Kolejny komentarz gracza Barcy - głos zabiera Puyol

Kolejny komentarz gracza Barcy - głos zabiera Puyol 25.05.2010, 20:28, IceMan 95 komentarzy

Obrońca Barcelony - Carles Puyol - oznajmił w wywiadzie dla hiszpańskiej Marcy, że Cesc Fabregas wykazuje już oznaki zmęczenia i zdenerwowania spekulacjami na temat swojej przyszłości i niejasną wciąż ścieżką, którą potoczy się jego dalsza piłkarska kariera.

- W ostatnich dniach Cesc jest bardzo nerwowy, a to nie zdarza mu się często - powiedział kapitan Blaugrany. - Jednak Fabregasowi trudno jest znieść otaczającą go atmosferę. Codziennie rozmawiamy na ten sam temat. Trzeba też pamiętać, że zarówno jego fani, jak i menadżer i koledzy Ceska z Arsenalu muszą być traktowani z odpowiednim szacunkiem.

Dzisiejszego poranka Duma Katalonii poinformowała, że kontaktowała się już z londyńskim klubem w sprawie transferu 23-latka, jednak oficjalna oferta nie została jeszcze przed mistrzów Hiszpanii przedstawiona. Jako że młodego rozgrywającego obowiązuje z Kanonierami długoterminowy kontrakt, a angielska ekipa nie jest skora sprzedać swojego kapitana, rozmowy z Barcą mogą się znacznie przedłużyć i Fabregas przez całe lato znajdować się będzie w centrum uwagi opinii publicznej.

Puyol ma jednak nadzieję, że Cesc zasili ostatecznie szeregi FC Barcelony. 32-latek uważa również, że jego młodszy kolega z reprezentacji Hiszpanii będzie idealnym wzmocnienie prowadzonej przez Pepa Guardiolę ekipy.

- Fabregas jest wspaniałym piłkarzem i przyjacielem. Jestem pewien, że znakomicie przystosowałby się do gry w Barcy.

- Oczywiście, że chciałbym zobaczyć go w granatowo-bordowym trykocie, jednak kontrakt, który wiąże Ceska z Arsenalem musi być respektowany - dodał Carles Puyol.

Carles PuyolCesc FabregasTrening autor: IceMan źrodło: Goal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
Michal95 komentarzy: 111327.05.2010, 22:53

Wreszcie zawodnik Barcelony wypowiada się kulturalnie i w dobrym tonie w sprawie transferu Fabregasa. Zdrowe podejście. Widać po nim, że on również chętnie widziałby Cesca w swoim klubie ale on w przeciwieństwie do niektórych ma szacunek dla Arsenalu. Jest profesjonalistą, a przy okazji normalnym człowiekiem i wie co wypada powiedzieć, a z czym lepiej sie wstrzymać.

bartios komentarzy: 55927.05.2010, 10:17

Niech już przechodzi za 40mln tylko od razu mu powiem że tam nie będzie w pierwszym składzie!!! A co do Barcy to nie opyla im się kupować ławkowicza za kilkadziesiąt milionów.

brg2104 komentarzy: 36526.05.2010, 23:16

niech odchodzi, jesli am później manifestować swe rozżalenie. Dziwi mnie , jak można był0o powierzyc mu opaskę.....

Założę sie, że w Barcelonie Cesc utonie.....

arsenallord komentarzy: 29731 newsów: 11726.05.2010, 18:18

Myślę, że za to co Arsenal zrobił dla Cesca on powinien się czymś odwdzięczyć. Powinien chociaż prosto w oczy oznajmić światu, że chce odejść a nie tak, że tatuś lub inni piłkarze Barcelony muszą zabierać głos za niego.
RVP na kapitana!!!

bergkamp komentarzy: 111026.05.2010, 16:12

"Moda na sukces" trwa krócej niż tasiemiec o Cescu w Dumie Katalonii. Jest tak dlatego, że mi nie przeszkadza każdy kolejny odcinek amerykańskiego serialu. W przeciwieństwie do sagi transferowej Fabregasa.

Sylver12 komentarzy: 15826.05.2010, 15:50

Naprawdę to zaczyna się ciagnąć jak Moda na sukces...

Brzuziak94 komentarzy: 42926.05.2010, 15:07

Kolejna gadka o Fabregasie...

h17 komentarzy: 10026.05.2010, 13:13

Z góry: jestem kibicem Barcy i Arsenalu.
Jak ma być ten transfer niech będzie jak najszybciej, wszyscy mają już tego dość. Arsenal, Barca, Wenger, Cesc, kibice. Ale skoro Wenger ma tak wielki wpływ na Cesc'a niech mu powie, że puści go dopiero jak Barca da przynajmniej 50 mln, inaczej nie ma tematu. Bo próba kupienia go za 30 nawet mnie śmieszy. I Barca sama ośmiesza się tłumacząc to, że Cesc kiedyś tam grał w juniorach czy tam trampkarzach Barcy.
Nikt poza Cesc'kiem, zarządem Arsenalu i Barcy nie powinien się wypowiadać na temat tego transferu, nawet Puyol, ojciec Cesc'a czy kurde Obama. Bo w ten sposób nigdy nie dojdzie do porozumienia.
W ogóle Barcy ostatnio odwala, no bo jak można zrozumieć wymianę Eto'o-Ibra, kupno za 25 mln Chygrynskiego, teraz kupno Villy, gdy Bojan ostatnio grywał świetne mecze. A teraz kłopoty z defensywnym pomocnikiem, a zamiast tego zamiar kupna Cesc'a. Same nie przemyślane decyzje. Albo to ma być kontrofensywa dla Realu. Albo zwykła komercjalizacja....

maciek199022 komentarzy: 90226.05.2010, 12:06

Według mnie jak Cesc przejdzie do FCB to jego kariera w pierwszym składzie drużyny się skończy. Chyba nikt nie sądzi, że jak przejdzie do Barcy to Iniesta lub Xavi będą siedzieć na ławie.

lamberciak komentarzy: 52726.05.2010, 10:44

*tego problemu ;)

lamberciak komentarzy: 52726.05.2010, 09:59

Miło widzieć tutaj kolegę, potrafiącego na poziomie rozmawiać o klubach swoim i naszym, a nie próbującego nas przekonać do transferu za grosze, czy też wcisnąć nam w ramach wymiany takich tuzów, jak choćby Hleb, czy Keita. ;)

Prawda jest taka, że Cesc wpada we własne sidła. Jeśli tak bardzo chce przenieść się już teraz, powinien najpierw pogadać z włodarzami Barcy odnośnie kwoty, którą byliby w stanie za niego zapłacić i jeśli ta byłaby odpowiednia, ustalić z Wengerem zasady odejścia. Ale to byłoby możliwe tylko, jeśli wszystkie strony podeszłyby do sprawy poważnie i z szacunkiem dla pozostałych.

Totalną naiwnością jest wierzenie, że Arsenal puści Cesca, swojego najlepszego zawodnika, w którego przez lata inwestował, często kosztem innych talentów, za stosunkowo małe pieniądze, biorąc pod uwagę obecną klasę i już spore doświadczenie Fabregasa, jego wciąż wielki potencjał i świetlaną przyszłość, która go czeka. Wywieranie presji na Arsenalu i Cescu przez media i jego przyjaciół z Blaugrany jest zagrywką poniżej pasa i z pewnością nie pomoże rozwiązać ten problem.

Obecnie mamy sytuację, w której Cesc nie ma nawet odwagi, żeby otwarcie przyznać się w mediach do chęci odejścia. Słabo ze strony naszego londyńskiego Katalończyka. Być może boi się, że taka deklaracja sprawi, że fani Kanonierów całkiem odwrócą się od niego i jeśli do transferu nie dojdzie, będzie miał zamknięte drzwi nie tylko do kapitańskiej opaski, ale i nawet do regularnych występów w podstawowym składzie.

Bo czemużby mielibyśmy dalej w niego inwestować, skoro nie będzie grał dla nas z pełnym zaangażowaniem i za rok jeszcze bardziej będzie chciał odejść z zespołu. Mało to jest w zespole talentów na pozycji CM/AM, którym przydałyby się regularne występy? Mamy Nasriego, który ciągle się rozwija i brakuje mu już w zasadzie tylko regularności. Mamy Wilshere'a, który w Boltonie znakomicie radzi sobie na podobnej pozycji w środku pola. Jest wreszcie Ramsey, który miejmy nadzieję szybko wróci do zdrowia i dyspozycji sprzed kontuzji. Jest też spore grono chłopaków z rezerw, którzy tylko czekają na przebicie się do pierwszego zespołu.

A zatem panie Fabregas, bądź mężczyzną, powiedz, czego chcesz i zmierz się z konsekwencjami takiej wypowiedzi. Jeśli zechcesz zostać, będę dalej Cię wspierał i z pewnością od Ciebie się nie odwrócę. Wierzę, że podobnie postąpią pozostali Gooners.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56726.05.2010, 08:36

Ach, chwilę mnie nie było i wreszcie pojawił się kibic Barcelony z którym można rzeczowo i na poziomie porozmawiać :) Szacunek dla ciebie dobry człowieku, takich jak ty wśród odwiedzających nas cules niestety ze świecą szukać.

Cóż, nie mogę nic dodać, wszystko zostało powiedziane :) Jedyne co mnie zastanawia: załóżmy, że Barca poprzestaje na kwocie 30-40 mln, Arsenal nie zgadza się na transfer (i słusznie), Laporta się wycofuje, Cesc zostaje w Arsenalu. Co wtedy zrobimy jako klub, czy może co zrobi Wenger, z opaską kapitana? Jak dla mnie facet który wyszedł i powiedział wprost "chcę odejść" nie powinien już piastować takiej funkcji. Tym bardziej, że jak zauważyliście, trybuny Ashburton Grove go nie oszczędzą. Pytanie, czy Arsene też widzi to w taki sposób. IMO opaska dla Fabregasa była od początku idiotycznym pomysłem, gdyż Hiszpan mimo wielkich umiejętności nie jest liderem zespołu, nie potrafi podnieść drużyny w trudnych momentach jak PV4 czy Mr. Arsenal. Nawet Gallas, chociaż kapitanem był kiepskim, miał więcej jaj od Cesca. Wracając do wątku głównego, czyli Barca oferuje to 35M i koniec, wycofuje się - co z samym Fabregasem? W sumie Barca od lat naciskała na niego i Arsenal tak bardzo, że teraz kiedy bylibyśmy skłonni w ogóle rozmawiać, powinni zrobić wszystko żeby go ściągnąć, a tym czasem proponują, w porównaniu do wydawanych wcześniej kwot grosze i próbują wyciągnąć go za pół darmo. Jak sam Cesc się z tym poczuje, czy nie pomyśli, że jednak go tak bardzo w tej Barcelonie nie kochają i jest tylko kartą przetargową w politycznych bojach?

Arsfcb komentarzy: 3126.05.2010, 01:01

Dzieki wzajemnie, pozdrawiam. Dobranoc.

ivexo123 komentarzy: 176626.05.2010, 00:53

Ibra w Barcy, wedlug mnie przynajmniej pełni swoich umiejetnosci nie pokaże bo Barca to nie jest zespół w którym on na 100% moze grac. Xavi lubi grac piłki w uliczkę, a jak ma to grac na Ibre jak on jest napastnikiem, który gra głównie tyłem do bramki? Czasem Ibra postara sie wystartowac do piły co zazwyczaj konczy się spalonym, bo poprostu to nie jest ten typ gracza co Eto, który bardzo czesto wychodził do prostopadlych piłek i chyba Guardiola sugerował sie tylko wzrostem Zlatana biorąc go do siebie kosztem Eto. Dużo lepszym transferem dla Barcy wedlug mnie jest wlasnie Villa, który tez czesto wychodzi do prostopadlych piłek i jest szybki, co napewno bardziej zaprocentuje niz transfer Zlatana. Tego jestem pewny w 100%. Trochę odbieglismy od tematu. Anyways, fajnie sie rozmawiało, oby więcej takich kibiców Barcy jak Ty odwiedzało naszą stronkę, jednoczesnie buziaki dla tych co wpadają i od razu pojazdy po nas ;d ide spac, 3m sie, pozdro!

Arsfcb komentarzy: 3126.05.2010, 00:38

No co Ci mogę powiedzieć ty to nazywasz hipokryzją, ktoś inny Ci powie, że to była konieczna odpowiedź na poczynania Realu. Znowu patowa sytuacja tym razem dla Laporty. Albo nie wzmacniać druzyny wielkimi transferami - to znowu będą gadki że real sie zbroi a Barca nie i potem szereg oskarżeń(gdybysmy nie wygrali laligi). Albo zrobić te transfery drogie to znowu Ci powiedzą to co ty mowisz, że pieniadze w błoto. Ukrainiec to była pomylka niewatpliwie. Zlatana teraz wszyscy krytykują (fakt że przepłacili za niego sporo) ale on jeszcze pokaże pełnie swoich umiejetnosci, bo niewatpliwie je posiada. To jest troche jak gra na giełdzie. Jak już się jest na maximach to się sprzedaje bo potem będą spadki, ceteris paribus.

ivexo123 komentarzy: 176626.05.2010, 00:27

Dlatego tez mówie ze nic by mnie nie zdziwiło, bo Barca ma w zwyczaju szpanowac hipokryzją, jak chocby wtedy kiedy Real za kupe kasy kupił Ronaldo i Kake i Laporta z biskupem Barcelony w oburzeniu i płaczu mało na klęczkach na Jasną Górę sie nie wybrali, po to żeby za 100 mlnów kupic dwóch bezproduktywnych Zlatanka i Czychrego i co najlepsze, w tym samym okienku transferowym :)

Arsfcb komentarzy: 3126.05.2010, 00:23

Zmiany w władztwie klubu to czysta polityka. Kaczynski czy Tusk tez obiecuję, a bywa różnie. Tak samo jest tutaj. Rosell może i jest ekonomistą ale prowadząc taką polityke jak mowisz nie osiagnie sukcesu jako lider. On doskonale sobie z tego zdaje sprawe, a ekonomia jest jego argumentem. Nie wiem co bedzie za rok ale zakladajac że warunki by sie nie zmieniły.. To Barca tyle nie da.. ale wy dacie sobie go odsprzedać taniej, to moja subiektywna opinia, ale tak uwazam.

ivexo123 komentarzy: 176626.05.2010, 00:08

To nawet doliczmy te zaproponowane przez Ciebie 15-20 mlnów do 45 to 60-65 mlnów euro. Wierzysz, ze Barcelona tyle da? A co do przyszłorocznych zakupów, to Rosell jest ekonomistą i jak sam mówi, moze nie dosłownie ale wazniejsza jest dla niego stabilnosc finansowa Barcy niz projekt czysto sportowy, preferowany przez Laporte, wiec Cesc albo teraz, albo przez długie lata juz nie, bo Rosell musiałby okazac się hipokrytą mówiac ze transfery po 40 mlnów to za duzo obiązenie dla sytuacji klubu a samemu robiąc podobne transfery. Chociaz, mając pod uwage srodowisko klubu FC Barcelona i to, że sciaganie swojego jak to dumnie nazywacie "wychowanka z DNA Barcy" za grube miliony jest takze swego rodzaju hipokryzją, to mnie juz ze strony waszego klubu nic nie zdziwi.

Arsfcb komentarzy: 3126.05.2010, 00:02

ivexo123 - Jest mi przykro, ale takie fantazje transferowe w ktorych dorzuca się wypalonych slabiakow do kontraktu dokonuje wielu kibicow roznych druzyn. Na to nie zaradzisz. na realmadrid.pl znajdziesz jeszcze wiecej takich dywagacji. Tam po prostu kibice maja taką mentalnosc, że transfery to spora czesc ich kibicowania i fantazjowania (coś jak budowanie wielkiego imperium) - nie wolno im tego odbierac ;) Villa 40.. ja dorzucam do tego 15-20 i to jest wg. mnie cena Cesca.
Niestety bolesna prawda dla was jest taka, że mozliwe ze za mniejsze pieniadze go puscicie. Głownie pod naciskiem tego, że cesc chce odejsc(o ile rzeczywiscie chce i jest to prawda) zarzad arsenalu bedzie musial kalkulowac na ile moze sobie pozwolic barcelona, jak bardzo zalezy cescowi i wyciagnac z barcy ile się da. Osobiscie mysle, ze jest coś na rzeczy... w tamtym roku juz bylo, ale rozeszlo sie po kosciach. W tym roku juz bardzo blisko, ale moze jeszcze sie go uda zatrzymac, chociaz jezeli cesc nic nie mowi to sam nie wiem. Jesli nie, to za rok Barca najpierw kupi Cesca i wyda na niego grubą kase. Takie moje zdanie

ivexo123 komentarzy: 176625.05.2010, 23:46

Arsfcb - wiesz no to czy oni czują sie najlepsi, to juz pozostawiam na inną rozmowę. O płaczku Alvesie mam swoje zdanie, ale póki nie porusza sprawy Cesca dla mnie, jako kibica Arsenalu jest ok, mimo ze jak oglądam Barce to na niego ani Busquetsa patrzec nie mogę. Nie mówie tu o poczuciu tego ze są najlepsi a o braku szacunku do Arsenalu. Jesli Xavi mówi, ze trzymanie piłkarza takiego jak Cesc w klubie nie zdolnym do zdobywania trofeów (?!) jest przestępstwem, to nie wiem jak mozna nazwac takie zagrywki jakie preferuje Barca w zwiazku z chociazby tym nieszczesliwym transferem Fabregasa. Jak sam zauwazyles, Fabregas od Villi powinien być duzo więcej warty i jak dla mnie to "dużo" to obiektywnie patrząc, nic nie zawyżając ani nie ujmując za Cesca Barca powinna zaoferowac 25 mlnów więcej, niz za Ville, czyli 70 mlnów euro. Dobrze wiemy, ze Barca takich pieniędzy za Cesca nie wyłozy, bo kibice Laporte z Katalonii wykopaliby dalej, niż z Barcelony do Madrytu. Wiesz, czasem wejde sobie poczytac komenty na FCBarca.com i przerażenie mnie ogarnia. Nie wspomne tu o komentarzach, w których dzieci proponują kazdego wypalonego piłkarza Barcelony typu Zlatan, Hleb, Marquez, licząc za każdego przynajmniej 20 mlnów funtów, jakby Wenger był niedorozwinięty psychicznie. O Bojanie i piłkarzach, z których AFC miałoby pozytek nikt nawet słówkiem nie piśnie. Do tego śmiechu warte wypowiedzi, że Arsenal powinien puścic go za 40 mlnów, bo "z niewolnika niema pracownika". A ja sie pytam, jaki Arsenal ma w tym interes puszczając kluczowego zawodnika, kapitana zespołu, na 5 lat przed koncem kontraktu za pół darmo? Ma sie Wenger sugerowac tym, że Cesc ma "DNA Barcy" czy innymi śmiesznymi powodami? Cesc wiedizał co robi podpisując długoterminowy kontrakt i nikt na siłe mu go podpisywac nie kazał. I teraz, w tym momencie, kiedy panowie Laporta i "przyjaciele" Cesca rozdmuchali w prasie sprawe transferu, który bądźmy szczerzy ma małe szanse powodzenia, szkodzą tylko Cescowi. Nie są zdolni wyłozyc za niego nawet takich pieniedzy, jakich jest wart (wyceniany na 50 mlnów euro), a tylko mu szkodzą o czym juz wspominałem. Jesli Barcelona nie wyłozy ponad 70 mlnów na stół, to Cesc jeszcze przez 3 lata przy wygasającym za 5 lat kontrakcie bedzie piłkarzem Arsenalu. Laporta, a w szczególnosci jego przyjaciele Pique, Xavi czy Messi powinni brac pod uwage przede wszystkim jego dobro, a na jego korzysc nie działają. Mozliwa jest takze sytuacja, ze Cesc piłkarzem Arsenalu zostanie, ale juz kapitanem nie będzie.

gooner80 komentarzy: 129325.05.2010, 23:41

Spośród wszystkich drużyn wielkiej 4 (i nie zaliczam do nich Tottenham) my jedyni praktycznie nie mamy żadnego wyrazistego lidera, człowieka ikony, związanego z Arsenalem od lat, jesteśmy ciągle jak przesadzane drzewo, które nigdy nie może zapuścić trwałych korzeni - teraz odchodzi następny który miał być tym jedynym, ten dla którego Wenger zrobił wszystko aby tylko został - zrobił z niego kapitana w tak młodym wieku, proponował mu najwyższą w historii klubu tygodniówkę, wszystko na nic! I jak my możemy budować drużynę z charakterem skoro nie mamy w ogóle fundamentów, od której powinna być budowana silna drużyna? Manu na Giggsa i Rooneya, Chelsea ma Thierry'ego czy Drogbę, Liverpool ma Gerrarda... a my? 35-letniego Campbella z pół-rocznym kontraktem? Aż mi żal dupę ściska, bo jesteśmy od lat tylko i wyłącznie szkółką i kuźnią talentów :/

Szef komentarzy: 1303525.05.2010, 23:38

chociaz Puyol normalnie sie z szacunkiem odniosl do tej sytuacji bo reszta nas nie szanuje, wg wszystkich Arsenal nie ma nic do gadania w tej sprawie

Merveille komentarzy: 3425.05.2010, 23:31

przynajmniej Puyol potrafi się jakoś wypowiedzieć, w przeciwieństwie do Xaviego.

Theo14 komentarzy: 18725.05.2010, 23:30

Arsfcb-> jesli chodzi o opaske kapitanska Cesca to Gallasowi owa funkcja zostala zabrana. W sumie to sam nie do konca pamietam calej sytuacji i nie chce Cie oklamywac ale mniej wiecej bylo tak ze na treningu doszlo do sprzeczki. Gallas oskarzyl o cale zajscie Van Persiego i mowil o tym glosno w wywiadach.Gallas mial pogadanske z Bossem a pozniej byly male wybory wewnatrz skladu i padlo na Cesca ktory zaczynal miec posluch w druzynie. Chociaz Toure byl zastepca kapitana to nie on dostal opaske. Teraz drugim kaptanem jest Robin i jesli dojdzie do transferu Cesca to on zostanie kapitanem.

Arsfcb komentarzy: 3125.05.2010, 23:24

Ivexo123 - Generalnie to jest tak, że pilkarze barcelony gdzieś tam czują się najlepsi, i choć nie mowią o tym wprost to daję się odczuć takie wrazenie wyzszosci. Akurat co do tych pilkarzy co wymieniłeś nie mogę się zgodzić, że jakoś bardzo się wywyższaja. No ale D.Alves - człowiek, któremu brakuje pokory i skromnosci, czasem zlatan tez coś tam głupiego powie = jak najbardziej tak = mądrzą się!
Jesli chodzi o Cesca. Ja myślę, że on wpadł w zasadzke, która sam na siebie zastawił. Wyobraź sobie taka sytuacje(nie jestes kibicem ani arsenalu ani barcy, nie interesujesz się pilka) i jestes Cesciem :) Chcesz wrócić do Barcelony - tam mieszka twoja rodzina, i tak planujesz swoje życie. Ja to akceptuje i go rozumiem.
Patowa sytuacja polega na tym, że on w Arsenalu chyba jest już troche spalony(tak wnioskuje po waszych komentarzach), a wysoka zapora finansowa Arsenalu może uniemozliwic transfer. Czy przejdzie do Barcy czy nie... chyba niesmak pozostanie.
Kwota - powiem tak, nie przepadam tak do konca porownywac ceny pomocnikow i tych klasycznych grajkow z 9 na plecach. Ale jeśli pytasz. jeśli Villa był warty 40. To Cesc na pewno wiecej(mowie o wartosciach jakie obecnie panuja) bo generalnie takie kwoty za człowieka ktorego traktuje sie jak towar to jakis absurd. A czy Barca się osmiezyla z tymi 30 ? Ja mysle ze to jest tak jak w zyciu, kiedy sie licytujesz zaczynasz od niskiej stawki zeby gdzies tam jak najmniej zaplacic. Oczywistym jest ze to 30 to nie jest cena docelowa.

ivexo123 komentarzy: 176625.05.2010, 23:05

Arsfcb - cieszę się, ze rozumiesz frustrację kibiców Arsenalu, ale jesli juz znalazł sie kibic FCB prezentujący wyższy poziom niz ten, który prezentują użytkownicy FCBarca.com to ja tez chetnie podyskutuje. Co do czepiania sie Xaviego, Puyola, Messiego, Pique czy innych, wprost wypowiadających sie nt. transferu Fabregasa to niestety pokazują tylko i wyłącznie brak szacunku do Arsenalu, wiec nie dziwota ze kibice są oburzeni. Po czesci, moze miec to takze zly wpływ na Cesca, bo ja osobiscie nie wyobrazam sobie reakcjii kibiców jesli w Arsenalu na kolejny sezon by został. Napewno nie byłoby mu świetnie w momencie, gdy z ulubienca kibiców staje sie pikarzem nr. 1 do wygwizdania i wybuczenia. Grupki, które bedą na niego buczec po tych telenowelach z nim w roli głownej na ES napewno się znajdą. Druga sprawa - oferta, a raczej jej brak. Z tego co się orientuje to najpierw Barca powinna dogadac sie z Arsenalem, a pózniej jesli Arsenal wyrazi zgodę i zaakceptuje ofertę mozna zaczynac negocjacje z samym zawodnikiem. Z tego co widac, szacunku do Arsenalu klub FC Barcelona, jako instytucja nie przejawia zadnego. Otwarte rozmowy z Cesciem, podczas gdy sami mówią ze jeszcze oferty nie złozyli, to dla mnie jasny powód dla którego Wenger powinien ich zaskarżyc. Nie wiem czemu tego nie robi. Inna sprawa to cena, jeśli te 30 mlnów "i ani euro wiecej" które proponuje Barcelona to prawda, to nie uwazasz ze troche Barca sie ośmiesza? Mam do Ciebie pytanie. Skoro za 28 letniego napastnika płacicie 45 mlnów euro, a za drugiego wówczas 27 letniego napastnika równowartośc 75 mlnów, to ile wedlug Ciebie wart jest piłkarz od 6 lat grający na najwyższym poziomie, mający 23 lata, pełniący drugi rok funkcję kapitana w jednym z czołowych klubów europejskich? Do tego 20 goli i 20 asyst w sezonie, w najlepszej i najbardziej wymagającej lidze świata tez bez echa przejśc nie moze. Ile byś za niego dał biorąc pod uwage pieniądze zaplacone chociazby za tego 28 letniego Ville, bo już nie chce wciągac Cie w wysoką matematyke i nie bede wymagał porównania tego do transferu Zlatana. Ciekaw jestem Twojej opinii, pozdrawiam

Arsfcb komentarzy: 3125.05.2010, 23:02

Joker_224 - w porzadku.

Jak już tak sobie dyskutujemy. Moglibyście mi powiedzieć kiedy i w jakich okolicznościach Cesc został kapitanem druzyny ? Kto był wczesniej kapitanem ?

Joker_224 komentarzy: 521425.05.2010, 22:59

Jakoś doszukałem się w końcówce ironii, jeśli nie miałeś tego na myśli to wybacz.

Arsfcb komentarzy: 3125.05.2010, 22:56

Joker_224 w porządku. Ja Cie nie bede przekonywal żebyś ich zaczął lubieć.

No domyślam się że nie chcesz czytać. Ale też nie bądź zdziwiony, że takie komentarze się pojawiają skoro mnostwo artykułow dotyczy w sposób pośredni Barcelony.

Gdzie tutaj widzisz prowokacje ?
Predzej bym powiedzial ze to chec przypodobania się bo tak by to moglo brzmieć.
Ale nie po prostu podoba mi się gra Arsenalu - nic wiecej.

FuzBal komentarzy: 832 newsów: 7925.05.2010, 22:52

wow kibic barcy ktory nie zflugal z miejsca wszystkich i nie napisal jaki to arsena ljest cienki;] niestety takich jak ty Arsfcb mozna ze swieczka szukac... niestety jest u was masa sezonowcow ktorzy widza tylko barce i czubki wlasnych nosow no ale to nie twoja wina... co do balagany z fabregasem ja osobisci wstrzymuje sie z osadami do chociazby jakigo kolwiek wywiadu z nim, w tej chwili jest masa spekulacji nie popartych nawet byle cytatami, a kopacze barcy tylko niepotrzebnnie wtykaja kij w mrowisko... dodakowo atmosfere podgrzewaja spekulacje pod tytule "gurkuf 1 noga w arsenalu" a to oznacza na 85% ze mialby KOGOS zastapic... niecierpir nierzetelnych pismakow :P

Joker_224 komentarzy: 521425.05.2010, 22:51

I nie chcę czytać na tym portalu komentarzy Cules o Barcy. **

zagubiłem się ;)

el_Gunner komentarzy: 5625.05.2010, 22:49

V kolumna farsy znowu daje znać o sobie...
skończcie z tą nagonką... najpierw oddają zawodnika teraz płaczą by go mieć...niech se idzie Cescu , potem okaże się synem marnotrawnym... a do kibiców farsy: nie róbcie sobie nadziei na majstra... Mourinho zrobi z wami to na sposobów różnych 100

Joker_224 komentarzy: 521425.05.2010, 22:49

Arsfcb ---> sorry, ale nie trawie tej całej Barcelony i tych chamskich wypowiedzi Xaviego (bo dla mnie takie one są). I nie o niej czytać na tym portalu, komentarzy Cules. Więc, wybacz, ale chętnie bym Ci podziękował.
PS. ostatnia część Twojej wypowiedzi to według mnie czysta prowokacja.

Arsfcb komentarzy: 3125.05.2010, 22:41

Witam kibiców Arsenalu. Chciałbym nadmienić, że choć jestem kibicem Barcelony, to przede wszystkim uwielbiam oglądać futbol na najwyższym poziomie. Raczej mam zwyczaj czytać komentarze kibiców na portalach o najwiekszych klubach, niż udzielac się w dyskusji. Tym razem zrobiłem wyjatek. Wasza frustracja jest dla mnie zrozumiała. Aczkolwiek..
"Cesc ma DNA barcy" - zgadzam się z tym, ale to Arsenal go "wykształcił" jako pilkarza. Wiec nie denerwujcie sie na te gadki Laporty itp.
Xavi - zauwazylem ze strasznie się tego człowieka czepiacie. Powiem wam, że to jest naprawdę w porzadku gościu. Może w ostatnim czasie troche dużo wypowiedzi z jego strony(za dużo) ale jeżeli tylko ostatni miesiąc ma zaważyć o jego ocenie to jest to niesprawiedliwe.
-->Wronka25 Czy naprawde byś chciał żeby spadli do 2 ligi ? To nie jest żadne rozwiazanie żeby najwieksi rywale arsenalu jak MU, CFC czy LCF albo z europejskich lig chocby barca spadli do niskich lig, bo byłoby po prostu nudno. Jezeli juz tak pragniesz zemsty to kibicuj mocno Arsenalowi zeby w przyszłym roku skopał dupsko barsie. Taka zemsta chyba lepiej smakuje nieprawdaż ?
--> Armata25 - ty chyba przeszedłeś samego siebie. 873 komentarze powinny swiadczyc o jakims obyciu i posiadaniu wiedzy o pilce. Niestety nie świadczą.. "Messi i Xavi nie grali pol sezonu" a dlaczego akurat oni ? Nie uwazasz ze to zbyt surowa kara tylko za to że jestes sfrustrowanym kibicem ? "lafiryndy z wielkiej dumy dzieci neo" To że arsenal mial problemy z kontuzjami to raczej nie jest wina Barcelony..
I Ostatnia sprawa.. zapewne wielu zaraz powie, że powinienem iść na stronę o fcb. Ale jeżeli się przyjrzycie to wasza redakcja co 3 artykul pisze o sprawie zwiazanej z Barceloną, co was jeszcze bardziej wkur... i co ? Pretensje macie do Barcelony jakby to ona pisala artykuly na www.kanonierzy.com ;) Z tego powodu zamierzam nadal śledzić waszą stronę, bo jest to jakieś źródło informacji.

PS: Arsenal to moja ulubiona angielska drużyna. Jeżeli inter potrafił wygrać LM to już na pewno wy potraficie. Życzę powodzenia.

cacapa komentarzy: 76925.05.2010, 22:32

niech już się skończy ten cyrk z Fabregasem, jak chce to niech go sprzedadzą bo z niewolnika nie ma pracownika..

Radson komentarzy: 6425.05.2010, 22:30

@holekmichal dziecko odpuść sobie... Nie zauważyłeś, że najwięcej komentarzy piszesz Ty?... I to jeden pod drugim...
@Armata25 a ja chciałbym polski zespół w 1/8 LM. Nie można zabronić komuś marzyć. A z kontuzjami to się nie zgodzę. Iniesta w tym sezonie przez kontuzje bardzo mało grał. A trzeba przyznać, że to ważna osoba w drużynie. I nawet bez Iniesty, Messiego, cze innego gracza Barca będzie grała tak samo. Wiesz dlaczego?? Bo są kolektywem. Coś o tym powinieneś widzieć. Możecie mnie teraz zbluzgać i wiedzcie, że i tak Wam nie odpisze.

pawciunio komentarzy: 103025.05.2010, 22:27

Puyol ma natomiast klase, to jest wlasnie kapitan...

Bor3wicz komentarzy: 2525.05.2010, 22:27

Cesc w Barcelonie byłby alternatywą dla Xaviego i Pep nie ustawiłby tych trzech pomocników w jednej linii, chyba ze w wyjątkowej sytuacji, takiej jak autobus postawionym przed polem karnym itp.

Po prostu nie mogę zrozumieć czemu tyle jadu macie w sobie i nagle Barcelona stała się dla was "wrogiem nr. 1". Dlatego, że was wyeliminowała z LM, a teraz chce kupić Ceska ? Raczej wolałbym się skupić na lokalnych rywalach.

pawciunio komentarzy: 103025.05.2010, 22:26

Niech Cesc zachowa sie wreszcie jak facet z jajami i powie czego chce. To ma byc kapitan? Maly chlopczyk, ktory boi sie odezwac. Dzieciak, ktory ma byc liderem? Wstyd dla calej druzyny. A moze to plan jego agenta aby rozgrzac atmosfere do tego stopnia, ze biedny Wenger da se spokoj. Nie wiem co o tym myslec. Za duzo w tym kalkulacji, emocji, próżnej chciwości...

Tomasz komentarzy: 48025.05.2010, 22:24

W porównaniu do wypowiedzi innych zawodników barcelony , Puyol zachowal sie najpowazniej. Bez zadnych tekstow w stylu Xaviego " ... to zbrodnia ... "

holekmichal komentarzy: 53825.05.2010, 22:09

Armata25! w zupelnosci sie zgadzamz toba

marek48 komentarzy: 15025.05.2010, 22:06

Arsenal powinien zatrzymać Fabregasa, ale jeśli odejdzie to życzę mu szczęścia w nowym klubie...

Armata25 komentarzy: 88325.05.2010, 22:06

No, Puyol jak przystało na kapitana tej całej farsy, ma odrobinę szacunku dla nas, nie to co ta brudna gnida xavi.

holekmichal--> ja mam ochotę, żeby ten klub był poza LM w następnym sezonie już po fazie grupowej, by dostał takie solidny wpier.. od Realu, i by zajął miejsce poza pierwszą 4.
To dla nich wystarczająca byłaby kara, no i by Messi, czy Xavi nie grali pół sezonu, albo cały, wtedy zobaczą, co to znaczy mieć osłabienia w składzie te pindy i lafiryndy z wielkiej dumy dzieci neo.

lukasz19031989 komentarzy: 136225.05.2010, 22:04

Przepraszam,raczej Xavi.

lukasz19031989 komentarzy: 136225.05.2010, 22:04

Już myślałem że powie to co Puyol.

holekmichal komentarzy: 53825.05.2010, 22:02

cesc fabregas moim zdaniem jest najlepiej rozgrywajacym pilkarzem na swiecie. xavi sie chowa bo mu latwo w barcelonie w arsenalu niegralby tak zreszta on jest duzo starszy i pozno stal sie gwiazda

wronka25 komentarzy: 224525.05.2010, 22:00

Nigdy nie lubiałem Barcy i nigdy jej nei bede lubial niech spadna do 2 ligii najlepiej :)

holekmichal komentarzy: 53825.05.2010, 22:00

nie odchodz cesc w w tobie nadzieja by ten zespol gral piekny fotball i liczyl sie w pucharach. Jak cesc odejdzie to niech wenger modli sie by za rok arsenal byl w big four

holekmichal komentarzy: 53825.05.2010, 21:55

mam ochote by barca stala sie bardzo slabym zespolem!!

holekmichal komentarzy: 53825.05.2010, 21:54

oj co wy gadacie wenger zbyt duza uwage przywiazuje do francuskich zawodnikow. we francji nie ma teraz swietnych zawodnikow. transfer sagna to poprostu totalna klapa. wenger sprzeda fabregasa i kupi gorcufa to zobaczycie co to jest fabregas wtedy. gorcouf to jest leszcz bedzie gral jak benzema w realu tak samo nasri przeszedl do arsenalu i przeplata mecze swietne z przecietnymi. Niech wenger odwali sie od tych francuzow

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
3 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal36265583
2. Manchester City35257382
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham341861060
6. Newcastle351751356
7. Chelsea351591154
8. Manchester United341661254
9. West Ham3613101349
10. Bournemouth361391448
11. Brighton3512111247
12. Wolves361371646
13. Fulham361281644
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton361291537
16. Brentford36991836
17. Nottingham Forest36891929
18. Luton36682226
19. Burnley36592224
20. Sheffield Utd36372616
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
B. Saka168
P. Foden167
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com