James: Arsenal powinien był pozyskać Begovicia

James: Arsenal powinien był pozyskać Begovicia 20.07.2015, 19:42, Adam Cygański 45 komentarzy

Według byłego bramkarza reprezentacji Anglii – Davida Jamesa – Arsenal w obecnym okienku transferowym zamiast Petra Cecha powinien był zakontraktować Asmira Begovicia.

Cech przechodząc do Arsenalu podpisał z The Gunners 4-letni kontrakt, a jego miejsce w Chelsea zajął wspomniany Begović.

- Cech to bardzo dobry bramkarz, ale już nie tak dobry, jak kiedyś. W wieku 33 lat nie osiągnie się już swojej szczytowej formy – uważa James.

- Chelsea z kolei sprzedając 33-letniego zawodnika, którego kontrakt obowiązywał już tylko przez rok zarobiła duże pieniądze i zainwestowała je w Asmira Begovicia, który w ciągu ostatnich 2-3 lat znajdował się na celowniku wielu potężnych klubów i był jednym z najlepszych golkiperów w Premier League.

- W przypadku Begovicia wiek jest z kolei jego atutem i wraz z Thibautem Courtoisem The Blues mają w swojej kadrze dwóch najlepszych bramkarzy w Premier League, przed którymi 15 lat gry. Jeśli byłbym fanem Arsenalu, bardziej cieszyłbym się z transferu Begovicia – zakończył.

Asmir BegovicDavid JamesPetr Cech autor: Adam Cygański źrodło: dailymail.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
Dawid04111 komentarzy: 13306 newsów: 1423.07.2015, 11:06

Z tym wiekiem to może i ma rację, ale u nas przecież jeszcze gra Szczęsny. Natomiast Cech to klasa sama w sobie i taki transfer ustawia nas w roli faworyta do tytułu obok CFC i City. Bez niego cięzko byłoby o tym myśleć.

Sparku komentarzy: 340221.07.2015, 19:36

do lekarza z nim

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 121.07.2015, 16:49

Nie ma co się przejmować taką gadką. Rok temu Silvestre powiedział, że transfer Sancheza to "błąd Arsenalu", więc ci "eksperci" zwłaszcza w osobie byłych piłkarzy częściej nie trafiają niż trafiają.

WilSHARE (zawieszony) komentarzy: 17921 newsów: 821.07.2015, 15:42

Faktem jest, że Begovic jest poziom niżej od wymienionych przez pauleta19, ale poziom wyżej od reszty, jednak ewentualne sprowadzenie Bośniaka nie rozwiązywało by problemów z obsadą na bramce, bo wciąż nie mielibyśmy klasowego bramkarza.

IAlwaysTrust komentarzy: 139521.07.2015, 14:01

zal czytać. Czy to Pan kręcił spot STOP Dopalaczom w Polsce :) Każdy ma prawo do własnej opini, ale nie róbmy z Czecha jakiegoś mizernego goalkeepera, bo to mocne nadużycie

pumeks komentarzy: 2080821.07.2015, 11:13

A wymyslił to grając z Owenem w karty.

ljungberg77 (zawieszony) komentarzy: 202321.07.2015, 09:20

heh co za mądrala :D
u bramkarza średnio szczyt formy to +- 30lat bo na tej pozycji najważniejszym atrybutem jest DOŚWIADCZENIE i tu czech przegrywa tylko z Buffonem
jasne że raz na 1000000 rodzą się takie talenty jak Kurtua Kasijas i wskakują jako młodziaki na topklaslewel no ale to jest absolutny wyjątek od zasady

sielczykovsky komentarzy: 2121.07.2015, 08:16

Sprowadziliśmy doświadczonego bramkarza, by Szczęsny czy Ospina mieli przy kim łapać doświadczenie. Transfer bardzo trafny :)

jimmykanonier1886 komentarzy: 1078421.07.2015, 08:01

To ja już wolę Szczęsnego niż Begovica

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 121.07.2015, 06:24

Co oni jarają w tym Liverpoolu? Kolejny, który gada jakby się nażarł halucynogenów.

Verminator97 komentarzy: 1490021.07.2015, 00:49

Rafson95 > Racja. Pieprzy farmazony. :D I to, że Chelsea będzie miała dwóch najlepszych GK w PL... że co!?!? A Lloris, De Gea czy właśnie Cech to co?

hodor komentarzy: 67521.07.2015, 00:48

Begovic za kilka lat może być bardzo dobrym gk, ale Arsenal potrzebuje bramkarza na już

tyson880 komentarzy: 1053420.07.2015, 22:56

Tzn, że wg Jamesa, Begović jest lepszym bramkarzem od De Gea, Llorisa i Cecha.... Aha.

Przykład van der Saara powinien Jamesowi przetłumaczyć, jak to jest z wiekiem bramkarzy, zresztą sam nim był.

LeBob komentarzy: 154020.07.2015, 22:51

Jak można w ogóle porównywać tych dwóch bramkarzy?!
Dodatkowo Cech wniesie kupę doświadczenia do szatni.

Oldgunner3 komentarzy: 1023420.07.2015, 22:05

Nie ma co się oburzać jak robi to wielu bo facet może mieć rację,ale tu akurat ciężko coś wieszczyć czas pokaże.Facet ma rację,że Cech, mimo,iż bramk. dłużej ''dojrzewają'',najlepsze lata ma za sobą,ale jak się pamięta jego minione interwencje to trudno oprzeć się wrażeniu,że to wciąż duża klasa.Oczywiście może się zdarzyć jak z Casillasem który aktualnie to gra tak,że najlepiej dla swojej kariery to powinien zawiesić buty na kołku.Nawet jeśli np. Ospina jest b. skoczny i dynamiczny,a Wojciech może mieć i minimalnie lepszy refleks od Cecha to ja b. liczę na to,że Cech potrafi b. ułożyć/ustawić formację def.;lepiej czyta grę i co najważniejsze będzie lepiej bronił przy st. fragm.,zwłaszcza rogach.Jakoś na 4 super sezony w jego wykonaniu nie liczę,ale na powiedzmy 2 jak najbardziej do tego czasu WSz powinien się ogarnąć i jeśli zostanie Ospina może udać się gdzieś na wypoż. żeby spróbować swoich sił w innym środowisku i bronić regularnie.

Piotrek_175 komentarzy: 189720.07.2015, 22:05

Cech mając 33 lata nie będzie w wysokiej formie ale za to Begovic i Courtois mogą na najwyższych obrotach grać przez 15 lat... Nigdy nie lubiłem brytoli ale ten głupek przeszedł samego siebie...

Gerwazy komentarzy: 169820.07.2015, 21:52

*******i smuty za przeproszeniem

Koroniarz komentarzy: 1035420.07.2015, 21:32

Co on gada to szkoda slow

Leehu komentarzy: 1050020.07.2015, 21:31

No nie wiem transferem Begović'a raczej dużo byśmy nie zyskali ja mimo wszystko wyżej cenię sobie umiejętności Cecha, a Begović to dla mnie nie jest lepszy od Szczęsnego czy Ospiny.

@thegunner4life: Teraz będzie zbijał piątki z Cazorlą, Ozilem, Sanchezem i Walcottem. :D

rysiek098 komentarzy: 248920.07.2015, 21:27


Rafson95; hahaha, dokładnie o tym pomyślałem XD
Cóż, idioci rządzą światem, sam widzisz jak jest :D

Rafson95 komentarzy: 1060720.07.2015, 21:24

Przed Begovicem 15 lat kariery, a Cech tylko 5 lat starszy i już trup XD

bialysul komentarzy: 369920.07.2015, 21:24

*******enie takie

Van der Sar w wieku 35 przyszedl do Manu i kazdy wie w jakiej byl formie... Cech to ulozony facet dbajacy o zdrowie i kondycje...

kaden komentarzy: 170320.07.2015, 21:07

Cech jest doswiadczony, Wojtek czy Ospina, zależy kto zostanie w klubie, będą mieli się od kogo uczyć.

Dan_Crowley komentarzy: 131320.07.2015, 21:00

Zly tytul, zly czas uzyty. "Arsenal powinien BYŁ pozyskac Begovicia". Nie zmienia to jednak faktu, ze poglad absurdalny.

Zbysiacz komentarzy: 18920.07.2015, 20:56

Dobrze gada James. Nie bede zdziwiony gdy Szczesny lub Ospina dostana szanse na zastapienie Cecha dosyc szybko.

Fanatic komentarzy: 600320.07.2015, 20:45

Begovic mógłby być lepszy przy swoich warunkach fizycznych ale nie jest....

Peter_HK44 komentarzy: 169320.07.2015, 20:43

W żaden sposób nie mogę się zgodzić. Cech w chwili obecnej jest golkiperem o klasę lepszym od Asmira. Bośniak jest bardzo dobrym zawodnikiem, ale to jest jednak półka niżej. Petr jest ograny i w BPL i w Champions League. Ma doświadczenie z gry na najwyższym poziomie. Asmirowi tego brakuje.

A poza tym Begović zrobił bardzo zły ruch, bo ciężko będzie osiągnąć wyższy poziom, grzejąc ławkę...

mar12301 komentarzy: 2322120.07.2015, 20:43

Na szczęście to nie James robi transfery w Arsenalu :)

batofator komentarzy: 237720.07.2015, 20:41

Chciałem skomentować te jego wyliczenia - że jedno zadanie przeczy drugiemu itd. Ale od tych bzdur mam problem ze złożeniem sensownego zdania :)

Blizniak96 komentarzy: 1457 newsów: 520.07.2015, 20:36

Ale rola Cecha przede wszystkim to pomóc Wojtkowi , jest naszym wychowankiem i Wenger będzie robił co najlepsze dla niego.

thegunner4life komentarzy: 909420.07.2015, 20:33

Pod względem sportowym nie wiem czy się z nim zgodzić jest wielu bramkarzy, którzy mimo wieku grali na bardzo wysokim poziomie.

Niestety jeżeli chodzi o apsekt po za boiskowy to wolał bym Begovicia, Cech kojarzy mi się tylko z tym, że jest z Chelsea, i z tym że zbija piątki z Terrym i Drogbą po tym jak ten drugi wpakował nam kolejną bramkę.

Cięzko mi się na niego patrzy z armatką na koszulce. Niemniej jednak życze mu powodzenia, niech gra najlepiej jak umie, i stara się wygrać z nami jakieś torfeum.

Thierry77 komentarzy: 342120.07.2015, 20:28

Henryk14

Masz rację, reguły nie ma, ale przykładów jest sporo :)
A z James'a taki jest ekspert jak z Owena.

Henryk14 komentarzy: 84920.07.2015, 20:25

Nie ma reguły, bo Casillas jakos po 30 lepiej nie grał :P Co ma byc to będzie

michalm1 komentarzy: 702020.07.2015, 20:19

Bramkarze wlasnie najlepsze lata kariery maja gdy sa powyzej wieku 30 lat. A od Begovicia jest tez kilku lepszych golkiperow. Poki co mamy Cecha i nie martwimy sie o bramke :)

Thierry77 komentarzy: 342120.07.2015, 20:15

James ekspert od siedmiu boleści. Ilu bramkarzy osiągnęło szczyt formy w takim wieku lub później ? Mnóstwo: Kahn, Schmeichel, Dida, Buffon, van der Sar, Howard, Coupet, Lehmann Myślę, że ktoś by się jeszcze znalazł. A Czesiek będzie kolejnym świetnym przykładem. Begović może i jest młodszy, ale czy on bronił w wielkim klubie ? Wygrywał największe trofea ? Nie.
A Petr ma doświadczenie, również w meczach o stawkę, mentalność odpowiednią. Asmir jest dobry, tego nie neguję, ale jego porównywać do Cecha to jak porównać Younga z Messim.

Rosomak komentarzy: 257320.07.2015, 20:09

Begović jest obecnie półkę albo dwie niżej od takich bramkarzy jak Courtois, Cech, De Gea czy Lloris. Jak dla mnie Bośniak to obecnie poziom Szczęsnego/Ospiny

Gryzek komentarzy: 379820.07.2015, 20:03

Panie, odstaw Pan te proszki !

rev komentarzy: 161520.07.2015, 20:01

"W wieku 33 lat nie osiągnie się już swojej szczytowej formy" - komentarz eksperta.

mitmichael komentarzy: 4924320.07.2015, 19:58

Cech spokojnie jak bedzie chciał moze grac nawet 5 lat a moze i wiecej na takim samym poziomie i skonczyc jak van der Saar. A potem jak sie znudzi Begoviciowi w Chelsea to zawsze mozemy go sciagnac jak Cecha :D

gunners007 komentarzy: 954320.07.2015, 19:56

Dopiero w tamtym sezonie wielu ekspertów w tym m.in. Jose Mourinho mówiło, że Chelsea ma dwóch najlepszych bramkarzy Courtois i Cecha, a teraz gdy Cech odszedł Chelsea dalej ma dwóch top bramkarzy no ciekawe jakim cudem. Tak poza tą hipokryzją to uważam że dobrze zrobiliśmy biorąc doświadczonego bramkarza bo po tych kilku latach pałeczkę przejmie Szczęsny. Do tego w tym momencie wielu naszych piłkarzy jest w najlepszym okresie w swojej karierze więc trzeba nam bramkarza na teraz, który GWARANTUJE najwyższy poziom a Begovic tego nie daje bo jest nie sprawdzony w klubach grających o najwyższe cele, w meczach obarczonych podwyższoną presja i najbardziej prestiżowych rozgrywkach europejskich.

mistiqueAFC komentarzy: 2676920.07.2015, 19:52

Nie zgadzam sie z tą opinią.Begovic to bardzo dobry bramkarz, ale na ten moment to Cech jest dla Arsenalu lepszą opcją

Master10 komentarzy: 9225 newsów: 320.07.2015, 19:50

jaki bramkarz taki expert

Simpllemann komentarzy: 52876 newsów: 52420.07.2015, 19:47

Z tą różnicą, że Cech przychodzi grać a Begovic siedzieć.

14DamianAFC komentarzy: 91020.07.2015, 19:45

Nie wiem czy James nie ma troche racji, to okaze się dopiero w sezonie.

arsenallord komentarzy: 30298 newsów: 11720.07.2015, 19:45

A Van Der Sar to czyta i nie może wstać z podłogi.

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Newcastle - Arsenal 2.11.2024 - godzina 13:30
? : ?
Arsenal - Liverpool 27.10.2024 - godzina 16:30
2 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City972023
2. Liverpool971122
3. Arsenal953118
4. Aston Villa953118
5. Chelsea952217
6. Brighton944116
7. Nottingham Forest944116
8. Tottenham941413
9. Brentford941413
10. Fulham933312
11. Bournemouth933312
12. Newcastle933312
13. West Ham932411
14. Manchester United932411
15. Leicester92349
16. Everton92349
17. Crystal Palace91356
18. Ipswich90454
19. Wolves90272
20. Southampton90181
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland100
C. Palmer65
B. Mbeumo60
Mohamed Salah55
N. Jackson53
O. Watkins52
L. Díaz51
D. Welbeck51
K. Havertz41
L. Delap40
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady