Everton zaskakuje i wygrywa z Arsenalem 1-0

Everton zaskakuje i wygrywa z Arsenalem 1-0 04.02.2023, 14:30, Łukasz Wandzel 2754 komentarzy

W 22. kolejce Premier League Kanonierzy zmierzyli się na wyjeździe z Evertonem prowadzonym przez nowego szkoleniowca – Seana Dyche'a. Na Goodison Park efekt nowej miotły zadziałał w błyskawicznym tempie, przynajmniej krótkoterminowo w meczu przeciwko Arsenalowi. Sposób gry gospodarzy ewidentnie zaskoczył drużynę Mikela Artety, która nie wyglądała na zespół przewodzący ligowej tabeli. Londyńczycy od pierwszego do ostatniego gwizdka zagrali słabo i zaliczyli jeden z najbardziej bezbarwnych występów tego sezonu.

Składy obu drużyn

Everton: Pickford – Coleman, Tarkowski, Coady, Mykolenko – Gana, Onana, Doucoure – Iwobi, Calvert-Lewin (62' Maupay), McNeil.

Arsenal: Ramsdale – White (85' Tomiyasu), Saliba, Gabriel, Zinczenko – Partey (59' Jorginho), Xhaka, Odegaard (77' Fabio Vieira) – Saka, Nketiah, Martinelli (59' Trossard).

Piłkarze Arsenalu częściej utrzymywali się przy piłce i nawet oddali więcej strzałów w całym meczu, jednak to jedno z tych spotkań, w których statystyki przekłamują faktyczny obraz gry. Zdecydowanie więcej poważnych szans na gola miał zespół gospodarzy. Everton kilkukrotnie zagrażał bramce Ramsdale'a i udanie stosował pressing. By wyjść na prowadzenie, Calvertowi-Lewinowi i spółce przez długi czas brakowało tylko skuteczności w ostatniej fazie akcji.

Z kolei przyjezdni dali sobie narzucić sposób gry gospodarzy, który dobrze kontrolowali środek pola. W pierwszej połowie Arsenal wypracował tylko dwie poważne okazje. Najpierw Eddie Nketiah świetnie przygotował sobie miejsce na strzał, lecz fatalnie spudłował, a potem Bukayo Saka celnie uderzył z powietrza, jednak uderzenie zablokował Coady.

Po przerwie Everton wciąż kontynuował dobry występ i wykorzystując rzut rożny, otworzył wynik rywalizacji w 60. minucie. Do siatki po główce trafił Tarkowski. Zawodnicy Arsenalu konsekwentnie, od początku do końca, zaliczali mecz, w którym nie widać było w nich zaangażowania, do którego przyzwyczaili kibiców w trakcie sezonu.

Londyńczycy nie mieli pomysłu, co zrobić z piłką w okolicach szesnastego metra od bramki Pickforda. Słabszy występ zaliczył Martinelli, odcięty od gry był również Odegaard, który częściej musiał pomagać drużynie wychodzić spod pressingu, niż kreował z przodu. Zmiany również nie wpłynęły na przebieg spotkania. Wprowadzeni za wspomnianą dwójkę Trossard i Fabio Vieira także nie dali impulsu, dzięki któremu drużyna z The Emirates zawalczyłaby o choćby punkt, Everton 1-0 Arsenal.

EvertonPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
_Dennis_Bergkamp_ komentarzy: 997307.02.2023, 11:31

imho City bedzie topic wszystkich wokol, jezeli naprawde cos im tam zrobia, btw to jest trudna sprawa... zalozmy ze City zlamalo przepisy w 2016 roku i co? nic sie nie zmieni, ale druzyna/wlasciciel ktory zajal 5 miejsce w lidze stracil mnostwo kasy bez LM, zalozmy dalej ta kase wpompowalby w zespol i podniosl jego mozliwosci sportowe, zmieniajac uklad sil np w 2018r, tego juz zwyczajnie nie da sie cofnac... no normalnie relegacja do 4 poziomu rozgrywek, razem z Chelsea zeby sie tam nie nudzili

kraku96 komentarzy: 36007.02.2023, 11:30

jak ktoś się przejmuje jakimiś gadkami pseudoekspertów na forach internetowych to ma problem ze sobą chyba, jest wina jest kara i tyle, zabierać punkty

Elektron (zawieszony) komentarzy: 12507.02.2023, 11:30

@Joker_224 napisał: "Właśnie w nocy czytałem, że kibice pogodzeni ze stratą Nwaneriego i nie wiedziałem o co chodzi"

A Ty jesteś pogodzony z jego odejściem?? bo jeśli nie to pisanie, że kibice są pogodzeni będzie względem Ciebie krzywdzące :)
Zawsze mnie takie tytuły odstraszały od treści., tzw. klikbajty z dorabianiem opinii do zakrzywionej (mocno już) rzeczywistości

Be4Again komentarzy: 397807.02.2023, 11:29

Po drugie to wszystko to tylko gdybanie. Równie dobrze decyzja ostateczna może zapaść po zakończeniu sezonu i co wtedy?

Teoretycznie odbiorą tytuły mistrzowskie City, City wygrywa ten sezon z nami 1pkt. W czerwcu zapada decyzja, że obierają tytuł City i przyznają go nam. Będzie mistrzowska feta? Będzie radość jakbyśmy normalnie wygrali ligę? Jeżeli City grało na nosie FA przez ostatnie 10 lat i nic z tym za bardzo nie robiono to znaczy, że dawali na to przyzwolenie i przykładali swoją rękę do tego. Tak jak poprzednio, City niby zostało uniewinnione, ale musi zapłacić 20mln kary :) Takie nieprawidłowości przez władze ligi powinny być weryfikowane na bieżąco, a jak był obfity materiał który już był analizowany od 4 lat to chyba były jasne przesłanki do tego żeby np. City zawiesić przed tym sezonem i do momentu wydania decyzji nie pozwolić im grać. Nie byłoby teraz takiej sytuacji. -15 czy -20pkt w tym sezonie ma zrekompensować reszcie ligi ich nieuczciwą grę przez ostatnie 10 sezonów? Mało to poważne. Jak Bissouma był oskarżony to z miejsca został zawieszony przez klub. Podobnie Greenwood czy Medny. Dlaczego klubów taka zasada nie dotyczy?

Garfield_pl komentarzy: 3332207.02.2023, 11:29

@Be4Again napisał: "Dokładnie, dlatego jak już to degradacja, a nie jakieś ujemne punkty, które nie rekompensują słabszym zespołom strat, które przez nich ponieśli."
Juve też dostało wstępnie minusowe,a może spaść. W tym sezonie mogą dostać ujemne,a od nowego sezonu mogą zacząć w Championship. Powód prosty, jeśli teraz będą mieli ujemne punkty, nie dostaną się do pucharów, które na luzie dałyby im przetrwać w lidze niżej bez żadnych konsekwencji i za rok wróciliby do PL. Jeśli natomiast stracą puchary, zostaną zdegradowani,to piłkarze itd,będą chcieli odejść i wtedy kara powinna być w miarę dotkliwa po takim combo. Jak im zostawia czas do następnego sezonu, to City się tak ustawi, że wyśmieje wszystkich.

Catalonczyk komentarzy: 520307.02.2023, 11:28

W tu dalej debata o City xDDD

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 107.02.2023, 11:22

@Be4Again napisał: "W uproszczeniu chodzi o to, że mamy szansę wygrać tytuł prawie po 20 latach i nie życzyłbym sobie żeby ten sukces był umniejszany przez fakt "wyrzucenia" City z wyścigu."
Już jest umniejszany "Arsenal ma farta że wszyscy są w dołku, z Liverpoolem 2019 nie mieli by żadnych szans", "no, city tak co rok raz silne raz słabe, akurat się Arsenalowi trafił słaby okres City i na tym skorzystają". Przyzwyczajaj się. Wielu fanów innych zespołów nawet gdybyśmy powtórzyli sukces the invincibles to by pisali że na farcie.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 307.02.2023, 11:22

Dawac juz to -30 dla City i konczymy sezon

Ups147 komentarzy: 376207.02.2023, 11:19

@Be4Again napisał: "Jaką rekompensatę ma np WHU, że City dostanie -15pkt? Zyskuje na tym tylko szczyt tabeli."

Tu nawet nie chodzi o rekompensatę dla reszty klubów, bo tego się nie da zrealizować, a o karę dla City. A że przy okazji to dla nas lepiej bo odpada nam rywal, to chyba nasza zasługa, że teraz mamy lidera, a nie jesteśmy na miejscu WHU.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 107.02.2023, 11:19

@Be4Again napisał: "W momencie kiedy sezon będzie już na finiszu i wprowadzanie tego typu kar na koniec sezonu przekreśla sens całych rozgrywek."
No tak, biedny oszust, dostał karę. @Be4Again napisał: "Przykład: City dochodzi do finału FA Cup, wprowadzają na nich karę to chyba też powinna dotyczyć pucharów krajowych i co wtedy? Arsenal dostaje dziką kartę? Cała drabinka idzie się..."
Drużyna która obecnie gra vs City przechodzi dalej... to przecież proste... @Be4Again napisał: "Jaką rekompensatę ma np WHU, że City dostanie -15pkt?"
A czemu ma jakąś mieć? xd

Be4Again komentarzy: 397807.02.2023, 11:19

@Marzag napisał: "I z tego powodu City ma uniknąć kary? Xd"

Ale po co konfabulujesz? To nie jest argument w naszej dyskusji tylko odparcie idiotycznego argumentu, że mam niby ból 4 liter o formę Arsenalu :D Tylko dlatego, że wolałbym żeby bieżący sezon został rozegrany bez żadnej ingerencji. Przecież to absurd :D Zwłaszcza, że Arsenal ma 5 przewagi nad City i jeden mecz mniej rozegrany od City :D

W uproszczeniu chodzi o to, że mamy szansę wygrać tytuł prawie po 20 latach i nie życzyłbym sobie żeby ten sukces był umniejszany przez fakt "wyrzucenia" City z wyścigu. Wiadomo, że tak będzie...

Dominik11 komentarzy: 2070007.02.2023, 11:18

Jest wina jest kara. I nie rozumiem tego gadania że niesprawiedliwe wygrana itp.

A jak City kręciło wałki itp. To co fajnie?

A to nie są jakieś pierdoły bo grozi im spadek z ligi.

Tylko mam nadzieję że Premier league to nie UEFA.

I jeśli są winni to będzie kara.

nielegalny komentarzy: 57707.02.2023, 11:16

@Kanonier9393: robili wałki na FFP i zapomnieli zapłacić FA

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 107.02.2023, 11:14

@Be4Again napisał: "Właśnie na odwrót. Wierzę, że Arsenal w takiej formie jest w stanie pokonać City bez żadnej pomocy i ingerencji."
I z tego powodu City ma uniknąć kary? Xd

Kanonier9393 komentarzy: 6807.02.2023, 11:09

Za co kara dla City?

Be4Again komentarzy: 397807.02.2023, 11:06

@arsenallord napisał: "Ale ty masz ból dupska że Arsanalowi idzie lepiej niż wszyscy myśleli"

Ty się dobrze czujesz? Właśnie na odwrót. Wierzę, że Arsenal w takiej formie jest w stanie pokonać City bez żadnej pomocy i ingerencji.

Be4Again komentarzy: 397807.02.2023, 11:04

@szermi napisał: "Pozbawione sensu jest prowadzenie jakichkolwiek rozgrywek z oszustami."

Dokładnie, dlatego jak już to degradacja, a nie jakieś ujemne punkty, które nie rekompensują słabszym zespołom strat, które przez nich ponieśli.

arsenallord komentarzy: 30569 newsów: 11707.02.2023, 11:00

@Be4Again: Ale ty masz ból dupska że Arsanalowi idzie lepiej niż wszyscy myśleli

sWinny komentarzy: 815907.02.2023, 10:58

Hmmm, a może Arteta to tak świetny trener, że zapewni nam mistrzostwo i swojemu byłemu klubowi utrzymanie?

szermi komentarzy: 18007.02.2023, 10:56

@Be4Again: + czytałem, że dochodzenie trwa od 4 lat, więc to nie jest tak, że dopiero teraz zaczęli analizować dowody.

szermi komentarzy: 18007.02.2023, 10:51

@Be4Again napisał: "W momencie kiedy sezon będzie już na finiszu i wprowadzanie tego typu kar na koniec sezonu przekreśla sens całych rozgrywek."
Pozbawione sensu jest prowadzenie jakichkolwiek rozgrywek z oszustami.

