Ferguson i Redknapp o transferze Nasriego

Ferguson i Redknapp o transferze Nasriego 27.08.2011, 11:47, Łukasz Klimkiewicz 110 komentarzy

Sir Alex Ferguson uważa, że Arsene Wenger postąpił słusznie sprzedając Samira Nasri.

Kanonierzy, którzy zdecydowali się na transfer francuskiego pomocnika do Manchesteru City mogą zarobić na tym posunięciu nawet 24 miliony funtów.

Co prawda odejście Francuza kilka dni po tym, jak klub z północnego Londynu na rzecz hiszpańskiej Barcelony opuścił Cesc Fabregas jest dużym ciosem dla całego zespołu i wywołało kolejną lawinę krytyki pod adresem Arsene Wengera. Z drugiej strony, biorąc pod uwagę pieniądze, które Arsenal zarobił na tych transferach [~50 milionów funtów - przyp. red.], francuski menadżer może odświeżyć swoją drużynę.

- Wszyscy jedziemy na tym samym wózku. Problem pojawia się w chwili, gdy na kontrakcie zawodnika pozostają dwa lata. Wtedy, po pierwsze, możemy rozpocząć negocjację nowej umowy; po drugie piłkarz może po prostu nie chcieć nowego kontraktu i po trzecie, gdy zostaje rok do końca umowy mamy poważny problem - powiedział Ferguson dla Sky Sports.

- Kiedy kontrakt piłkarza jest ważny jeszcze przez rok mamy dwa wyjścia. Możemy go zatrzymać i za rok nic nie zarobić na jego odejściu lub zdecydować się na sprzedaż i zarobić na nim niemałe pieniądze. Rosądne jest to drugie rozwiązanie i dlatego popieram decyzję Arsene Wengera.

W brytyjskiej prasie dużo mówiło się na temat zainteresowania francuskim pomocnikiem przez Manchester United, jednak Nasri wybrał transfer na City of Manchester Stadium. Szkoleniowiec Tottenhamu - Harry Redknapp - również w rozmowie z z Sky Sports stwierdził, że decyzja Francuza o transferze do The Citizens była spowodowana tylko i wyłącznie lepszymi zarobkami.

- Nie wierzę, że Nasri przeszedł do City dla trofeów. Miał na to zdecydowanie większe szanse w United. Słyszałem z różnych źródeł, że jeśli miałby odejść z Arsenalu to tylko do Czerwonych Diabłów, którzy rzekomo byli nim zainteresowani. Jednak gdy pojawiła się oferta z City, Nasri momentalnie zmienił zdanie, bo przecież tam dostanie dużo większe pieniądze. Teraz City to dla niego tylko koszulka i tygodniówka na koncie.

Harry RedknappSamir NasriSir Alex Ferguson autor: Łukasz Klimkiewicz źrodło: Sky Sports
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123następna
dicpauca komentarzy: 296629.08.2011, 15:43

niech pocaluje ich herb... no bo jak to... placa mi to mam nie pocalowac??

anusiao33 komentarzy: 5728.08.2011, 20:14

Bardzo dobrze. Nasri i tak już był myślami w Manchesterze City!
Ale dziękujemy za wszystkie gole dla Arsenalu i wszystkie chwile spedzone na Emirates

aguerosergiokun16 komentarzy: 6028.08.2011, 13:02

Corthal - Zgadzam się z tobą za wyjątkiem zdań o Redknappie i o Nasrim. On nawet nie kryje się z tym, że przeszedł dla pieniędzy. No wiadomo, że chce zdobywać trofea, ale z United ma na to takie same szanse (na BPL, bo LM jest niemożliwa do zdobycia).

gunner123 komentarzy: 20828.08.2011, 12:56

Na$ri co sie z tb stalo ? ;/

aguerosergiokun16 komentarzy: 6028.08.2011, 12:56

Jest błąd w artykule. Nie chcę się czepiać, ale stadion The Citizens to już Etihad Stadium.

Zgadzam się zwłaszcza z Redknappem. On zawsze mądrze mówi. A ja nigdy nie przekonam się do Na$riego.

szym254 komentarzy: 255628.08.2011, 10:33

Zobaczymy jak dzisiaj zagramy.

uszko komentarzy: 84228.08.2011, 00:22

Dla mnie to i tak Mu zdobędą tytuł

kola1910 komentarzy: 227.08.2011, 23:15

nasri sprzedalby pewnie wlasna matke za pare funtow zero szacunku dla takich gosci to nie ludzie to smieci

Corthal komentarzy: 110927.08.2011, 22:36

ArsenWegiel- ciężko Cię zrozumieć mimo że używamy tego samego języka, ale jeżeli chodzi o Modrica to obowiązuje go kontrakt do 2016 roku więc że Cię tak sparafrazuje gówno Chelsea będzie mieć a nie Chorwata jeżeli Redknapp się zaprze.

A w związku z tym że trener Kogutów się postawił to to oni aktualnie są faworytami do Top 4 a nie my polegając aktualnie na rozegraniu na kolejnym pupilku Węgiera- Ramseyu.

sztambel komentarzy: 1827.08.2011, 22:35

oj $$$$$amirek $$$$$amirek

ArsenWengiel komentarzy: 35227.08.2011, 20:56

Corthal

no i co z tego że go zatrzymał jak za rok za darmo pójdzie i jeszcze mu się może grać odechce i będą mieli gówno a nie zawdonika a tak mamy kasę chociaż

Corthal komentarzy: 110927.08.2011, 20:27

Typowi Polacy :)
Zamiast szydzić z Nasriego zwróćcie uwagę na to że od ponad roku trzon City stanowi około 7. piłkarzy którzy grają ze sobą przez cały czas- w tym roku doszli tylko Aguero, Nasri i Clichy.
To nie jest już drużyna przypadkowych gwiazd tylko 11-tka która funkcjonuje jak zespół. Fakt faktem że na ławce nie siedzi Mourinho tak jak u Niebieskich, kiedy mieli swój sezon, ale w tym sezonie spokojnie mogą powalczyć o mistrza.

CL może nie jest jeszcze w ich zasięgu (czytaj nie dadzą jeszcze rady Barcelonie), ale w przypadku potyczki z Blaugraną na pewno nie będą stać w miejscu jak Man Utd w finale, mają indywidualności które mogą powalczyć z Iniestą, Messim czy... Fabregasem :) .
Man Utd straciło Van der Sara, Scholesa traci Giggsa- w tym sezonie szału u nich nie będzie.
Wiadomo że Ferguson poukładałby na mistrza nawet nasz skład (na pewno lepiej niż Węgier) ale na papierze i jak na razie w praktyce przodują The Citizens.

Zatem gadka jakoby Nasri przechodził do City tylko dla pieniędzy jest śmieszna, ale jak zwykle, gwiazdy odchodzą, inni się wzmacniają, Wenger mówi że jest ok i dalej walczymy o mistrza, a i tak spora część kretynów się na to łapie. Standard. :)

A Redknapp gada bzdury, ale on przynajmniej nie puścił Luki Modrica do Chelsea mimo porozumienia samego piłkarza z The Blues i szykuje drużynę na Top Four. U nas Wenger puściłby go pewnie już w lipcu. Żenada

rol18 komentarzy: 192927.08.2011, 20:11

no to na serio mistrzostwo hahhah

Szef komentarzy: 1303527.08.2011, 19:04

ostatnie zdanie Harry'ego to mistrzostwo, koszulka i tygodniowka haha

drQ komentarzy: 71527.08.2011, 18:50

Harry PEACE!

Dennis_Bergkamp komentarzy: 277027.08.2011, 16:39

redknapp dobrze gada, dac mu wodki!;D

HusarzAFC komentarzy: 150227.08.2011, 16:27

Oldgunner3 w pełni się zgadzam z Tobą.

paci014 komentarzy: 66827.08.2011, 15:17

nikt mi nie powie że man city dojdzie do ćwierćfinału LM :) man city w LE z podobnym składem nie dawało rady z Lechem, nie mówiąc o innych druzynach :) ta ekipa nie ma faceta który wie za co się wziąć i jak tym zarządzać, mancini tam też tylko kase zarabia :)

lecho komentarzy: 96927.08.2011, 14:34

zgadzam sie Oldgunner3, Nasri jasno stwierdził, że decyzję o odejściu podjął już w lipcu. Arsenal powinien od razu go sprzedać, aby mieć czas na kupienie nowego zawodnika, dłuższy czas na negocjacje, bo do końca nie było wiadome czy Nasri odejdzie. No chyba, że było..;)

MatArsenal9870 komentarzy: 216727.08.2011, 14:34

Harry Redknapp ma zdecydowanie rację! Na$ri Sucks!

Chris komentarzy: 36427.08.2011, 14:31

btw. kumpel kibicujący Liverpoolowi mi to podesłał przed chwilą -> a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/302091_209547609103259_100001440655606_560207_6833638_n.jpg :D

Chris komentarzy: 36427.08.2011, 14:29

overmars77
Właśnie tu wchodzi czynnik szans na trofea. Statystycznie rzecz biorąc w ManU ma większe, bo SAF jest jednym z najlepszych menadżerów w historii ligi i nawet jeśli ma na papierze gorszych zawodników od Włocha, to jakimś cudem niemal co roku udaje mu się dochrapać na sam szczyt. Nie deprecjonuje City, bo bardzo się wzmocnili, ale według mnie w tym roku nie wygrają ligi. Więc teraz odpowiedz sobie czy Nasri poszedł do klubu dla bajecznej tygodniówki i ciut większej szansy na trofea niż w Arsenalu, czy też poszedł ze względu na to by coś wygrać? Bo tak jak mówię, ze względu sportowego to ManU będzie miała większe szanse, bo SAF robi różnice której niepoukładane City nie sprosta w tym sezonie. Nie wiem jak inaczej to wytłumaczyć, bo wydaje mi się że to co chce przekazać nie jest wystarczająco precyzyjnie uwydatnione.

Oldgunner3 komentarzy: 969927.08.2011, 14:23

Pewnie,ze to było słuszne - ale grubo spóźnione.2 miechy temu było go sprzedać razem z fumflem Fabregasem i od razu kupić Matę i Hazarda...i byłoby po sprawie,a w sezon pewnie weszlibyśmy i spokojniej i z lepszymi rezultatami.Niestety nasze kierownictwo pokazało,że profesjonalizm to obce im słowo,a zarządzanie tym bardziej.To nie błędy to wielbłądy.Trochę,aż wstyd - tak naprawdę za aktualną sytuację w zespole ktoś powinien dać ''głowę''.Ale tak jest w normalnym świecie - w naszym klubie to w większości towarz. wzajemnej adoracji - które najlepiej lamentuje i marudzi żaląc się jedynie,że nie może konkurować z obrzydliwie bogatymi nababami;ale przecież ani Hulka nikt nie kupił,ani Hazarda ,długo też dostępny był Mata.Niestety u nas rządzą w klubie amatorzy szarpiący niezłą kasę i hodujący 2 podbródki.

overmars77 komentarzy: 110027.08.2011, 14:20

Chris
A teraz pomyśl- jesteś w sytuacji piłkarza który może przejść do jednego z dwóch klubów mających duże szanse na trofea w tym jeden chce płacić Ci dużo więcej za Twoje usługi, wtedy wybierasz ten który wystosował gorszą ofertę-dobrze rozumiem? Gdzie tu sens gdzie logika?

Chris komentarzy: 36427.08.2011, 14:19

overmars77
Zawodnicy to czołówka ale nie osoba, która prowadzi ten klub. Bez dobrego menadżera to oni dalej będą utrzymywali się na topie przy tej kasie pompowanej w klub, ale szczerze powiedziawszy nie jestem pewien czy są w stanie wygrać Ligę mistrzów, czy chociażby ligę angielską. Puchar kraju, top3 klubów ale wyżej chyba nie wskoczą póki co, dopóki nie znajdą osoby która poukłada ten zespół.

arsenalbarca komentarzy: 115627.08.2011, 14:15

City ma wieksze szanse na trofea niz United. Rednapp jest za bardzo zapatrzony w przeszlosc.

overmars77 komentarzy: 110027.08.2011, 14:13

bialysul
To jest ten problem o którym pisze a wszyscy ślepo powtarzają że do City idzie się dla kasy! Kasa tam jest kosmiczna owszem ale zrozumcie w końcu że City zaczyna się liczyć czy się to komuś podoba czy też nie, a gdyby jedyną receptą na zdobywanie trofeów byłoby przechodzenie do MU wtedy cała rywalizacja traciłaby sens! Zastanówcie się na spokojnie jak się rozkładają siły w tym momencie w premier league i w każdym z rachunków wyjdzie że City to czołówka, nie powtarzajcie utartych bzdur jeden za drugim tylko przyjrzyjcie się sytuacji

Chris komentarzy: 36427.08.2011, 14:08

overmars77

Tu chyba nie chodzi o szanse na puchar. Bo owszem, City ma większe szanse na wygranie jakiegoś trofeum od Arsenalu w obecnym czasie. Ale nikt mi nie powie, że w ManU miałby mniejsze szanse niż w City. Tylko, że tygodniówka jaką by otrzymał nie byłaby tak lukratywna. O to się rozchodzi. Nie o samo odejście, ale o kierunek odejścia. Bo z obu klubów z Manchesteru to bliżej trofeum jest United. Otwarte jest pytanie, czy SAF w ogóle był zainteresowany sprowadzeniem Nasriego. Czy po prostu chciał go za frajer ściągnąć za rok.

arsenalbarca komentarzy: 115627.08.2011, 14:06

Rednapp chyba nie wie do konca co mowi, ale jutro sie przekona, w jakim jest bledzie. Jak to wieksze szanse na trofea ma Utd? City w tym roku bedzie sie liczylo w walce o wszystko. A Ferguson ma klopoty w srodku pomocy.

Moja absurdalna prognoza na dzis: City wyeliminuje Real w cwiercfinale LM.

bialysul komentarzy: 369927.08.2011, 14:04

overmars77

mylisz sie koleszko

po pierwsze to prezydent Interu chcial bardzo sprzedac Eto, bo to byla ostatnia i jedyna taka szansa by za tak wiekowego zawodnika otrzymac tyle hajsu, lacznie z zarobkami ktore musieliby mu placic przez kolejne lata kontraktu, Inter zaoszczedzil/zarobil na tym transferze ok. 70 mln :) Eto mial tam ogromna tygodniowke, zaden inny napastnik tyle nie zarabial, a teraz Anzi ta kwote jeszcze podwyzszylo:) Eto jest juz w takim wieku ze poszedl tam na "gruba" emeryturke

co do Nasriego, zrozumialbym odejscie do United, ktore chcialo go pozyskac, tam idzie sie dla trofeow, do City dla kasy,

Chris komentarzy: 36427.08.2011, 14:04

paci014

Nie chodzi mi o powody odejścia a o sam fakt odejścia. Henry odszedł by wygrać ligę mistrzów. Nie mógł tego osiągnąć w Arsenalu? Właśnie chodzi o ten brak wiary zawodników, że ten klub stać na wybitność.

Kontrakt można przedłużyć w każdej chwili. Nawet godzinę po podpisaniu ostatniego. Najbardziej opłacalne jest przedłużenie kontraktu na 2 lata przed jego końcem, ale czemu to nie zostało dokonane? Bo wierzymy, że zawodnicy tak bardzo kochają klub, że podpiszą kontrakt w każdej chwili jak im się go przedstawi? To trochę naiwne :P

ArsenWengiel komentarzy: 35227.08.2011, 14:01

Kurde nie wiedziałem że ten kogut Redknapp tak dobrze gada, ja pierdziu normalnie szacun koleś odemnie masz :)

overmars77 komentarzy: 110027.08.2011, 14:01

Chris
Ale chodzi o to że wszyscy z przymrużeniem oka traktują aspiracje pucharowe City, a ja uważam że w tym sezonie trzeba już traktować ich poważnie. Stąd nie kupuje argumentu że Nasri myślał tylko o pieniądzach przechodząc tam, prędzej tam coś zdobędzie niż u nas jeśli mówimy już o ambicji. A jak do tego głupie araby chcą mu płacić kupę kasy to ma płakać z tego powodu??

Qaniq komentarzy: 20227.08.2011, 13:57

yyyyyy ....... w tekście jest błąd , zamiast City of Manchester Stadium powinno być Etihad Stadium . heh XD

paci014 komentarzy: 66827.08.2011, 13:55

Chris@

Henry to inny powód, Fabregas też... Flamini poszedł za darmo (ale to żaden gracz)... Do tego z wypowiedzi Fegrusona wynika że kontrakt można przedłuzać dopiero dwa lata przed jego zakończeniem... ;) więc jeśli chodzi o zwlekanie - to chyba nie to

paci014 komentarzy: 66827.08.2011, 13:53

Ture nie poszedł dla trofeów, pokłócił się z trenerem, czego bardzo wszyscy żałujmy ;]

niestety wielu jest afrykańskich piłkarzy jak adebayor, eto'o którzy chcą dużo zarabiać, ale przez to pomagają też wielu ludziom w swoim kraju, przynajmniej adebayor tak robił, do czasu aż miał kasy zbyt dużo, potem to już nawet w reprezentacji nie chciał grać, pod głupim wg mnie pretekstem

Chris komentarzy: 36427.08.2011, 13:52

overmars77
Z tym, że Eto'o zdobył wszystko co było do zdobycia w karierze klubowej. Nic więcej nie miał do osiągnięcia. Był spełniony piłkarsko, to czas dorobić do emerytury.

A co do wypowiedzi SAFa. Jakoś nie przypominam sobie by stracił on zawodnika dlatego, że chciał odejść do innego klubu albo kontrakt kończył się czołowemu zawodnikowi. Tylko CR7 do głowy mi przychodzi, ale za niego zgarnęli prawdziwą górę kasy. A my w ten sposób straciliśmy Fabregasa, Nasriego, Flaminiego, Henry'ego itd. itp. Co stanowi tę różnicę? Niech każdy sam sobie odpowie.

paci014 komentarzy: 66827.08.2011, 13:49

overmars77

wyrobił sobie nazwisko to dorabia do emerytury, można grać w Rosji można w USA czy tam gdzieś w Katarze, co do zarobków to nasri dostanie praktycznie takie same (jeśli potwierdzi się 180tys), a twierdzi że chce zdobywać trofea w man city ;)

kanonier4114 komentarzy: 18627.08.2011, 13:42

Abajoro i Ture też poszli tam precież "dla trofeów" ........

overmars77 komentarzy: 110027.08.2011, 13:40

paci014
Czyli jeśli ma się odpowiedni wiek to nie trzeba już szanować własnego nazwiska? Ciekawe spojrzenie, choć się z nim nie zgadzam

bzyk91 komentarzy: 5327.08.2011, 13:35

To Harry dogadał Nasriemu. I dobrze bo powiedział prawdę.

paci014 komentarzy: 66827.08.2011, 13:35

overmars77@ tylko że eto'o jest w innym wieku i swoje już zdobył i wiele dużych klubów zwiedził... cienkie porównanie ;]

vP7 komentarzy: 232027.08.2011, 13:34

za te słowa trzeba pochwalić Redknappa, widać ze City go wkorvia, zresztą kogo City nie wkorvia

bazibas komentarzy: 26827.08.2011, 13:33

Redknapp popieram cię z całego serca ale i tak cie nie lubie :P

paci014 komentarzy: 66827.08.2011, 13:33

najlepsze w tych wszystkim jest to że każdy kto tam przychodzi, zawsze cieszy się że będzie mógł grać u boku tak wspaniałych gwiazd, a nigdy nikt nie wspomniał słowem o trenerze i tradycji, teraz zaczynają gadać o trofeach, ale do tego wszystkie te trzy czynniki są potrzebne ;]

overmars77 komentarzy: 110027.08.2011, 13:30

O City można pisać różne rzeczy, ale nie powinno się im odbierać szans na trofea, bo patrząc na kadrę jaką dysponują byłoby to niedorzeczne-wiem nazwiska nie grają, ale pod tymi nazwiskami kryją się piłkarze posiadający wysokie umiejętności a w tej chwili choć przykro przyznać szansę na trofea mają większe niż Arsenal=/ więc dlaczego Nasri miałby tam nie przejść kasując w dodatku wysoką tygodniówkę? Krytykowanie go to hipokryzja, jeśli jest ktoś kto poleciał na dużą kasę jak piłkarska prostytutka to jest to Samuel Eto'o i jego transfer do Anżi Machaczkała a jego jakoś nikt nie krytykuje

Kozak0700 komentarzy: 92027.08.2011, 13:29

Harry brawo dla Ciebie, powiedziales swieta prawde :D

Paciecho komentarzy: 89927.08.2011, 13:28

Redknapp dobrze mówi ;p

ToMo_18 komentarzy: 13140 newsów: 1527.08.2011, 13:27

Harry Redknapp tą wypowiedzią zniszczył. Zgadzam się z trenerami, i nie wierzę w słowa Nasriego "Przyszedłem dla trofeum"

Diabliica komentarzy: 337827.08.2011, 13:21

Ostatni akapit - idealne podsumowanie. Nie przepadam za Redknappem, ale za to biję mu brawa. Kasa kotki, kasa.

poprzednia123następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com