Kroenke zgodził się spełnić żądania Samira

Kroenke zgodził się spełnić żądania Samira 13.06.2011, 09:55, Szymon Ortyl 161 komentarzy

Od wczesnych godzin porannych angielskie media donoszą, iż Stan Kroenke zgodził się spełnić żądania Samira Nasriego i w najbliższym czasie dojdzie do podpisania kontraktu na warunkach Francuza. Jeśli Nasri podpisze kontrakt, będzie zarabiał około 110 tysięcy funtów tygodniowo.

Podobne informacje pojawiał się w mediach już wczorajszym popołudniem, jednak nabrały one znaczenia dopiero dzisiaj, kiedy Arsene Wenger stwierdził:

- Zrobię wszystko, aby zatrzymać Nasriego w klubie. Oczekuję od niego lojalności. To dzięki Arsenalowi stał się znakomitym piłkarzem i powinien brać to pod uwagę przy podejmowaniu decyzji odnośnie swojej przyszłości.

Przypomnijmy, iż Samir nie zgodził się na podpisanie oferty, zapewniającej mu zarobki opiewające na około 90 tysięcy funtów tygodniowo.

KontraktySamir NasriStan Kroenke autor: Szymon Ortyl źrodło: ashburtongrove.co.uk arsenalinsider.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
chica10 komentarzy: 1745 newsów: 213.06.2011, 15:24

Dzięki Ci Kroenke za tą nowinę! Przyznam się, że głaz spadł mi z serca. Niech Samir zarabia ile chce, daje nam w zamian naprawdę dużo i zasługuje na to. Mógłby mieć trochę większy szacunek do Arsenalu, no ale cóż, cieszę się że zostaje (bo chyba teraz to już na pewno podpisze ten kontrakt).

ivexo123 komentarzy: 176613.06.2011, 15:15

radzio_TRN - Ferguson tez jest tylko człowiekiem i nie jest nieomylny, podobnie jak ja czy ty.

radzio_TRN komentarzy: 2723 newsów: 1313.06.2011, 15:10

ivexo - nie, nie każdy, bo nie każdy to talent na miarę Nasriego. Skoro on miał ledwie 3 miesiące dobre to co tu jeszcze robi, dlaczego nie odchodzi jak Denilson? Dlaczego gra w reprezentacji a Ferguson ostrzy sobie na niego kły? Po 3 miesiącach??

ivexo123 komentarzy: 176613.06.2011, 15:09

super_frog - tobie za to polecam zaznajomić sie z podstawowymi zasadami panującymi w footballu i zarządzaniu klubem piłkarskim - polecam. nie rozumiem tylko po co zaczynasz jakies osobiste wycieczki skoro ludzie tutaj wymieniają poglądy na jakis temat i przeprowadzają konstruktywną dyskusje... sam sie nie wypowiesz bo na te tematy gówno wiesz, ale internetową napinke propagujesz.
Arsen258 - Gallas lepiej od Koscielnego? Łapiący co 10 meczów czerwoną kartke Koscielny? Przecież to wszystko były faule taktyczne i wolalem naprawde zeby Koscielny sfaulował wychodzącego sam na sam w meczu z Liverpoolem napastnika dostając czerwo niż zeby sobie odpuscił i zawalił nam 3 punkty...
zuczek1987 - zgadzam się

aRamsey komentarzy: 948613.06.2011, 15:06

IMO sprzedaż Toure to był strzał w stopę. Sprzedawać jednego z TI, oddanego klubowi, vice-kapitana, a nie kłótliwego Francuzika, który kosi więcej kasy i jest starszy?

Tej decyzji do dziś nie rozumiem, moglibyśmy się dziś cieszyć parą stoperów Kolo-TV i nie mielibyśmy zmartwień w postaci kupna nowego obrońcy... :/

Ciasteck2 komentarzy: 446713.06.2011, 15:05

Jak na razie rządy Amerykanina nie są złe. Wręcz powiem, że na plus. Widać, że kupił Arsenal, bo chce, żeby ten klub miał jak najlepiej i żeby w końcu się wybił w Europie wygrywając trofea.

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97913.06.2011, 15:04

ivexo - no nie, lepiej wywalić kogoś z drużyny tylko dlatego, że MOŻE NIE ZAGRA DOBRZE....

zuczek1987 komentarzy: 640313.06.2011, 15:04

nie podoba mi się to zarabia tyle ile kapitan drużyny który jest w naszej drużynie kilka dobrych lat dłuzej niż Nasrii - z 90 tys. powinien się cieszyć a różnice 20 tys. bym przekazał na pensje dla Clichego który bardziej zasługuje na podwyżkę bo jest z nami równiez długo. Teraz tylko patrzeć jak rozbestwią się pozostali piłkarze... ;/;/;/

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97913.06.2011, 15:02

Tak, tylko że Gallas grał jednak lepiej od Kościelnego. Hleb był najlepszym dryblerem w lidze do momentu przenosin do Barcy. I dlaczego uważasz, że łapiący co 10 meczy czerwoną kartkę i przegrywający nam finał pucharu Kościelny jest lepszy od Nasriego :O. Poza tym sorry ale z całym szacunkiem dla Vermy, to zagrał 3/4 sezonu dobrze, więc porównywanie go do Toure jest trochę nie na miejscu

super_frog komentarzy: 47813.06.2011, 15:02

dla kolegi ivexo123 proponuję jakieś leki psychotropowe może mu to pomoże w ocenie sytuacji :)

ivexo123 komentarzy: 176613.06.2011, 15:02

radzio_TRN - z Twoim podejsciem kazdy kto zagralby dobre dwa miesiące przez 3 lata zarabiałby ponad 100k... do dopiero byłby zarząd haha

ivexo123 komentarzy: 176613.06.2011, 15:00

ze nie wspomne o tym ze Koscielny tez nie gra za 100tys których chcial Gallas a za marne 40-50.

ivexo123 komentarzy: 176613.06.2011, 14:59

zauważ ze sprzedaliśmy Toure, który był wypalony i zarabiał 80 tys za 15 mlnów a kupiliśmy w jego miejsce swietnego TV5 który zarabia 50tys i gra o niebo lepiej (i przynajmniej nie osmieszył naszego klubu aferą dopingową), sprzedaliśmy wypalonego Hleba, który juz niedługo będzie reprezentował barwy Tur Turka w 8 lidze Polskiej za 17 mlnów, oddaliśmy Gallasa, który tez chciał grubo koło 100tys na które nie zasługiwał a w zamian za to mamy lepszą atmosfere w zespole i Koscielnego, dzieki któremu Barca nie strzeliła nam 5 goli na Emirates a poza tym Koscielny gra lepiej i lepiej i gwarantuje ci ze w tym sezonie bedzie dużo lepszy niż był w poprzednim czego o Nasrim z taką pewnością juz nie powiem bo ten to z formą pikuje w dół ostatnimi czasy...

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97913.06.2011, 14:45

Zauważ, że sprzedaliśmy Toure i Gallasa i teraz jęczymy, że nie mamy zapasowego obrońcy. Sprzedaliśmy Flaminiego i musimy patrzeć na to, co robi Denilson. Sprzedaliśmy Hleba, i nie mamy zmiennika dla Arszawina. Sprzedaliśmy Adebayora, i nie mamy napastnika z dobrym wykończeniem.....

radzio_TRN komentarzy: 2723 newsów: 1313.06.2011, 14:42

ivexo - Nie muszę Cię polecać, z takim podejściem sami powinni niebawem się odezwać.
Btw. widzę, że wiesz lepiej niż Wenger, niż SAF, niż Blanc na co stać Samira i jaki ma potencjał?

ivexo123 komentarzy: 176613.06.2011, 14:38

pewnie ze rozsądniej, a najrozsądniej bedzie dawać każdemu po 110k kto ma dwumiesieczny przebłysk formy na przelomie 3 lat

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97913.06.2011, 14:37

Poza tym jeśli nasri przejdzie za te 10 milionów do MU i strzeli nam 3 bramki to nie rozsądniej będzie go zostawić? Jak dla mnie, jeśli będzie grał tak jak w tym sezonie (mówie i o złych i o dobrych momentach) to jak najbardziej te 110k jest ok.

ivexo123 komentarzy: 176613.06.2011, 14:31

radzio_TRN - chętnie do zarządu wstąpie, polecisz mnie?

aRamsey komentarzy: 948613.06.2011, 14:30

Pfff dobrze, że zostanie lecz czy zasługuje na 110k? Myślę, że na 95k powinni max się umówić, Samir na razie nie pokazał tyle by wchodzić na szczyt tabelki płacowej Arsenalu.

ivexo123 komentarzy: 176613.06.2011, 14:29

ta rozmowa nie ma sensu dłużej skoro nawet przytoczenie statystyk do ciebie nie trafia. nasri niech sobie bedzie, niech sobie zarabia 110k i nie musi dobrze grac, strzelać ani asystować. wysarczy ze będzie, a skoro chcesz zeby Arsenal byl tak plastikowym klubem jak Real to fajnie...

radzio_TRN komentarzy: 2723 newsów: 1313.06.2011, 14:28

ivexo - wstąp do zarządu skoro tak Cię boli te 110 tys. dla Samira. Wolisz oddać jeden z największych talentów (tak, to wciąż talent) Europy za marne kilkanaście milionów? I co, kogo widzisz na jego miejscu? Szczycisz się dobrą sytuacją finansową? Kibice innych drużyn chyba by się popłakali ze śmiechu gdybym im powiedział, że jako kibic Arsenalu jestem z tego dumny. Aha, jeszcze jedno. Piszesz, że inne wielkie kluby zbankrutują? Żartujesz? W dzisiejszych czasach nawet nie ma możliwości by taka marka jak Barcelona, United czy Real zbankrutowała. Zawsze znalazłby się jakiś multimiliarder który od zawsze marzył o byciu właścicielem jednego z największych klubów świata.

concrete13 komentarzy: 869813.06.2011, 14:27

Arsen258 - > 500 k ? ...chyba przesadziłeś...

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97913.06.2011, 14:26

stary, ale na prawdę statystyki nie grają - -. To, zę nie ma asyst i bramek to nie znaczy, że nie pomaga drużynie. Poza tym co ty się tak uczepiłeś tego 110k. W realu zarabiają po 500k i wszystko jest ok to czemu u nas nie mogą zarabiać 5x mniej?

ivexo123 komentarzy: 176613.06.2011, 14:20

a zeby tego było malo, to od 28 kolejki sezonu ligowego Nasri stał się na 10 ostatnich meczów zupełnie bezproduktywny... 0 goli, 0 asyst. To jest piłkarz wart 110k tygodniówki i napsutych nerwów? Śmiem wątpić....

ivexo123 komentarzy: 176613.06.2011, 14:17

od 25 września (mecz z WBA) do 4 grudnia (mecz z Fulham) to nie jest pół sezonu... to jest lekko ponad dwa miesiące i moim zdaniem ciut za mało jak na 110k...

concrete13 komentarzy: 869813.06.2011, 14:16

i teraz nastąpi reakcja łańcuchowa i inni także będą się domagali podwyżek... :/

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97913.06.2011, 14:12

Noo nie, bo Nasri miał momenty (pół sezonu to więcej niż moment), kiedy był jednym z najlepszych jeśli nie najlepszym pomocnikiem na świecie. Powiedz mi kiedy Gibbs miał moment, w którym był najlepszy obrońcą na świecie?

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97913.06.2011, 14:12

Noo nie, bo Nasri miał momenty (pół sezonu to więcej niż moment), kiedy był jednym z najlepszych jeśli nie najlepszym pomocnikiem na świecie. Powiedz mi kiedy Gibbs miał moment, w którym był najlepszy obrońcą na świecie?

ivexo123 komentarzy: 176613.06.2011, 14:06

kreacher8 - czy ja powiedziałem ze moim zdaniem był najlepszym obroncą ligi? Fakt zgubiłem tam ze chodzi mi o lewego obronce ligi ale został nim wybrany i tak samo nie zasluzył jak i Nasri w tym sezonie.
Arsen258 - dla ciebie jest niezrozumiałe ze ja na 1LB chce zostawić Gibbsa, który gra padline za 30tys tygodniowo a dla mnie wydaje sie niezrozumiałe ze chcesz zostawić na Nasriego który tez gra padline tyle ze za 4x więcej... temat rzeka...

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97913.06.2011, 14:00

ivexo - tak, tylko że tak samo było mówione 5 lat temu. Długoterminowy projekt, wielkie zwycięstwa w przyszłości i co? Poza tym jeśli nie widzisz różnicy pomiędzy 2 latami a 7 miesiącami to. No i we wcześniejszych sezonach Nasri grał zdecydowanie mniej niż w tym nie mówiąc już o tym, że zawsze grał mniej od Clichy'ego. A Sżczęsny nie potrafił się przebić przez słabo grającego ALmunię, bo był na wypozyczeniu w Brendford więc trudno by mu się było przebić. Poza tym musiałrywalizować z Fabiańskim, a Gibbs jeśli Clichy gra słąbo to z kim ma rywalizować? Z Pedro Botehlo?:D No i ty na prawdę, chcesz zostawić Gibbsa na 1 LB w nowym sezonie jeśli odejdzie Clichy? Ten chłopak ma kontuzje średnio co 2 miesiące (teraz też ma) więc zostalibyśmy z Botehlo, który nawet w CC nie grał ani razu. Kusząca perspektywa prawda?

kreacher8 komentarzy: 13713.06.2011, 13:55

ivexo123 jak dla Ciebie Clichy był najlepszym obronca ligi w sezonie 07/08 to chyba się naćpaleś. Jeżeli bu porównywać zawodników tylko z jego pozycji to Evra i Cole wtedy mieli formę życia.

Nie pisząc już o Vidiciu, Ferdinandzie czy Terrym, no bo w sumie napisałeś ogolie o obrońcach...DAJ SPOKÓJ....

ivexo123 komentarzy: 176613.06.2011, 13:53

Arsen258 - w chwili obecnej oni by pospadali z krzeseł a po 10 latach gdybym spotkal tych samych kibiców to ja bym spadał z krzeseł jak oni by sie pochwalili jak to banki dobierają się ich klubom do dupy... jeszcze taki czas nadejdzie, nie bój nic. Poza tym czym my sie tak naprawde jako kibice Arsenalu mamy szczycić? Tym ze mamy trenera hipokryte który co roku mówi nam ze kolejny sezon bedzie tym decydującym i kręci sie sam w blednym kole? Tym ze zdobywamy trofea? (smiech), tym ze szkolimy grajków i sprzedajemy ich za pół darmo czy tym ze generujemy zyski? Jakoś najbardziej mimo ze to smieszne chyba odpowiada mi ta ostatnia opcja...

ivexo123 komentarzy: 176613.06.2011, 13:48

Arsen258 - Szczesny jest w wieku Gibbsa i tez pomimo słabej dyspozycji Almunii nie potrafił się przebić i w sumie przebił sie dopiero w tym sezonie. Znaczy ze słaby i się nie nadaje? Wartość Gibbsa poznamy dopiero w momencie kiedy odejdzie Clichy i patrząc na to co sie dzieje to juz calkiem niedlugo. Poza tym idąc dalej tym tokiem myslenia czemu klub nie chce dac Clichyemu 80tys kontrakt skoro przeciez 3 lata temu byl najlepszym obroncom ligi i wymiatał? Co z tego ze od dwóch lat gra padline tak jak Nasri od pół roku? Liczy sie przeciez to co bylo kiedys...

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97913.06.2011, 13:45

ivexo - ale patrz, wchodzisz do klubu, siedzi kibic barcelony i się chwali że wygrał przez ostatnie lata 14 trofeów, kibic mu: 8 trofeów, kibic chelsea 5 trofeów a ty co powiesz? eeeee nooo bo my ten teeeego generujemy zyski na poziomie 50 milionów roczne. Przecież oni by pospadali z krzeseł - -

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97913.06.2011, 13:43

Sugeruję, że zapiernicza dużo mniej niż Nasri bo to prawda.

ivexo123 komentarzy: 176613.06.2011, 13:43

AlexVanPersie - zgadzam się z tobą i mało tego, pomimo że mieszkam w Londynie na meczach Arsenalu byłem 2x i powiedziałem ze dopóki sie sytuacja nie zmieni to nigdy więcej. Ale skoro nie mozemy być dumni z trofeów (z wiadomych wzgledów), nie mozemy byc dumni z tego ze robimy profity to z czego my mozemy byc dumni? ;)

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97913.06.2011, 13:43

Poza tym tłumaczyłem ci już, że Robin dostał nie tak dawno podwyżkę, po podpisał nowy kontrakt. Wszędzie na świecie, po podpisaniu nowego kontraktu dostaje się podwyżkę więc jak Robin podpisze nowy to pewnie dostanie więcej od Nasriego. Chamakh podpisał kontrakt w ubiegłym roku wiec nie rozumiem, czemu miały dostawać podwyżkę. A Nasri ma ten sam kontrakt od kiedy do nas dołączył, więc nie rozumiem czemu chcesz, żeby on zarabiał mniej niż np. taki Chamakh? A co do Gibbsa, to on graczem na przyszłość jest od zawsze i na zawsze nim pozostanie. Kilkakrotnie dostawał szanse i jakoś nawet przy dennej dyspozycji Clichy'ego nie potrafi się przebić. TO kiedy on ma zamiar grać dobrze? Jak nie będzie żadnej rywalizacji w drużynie? Poza tym, tak jak już napisałem, taki Arszawin czy Denilson czy nawet chwilami Chamakh, jak nie idzie gra to stąją na boisku i oglądajątrawkę a Nasri biega a to też się liczy, nie tylko asysty i gole. Nikt nie liczył ile podań umożliwiających asystę miał Nasri, a to też jest cholernie ważne

ivexo123 komentarzy: 176613.06.2011, 13:40

Arsen258 - sugerujesz ze Fabregas nie zapiernicza?

AlexVanPersie komentarzy: 806413.06.2011, 13:39

*Inne kluby albo korzystają głównie z pieniędzy właścicieli albo starają się wyciągnąć jak najwięcej od sponsorów.

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97913.06.2011, 13:38

Tak tylko wiesz, statystyki nie grają. Co z tego, że Arszawin ma najwięcej asyst w drużynie, skoro wtedy, kiedy on stoi i się uśmiecha do kamery, nasri zapiernicza z jednej bramki pod drugą?

ivexo123 komentarzy: 176613.06.2011, 13:37

Robina? Robin zawsze jak gra to gra zajebiscie i nie wiem skąd zacząłes porównywać Robina do Nasriego skoro to całkiem inna sytuacja. Fabregas? Wszyscy wieszają psy na Fabregasie ze zagrał najgorszy sezon w karierze, ale jak juz popatrzysz na statystyki to na przełomie sezonu Fabregas w najgorszym sezonie w karierze ma lepsze statystyki od Nasriego, który ponoć zagrał sezon zycia i własnie domaga sie takiej samej albo podobnej tygodniówki. Co do Bendtnera, Denilsona, Rosickyego, Squilaciego i Clichyego sie zgadzam. Jesli zas chodzi o Chamaka to on tez miał dobre pierwsze trzy miesiące w klubie, czy to znaczy ze ma dostać za to tygodniówke na poziomie 100k pomimo ze teraz gra padline? Gibbs to zawodnik na przyszłosc wiec tez porównania do obecnej sytuacji Nasriego jakoś nie czaje.

super_frog komentarzy: 47813.06.2011, 13:36

aż żal czytać niektóre komentarze wnioskuje, że mamy sprzedać samira bo nie zasługuje na 110 to są tylko ludzie nie maszyny jak dla mnie jest świetny ma dopiero 23 lata najlepsze przed nim

AlexVanPersie komentarzy: 806413.06.2011, 13:35

Panowie
Po 1. To MU wydaje procentowo mniej, około 47%, na pensje niż Arsenal. Więc budżet ma lepiej zbilansowany pod tym względem od nas. Dobijają go długi właścicieli pod zastaw MU.

Po 2. Bycie dumnym z Arsenalu, że mało płaci zawodnikom a bardzo dużo trenerowi i ma najdroższe bilety w lidze to trochę hipokryzja. Widać, że zarząd wykorzystuje zawodników- płacić im jak najmniej- i fanów - ściągać z nich jak najwięcej-.

Inne kluby albo korzystają głównie z pieniędzy sponsorów albo starają się wyciągnąć jak najwięcej od sponsorów. Można na to narzekać ale czy model Arsenalu: okradać kibiców i oszczędzać na zawodnikach jest taki super?? Kroenke, Usmanow nie dokładają grosza a fani mają podwyżkę i tak już najdroższych biletów o 6%. Może lepiej przycisnąć sponsorów, właścicieli i zarabiać na sukcesach piłkarskich??

Także w Arsenalu kasa się zgadza, ale najbardziej właścicielom a nie kibicom i piłkarzom.

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97913.06.2011, 13:34

Henry też ze 2 razy miał takie pół roku, że nie grał prawie nic. Pires miał bardzo często taki okres, ale potem przez następny rok nikt mu nie mógł podskoczyć. Nie znajdziesz zawodnika, który łąduje regularnie po 10 bramek na miesiąc

ivexo123 komentarzy: 176613.06.2011, 13:33

poza tym duzy wplyw na jego forme z poczatku sezonu miało to ze on przez brak powolania na Mundial byl super wypoczęty i gotowy na sezon, a reszta piłkarzy byla po mundialu, wiekszosc nawet bez kilku tygodni odpoczynku wiec na ich tle Nasri przez 3 miesiące wyglądał genialnie, a jak różnica sie zatarła to nagle sie okazalo ze Nasri juz nie jest takim geniuszem...

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97913.06.2011, 13:32

Nie, ale 5 lat to jedno, a Samir 7 miesięcy temu był chwilowo najlepszym pomocnikiem na świecie. To tak jakbyś chciał robina w grudniu sprzedać, bo przecież wcześniej nic nie grał a patrz co potem zrobił. Idąc twoim tokiem rozumowania, Bendtner, Denilson, Chamakh, Rosicky, Squilaci, Gibbs, Clichy, Walcott itd itp powinni już dawno wylecieć Fabregas w sumie też

ivexo123 komentarzy: 176613.06.2011, 13:32

chodzi mi o to ze gdybym ocenił ostatnie 10 lat gry ZIdana to wyszedłby mi w dalszym ciągu światowej klasy grajek, ale co z tego skoro koleś od 5 lat nie gra? To samo z Nasrim, oceńmy jego formę jaką prezentował na przestrzeni ostatniego półrocza i wychodzi piach, nie wiadomo czy wróci do formy z początku ostatniego sezonu...

ivexo123 komentarzy: 176613.06.2011, 13:29

bo gdybym miał obecną formę Zinedina Zidana oceniać przez pryzmat tego co robił 5 lat temu to nie byłoby to adekwatne do jego obecnych mozliwosci?

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97913.06.2011, 13:27

poza tym, czemu liczysz akurat ostatnie pół roku, a nie rok, albo nie 2 miesiące, albo 7 miesięcy ?

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97913.06.2011, 13:26

ivexo - tylko, czy Denilson strzeli wcześniej w 2 miesiące 13 goli i zaliczy chyba 15 asyst? Bo ja jakoś tego nie widzę

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
3 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal36265583
2. Manchester City35257382
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham341861060
6. Newcastle351751356
7. Chelsea351591154
8. Manchester United341661254
9. West Ham3613101349
10. Bournemouth361391448
11. Brighton3512111247
12. Wolves361371646
13. Fulham361281644
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton361291537
16. Brentford36991836
17. Nottingham Forest36891929
18. Luton36682226
19. Burnley36592224
20. Sheffield Utd36372616
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
B. Saka168
P. Foden167
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com