Adamarsenal1 komentarzy: 349807.02.2023, 10:50

Arsenal rozpoczął negocjacje w sprawie przedłużenia kontraktu z pomocnikiem "Kanonierów", Bukayo Saką.
Talk Sport

Be4Again komentarzy: 397807.02.2023, 10:49

@Marzag napisał: "przecież to nie ma żadnego sensu."

Po pierwsze oskarżenie to jeszcze nie wyrok skazujący i nie wiemy ile czasu komisja będzie pracować. Więc to wszystko to tylko gdybanie. Jeżeli materiał dowodowy jest obszerny i dotyczy 10 lat to oni mogą wydać jakąkolwiek decyzję za miesiąc lub dwa. W momencie kiedy sezon będzie już na finiszu i wprowadzanie tego typu kar na koniec sezonu przekreśla sens całych rozgrywek. Władze ligi w teorii zbierały dowody przez 10 lat i nie mogli wydać decyzji przed sezonem 2022/2023 lub po jego zakończeniu? Przecież to nie jest "świeża" sprawa sprzed 2-3lat jak w przypadku Juve.

Przykład: City dochodzi do finału FA Cup, wprowadzają na nich karę to chyba też powinna dotyczyć pucharów krajowych i co wtedy? Arsenal dostaje dziką kartę? Cała drabinka idzie się... Podobnie sens tracą bezpośrednie spotkania. Jeżeli w klubie grają zawodnicy, którzy zostali pozyskanie niezgodnie z prawem to albo powtarzamy wszystkie mecze City albo dostają degradację. Jaką rekompensatę ma np WHU, że City dostanie -15pkt? Zyskuje na tym tylko szczyt tabeli.

Pod względem prawnym pewnie nie ma to uzasadnienia, nie wiem, nie jestem prawnikiem. Oceniam z punktu widzenia kibica, dla którego ważne są wrażenia sportowe i emocje z tym związane. Moim marzeniem na ten sezon jest pokonanie City bez żadnej ingerencji władz ligi, żeby udowodnić właśnie, że nie zawsze trzeba grać nieczysto żeby wygrać mistrzostwo.

Kara od nowego sezonu daje reszcie zespołów szansę skorzystania na tym. Inne zespoły mogą realnie myśleć o walce o europejskie puchary itd.

kraku96 komentarzy: 36007.02.2023, 10:49

@Womanizer: i trwa postępowanie, żeby kolejne 20 pkt w tym sezonie im odjąć, pewnie kibice Napoli płaczą, że przez to mają ciut łatwiej

szermi komentarzy: 18007.02.2023, 10:48

@Garfield_pl: Dokładnie. Co nas powinny obchodzić inne drużyny? Arsenal powinien grać do końca z taką samą zawziętością jak od początku sezonu, nawet gdyby mieli 15 pkt. przewagi nad drugą drużyną w tabeli - a czy to będzie City, UTD czy byłoby Brentford to nic nie znaczy.

Womanizer komentarzy: 1017007.02.2023, 10:47

Ukarać od przyszłego sezonu? Czyli City obecny sezon skończy na legalu w top3 i dalej będzie grać w LM. Takie kary to można popierdzielić.

Jak Juventus - 15 w obecnym. I jeszcze w dwóch kolejnych start od -15.
Jak City zostanie dopuszczone do LM na kolejny sezon to będzie skandal.

Mastec30 komentarzy: 751207.02.2023, 10:47

@Be4Again napisał: "Emocje wśród kibiców oraz zainteresowanie rozgrywkami też może opaść."

Czy ja wiem czy opadnie. City aż tak wielkiego zainteresowania kibicowskiego nie generowało. Jak kiedyś jeździłem na delegacje do Manchesteru to wszyscy mi mówili że jak chce iść na mecz to żeby iść na City bo tam zawsze jest wolny bilet. PL jest na tyle mocna ze nie spadnie zainteresowanie po braku City. Miejsce City może z miejsca zająć Newcastle tak samo silne finansowo obecnie jak i silniejsze kibicowsko.

Matelko komentarzy: 337507.02.2023, 10:45

Jak myślicie, który zawodnik Arsenalu po sezonie zyska najbardziej na wartości? Odegard? A może Nketiah?

Garfield_pl komentarzy: 3332207.02.2023, 10:42

@Be4Again napisał: "To może wpłynąć na całą ligę, nie tylko na nas. Emocje wśród kibiców oraz zainteresowanie rozgrywkami też może opaść. Jeżeli City jest winne to najlepszym rozwiązaniem dla wszystkich byłoby ukaranie ich od nowego sezonu i pozwolić dokończyć rozgrywki na takich zasadach jakie są.

Chyba, że rozważane jest odebranie tytułów mistrzowskich to wtedy bez sensu będzie dać im szanse na zdobycie kolejnego mistrzostwa tylko po to żeby je później odebrać... Jednak jaką karą ma być grzywna, ban transferowy czy ujemne punkty to najlepiej dla całej ligi byłoby jakby wprowadzili karę od nowego sezonu. Zawodnicy, sztab trenerski z City będzie miał możliwość podjęcia decyzji czy chcą odejść czy zostać. Nie można ich raczej winić za niekompetencję zarządu..."

Pite z rana było? xD skoro są dowody, to ukarać jak najszybciej, a nie dać im jeszcze czas żeby sobie posprzątali ile się da , do następnego sezonu;) klub powinien być zdegradowany do niższej ligii co najmniej za takie coś i pozbawiony tych wszystkich tytułów. Kilka sezonów w historii okazałoby się bez mistrza, ale z drugiej strony dziwne byłoby przyznanie go 2 drużynie w danym sezonie, bo to jednak piłkarze na boisku wygrali te tytuły. Co innego gdyby się okazało, że tam City dobrze sędziom płaciło, wtedy tytuł 2 drużynie mógłby być przyznany. Tak czy siak, Arsenal niech skupia się na każdym kolejnym meczu, a co ma być z City ,to będzie , choć kara powinna być surowa i jak najszybciej.

Adi17 komentarzy: 336407.02.2023, 10:38

@Theo10:

Jak dla mnie to powinni być zdegradowani i wykluczeni z Europejskich Pucharów na kilka lat.

Pytanie czy City pod stołem nie załatwi sobie jakiejś najniższej możliwej kary :)

Ups147 komentarzy: 376207.02.2023, 10:36

Najlepiej to może im to umorzyć i w ogóle dać grac w 15 na boisku, wtedy będzie sprawiedliwie..

Matelko komentarzy: 337507.02.2023, 10:36

Z City musimy wygrac przynajmniej jeden mecz ligowy i będę spokojniejszy. Najlepiej ten domowy, ponieważ pozwoli nam odskoczyć na dodatkowe oczka.

Theo10 komentarzy: 854907.02.2023, 10:35

Przecież im trzeba dowalić tę karę już teraz, a nie pozwolić na zdobycie kolejnego mistrzostwa dzięki nieuczciwym praktykom. Co to w ogóle jest za pomysł xD
Oni powinni mieć odjęte kilka punktów (5-10) w tym i w każdym z kilku kolejnych sezonów, żeby odczuć tę karę.

thegunner4life komentarzy: 910007.02.2023, 10:31

Bardzo mocno poszkodowany oprócz Arsenalu(któremu te City na dopingu podbierało zawodników razem z Chelsea) jest też Liverpool. Ich najlepsza drużyna od kilkudziesięciu lat wygrała tylko raz mistrzostwo, bo za rywala mieli ekipę z trzema jedenastkami za $$$.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 107.02.2023, 10:26

@Be4Again napisał: "Zawodnicy, sztab trenerski z City będzie miał możliwość podjęcia decyzji czy chcą odejść czy zostać. Nie można ich raczej winić za niekompetencję zarządu..."
No nie można ich winić ale kare podniosą bo są częścią klubu.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 107.02.2023, 10:25

@Be4Again napisał: "Jeżeli City jest winne to najlepszym rozwiązaniem dla wszystkich byłoby ukaranie ich od nowego sezonu i pozwolić dokończyć rozgrywki na takich zasadach jakie są."
Xd a jakie to ma uzasadnienie prawne? "No dobra może i oszukiwaliscie przez 10 ostatnich lat i wygraliście dzięki temu dużo rzeczy ale nie możemy wam dać kary teraz bo sezon będzie mniej ciekawy, za sezon wam damy :)" przecież to nie ma żadnego sensu.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 107.02.2023, 10:23

@Barney napisał: "Z drugiej strony jak wygramy bez odjęcia, a im odejmą w drugim sezonie to jest szansa na obronę tytułu : d"
Gdyby tylko im odjęli punkty jednorazowo to by ich bardzo ulgowo potraktowali. Za kare nie wygraliby mistrzostwa w sezonie w którym mają do lidera 5 pkt straty i mecz więcej przy bardzo silnym liderze który regularnie punktuje i wydaje się zdeterminowany i skupiony.

Tam może degradacja do championship albo league 1 być grana.

Be4Again komentarzy: 397807.02.2023, 10:21

@Mastec30 napisał: "Druga jeszcze kwestia odnośnie potencjalnego odjęcia punktów CIty że ciekawe jak by to wpłynęło na nas. Nagle odpadłby potencjalny rywal do tytułu. Żeby nie było rozprężenia w zespole. A tak są skupieni na punktowaniu bo wiedzą, że City jest tuż za plecami"

To może wpłynąć na całą ligę, nie tylko na nas. Emocje wśród kibiców oraz zainteresowanie rozgrywkami też może opaść. Jeżeli City jest winne to najlepszym rozwiązaniem dla wszystkich byłoby ukaranie ich od nowego sezonu i pozwolić dokończyć rozgrywki na takich zasadach jakie są.

Chyba, że rozważane jest odebranie tytułów mistrzowskich to wtedy bez sensu będzie dać im szanse na zdobycie kolejnego mistrzostwa tylko po to żeby je później odebrać... Jednak jaką karą ma być grzywna, ban transferowy czy ujemne punkty to najlepiej dla całej ligi byłoby jakby wprowadzili karę od nowego sezonu. Zawodnicy, sztab trenerski z City będzie miał możliwość podjęcia decyzji czy chcą odejść czy zostać. Nie można ich raczej winić za niekompetencję zarządu...

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 107.02.2023, 10:19

@Mastec30 napisał: "Druga jeszcze kwestia odnośnie potencjalnego odjęcia punktów CIty że ciekawe jak by to wpłynęło na nas. Nagle odpadłby potencjalny rywal do tytułu. Żeby nie było rozprężenia w zespole. A tak są skupieni na punktowaniu bo wiedzą, że City jest tuż za plecami"
United jest chyba 3 pkty za City więc nie byłoby powodu do rozprężenia. Ale nawet gdyby nie to to Arsenal podchodzi do każdego spotkania indywidualnie.

Barney komentarzy: 2220007.02.2023, 10:19

Z drugiej strony jak wygramy bez odjęcia, a im odejmą w drugim sezonie to jest szansa na obronę tytułu : d

@Adi17:

Zobaczył bym to nawet :p

Mastec30 komentarzy: 751207.02.2023, 10:10

Druga jeszcze kwestia odnośnie potencjalnego odjęcia punktów CIty że ciekawe jak by to wpłynęło na nas. Nagle odpadłby potencjalny rywal do tytułu. Żeby nie było rozprężenia w zespole. A tak są skupieni na punktowaniu bo wiedzą, że City jest tuż za plecami

Ups147 komentarzy: 376207.02.2023, 10:09

@Embix napisał: "Jeśli mielibyśmy zdobyć mistrza to wolałbym aby oni nie dostali tej kary w tym sezonie abyśmy wygrali sprawiedliwie pokonując City a tak to ciągle będzie że wygraliśmy przez nich."

A sprawiedliwie będzie rywalizować z drużyną która kręci wałki? Nikt ich do tego nie zmuszał, my i tak nie musimy już nikomu nic udowadniać.

Embix komentarzy: 212507.02.2023, 10:06

@krzykus1990 napisał: "Kluby z Premier League naciskają na "szybki proces", ponieważ domagają się kary dla Manchesteru City w tym sezonie i nie chcą aby Mistrzowie Anglii przeciągali sprawe na następny sezon.

VIA - Martin Lipton"
@Ups147 napisał: "pożyjemy zobaczymy, póki nie ma kary to w nią nie uwierzę. Mam nadzieję, że w końcu ich dobrze pokara za te wały i oby jeszcze w tym sezonie."
Jeśli mielibyśmy zdobyć mistrza to wolałbym aby oni nie dostali tej kary w tym sezonie abyśmy wygrali sprawiedliwie pokonując City a tak to ciągle będzie że wygraliśmy przez nich. Lepiej by smakowało to zwycięstwo, chociaż ja na nasze mistrzostwo daje tak może 20-30% i dla mnie walczymy o top4 a nie o mistrza. Ciasno jest w tej tabeli, jakby to było 10pkt przewagi to bym się łudził a tak to 2 przegrane i nas nie ma i z mistrza będzie płacz o top4

Ups147 komentarzy: 376207.02.2023, 09:59

@Mastec30: pożyjemy zobaczymy, póki nie ma kary to w nią nie uwierzę. Mam nadzieję, że w końcu ich dobrze pokara za te wały i oby jeszcze w tym sezonie.

Adi17 komentarzy: 336407.02.2023, 09:58

@Barney:

Może zawalczy w Fame MMA albo innej gali freak fajtów :D

Rynkos7 komentarzy: 765707.02.2023, 09:56

@new_star: @Adi17:

Dokładnie. Ci pierwsi połamani, Xhaka z czerwem.

Barney komentarzy: 2220007.02.2023, 09:52

Przeglądam sobie neta i mi wyskoczyło info ,że Bendtner został jakimś prankerem i ma program na Prime video xD xD

krzykus1990 komentarzy: 553207.02.2023, 09:48

Kluby z Premier League naciskają na "szybki proces", ponieważ domagają się kary dla Manchesteru City w tym sezonie i nie chcą aby Mistrzowie Anglii przeciągali sprawe na następny sezon.

VIA - Martin Lipton

Mastec30 komentarzy: 751207.02.2023, 09:46

@Joker_224 napisał: "Z resztą mówi się o dwóch destynacjach: Man City i Chelsea."

Ja kumam że kasa inna w obu przypadkach ale poza tym czynnikiem naprawdę zachodzę w głowe jakim cudem po tylu latach jakikolwiek junior w Anglii może pomyśleć "City i Chelsea chce mnie w swoich drużynach młodzieżowych, to dla mnie szansa". Przecież poza 2-3 przypadkami na oba kluby przez dekady żaden młody z ich drużyn młodzieżowych nie dostał szansy w tych klubach. To są najgorsze opcje dla młodzieżowca w całej Wielkiej Brytanii. Oczywiście pod względem sportowym i stawiania na młodych. Bo hajsu to mu nikt nie zabierze

Adi17 komentarzy: 336407.02.2023, 09:42

Chociaż w tym sezonie nie poznaje kolegi Xhaki jeżeli chodzi o łapanie kartek i emocje. Zmiana na plus.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool16123139
2. Chelsea17105235
3. Arsenal1796233
4. Nottingham Forest1794431
5. Bournemouth1784528
6. Aston Villa1784528
7. Manchester City1783627
8. Newcastle1775526
9. Fulham1767425
10. Brighton1767425
11. Tottenham1772823
12. Brentford1772823
13. Manchester United1764722
14. West Ham1755720
15. Everton1637616
16. Crystal Palace1737716
17. Leicester1735914
18. Wolves17331112
19. Ipswich1726912
20. Southampton1713136
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady