Kanonada w Los Angeles: Arsenal 5-3 Barcelona
27.07.2023, 15:57, Patryk Bielski 1202 komentarzy
Kanonierzy w nocnym starciu z Barceloną zaprezentowali się o niebo lepiej niż w ostatnim pojedynku z Manchesterem United i efektownie zwyciężyli 5-3. Tym samym podopieczni Mikela Artety zakończyli swoje tournée po Stanach Zjednoczonych.
Arsenal mógł w tym meczu wygrać wyżej, ale piłkarze z północnego Londynu nie wykorzystali wielu dogodnych szans podbramkowych, w tym karnego, którego w 22. minucie spudłował Bukayo Saka. Ozdobą spotkania było trafienie Fabio Vieiry. Portugalczyk zamknął wynik w samej końcówce, gdy soczystym strzałem w okienko zza pola karnego nie dał szans golkiperowi Blaugrany. Ponownie ze znakomitej strony pokazał się Leandro Trossard. Belg zdobył dwie bramki i został wybrany graczem meczu.
Arsenal: Ramsdale, White, Timber (Tierney 70), Saliba (Kiwior 70), Gabriel (Holding 84), Partey (Jorginho 62), Havertz, Saka (Cozier-Duberry 84), Odegaard (Vieira 62), Trossard (Martinelli 79), Jesus (Nketiah 79).
Barcelona: Ter Stegen (46' Pena), Dest (46' Balde), Araujo (46' Dembele), Christensen (46' Roberto), Alonso (46' Kounde), Pedri (46' Fati), Romeu (46' Garcia), Gundogan (46' Kessie), Raphinha (46' Marin), Lewandowski (46' Torres), Adbe (46' de Jong).
Arsenal 5-3 Barcelona
1-0 7' Robert Lewandowski
1-1 13' Bukayo Saka
1-2 34' Raphinha
2-2 43' Kai Havertz
3-2 55' Leandro Trossard
4-2 78' Leandro Trossard
4-3 88' Ferran Torres
5-3 89' Fabio Vieira
Statystyki meczu | Skrót spotkania
źrodło: własneDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@Rafson95: Ja się z tym zgadzam, ale trzeba też brać pod uwagę ewentualną kontuję jedynki.
I nie wyobrażam sobie długoterminowej gry takim Turnerem w PL i LM.
Optymalny byłby oczywiście starszy bramkarz, który nie będzie miał problemu z byciem nr2, a jednocześnie będzie trzymał pewien poziom w razie czego.
@Mastec30 napisał: "Nie jestem jakoś specjalnie pozytywnie nastawiony do sprowadzenia Rayi. To napędzanie się z Ramsdalem to ładna teoria ale ile klubów na świecie ma dwie jedynki na bramce ? Rotować nie ma za bardzo jak a na dłuższą metę będzie kwas bo któryś z tej dwójki będzie niezadowolony, że dostaje szansę w Pucharze Anglii i nic poza tym. Zresztą Raya jest w takim wieku, że pewnie liczy na transfer do większego klubu i jak zagrzeje ławkę na dłuższy czas to pewnie nie będzie zbytnio zachwycony. Chyba że z góry będzie uświadomiony że o grę łatwo nie będzie to wtedy jak najbardziej ok"
Jeśli ten transfer dojdzie do skutku, to podejrzewam, że ta ich rywalizacja nie potrwa za długo i po sezonie, maksymalnie dwóch któryś będzie chciał odejść. Tak jak sprzedaliśmy Martineza, bo był za dobry na bycie dwójką, a później Leno, tak trzeba będzie pewnie sprzedać kogoś z tej dwójki.
@Theo10: To też nie jest dobre rozwiązanie. Gra w LM to marzenia większości piłkarzy i taki Ramsdale który na to pracował ostatnie 2 lata teraz miałby w niej nawet nie zagrać bo przychodzi inny bramkarz? ;p
WG mnie powinien być 1 bdb bramkarz na Ligę i LM a drugi słabszy lub w starszym wieku na krajowe Puchary.
@Mastec30: ”Rotować nie ma za bardzo jak a na dłuższą metę będzie kwas bo któryś z tej dwójki będzie niezadowolony, że dostaje szansę w Pucharze Anglii i nic poza tym.
Ramsdale by grał w PL, a Raya w pucharach - w tym w LM. Żadnego kwasu by nie było.
@Damper napisał: "Bayern musi ściągnąć Kane'a- wtedy będą się liczyć w walce o najwyższe cele. Z Motingiem to nawet nie ma co startować."
I jeszcze ktos do pomocy (nie przez przypadek byly plotki o zainteresowaniu Rice i Impreza) i jeszcze przydalby sie im bramkarz (tez plotki o Szczesnym) Teoretycznie to maja braki w kazdej formacji i to w podstawowym skladzie
Byłem pewien że David Raya wyląduje w te okienko jako nr 1 w Spurs/Chelsea/Untied, a ten okaże się skończyć jako nr 2 w Arsenalu
Dziwny ten transfer Rayi, jednak trzeba pamiętać, że ten temat przewija się od kilku ładnych okienek, Arteta na pewno chce go do nas ściągnąć.
Wielkim atutem jest wprowadzanie piłki, Raya świetnie gra nogami, jednak mam mieszane uczucie do bramkarza który ma 183 cm wzrostu, króciak trochę...
@RIVALDO700 napisał: "@pirell napisał: "Ja to bym nie byl taki pewny czy Bayern mozna nazywac poteznym kadrowo. Po odlejsciu Lewego i teraz pewnie Mane to tam zaczyna sie robic naprawde padaczka"
Szczerze to też masz rację że Gnabry-Moting-Sane to też nie musi być gigant nad giganty"
Bayern musi ściągnąć Kane'a- wtedy będą się liczyć w walce o najwyższe cele. Z Motingiem to nawet nie ma co startować.
@pirell napisał: "Ja to bym nie byl taki pewny czy Bayern mozna nazywac poteznym kadrowo. Po odlejsciu Lewego i teraz pewnie Mane to tam zaczyna sie robic naprawde padaczka"
Szczerze to też masz rację że Gnabry-Moting-Sane to też nie musi być gigant nad giganty
Nie jestem jakoś specjalnie pozytywnie nastawiony do sprowadzenia Rayi. To napędzanie się z Ramsdalem to ładna teoria ale ile klubów na świecie ma dwie jedynki na bramce ? Rotować nie ma za bardzo jak a na dłuższą metę będzie kwas bo któryś z tej dwójki będzie niezadowolony, że dostaje szansę w Pucharze Anglii i nic poza tym. Zresztą Raya jest w takim wieku, że pewnie liczy na transfer do większego klubu i jak zagrzeje ławkę na dłuższy czas to pewnie nie będzie zbytnio zachwycony. Chyba że z góry będzie uświadomiony że o grę łatwo nie będzie to wtedy jak najbardziej ok
@RIVALDO700 napisał: "Tak z ciekawości.
Najpotężniejszy klub kadrowo po City i Bayernie
To?"
Ja to bym nie byl taki pewny czy Bayern mozna nazywac poteznym kadrowo. Po odlejsciu Lewego i teraz pewnie Mane to tam zaczyna sie robic naprawde padaczka
Tak to fakt co do Liverpool. Jak patrzę na obecne kadry to of mają tak przeładowany że klekajcie narody. Z resztą już sezon temu mieli a i tak czytałem o biednym Kloppie co nie ma kadry.
Gdy United tylko Bruno i Rash zrobili 3 miejsce.
Kloppo dostal 8 nokautów od łysego.
@RIVALDO700: Arsenal
@darek250s napisał: "@RIVALDO700:
Zdecydowanie Manchester United."
10/10
@pirell: Bezpośrednio po nieudanym meczu to nietrudno znaleźć krytykę czy to Haalanda, czy Saki czy nawet Messiego. Ale to są opinie wydawane na emocjach, natomiast w momencie przeprowadzania transferu retoryka była jednoznaczna i praktycznie nikt nie mówił, że to zły interes.
@RIVALDO700 napisał: "Tak z ciekawości.
Najpotężniejszy klub kadrowo po City i Bayernie
To?"
Liverpool
@RIVALDO700:
Zdecydowanie Manchester United.
@kwiatinho: Szejk z PSG jest nieco w konflikcie z Realem właśnie przez Mbappe i chętnie by go sprzedał gdzieś indziej niż Real by utrzeć Perezowi nosa. Ale raczej będzie zmuszony sprzedać, albo oddać za darmo za rok do Realu
@RIVALDO700 napisał: "Tak z ciekawości.
Najpotężniejszy klub kadrowo po City i Bayernie
To?"
Jeśli Real przyklepie Mbappe, to na pewno będą w tym TOP-3.
@AR14: chodziło mi o to, ze taki Turner na niego nie wpływa, nie narzuca presji.
Właśnie pytam bo Europa od kilkudziesięciu lat NIGDY nie była aż tak wyrównana jak obecnie.
@grzegorz1211 napisał: "PSG nie trzeba przekonywać, Mbappe trzeba przekonać. PSG już wie że go straciło, a sprzedaliby go wszędzie byle nie do Realu"
A niby dlaczego nie do Realu? Chodzi wyłącznie o pieniądze czy będą z Realu czy Bayernu to wciąż te same pieniądze.
Ruszą po Osimhena i jeszcze im zostanie. Do tego będzie robił taką robotę że nie zdążą za nim zatęsknić
@RIVALDO700 napisał: "Tak z ciekawości.
Najpotężniejszy klub kadrowo po City i Bayernie
To?"
To Ty nie wiesz? Niemożliwe...z Twoją wiedzą o futbolu?
Fajny meczyk do oglądania
Tak z ciekawości.
Najpotężniejszy klub kadrowo po City i Bayernie
To?
@kwiatinho napisał: "Chelsea zaoferuje PSG pieniądze i jednego ze swoich zawodników, aby przekonać Paryżan do sprzedaży Kyliana Mbappe."
PSG nie trzeba przekonywać, Mbappe trzeba przekonać. PSG już wie że go straciło, a sprzedaliby go wszędzie byle nie do Realu
@RIVALDO700 napisał: "No właśnie masz Hojlunda, który ma być z marszu nowa 9 United."
Ale Hojlund w sezonie nie strzelił 5 goli.
9 w Serie A
6 w reprezentacji
To nie 5 a 15
Są inne typy ?
Arsenal is poised to submit their first bid for Mohammed Kudus this week, and it's expected to be £40m.
Kudus has been absent from Ajax training for several days, indicating swift progress if the fee is agreed.
The deal is not contingent on Arsenal's outgoings.
Brendford ładny gol
@kwiatinho napisał: "A co z tymi gwiazdami co strzelają po 5 goli ?"
No właśnie masz Hojlunda, który ma być z marszu nowa 9 United.
@RIVALDO700 napisał: "On chce tylko do Realu. A szkoda z chęcią zobaczyłbym Mbappe -Nkunku."
Oczywiście że przejdzie do Realu. Wrzuciłem tą informację w ramach ciekawostki.
Chelsea obecnie nie ma nic czym mogłaby go skusić. Pieniądze wszędzie będzie miał duże a prestiż w Realu jest nieporównywalnie większy.
A co z tymi gwiazdami co strzelają po 5 goli ?
@kwiatinho napisał: "Chelsea zaoferuje PSG pieniądze i jednego ze swoich zawodników, aby przekonać Paryżan do sprzedaży Kyliana Mbappe.
- Duncan Castles"
On chce tylko do Realu. A szkoda z chęcią zobaczyłbym Mbappe -Nkunku.
@pirell: Haaland przed transferem miał 62 bramki w 67 występach w Bundeslidze. I do tego z 20 goli w Lidze Mistrzów.
Jak ktoś Hojlunda równa do Haalanda to ma tik-taka zamiast mózgu. Czyli przeciętny użytkownik debilpage.
@damianARSENAL napisał: "Ramsdale w zeszłym sezonie popełniał gafy, ale obrońcy ratowali mu skore."
Obrońcy w zeszłym sezonie popełniali gafy, ale Ramsdale ratował im skórę.
@GreKa napisał: "A Rash? Seriooo? Ty , zapomniałeś o nim?"
Rash to wychowanek.
Biłem do zakupów i serio po Bruno przychodzi mi do głowy 10 lat temu RVP.
@Piotrek95 napisał: "co powiesz o cenie Hojlunda?"
Kiedyś już się rozpisywałem na jego temat.
United kupiło piłkarza z potencjałem ale.nie wróżę mu kariery w Premier League. Nawet kiedy strzelał w Serie A to często był po prostu słaby.
Pod pressingiem obrońców wypychany z szesnastki. Mocniej atakowany gubił się jak dziecko.
Wielki szum wokół niego zrobił się po jednej z przerw na reprezentacje kiedy w dwóch spotkaniach zdobył 5 bramek .
Chyba hattrick z Finlandią i 2 z Kazachstanem (piszę z pamięci)
Jeśli ktoś śledzi Włoskie media to zdaje sobie sprawę że uwielbiają koloryzować i tworzyć wyimaginowane gwiazdy.
Z misja mógłbym wymienić z 10 nazwisk które były okrzykniete nowym Ronaldo nowym Messim czy jak De Ketelaere nowym Kaką
Hojlund jak miał dzień albo inaczej.... jak Atalanta miała dzień to Hojlund potrafił błyszczeć. Kiedy Atalancie nie szło to Hojlund często był najsłabszym na boisku.
Jestem ciekaw jak zadomowi się w trudnym środowisku United gdzie obciążenie jest olbrzymie. Jaki plan będzie miał na niego Ten Hag. Czy będzie potrafił wykrzesać z niego coś więcej niż do tej pory pokazywał.
Ogólnie będę oglądał jeszcze uważniej jego mecze bo jestem mega ciekaw tego gościa
Ramsdale w zeszłym sezonie popełniał gafy, ale obrońcy ratowali mu skore.
@Rafson95: To sobie zobacz komentarze z 30 lipca i pozniej jak City przegralo z Live mecz o tarcze wspolnoty. Komentarze ze Haaland to taki Lukaku z ciut lepsza technika uzytkowa i inne kwiatki.
Dopiero teraz zobaczyłem że Forest chce Turnera.
Jak wyciśniemy z ~12 mln to Artetcie się pewnie zapaliła lampka, że dopłaci wtedy z 18 mln a dostanie GK 2 lvle lepszego.
EXCLUSIVE: Chelsea have reached an agreement in principle with AS Monaco to sign defender Axel Disasi. #CFC set to pay #ASMonaco ~€45m for 25yo France int’l. Right centre-back option. Fofana out for considerable period due to knee injury
@TheAthleticFC
XDDD Oni serio nie kupią pomocnika?
@pirell napisał: "A tak sie smiali z City kiedy kupilo Haalanda"
Bardzo mocno Ci się coś myli. Aż sobie odpaliłem komentarze na temat Haalanda z ubiegłego roku i komentarze krytyki to jakiś margines. Natomiast mnóstwo opinii, że przyszły król strzelców, rozniesie ligę, mega promocja.
@kwiatinho: co powiesz o cenie Hojlunda?
Chelsea nie ma żadnych gwiazd żeby coś takiego zaoferować. Tam jedyni "Big name" to Nkunku i Enzo którzy nie odejdą bo dopiero przyszli.
A jak zaoferują szrot pokroju Sterlinga czy Lakaki, to Szejk sie przewróci z fotela ze śmiechu.
@RIVALDO700 napisał: "Żyjemy w erze gdzie gwiazdami są kolesie z 5 golami w sezonie, a ja tu czytam że Gabriel Jesus jest przepłacony czy niewystarczający. To pewnie ta sama grupa co pisze że Rashford to cienias."
Rashford to klasa i piszę o tym od dawna. Cena za Jesusa to była oczywiście promka nie podlega to dyskusji.
Ciekawi mnie tylko temat tych gwiazd co strzelają po 5 goli na sezon?!
O kim mowa ?
@Adamarsenal1 napisał: "Grubo z tym Raya, nie sądziłem że możliwe że pójdziemy po bramkarza, patrząc jak Raya gra nogami, to z czasem Ramsdale może mieć problem, ale rywalizacja mega, które wyszła by na dobre jednemu i drugiemu :)"
Niby tak, ale obawiam się, że długoterminowo to i tak skończy się tym, że któryś z nich prędzej czy później opuści klub, gdyż po prostu bramkarz tej klasy co Raya czy Ramsdale na dłuższą metę nie zaakceptuje bycia numerem 2. Praktycznie w każdym topowym klubie jest jednak klarowna jedynka- Alisson, Ederson, Courtois, ter Stegen itd.
Chelsea zaoferuje PSG pieniądze i jednego ze swoich zawodników, aby przekonać Paryżan do sprzedaży Kyliana Mbappe.
- Duncan Castles
Grubo z tym Raya, nie sądziłem że możliwe że pójdziemy po bramkarza, patrząc jak Raya gra nogami, to z czasem Ramsdale może mieć problem, ale rywalizacja mega, które wyszła by na dobre jednemu i drugiemu :)
@Piotrek95 napisał: "Nie chcę mi się szukać źródła ale tam było 75 dla BVB, 50 dla agencji Mini Rioli i 30 dla agencji jego ojca co daje 155mln + jakieś dodatkowe jeszcze bardziej ukryte koszty
Łącznie ponad 150 mln kosztował ten transfer City"
"Erling Haaland's Borussia Dortmund contract had a €60 million release clause that Man City merely had to trigger to force a move. However, that is far from the total cost of the transfer.
The Norwegian's switch to Man City also came with a supremely hefty agent fee of €40 million (£34.66m / $41.7m) according to multiple reports, including The Athletic. That fee was reportedly split between his agency, run by Rafaela Pimienta (who took over the agency after the death of Mino Raiola), and Haaland's father, Alfie Haaland, who played for Man City during his career."
Wiec tutaj tylko spekulacje nie i lacznie 100 mln nie 150 mln. Prowizja dla agenta i ojca pilkarza za transfer nie jest niczym nadzwyczajnym. Juz za tranfer Neymara do PSG tez placili sporo chyba jego ojcu. Za transfer Hojlunda ManU tez placi prowizje agentowi tylko pewnie nie tak wysoka. W przypadku Haalanda mogli taka prowizje zazadac bo po prostu kosztowal klub tylko 60 mln (zasluga przede wszystkim agenta ze taka klauzule zalatwil) i to jest kwota transferu.
Mbappe w Chelsea xD
meczyki.pl/newsy/psg-media-chelsea-negocjuje-transfer-kyliana-mbappe-doszlo-do-waznego-spotkania/217316-n
@pirell: Najmniej 85 mln funtów = 100 mln euro z prowizjami. Tyle podało Sky i The Athletic na twitterze.
https://twitter.com/TheAthleticFC/status/1550126198075920384