Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej?
24.03.2026, 12:18, Mateusz Kolebuk
2083 komentarzy
Zawodnicy Arsenalu walczą o miejsce na Mistrzostwach Świata, które odbędą się latem w Kanadzie, Meksyku i Stanach Zjednoczonych. Riccardo Calafiori z Włoch, Christian Norgaard z Danii i Viktor Gyokeres ze Szwecji mają szansę zakwalifikować się do turnieju przez europejskie baraże.
W międzyczasie, kilku naszych piłkarzy weźmie udział w meczach towarzyskich, przygotowując swoje drużyny narodowe do letniego turnieju. Cristhian Mosquera po raz pierwszy został powołany do reprezentacji Hiszpanii, dołączając do Davida Rayi i Martina Zubimendiego. Niestety, kontuzja wykluczyła Mikela Merino z gry.
Piero Hincapie spotka się z drużyną Ekwadoru, by zmierzyć się z Marokiem w Madrycie oraz Holandią w Eindhoven. Ben White wraca do reprezentacji Anglii po raz pierwszy od 2022 roku i dołączy do Bukayo Saki, Declana Rice'a oraz Noniego Madueke w ekipie prowadzonej przez Thomasa Tuchela.
Kai Havertz ponownie zagra dla Niemiec, po raz pierwszy od 2024 roku, a Gabriel Martinelli znalazł się w kadrze Brazylii pod wodzą Carlo Ancelottiego. Myles Lewis-Skelly i Tommy Setford zostali powołani do angielskiej drużyny U21, a Max Dowman do zespołu U19.
Oto harmonogram nadchodzących meczów:
- Środa, 25 marca: Anglia U19 (Dowman) vs Serbia U19, eliminacje Euro U19 2026 | Guimarães | 11:00
- Czwartek, 26 marca: Dania (Norgaard) vs Macedonia Północna, eliminacje MŚ | Kopenhaga | 19:45
- Włochy (Calafiori) vs Irlandia Północna, eliminacje MŚ | Bergamo | 19:45
- Ukraina vs Szwecja (Gyokeres), eliminacje MŚ | Walencja | 19:45
- Brazylia (Martinelli) vs Francja, mecz towarzyski | Boston | 20:00
- Piątek, 27 marca: Anglia (Saka, Madueke, White, Rice) vs Urugwaj, mecz towarzyski | Wembley | 19:45
- Szwajcaria vs Niemcy (Havertz), mecz towarzyski | Bazylea | 20:00
- Hiszpania (Raya, Zubimendi, Mosquera) vs Serbia, mecz towarzyski | Villarreal | 20:00
- Maroko vs Ekwador (Hincapie), mecz towarzyski | Madryt | 20:15
- Andora U21 vs Anglia U21 (Setford, Lewis-Skelly), eliminacje Euro U21 | Andora | 18:30
- Sobota, 28 marca: Anglia U19 (Dowman) vs Polska U19, eliminacje Euro U19 2026 | Guimarães | 11:00
- Poniedziałek, 30 marca: Niemcy (Havertz) vs Ghana, mecz towarzyski | Stuttgart | 19:45
- Wtorek, 31 marca: Portugalia U19 vs Anglia U19 (Dowman), eliminacje Euro U19 2026 | Guimarães | 16:00
- Hiszpania (Mosquera, Raya, Zubimendi) vs Egipt, mecz towarzyski | Cornella | TBC
- Anglia (Saka, Madueke, Rice, White) vs Japonia, mecz towarzyski | Wembley | 19:45
- Holandia vs Ekwador (Hincapie), mecz towarzyski | Eindhoven | 19:45
- Anglia U21 (Lewis-Skelly, Setford) vs Mołdawia U21, eliminacje Euro U21 | Norwich | 19:00
- Środa, 1 kwietnia: Brazylia (Martinelli) vs Chorwacja, mecz towarzyski | Orlando | 01:00
źrodło: arsenal.com
22 godziny temu 7 komentarzy
17.04.2026, 08:58 6 komentarzy
17.04.2026, 07:32 1 komentarzy
16.04.2026, 13:12 1 komentarzy
16.04.2026, 13:10 10 komentarzy
15.04.2026, 23:46 11 komentarzy
15.04.2026, 23:37 1071 komentarzy
14.04.2026, 13:19 16 komentarzy
14.04.2026, 07:58 11 komentarzy
14.04.2026, 07:55 4 komentarzy
| Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
|---|
| Zawodnik | Bramki | Asysty |
|---|
-
Zagadnienia Taktyczne #39: Skrzynka narzędziowa
- 16.10.2025 7 komentarzy
-
80 procent: Gdy statystyka przestaje być przypadkiem
- 29.09.2025 28 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #38: Porażka na Anfield
- 09.09.2025 9 komentarzy
-
Okiem kibica #2: Marzenie młodego chłopca
- 28.08.2025 7 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #37: Manita na Emirates
- 26.08.2025 5 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@Dziadyga napisał: "Ale Gyokeres nie miał 10 czy ile tam meczów pod rząd bez bramki"
Masz rację. Uratował go karny z Evertonem przed serią 11 meczów w lidze bez gola.
Człowiek legenda vs legenda o człowieku
https://youtu.be/uxHxfcw2u3E?si=2uNDLwNcaT27cGnY
@Theo10 napisał: "Ale to w końcu liczą się te wymówki z niepodającymi kolegami czy nie? Bo sam używasz, a u innych mówisz o hipokryzji ^"
Ale Gyokeres nie miał 10 czy ile tam meczów pod rząd bez bramki i to w decydującym momencie sezonu(sezon z lisami) a tutaj kolegi @Marzag brandzlowanie do Żiru i zawsze tłumaczenia,że był poszkodowany xd
@Dziadyga napisał: "I znowu złapany na hipokryzji.Bestia też nie dostaje podań w takim razie."
Nie, bestia nie dostaje bo to pewna strata a Giroud nie dostawał mimo swojej świetnej techniki bo czasem nasi pomocnicy woleli zagrać łatwiejsza dla nich piłkę albo woleli żeby do Girouda jakiś Walcott dośrodkowanie zagrywał bo wtedy w powietrzu nikt z nim nie miał szans.
Niesamowite jest to na stronie, że jedna strona krzyczy, że wszyscy pozostali gracze z ofensywy w tym bardzo Saka ma słabe liczby, bo nie mają z kim grać z przodu, a Gyokeres jest ciałem obcym, druga strona memla do drzewek z Giroud który potrafił przez 116 dni nie strzelić gola xD, trzecia strona memla się do klaty Gyokeresa, czwarta strona krzyczy że Gyokeres nie dostaje podań
a koniec konców jesteśmy liderami, mamy dalej mocny zespół i gramy o 3 ważne puchary, a Gyokeres jest najskuteczniejszym zawodnikiem :]]]
@Dziadyga: “I znowu złapany na hipokryzji.”
Ale to w końcu liczą się te wymówki z niepodającymi kolegami czy nie? Bo sam używasz, a u innych mówisz o hipokryzji ^^
Ehhh, znowu trzepanie do Giroud XD
@Marzag napisał: "nie dostawał wtedy zbyt wielu podań"
I znowu złapany na hipokryzji.Bestia też nie dostaje podań w takim razie.
@pioafc napisał: "Masz rację - to, że piękny Oli nie strzelił w tamtym sezonie żadnego gola od stycznia 2016 do maja (15 spotkań, 116 dni, ponad 800 minut na boisku) nigdy się nie wydarzyło i nie miało nic wspólnego z tym, że Ozil, który wykreowal rekordowe 146 okazji bramkowych - rekordu nie pobił."
Wydarzyło się, ale masz rację że nie ma nic wspólnego, bo Giroud w tym czasie często wchodził z ławki a na dodatek miał w ogóle bardzo mało sytuacji strzeleckich, nie dostawał wtedy zbyt wielu podań, więc to nie on "kradł" asysty.
@Marzag napisał: "To akurat mit, albo jak wolisz "legenda miejska" ktora z rzeczywistoscia miala tyle wspolnego ze obaj panowie grali w jednym zespole."
Masz rację - to, że piękny Oli nie strzelił w tamtym sezonie żadnego gola od stycznia 2016 do maja (15 spotkań, 116 dni, ponad 800 minut na boisku) nigdy się nie wydarzyło i nie miało nic wspólnego z tym, że Ozil, który wykreowal rekordowe 146 okazji bramkowych - rekordu nie pobił.
@alexis1908 napisał: "no pewnie że byśmy mieli przyklepane tak jak przyklepał Ozilowi rekord akcji pudłując na potęgę"
To akurat mit, albo jak wolisz "legenda miejska" ktora z rzeczywistoscia miala tyle wspolnego ze obaj panowie grali w jednym zespole.
@Damper napisał: "Natomiast jeśli to nie jest prawda, to i tak nikt Ci nie powie, że to wszystko nie jest wina Artety"
Wiesz,Gyokeres jest winny WSZYSTKIEGO,że koledzy zarabiający kupę kasy nie potrafią też kilka razy dobrze podać to i Arteta też może być winny wszystkiego : ]
@Dziadyga napisał: "Przecież jak to wszystko prawda(oby jednak to były symulowania przynajmniej tych co mieli towarzyskie) ale jeśli faktycznie te urazy są prawdziwe to nikt mi nie powie,że to przypadek.."
Natomiast jeśli to nie jest prawda, to i tak nikt Ci nie powie, że to wszystko nie jest wina Artety.
@Rynkos7 napisał: "Pozdrowienia dla wszystkich starych wyjadaczy, którzy pamiętają tego flopa:
https://x.com/afcche/status/2038035273489981809"
Oj bo tu był bez brody, jak zapuścił to zaczął grać lepiej xddddd
Rekord asyst *
@Marzag: no pewnie że byśmy mieli przyklepane tak jak przyklepał Ozilowi rekord akcji pudłując na potęgę
@Dziadyga napisał: "Nie wolno o tym mowic,to niedobra jest.
Ale Rabin @Marzag mógłby się i tak wypowiedziec."
Pewnie że wolno, nawet takie błędne hipotezy jakie wypisał @Rynkos7 bo przecież każdy ma prawo się mylić. Giroud to jest legenda premier league, pewnie najlepiej grajacy glowa pilkarz w historii tej ligii. Niewielu napastnikow mialo też taki dryg do gry kombinacyjnej, a jego siła fizyczna była niesamowita. Świetny napastnik, dziś byśmy mieli już mistrzostwo przyklepane i pewnie puchar ligii gdyby biegał u nas z przodu.
@Rynkos7 napisał: "Pozdrowienia dla wszystkich starych wyjadaczy, którzy pamiętają tego flopa:
https://x.com/afcche/status/2038035273489981809
A pamiętacie słynny rekord, który był w zasięgu Ozila?
https://x.com/mcfc_niw/status/2037231729639887121
Wszystko oczywiście dzięki temu Panu:
https://x.com/ken_clips/status/2037269744240230445
Nie zapomnijmy też jego wspaniałego rekordu będąc podstawową 9 mistrzowskiej Francji z 2018 roku:
https://x.com/Squawka/status/1018536489037238272"
Nie wolno o tym mowic,to niedobra jest.
Ale Rabin @Marzag mógłby się i tak wypowiedziec.
@pioafc napisał: "Arsenal defender Riccardo Calafiori has informed the Italian manager Gennaro Gattuso that he is due to experience knee pain later today and will be flying back to London tonight to be assessed by Arsenal’s medical team.
Kolejny? -_-"
Przecież jak to wszystko prawda(oby jednak to były symulowania przynajmniej tych co mieli towarzyskie) ale jeśli faktycznie te urazy są prawdziwe to nikt mi nie powie,że to przypadek..
Pozdrowienia dla wszystkich starych wyjadaczy, którzy pamiętają tego flopa:
https://x.com/afcche/status/2038035273489981809
A pamiętacie słynny rekord, który był w zasięgu Ozila?
https://x.com/mcfc_niw/status/2037231729639887121
Wszystko oczywiście dzięki temu Panu:
https://x.com/ken_clips/status/2037269744240230445
Nie zapomnijmy też jego wspaniałego rekordu będąc podstawową 9 mistrzowskiej Francji z 2018 roku:
https://x.com/Squawka/status/1018536489037238272
Arsenal defender Riccardo Calafiori has informed the Italian manager Gennaro Gattuso that he is due to experience knee pain later today and will be flying back to London tonight to be assessed by Arsenal’s medical team.
Kolejny? -_-
@Marzag napisał: "O kurka, ale hejterski komentarz, byś się wstydził."
Widzisz, a nawet nie użyłem słowa Gyokeres.
@alexis1908: @alexis1908 napisał: "tak jak i Kane w tym sezonie 48 bramek super prawda ale odejmij 15 goli z rzutów karnych. Nie powiedziałem nigdzie że to były złe liczby może złego słowa użyłem ;) Ronaldo czy messi też minimum 10 karnych w sezonie wykonywali i podbijało im to liczby. Oczywiście wyniki bez karnych też były imponujące ale mówimy o kosmicie i najlepszym człowieku w historii ;)"
Ok, odnosiłem się do tego:
@alexis1908 napisał: "odejmij takiemu messiemu lewemu czy Ronaldo karne z tych najlepszych sezonów i już te liczby nie będą taki imponujące"
Wgl Gyokeres w 24/25 miał prawie 50% goli strzelonych z karnych, myślę że to też ważna kwestia w tej całej dyskusji. Wszyscy wielcy piłkarze, których tu wymienialiśmy raczej kręcili się w mniej niż 30% goli z karnych.
@alexis1908 napisał: "ja nigdzie nie pisze że Gyokeres jest idealny wielokrotnie to mówiłem że ma rzeczy do poprawy i więcej bramek się po nim spodziewałem ;) ale obwinianie go o słabą formę Saki czy Trossarda jak to robi jeden średnio rozgarnięty osobnik na tej stronie to kpina."
Moim zdaniem każdy ma generalnie na każdego wpływ. Kiepska gra Gyoka wpływa na to że skrzydłowym ciężej jest znaleźć miejsce, a kiepska gra skrzydeł sprawia że Gyok też ma trudniej :D
@Numer10: ja nigdzie nie pisze że Gyokeres jest idealny wielokrotnie to mówiłem że ma rzeczy do poprawy i więcej bramek się po nim spodziewałem ;) ale obwinianie go o słabą formę Saki czy Trossarda jak to robi jeden średnio rozgarnięty osobnik na tej stronie to kpina.
@NicolasJover: tak jak i Kane w tym sezonie 48 bramek super prawda ale odejmij 15 goli z rzutów karnych. Nie powiedziałem nigdzie że to były złe liczby może złego słowa użyłem ;) Ronaldo czy messi też minimum 10 karnych w sezonie wykonywali i podbijało im to liczby. Oczywiście wyniki bez karnych też były imponujące ale mówimy o kosmicie i najlepszym człowieku w historii ;)
@NicolasJover napisał: "Nie no, bez jaj. Zawodnicy, których wymieniłeś przez całą karierę udowodnili swoją klasę na tyle wyraźnie, że nie muszą pudrować statystyk karnymi, żeby coś komuś udowodnić. Pisanie o tym, że ich liczby stają się słabe po odjęciu goli z karnych to już gruba przesada. Messi jak ustanowił rekord LaLiga, to z otwartej gry miał około 40 goli, Lewy jak wyrównał rekord Gerda Mullera to też miał ponad 30 goli z gry z tego co pamietam (piszę z głowy, nie chce mi się sprawdzać). Jak to nie są imponujące liczby to ja jestem ciekaw jakie liczby są imponujące."
O kurka, ale hejterski komentarz, byś się wstydził.
@alexis1908 napisał: "moim zdaniem i wywalczenie i wykonanie się liczy odejmij takiemu messiemu lewemu czy Ronaldo karne z tych najlepszych sezonów i już te liczby nie będą taki imponujące."
Nie no, bez jaj. Zawodnicy, których wymieniłeś przez całą karierę udowodnili swoją klasę na tyle wyraźnie, że nie muszą pudrować statystyk karnymi, żeby coś komuś udowodnić. Pisanie o tym, że ich liczby stają się słabe po odjęciu goli z karnych to już gruba przesada. Messi jak ustanowił rekord LaLiga, to z otwartej gry miał około 40 goli, Lewy jak wyrównał rekord Gerda Mullera to też miał ponad 30 goli z gry z tego co pamietam (piszę z głowy, nie chce mi się sprawdzać). Jak to nie są imponujące liczby to ja jestem ciekaw jakie liczby są imponujące.
@nielegalny napisał: "rzeczywiście, zapomniałem o tym co się tam dzieje :/"
W sumie nad Dunajem by akurat mogli.. :D
@alexis1908 napisał: "moim zdaniem i wywalczenie i wykonanie się liczy odejmij takiemu messiemu lewemu czy Ronaldo karne z tych najlepszych sezonów i już te liczby nie będą taki imponujące. Ale zgadzam się że Gyokeres musi normalnie podbijać statystki a nie karnymi zresztą ile on tych karnych uderzał 2 ?"
Sam Lewy zawsze mówił że gol to gol, jak umiesz strzelać karne najlepiej z drużyny to dlaczego mają ci tych bramek nie liczyć. No i ja się z nim zgadzam, lecz z drugiej strony porównując napastnika do innego napastnika - kierowanie się większą liczbą strzelonych bramek tylko o te 2/3 karne więcej to też droga do nikąd. Moim zdaniem Gyokeres po prostu jest kiepski z piłką i w rozegraniu, daje bardzo mało zespołowi i to nie jest kwestia tego że mu nie podają, lecz właśnie tego że kiepsko się ustawia i kiedy już dostanie piłkę to najczęściej ją po prostu traci. Na plus to miał kilka fajnych meczów (Chelsea w CC, Leeds, jeszcze kilka by się znalazło) i ma najwięcej bramek w drużynie (co z jednej strony jako 9 nie powinno samo w sobie być wyznacznikiem, ale jednak nie można mu odebrać tego że w ten sposób wywiązuje się ze swojego głównego zadania).
Jakbym miał określić to Gyok jest dobrym napastnikiem, ale kiepskim piłkarzem - przyda się w tym sezonie, zobaczymy czy rozwinie się na przykład w przyszłym. Jeśli dalej z piłką jednak będzie wyglądał tak jak w myślę 60-70% meczów u nas (czyt. tragicznie) to powinniśmy poszukać kogoś innego i tyle
@Nicsienieda: moim zdaniem i wywalczenie i wykonanie się liczy odejmij takiemu messiemu lewemu czy Ronaldo karne z tych najlepszych sezonów i już te liczby nie będą taki imponujące. Ale zgadzam się że Gyokeres musi normalnie podbijać statystki a nie karnymi zresztą ile on tych karnych uderzał 2 ?
@Numer10 napisał: "Z tym Dunajem teraz to ciężko"
rzeczywiście, zapomniałem o tym co się tam dzieje :/
Branie pod uwagę karnych miałoby sens tylko jeśli mielibyśmy podobnie dużo karnych. Gyokeres ich nie wywalcza, a nie mamy kogoś w stylu peak Sterlinga. Ewentualnie Dowman, on lubi się sprytnie wyłożyć. Poza tym dla mnie zawsze gole bez karnych są bardziej miarodajne, bo na 11 graczy zawsze się znajdzie paru niezłych wykonawców. Juz ciężej karnego wypracować niż wykończyć, a w statystykach nagle wykonawca dostaje całą chwałę za dobre liczby na koniec sezonu. Takie ślepe patrzenie na liczbę goli sprowadza na manowce.
@Marzag: nudny już jesteś niesamowicie ;) wiesz Haaland ma to 6% więcej celnych podań bo ma do kogo grać po prostu lepsi partnerzy w ofensywie ;)
@alexis1908 napisał: "jakaś przepaść 3/4 podania więcej na mecz"
jakaś przepaść 3/4 podania więcej na mecz to jest 200+% tego co ma Gyokeres zazwyczaj, to nie tak mało.
@alexis1908 napisał: "jak on pisze że słaby mecz Saki byłby postrzegany jako jeden z najlepszych Gyo faktycznie z Leverkusen czy City Gyo nigdy nie wszedł na taki poziom jak saka z tych meczów ;D"
Wchodził, i mówiło się po meczu "Gyokeres dobry mecz zagrał a Marzag nie pochwalił, żałosne"
@alexis1908:
Mazak : nie prowadze wojny hejterskiej przeciwko Gyo. To jest tylko zwykla operacja.
@Dziadyga: po co z nim w ogóle dyktować xD jak on pisze że słaby mecz Saki byłby postrzegany jako jeden z najlepszych Gyo faktycznie z Leverkusen czy City Gyo nigdy nie wszedł na taki poziom jak saka z tych meczów ;D
@Damper: niby tak ale z tych statystyk co wczoraj podałeś taki Haaland np ma 66% skutecznych podań to nie jest jakaś przepaść 3/4 podania więcej na mecz ;) ale obaj się zgadzamy że musi to poprawić.
@Marzag napisał: "No może jakbyśmy mieli ogarniętego napastnika którego faulują w polu karnym mając nadzieje że uda się im zapobiec strzałowi/bramce to by było więcej."
No ciężko powiedzieć po meczu z Newcastle czy aby na pewno by nam dawali wtedy karne
@Dziadyga:
Z Marzagiem sie nie prowadzi dyskusji bo nie ma ona sensu, on i tak nic nigdy z niej nie zrozumie i nic nigdy nie osiagniesz poza irytacja i zachodzeniem w glowe, czy taki czlowiek na prawde istnieje? Czy jego osoba to nie jest jakis test czy zemsta AI? Jedyna opcja to albo go ignorujesz albo przerzucasz sie na fora zagraniczne.
@nielegalny napisał: "mam nadzieję, że Ci wszyscy kontuzjowani i wycofani z repry wraz z resztą drużyny siedzą teraz w Dubaju i ładują baterię :)"
Z tym Dunajem teraz to ciężko
@Dziadyga napisał: "Przecież my mamy po 5 max karnych na sezon? to faktycznie liczby imponujące..."
No może jakbyśmy mieli ogarniętego napastnika którego faulują w polu karnym mając nadzieje że uda się im zapobiec strzałowi/bramce to by było więcej. @Dziadyga napisał: "Doczepiasz się do każdego aspektu gry,nawet jak zagra dobrze to zawsze jest zle ;)"
Czepiam się tylko tych złych aspektów, a że ma prawie same takie i regularnie gra słabo to po prostu możesz mieć wrażenie że się uwziąłem, ale ja go chwalę gdy zagra dobry mecz, i każdego krytykuje gdy zagra słabo. Z tym że słaby mecz Saki czy Havertza byłby postrzegany jako jeden z najlepszych meczów Gyokeresa, więc też trzeba brać to pod uwagę że ich nie ma kto zastąpić. A ja mam żal raczej do Artety niż do Gyokeresa, bo Gyokeres gra jak potrafi ale to Arteta ryzykuje odpadaniem z pucharów albo przegraniem ligii wystawiając go w podstawie.
@Marzag napisał: "Saka, Havertz, Madueke to na szybko pamiętam"
Przecież my mamy po 5 max karnych na sezon? to faktycznie liczby imponujące... @Marzag napisał: "Nie było dziś ani jednego momentu w którym kogoś bym hejtowal. To się dzieje tylko w twojej głowie."
xD
Doczepiasz się do każdego aspektu gry,nawet jak zagra dobrze to zawsze jest zle ;) Nikt tu nie mówi,że nas zbawił czy,że sprawdza się perfekt,ale Ty przeginasz standardowo pod swoich ulubienców lub antypatie.
@Dziadyga napisał: "Kto u nas wywalcza karne od lat?"
Saka, Havertz, Madueke to na szybko pamiętam @Dziadyga napisał: "Najwiekszy hejter gracza z WŁASNEGO klubu,Ja rozumiem jakby to kibic innego klubu jechał po kims,ale Ty sie nazywasz takim super hiper kibicem przecież a ciągle szukasz byle powodu by hejtować(nie krytykować)"
Nie było dziś ani jednego momentu w którym kogoś bym hejtowal. To się dzieje tylko w twojej głowie.
@Marzag napisał: "(skoro nigdy nawet jednego nie wywalczył u nas)"
Kto u nas wywalcza karne od lat?
Najwiekszy hejter gracza z WŁASNEGO klubu,Ja rozumiem jakby to kibic innego klubu jechał po kims,ale Ty sie nazywasz takim super hiper kibicem przecież a ciągle szukasz byle powodu by hejtować(nie krytykować)
@Damper napisał: "Ludzie nie rozumieją, że każde takie niecelne podanie to jest piłka dla przeciwnika, którą potem trzeba odzyskać i na nowo zbudować akcję."
Po każdej takiej stracie całą drużyna bardzo szybko musi wracać, to jest bardzo wyczerpujące a takie zmęczenie i zwiększa prawdopodobieństwo kontuzji. To jest efekt domina ale niektórzy są kiepscy w dedukcję i myślą że jak ktoś mówi "nie dostaje wielu podań bo on bardzo często traci piłkę" to traktują to jak hejt podczas gdy jest to decyzja taktyczna by nie zajechać drużyny.
@ozzy95 napisał: "bo chodzi o Gyo, jakby tu był zamiast niego Sesko to normalnie by się wtedy liczyły te karne do jego statystyk"
Ja kumam przytyki ale tak na serio weź sobie z poważną miną porównaj z poprzedniego sezonu Gyokeresa z bodajże 20 karnymi z jakimkolwiek innym napastnikiem który karnych nie strzela bo po prostu nie jest wyznaczony i powiedz że Gyo jest lepszy bo ma więcej goli. No jakby ta gigantyczna ilość karnych gdzie to było prawie 40% te karne ma duży wpływ a ten inny napastnik (obojętnie jaki tu nie pije do nikogo konkretnego) jaki ma wpływ na to, że hierarchia w drużynie jest inna i on tych karnych nie ma. Takie porównania nie są miarodajne. Dlatego jednak czasem się tych karnych nie bierze pod uwagę w porównaniu
Zresztą jesteśmy już o prawie sezon mądrzejsi i widzimy, że jak Gyokeres nie ma tyle tych karnych i jest oceniany za gre piłką to wypada blado
@Damper napisał: "Tylko, że Saka zanim wykona te rzuty rożne to przeważnie sam je wywalcza"
Nabić kogoś na różny to nawet martinelli potrafi
Ludzie dajcie spokoj, Gyokeres sie poprawil w 2026 i bardzo dobrze, ale przestancie o nim pisac jak o zbawcy bo nim nie jest. Potyka sie o wlasne nogi, pilka regularnie mu odskakuje, przegrywa pojedynki fizyczne i dziwicie sie, ze ktos przy ocenie jego gry chce odjac karne. Karnych wiele w sezonie nie mamy, a pod gra trzeba byc caly czas. Jakos o Mustafim nikt nie pisze , ze gral dobrze w Arsenalu tylko dlatego, ze byl dosyc skuteczny przy roznych.
Gyokeres gra zdecydowanie ponizej przedsezonowych oczekiwan i nie ma co na sile szukac w nim pozytywow, jego szczescie, ze konkurencje w Arsenalu ma niewielka i z problemami zdrowotnymi