Sakę, który chciał z nim celebrować? Nie zauważył, że to właśnie Bukayo stworzył mu w 60% tę bramkę? Czy to tylko takie ujęcie i manipulacja? Nie widziałem tego na żywo, wyskakują na necie jakieś filmiki, ale wiadomo że na tych wycinkach to może wyglądać trochę inaczej niż faktycznie było.

bizooon komentarzy: 842816.01.2026, 08:53

Na szczescie United jutro wraca di gry XD

bizooon komentarzy: 842816.01.2026, 08:52

Kurła Dyche tam trenerrm? Oby te opisy że wygrywamy z lowblockami bo bestia zabiera obrońców się potwierdziły

bizooon komentarzy: 842816.01.2026, 08:50

@sWinny napisał: "A jak wyeliminują samochody spalinowe to kto wie, może jakiś lodowiec jeszcze zobaczymy chociaż na Podlasiu."
Ja nie zobaczę, bo z zachodu kraju elektryk nie dojedzie a nie stac mnie będzie ladowac gdzie indziej niż w domu

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady