Kanonada w Los Angeles: Arsenal 5-3 Barcelona

Kanonada w Los Angeles: Arsenal 5-3 Barcelona 27.07.2023, 15:57, Patryk Bielski 1202 komentarzy

Kanonierzy w nocnym starciu z Barceloną zaprezentowali się o niebo lepiej niż w ostatnim pojedynku z Manchesterem United i efektownie zwyciężyli 5-3. Tym samym podopieczni Mikela Artety zakończyli swoje tournée po Stanach Zjednoczonych.

Arsenal mógł w tym meczu wygrać wyżej, ale piłkarze z północnego Londynu nie wykorzystali wielu dogodnych szans podbramkowych, w tym karnego, którego w 22. minucie spudłował Bukayo Saka. Ozdobą spotkania było trafienie Fabio Vieiry. Portugalczyk zamknął wynik w samej końcówce, gdy soczystym strzałem w okienko zza pola karnego nie dał szans golkiperowi Blaugrany. Ponownie ze znakomitej strony pokazał się Leandro Trossard. Belg zdobył dwie bramki i został wybrany graczem meczu.

Arsenal: Ramsdale, White, Timber (Tierney 70), Saliba (Kiwior 70), Gabriel (Holding 84), Partey (Jorginho 62), Havertz, Saka (Cozier-Duberry 84), Odegaard (Vieira 62), Trossard (Martinelli 79), Jesus (Nketiah 79).

Barcelona: Ter Stegen (46' Pena), Dest (46' Balde), Araujo (46' Dembele), Christensen (46' Roberto), Alonso (46' Kounde), Pedri (46' Fati), Romeu (46' Garcia), Gundogan (46' Kessie), Raphinha (46' Marin), Lewandowski (46' Torres), Adbe (46' de Jong).

Arsenal 5-3 Barcelona
1-0 7' Robert Lewandowski
1-1 13' Bukayo Saka
1-2 34' Raphinha
2-2 43' Kai Havertz
3-2 55' Leandro Trossard
4-2 78' Leandro Trossard
4-3 88' Ferran Torres
5-3 89' Fabio Vieira

Statystyki meczu | Skrót spotkania

BarcelonaPre-sezonRaport pomeczowy autor: Patryk Bielski źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Rynkos7 komentarzy: 757030.07.2023, 13:05

@Damper:

Akurat @Embix ma racje. Jesus był rezerwowym w City i często nawet przy kontuzji napastnika Guardiola wolał wystawiać tam Gundogana niż Jesusa. City walczy na 4 frontach, nierzadko dochodząc do finałów niemal każdego pucharu, w lidze zawsze kręcą się w okolicy 90 bramek zdobytych, dziwne żeby Jesus nie zrobił "jakichś" liczb, więc ten argument o "liczbowym Jesusie" jest bezsensu. Faktem jest, że Jesus przed przyjściem miał najwyższy procent zmarnowanych okazji w Premier League. Nie róbmy z niego już nie wiadomo jakiej okazji, świetnie wpasował się w zespół i raczej jest dobrym transferem mimo jego kilku mankamentów jednak w tamtym momencie jego wycena była przesadzona, 52 mln, brak planów Guardioli wobec niego i do tego rok kontraktu. Wystarczy zobaczyć za jaką cenę kupiliśmy Trossarda. Także może będzie tak samo w przypadku Hojlunda do United. Jak się sprawdzi to nikt nie będzie pamiętał jego ceny. Tak jak w przypadku Jesusa, Ramsdela, White'a i oby też Rice'a, który na ten moment tak samo z rynkowego punktu widzenia jest przepłacony, z naszej perspektywy jednak jego transfer być może jest bezcenny.

Embix komentarzy: 212330.07.2023, 13:03

@Be4Again napisał: "Ale to wcale nie umniejsza Pepowi. Z dużymi zespołami i wielkimi nazwiskami nie wielu trenerów potrafi sobie poradzić. Najlepszy przykład to ulubieniec tej strony czyli Pan Ebening Emery. Trener „budowniczy” jak z obrazka. Z przeciętnej Sevilli potrafił zrobić jeden z lepszych zespołów w Europie. Z Villareal wyciągnął 200%, AV wyciągnął za uszy z dna tabeli EPL. Jednak odbił się jak Ping pong od PSG czy Arsenalu. Podobnie Nagelsmann w Bayernie.

Są trenerzy, którzy potrafią budować projekt od zera jak Arteta, Emery, Potter czy Naglesmann i są tacy trenerzy jak Pep czy Ancelotti, którzy potrafią prowadzić duże zespoły naszpikowane gwiazdami, a ich „budowanie” ogranicza się do kilku korekt.

Najważniejsze to w odpowiednim momencie „projektu” wybrać odpowiedniego trenera. Na samym końcu i tak zawsze liczą się trofea :)"

Tak jak wszyscy odbijają się od PSG,
W Arsenalu też łatwo nie miał i miał takie tuzy w kadrze że o czym tu gadać...
Na czasy Emerego w Arsenalu to mało kto by za wiele nie ugrał wtedy.... Zobacz sobie jakich miał graczy i ugrał 5te miejsce w pierwszym sezonie pracy.
Ostatni rok Wengera, sezon Emerego, następny przejściowy - Emery-Liunberg-Arteta to kadra nasza to było dno i 2 metry mułu. Potem dopiero to wszystko ruszyło, przyszedł Josh Kroenke na zwiady i jak zobaczył burdel jaki tu jest to sięgnął głęboko do portfela

krzykus1990 komentarzy: 552730.07.2023, 12:58

@Be4Again: Jeszcze dar do ogarniania niesfornych piłkarzy. Arteta poradził sobie np z Xhaką, który miał przejściowy bunt. Ciekawe jak by sobie poradził z Mbappe jeden z drugim to dopiero wyzwanie. Na pewno wielki pan M będzie trochę bardziej ogarnięty w klubie, który będzie mu dawał dużą satysfakcję. Takie kluby są może 2 lub 3. Jednakże ciężko pracować nad takim charakterem. Też myślałem co by to było, gdyby przyszedł do Arsenalu. Z jednej strony by strzelał możne nawet dużo goli z drugiej strony psuł atmosferę w szatni.

sidtsw komentarzy: 340530.07.2023, 12:57

@damianARSENAL: tak ale to młodzież grała

Be4Again komentarzy: 396030.07.2023, 12:52

@krzykus1990: Ale to wcale nie umniejsza Pepowi. Z dużymi zespołami i wielkimi nazwiskami nie wielu trenerów potrafi sobie poradzić. Najlepszy przykład to ulubieniec tej strony czyli Pan Ebening Emery. Trener „budowniczy” jak z obrazka. Z przeciętnej Sevilli potrafił zrobić jeden z lepszych zespołów w Europie. Z Villareal wyciągnął 200%, AV wyciągnął za uszy z dna tabeli EPL. Jednak odbił się jak Ping pong od PSG czy Arsenalu. Podobnie Nagelsmann w Bayernie.

Są trenerzy, którzy potrafią budować projekt od zera jak Arteta, Emery, Potter czy Naglesmann i są tacy trenerzy jak Pep czy Ancelotti, którzy potrafią prowadzić duże zespoły naszpikowane gwiazdami, a ich „budowanie” ogranicza się do kilku korekt.

Najważniejsze to w odpowiednim momencie „projektu” wybrać odpowiedniego trenera. Na samym końcu i tak zawsze liczą się trofea :)

Embix komentarzy: 212330.07.2023, 12:51

@Damper napisał: "Ja się tylko odniosłem do Twojej opinii, z którą mam prawo się nie zgodzić. Ty piszesz rezerwowy, a ja piszę, że liczbowy top City. Sprawdziłem sobie nawet teraz na szybko mecze w sezonie ligowym sprzed transferu. 21 spotkań w pierwszym składzie, czyli większość. Jeśli dla Ciebie to jest rezerwowy to ok. Za ile Ty byś chciał pozyskać zawodnika tej klasy, za drobne?"
No dobrze ja wyraziłem opinię swoją, ty swoją i tyle w temacie.

damianARSENAL komentarzy: 883430.07.2023, 12:47

Graliśmy jakiś sparing za zamkniętymi drzwiami? Po fejsie lata informacja jakoby Boreham Wood wygrało z nami 2:1.

krzykus1990 komentarzy: 552730.07.2023, 12:42

@dtdtdod napisał: "Arteta jeszcze nic poważnego nie osiągnął i stawiasz go wyżej od Guardioli?"
Chodzi mi o drogę jaką Arteta idzie z Arsenalem. Od 8 pozycji w 2019/20 ciągnie ten zespół cały czas do góry. Arteta jest talentem trenerskim i tą, drogą kiedyś będzie wielki. Zaś Guardiola jest już uznanym trenerem, ale nigdy nie, musiał w żadnych ze swoich zespołów tak wiele zmieniać. Guardiola zawsze miał gwiazdy i miał łatwiej. Np Ferguson w ostatnim swoim sezonie miał średni zespół a i tak Majstra zdobył. Przejął ten zespół Moyes i poległ.

Damper komentarzy: 317130.07.2023, 12:28

@Embix: Ja się tylko odniosłem do Twojej opinii, z którą mam prawo się nie zgodzić. Ty piszesz rezerwowy, a ja piszę, że liczbowy top City. Sprawdziłem sobie nawet teraz na szybko mecze w sezonie ligowym sprzed transferu. 21 spotkań w pierwszym składzie, czyli większość. Jeśli dla Ciebie to jest rezerwowy to ok. Za ile Ty byś chciał pozyskać zawodnika tej klasy, za drobne?

dtdtdod komentarzy: 47030.07.2023, 12:26

@krzykus1990 napisał: "Guardiola jest świetnym trenerem, ale to nie to samo co Ferguson, Wenger czy Arteta, którzy byli budowniczymi swoich zespołów. Np Arteta budował Arsenal 4 lata"
Arteta jeszcze nic poważnego nie osiągnął i stawiasz go wyżej od Guardioli?
@krzykus1990 napisał: "Guardiola przychodzi na gotowe. W Barcelonie był trenerem, gdy mii najmocniejszy zespół w historii."
Na takie gotowe, że objął Barcelonę, która zajęła sezon wcześniej 3 miejsce z prawie 20 pkt stratą do Realu, pozbył się dwóch kluczowych zawodników, czyli Ronaldinho i Deco. Dodatkowo wprowadził do drużyny dwóch młokosów, czyli Piqué i Busquetsa, na których wcześniej nikt zwracał uwagi i wygrał w danym sezonie wszystko co się dało. Faktycznie, przyszedł na gotowe XD

Embix komentarzy: 212330.07.2023, 12:17

@Damper napisał: "On był w top-3 w kanadyjce City za De Bruyne i Sterlingiem, taki to rezerwowy. I nie mówimy o pierwszym lepszym klubie tylko o Manchesterze City. I zawodniku, którego chciały też inne kluby, jak np. Chelsea. Kwota, którą zapłaciliśmy na pewno nie była przepłaceniem."
Ja nie mówię nic na temat jego jakości. Wymieniłem tylko naszą pozycję negocjacyjną w tamtym momencie:
-rok kontraktu
- rezerwowy
- nie chciany przez Pepa

Wyraziłem tylko swoją opinię bo mam do niej prawo. To nie daje od razu prawa do wyzwisk i najazdu na godność człowieka - ale trzeba najpierw znać znaczenie tych słów co one znaczą i czy mają tutaj coś do rzeczy.
A może do tego trzeba dodać jeszcze POglądy polityczne niezgodne z inną grupą PiSzących i grupy religijne... xD

GreKa komentarzy: 376330.07.2023, 12:09

@Mizzou napisał: "kryptofanik Fabio Vieiry :D"
To pewnie za to, a nie za wyrażenie :⁠-⁠D

Mizzou komentarzy: 605330.07.2023, 12:05

@henry1996:

no comment... (szkoda nawet odpowiadać na takie coś)

@GreKa:

kryptofanik Fabio Vieiry :D

GreKa komentarzy: 376330.07.2023, 11:50

@Embix napisał: "Ale oczywiście ostrzeżenia lecą tylko za przekleństwa..."
Ja dostałem warna za użycie słowa oznaczającego osobę, która w jakimś stopniu nam zaimponowała:⁠-⁠D:⁠-⁠D

Damper komentarzy: 317130.07.2023, 11:44

@Embix napisał: "Po prostu za rezerwowego, z rocznym kontraktem uważam że też przepłaciliśmy bo Mikel na niego sie uparł."

On był w top-3 w kanadyjce City za De Bruyne i Sterlingiem, taki to rezerwowy. I nie mówimy o pierwszym lepszym klubie tylko o Manchesterze City. I zawodniku, którego chciały też inne kluby, jak np. Chelsea. Kwota, którą zapłaciliśmy na pewno nie była przepłaceniem.

Gawel922 komentarzy: 64830.07.2023, 11:43

@Embix: Urzekła mnie Twoja historia

krzykus1990 komentarzy: 552730.07.2023, 11:42

Guardiola jest świetnym trenerem, ale to nie to samo co Ferguson, Wenger czy Arteta, którzy byli budowniczymi swoich zespołów. Np Arteta budował Arsenal 4 lata. Guardiola przychodzi na gotowe. W Barcelonie był trenerem, gdy mii najmocniejszy zespół w historii. W Bayernie był trenerem, gdy również Bayern miał dobry czas na pewno znacznie lepszy jak teraz. Poszedł do City, gdzie właściciele śpią na ropie. Objął już mocny zespół i tylko go dopieścił. Za, Manciniego już City mi się podobało. Guardiola dostał od razu gwiazdki potem kilku wyrzucił kilku dokupił i od razu miał sukcesy. Może pierwsze lata nie były takie, mocne jak teraz, ale miał więcej z górki niż pod górkę. Guardiola szuka mocnych bezproblemowych zespołów, gdzie jest kasa i nie ma z tam problemów, a zespół walczy o trofea. Mogę założyć się że jak pierwsze jakieś pierwsze problemy się pojawią np bat od UEFA na City to ten od razu odejdzie i będzie szukać nowego mocnego klubu, gdzie będzie miał nowe gwiazdki.

Embix komentarzy: 212330.07.2023, 11:39

Przypominam iż jest regulamin tej strony, którego większość pewnie nie zna i łamiecie go na wyrost.
Dostać za zwykły komentarz "kryptofana memczesteru", "brak rozumu i godności człowieka" - no właśnie chyba widać kto nie posiada rozumu i jaką swoją godność posiada.
3. Każdy zarejestrowany użytkownik ma prawo do komentowania i oceniania treści zawartych w serwisie Kanonierzy.com.
4. Komentarze użytkownika:
- Nie mogą być obraźliwe w stosunku do innych osób (zarówno użytkowników, jak i osób trzecich) oraz klubów piłkarskich;
- Nie mogą być wulgarne ani zawierać w sobie pojedynczych wulgaryzmów;
- Nie mogą naruszać zasad dobrego wychowania i netykiety;
- Nie mogą zawierać treści propagujących przemoc, treści drastycznych, bądź nawołujących do szerzenia nienawiści, rasizmu, ksenofobii lub konfliktów między użytkownikami;
- Nie mogą prowokować innych użytkowników;
- Nie mogą zawierać treści reklamowych;
- Nie mogą nosić znamion tzw. spamu;
- Nie mogą być pisane z włączonym caps lockiem.
5. Za nieprzestrzeganie powyższych zasad, Redakcja i Administracja mogą dać użytkownikowi ostrzeżenie, które będzie zapisane w jego profilu. Czas obowiązywania ostrzeżenia zostanie ustalony przez osobę przyznającą ostrzeżenie. Domyślnie będzie to 180 dni.

Ale oczywiście ostrzeżenia lecą tylko za przekleństwa...

Mastec30 komentarzy: 735830.07.2023, 11:31

@krzykus1990 napisał: "świetnym defensorem"
Świetnym to on jest pomocnikiem. Defensor to taki co najwyżej średni

kamo99111 komentarzy: 744030.07.2023, 11:31

@lordoftheboard napisał: "akurat Trossard w zeszłym sezonie okazał się lepszym i to dużo lepszym transferem niż Michalo"

No o Trossardzie napisałem niżej, że ten ruch był ok. Ale to był fart, że akurat chciał wybyć już z BHA.
Co do Mudryka to w Chelsea ogólnie każdy słabo wyglądał.. nie wiadomo czy u nas nie miałby lepszej formy. Tak czy inaczej też jestem bardziej zadowolony z Belga.
Ale podaj jakas tańsza alternatywe za Rice/Timber żeby też byli to zawodnicy o takiej jakości?

Embix komentarzy: 212330.07.2023, 11:29

@Patriko napisał: "Czy ty masz rozum i godność człowieka? 95 goli i 46 bramek w 236 meczach dla City, z których blisko połowa na skrzydle a nie jako dziewiątka to nie są "liczby"?, do tego ograny na poziomie Premier League i Ligi Mistrzów, utytułowany i ciągle młody z możliwością rozwoj... United płaci więcej za sam potencjał, bo liczb to właśnie Hojlund nie ma, tak jak nie ma tu w ogóle porównania."
Kurde mocne słowa. Od razu wyjechać czy mam rozum i godność człowieka... Ja pierdziele co tu się dzieje...
No to już ci uzasadniam:
Transferu Hojlunda nie oceniam, zapłacili to zapłacili bo potencjał, bo to Manchester, dla nich wyższa cena i ich doją.
Śmiejecie się z kwot przeplatanych i podałem przykład że za Jesusa z rocznym kontraktem zapłaciliśmy 52mln Euro.
Nie ubliżam jego umiejętnościom. Po prostu za rezerwowego, z rocznym kontraktem uważam że też przepłaciliśmy bo Mikel na niego sie uparł.
Nie ubliżam jego grze, po prostu uważam że kwota transferu powinna być mniejsza.
No ale już nie mam rozumu i godności człowieka.... Chłopie zastanów się co ty o człowieku mówisz. Z rozumem mógłbyś wyskoczyć i bym zrozumiał tego typu komentarz.
Weź mi wyjaśnij wogóle z czemu wyskakujesz z moją godnością i co to wogóle ma do rzeczy? Umiesz wyprowadzać mocne słowa to uargumentuj je czym naruszyłem "godność człowieka"

lordoftheboard komentarzy: 837830.07.2023, 11:24

@Garfield_pl: powiedzieć mu że Thomas zostaje, Elneny kukuryku ogarnie, a tam sobie pokopie na luzie i hajs zarobi xD

Piotrek95 komentarzy: 976230.07.2023, 11:19

Z takimi transferami typu Tavares, Holding, Lokonga itd to wszystkie mniejsze kluby czekają do sierpnia żeby zobaczyć jak im się drużyna układa no i żeby zbić cenę na ostatnią chwilę więc pewnie sobie poczekamy na jakieś wieści parę tygodni

Garfield_pl komentarzy: 3226730.07.2023, 11:18

@lordoftheboard napisał: "to sprzedajmy Jorhingho za 50 baniek.

Mistrz Europy, triumfator ligii mistrzów i ligi europy,mistrz Włoch, piłkarz roku UEFA xD"

No jego już prędzej, tylko jeszcze zawodnik musi chcieć ;)

Garfield_pl komentarzy: 3226730.07.2023, 11:17

Mikel Arteta’s first 7 transfer windows: €385m

Ten Haag’s first 3 transfer windows: €429m

Make of that what you will .

A od nas wymagali mistrza po ostatnim okienku, bo wydaliśmy dużo xD

Embix komentarzy: 212330.07.2023, 11:17

@ArsenalChampion napisał: "o widze zdemaskował się kryptofanik memczesteru"
Nazwanie mnie "kryptofanikiem memczesteru" jest dla mnie mocną obrazą
Masz do mnie jakiś problem że mi ubliżać zaczynasz od razu? Sobie nie pozwalaj i hamuj trochę bajere i rozmawiaj się jak człowiek a nie jedyne co masz do powiedzenia to ubliżać ludziom.
Szczekaty jamnik przed za ekranikiem

krzykus1990 komentarzy: 552730.07.2023, 11:14

Kiedy Zina wraca? Tak se dorobił, że z City o tarczę na pewno nie zagra. Cały okres przygotowawczy w plecy. Jest świetnym defensorem, ale przez te kontuzje może się nie utrzymać w pierwszym zespole.

Mastec30 komentarzy: 735830.07.2023, 11:12

Tak sobie jeszcze myśląc o Hojlundzie to wydaje mi się że ten Hag kupuje w dużej mierze warunki fizyczne. Patrząc na to jakimi on napastnikami grał w przeszłości typu Haller, Dolberg, Weghorts to najniższy był Duńczyk 1,87. Reszta powyżej 1,9 albo nawet koło 2 metrów. Zresztą styl gry Holendrów często opierał się o wysokich i silnych napastników, więc biorą młodego utalentowanego gościa z idealnymi warunkami fizycznymi pod taktykę trenera licząc że wypali.

lordoftheboard komentarzy: 837830.07.2023, 11:11

@Garfield_pl: to sprzedajmy Jorhingho za 50 baniek.

Mistrz Europy, triumfator ligii mistrzów i ligi europy,mistrz Włoch, piłkarz roku UEFA xD

Garfield_pl komentarzy: 3226730.07.2023, 11:08

@Piotrek95 napisał: "W przypadku Hojlunda głównie płaci się za potencjał, a Balogun jednak 2 lata starszy" Muły lubią ten potencjał niszczyć za gruby hajs xD

lordoftheboard komentarzy: 837830.07.2023, 11:07

@kamo99111: akurat Trossard w zeszłym sezonie okazał się lepszym i to dużo lepszym transferem niż Michalo

W pre sezonie też wygląda rewelacyjnie

kamo99111 komentarzy: 744030.07.2023, 11:06

@Piotrek95 napisał: "No niestety masz rację

Ale zima Rice nie do wyjęcia nawet za 150 mln a Timber pewnie kosztowałby z 75"


No zima niestety ciężko o jakościowe wzmocnienia. Z Trossardem akurat był fart, że chciał odejść z BHA. Ale właśnie dlatego trzeba skład odpowiednio wzmocnic w lato, a ewentualne uzupełnianie i poszerzanie kadry może odbyć się w styczniu.

Garfield_pl komentarzy: 3226730.07.2023, 11:06

Panowie jeszcze myślę 1lub 2 transfery in nas czekają, tylko nie są aż tak pilne, a być może są dogadane i zawodnicy czekają, tylko najpierw musimy sprzedać na spokojnie;) wiadomo że jakbyśmy teraz klepneli jeszcze 2 ,to kluby będą czekać do DD ,żeby za grosze wyjąć choćby Holdinga wtedy, tak że spokojnie, bo sklad mamy na początek sezonu już gotowy:) teraz czekamy na okazję by dodać kolejnych bardzo dobrych zawodników:)

ArsenalChampion komentarzy: 846230.07.2023, 11:05

@Damper napisał: "Kupno Timbera za taką kwotę to jest kradzież. Zwłaszcza biorąc pod uwagę, że United rok wcześniej kupiło Lisandro za 57 mln. Po sezonie, w którym to Timber został wybrany najlepszym zawodnikiem całej ligi."
Bo dla United są specjalne ceny i kazdy klub wie ze debili trzeba doić.

Castillo komentarzy: 224130.07.2023, 11:04

Ja nie przypominam sobie kiedy ostatni raz mieliśmy tak mocno obsadzoną pozycję ŚO. Gabriel, Saliba, Timber, White a do tego jeszcze Kiwior, który pewnie będzie się stawał coraz lepszym zawodnikiem, mega jestem podjarany. Przypominam, że niecałe 3 lata wcześniej nasz środek obrony składał się z takich zawodników jak Mustafi, David Luiz, Sokratis i Holding, nieprawdopodobny przeskok jakościowy.

Piotrek95 komentarzy: 976230.07.2023, 10:46

@kamo99111: No niestety masz rację

Ale zima Rice nie do wyjęcia nawet za 150 mln a Timber pewnie kosztowałby z 75

Damper komentarzy: 317130.07.2023, 10:46

@krzykus1990 napisał: "Transfer Timbera był bardzo dla nas bardzo opłacalny i poniżej wartości rynkowej. Zawodnik jest wart 42 mln euro a Arsenal zapłacił za niego równe 40 mln euro."

Kupno Timbera za taką kwotę to jest kradzież. Zwłaszcza biorąc pod uwagę, że United rok wcześniej kupiło Lisandro za 57 mln. Po sezonie, w którym to Timber został wybrany najlepszym zawodnikiem całej ligi.

Garfield_pl komentarzy: 3226730.07.2023, 10:44

@lordoftheboard napisał: ": i dalej nie potrafimy dobrze sprzedać, połowa teraz do Arabii sprzedaje za niebotyczne pieniądze.

Może holdini albo Elneny za 50 baniek w pakiecie? ;)"

Jednak zobacz na nazwiska jakie tam idą;) tych wymienionych przez Ciebie to sprzedaż już jest sukcesem xD

kamo99111 komentarzy: 744030.07.2023, 10:43

@Garfield_pl napisał: "Słowo klucz;) a akurat na obronie teraz mamy mnóstwo opcji i tylko się cieszyć, bo jest kim rotować na każdej pozycji, a w poprzednim sezonie tego nie mieliśmy gdy wypadł Tomiyasu i Saliba"

Nie no jasne... odpowiadałem tylko koledze, który chyba chciał zasugerować że ilość > jakość.

kamo99111 komentarzy: 744030.07.2023, 10:40

@lordoftheboard napisał: "ktoś musi grać w kukuryku i początek fa.
Zresztą Kiwior im dłużej grał tym lepiej.
Holdini został wymieniony na Timbera."


Zgadza się. Ale niżej napisałeś, że wolisz więcej transferów za mniej. A ja myślę, że w zeszłym sezonie właśnie zabrakło takiego Timbera albo Rice jak Saliba doznał kontuzji, a Partey miał zniżkę formy. Niestety ale zawodnicy jak Kiwior to póki co nadają się tylko na kukuryku i FA i to jeszcze na początek(oczywiscie chlopak ma potencjal na to aby podniesc swoj status w druzynie ale to jeszcze chwile potrwa). Co do Jorginho to sprawdzi się też na końcówki jako zmienik Rice albo Imprezy :-)

W ogóle teraz w pomocy mamy mnóstwo opcji... np z takim City możemy wyjść 2x DP w ustawieniu

_______Odegaard_____
Partey___________Rice

gdzie w miejsce jednego z dwójki DP może wejść Jorgi, a za ESR moze grac ESR (jako zastepstwo 1:1) albo Havertz (zeby sciagac gorne pilki i dodac jeszcze wiecej fizycznosci). A na słabsze zespoły możemy grać 2x ŚPO.

Havertz________Odegaard
___________Rice__________

I tu już mamy sporo opcji bo Partey może zagrać zarówno za Rice jak i Havertz to samo Jorgi. Z kolei ESR moze zagrac za jednego z dwójki Havertz - Odegaard. No i wiadomo, że jako SPO może zagrać jeszcze Trossard, a w odwodzie pozostaje Elneny :-)

henry1996 komentarzy: 135530.07.2023, 10:40

@Mizzou: a nie liczy się poniewaz....? Wielki mizzou tak rzekł?

majkel_majkel komentarzy: 1344 newsów: 4230.07.2023, 10:39

@dtdtdod: valdemossa. Must see. Nawet Chopin tam dupeczki zabierał

Piotrek95 komentarzy: 976230.07.2023, 10:39

@3rdpitch napisał: "Żaden kasiasty angielski klub nie chce Baloguna? Widząc cenę za Hojlujnda to idzie się pochlastać jeśli sprzedamy za 40m do jakiegoś Interu"

Żebyśmy za tyle sprzedali to będzie dobrze

W przypadku Hojlunda głównie płaci się za potencjał, a Balogun jednak 2 lata starszy

Piotrek95 komentarzy: 976230.07.2023, 10:36

@krzykus1990 napisał: "Transfer Timbera był bardzo dla nas bardzo opłacalny i poniżej wartości rynkowej. Zawodnik jest wart 42 mln euro a Arsenal zapłacił za niego równe 40 mln euro"

Teraz już jest wart 95 mln

krzykus1990 komentarzy: 552730.07.2023, 10:35

Transfer Timbera był bardzo dla nas bardzo opłacalny i poniżej wartości rynkowej. Zawodnik jest wart 42 mln euro a Arsenal zapłacił za niego równe 40 mln euro.

Piotrek95 komentarzy: 976230.07.2023, 10:10

Ciekawe czy ten realizator podczas meczów w USA to przegrał jakis zaklad czy o co chodzi

https://twitter.com/nocontextfooty/status/1685553838604865536?s=20

U nas w meczach też ciągle mylił nazwiska

Garfield_pl komentarzy: 3226730.07.2023, 10:02

@kamo99111 napisał: "Holdingami na obronie..."
Słowo klucz;) a akurat na obronie teraz mamy mnóstwo opcji i tylko się cieszyć, bo jest kim rotować na każdej pozycji, a w poprzednim sezonie tego nie mieliśmy gdy wypadł Tomiyasu i Saliba

lordoftheboard komentarzy: 837830.07.2023, 09:58

@Garfield_pl: i dalej nie potrafimy dobrze sprzedać, połowa teraz do Arabii sprzedaje za niebotyczne pieniądze.

Może holdini albo Elneny za 50 baniek w pakiecie? ;)

lordoftheboard komentarzy: 837830.07.2023, 09:56

@kamo99111: ktoś musi grać w kukuryku i początek fa.
Zresztą Kiwior im dłużej grał tym lepiej.
Holdini został wymieniony na Timbera.

Garfield_pl komentarzy: 3226730.07.2023, 09:54

@Gunnerrsaurus napisał: "Cieszy mnie wasz optymizm i wiara w nowych zawodników, ale ja w tym klubie zawsze patrzyłem przez pryzmat pieniędzy, bo one nie są nieograniczone (tak wiem, to nie moje pieniądze) i myślę, że przepłaciliśmy, żeby za wszelką cenę dostać się na szczyt, nawet kosztem tego, że parę kolejnych okeinek będzie biedniejszych i myślę, że dostaniemy przez to po dupie.

Jeżeli chodzi o przedłużone kontakty, to jestem dumny i szczęśliwy, ale piszę bardziej o nowych zakupach."

My nie mieliśmy problemów z pieniędzmi od kilku lat, a jedynie źle je wydawaliśmy;)

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady