Groves: Nasri jest ważniejszy dla Arsenalu niż Fabregas

Groves: Nasri jest ważniejszy dla Arsenalu niż Fabregas 06.06.2011, 22:12, Martyna Masztalerz 101 komentarzy

Perry Groves w rozmowie z talkSPORT wyraził opinię, iż Samir Nasri jest ważniejszy dla Arsenalu niż Cesc Fabregas.

23-letni Francuz stał się ostatnio bohaterem spekulacji, w myśl których miałby zastąpić Paula Scholesa i Owena Hargreavesa na Old Trafford.

W ostatni weekend Nasri podsycił i tak już gorącą atmosferę, stwierdzając w wywiadzie dla francuskiej telewizji TF1 Telefoot, iż „nie wie jeszcze, czy podpisze nowy kontrakt [z Arsenalem]”.

Jednak były zawodnik Kanonierów, Groves, uważa, że Francuz używa domniemanego zainteresowania United jako karty przetargowej, która miałaby mu pomóc wywalczyć wyższy kontrakt. Groves sugeruje również Wengerowi, by czym prędzej rozwiązał sprawę pozostania ofensywnego pomocnika na Ashburton Grove, podkreślając jego wagę w przyszłości Klubu.

- Uważam, że jest on w tej chwili ważniejszy dla przyszłości Arsenalu niż Cesc Fabregas - stwierdził były skrzydłowy.

- Jeśli Cesc chce odejść do Barcelony, ponieważ tak czuje i nie jest w stu procentach przywiązany do Arsenalu, Klub powinien wziąć za niego tyle pieniędzy, ile jest wart, czy jest to 40, czy 50 milionów funtów- potem mogą kupić za to walecznego środkowego pomocnika jakiego potrzebują.

- Samir Nasri był genialny na początku sezonu, gdy wraz z Jackiem Wilsherem byli dwójką najważniejszych graczy. Wydaje mi się, że do Bożego Narodzenia strzelił 10 lub 11 bramek.

- Kiedy jednak do składu wrócił Cesc Fabregas, Samir grał na prawej lub lewej flance, a wtedy nie miał już takiego wpływu na grę.

- Tylko rok pozostał mu do końca kontraktu, więc teraz będzie chciał być jednym z najlepiej opłacanych w klubowej hierarchii, i myślę, że potrzebuje także gwarancji odnośnie pozycji, na jakiej będzie grał. Jest więc w tym wszystkim trochę ryzykanctwa - zakończył Perry Groves.

Perry GrovesSamir Nasri autor: Martyna Masztalerz źrodło: talkSPORT
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
adipetre komentarzy: 79707.06.2011, 01:38

Wg. mnie Nasri moze byc wazniejszy dla Arsenalu tylko dlatego, ze Ozyakup to identyczny profil co Fabregas, no ale on ma dopiero 18 lat.

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4807.06.2011, 01:33

Nasri jako playmaker? Na palcach jednej ręki można policzyć świetne mecze Samira w środku pola z wymagającymi rywalami. To w tym sezonie rozbłysł, gra na skrzydle i schodzi do środka. Ponowne przestawianie go na środek, na stałe byłoby bez sensu, szczególnie że nie mamy nadmiaru solidnych, mających regularną formę skrzydłowych

star157 komentarzy: 3307.06.2011, 01:21

Swoja droga to mysle ze Nasri zastapil by Fabregasa,ma potencjal i dobrze rozgrywa.Pamietacie jak ogralismy Porto?!Nasri i Beniek zagrali bardzo dobrze no i Cesc nie gral.Chociaz wiadomo ze to pilkarz na wielkim swiatowym poziomie ale serce i oddanie dla klubu tez sie liczy.Moim zdaniem Nasri chce wygocjonowac duzo lepszy kontrakt tak na przyszlosc.Zobaczycie ze zostanie z nami.

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4807.06.2011, 01:11

Ivexo to nie kibic Farsy z tego co wiem :P Jego nick jest pokłosiem starego zakładu na kanonierzy.com, w którym przegraną był właśnie ten avatar.

star157 komentarzy: 3307.06.2011, 01:09

ivexo123 Kolezko ty chyba chcesz chyba zostac fanem ARSENALU!!! Duzo czsu widze nam poswiecasz,barca cie juz nie kreci??Zmiataj do siebie bo tu sie ostro gra w pilke a tam to tak blizej trawy.Real by was pokonal ale jak zwykle sedzia gral z wami.My tez bylismy blisko ale sedzia musial RvP z boiska usunac jak goraco sie zrobilo.Do placzkow swoich uciekaj pa pa!!!!

th3o1990 komentarzy: 3407.06.2011, 01:07

@ivexo123
dobrze by było gdybyś nie spoglądał na piłkarzy przez pryzmat tej twojej barcelonki, bo to już się wkurzające robi... krytykujesz kake pewnie tylko dlatego, że ten gra dla realu. Ciekaw jestem czy takie samo zdanie miałeś np. o Sneijderze, któremu też w Madrycie szło "jako tako" a po przejściu do Interu grał bosko.
Qbek ma rację po przejściu do nas lub innego klubu kaka powinien znowu odżyć, chociaż bardzo w to wątpię żeby do nas trafił.

clash123 komentarzy: 188407.06.2011, 00:11

to po trochu prawda ze nasri przygasl po powrocie Fabregasa do skladu. Chyba najbardziej podoba mi sie opcja ze Fabs za ogromne pieniadze idzie gdzie chce, moze byc nawet motor lublin ;) a nasri podpisuje nowy, dlugoterminowy kontrakt i opanowuje srodek pola :)

Asiek69 komentarzy: 236607.06.2011, 00:07

@Topek popieram w 100%, może i dla nas kibiców Fabregas jest kiepskim mentorem, kapitanem, ale jednak dla samych piłkarzy jest on najważniejszym i kluczowym zawodnikiem. Każdy, którego pytają o liderów teamu wymienia Fabregasa. Z Fabregasem w składzie praktycznie zawsze dostają tak zwanego dodatkowego kopa w tyłek do motywacji. Zarówno on i Nasri jacy by nie byli to ich wartości dla reszty chłopaków z drużyny podważyć nie można.

ivexo123 komentarzy: 176607.06.2011, 00:06

Qbek dobrze zawazyles "gdy jest w formie" a w formie był ostatnio 3 lata temu i to jest juz bardziej celebryta niż piłkarz

Qbek komentarzy: 15106.06.2011, 23:59

Kaka to jeden z najlepszych graczy swojego pokolenia. ma dopiero niecałe 30 lat i gdy jest w formie jest kompletnym i niesamowicie kreatywnym piłkarzem.
ostatnie sezony to jednak kontuzje przez które nie zdołał rozwinąć skrzydeł w RM.

myślę na starość będzie nabierał wartości tak jak np. Bergkamp czy M. Laudrup

trumi komentarzy: 114606.06.2011, 23:33

Ma rację! Polać mu!

ivexo123 komentarzy: 176606.06.2011, 23:30

Qbek - Kaka ostatnio dobrym piłkarzem był 3 lata temu, teraz bym za niego nie dal 5 mlnów euro a co dopiero 3 dychy...

Damian537 komentarzy: 11406.06.2011, 23:30

Szczerze ja tez tak mysle ze Nasri to jest najlepsze wyjscie z affelayem lub tym drugim i 50 mln

mateuszek123310 komentarzy: 36706.06.2011, 23:26

Cesciara w 100% się z tobą zgadzam. Jaki to kapitan jak tylko myśli o innej drużynie. A jak nie przejdzie to dalej będzie kibiców przepraszał tak jak w tamtym roku

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4806.06.2011, 23:25

Oby się potwierdziły plotki, że Barca jest blisko pozyskania Rossiego/Sancheza. Wtedy szanse na transfer Cesca znacznie maleją.

Qbek komentarzy: 15106.06.2011, 23:23

do końca kariery będę fanem Cesca - bez względu czy zostanie z nami czy nie.
myślę że w tym oknie transferowym nie musimy się martwić - barcelona z każdym kolejnym kupionym graczem zamyka Fabregasowi drogę do 1 składu i cesc musi być tego świadom.

z ciekawostek - pojawiła się plotka dotycząca Ricardo Kaki - Murinho chce go sprzedać i może kosztować około 30 mil funtów. strasznie żalowałem że AW nie dołączył do składu R. van der Waarta gdy była taka możliwość ale Kaka to dopiero byłby transfer!!
pomarzyć dobra rzecz ...

Topek komentarzy: 13943 newsów: 12606.06.2011, 23:22

Gigi, dla przyszłości klubu najważniejsze jest zwycięstwo i przełamanie pucharowej posuchy. Tak więc kluczowy będzie właśnie ten przyszły rok, bo widzimy, że zespół zaczyna się łamać. W tej chwili nawet mentalnie ważniejszy jest Cesc. Spytać któregokolwiek zawodnika ze składu, kto jest najlepszym graczem Arsenalu - z miejsca Fabregas. Jako kapitana też go mimo wszystko bardzo szanują. Jeśli wygramy coś w przyszłym sezonie (Wengera w tym rola), to zespół będzie mógł odetchnąć i to napięcie zniknie. Wtedy Hiszpan może iść, bo i pewnie ogramy wystarczająco Ramsey'a do tego czasu.

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4806.06.2011, 23:20

My to z tymi kapitanami mamy od dawna problem. Jeden tylko był taki, któremu nie chodziło o kasę, który był przywiązany do barw klubowych, który spędził w klubie niemal całą karierę i zasłużył na przydomek mr. Arsenal: Tony Adams.

ivexo123 komentarzy: 176606.06.2011, 23:14

dlatego własnie sądze ze Nasri moze Fabregasowi buty wiązać a nie się z nim równać

Cesciara komentarzy: 622 newsów: 3006.06.2011, 23:13

Nie wiem co sie tak uparliscie na tego Fabregasa. Nie chce grac w Arsenalu to niech idzie wreszcie do tej Barcelony, po co go trzymac na sile? Przeciez on ciagle mowi ze chce wracac, namawia kumpli zeby to naglasniali w mediach (bo przeciez moglby jednego z drugim opieprzyc i zdementowac, ale nie robi tego chyba co?), jęczy i stęka do tej swojej Hiszpanii. Co to za kapitan? Powiedzcie mi czym wg Was sie ce****e kapitan? Dla mnie przede wszystkim charyzma i 100% przywiazaniem do klubu. Nawet jesli ktos mi powie ze Cesc ma to pierwsze (co nie jest dla mnie takie oczywiste), to drugiego nie dam sobie wmowic. Moim skromnym zdaniem Arsenal da sobie rade lepiej bez takiego "kapitana". Jak Robin albo Thomas dostanie opaske to nareszcie bedzie jakis porzadny lider i moze wreszcie ktos zmotywuje tych chlopaczkow. Nie odmawiam Cescowi pilkarskiej jakosci, ba, boje sie o morale druzyny i o srodek pola po jego odejsciu, ale ilez mozna trzymac chlopaka na sile?

ivexo123 komentarzy: 176606.06.2011, 23:13

FanaticAFC - cos jeszcze?
Nasri od 13 grudnia az do teraz strzelil w lidze 2 gole i ani razu nie zaasystował więc porównania do Fabregasa można sobie darować bo Cesc gra 7 lat na w miare równym poziomie a poniżej pewnego poziomu nigdy nie zszedl. Nasri grając dobry wrzesien, pazdziernik, listopad i połowe grudnia to chyba za mało by równać sie klasie Fabregasa???

adaminho77 komentarzy: 332506.06.2011, 23:12

Ważniejszy może nie, bo obaj są świetni, ale jeśli miałbym wybierać pozostanie Fabregasa lub Nasriego to zdecydowanie optuję za pozostaniem Samira. :) Cesc'a też oczywiście chciałbym zostawić, ale oferta: Fabregas=40-50mln+Thiago Alcantara lub Affelay to dosyć kusząca propozycja zważywszy na trwającą od dawna sagę transferową Cesc'a w trakcie której Barca podsyłała o wiele słabsze oferty. Cesc już nie gra z takim zaangażowaniem i wygląda na to, że marzy o Barcie, tylko nie mówi o tym wprost. A Nasri musi zostać, bo inaczej będzie dno. :[

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4806.06.2011, 23:09

@Topek

Grooves bardziej miał na myśli to, że Fabs i tak do Barcy będzie chciał wrócić, a czy go zatrzymamy na jeszcze jeden sezon.. przy tych kontuzjach. Z Nasrim sprawa jest prostsza - jeśli uda się podpisać nowy kontrakt, to albo go będziemy mieli na lata, albo sprzedamy go za grubą kasę. Nie sądzę, by wywierał na Bossie presję w sprawie transferu np. do Realu.

th3o1990 komentarzy: 3406.06.2011, 22:55

@DayMan_15
a sorki, nie doczytałaem tego w nawiasie ;d
no rzeczywiście duet RvP-Aguero mógł siać spustoszenie w PL... no ale jak słusznie zauważyłeś możliwe jest to tylko fifie.

th3o1990 komentarzy: 3406.06.2011, 22:55

@DayMan_15
a sorki, nie doczytałaem tego w nawiasie ;d
no rzeczywiście duet RvP-Aguero mógł siać spustoszenie w PL... no ale jak słusznie zauważyłeś możliwe jest to tylko fifie.

Damian537 komentarzy: 11406.06.2011, 22:54

A ty barcelonski fRa...... nie poplacz sie jak w nastepnym sezonie wszystkie trofea odbierze ci mourinho

Topek komentarzy: 13943 newsów: 12606.06.2011, 22:53

O czym on w ogóle gada. Nawet jak Ceska nie było, to Nasri grał na skrzydle, bo Hiszpana zastępował Rosicky. Samir nie jest ważniejszy bo na nim nie opiera się nasza formacja, ba, jest kompletnie nieprzystosowana do takiego typu piłkarza w środku.

Siwyy666 komentarzy: 55006.06.2011, 22:53

HellSpawn

Zgadzam się w 100%

moicano komentarzy: 13706.06.2011, 22:52

aguero w arsenalu? bajka!(nie za wengera) zarabia 2x wiecej niż RvP trzeba mu dać zarobik cristiano, albo messiego, żeby do nas dołaczył

HellSpawn komentarzy: 618506.06.2011, 22:51

Nie można mówić , że ten jest lepszy od tego, a tamten od tamtego.. Każdy wnosi coś od siebie do drużyny i wszyscy są tak samo ważni.

Damian537 komentarzy: 11406.06.2011, 22:51

Ja sie prawie w 100% zgadzam z asiek69 ale jak za cesca dają 50 a to jest cena bardzo wysoka za niego moim zdaniem a nasri na jego miejscu się sprawdzi uwierzcie mi

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1506.06.2011, 22:46

Asiek69

W pełni się z tobą zgadzam. Fabregas będąc kompletnie bez formy i tak potrafił zagrać kilka dobrych piłek na mecz. Mimo swojego najgorszego sezonu w karierze, gdy był zdrowy można było oprzeć na nim grę. Stety lub niestety, obecny styl Arsenalu kręci się wokół Fabregasa i to widać pod każdą jego nie obecność. Kluczem będzie utrzymanie wszystkich ważnych ogniw drużyny i nastepnie wzmocnienie jej gdzie trzeba. Zarówno odejście Nasriego jak i Fabregasa bądź kogolwiek z pierwszej jedenastki, będzie ogromnym ciosem.

Siwyy666 komentarzy: 55006.06.2011, 22:44

ivexo123

Przesadziłeś z tymi sznurowadłami,według mnie ich poziom jest podobny jeżeli chodzi o technikę,jakośc piłkarską ale jednak Fabregas ma to "coś".

DayMan_15 komentarzy: 59606.06.2011, 22:42

th3o1990; tak wiem, dlatego napisałem to w nawiasie że to tylko marzenie. Jestem wielki fanem jego talentu no ale widze go w Realu albo w Barcelonie. No ale cóz moze Wenger zrobi nam niespodzianke! RvP i Aguero. Pieknie ! Ale to tylko w karierze w fife co najwyżej.

mitmichael komentarzy: 4924306.06.2011, 22:39

Zgadzam sie w 100%

Midgardsorm komentarzy: 15336 newsów: 41206.06.2011, 22:38

Zaprawdę słusznie prawi.

Asiek69 komentarzy: 236606.06.2011, 22:37

obydwaj są równie ważni, wielu wciąż wytyka słaby sezon Fabregasowi, a zapomina, e praktycznie 3/4 sezonu, ale był kontuzjowany, albo był świeżo po kontuzji., gdyby nie te kontuzje mielibyśmy takiego Fabregasa jak w sezonie 2009/2010, wiec takie pieprzenie, że się wypalił jest głupotą po prostu. To dalej jest jeden z najlepszych rozgrywających na świecie. Zaliczył znacznie mniej pełnych mecz niż Arszawin, a mają podobną ilość asyst. Najlepiej by było jakby obydwaj zostali. Obydwaj zasługują na to, żeby coś osiągnąć z tym klubem.

Siwyy666 komentarzy: 55006.06.2011, 22:37

FantaticAFC

Bardzo ciekawa i inteligentna wypowiedz...

FanaticAFC komentarzy: 13806.06.2011, 22:35

ivexo123 chyba cie poj*bało dziewczynko, spierniczaj do swojej Barcy i sie nie wypowiadaj matole o Arsenalu jak sie nie znasz, Nasri wiązać sznurowadła Fabregasowi nie no ty chyba chory psychicznie jesteś, Nasri jest 100000 razy lepszy od tej cioty Fabregasa, który bije rekordy w wzdychaniu do tej swojej kochanej Barcelony i nawet nie mów że tak nie jest. Sezon to bardzo wyraźnie pokazał...

sidtsw komentarzy: 309506.06.2011, 22:34

pewnie ze jest potrzebny ale jesli nie chce grac dla nas to musi odejsc (oby został!) ... to samo dotyczy Cesca

th3o1990 komentarzy: 3406.06.2011, 22:34

@DayMan_15
Aguero do nas nie przyjdzie. Nie ma na to szans. Czas zejść na ziemię ;p

ivexo123 komentarzy: 176606.06.2011, 22:32

Groves cos pała niechęcią do Fabregasa a Nasri może Cescowi wiązać sznurowadła ewentualnie

th3o1990 komentarzy: 3406.06.2011, 22:30

@Siwyyy666 nie zgodzę się z Tobą
Cesc gdyby tylko mógł już siedział by w barcelonie, a za rok nawet jak wygramy jakieś trofeum to znów wróci temat jego transferu da barcy (oczywiście jeśli nie stanie się to już w tym okienku). Groves ma rację, lepiej sprzedać go za te 40-50 mln funciaków, ale za rok... niech zdobędzie jakieś trofeum i uniesie je do góry jako kapitan. Należy mu się. A za rok niech sam zdecyduje czy chce zostać czy wrócić do Barcy, nie ma sensu trzymać go na siłę, bo jak wiadomo z niewolnika nie ma zawodnika...

amadeo komentarzy: 514906.06.2011, 22:29

Najlepiej jakby obaj zostali...ale jak już musi ktoś odejść, to niech to będzie, tak jak to mówi Groves - Cesc. Samir wg mnie jest wartościowszym piłkarzem.

zjadas komentarzy: 30006.06.2011, 22:28

Nasri o wiele wazniejszy, toprzyszlosc a cesci tak odejdzie, zobaczcie ze jestesmyteraz w podobnej sytuacji co niedawno man utd, gdy ich taktyka oparta byla na C.Ronaldo, a on odszedl.. I inni zawdonicy zaczeli grac duuuzo lepiej niz wczesniej, moze i u nas tak bedzie ^.-
,

xqvz komentarzy: 2030 newsów: 506.06.2011, 22:26

Wygląda na to, że odejście Fabregasa i spożytkowanie zarobionych pieniędzy na transfery jest receptą na większość naszych klubowych problemów.

DayMan_15 komentarzy: 59606.06.2011, 22:26

Jesli chodzi o Fabregasa to zdania są podzielone i wielu może się ze mną nie zgodzić co też szanuje ale moim zdaniem Mr. Groves dobrze mówi. Lepiej sprzedać nawet do Interu skoro więcej dają za 50 mln Fabregasa i mieć z tego duża kase a za taką kase można by było nawet sprowadzić Aguero (oczywiscie to tylko takie marzenia nie realne ) niż potem żałować że sie go nie sprzedało. A dokładnie mówie o tym że Cesc już nie gra 100% i nie gra z sercem dla Arsenalu. Po co go trzymać skoro wygląda to wszystko tak jakby na siłe. Z sezonu na sezon by coraz gorzej grał bo byłby myslami w swojej barcelonie czy gdzieś, i niech tam pojdzie i niech siedzi na ławie. Zgodze się ze w sezonie 2009/2010 zasłuzył na kapitana a nawet na gracza roku. Grał z sercem . A teraz? To nie to samo. I tu własnie nasuwa sie pytanie czy zostanie Fabregasa na ten sezon było by dla Arsenalu dobre czy złe.

star157 komentarzy: 3306.06.2011, 22:25

Nasri jest nam bardzo potrzebny,to wyjatkowy pilkarz!!!

Misq komentarzy: 88306.06.2011, 22:20

Zgadzam się w 100%, wole zachować Samira niż Fabsa. Cesc coraz częściej pokazuje, że brakuje mu jaj i nic nie wnosi do gry :P

damian199656 komentarzy: 762606.06.2011, 22:19

Ma rację. Najważniejsze to przedłużyć kontrakt z Nasrim

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com