Kontuzjowany Wesley Sneijder opuści początek sezonu

Kontuzjowany Wesley Sneijder opuści początek sezonu 03.08.2008, 21:12, Mateusz Kolebuk 89 komentarzy

Wygląda na to, że pomocnik Realu Madryt Wesley Sneijder opuści początek sezonu, wracając do zdrowia po kontuzji, której nabawił się w meczu z Arsenalem, rozgrywanym w ramach Emirates Cup.

Holender, który na boisku pojawił się w drugiej połowie spotkania, został brzydko sfaulowany przez Abou Diaby'ego i po 16 minutach gry musiał opuścić boisko na noszach.

Widać było, że Sneijder cierpi z bólu, kiedy był znoszony z płyty boiska. Bernd Schuster twierdzi, że Holender może mieć zerwane więzadła kolanowe.

- Jesteśmy zszokowani kontuzją. To dla nas trudna sytuacja. Sneijder może mieć zerwane wiązadła w kolanie - stwierdził krótko Schuster.

- Wygląda na to, że stracimy go na jakiś czas.

Początkowe testy medyczne wykazały zerwanie wiązadeł, ale szczegółowe badania, które dokładnie określą kontuzję, Wesley przejdzie w poniedziałek.

To już nie pierwsze ostre wejście Diaby'ego w ostatnim czasie. W marcowym meczu przeciwko Boltonowi, Abou Diaby bez skrupułów potraktował defensora rywali, Grétara Steinssona, co skończyło się czerwoną kartką dla krewkiego Francuza.

Emirates CupReal MadrytWesley Sneijder autor: Mateusz Kolebuk źrodło: RealMadrid.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
madjer komentarzy: 553409.08.2008, 18:13

Abou zawsze byl brutalny , tym razem upolowal Wesa . powinien przychamowac ;D

Fabregas19 komentarzy: 5084 newsów: 804.08.2008, 21:33

Co jak co ale Diaby mógł by trochę przystopować ze swoją brutalną grą, co rozegra jakiś mecz to zawszę komuś wiedzie wślizgiem.....Musi to zmienić bo częściej się mówi o jego brutalnej grze niż normalnej...

blue_spirit komentarzy: 24304.08.2008, 20:52

W takich sytuacjach zawsze były są i będą spory. Wiadomą rzeczą jest ,że kibic Arsenalu będzie bronił Diaby'ego, a kibic Realu bądź neutralny , który uważa ,że Diaby zachował się chamsko i brzydko będzie po stronie Wesa.
Oczywiście barcelonka ma stu procentową rację , kontuzja - bardzo poważna bardzo boli i nie ważne kto by to był , czy Eduardo ,czy Ballack czy może Sneijder.
Nie powinniście bronić Diabiego z różnych powodów ,których pozwole sobie nie wymienić, bo wymieniane były już kilkakrotnie.
Diaby sfaulował Wesa z bardzo poważnym skutkiem i nie można go usprawiedliwiać ,a raczej uświadomić mu ,że źle zrobił(już nie pierwszy raz(finał Carling Cup z CFC) i niech wyciągnie wnioski.

barcelonka komentarzy: 3704.08.2008, 16:20

Nuandy*

barcelonka komentarzy: 3704.08.2008, 16:19

Dlatego że był celowy i chamski. Jak ktoś tak fauluje, to musi liczyć się z tym, że może komuś zrobić krzywdę.

Jeśli chodzi o filozofię, to do niejakiego Nundy wiele mi jeszcze brakuje :)

Reaper komentarzy: 9704.08.2008, 15:53

Barcelonka, a czemu uważasz że faul Diaby'ego był przejawem buractwa? Abou zrobił to niechcący tak w piłce bywa, wątpię aby chciał zrobić Sneider'owi krzywdę. Tak w ogóle to za dużo filozofujesz, mądralo ty moja;)

barcelonka komentarzy: 3704.08.2008, 15:49

Na szczęście (;|) jednak 3 miesiące przerwy ;) . Dobrze, że nie pół roku, choć to i tak mnóstwo czasu.

barcelonka komentarzy: 3704.08.2008, 14:39

Tu raczej chodzi o ludzi, którzy usprawiedliwiają swojego grajka zupełnie niepotrzebnie. To był przypadek, tu jest Anglia, tu się nie odstawia nogi, w pretemporadzie trzeba się pokazać, bla bla bla. Czysta hipokryzja, bo po kontuzji Eduardo np. te same osoby śpiewały zupełnie inaczej.

Ty jeno przesadziłeś z tą ambicją, bo to raczej miało dużo więcej wspólnego z chamstwem, delikatnie mówiąc, niż z ową ambicją.

Eot :) ?

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11504.08.2008, 14:04

Ale czego wy od nas oczekujecie? To nie nasza wina, ale jest nam przykro za to, co się stało.

barcelonka komentarzy: 3704.08.2008, 13:45

Najlepiej przyjmijmy, że ten faul to wina Sneijdera, a biedny Diaby wcale nie chciał. Taylor to bezmózgi psychol, bo on to na pewno chciał. Bez przesady. Oba faule były przejawem buractwa i s****ysyństwa. I nie ważne, że Sneijder ma zerwane więzadła, a Eduardo miał złamaną nogę. Bo dla obu to jest tragedia. To nie są lekkie urazy. Będziemy się teraz licytować, które nieszczęście było jednak lepsze a które gorsze? Nie łatwiej po prostu powiedzieć, że Wasz piłkarz zachował się jak kretyn? Zdarza się. Problem w tym, żeby nie uznawać tego za coś normalnego, bo to Anglia, bo to to, bo to tamto. Bo normalne to wcale być nie musi.

Freelover, nareszcie coś odmiennego od tego, co chciałeś wklejać kiedyś do barcodobrych, nie :) ? Aż za miło się zrobiło^^

Cuneo komentarzy: 17104.08.2008, 13:36

Szkoda mi go, ale takie rzeczy sie zdarzają, oby wrócił do gry jak najszybciej. Real będzie osłabiony ale o to już sie nie martwię :D

adebayor13 komentarzy: 2404.08.2008, 13:31

Real bedzie mocno osłabiony w środku i naskrzydle bo dla mnie sneijder jest najlepszym piłkarzem Realu szkoda że Abou Diaby tak go potraktował nie ładen to było z jego strony przeciez to był tylko mecz towarzyski.Dzisiaj czytałem na stronie Realu że Sneijder może pałzować nawet pół roku.

kasia26014 komentarzy: 123104.08.2008, 12:48

dzisiejsze wydanie "Marca" twierdzi, ze Sneijder bedzie pauzowal 6 miesiecy...

kamil_malin komentarzy: 933204.08.2008, 12:18

kedzior --> ale tak wynika z twojego postu. Sam napisałeś, że w Anglii gra się najostrzej co można rozumieć, że takie zagrania są normą.
"Więc o co te pretensje? "- o chamskie wejście...
Zresztą co ja będę się z Tobą kłócił, ty masz swoje racje, ja mam swoje. Pozdro

mucha223 komentarzy: 5404.08.2008, 12:13

ej ej ej nie porownujmy tego faulu do sytuacji Eduardo bo to w ogole inna sprawa przeciez Diaby nie wszedl aż tak ostro tylko Wesley tak niefortunnie upadl . No a sytuacji eduardo nie musze przypominac.....

Silver komentarzy: 260 newsów: 3504.08.2008, 11:59

nie wiem, jak mozecie porownywac ten faul z faulem na eduardo. chyba jednak troche przesadzacie. diaby wszedl ostro, ale czy naprawde zakleszczenie wesa bylo celowe? prawa noga, ktora pierwsza wchodzi, szla przed sneijderem, a lewa poszla w druga, co bylo naturalne dla pozycji, z ktorej robil wslizg. nie mowcie, ze to bylo ewidentne, brutalne wejscie w nogi. takie bylo np. wejscie abou w meczu z boltonem, i tam trzeba przyznac, ze bylo to bardzo chamskie i blebleble(tutaj zbior inwektyw pod jego kierunkiem), za co powinien byc srogo ukarany. ale wczorajszy faul?

Freelover komentarzy: 8004.08.2008, 11:44

Barcelonka - respekt dla Ciebie. Gdybyś jeszcze wybrała jasną stronę mocy to może byliby z Ciebie ludzie... ;-) A mówiac serio - Twoja wypowiedź była dojrzała, miło było ją przeczytać.

kedzior - ciekawy jestem jakie pisałeś komentarze po kontuzji Eduardo, i czy też było to "nie wińcie Taylora, takie rzeczy się zdarzają".

kedzior komentarzy: 714 newsów: 104.08.2008, 11:41

kamil_malin to z tego, że tam się gra ostro i zdarzają się takie rzeczy. I nic takiego nie napisałem, że można tam nogi łamać bezkarnie. Radzę ci żebyś czytał bardziej ze zrozumieniem, a później się udzielał.

kamil_malin komentarzy: 933204.08.2008, 11:36

kedzior --> no i co z tego, że to Anglia. To co w Anglii można łamać nogi bezkarnie? Jak był faul na Eduardo to co, czy ktoś mówił, że to Anglia... no właśnie. Zagranie Abou było fatalne i bez różnicy czy miałoby miejsce w Hiszpanii czy Anglii. Takie zagrania trzeba tępić.
Co byś powiedział jakby to Sneijder skosił naszego zawodnika?

Reaper komentarzy: 9704.08.2008, 11:34

Szkoda Wesley'a... Real stracił swojego najbardziej wartościowego piłkarza. Sneider robi wszystko - broni, strzela, rozgrywa. Ogólnie szkoda mi Realu bo to nie będzie ta sama drużyna a Van Der Vaart go nie zastąpi bo to trochę inny typ piłkarza...

blue_spirit komentarzy: 24304.08.2008, 11:24

Ja tam nie wiem ale wasi mają skłonność do nie tyle samego faulowania , ale faulowania , po których piłkarze drużyny przeciwnej odniosą kontuzję. Finał Carling Cup, Diaby z kopa w twarz Terrego , Eboue tak niefortunnie fauluje bodajże Terrego ,że ten musi pauzować , Diaby fauluje Sneijdera ,ten musi opuścić boisko. Myślę ,że można było by podtęperować Diabiego , bądź co bądź to był tylko przedsezonowy sparing.

Knolek komentarzy: 266404.08.2008, 11:21

tak naprawde taki agresor jak diaby jest potrzebny - pokazuje rywalom ze nie da sobie w kasze dmuchac i moze oddac jesli kolega z teamu zostanie zaatakowany nieprzepisowo

barcelonka komentarzy: 3704.08.2008, 11:20

RahU, skleroza hasłowa, a wysłać na maila się nie chciało.

Saku, i co z tego, że jestem cule? Nie wiem, dlaczego wg Ciebie powinnam się cieszyć z kontuzji Sneijdera, ale nie cieszę się ani trochę. Potrafię sobie wyobrazić, co czuje piłkarz, kiedy ktoś wyklucza go z gry na pół roku. I co to ma za znaczenie, czy to piłkarz Barcy czy Realu? Czym się różni przeżywanie takiej kontuzji u Milito i u Wesa?

Wszystkie teksty typu: tu jest Anglia, tu się nie odstawia nogi, w ogóle do mnie nie przemawiają. To był mecz towarzyski, mający rzekomo „reklamować” ładną, ofensywną grę. Jeśli ktoś chciał zaimponować trenerowi, to mógł to zrobić w inny sposób. S****ysyństwo nie powinno robić na nikim wrażenia. Sama cenię sobie ambicję i waleczność na boisku, ale nie buractwo. Teksty o przypadkowości też niektórzy mogliby sobie darować.

Jak połamali Eduardo, to był lament. I słusznie. Ale wypadałoby zachowywać się tak samo w przypadku każdego bezmyślnego faulu, a nie tylko wtedy, kiedy uszkadzają naszych zawodników. Niektórzy jak widać nie potrafią spojrzeć na to z perspektywy innych.

Pierwszy raz kraina wiecznej frustracji zgadza się z krainą wiecznej triumfacji. A myślałam, że nigdy nie przytaknę Freeloverowi ;d

Dramatic komentarzy: 1804.08.2008, 11:17

Ehkm nie mogę linka wrzucić :/

pilka.pl/photo/picofday/12177893441.jpg

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214304.08.2008, 10:29

grzesi0: widzę, że nie mamy o czym rozmawiać z prostych przyczyn.

kedzior komentarzy: 714 newsów: 104.08.2008, 10:16

A poza tym Arsenal gra w Premier League. Sami wiecie, że tam się gra najostrzej w Europie. Więc o co te pretensje?

przeka1 komentarzy: 23304.08.2008, 09:57

Zawsze jest takie ryzyko w meczach przedsezonowych...

baska_17skc komentarzy: 3161 newsów: 204.08.2008, 09:49

dns--> ale nie możesz powiedziec że Diaby się nie starał. Nie myśl że chce go bronić bo ten faul w PL zasługiwałby na czerwoną, a minimum na żółta kartke. Real też mimo sparingu wcale mniej agresywnie od nas nie grał.

dns komentarzy: 24104.08.2008, 09:37

Nawet nie patrzac na ten faul Diaby byl najslabszym punktem Arsenalu. Tak jak by nie czul pilki o_O glupie straty itp. ; /

Co do faulu to szkoda slow... mecz towarzyski i takie wejscia. Glupota i tyle !
Nie mozna go bronic za takie cos. Pomyslcie jak bysmy sie czuli gdyby ktos tak nam zalatwil np. Fabregasa... ;/

grzegorz17 komentarzy: 109804.08.2008, 09:31

Kontuzja która odniosł Sneijder jest bardzo powazna..Moze nie zagrac juz do konca tego roku..Diaby powinien troche odpuscic to był tylko mecz towarzyski.

kluch_lbn komentarzy: 176504.08.2008, 09:26

nie brońcie Diabiego bo to był chamski faul. może i nie wszedł prostymi nogami ale wziął go w kleszcze a to bardzo niebezpieczne szczególnie na wysokości kolana. bezmyślny faul... real będzie miał niezłe problemy z skompletowaniem składu, no chyba że sięgną po Van der Vaarta

kamil_malin komentarzy: 933204.08.2008, 09:08

kasia26014 --> to masz złe informacje, Sneijder jest podstawowym zawodnikiem i jednym z najlepszych w poprzednim sezonie.
Nie widziałem tego starcia więc trudno mi to ocenić ale po tym co się stało holendrowi, uważam że Diaby delikatnie przegiął. Szkoda, że to tak poważna kontuzja ale takie zagrania się zdarzają. Wracaj do zdrowia Wesley !

kasia26014 komentarzy: 123104.08.2008, 08:56

po co Schyster przezywa*

kasia26014 komentarzy: 123104.08.2008, 08:56

nie wiem po co Schuster przegrywa...przeciez Sneijder nie jest jego podstawowym zawodnikiem...a Diaby moglby sobie darowac to nie byl mecz w finale LM

crisadus komentarzy: 850704.08.2008, 08:49

Moim zdaniem obok Cesca powinien grac Denilson. Diaby moze nie potrzebnie zlapac czerwona kartke... Taka jest prawda w meczu z Boltonem co bylo:/ Na szczescie udalo nam sie wygrac:)

newcomer komentarzy: 104.08.2008, 08:45

Powiesic durnego murzyna!

Czajnik17 komentarzy: 4688 newsów: 7204.08.2008, 08:37

Sneijder to wg mnie najlepszy gracz Realu i będzie im trudno bez niego. Na stronce Realu czytałem, że nie zarga nawet pół roku. No cóż, wielka strata Realu i rep. Holandii, która niedługo będzie grać mecze w kwalifikacja MŚ 2010

paula7cor komentarzy: 17704.08.2008, 08:27

Ja rozumiem, że chciał pokazać Wengerowi, że jest waleczny itp., ale faulowanie zawodników w meczu towarzyskim...Trochę mnie rozczarował.

maciekkk komentarzy: 44404.08.2008, 07:31

Diaby tak gra, zawsze słynął z brutalnych fauli... ale widać było że to nie było celowe... no cóż... wracaj szybko do gry wesley!

Silver komentarzy: 260 newsów: 3504.08.2008, 03:04

zgadzam sie z grzesiem. diaby wszedl moze ostro, ale nie bylo w tym zadnej bezmyslnosci i specjalnego ataku na nogi. po prostu przypadkowo "zakleszczyl" noge wesa podczas interwencji.

@RahU
moim zdaniem w kilku spotkaniach poprzedniego sezonu diaby zaprezentowal sie naprade bardzo dobrze i widac, ze ma spory potencjal. to czy zasluguje na pierwszy sklad wyjdzie w praniu. ja bym go na pewno nie skreslal.

grzesi0 komentarzy: 4804.08.2008, 02:31

tylko ze fauli w meczu jest 10-20 diaby nie zaatakowal go az tak brutalnie popsrstu zrobil wslizg i tyle . bronie diabiego bo to nie byl faul . ai wslizg od tylu trafilw pilke ... diaby nie zrobil nic zlego popsrtu trafila go kontuzja i tyle ..

Luki__skc komentarzy: 204.08.2008, 01:47

Rahu raczej obiektywny jest..!!a po pierwsze to byl tylko mecz towarzyski wiec Diaby powinien troche odpuscic...grzesio to ciekawe czy ty bys sie cieszyl jak by tak tobie przejechal..a nie ty przeciez zapatrzony kanonier jestes,powiedzial bys pewnie ee"diaby z arsenalu to mnie nie bedzie bolec" przeciez on jest srodkowy pomocnik to moze mi nogi polamac..

grzesi0 komentarzy: 4804.08.2008, 01:41

hmm jak sobie wyobrażacie srodkowego deff pomocnika? delikatny ?, technicznie grajacy ? NIe twardy i bezkompromisowy diaby przejechal po nim w ferborze walki a nie ze zlosci czy rozpaczy czy z braku umiejetnosci odebral mu popstu pilke a ten skrecil kolano. widzialem kontuzje w mniej groznych sytuacjach.. wiec rahu nie mow o obiektywiznie . albo jestes kanonierem albo nie proste ..

Luki__skc komentarzy: 204.08.2008, 01:18

juz niektorzy nie pamietaja jak stracili eduardo...jak jezdzili po Teylorze(dokladnie nie wiem jak to sie pisze)a teraz co mowia ze jak ich zawodnik skosil to przypadkowo nie wiem czy przypwadkowo czy nie przypadkowo ale moim zdaniem zachowal sie bardzo nieodpowiedzialnie i powinien przynajmniej jakas reprymende dostac..

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214304.08.2008, 01:14

Jeździć? A czy ja po kimś jeżdżę? Staram się być obiektywny, bo niektórzy tutaj o obiektywizmie pojęcia nie mają. Czy w którymś miejscu skłamałem?

grzesi0 komentarzy: 4804.08.2008, 00:58

rahu jestes dosc doswiadczonym kibicem i zapewne pamietasz cieire ktory jak zaczynal gre w arsenalu nie byl aniolem . Mysle ze diaby nabierze doswiadczenia dorossnie i zacznie grac odpowiedzialniej wiec kto jak kto ale kibic arsenalu nie powinien jezdzic po swoim pilkarzu. redakktor a co dopiero administrator.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214303.08.2008, 23:37

adaminho77: Ostatni mecz Diaby'ego jaki pamiętam (nie ostatni w jakim grał, tylko ostatni jaki przychodzi mi do głowy, gdzie po prostu też czymś zabłysnął), to mecz z Boltonem, gdy przy stanie 1:0 dla Boltonu, Diaby brutalnie skosił Steinssona i dostał czerwoną kartkę. Głupota, brak odpowiedzialności. Nie widzę go w pierwszym składzie z taką grą, a zresztą, jego występy byłyby chyba przeplatane pauzami za czerwone kartki.

A co do jego dzisiejszego występu, to: bezsensowny drybling, przynajmniej 3 bezsensowne i brzydkie faule, robienie 4 obrotów wokół własnej osi z piłką i cofanie się do własnego pola karnego i oddawanie piłki do tyłu, bycie najwolniejszym zawodnikiem na boisku, podawanie do przeciwnika i koślawe operowanie piłką - rzeczywiście, same pozytywy.

Co do Quaresmy, to nie mam ochotę na dyskusję na ten temat.

adaminho77 komentarzy: 332503.08.2008, 23:29

RahU-->No może trochę przesadziłem... Ten mecz po prostu Mu nie wyszedł... Ale ja mówię o postawie Diaby'ego ogólnie, a nie tylko w meczu z Realem... A co do Quaresmy wiem, że powinienem mieć avatar Arsenalu lub jakiegoś zawodnika Arsenalu... Ale podoba mi się styl gry Quaresmy i dlatego Go lubię... Wiem, że wielu traktuje Go jako dryblera, który kiwa... kiwa... i traci piłkę... Ale On potrafi również genialnie dograć do kolegów z drużyny i dlatego zalicza wiele asyst...

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214303.08.2008, 23:15

adaminho77: Jeżeli gra Diaby'ego Ci się podobała, to chyba oglądałeś inny mecz. Powoli zaczynam rozumieć sens trzymania tego, a nie innego kolesia w avatarze.

adaminho77 komentarzy: 332503.08.2008, 23:12

Zgadzam się, że faul Diaby'ego był brutalny... Ale nie wliczając tego faulu, to gra Diaby'ego bardzo mi się podobała... Gra twardo(może w przypadku Sneijder'a trochę przesadził), zdecydowanie i umie dryblować... Po za tym dysponuje również świetnym strzałem z dystansu... Moim zdanie Diaby to najlepszy kandydat na I-skład na pozycji defensywnego pomocnika...

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com