Everton zaskakuje i wygrywa z Arsenalem 1-0

Everton zaskakuje i wygrywa z Arsenalem 1-0 04.02.2023, 14:30, Łukasz Wandzel 2754 komentarzy

W 22. kolejce Premier League Kanonierzy zmierzyli się na wyjeździe z Evertonem prowadzonym przez nowego szkoleniowca – Seana Dyche'a. Na Goodison Park efekt nowej miotły zadziałał w błyskawicznym tempie, przynajmniej krótkoterminowo w meczu przeciwko Arsenalowi. Sposób gry gospodarzy ewidentnie zaskoczył drużynę Mikela Artety, która nie wyglądała na zespół przewodzący ligowej tabeli. Londyńczycy od pierwszego do ostatniego gwizdka zagrali słabo i zaliczyli jeden z najbardziej bezbarwnych występów tego sezonu.

Składy obu drużyn

Everton: Pickford – Coleman, Tarkowski, Coady, Mykolenko – Gana, Onana, Doucoure – Iwobi, Calvert-Lewin (62' Maupay), McNeil.

Arsenal: Ramsdale – White (85' Tomiyasu), Saliba, Gabriel, Zinczenko – Partey (59' Jorginho), Xhaka, Odegaard (77' Fabio Vieira) – Saka, Nketiah, Martinelli (59' Trossard).

Piłkarze Arsenalu częściej utrzymywali się przy piłce i nawet oddali więcej strzałów w całym meczu, jednak to jedno z tych spotkań, w których statystyki przekłamują faktyczny obraz gry. Zdecydowanie więcej poważnych szans na gola miał zespół gospodarzy. Everton kilkukrotnie zagrażał bramce Ramsdale'a i udanie stosował pressing. By wyjść na prowadzenie, Calvertowi-Lewinowi i spółce przez długi czas brakowało tylko skuteczności w ostatniej fazie akcji.

Z kolei przyjezdni dali sobie narzucić sposób gry gospodarzy, który dobrze kontrolowali środek pola. W pierwszej połowie Arsenal wypracował tylko dwie poważne okazje. Najpierw Eddie Nketiah świetnie przygotował sobie miejsce na strzał, lecz fatalnie spudłował, a potem Bukayo Saka celnie uderzył z powietrza, jednak uderzenie zablokował Coady.

Po przerwie Everton wciąż kontynuował dobry występ i wykorzystując rzut rożny, otworzył wynik rywalizacji w 60. minucie. Do siatki po główce trafił Tarkowski. Zawodnicy Arsenalu konsekwentnie, od początku do końca, zaliczali mecz, w którym nie widać było w nich zaangażowania, do którego przyzwyczaili kibiców w trakcie sezonu.

Londyńczycy nie mieli pomysłu, co zrobić z piłką w okolicach szesnastego metra od bramki Pickforda. Słabszy występ zaliczył Martinelli, odcięty od gry był również Odegaard, który częściej musiał pomagać drużynie wychodzić spod pressingu, niż kreował z przodu. Zmiany również nie wpłynęły na przebieg spotkania. Wprowadzeni za wspomnianą dwójkę Trossard i Fabio Vieira także nie dali impulsu, dzięki któremu drużyna z The Emirates zawalczyłaby o choćby punkt, Everton 1-0 Arsenal.

EvertonPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
grzegorz1211 komentarzy: 1031207.02.2023, 19:34

Fodena to pewnie kazdy by u nas chciał, ale i kilku innych też by mogło zasilić Arsenal. Nie wiedziałem że Halland ma podwójne obywatelstwo Norweskie i Angielskie

morfeus komentarzy: 42007.02.2023, 19:27

@trempa: no poszli all in. Mam nadzieję, że jednak upadną i sobie głupi ryj rozwalą :D

RoMbi komentarzy: 1390 newsów: 707.02.2023, 19:24

Fodena też bym przygarnął z City bardzo chętnie :)

bizooon komentarzy: 698807.02.2023, 19:20

@arsenallord: ja bym brał Fodena i Alvareza

Trempa (redaktor) komentarzy: 1149 newsów: 12607.02.2023, 19:19

@morfeus: Wydaje mi się, że tam w miarę gra temat FFP. Podczas tego szaleństwa, sami oficjalnie przyznawali, że podpisują tak długie kontrakty, żeby mieścić się w ramach FFP. Po prostu zrobili coś inaczej, w sposób, na który jeszcze nikt do tej pory nie wpadł / nie chciał wcielić w życie.
Więć na ten moment wg mnie w CFC na razie się mieszczą w limitach.

Oprócz tego podejścia do FFP, Papa Smerf postanowił zrobić jeszcze jedną rzecz. W ciągu jednego sezonu przebudować zespół 3/4 razy szybciej niż robiłyby to inne zespoły. I jak to na pokerzystę przystało - przekalkulował i zaryzykował. Jeśli zaczną wygrywać, kwalifikować się do Ligi Mistrzów, wówczas podejście to zaprocentuje. Zmieszczą się w FFP (bo przychody będą duże), zawodnicy, których kupił zyskają lub co najgorzej nie stracą na wartości (patrząc całościowo), będzie miał podpisane kontrakty na długie lata po zarobkach sprzed kilku lat itd.
Jeśli nie zaczną odnosić sukcesó - ups .... :)

Tak jak pisałem, zagrywka pokerzysty.

morfeus komentarzy: 42007.02.2023, 19:10

Ciekawe jeszcze czy smerfy kupują kogo się da, bo spodziewają się znowu bana na transfery jak im zaczną węszyć w papierach

morfeus komentarzy: 42007.02.2023, 19:03

Już pomijając jak i czy MC zostanie ukarane, to są dwie dodatkowe korzyści z tej sytuacji. Po pierwsze nawet jeśli sprawa będzie się ciągnęła miesiącami, to krótkoterminowo może to popsuć atmosfere w zespole, która już teraz wygląda na średnią i pogubią punkty. Po drugie, smród, który jest teraz w klubie może odstraszać potencjalne cele transferowe na letnie okienko. Ciężko powiedzieć, czy rywalizowali byśmy o kupno tych samych zawodników, ale taki piłkarz mając w głowie potencjalną relegację czy inne kary, pewnie wolałby pójść do "zdrowego" klubu. No i mniejsza szansa na podkradnięcie Saki.

arsenallord komentarzy: 29756 newsów: 11707.02.2023, 19:01

@Rynkos7: Nie wyobrażam sobie, że ktoś konkretny tam zostanie. W życiu Halaand, KDB, Silva czy Rodri nie będą tam grać. To nie jest Juventus gdzie byli Del Piero, Buffon czy Nedved czyli ludzie lojalni.

Rynkos7 komentarzy: 688707.02.2023, 18:56

@arsenallord:

"Haaland poza zasięgiem". Przeoczyłem. Ale tak czy siak. Sama degradacja raczej nie rozpocznie wielkiej wyprzedaży zważywszy właśnie na zarobki wszystkich piłkarzy w City.

Rynkos7 komentarzy: 688707.02.2023, 18:54

@arsenallord napisał: "Czysto hipotecznie jak City do Champioship to możemy kupić od nich dwóch piłkarzy. Kogo chcecie? Halaand raczej poza zasięgiem to gdyby był tam jeszcze Cancelo to zdecydowanie on. Teraz? Prawdopodobnie Bernardo i ciężko wskazać mi drugiego zawodnika. Kiedyś chciałbym ich cały skład a teraz już są starzy albo mamy lepszych zawodników."

Dla City Championship to jest raptem rok przerwy. Do tego już widzę jak Arsenal opłaca pensje Haalanda, który zarabia 375 tysięcy funtów podstawy plus podobno drugie tyle otrzymuje w różnych bonusach.
Za tą degradacją muszą iść jakieś zakazy transferowe i inne ograniczenia inaczej to będzie tylko rok przerwy od Premier League dla City bo nie wyobrażam sobie aby mieli jakikolwiek problem żeby zająć tam 1 miejsce.

Ech0z komentarzy: 1043107.02.2023, 18:47

Poprostu nie wierze w sprawiedliwosc na tym swiecie a napewno nie na poziomie Szejków. Oni maja pol swiata w kieszeni.

ZielonyLisc komentarzy: 2029407.02.2023, 18:46

@Ech0z: okej

Ech0z komentarzy: 1043107.02.2023, 18:45

Nie takie rzeczy sie robilo zeby byc pewnym tego ze City bedzie ukarane. Skonczy sie jakims 200tys funtów kary za 3 lata

Adamarsenal1 komentarzy: 321707.02.2023, 18:44

Jak się tak dłużej zastanowić, to niema poza Haaland może Rodri czy Ake kogo wyciągnąć.

aguero10 komentarzy: 860407.02.2023, 18:40

@arsenallord:

Bernardo to jest kozak . Idealny na CM .

Dla mnie drugi to Rico Lewis będzie z niego świetny RB . Chłopak ma dopiero 18 a już śmiga aż miło na
prawej stronie .

Elektron (zawieszony) komentarzy: 12507.02.2023, 18:39

@arsenallord:

Jeśli Mahreza dało by się pogodzić z Saką to jedyny słuszny wybór. Robi punkty i jest ciągle zaangażowany w zdobywanie bramek

ZielonyLisc komentarzy: 2029407.02.2023, 18:39

Kara dla City jest nieunikniona.

aaron komentarzy: 336607.02.2023, 18:39

@arsenallord: jak dla mnie Rodri i Foden jak już tak spekulujemy ^^

ArsenalChampion komentarzy: 812307.02.2023, 18:37

@Ech0z: City się zesra

Ech0z komentarzy: 1043107.02.2023, 18:34

Coty zatrudnili Lorda Pannicka i jego kancelarie adwokacka. Ten adwikat pokonal 2 razy rzad w sprawie brexitu i i kilka razy Uefa. City sie obroni

arsenallord komentarzy: 29756 newsów: 11707.02.2023, 18:31

Czysto hipotecznie jak City do Champioship to możemy kupić od nich dwóch piłkarzy. Kogo chcecie? Halaand raczej poza zasięgiem to gdyby był tam jeszcze Cancelo to zdecydowanie on. Teraz? Prawdopodobnie Bernardo i ciężko wskazać mi drugiego zawodnika. Kiedyś chciałbym ich cały skład a teraz już są starzy albo mamy lepszych zawodników.

Elektron (zawieszony) komentarzy: 12507.02.2023, 18:24

@Embix napisał: "Nic nie próbuję zakrzywić. Zapytałem wprost skoro uważasz że cena jest krzywdząca w obecnych czasach to czy chciałbyś go spowrotem za 30mln czy uznałbyś że za 30mln to nie? Proste pytanie. Bo ja bym odpowiedział że za 30mln to za dużo i poszukać kogoś innego"

W porządku. Jednak napisałeś to w taki sposób, jakbym sam to powiedział i stąd moje zdziwienie!....

Nie. Nie kupiłbym go dziś za 30 mln, jeśli do tego darzy Twoja ciekawość. Jednak jego brak w poprzednim sezonie zaważyła i nie da się tego zignorować. Uważam, że w poprzednim sezonie mógł zrobić różnicę i grając na takiej fali, jakiej był... być może dziś nie rozważalibyśmy w ogóle zastępstwa dla Xhaki. To oczywiście tylko spekulacje ale powyższe jest faktem.
Poza tym. Chciałbym mieć taką możliwość - skorzystania z odkupienia go za 30 mln. i to uważam za nie tylko logiczne ale i korzystne! Dobra kopalnia diamentów powinna mieć swoje prawa własności mądrze rozprowadzane tak, aby interes się rozwijał. Tak prosperowały w najlepszych okresach najlepsze szkółki piłkarskie.
Tylko sobie wyobraź posiadanie takiej możliwości...

Embix komentarzy: 201207.02.2023, 18:13

@Elektron napisał: "Serio chciałbyś go spowrotem za te 30 baniek?"

Przecież nigdzie o tym nie wspomniałem. O co Ci tutaj chodzi kolego? Dlaczego zakrzywiasz tutaj rozmowę i sugerujesz mi coś co sobie w umyśle dopisałeś??!!!

Poruszyłem temat Joe, jego wycenę sprzedaży względem wartości, jaką uważam przy dzisiejszych wycenach za krzywdzącą. To wszystko. Powtórzę też, że ja się go pozbywać nie chciałem. Mnie się na tyle podobała jego gra u srok w tamtym okresie przez końcem sezonu 8 goli w 8 meczach (chyba nawet jeden po drugim, pod rząd) i mając takie opcje w środku pola oraz żadnych widoków na REALNE zastępstwo, jego sprzedaż nie była pewnie trafiona w czasie.
mało tego. Zakładam, że dziś nie sprzedalibyśmy go taniej niż wtedy, gdybyśmy musieli.
Nie pisałem nigdzie, że chcę jego powrotu. Zastanów się co wypisujesz następnym razem"

Nic nie próbuję zakrzywić. Zapytałem wprost skoro uważasz że cena jest krzywdząca w obecnych czasach to czy chciałbyś go spowrotem za 30mln czy uznałbyś że za 30mln to nie? Proste pytanie. Bo ja bym odpowiedział że za 30mln to za dużo i poszukać kogoś innego

Adamarsenal1 komentarzy: 321707.02.2023, 18:07

Sky Sports: Większość klubów Premier League będzie za ukaraniem Manchesteru City, który złamał zasady FFP degradacją do Championship❗

arsenallord komentarzy: 29756 newsów: 11707.02.2023, 18:05

@sWinny: W przypadku Saki nie ma co zaczynać jakichkolwiek negocjacji. Dla mnie jest bezcenny

Ranczomen komentarzy: 1236207.02.2023, 17:49

Wypożyczyć go na przyszły sezon do Brighton, żeby mógł się uczyć gry od wyśmienitego Welbecka.

Elektron (zawieszony) komentarzy: 12507.02.2023, 17:48

@Embix napisał: "Przecież Willocka oddaliśmy za 30 baniek. W tamtym momencie każdy piał z zachwytu i gdyby nie miał tam wypożyczenia to za nic by Newcastle za niego tyle nie dało. Serio chciałbyś go spowrotem za te 30 baniek? Bo ja nie"

Odważna teza, że wszyscy chcieli tego ruchu. Ja nie chciałem i uważam, że został sprzedany w momencie jego skoku rozwojowego. Ja popatrzysz jak on gra w N'castle to wcale nie spuścił z tonu.
Czy to jest zawodnik na Arsenał? No pewnie nie ale czy Lokonga takim jest? (a rzekomo go zastąpił) - ZDECYDOWANIE NIE! Lokonga przyszedł z polecenia samego Henry'ego, który asystował Martinezowi w reprezentacji Belgii.. i póki co wygląda marniej iż Willock, który utrzymuje już jakiś tam poziom.

@Embix napisał: "Serio chciałbyś go spowrotem za te 30 baniek?"

Przecież nigdzie o tym nie wspomniałem. O co Ci tutaj chodzi kolego? Dlaczego zakrzywiasz tutaj rozmowę i sugerujesz mi coś co sobie w umyśle dopisałeś??!!!

Poruszyłem temat Joe, jego wycenę sprzedaży względem wartości, jaką uważam przy dzisiejszych wycenach za krzywdzącą. To wszystko. Powtórzę też, że ja się go pozbywać nie chciałem. Mnie się na tyle podobała jego gra u srok w tamtym okresie przez końcem sezonu 8 goli w 8 meczach (chyba nawet jeden po drugim, pod rząd) i mając takie opcje w środku pola oraz żadnych widoków na REALNE zastępstwo, jego sprzedaż nie była pewnie trafiona w czasie.
mało tego. Zakładam, że dziś nie sprzedalibyśmy go taniej niż wtedy, gdybyśmy musieli.
Nie pisałem nigdzie, że chcę jego powrotu. Zastanów się co wypisujesz następnym razem

sickstick komentarzy: 280707.02.2023, 17:46

@Be4Again napisał: "Jasne, że tak. Mi tylko chodziło o to, że jeżeli David jest wyceniany na 45, to Balogun jak go wyprzedzi na koniec sezonu w klasyfikacji strzelców L1 nie powinien być wart mniej :D"
Tylko że David strzela na takim poziomie jak obecnie już 4. sezon z rzędu, zaś Balogun dopiero 1 sezon. Tak więc w przypadku Kanadyjczyka mamy pewność pewnego stabilnego poziomu, zaś Balo to póki co nic pewnego.

Embix komentarzy: 201207.02.2023, 17:41

@Jakubhaba11 napisał: "A ja wolalbym Baloguna niz Nketiaha jakbym musial wybierac. Mowie perspektywicznie, nie na ten moment. Mysle ze jest w nim wiecej z napastnika i duzo talentu o czym mowi kazdy trener i nawet tacy pilkarze jak Auba"
Serio? Gra w słabym zespole, ma słabą konkurencję, Francja to ogórki oprócz kilku klubów że palców na 1 ręce starczy i biedaki. Myślisz że byłby gotowy na PL?
Dla mnie rozsądnym rozwiązaniem byłoby zostać z tym co mamy i dać mu wypożyczenie do lepszego klubu.
Mikel też nie jest skory do dawania szans młodym, chyba że już naprawdę nie ma wyboru i kim grać

sWinny komentarzy: 786007.02.2023, 17:38

@arsenallord: No przy obecnych cenach to zdecydowanie. Jeśli jakiś Real chce po niego startować to myśle ze cena powinna się zaczynać od 200 mln

Embix komentarzy: 201207.02.2023, 17:35

@Elektron napisał: "Ahh. No tak. Nie załapałem kontekstu. Masz rację. Choć wszystko zależy od okoliczności jak widać. Tak jak pisałem wcześniej do 'sickstick-a' Willock zdecydowanie został sprzedany poniżej swojej wartości a gdybyśmy chcieli go odkupić to zakładam, że Newcastle teraz dopisało by do tego swoje koszty "utrzymania".
Jeśli młodzi od nas mieli by być sprzedawani to te klauzule (jak wcześniej wspomniałeś) są bardzo trafnym pomysłem. Obecnie wielu zawodników chce u nas grać więc trzeba im tylko (tym naszym młodym) wpajać gen DNA aby chcieli wracać ;) jeśli już mają gdzieś odchodzić"

Przecież Willocka oddaliśmy za 30 baniek. W tamtym momencie każdy piał z zachwytu i gdyby nie miał tam wypożyczenia to za nic by Newcastle za niego tyle nie dało. Serio chciałbyś go spowrotem za te 30 baniek? Bo ja nie

arsenallord komentarzy: 29756 newsów: 11707.02.2023, 17:34

@sWinny: Ale za słabszą noge Saki te 100 mln czy co?

bokser83 komentarzy: 41207.02.2023, 17:17

@sWinny: tak, po mistrzostwach świata

youngboy komentarzy: 198707.02.2023, 17:17

@Joker_224: no nie poszli moim zdaniem. Kibice United płakali, że mieli mało odpoczynku do meczu z nami po meczu w CP (przypomnę, grali środa - niedziela). My drugi raz dostajemy zaległy mecz w środę przy meczu ligowym w sobotę.

sWinny komentarzy: 786007.02.2023, 17:16

Na Tranafermarket wartość Saki urosła do okrągłych 100 mln :)

Dominik11 komentarzy: 2023307.02.2023, 16:59

Nie po to trwała batalia o jego nową umowę by go sprzedać, nie wierzę że Arteta się na to zgodzi.

Da mu szanse w następnym sezonie.

Joker_224 komentarzy: 522107.02.2023, 16:57

@youngboy: akurat tutaj poszli nam trochę na rękę, tak jak mówił Ten Hag, że mogliśmy grać tego samego dnia co oni czyli między Tottenhamem a Man Utd, też co 3-4 dni. Zaraz się zacznie LE w czwartki, nadrabianie sezonu za mundial, Liga na tygodniu. Dodatkowy mecz między Leicester a Bournemouth nie powinien aż tak boleć

Elektron (zawieszony) komentarzy: 12507.02.2023, 16:57

@Be4Again napisał: "Jasne, że tak. Mi tylko chodziło o to, że jeżeli David jest wyceniany na 45, to Balogun jak go wyprzedzi na koniec sezonu w klasyfikacji strzelców L1 nie powinien być wart mniej :D"

Ahh. No tak. Nie załapałem kontekstu. Masz rację. Choć wszystko zależy od okoliczności jak widać. Tak jak pisałem wcześniej do 'sickstick-a' Willock zdecydowanie został sprzedany poniżej swojej wartości a gdybyśmy chcieli go odkupić to zakładam, że Newcastle teraz dopisało by do tego swoje koszty "utrzymania".
Jeśli młodzi od nas mieli by być sprzedawani to te klauzule (jak wcześniej wspomniałeś) są bardzo trafnym pomysłem. Obecnie wielu zawodników chce u nas grać więc trzeba im tylko (tym naszym młodym) wpajać gen DNA aby chcieli wracać ;) jeśli już mają gdzieś odchodzić

Dominik17 komentarzy: 313607.02.2023, 16:56

@youngboy: Nie ma co narzekać , tylko jechać dalej a w Maju przy grillu możesz płakać ze szczęścia

Be4Again komentarzy: 349607.02.2023, 16:47

@Elektron napisał: "To przecież żadna wygórowana cena dziś. Zwłaszcza od ManUtd. Za zawodnika w jego wieku... W starszych filmikach widać dokładnie jaki ma on potencjał. Myślę, że Mudryk czy Nunez to są przepłacone transfery i pewnie połowa nowych zakupów Chelsea ale 45 za Davida to nie jest przesadzona cena."

Jasne, że tak. Mi tylko chodziło o to, że jeżeli David jest wyceniany na 45, to Balogun jak go wyprzedzi na koniec sezonu w klasyfikacji strzelców L1 nie powinien być wart mniej :D

youngboy komentarzy: 198707.02.2023, 16:41

@Dominik17: a kolejny ligowy 4 marca. FA robi co może, żeby nam utrudnić życie.

Elektron (zawieszony) komentarzy: 12507.02.2023, 16:41

@Be4Again napisał: "Podobno Lille wyceniło Davida na min 45mln funtów. Taką cenę usłyszał ManU tej zimy."

To przecież żadna wygórowana cena dziś. Zwłaszcza od ManUtd. Za zawodnika w jego wieku... W starszych filmikach widać dokładnie jaki ma on potencjał. Myślę, że Mudryk czy Nunez to są przepłacone transfery i pewnie połowa nowych zakupów Chelsea ale 45 za Davida to nie jest przesadzona cena.

A co do zapisów w umowach odnośnie pierwokupu to powinniśmy z nich korzystać bo naprawdę te Arsenalowe wyceny zawsze są krzywdzące. To akurat trafnie poruszyłeś temat! choć ja bym się nie pozbywał Baloguna

Ups147 komentarzy: 349707.02.2023, 16:37

@krzykus1990: trochę inaczej rozkładają się gole w PSG, a w Remis, tam grają wyjątkowo pod niego. Ale dobrze, nie to że mu umniejszam, poprosru wydaje mi się że wypożyczenie go w przyszłym sezonie do jakiegoś klubu z PL jest dobrym rozwiązaniem, niech tu pokaże co potrafi i dopiero wtedy myśleć czy może Nketiaha zastąpić czy nie.

Be4Again komentarzy: 349607.02.2023, 16:33

@sickstick napisał: "Miejcie na uwadze że Nketiah i Balogun grają swoje pierwsze dobre sezony w karierze, a takich gości co grali świetnie przez sezon-dwa a potem znikali było już na pęczki."

Byli też tacy co po jednym dobrym sezonie byli sprzedawani za 100mln :D Podobno Lille wyceniło Davida na min 45mln funtów. Taką cenę usłyszał ManU tej zimy.

https://www.givemesport.com/88099506-manchester-united-jonathan-david-transfer-rumours

Kolejne wypożyczenie Baloguna chyba mija się z celem. Sprzedać do jakiegoś zespołu z dolnej części tabeli i zapewnić sobie prawo pierwokupu lub solidny % z następnej transakcji :)

krzykus1990 komentarzy: 525207.02.2023, 16:30

@Ups147 napisał: "Fajnie że sobie Balogun strzela i się jakoś rozwija, ale on gra w lidze gdzie laca jest drugim strzelcem. Na ten moment to on nie ma nawet podjazdu do Nketiaha mimo wszystko."
No i za rywala Mbappe, Neymara i Messiego, może nie mają takiego parcia na gole jak Haaland, ale są świetnymi zawodnikami.

Ups147 komentarzy: 349707.02.2023, 16:23

Fajnie że sobie Balogun strzela i się jakoś rozwija, ale on gra w lidze gdzie laca jest drugim strzelcem. Na ten moment to on nie ma nawet podjazdu do Nketiaha mimo wszystko.

Elektron (zawieszony) komentarzy: 12507.02.2023, 16:21

@Joker_224:

Kto nie ma piłki przy nodze to biega.. Czyż to nie pokrywa się ze statystykami posiadania piłki przez Arsenal? O ile dobrze pamiętam była przepaść

Joker_224 komentarzy: 522107.02.2023, 16:16

https://mobile.twitter.com/footballdaily/status/1622915897282134018

Ale chłopaki z Evertonu się spieli na nas

Elektron (zawieszony) komentarzy: 12507.02.2023, 16:13

@GunnersFan9 napisał: "Oficjalnie zaległy mecz z Evertonem zagramy 1 marca o 20:45 czasu polskiego."

Ale będzie zemsta :D Już to widzę!

Jakubhaba11 komentarzy: 799 newsów: 407.02.2023, 16:13

A ja wolalbym Baloguna niz Nketiaha jakbym musial wybierac. Mowie perspektywicznie, nie na ten moment. Mysle ze jest w nim wiecej z napastnika i duzo talentu o czym mowi kazdy trener i nawet tacy pilkarze jak Auba

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City37277388
2. Arsenal37275586
3. Liverpool372310479
4. Aston Villa37208968
5. Tottenham371961263
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer2110
A. Isak201
O. Watkins1913
D. Solanke193
Mohamed Salah1810
Son Heung-Min179
P. Foden178
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1