Koniec przygody w Lidze Europy. Odpadamy po rzutach karnych

Koniec przygody w Lidze Europy. Odpadamy po rzutach karnych 16.03.2023, 23:59, Patryk Bielski 577 komentarzy

Po thrillerze na Emirates Stadium Kanonierzy odpadli z rozgrywek Ligi Europy. By wyłonić zwycięzcę dwumeczu ze Sportingiem potrzebne były dogrywka i rzuty karne, bowiem po dziewięćdziesięciu minutach utrzymywał się remis 1-1.

W pierwszej połowie to Arsenal był zespołem lepszym, co udokumentował w 19. minucie, gdy do siatki trafił Granit Xhaka. Druga część spotkania należała jednak do gości, którzy zdominowali Kanonierów i w 62. minucie za sprawą pięknego trafienia Goncalvesa z połowy boiska zdołali wyrównać.

W dogrywce londyńczycy ponownie przejęli inicjatywę, jednak świetnie dysponowany między słupkami bramki Lwów był Adan. Bramkarz gości został również bohaterem w konkursie jedenastek, w których obronił uderzenie Gabriela Martinellego, a jego zespół ostatecznie zwyciężył 5-4.

Co gorsza dla Arsenalu, w pierwszej części meczu kontuzji doznali Tomiyasu i Saliba. Na ten moment nie wiadomo, na ile poważne są to urazy. Kanonierzy muszą szybko otrząsnąć się po tej porażce, bowiem już w niedzielę na Emirates Stadium przyjeżdża Crystal Palace.

Obszerny skrót spotkania wraz z rzutami karnymi | Statystyki meczu

Arsenal: Ramsdale, Tomiyasu (9' White), Saliba (21' Holding), Gabriel, Zinczenko, Nelson (66' Saka), Jorginho (65' Partey), Xhaka, Vieira (100' Odegaard), Martinelli, Jesus (46' Trossard).

Sporting CP: Adan, St. Juste, Diomande, Inacio, Esgaio, Pedro Goncalves (93' Essugo), Ugarte, Matheus Reis (93' Santos), Edwards (119' Tanlongo), Paulinho, Trincao (105' Arthur Gomes).

Raport pomeczowySporting CP autor: Patryk Bielski źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
havoc komentarzy: 1900 newsów: 417.03.2023, 11:24

Bledy Kiwiora z pierwszego meczu przesadzily o koncowej porazce.

szermi komentarzy: 15817.03.2023, 11:24

A co do Vieiry - chłopak jak już gra to bardzo słabo mu to idzie, na tle pozostałych kolegów.
Zawsze gdy ma piłkę to bardziej boję się o to, że ją straci i niech lepiej klepnie krótkie podanie, niż oczekuje od niego jakiegoś dobrego zagrania.

PhiLife komentarzy: 96717.03.2023, 11:24

@szermi A z ciekawosci wymien mi 5 ludzi ktorzy pisza raz tak, raz tak

szermi komentarzy: 15817.03.2023, 11:21

Aha, ok. Chłopaki przegrali - ten puchar to lipa, skupmy się na lidze.
Gdyby chłopaki wygrali - ale super, Panowie, jedziemy z tym! Tytułów więcej niż Harry Kane itd. itp. :D
Śmiesznie się to czyta, ale po chwili namysłu człowiek się załamuje, że tyle latawców jest na tej stronie. :D

coooyg11 komentarzy: 318117.03.2023, 11:15

@Traitor: właśnie wszedłem, masakra ... Wstyd za takich ludzi

Matelko komentarzy: 320517.03.2023, 11:12

Szkoda, ze wczoraj nie zagraliśmy całkowicie rezerwowym składem. Chciałem żeby Arteta odpuścił ligę Europy i zbierał siły na ligowe starcia.

WSP komentarzy: 178417.03.2023, 11:10

@ziom: yo nie jest takie łatwe pozyskać wybitnych piłkarzy. Patrz na Chelsea, która kupuje same gwiazdy, a potem te gwiazdy jakoś tak nie grają. Dlatego lepszy ograny Xaka i skuteczny Nketiah, niż przepłacona wschodząca gwiazda, niestabilna i niewiadoma jak płatek śniegu.

Mastec30 komentarzy: 620917.03.2023, 11:10

Jeszcze mi sią taki jeden wniosek nasuwa po Sportingu. Mimo wszystko pomyślałbym nad zakupem prawonoznego stopera jako alternatywę za Salibe. Holding jest jaki jest, potrafi być solidny ale jakoś za często mam zawał jak go widzę na boisku. Do tego lubi głupio sfaulować jak nie zdąży z interwencją. Przydałby się ktoś konkretniejszy. Chyba że kupimy PO i taką alternatywą będzie ktoś z dwójki Tomi/White. Wszystko mi jedno ale tam by wypadało coś nowego dodać. Holdingowi podziękować, niech pogra jeszcze parę lat w jakimś solidnym klubie

Mastec30 komentarzy: 620917.03.2023, 11:01

@damianARSENAL napisał: "Dla mnie identyczna sytuacja co z Lokonga. Potencjał jest ale brakuje najważniejszego- głowy"

Lokonga to trochę zagadka. W Arsenalu nie dojeżdzał ale w CP jakoś potrafi dobry mecz zagrać. Znaczy tyle, że umiejętności na Premier League ma. Ciekawe co z niego będzie w przyszłym sezonie po dograniu ligi w CP. Może mu coś tam w głowie przeskoczy

Traitor komentarzy: 10296 newsów: 2417.03.2023, 10:57

Wgl poczytajcie komentarze pod ostatnim postem fabio vieiry na insta, wstyd za takich „kibicow”, ze wgl utozsamiaja sie z tym klubem

Garfield_pl komentarzy: 2793117.03.2023, 10:57

@Dziadyga napisał: "Ty to jestes taki typ,ze i to 12 miejsce by Ci odpowiadalo i "zapominamy i jedziemy dalej" to jest cecha hulaszcza,niepowazna,wiec tez ciezko Ciebie brac pod uwage jako "eksperta".Nic nie gralo w klubie swego czasu i tez po tylu latach moze Ci sie uda trafic,ze pojdzie w dobra strone..bo po prawie 2 dekadach musialo w koncu pojsc nie? Ale czy bylo dobrze? no nie,bo wiekszosc to byly kompromitacje itd i przez ponad 10 lat wysmiewano sie z nas okrutnie i nie dziwie sie.

Za Wengera juz mialo byc dobrze i przez ponad 5 lat za dlugo dawano mu szanse,ze niby stworzy znowu potege i tak sen rok w rok sie ciagnal o magicznym powrocie na tron a realia a marzenia to co innego.I Ty jestes z tego typu ludzi,ze Wenge bys trzymal do tej pory..wiec obecnego rozwoju bysmy nie ujrzeli :)"

Za eksperta nigdy się nie uważałem, Wengera nie chciałem zwalniać bez konkretnego zastępstwa,a za takie nie uważałem Emeryego, a co do Artety od początku mówiłem ,że nie możemy zacząć postępować jak muły czy live przez lata ,tylko zaczekać, bo syfu była masa do ogarnięcia . I mylisz się , bo ja nie jestem typem który by akceptował 12 miejsce. Jestem niepoprawnym optymistą i zawsze ,co sezon wierzę w mistrza, ale jak na realiste,na którego się kreujesz , nie widziałeś tego, że naprawdę klub przechodzi totalna przebudowę, i po 8 miesjcu jechałeś po wszystkim,nie akceptując argumentów ludzi, którzy próbowali pokazać szerszy obraz :) dlatego trochę mnie bawi to twoje REALNE podejście,bo sobie sam zaprzeczasz;) no ale spoko ,rozumiem, tylko przynajmniej gdy krytykujesz ,to rób to konstruktywnie, a nie wyzwiskami w stronę klubu, zawodników czy innych kibiców tutaj:)

Calyn komentarzy: 191617.03.2023, 10:54

Ale bezsens

maniekuw komentarzy: 263417.03.2023, 10:54

ten Hag pewnie w końcu szczęśliwy, że u nas kontuzję się pojawiły

damianARSENAL komentarzy: 851717.03.2023, 10:53

@arsenallord: Dla mnie identyczna sytuacja co z Lokonga. Potencjał jest ale brakuje najważniejszego- głowy. Ona im nie dojeżdża na mecz. Jeśli nie będziesz pewnym siebie nie osiągniesz sukcesu tym bardziej w premier league

Garfield_pl komentarzy: 2793117.03.2023, 10:50

@morfeus napisał: "Wiadomo co z Salibą? Tomiyasu widziałem, że poruszał się o kulach po meczu :/"
Tyle, że poczuł dyskomfort, pewnie popołudniu lub jutro będzie więcej wiadomo,oby dmuchanie na zimne i w niedzielę powrót do składu:)

arsenallord komentarzy: 29696 newsów: 11717.03.2023, 10:50

Powiedziałem sobie, że Vieira ten pierwszy sezon ma ultimatum. Ale jak w przyszłym gra będzie podobna to nie będzie zmiłuj. Według mnie musi siły przybrać i odwagi bo gra za bardzo asekuracyjnie.

morfeus komentarzy: 42017.03.2023, 10:47

Wiadomo co z Salibą? Tomiyasu widziałem, że poruszał się o kulach po meczu :/

Mastec30 komentarzy: 620917.03.2023, 10:47

Szkoda Vieiry trochę. W poprzednim sezonie super robotę zrobił. Szefowie też mu nie pomogli z transferami. Gallagher, który odpowiadał w dużej mierze na kreowanie gry odszedł. Nikt tak naprawdę za niego nie przyszedł. Brakowało tego kroku do przodu. A samymi obroncami to nie da się grać piłki Vieiry. Z 2-3 dobrymi transferami mógł dużo więcej zdziałać

ozzy95 komentarzy: 1931 newsów: 117.03.2023, 10:46

@ramshere napisał: "Daleko mu do Ozila, ktory niestety zostal u nas zajechany taktycznie"

Zajechany to on był przez Fortnite'a. Wciągnął się na tyle, że wymyślał Catarro, żeby grać.

IPiotrek komentarzy: 213917.03.2023, 10:45

@ramshere napisał: "nie przesadzaj tak z tym odegaardem, dla mnie jest zawodnikiem co najwyzej "dobrym" - ma tylko jedna noge" @ramshere napisał: "Daleko mu do Ozila"

Oezil za to był wybitnie obunożny - litości :)

GreKa komentarzy: 339117.03.2023, 10:44

@M1eszko napisał: "Vieira zwolniony z CP. Teraz tylko patrzeć jak Palace zamieni się w niedzielę w Madryt jakiś.
Everton też dostał nowego trenera przed meczem z Arsenalem..."

Taktyka na Arsenal :)

InoGArtic komentarzy: 25417.03.2023, 10:39

@Embix: Zgadzam się, tylko tak jak sam napisałeś jorginho wywiązuje się z roli ZMIENNIKA. Pisanie herezji, które promują go jako piłkarza pierwszego składu to czysta głupota.

Mastec30 komentarzy: 620917.03.2023, 10:37

@Garfield_pl napisał: "Moussa Diaby could be available for a fee between €40-50m this summer [@Jon_LeGossip]."

Cene to sobie chyba wywróżył. Kontrakt do 2025, czołowy skrzydłowy Bundesligi. Na bank powołają się w negocjacjach na Antonego i Mudryka i zawołają 80 mln jak nie więcej. O 40-50 mln to można pomarzyć

Dziadyga komentarzy: 825517.03.2023, 10:36

@Garfield_pl

Ty to jestes taki typ,ze i to 12 miejsce by Ci odpowiadalo i "zapominamy i jedziemy dalej" to jest cecha hulaszcza,niepowazna,wiec tez ciezko Ciebie brac pod uwage jako "eksperta".Nic nie gralo w klubie swego czasu i tez po tylu latach moze Ci sie uda trafic,ze pojdzie w dobra strone..bo po prawie 2 dekadach musialo w koncu pojsc nie? Ale czy bylo dobrze? no nie,bo wiekszosc to byly kompromitacje itd i przez ponad 10 lat wysmiewano sie z nas okrutnie i nie dziwie sie.

Za Wengera juz mialo byc dobrze i przez ponad 5 lat za dlugo dawano mu szanse,ze niby stworzy znowu potege i tak sen rok w rok sie ciagnal o magicznym powrocie na tron a realia a marzenia to co innego.I Ty jestes z tego typu ludzi,ze Wenge bys trzymal do tej pory..wiec obecnego rozwoju bysmy nie ujrzeli :)

jin komentarzy: 41017.03.2023, 10:35

@ZielonyLisc: to te same pokemony, które cytowały Ferdinanda wmawiającego kibicom Live "small club mentality" za to, ze cieszyły się z wysokiej porażki United. Teraz te same pokemony robią podobne akcje w stosunku do wyniku innej kapeli, mimo że to nie oni wygrali. Po co marnować czas na taką padlinę. Niema pogarda w zupełności wystarczy.

ArsenalChampion komentarzy: 802817.03.2023, 10:35

@Dziadyga napisał: "To,ze sie mowilo,ze top 4 to sukces bedzie to juz bylo dawno w lipcu prawie rok temu,teraz priorytety sie zmienily i 2 miejsce bedzie odebrane przez ambitnych kibicow ktorzy wymagaja za porazke mimo wszystko.Arteta tez mial plan byc moze top 4,ale jak sie uklada wszystko pod mistrza to przeciez w razie wtopy nie bedzie szczesliwy(niektorzy z was to by po dupach sie calowali nadal nawet jakby 10 miejsce bylo :D)"
Ty szczególnie taki ambitny ze w momencie jak klubowi się powinęła noga to wyzywałeś wszystko i wszystkich i wyśmiewałeś osoby, które miały jakąs nadzieje na lepsze czasy. Ty to jesteś taki ambitny do momentu jak pojawi się jakaś przeszkoda, to zaczynasz płakać @Dziadyga napisał: "Czy my jestesmy jakimis kibicami sukcesu,ze wiecznie madry ArsenalChampion czy inne Piotrki agresywne beda mowic z czego mamy sie cieszyc,co mamy oczekiwac od grajkow zarabiajacych grube miliony? Czekam te wczesniej wspomniane 19 lat,europejskiego trofeum sie nie doczekalem,to samo caly klub...
Taka Chelsea przez 20 lat sporo europejskich trofeow wygrala,mistrzostw rowniez,wiec jakby tak bylo w Arsenalu przez 20 lat a ludzie i tak by wyzywali graczy czy sie frustrowali to faktycznie bylo by cos nie tak z tymi kibicami,ale u nas to byla jakas sielanka? praktycznie wiecznie wtopy,kompromitacje i osmieszanie przez wiekszosc czasu,wiec nie dziwie sie,ze ludziom ktorym zalezy na klubie to i nerwy puszczaly."

A gdzie ci ktoś pisze z czego masz się cieszyć albo nie cieszyć? No własnie nerwy ci puszczały, bo jest takim mentalnie dzieciaczkiem, któremu się wydaje ze wylewanie swoich frustracji na froum interenetowym to "ambicja". To już większa dojrzałością się wykazały osoby, którym te nerwy nie puściły tym bardziej ze wstecznie to czy Arsenal bedzie 1, 2 czy 9 w lidze kompletnie nie ma wpływu na nasze zżycie. A jest to po prostu rozrywka dla wielu z nas. Wiec po cholere się tym frustrować?

ZielonyLisc komentarzy: 2027817.03.2023, 10:32

Ja wiem, nie wchodzi na ich stronę, dystansować się od tego ale lubię podokuczać innym i się ponasmiewać, w końcu takie są uroki rywalizacji kibicowskiej.

Skąd te leszcze akwariowe z de*ilpejdz wysuwają wnioski, że My Kibice Arsenalu byliśmy pewni, że LE mamy w kieszeni? U nas na stronie nigdy nie widziałem komentarza tego typu albo, że mistrza mamy już w garści. Czy oni są tak podatni na głupotę jak ruscy na propagandę sukcesu operacji wojskowej?

thegunner4life komentarzy: 896717.03.2023, 10:31

Bardziej bolą te kontuzje wczoraj :/

Garfield_pl komentarzy: 2793117.03.2023, 10:29

Moussa Diaby could be available for a fee between €40-50m this summer [@Jon_LeGossip].

Would you be happy with this signing, Arsenal fans?

More here on @F365:

Garfield_pl komentarzy: 2793117.03.2023, 10:29

@Dziadyga napisał: "Niektorzy kibice sa tu ambitni tak jak w zyciu i trzeba z siebie maxa dawac.Czy to,ze czlowiek oczekuje mistrza w razie czego SENSACYJNEGO i NIESPODZIEWANEGO przed sezonem po 19 latach to jest to cos zlego?"
Jak to człowiek się zmienia;) jeszcze niedawno jechałeś wszystko co związane z AFC , a teraz pod przykrywką ambitnego kibica, rzucasz się i wymagasz mistrza, a gdy np ja pisałem żeby dać czas i wszystko pójdzie w dobra stronę, to byłem w różowych okularach , bo na pewno nie ambitnym kibicem, bo nie wyzywałem ,co nie? Czyli jak wygramy mistrza ,to będziesz uważał,że to dzięki twojemu ambitnemu podejściu i krytyce? ;) Czy Ci co mówili,że trzeba dać czas ,żeby ta drużyna się rozwinęła byli w błędzie? Czy jeśli mówią, że LM w tym sezonie to cel osiągnięty, a mistrz ewentualnie na tym etapie budowy drużyny,to po prostu wisienka na torcie , nie mają racji? Bo mam wrażenie,że Twoja ambicja ukazuje się tylko jak przegramy jakiś mecz, a reszty zmian w klubie nie widzisz ;) tak tylko pytam ,bez spiny :D

ziom komentarzy: 190017.03.2023, 10:28

Arsenal dobrze,że odpadł z ligi europejskiej dla walki o mistrzostwo.Sporting wczoraj zagrał dobry mecz a Arsenal zagrał nieskuteczną piłkę.M.City gra dalej w europejskich pucharach co odbije im się w walce o mistrzostwo w Premeirship.Fabio Viera-niestety ten zawodnik nie jest zbliżony do poziomu Odegarda.Nie widzę w tym zawodniku żadnej wybitnej cechy piłkarskiej dzięki której zrobiłby różnicę na boisku......to samo się tyczy Nkhetiaha czy Xhaki.To tylko i aż dobrzy piłkarze,rzemieślnicy którzy powinni zostać zastąpieni lepszymi piłkarzami w niedalekiej przyszłości aby Arsenal stawał się coraz lepszym zespołem.

M1eszko komentarzy: 36717.03.2023, 10:27

Vieira zwolniony z CP. Teraz tylko patrzeć jak Palace zamieni się w niedzielę w Madryt jakiś.
Everton też dostał nowego trenera przed meczem z Arsenalem...

ZielonyLisc komentarzy: 2027817.03.2023, 10:26

Panowie, dajcie spokój... oceniać będziemy po sezonie. Na ten moment odpadnięcie z LE kompletnie mi nie przeszkadza, pełne skupienie na ligę i jazda.

A tych wycieruchów z de*ilpejdz bardziej cieszy nasza porażka niż boli 7:0 z LFC.

#SNU

Ups147 komentarzy: 346117.03.2023, 10:25

@Be4Again napisał: "Zimny prysznic się przyda niektórym piłkarzom i mam nadzieję, że wyciągną wnioski z tej porażki."

Odpadliśmy już w tym sezonie z 3 pucharów, więc chyba tych wniosków nie wyciągamy. Fajnie by było gdybyśmy wygrałi te LE i może z tego wyciągali wnioski, ale cóż.

Garfield_pl komentarzy: 2793117.03.2023, 10:22

@ramshere napisał: "nie przesadzaj tak z tym odegaardem, dla mnie jest zawodnikiem co najwyzej "dobrym" - ma tylko jedna noge i jak zostaje przypresowany zeby zszedl na noge slabsza to nic nie potrafi zrobic.
Daleko mu do Ozila, ktory niestety zostal u nas zajechany taktycznie"

Ty tak serio ? Haha

DyktatorArsene komentarzy: 219917.03.2023, 10:20

@ramshere:
Roz****ues system , dobranoc :D Chyba czas sie odciac od tej strony. Ludzie na internetach to kompletne odklejence czasami :D

Dziadyga komentarzy: 825517.03.2023, 10:20

Niektorzy kibice sa tu ambitni tak jak w zyciu i trzeba z siebie maxa dawac.Czy to,ze czlowiek oczekuje mistrza w razie czego SENSACYJNEGO i NIESPODZIEWANEGO przed sezonem po 19 latach to jest to cos zlego? Ostatniego mistrza to pamietam z telegazety jak mi matka krzyknela z balkonu wynik na koniec a Ja z kolezkami gralem w pile i prosilem,ze jak sie mecz skonczy to niech sprawdzi wynik.

To,ze sie mowilo,ze top 4 to sukces bedzie to juz bylo dawno w lipcu prawie rok temu,teraz priorytety sie zmienily i 2 miejsce bedzie odebrane przez ambitnych kibicow ktorzy wymagaja za porazke mimo wszystko.Arteta tez mial plan byc moze top 4,ale jak sie uklada wszystko pod mistrza to przeciez w razie wtopy nie bedzie szczesliwy(niektorzy z was to by po dupach sie calowali nadal nawet jakby 10 miejsce bylo :D)

Czy my jestesmy jakimis kibicami sukcesu,ze wiecznie madry ArsenalChampion czy inne Piotrki agresywne beda mowic z czego mamy sie cieszyc,co mamy oczekiwac od grajkow zarabiajacych grube miliony? Czekam te wczesniej wspomniane 19 lat,europejskiego trofeum sie nie doczekalem,to samo caly klub...
Taka Chelsea przez 20 lat sporo europejskich trofeow wygrala,mistrzostw rowniez,wiec jakby tak bylo w Arsenalu przez 20 lat a ludzie i tak by wyzywali graczy czy sie frustrowali to faktycznie bylo by cos nie tak z tymi kibicami,ale u nas to byla jakas sielanka? praktycznie wiecznie wtopy,kompromitacje i osmieszanie przez wiekszosc czasu,wiec nie dziwie sie,ze ludziom ktorym zalezy na klubie to i nerwy puszczaly.

A tu ta grupa paru kolesi probuje wmowic ludziom,ze oni sa bardziej Arsenalowi od innych,bo z 10 miejsca by sie tez cieszyli..normalnie jak pisowcy sie licytuja,ze oni sa bardziej polscy od innych itd XD

Garfield_pl komentarzy: 2793117.03.2023, 10:20

Gabriel Jesus registered more touches inside the opposition box (six touches) than ANY other Arsenal player against Sporting CP last night, despite coming off at half-time. [@WhoScored] #afc

Be4Again komentarzy: 337817.03.2023, 10:19

Zimny prysznic się przyda niektórym piłkarzom i mam nadzieję, że wyciągną wnioski z tej porażki. Widać było, że nasi nie weszli w ten mecz na pełnej motywacji i skupieniu. Znowu dała o sobie znać niska skuteczność z przodu... Mam nadzieję, że Arteta to widzi i ściągnie w lato napastnika. Fabio po tym meczu powinien iść na wypożyczenie... kolejny słaby mecz w jego wykonaniu. Widać, że odstaje od reszty.

Ten mecz pokazał też jak duża różnica jest między pierwszym, a drugim "garniturem". Grając w połowie rezerwowym składem ten zespół z miejsca spada o dwie klasy niżej. To jest wyzwanie na lato, zoptymalizować skład w taki sposób żeby ta różnica nie była aż tak drastyczna.

Garfield_pl komentarzy: 2793117.03.2023, 10:18

@damianARSENAL napisał: "Teraz gadanie że lepiej odpuścić ligę europy a w maju będzie Że naszym celem cały czas było top4"
Wiele osób od początku trzyma się tego, że celem w tym sezonie jest LM , czyli TOP4 i mówią,że mistrzostwo będzie miłym dodatkiem:) Ci którzy nie wierzyli nawet w top4, a teraz nagle zmiana o 180 stopni i uważają że mistrz to mus, to oczywiście będą w przypadku niepowodzenia zawiedzeni:) ale takich mi nie szkoda :D

Embix komentarzy: 198917.03.2023, 10:17

@damianARSENAL napisał: "Odegaard to jest chyba mój ulubiony piłkarz. To jak dojrzał, to wczorajsze wejście w mecz pokazuje ze jest elementem układanki, od którego Mikel zaczyna budować drużynę. Pierwsze co zrobił to zagrzał kibiców do wsparcia na trybunach. Pan piłkarz, Pan kapitan."
Z jednej strony tak bo miał sporo miejsca. A z drugiej (np pierwsza połowa z Evertonem, mecze z City) autobus i dobre krycie, Martin wtedy jest odcięty i nasza gra podupada, bo co jak co ale gra bardzo wysoko ;)

damianARSENAL komentarzy: 851717.03.2023, 10:17

@ramshere: co ty pie***lisz człowieku

ramshere komentarzy: 95917.03.2023, 10:16

@damianARSENAL: nie przesadzaj tak z tym odegaardem, dla mnie jest zawodnikiem co najwyzej "dobrym" - ma tylko jedna noge i jak zostaje przypresowany zeby zszedl na noge slabsza to nic nie potrafi zrobic.
Daleko mu do Ozila, ktory niestety zostal u nas zajechany taktycznie

youngboy komentarzy: 196317.03.2023, 10:14

@RoMbi: pewnie jakiś asystent to weźmie na mecz z nami. Żaden poważny trener nie weźmie odpowiedzialności za wynik na terenie lidera ligi otrzymawszy drużynę na 1-2 dni przed meczem

Embix komentarzy: 198917.03.2023, 10:14

@Dziadyga napisał: "Zreszta takie bramki z polowy boiska czy pierwsze 20 min jak gnietli lidera na wlasnym stadionie to nie przystoi.Inna motywacja w lidze a inna w pucharach,zawsze graja na hamulcowym w tej LE i oczywiscie w grupie to popieram,bo po co sie przemeczac z Zurich.Ale Arteta tez widzi,ze mu puchary europejskie nie ida,byla kompromitacja z Olympiakosem,teraz tez odpadniecie chwaly tez nie przynosi.Jak my tak mamy grac w LM z takimi "ogorami" bo przeciez Sporting to nie Bayern to z czym do ludzi.Wiadomo,ze w LM bedzie inna motywacja,ale tez nie bedzie wymowek,ze jest zmeczenie i mecze co 3 dni..cos za cos.Powinni byc przyzwyczajani do zajezdzania ktore sie szykuje,bo teraz jest light a taki Ben od 2 miesiecy juz odycha rekawami."
Na LE rotacje, na LM będzie wychodzić podstawa. Taka różnica.
Co ty chcesz od deski do deski podstawa grać? Jaki to efekt przyniesie - sam mówisz o zajechanym Benie od 2 miesięcy.
LM będzie wyglądać inaczej. Będzie trzeba wzmocnić kadrę i rotować na lidze a podstawą na LM, czyli będzie trzeba jakościowych zmienników. Z taką kadrą jak dziś jest nie ma co o tym myśleć póki co

RoMbi komentarzy: 1389 newsów: 717.03.2023, 10:13

@Garfield_pl: A my go zatrudniamy I będą się dwie nowe miotły bić ;D

damianARSENAL komentarzy: 851717.03.2023, 10:13

Odegaard to jest chyba mój ulubiony piłkarz. To jak dojrzał, to wczorajsze wejście w mecz pokazuje ze jest elementem układanki, od którego Mikel zaczyna budować drużynę. Pierwsze co zrobił to zagrzał kibiców do wsparcia na trybunach. Pan piłkarz, Pan kapitan.

jin komentarzy: 41017.03.2023, 10:12

@kamil47: dokładnie Cię zrozumiałem i zgadzam się co do części dotyczącej założeń. Jednak założenia się zmieniły wraz z szansą na majstra i obecne właśnie takimi barwami się malują. To o czym piszę to poddawanie CZEGOKOLWIEK co prowadzi do nawyku poddawania. Nie powinniśmy siadać na zadzie, tylko szarpać za gardło jak dlugo sie da i jeszcze trochę dłużej, gdyż tak właśnie wygrywa sie puchary i taki mental prezentują zwycięzcy. Nie cofać się o krok. Nigdy.

kamil47 komentarzy: 268517.03.2023, 10:10

@miki9971: Są dwa aspekty które dają nam szansę na masjtra. I o nich już napisałem. Oczywiście najłatwiej wyrwać tylko część wypowiedzi żeby ubarwić swój komentarz. Słabe to niczym ostatnia wypowiedz Ten Haga o tym że Arsenal cały sezon miał dostępny cały skład i to stąd wyniki.

Garfield_pl komentarzy: 2793117.03.2023, 10:10

@RoMbi napisał: "Znowu efekt nowej miotły na nas... To pewnie sposób na wygranie z nami"
To co , City zwalnia Pepa przed meczem z nami? ;)

Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal33235574
2. Liverpool33228374
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham341391248
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves331271443
12. Fulham341261642
13. Bournemouth331191342
14. Crystal Palace33991536
15. Brentford34981735
16. Everton331081530
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd33372316
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com