Kolejny ligowy remis: Arsenal 2-2 Crystal Palace

Kolejny ligowy remis: Arsenal 2-2 Crystal Palace 23.04.2025, 21:55, Łukasz Wandzel 765 komentarzy

Arsenal zaliczył jeszcze jeden z wielu remisów w tym sezonie Premier League, tym razem dzieląc się punktami z Crystal Palace. Mimo dwukrotnego prowadzenia gospodarzy najpierw po świetnej główce Jakuba Kiwiora, a potem trafieniu Leandro Trossarda, Orły zdołały wywieźć z Emirates Stadium punkt. Choć strata punktów i błędy w defensywie nie cieszą, to na szczęście Mikelowi Artecie udało się uchronić swoich graczy przed kontuzjami, ponieważ hiszpański trener oszczędnie dysponował minutami kluczowych zawodników przed półfinałem Ligi Mistrzów z Paris Saint-Germain.

Składy obu ekip

Arsenal: Raya – Timber, Saliba, Kiwior, Lewis-Skelly (86' Tierney) – Odegaard (86' Nwaneri), Partey, Rice – Sterling (60' Saka), Trossard, Martinelli

Crystal Palace: Henderson – Lerma, Lacroix, Guehi – Munoz, Devenny (80' Esse), Wharton (63' Hughes), Mitchell – Kamada, Eze (63' Sarr) – Nketiah (80' Mateta)

Lepszego początku spotkania nie mógł sobie wyobrazić Jakub Kiwior. Stoper wykorzystał dośrodkowanie z rzutu wolnego i pokonał Hendersona. Przeciwnicy dali mu mnóstwo swobody, dzięki czemu Polak trafił do siatki głową, wyprowadzając Arsenal na prowadzenie już w 3. minucie meczu.

Drużyna Crystal Palace miała swoje szanse i w 26. minucie zaskoczyła Kanonierów, wyrównując po rzucie rożnym. Po wrzutce z narożnika Eberechi Eze kopnął piłkę, która w gąszczu piłkarzy skozłowała i odbiła się od słupka, przez co David Raya nie miał dużych szans na obronę tego strzału.

Chwilę później mało brakowało, by Eddie Nketiah trafił na 2-1, jednak byłego kolegę z drużyny zablokował Kiwior. To gospodarze jeszcze raz zdobyli przewagę, a udało im się na kilka minut przed przerwą. Na listę strzelców wpisał się Leandro Trossard.

Tuż po przerwie Arsenal znowu był bliski szczęścia po wrzutce z rzutu wolnego. Tym razem żaden z piłkarzy nie miał na tyle miejsca, by swobodnie wepchnąć futbolówkę do bramki, a sędzia przerwał zamieszanie, odgwizdując faul na bramkarzu gości.

Po godzinie gry Orły włączyły wyższy bieg i kilkukrotnie zmusiły Rayę do interwencji. Po lepszym fragmencie gry przyjezdnych Kanonierzy byli bliscy dwubramkowej przewagi. Piłkę dośrodkował Timber, a akcję skończył Gabriel Martinelli, jednak sędzia liniowy podniósł chorągiewkę. Nie było spalonego – piłka prawdopodobnie przekroczyła linię końcową, gdy zagrywał ją obrońca Arsenalu.

W 79. minucie umiejętności Hendersona przetestował Saka po podaniu od Martinellego, lecz ostatnie słowo w tym meczu należało do Matety. Wchodzący z ławki Francuz wykorzystał błąd Saliby i ustawienie zaskoczonego Rayi, celnie podcinając futbolówkę, która wpadła do bramki.

Crystal PalacePremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
adek504 komentarzy: 114428.04.2025, 09:25

@thegunner4life napisał: "Ja to rozumiem te wieczne gdyby nie to, gdyby nie tamto. Jakby u nas nie było X, albo gdyby sędziowie/ktoś tam był zdrowy. Gdyby Alumunia Lehmana nie zmienił."

Tzn przez X lat rzeczywiście tak było, bo my nie byliśmy niestety w czołówce i brakowało dużo często, więc nawet gdyby coś to niestety pewnie też by dalej brakowało

Ale teraz jest zupełnie inna sytuacja, nie zgadzam się z przesłanymi oknami, bo skład mamy na mistrzostwo, a jak ktoś nie widzi że naprawdę dużo czynników wpłynęło na to że nie byliśmy w stanie rywalizować z LFC do końca to chyba nie rozumie piłki nożnej
Oczywiście koniec końców może i gdyby wszystko grało oni by ten tytuł zdobyli, ale tego się nie dowiemy

Dla mnie ocena tego sezonu jest jasna, zdrowotnie polegliśmy i to niestety zabrało nam paliwo na walkę
Co najlepsze kibice innych drużyn przy mniejszej ilości kontuzji mają prawo usprawiedliwić swój zespół że np nie wszedł do top 4, my nie mamy takiego prawa ;)

No i niestety widać ile tu przemawia przez kibiców to że od 20 lat nie ma poważnego trofeum, ja to wszystko rozumiem, ale też wiem że gdyby np rok temu było to mistrzostwo to zupełnie byłaby inna narracja, a tego akurat nie rozumiem

thegunner4life komentarzy: 940628.04.2025, 09:18

@adek504 napisał: "A co rozumiesz przez racjonalizowanie sobie porażek?"

Ja to rozumiem te wieczne gdyby nie to, gdyby nie tamto. Jakby u nas nie było X, albo gdyby sędziowie/ktoś tam był zdrowy. Gdyby Alumunia Lehmana nie zmienił.

Byliśmy gorsi i tyle. Przespaliśmy dwa okienka transferowe. Teraz w lato trzeba wzmocnić pozycję, a potem sztab medyczny czy kto tam się tym zajmuje powinien przejrzeć co mogło odpowiadać, za te kontuzje wszystkie czy jest jakaś wspólna cecha czy coś.

Jogurt komentarzy: 228928.04.2025, 09:18

@Theo10 napisał: "(i niezbyt przychylne, czasem absurdalne dla nas decyzje sędziowskie)"
no i musiałeś przypominać!

adek504 komentarzy: 114428.04.2025, 09:14

@Gunner18AFC napisał: "Racjonalizowanie sobie porażek jest wpisane w DNA Arsenalu i dużej części ich kibiców"

A co rozumiesz przez racjonalizowanie sobie porażek?

Mastec30 komentarzy: 853828.04.2025, 09:13

@Jogurt napisał: "Poczekajmy do końca sezonu. Liverpool ma jeszcze szanse zgarnąć więcej punktów niz City rok temu czy dwa.
Dwa lata temu mieliśmy na koniec 84 punkty (myślę, że Liverpool w tym sezonie przebije ten wynik), a rok temu 89.
Wiem, że mają już mistrza i mogą grać juniorami, ale mają szanse jeszcze zdobyć 12 punktów, czyli 94 łącznie.

Wg mnie, aby przebić Liverpool w tym sezonie, musielibyśmy zagrać jeszcze lepiej niz w zeszłym roku.

Nic im nie oddaliśmy, sami sobie to wzięli."


I tak i nie. W sumie obie narracje są dobre bo Liverpool był zwyczajnie najlepszy ale też błędem nie będzie powiedzieć że wiele spotkań zwłaszcza z czołowymi ekipami Liverpoolowi wypadały wtedy kiedy przeciwnicy byli w sporym kryzysie. City, Arsenal, Tottenham, MU, nawet jak trzeba było z AV grać to Ci mieli serie porażek i byli pod formą. Chyba jedynie Newcastle faktycznie im się postawiło będą w formie w czasie spotkania z nimi. Oczywiście to nie ich wina i trzeba umieć też to wykorzystać co zrobili najlepiej + sezon bez większych urazów ale dało się im postawić. Zestawiając to z tym co musieliśmy sobie radzić w poprzednich latach mając naszych przeciwników w większej formie na fali wręcz. Są elementy w któych byli sporotowo lepsi i też elementy w których im po prostu dopisało trochę szczęście. My też niejako już w zimie oddaliśmy tą walkę odpuszczając transfery

Gunner18AFC komentarzy: 3535 newsów: 328.04.2025, 09:06

Racjonalizowanie sobie porażek jest wpisane w DNA Arsenalu i dużej części ich kibiców

Theo10 komentarzy: 878828.04.2025, 08:59

Trafili na najsłabszy sezon ManC od dawna, na plagę kontuzji u nas (i niezbyt przychylne, czasem absurdalne dla nas decyzje sędziowskie).
Jednocześnie sami przeszli sezon bez praktycznie żadnych większych kontuzji, z Salahem grającym w lidze sezon życia - w przecież jego staty to kosmos.

Splot szczęśliwych okoliczności. Oczywiście w żaden sposób im nie umniejszając, bo tę okoliczność też trzeba potrafić wykorzystać.

Theo10 komentarzy: 878828.04.2025, 08:53

@Jogurt: Nie ma co gdybać ile by mieli punktów, jakby rywalizacja była łeb w łeb do końca. Nie raz już Liverpool pokazywał, że pod presją potrafi się na finiszu spektakularnie wywalić na swój głupi ryj.
Nam też się to zresztą zdarzało. :D

A teraz grają sobie spokojnie, nikt ich nawet nie goni, druga ekipa PL grała ostatnie 3 mecze drugim garniturem skupiając się na LM.
Jakbym im taki ManC w formie siedział na ogonie, to ich mecze by inaczej wyglądały.

songoku95 komentarzy: 2360728.04.2025, 08:47

@Jogurt: To samo pisałem, że 94 pkt to całkiem spory wynik. Bardziej mi chodziło o to jak my odpuściliśmy i przegralismy aniżeli to w jaki sposób oni to wygrali.

Nie zgadzam się z tym, że ktoś mówi że LFC za Slota to ,,słaby mistrz". Mistrz to mistrz, wygrali, mieli prawo do jakiejś zadyszki momentami bo zrobili ogromną przewagę nad Nami i resztą stawki.

Jogurt komentarzy: 228928.04.2025, 08:34

@songoku95 napisał: "Nawet nie irytuje to że LFC wygrało, tylko to w jaki sposób oddaliśmy im to mistrzostwo."
Poczekajmy do końca sezonu. Liverpool ma jeszcze szanse zgarnąć więcej punktów niz City rok temu czy dwa.
Dwa lata temu mieliśmy na koniec 84 punkty (myślę, że Liverpool w tym sezonie przebije ten wynik), a rok temu 89.
Wiem, że mają już mistrza i mogą grać juniorami, ale mają szanse jeszcze zdobyć 12 punktów, czyli 94 łącznie.

Wg mnie, aby przebić Liverpool w tym sezonie, musielibyśmy zagrać jeszcze lepiej niz w zeszłym roku.

Nic im nie oddaliśmy, sami sobie to wzięli.

thegunner4life komentarzy: 940628.04.2025, 08:13

@songoku95 napisał: "IMO nie ma co przeżywać, przed nami też może być cudowna chwila :)"

Jutro wygrywamy

adek504 komentarzy: 114428.04.2025, 08:04

@thegunner4life napisał: "Mi to jest żal głównie tego, że to był ten jeden sezon gdzie jak kiedyś cała czołówka nie dojechała tylko wtedy przegraliśmy z Lisami dzisiaj z The reds"

Spokojnie, to nie jest ostatni sezon kiedy można zdobyć mistrzostwo, zresztą też niewiadomo kto w przyszłym roku będzie w stanie bić się o mistrzostwo, bo zawsze przed sezonem są prognozy że każdy wróci silniejszy, a koniec końców okazuje się, że wcale tak nie jest

sprawiedliwy komentarzy: 1228.04.2025, 08:03

@ZielonyLisc: naplety to ty nudziarko lubisz do buzi brać. Zmień płytę lamusiak, bo nudna jesteś, trzeci raz nie napiszę

songoku95 komentarzy: 2360728.04.2025, 07:55

@thegunner4life: ale weź pod uwagę że lfc może skończyć sezon z 94 pkt w tym sezonie, co jest bardzo, bardzo dobrym wynikiem.

IMO nie ma co przeżywać, przed nami też może być cudowna chwila :)

thegunner4life komentarzy: 940628.04.2025, 07:52

@songoku95:
Mi to jest żal głównie tego, że to był ten jeden sezon gdzie jak kiedyś cała czołówka nie dojechała tylko wtedy przegraliśmy z Lisami dzisiaj z The reds.

Mam nadzieję, że City nie wróci w następnym sezonie do swojej formy.

songoku95 komentarzy: 2360728.04.2025, 07:48

A i jeszcze dodam że w Premier League nie można odpuścić, nie twierdze że LM jest zagrożona ale jednak wstydem byłoby przegrać tą drugą pozycję z Forrest albo z Newcastle. A jednak gramy z srokami i z lfc na Anfield więc jeszcze trochę energii na tę ligę trzeba wykrzesać.

songoku95 komentarzy: 2360728.04.2025, 07:46

Nawet nie irytuje to że LFC wygrało, tylko to w jaki sposób oddaliśmy im to mistrzostwo. Dużo czynników wpłynęło na finalny wynik. Nie twierdze, że gdyby Saka i Ode nie mieli kontuzji to byśmy wygrali. Być może porażka też by nastąpiła, ale MOŻE przynajmniej czuliby nasz oddech na plecach do 38 kolejki. Tak czy inaczej, gratulacje dla Slota i całej ekipy, zasłużyli. W szczególności Salah, który jest kosmitą w tym sezonie.

thegunner4life komentarzy: 940628.04.2025, 07:39

@Theo44 napisał: "Takze dla mnie jestesmy moralnym mistrzem;-)"

To musi troll być jakiś, nie można tak na serio.

@sprawiedliwy:
Czyim multi kontem jesteś?

BizoNxd6 komentarzy: 304728.04.2025, 07:27

Liverpool zasłużył, grali równo i starali się zawsze wyszarpać wynik + mieli salaha, a my w punkcie kulminacjnym sezonu straciliśmy havertza i sakę, od nich kontuzje były daleko, ale nie ma co się tłumaczyć.
Chłopaki, jesteśmy 3 sezon z rzędu na 2 miejscu i mamy Ciągły niedosyt, w następnym sezonie musimy już w tym premier league jechać tak jak w sezonie 23/24 bo mieliśmy fantastyczne wyniki wtedy. Potrafimy, jeśli mamy pełną kadrę i klasową 9 która trzepie gola za golem, rozwalić bank na gyokeresa i będziemy w domu.

Theo44 komentarzy: 449728.04.2025, 02:24

Okazuje sie, ze co by o Abramowiczowi nie mowic trzymal ten swoj grajdolek pod butem. Przyszedl amerykan w krawacie i dalej mu trzeba tlumaczyc co spalony.
To co nas najbardziej wyroznia to ze strata kluczowego zawodnika moze oznacza utrate mistrzostwa ale nie utrate vice....Che bez Palmera to jest srodek tabeli na bank...
Zadalam pytanie GPT na kt. miejscu bylby Pool gdyby go nie bylo w tym sezonie...wiem ze glupie, ale co tam mozna pomarzyc...

Gdyby Mohamed Salah nie zdobył ani jednej bramki ani nie zaliczył żadnej asysty w sezonie Premier League 2024/2025, Liverpool znalazłby się w zupełnie innej sytuacji w tabeli.​

Spadek z 1. na 13. miejsce
Według analizy danych Opta, bez bezpośrednich udziałów Salaha w bramkach (gole i asysty), Liverpool zdobyłby tylko 14 punktów, co oznaczałoby spadek z pierwszego na 13. miejsce w tabeli Premier League. ​
GiveMeSport

31 punktów dzięki Salahowi
Salah był bezpośrednio zaangażowany w zdobycie 31 punktów dla Liverpoolu w tym sezonie, co stanowi największy wkład pojedynczego zawodnika w punkty drużyny w lidze. ​

72% udziału w bramkach
Salah miał udział w 72,4% wszystkich bramek Liverpoolu w tym sezonie, co jest najwyższym wynikiem w Premier League i znacznie przewyższa udział innych czołowych zawodników, takich jak Bukayo Saka (53,6%) czy Erling Haaland (52%). ​- Transfer Market
Takze dla mnie jestesmy moralnym mistrzem;-)

ZielonyLisc komentarzy: 2073428.04.2025, 00:27

@sprawiedliwy: kogo odciętym napletem jesteś?

sprawiedliwy komentarzy: 1228.04.2025, 00:14

@Dziadyga: ty i tak od zawsze jesteś klaunem tej strony

Gofer999 komentarzy: 1521627.04.2025, 23:51

@Theo44: Ja bym wolał z dwa mistrzostwa PL i lawirowanie 3-6 miejsce w 10 lat.

sprawiedliwy komentarzy: 1227.04.2025, 23:47

@ZielonyLisc: zmień płytę, bo nudna jesteś

Theo44 komentarzy: 449727.04.2025, 23:25

@Theo10: gdyby ktos mi zaproponowal 10 2gich miejsc i polfinaly w LM przez nastepne 10 lat… biore to w ciemno… tzn ze jestesmy w absolutnym topie a to jest najwazniejsze. Wazniejsze niz mistrz w Che na farcie a potem przeksztalt w zespol piesni i tanca bez wiekszych perspektyw…. Prawda jest taka, ze choc w tabeli dzieli nas niewiele to w praktyce sa to lata swietlne dla niebieskich. Warto o tym pamietac.

swistak86 komentarzy: 170327.04.2025, 22:56

Dawać już tego Gyokeresa

Olczyck komentarzy: 144927.04.2025, 22:54

Gyokeres to jest napastnik którego potrzebujemy ale nie wierzę że przyjdzie po ostatnich okienkach to już wg nie patrze na te okienka w naszym wykonaniu wydaje się że to duży wiatr a to jednak tylko pierd

Dziadyga komentarzy: 986327.04.2025, 22:48

Gyokeres znów hatrick :) ma chłop kopyto.

fabregas1987 komentarzy: 2630327.04.2025, 22:41

@Dzulian napisał: "Sporting 2:0 do przerwy znowu dublecik Gyokeresa. Ten chłop to jakiś evenement socjologiczny. Na ten moment 50 goli + 12 asyst xD"
niech zrobi w PL polowe tego to będzie dobrze

kaljot komentarzy: 102727.04.2025, 22:39

My tu straty taty ten nie ten nie , brać gyokeresa i tyle jak będzie za 65m to brać i tyle wiadomo że by się chciało to tamto i sramto ale jak się niema co się lubi to się lubi co się ma xd

Dzulian komentarzy: 304927.04.2025, 22:38

Sporting 2:0 do przerwy znowu dublecik Gyokeresa. Ten chłop to jakiś evenement socjologiczny. Na ten moment 50 goli + 12 asyst xD

havoc komentarzy: 2047 newsów: 427.04.2025, 22:17

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-14589245/Arsenal-Hollywood-actress-Anne-Hathaway-North-London-Forever-Gunners-Real-Madrid.html

thegunner4life komentarzy: 940627.04.2025, 22:16

@fabregas1987:
Wygramy LM zobaczysz.

fabregas1987 komentarzy: 2630327.04.2025, 22:10

Szkoda tego sezonu. Kontuzje kontuzjami, ale kilka razy daliśmy ciała po całości, a to wcale nie była jakaś wielka piłka w wykonaniu The Reds. Licze, ze powalczymy o cos pięknego w LM chociaż o triumf będzie bardzo trudno

thegunner4life komentarzy: 940627.04.2025, 21:50

@jurasmolas44:
Przeciez tu juz nawet o miejsce nie chodzi tylko o to jak gra wygladala. W polowie tych meczy ligowych Arsenal gral slabo bez pomyslu polotu, ta duza liczba remisow to nie wziela sie znikąd.

Jedyne co mi sie podoba to ta LM. I czekam na wtorek.

thegunner4life komentarzy: 940627.04.2025, 21:48

@Theo10:
Tam na przodzie trzeba kogos takiego jak Saka. Bo Jesus najczesciej gral dobrze jak cala druzyna grala dobrze. Przynajmniej ja to tak odczuwalem.

No i nie wiem czy ktos go kupi. On mial kontuzje w City teraz polamal sie na amen wiek tez robi swoje. 80 tys na tydzien nie zarabia.

Duzo bardziej juz mi Kaia brakuje, bo przydalby sie nawet na to PSG teraz.

jurasmolas44 komentarzy: 198127.04.2025, 21:47

@Theo10 napisał: "City wypadł Rodri i mają najgorszy sezon od dawna z walka o top4.
My z naszą plagą kontuzji mamy top4 na luzie (prawdopodobnie 2 miejsce) i jesteśmy w półfinale LM.
A tu płacz jakbyśmy byli na miejscu spurs czy Manu."


Dla płaczków nic nie ma znaczenia..... mistrz albo sezon stracony

Tylko ze tak to mogą myśleć kibice Realu rozpieszczeni trofeami a nie my gdzie wspinamy się na szczyt tyle , że w tym sezonie wyjątkowe kłody pod nogami mamy ale i tak jest człowiek ma z czego być dumny:))

Theo10 komentarzy: 878827.04.2025, 21:44

@thegunner4life: Ja jestem jak najbardziej za sprzedażą Jesusa - on miał sens jak walczyliśmy o top4, teraz to już za wysokie progi.

Natomiast trzeba mu oddać to, że chwilę przed kontuzją, od meczów z CP, to akurat tę formę właśnie miał.

thegunner4life komentarzy: 940627.04.2025, 21:37

@Theo10:
Jesus to juz przed kontuzja byl pod forma. Tutaj duzo gorsza sprawa w tym, ze on pewnie wroci w listopadzie i bedzie niesprzedawalny.

Theo10 komentarzy: 878827.04.2025, 21:37

@adek504: Martinelliego wymieniłem, ale Ben mi kompletnie wypadł z głowy. ;D

Theo10 komentarzy: 878827.04.2025, 21:36

City wypadł Rodri i mają najgorszy sezon od dawna z walka o top4.
My z naszą plagą kontuzji mamy top4 na luzie (prawdopodobnie 2 miejsce) i jesteśmy w półfinale LM.
A tu płacz jakbyśmy byli na miejscu spurs czy Manu.

adek504 komentarzy: 114427.04.2025, 21:33

@Theo10: dodać można Whita, który mimo tego że ma bardzo dobre zastępstwo to też na pewno coś od siebie by dołożył
Oraz wypadnięcie Martinelliego, który jest jaki jest ale dzięki niemu Trossard może wchodzić z ławki i daje więcej niż grając od poczatku

Theo10 komentarzy: 878827.04.2025, 21:31

@Er4s: Nie no nie, skądże. Wypadnięcie Jesusa i Kaia niemal jednocześnie na pół sezonu to żadne osłabienie.
Długoterminowe kontuzję Gabriela, Martinelliego czy Ode to też żaden problem. Możesz sobie oceniać Ode jak chcesz, ale to wciąż gracze wyjściowej 11.
Calafiori, Tomiyasu też ciągle kontuzjowany, Merino który stracił początek sezonu.
A to tylko większe/dłuższe kontuzje w tym sezonie.

adek504 komentarzy: 114427.04.2025, 21:29

@Dziadyga napisał: "Arsenal to klub męczenników i na boisku i kibice szczegolnie.Tyle lat co kibicujemy a tu ciągle albo pech,albo brak kropki nad i itd.Niektorzy przyzwyczaili się chyba wpierw do 4 miejsca,teraz do 2.Chcialby człowiek w końcu świętować mistrzostwo.."

To chyba bardziej niektórzy kibice robią z siebie męczenników jak to ciężko kibicować Arsenalowi, powtarzają głupoty które powiedział Evra i mają hymn "zapominamy i lecimy dalej" ;)

A wystarczy spojrzeć na to ile się zmieniło w tym klubie od paru lat i że naprawdę jedyne co się liczy to puchary i one w końcu przyjdą

Dziadyga komentarzy: 986327.04.2025, 21:23

Arsenal to klub męczenników i na boisku i kibice szczegolnie.Tyle lat co kibicujemy a tu ciągle albo pech,albo brak kropki nad i itd.Niektorzy przyzwyczaili się chyba wpierw do 4 miejsca,teraz do 2.Chcialby człowiek w końcu świętować mistrzostwo..

thegunner4life komentarzy: 940627.04.2025, 21:21

@Theo10:
Nie odpadniemy z LM, bo jestem przekonany ze nam sie uda ja wygrac. Z tych 3 ekip ktore zostaly jestesmy najlepsi.

adek504 komentarzy: 114427.04.2025, 21:20

@Er4s napisał: "My to chyba powinniśmy zacząć grać w kamień nożyce papier zamiast w piłkę nożną."

No widzisz sam sobie odpowiedziałeś na to dlaczego nie udało się zdobyć mistrzostwa i dlaczego jednak do sprawiedliwej oceny potrzebne są wszystkie czynniki, bo piłka nożna to właśnie NIE kamień papier nożyczek

Na sukces końcowy składa się wiele czynników i u nas niestety wiele z nich nie sprzyjało (co oczywiście nie oznacza że tylko dlatego Liverpool zdobył mistrza, bo zagrali bardzo dobry sezon)

@Er4s napisał: "Odegaard w tym sezonie i tak nie jest żadną wartością dodaną.
Rozumiem że po 4,5 roku budowy drużyny na własnych zasadach wypada nam jeden Saka na 3 miesiące i to jest wymówka na to że swiezak odjechał nam na kilkanaście punktów? To świetnie mamy zbilansowany zespół.
No to faktycznie świetnie mamy zbilansowany zespół."


To, że Ode nie robi takich liczb do jakich przyzwyczaił to nie znaczy że to nie jest ważny gracz w zespole
No i oczywiście gdyby to był tylko sam Saka to by było inaczej, ale jak nie widzisz tego że potrafiła cała linia ataku wypadać, czy ciągle ktoś inny i płynność była zachwiana to chyba naprawdę postrzegasz piłkę nożną jako kamień papier nożyce

Tak dla uzmysłowienia, wyobraź sobie że w LFC jednocześnie wypada Nunez, Jota, Salah i Diaz, już widzę jak atak Chiesa, Gakpo i ktoś dobrany do ataku robią takie wyniki

Er4s komentarzy: 466027.04.2025, 21:20

@Theo10:
No reszta to jakie to osłabienia nie do zastąpienia?
Że napastnik był potrzebny każdy wiedział i to Artety decyzja że nadal wierzył w Jesusa.

Dziadyga komentarzy: 986327.04.2025, 21:20

No nic,trzeba czekać na wtorek i tyle.

Dziadyga komentarzy: 986327.04.2025, 21:18

Nie trzeba wymiatac przez 38 kolejek na podobnym,równym poziomie*

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 3.05.2025 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Crystal Palace 23.04.2025 - godzina 21:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool33247279
2. Arsenal331812366
3. Manchester City34187961
4. Nottingham Forest33186960
5. Newcastle331851059
6. Chelsea33169857
7. Aston Villa34169957
8. Bournemouth3313101049
9. Fulham331391148
10. Brighton331212948
11. Brentford331371346
12. Crystal Palace3311111144
13. Everton338141138
14. Manchester United331081538
15. Wolves331151738
16. Tottenham331141837
17. West Ham33991536
18. Ipswich33492021
19. Leicester33462318
20. Southampton33252611
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah2718
A. Isak216
E. Haaland213
B. Mbeumo186
C. Wood183
Y. Wissa163
O. Watkins157
C. Palmer148
Matheus Cunha144
J. Mateta132
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady