Hartson: To nie byłby koniec świata

Hartson: To nie byłby koniec świata 18.05.2012, 12:49, Mateusz Kolebuk 37 komentarzy

John Hartson, były gracz Arsenalu uważa, że strata Robina van Persiego nie byłaby dla Arsenalu "końcem świata".

Holendrowi pozostał tylko rok kontraktu, a rozmowy z Arsene Wengerem najprawdopodobniej nie przynoszą oczekiwanych przez francuskiego menedżera efektów i sprawa pozostania Holendra w Londynie stoi pod znakiem zapytania.

37-letni obecnie napastnik, który reprezentował barwy Arsenalu w latach 1995–1997 twierdzi, że jest w stanie wyobrazić sobie scenariusz, w którym Robin opuszcza klub. Walijczyk przyznaje jednak, że nawet w przypadku takiego obrotu spraw, Arsenal zdołałby podnieść się po tak znaczącej stracie.

- Odejście van Persiego jest możliwe - powiedział Hartson. - Klub sprowadził póki co Podolskiego i możliwe, że van Persie czeka na kolejne transferowe ruchy w Londynie, by zdecydować o swojej przyszłości.

- Jego odejście byłoby dla klubu ogromną stratą, ale pamiętamy przecież jak Arsenal poradził sobie po odejściu Henry'ego, a także po odejście Wrighta. Arsenal to nie klub jednego piłkarza. Ludzie uważają, że to będzie koniec świata dla Arsenalu, ale nie jest to prawdą. Nawet jeżeli Robin odejdzie, klub się podniesie.

John HartsonRobin van Persie autor: Mateusz Kolebuk źrodło: TalkSport
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
Ciastolyna komentarzy: 107720.05.2012, 13:19

Oczywiście, że to nie będzie koniec świata. Mamy dobrego trenera i za pewne ma on już w rękawie kilku asów, którzy mogliby zastąpić Robina. Martwi mnie tylko to jego przywiązanie do klubu...

polishbrigadesx komentarzy: 1020419.05.2012, 15:41

Jak bedziemy co sezon sprzedawac najlepszych graczy to gówno osiagniemy i bedziemy ze 20 sezonów czekac na jakis puchar...

fabregas1987 komentarzy: 2579319.05.2012, 13:01

jeżeli za Robina dostalibysmy ok. 50 mln. to moznaby naprawde ciekawy zespol zestawic ...
Atletico z powodu nie zakwalifikowania sie do LM musi sprzedać Falcao, wiec czemu nie ? ;)

amaciekco komentarzy: 47319.05.2012, 10:24

@arsenalfan98
-Gdyby van Pesie miał być podstawowym zawodnikiem po odejściu Henrego to nie wiem czemu Adebayor był najlepszym naszym napastnikiem a Holender strzelił 9 bramek w pierwszym sezonie po odejściu Thierrego.
- Sezon 09/10 najlepszym naszym strzelcem był... Fabregas a od Robina więcej bramek miał Bendtner czy Arshavin. Był to najlepszy sezon Fabregasa w Arsenalu, może z liczby bramek i asyst nie wychodzi 40, ale rozgrywający ma o inne zasługi w strzelaniu bramek niż tylko bezpośredni strzał czy ostatnie podanie.
- Mówisz, że Robin to prawdziwy kapitan a Cesc to zdrajca? Sprzedawczyk? Cesc był kapitanem przez 3 lata, Robin po jednym sezonie z opaską chce opuścić klub, czy to prawdziwy kapitan? Prawdziwy kapitan to Henry czy Adams który powiedział "I will sign every contract arsenal put front of me without reading it". To był lider. Jak mają się czuć nasi zawodnicy teraz, jak mają patrzeć z nadzieją w przyszłość, jeśli ich kapitan robi problemy z podpisaniem kontraktu. Jaki to przykład dla nich?
- Moim argumentem nie jest fakt, że jest za stary. Młodziakami graliśmy długo i nic z tego nie ma. Po prostu mówię, że to najlepszy czas na szukanie dla niego zastępcy.

Bardzo chciałbym, aby Robin z nami został, ale nie można polegać tak na jednym zawodniku. A co jeśli złapie go kolejna kontuzja? To bardzo ryzykowne.
Irytuję mnie jedynie fakt, że van Persie był z nami przez 8 sezonów z czego tak naprawdę tylko obecny, połowę poprzedniego i sezon 08/09 zagrał na takim poziomie na jakim powinien. Wenger trzymał go przez ten cały czas, nieważne czy kontuzjowanego, czy z brakiem formy i dlatego wydaje mi się to nieco nie fair ze strony Holendra jeśli myśli, że spłacił wspaniałym sezonem ten wielki dług zaufania który otrzymał od menadżera.

Theo10 komentarzy: 826219.05.2012, 10:19

Z tym że rok temu kiedy odchodził Fabregas i Nasri, to zawsze był jeszcze RvP. A teraz to już nie mam pojęcia kto niby miałby ciągnąć naszą ofensywę, skoro nie było by właściwie żadnego gracza tego najwyższego formatu zarówno w pomocy jak i w ataku... bo nie wierzę w transfery.

konrii komentarzy: 40618.05.2012, 23:22

zapewne odejdzie i to nie drogo bo ma tylko rok kontraktu

ramsey20 komentarzy: 54818.05.2012, 22:52

klub jest zawsze ważnejszy niż zawodnik nie ważne kto

Wbeta komentarzy: 108318.05.2012, 21:53

No właśnie sobie nie radzi w tym sezonie mieliśmy ogromnie dużo szczescia równie dobrze mogliśmy skonczyc na 5-6 miejscu.

DawidAFC komentarzy: 18095 newsów: 125118.05.2012, 21:20

Tylko gdzie znajdziemy drugiego takiego snajpera.. ?

niski93 komentarzy: 581618.05.2012, 21:00

Dokładnie, nie ma ludzi niezastąpionych!

v1r88z6 komentarzy: 14318.05.2012, 20:20

youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lFAwE0q5ZIQ
a może i są niezastąpieni? :)

Anka464 komentarzy: 66418.05.2012, 19:20

pewne że się podniesie tylko dlaczego mamy znowu zaczynać sezon na obudowywaniu zespołu zamiast grać od samego początku zgranie i walczyć o najwyższe lokaty

piter1908 komentarzy: 510318.05.2012, 17:20

Jak dla mnie sprzedaż 4 kapitana w przeciągu 4 lat to jest Katastrofa ! Jak ktoś ma się utożsamia z tym klubem ? skoro najważniejszy piłkarz odchodzi bez mrugnięcia okiem ?
Vieira Henry Gallas fabregas i teraz Robin ? o może zróbmy kapitanem SSa albo DJ ...

Kaziu09 komentarzy: 325318.05.2012, 16:58

Nie ma ludzi niezastąpionych ;)

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 118.05.2012, 16:40

Pewnie, że się podniesie, ale czas, który spędzimy na lizaniu ran zostanie bezpowrotnie stracony.

arsenalfan98 komentarzy: 91618.05.2012, 16:15

@amaciekco No to kolego dowaliłeś, może i nie koniec świata, ale twoje argumenty są raczej słabe... Od odejścia Henrego to właśnie Robin miał być naszym pierwszym napastnikiem, ale jako, że kontuzje "go lubią" nie grał za często. I tak jestem zdziwiony ilością bramek jakie strzelił. Większość czasu w Arsenalu spędził w gabinetach lekarskich, ale zawsze gdy był dostępny pełnił ważną rolę w naszej drużynie. Wiadome, że w sezonie 07/08 kiedy Adebayor strzelał więcej to on był tym pierwszym napastnikiem, ale chyba tylko wtedy.

Mówisz, że na odejściu Van Persiego mniej stracimy niż na odejściu Fabregasa czy Henrego. Fabregas nie był odpowiedzialny za prawie 40 bramek jakie klub strzelił, może miał więcej asyst, ale Robin pod tym względem też jest najlepszy w drużynie.
Fabregas sam dopłacił do transferu więc co z niego był za kapitan i lider drużyny. Robin jest nim naprawdę, nie na papierze.

Może masz rację, że Henry był wiele większą stratą, ale przecież po odejściu mieliśmy właśnie Adebayora i Robina, a teraz? Podolski i Walcott... Może drzemie w nich spory potencjał, ale czy są godni zastąpić Robina? Skoro mamy wygrywać trofea nie możemy sobie pozwolić na kolejne osłabienie zwłaszcza jeżeli miałby nim być Robin... Wyobraź sobie naszą ekipę gdyby Fabregas został lub Nasri...

Co do twojego argumentu, że jest już taki stary.... Śmiech na sali... Ma 29 lat bodajże i Ty tu sugerujesz, że jest za stary? Pff, wystarczy spojrzeć chociażby na Ibre i już widzisz, że nawet "starzy" potrafią strzelać bramki.

Robin musi zostać na najbliższy sezon. Nie mamy innego wyjścia, chyba że zarząd i Wenger co roku rzucają słowa na wiatr o walce o trofea. Skoro ma odejść kilku zawodników to powinniśmy móc mu zaoferować więcej. Dla mnie powinien zarabiać co najmniej 160/170 tys.

Nie wiem dlaczego znowu musimy się denerwować i martwić o przyszłość naszych czołowych zawodników. To powinno być załatwione już rok temu, a nie rok przed wygaśnięciem kontraktu.

Co za klub ;p

technik1302 komentarzy: 14218.05.2012, 16:11

Nie zgadzam sie z tym co powiedzial Hartson...Jak sobie klub poradzil po stracie Henry'ego??? Z Henrym byly trofea ,a co wygrala druzyna bez niego?? Poza tym druzyna musi sie zgrywac, co trwa oczywiscie jakis czas..a My co sezon bedziemy tracic Klasowego Pilkarza ktorych z reszta u Nas nie za Bogato...Gdzie tu Logika??? Wychodzi na to ,ze zarzad ma w pizdzie Zespol i Kibicow i patrzy tylko na nabijanie Kabzy...Najbardziej prawdopodobna wersja Niestety!!!!

filip999 komentarzy: 3133 newsów: 618.05.2012, 16:10

ale wy dalej nie rozumiecie. jak wam zalezy na 3,4 miejsce co sezon to prosze bardzo, bo ja juz mam tego dosyc i tego wengera ktory nie potrafi dac zawodnikowi ze 160tys tyg a sam skapiec bierze najwiecej w klubie. jestesmy akademia a nie klubem

szarolek komentarzy: 50818.05.2012, 16:01

Odchodził Henry maił być koniec, odchodził Fabregas tak samo, więc jak odejdzie Robin to też się świat nie zawali..

Barney komentarzy: 2092318.05.2012, 16:00

Po odejściu RvP WEnger powie, wszyscy nas skreślali po odejściu Robina, ale my nadal jesteśmy w TOP 4. I znow zajmiemy w maxie 3 miejsce , a nie o to tutaj chodzi.

Cesc1994 komentarzy: 447018.05.2012, 15:52

To byłby koniec świata.

Tyle ;/

filip999 komentarzy: 3133 newsów: 618.05.2012, 15:24

AaroNn -> dopoki bedzie wenger bedziemy tracic co roku najlepszego zawodnika druzyny, do tego nie wygrywac zadnego trofeum i ogladania ramseya w pierwszym skladzie. niedlugo minie dekada od ostatniego trofeum heheh

Leehu komentarzy: 1049618.05.2012, 15:03

@amaciekco: Nasri ani Fabregas nie byli wybierani najlepszymi graczami EPL i nie strzelali 30 bramek w roku to jest kaliber właśnie Henry'ego choć może trochę mniejszy, bo przecież Thierry jest naszą legendą.
A co do tych dobijanych piłek to jestem ciekaw czy Park albo Chamakh by je tak dobijali no i nie można zapomnieć że Robin ma na koncie najwięcej asyst w sezonie, z reszto Wallcot też ma rok ważnego kontraktu i nie wiadomo jak zareaguje gry okaże się że Robin odchodzi. Także z odejściem Robina możemy liczyć że w następnym sezonie będziemy grali trójką z przodu:
Gervinho-Podolski-AoC
Może i nie jest to zła trójka ale na pewno nie jest lepsza od trójki:
Gervinho-RvP-Wallcot, czy jakiejś tam innej kombinacji. Nie mówiąc już o tym że byłby to kolejny szok dla drużyny strata kolejnego kapitana lepiej jest go utrzymać i nie martwić się o przyszłość.

KanonierTH1411 komentarzy: 482818.05.2012, 15:00

To będzie katastrofa.... Gdy odchodził Thierry byli już w kolejce Adebayor i Robin właśnie. Obecnie nie mamy nikogo kto choć w małym stopniu byłby zawodnikiem tej klasy.

amaciekco
"Przez lata był on dla nas tylko rezerwowym". od sezonu 2006/07 był zawodnikiem pierwszego składu. Odejście Robina jest znacznie większą stratą niż odejście Fabregasa, nie mówiąc o Nasri'm. Nawet gdy Henry odchodził byli już gotowi następny w postaci Robina właśnie i Adebayora.
Systemu gry i tak nie zmienimy bo trzebaby sprzedać połowę pomocników i kupić tyle samo bocznych pomocników, gdyż ich po prostu nie mamy. Zmiana systemu gry tonie jest taki "hop". To jest raczej minus niż plus.
A argumentem że ma "już" 28 lat po prostu mnie rozwaliłeś... Teraz jest w najlepszym dla piłkarza wieku więc trzeba go sprzedać!? 28 lat to młody chłop, zobacz na grę np Drogby i na jego wiek, spójrz na Raula czy Ibrahimovicia którym się wszyscy zachwycają a ma 31 czy 32 lata, nie mówiąc już o Del Piero czy Bergkampie. Van Persie pogra na najwyższym poziomie spokojnie jeszcze z co najmniej 5 lat, tym bardziej że jego gra nie opiera się przede wszystkim na szybkości tylko na technice.

klinka12 komentarzy: 4912 newsów: 118.05.2012, 14:56

Dokładnie, Arsenal to nie klub jednego piłkarza.

damian199656 komentarzy: 762618.05.2012, 14:31

Ale to wykluczyłoby nas z walki o trofea. Znowu pozastałaby walka o LM

amaciekco komentarzy: 47318.05.2012, 14:27

Faktycznie Robin miał świetny sezon, ale nie ma ludzi niezastąpionych. Przez lata był on dla nas tylko rezerwowym, jego odejście byłoby niczym w porównaniu do odejścia Henrego czy Fabregasa. Myślę, że coś poziomu odejścia Nasriego. To raz. Dwa, myślę, że Wenger mógłby zagrać tak jak z Nasrim, tzn. powiedzieć, że woli zatrzymać piłkarza na rok i oddać go za darmo niż sprzedać za 20 milionów do City. Pamiętajmy też, że połowa (jak nie więcej) strzelonych bramek w tym sezonie przez van Persiego to zasługa skrzydłowych a Holender tylko piłkę dobijał z metra po podaniach Walcotta czy Gervinho. Uważam, że plusem odejścia van Persiego mógłby być powrót do gry dwoma napastnikami, gdyż wtedy potrzebowalibyśmy większej siły w przodzie. A jak nie odejdzie to ciągle będziemy grać tym śmiesznym ustawieniem w którym Bendtner grał skrzydłowego. :) Poza tym, on ma 28 lat, trzeba powoli szukać już jego następców a nie ślepo wierzyć, że będzie strzelał 30 bramek na sezon. Złapie go jedna kontuzja i znając jego ma po sezonie.

mrau komentarzy: 28518.05.2012, 14:06

AaroNn
prawda

AaroNn komentarzy: 43018.05.2012, 13:55

"Arsenal to nie klub jednego piłkarza."

Arsenal to klub jednego trenera!
Do póki będzie Wenger Arsenal będzie się podnosił i walczył o najwyższe cele.

BeelzeBoSS komentarzy: 31418.05.2012, 13:50

Tylko, że Gerrard jest wychowankiem The Reds.. a nawet mimo to pamiętam, że były jakieś poważne podchody ze strony Chelsea po niego.

Sadu komentarzy: 160618.05.2012, 13:46

To nie byłby koniec swiata
TO byłby poczatek konca swiata ;d

roni komentarzy: 91618.05.2012, 13:19

Przykładowo, taki Gerrard może grać w Liverpoolu, mimo że jego klub gra piach..

mitmichael komentarzy: 4924318.05.2012, 13:05

Koncem Swiata na pewno by nie była tak jak w przypadku odejscia Legend ale ilez razy mozna sie tak osłabiac - jakos inne kluby, ktore nie zdobywaja zadnych pucharow i tak trzymaja swoich najlepszych pilkarzy a tutaj akurat z Arsenalu kazdy musi odchodzic - paranoja

dicpauca komentarzy: 296618.05.2012, 13:02

wydajcie ta kase na wzmocnienia a Robin podpisze nowy kontrakt... tyle... a jak zarzad tego nie zrobi to znaczy ze my nie walczymy o mistrza kraju i puchary tylko miejsca gwarantujace zyski... czyli top 4 bo za transmisje wtedy mamy % i gramy w lm bo za faze grupowa jest kasa...
zalosne co sie dzieje z tym klubem... az serce boli...

R9Falcao komentarzy: 57418.05.2012, 13:00

ja tez jestem tego zdania co John.
W dodatku lepiej sprzedać go teraz za solidną kase niż miałby odejść za rok za darmo...
RvP ma już swoje lata...

entap komentarzy: 151218.05.2012, 12:52

święte słowa, ale to po raz kolejny bedzie podniesienie sie do poziomu drużyny walczącej o ... top 4

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com