Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej?

Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 24.03.2026, 12:18, Mateusz Kolebuk 2083 komentarzy

Zawodnicy Arsenalu walczą o miejsce na Mistrzostwach Świata, które odbędą się latem w Kanadzie, Meksyku i Stanach Zjednoczonych. Riccardo Calafiori z Włoch, Christian Norgaard z Danii i Viktor Gyokeres ze Szwecji mają szansę zakwalifikować się do turnieju przez europejskie baraże.

W międzyczasie, kilku naszych piłkarzy weźmie udział w meczach towarzyskich, przygotowując swoje drużyny narodowe do letniego turnieju. Cristhian Mosquera po raz pierwszy został powołany do reprezentacji Hiszpanii, dołączając do Davida Rayi i Martina Zubimendiego. Niestety, kontuzja wykluczyła Mikela Merino z gry.

Piero Hincapie spotka się z drużyną Ekwadoru, by zmierzyć się z Marokiem w Madrycie oraz Holandią w Eindhoven. Ben White wraca do reprezentacji Anglii po raz pierwszy od 2022 roku i dołączy do Bukayo Saki, Declana Rice'a oraz Noniego Madueke w ekipie prowadzonej przez Thomasa Tuchela.

Kai Havertz ponownie zagra dla Niemiec, po raz pierwszy od 2024 roku, a Gabriel Martinelli znalazł się w kadrze Brazylii pod wodzą Carlo Ancelottiego. Myles Lewis-Skelly i Tommy Setford zostali powołani do angielskiej drużyny U21, a Max Dowman do zespołu U19.

Oto harmonogram nadchodzących meczów:

- Środa, 25 marca: Anglia U19 (Dowman) vs Serbia U19, eliminacje Euro U19 2026 | Guimarães | 11:00

- Czwartek, 26 marca: Dania (Norgaard) vs Macedonia Północna, eliminacje MŚ | Kopenhaga | 19:45

- Włochy (Calafiori) vs Irlandia Północna, eliminacje MŚ | Bergamo | 19:45

- Ukraina vs Szwecja (Gyokeres), eliminacje MŚ | Walencja | 19:45

- Brazylia (Martinelli) vs Francja, mecz towarzyski | Boston | 20:00

- Piątek, 27 marca: Anglia (Saka, Madueke, White, Rice) vs Urugwaj, mecz towarzyski | Wembley | 19:45

- Szwajcaria vs Niemcy (Havertz), mecz towarzyski | Bazylea | 20:00

- Hiszpania (Raya, Zubimendi, Mosquera) vs Serbia, mecz towarzyski | Villarreal | 20:00

- Maroko vs Ekwador (Hincapie), mecz towarzyski | Madryt | 20:15

- Andora U21 vs Anglia U21 (Setford, Lewis-Skelly), eliminacje Euro U21 | Andora | 18:30

- Sobota, 28 marca: Anglia U19 (Dowman) vs Polska U19, eliminacje Euro U19 2026 | Guimarães | 11:00

- Poniedziałek, 30 marca: Niemcy (Havertz) vs Ghana, mecz towarzyski | Stuttgart | 19:45

- Wtorek, 31 marca: Portugalia U19 vs Anglia U19 (Dowman), eliminacje Euro U19 2026 | Guimarães | 16:00

- Hiszpania (Mosquera, Raya, Zubimendi) vs Egipt, mecz towarzyski | Cornella | TBC

- Anglia (Saka, Madueke, Rice, White) vs Japonia, mecz towarzyski | Wembley | 19:45

- Holandia vs Ekwador (Hincapie), mecz towarzyski | Eindhoven | 19:45

- Anglia U21 (Lewis-Skelly, Setford) vs Mołdawia U21, eliminacje Euro U21 | Norwich | 19:00

- Środa, 1 kwietnia: Brazylia (Martinelli) vs Chorwacja, mecz towarzyski | Orlando | 01:00

KontuzjePrzerwa reprezentacyjna autor: Mateusz Kolebuk źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
alexis1908 komentarzy: 1029330.03.2026, 21:22

@Numer10: jakby do tamtej drużyny wrzucić Rica i powiedzmy Gabriela myślę że też by mogła grać o kilka pucharów ;) teraz ogólnie skład mamy mocniejszy bardziej fizyczny i szerszy wtedy był bardziej kreatywny i nastawiony na atak ale jeśli chodzi o napastników to chyba łatwiej się grało w tamtym Arsenalu skoro nawet legendarny Yaya Sanogo mógł bramkę strzelić :D

Numer10 komentarzy: 186930.03.2026, 21:16

@TlicTlac napisał: "Może przez styl gry Arsenalu, ale szczerze powiedziawszy, to nigdy nie widziałem, żeby Gyokeres wykorzystał tą szybkość, nawet ostatnio jak oglądałem skrót Ukraina-Szwecja; to miał mnóstwo miejsca za sobą, a i tak go obrońcy dogonili, nie oglądałem też Sportingu, ale on strasznie wolno/koślawo prowadzi piłkę; może wina tego, że Arsenal raczej nie gra z kontraataku, ale nawet piłki na wolne pole, to go obrońcy na luziku doganiają.

Giroud za to pamiętam jedną sytuację z meczu narodowego, gdzie dostał piłkę na skrzydło, pognał i jak dobrze pamiętam, to nawet asystę zrobił do Griezmanna (chyba), i byłem zszokowany jego przyspieszeniem, także te "ewidentnie szybszy" to bym nie powiedział :>"

Wiesz no, to jedna sytuacja, ale generalnie Giroud właśnie przez bycie ociężałym i powolnym nie został takim prawdziwym topem napastników którego potrzebuje Arsenal. Gyok wyprzedzał obrońców już w Sportingu, nawet z nami poszedł przecież jak dzik przez pół boiska w tamtym sezonie.. Kwestia prowadzenia piłki może się kłania u Szweda

Numer10 komentarzy: 186930.03.2026, 21:14

@alexis1908 napisał: "jak sobie przypomnę Girouda w 1 sezonie to mi się śmiać chce potem faktycznie otrzaskał się z ligą i był dobrym napastnikiem tyle dobrym bez dorabiania tu teorii. Ale trzeba oddać że tam był też Cazorla Prime i Ozil któremu się jeszcze chciało :D u nas od odejścia Van Persiego zawsze był problem z tą 9 Auba trochę to załatał ale to też nie był poziom Robina."
No też porównujemy właśnie do prime Girouda, a w pierwszych sezonach on w ogóle był nie do grania też bo przeskok z ligue 1 do Premier league był ciężki. Może to też jest nadzieja dla Gyoka, w tym sezonie mimo wszystko coś strzela, ale jednak gra bardzo słabo - w przyszłym może jakoś się już otrzaska z tą ligą i będzie i fajna gra, i trzaskanie bramek :D

Z jednej strony miał Cazorlę i Ozila, z drugiej to teraz jesteśmy faworytem do mistrzostwa i gramy o kilka pucharów :D

alexis1908 komentarzy: 1029330.03.2026, 21:10

@pablofan: Ale za to w następnym sezonie byłby na poziomie Mbappe i Haalanda marzag tak mówi a ja mu wierzę ;)

pablofan komentarzy: 769230.03.2026, 21:06

@alexis1908: … to byś musiał chyba PPV z klinki wykupić, aby na takiego Isaka sobie popatrzeć ;)

alexis1908 komentarzy: 1029330.03.2026, 21:05

Ja bym chętnie zamienił nasza ofensywa obecna 3 Saka Gyo Trossard na Walcott Giroud Sanchez ;) i zostawił resztę mistrzostwo murowane.

TlicTlac komentarzy: 639830.03.2026, 21:01

@Numer10 napisał: "Szwed jest ewidentnie szybszy niż Giroud, ale póki co większość piłek na niego na dobieg kończy się i tak stratą przez kiepską technikę."

Może przez styl gry Arsenalu, ale szczerze powiedziawszy, to nigdy nie widziałem, żeby Gyokeres wykorzystał tą szybkość, nawet ostatnio jak oglądałem skrót Ukraina-Szwecja; to miał mnóstwo miejsca za sobą, a i tak go obrońcy dogonili, nie oglądałem też Sportingu, ale on strasznie wolno/koślawo prowadzi piłkę; może wina tego, że Arsenal raczej nie gra z kontraataku, ale nawet piłki na wolne pole, to go obrońcy na luziku doganiają.

Giroud za to pamiętam jedną sytuację z meczu narodowego, gdzie dostał piłkę na skrzydło, pognał i jak dobrze pamiętam, to nawet asystę zrobił do Griezmanna (chyba), i byłem zszokowany jego przyspieszeniem, także te "ewidentnie szybszy" to bym nie powiedział :>

Dziadyga komentarzy: 1253230.03.2026, 20:58

Kaia poniewierają murzyny,oby faktycznie urazu nie było.

alexis1908 komentarzy: 1029330.03.2026, 20:55

@Numer10: jak sobie przypomnę Girouda w 1 sezonie to mi się śmiać chce potem faktycznie otrzaskał się z ligą i był dobrym napastnikiem tyle dobrym bez dorabiania tu teorii. Ale trzeba oddać że tam był też Cazorla Prime i Ozil któremu się jeszcze chciało :D u nas od odejścia Van Persiego zawsze był problem z tą 9 Auba trochę to załatał ale to też nie był poziom Robina.

Numer10 komentarzy: 186930.03.2026, 20:53

@TlicTlac napisał: "Dla mnie Gyo jest bardzo średnim napastnikiem, szczególnie jak widziałem co robił z nim Chalobah w ostatnim meczu z Chelsea, a nie oszukujmy się Chelsea ma tragiczny środek obrony.

Szczerze to dla mnie poziom tytanicznego Lacazette póki co. Francuzowi wybaczało się więcej, bo miał obok Aubę, a był holernie nieskuteczny, Gyo za to w ogóle rzadko dochodzi do sytuacji czy sam sobie coś tworzy.

Giroud ciut wyżej niż obaj, już solidny poziom, da się przeżyć, do walki o top4; a Auba poziom wyżej, tylko Aubę po RvP można było nazwać naprawdę dobrym napastnikiem - nawet na miarę walki o mistrza."

Myślę że to jest tak zwany "złoty środek" opinii w który każdy powinien celować. Nawet wydaje mi się że większość to robi i ta dyskusja to przekonywanie się nawzajem o te 10% w skali przeciętności Szweda w jedną albo drugą stronę

TlicTlac komentarzy: 639830.03.2026, 20:53

@Placio napisał: "Giroud wyżej niż wymieniona 2? Wow"

Zawsze. Giroud ma 161 minut na bramkę w PL, Gyokeres 173 a Lacazette 191, gdzie nawet z karnych Giroud 2/90 bramek, Gyokeres 2/11. Lacazette 7/54 // Dane z transfermarkt.

Dla porównania Auba ma 157 minut na bramkę w PL, także te "statystyki" niejako bronią Giroud, no ale Auba już cieniował w Chelsea;

za argumenty też można podać, że Gyokeres ma innych partnerów w ataku, Giroud miał np. Sancheza i Walcotta (którzy też strzelali), a Lacazette miał przecież Aubę i przecież trudniej strzelać więcej, grając na 2 napastników; no ale suche statystyki sa jakie są :d

alexis1908 komentarzy: 1029330.03.2026, 20:50

@pablofan: a co ja dodaje napisałem ile ma bramek dodałem mu gdzieś ? Wiadomo Sesko nowy chicharito i OGS. Szczerze jakby nie to że nie lubię marzaga to już bym wolał tego Isaka za 150 baniek niż killera ze Słowenii.

Numer10 komentarzy: 186930.03.2026, 20:48

@Marzag napisał: "Ale gdzie jest ta szybkość jeśli go każdy piłkarz z jakim się ścigał z łatwością dogania? Nie bardzo rozumiem, gdzie ty tą szybkość widzisz, wszystkie prostopadłe na wolne pole jakie dostał to zmarnował przez to że go z palcem w tyłku doganiali"
Dlatego napisałem to raczej tak na dodatek - Szwed jest ewidentnie szybszy niż Giroud, ale póki co większość piłek na niego na dobieg kończy się i tak stratą przez kiepską technikę. No ale szybszy jest, też nie ma co udawać że nie bo Girouda to wyprzedzali wszyscy na boisku jeśli mu nie zagrałeś na nogę

pablofan komentarzy: 769230.03.2026, 20:43

@alexis1908: dodawaj dodawaj mu te bramki :) póki co ja zakładałem max 15 w lidze, ale wątpię, aby dobił do tej liczby bo słabi rywale się już pokończyli ;) no chyba, że hurtowo karne będą się dla niego sypać.
Wolałbym Sesko, które jeszcze trener by ukształtował i przede wszystkim, to zawodnik, którego ce****e lepszy instynkt pod bramką i w grze bez piłki. Generlanie ma czas, a Gyo miał być na tu i teraz, a ja słucham, że on jeszcze się rozkręci, że coś tam MOŻE poprawi…. To już nawet nie jest śmieszne.

Placio komentarzy: 314530.03.2026, 20:27

@TlicTlac
Giroud wyżej niż wymieniona 2? Wow

TlicTlac komentarzy: 639830.03.2026, 20:18

@pablofan:

Dla mnie Gyo jest bardzo średnim napastnikiem, szczególnie jak widziałem co robił z nim Chalobah w ostatnim meczu z Chelsea, a nie oszukujmy się Chelsea ma tragiczny środek obrony.

Szczerze to dla mnie poziom tytanicznego Lacazette póki co. Francuzowi wybaczało się więcej, bo miał obok Aubę, a był holernie nieskuteczny, Gyo za to w ogóle rzadko dochodzi do sytuacji czy sam sobie coś tworzy.

Giroud ciut wyżej niż obaj, już solidny poziom, da się przeżyć, do walki o top4; a Auba poziom wyżej, tylko Aubę po RvP można było nazwać naprawdę dobrym napastnikiem - nawet na miarę walki o mistrza.

alexis1908 komentarzy: 1029330.03.2026, 20:16

@pablofan: no i ? Jest 16 bliżej niż dalej, ale jak strzeli 30 to nie wiele zmienia bo ty chciałeś Sesko a zły Berta Ci zrobił pod górkę.

pablofan komentarzy: 769230.03.2026, 20:14

@alexis1908: z tego co kojarzę to ze 30 bramek od niego oczekujesz za ten sezon ;)

alexis1908 komentarzy: 1029330.03.2026, 20:14

@Topek: dobrze niech Kai pogra jemu akurat przydadzą się minuty i żeby złapał więcej ogrania z piłką

alexis1908 komentarzy: 1029330.03.2026, 20:13

@pablofan: wiemy pablo chciałeś Sesko nie musisz o tym wspominać każdy to wie ;)

alexis1908 komentarzy: 1029330.03.2026, 20:09

@Marzag: no widzisz a ja życzę wszystkim żeby Gyokeres zagrał taki sezon jak ostatni Van Persiego w barwach Arsenalu tu jest różnica oczekiwań ;)

pablofan komentarzy: 769230.03.2026, 20:08

@Furgunn: „Napastnika rozliczamy z bramek”

11 bramek, gościa zwanego bestią co miał dać 30, a cena do małych też nie należała.

Od kiedy w taki sposób napastnik jest u nas rozliczany z gry? Odkąd MA jest trenerem, to napastnik ma brać czynny udział w grze drużyny. Od Gyo poza bramką od święta i przeciętnym występem, możemy jedynie oczekiwać tego, że raz czy dwa dobrze poda piłkę i się nie wyje*ie biegnąc z nią. Bo przy obrońcy to wręcz gwarant.
Gość odstaje od tej drużyny i jest jednym z powodów dlaczego ta ofensywa tak siadła, choć i tak nie było kolorowo w ostatnich sezonach, ale w obecnym to już nie przesadzamy mówiąc, że jest dramatycznie.
Gość nie ma techniki ani zmysłu do gry w tym klubie. Ani nie da się z nim grać na „ścianę” ani przeprowadzić kombinacyjnej akcji. Jest jak piąte koło u wozu.
To, że strzelił 11 bramek o niczym nie świadczy bo Danny Welbeck ma ich podobną ilość, a gra połowę krócej. nnawet Chris Wood kręcił kozackie liczby w zeszłym sezonie. Różnica taka, że jak grali to byli jakąś wartością dodatnią, a nie tylko tłem.
Gyo vs:
Leeds: 3 gole
Everton: 2 gole
Totki: 2 gole
Sunderland: 2 gole
NFO: 1 gol
Burnley: 1 gol

3 beniaminki, jeden klub w poważnym kryzysie, pozostale 2 kluby walczące o utrzymanie.
Z czym do ludzi?!
Gosc w żadnym ważnym meczu był jednym z 1 do zmiany. Najgorsze w tym jest to, że on ani nie potrafi grać dobrze głową, dobrze podać, dryblować, zastawić się czy wyjść na pozycję. Tego amatora, który poza tym, że umie czasem potężnie je**ac na bramkę nie czyni go dobrym napastnikiem. Jego braki wręcz sprawiają, że to mocno średni zawodnik.
Nuneza Liverpool pogonił po 2 sezonach. Oby Arsenal nie czekał tyle bo będzie tylko gorzej.

alexis1908 komentarzy: 1029330.03.2026, 20:01

@vitold: nie no teraz to ty wymyślasz nie przebił Gyo 1 sezonu Olka Olek miał 17 goli i 10 asyst we wszystkich rozgrywkach ;)

TlicTlac komentarzy: 639830.03.2026, 19:53

Śmiem twierdzić, że Giroud teraz lepiej pasuje do taktyki Arsenalu, bo... Lepiej gra głową :D

Z Giroud w prime, to byłaby najlepsza rzuto-rożna drużyna w historyji !

Topek komentarzy: 14622 newsów: 12630.03.2026, 19:52

Havertz kolejny towarzyski od pierwszej minuty. Nagelsmann ogarnij się.

vitold komentarzy: 667730.03.2026, 19:47

Majaczenie o Gyokeresie, który już przebił pierwszy sezon Giroud i prawdopodobnie osiągnie więcej niż on sam już nawet w tym pierwszym sezonie jest tak samo absurdalne co zwalnianie Artety w połowie sezonu xD

Placio komentarzy: 314530.03.2026, 19:46

@Marzag
Nie stawiaj "wielki" i "Giroud" w jednym zdaniu proszę. To przez niego przegraliśmy mistrzostwo w sezonie 15/16. Ile tam Ozil miał asyst do świąt? 15? A później ile? Giroud to był max dobry zawodnik.

alexis1908 komentarzy: 1029330.03.2026, 19:33

@Furgunn: generalnie nie ma co Oliemu też umniejszać to był dobry napastnik ;) i uważam że sprzedaliśmy go za wcześniej akurat jak wchodził w okres gdzie był w pełni zaaklimatyzowany w lidze i mógł dać sporo więcej zwłaszcza bramek ale cóż. Ale robienie z niego legendy mnie śmieszy

arsenallord komentarzy: 33856 newsów: 11730.03.2026, 19:27

Giroud mając za plecami najlepszego ŚPO świata i w primie TOP3 LS nigdy nawet nie zbliżył się do 20 goli w lidze.

Marzag komentarzy: 50252 newsów: 130.03.2026, 19:26

@Furgunn napisał: "tęsknota za Giroud to trochę śmieszna jest, ponieważ to był boiskowy leń i gość co sobie po boisku truchtał, kilka efektywnych zagrań, nic poza tym, jak na tamten czas słaby napastnik, który nie dał nam tyle ile powinien ;)"

Oj widzę że pite było, ale nie winię, ja też bym się napił za pamięć wielkiego napastnika Oliviera Girouda jakbym miał coś pod ręką. Na zdrowie! :)

Furgunn komentarzy: 1343730.03.2026, 19:24

@Marzag napisał: "Różnica między Giroudem i Gyo jest taka, że Giroud był bardzo przydatny na boisku i przy okazji gwarantował te 15+ goli w samej lidze"

Tylko dwa sezony po 16 bramek w lidze, reszta poniżej 15.

Gyokeres już jest lepszy niż Giroud w pierwszym sezonie, a ma szansę być skuteczniejszy niż francuz kiedykolwiek w jednym sezonie u nas. Napastnika rozliczamy z bramek, tęsknota za Giroud to trochę śmieszna jest, ponieważ to był boiskowy leń i gość co sobie po boisku truchtał, kilka efektywnych zagrań, nic poza tym, jak na tamten czas słaby napastnik, który nie dał nam tyle ile powinien ;)

Marzag komentarzy: 50252 newsów: 130.03.2026, 19:23

@alexis1908 napisał: "no być może oglądałem ten finał być może ty nie oglądałeś skoro bredzisz o 2 asystach karny to nie asysta rozumiem możesz nie wiedzieć , Hazard strzelił 2 gola i mia asystę do Pedro ponadto robił z naszą obroną co chciał. Giroud był taką legenda że w czasie jak dla nas grał w każdej drużynie z top 4 grał lepszy napastnik United Van Persie Rooney, Liverpool Suarez Sturridge, City Dzeko Aguero, Chelsea Costa Drogba"
Życzę nam żeby Gyokeres kiedyś choć w jednym sezonie był tak przydatny dla Arsenalu jak pan piłkarz Olvier Giroud.

alexis1908 komentarzy: 1029330.03.2026, 19:20

@Marzag: no być może oglądałem ten finał być może ty nie oglądałeś skoro bredzisz o 2 asystach karny to nie asysta rozumiem możesz nie wiedzieć , Hazard strzelił 2 gola i mia asystę do Pedro ponadto robił z naszą obroną co chciał. Giroud był taką legenda że w czasie jak dla nas grał w każdej drużynie z top 4 grał lepszy napastnik United Van Persie Rooney, Liverpool Suarez Sturridge, City Dzeko Aguero, Chelsea Costa Drogba

Marzag komentarzy: 50252 newsów: 130.03.2026, 19:19

@Numer10 napisał: "Gyok strzelaniem i powiedzmy szybkością nadrabia swoje braki w technice"
Ale gdzie jest ta szybkość jeśli go każdy piłkarz z jakim się ścigał z łatwością dogania? Nie bardzo rozumiem, gdzie ty tą szybkość widzisz, wszystkie prostopadłe na wolne pole jakie dostał to zmarnował przez to że go z palcem w tyłku doganiali

Numer10 komentarzy: 186930.03.2026, 19:13

@Marzag napisał: "Różnica między Giroudem i Gyo jest taka, że Giroud był bardzo przydatny na boisku i przy okazji gwarantował te 15+ goli w samej lidze w sezonie a Gyo pewnie będzie miał problemy żeby dobić do 15 goli ale za to jest bezużyteczny na boisku."
Ja się generalnie zgadzam, ale i nie zgadzam - Giroud był.lepszym.pilkarzem od Gyokeresa, ale był tak ślamazarny że też nasza ofensywa na tym traciła. Francuz świetną grą kombinacyjną i główkami nadrabiał po prostu swoje braki w innych obszarach. Gyok strzelaniem i powiedzmy szybkością nadrabia swoje braki w technice, choć moim zdaniem jednak póki co nie na tyle by ich ze sobą równać. Ale też zauważmy że Giroud miał łatwiej tą grę kombinacyjną klepać z Ozilem, Alexisem, Cazorlą i Wisherem/Diabym/Ramseyem/Rosickym (w zależności który akurat nie był w szpitalu) niż Gyokeres gdy cała ofensywa wygląda ślamazarnie, a lewe skrzydło raz jest a 2 razy nie istnieje.

Arsenal potrzebuje w dzisiejszym odcieniu lepszych napastników niż obaj ci panowie. Havertz też licząc bramki na mecz się kręci powiedzmy w widełkach na 15 goli na sezon i też gra fajnie kombinacyjnie - a nie bez powodu szukaliśmy nowej 9

Marzag komentarzy: 50252 newsów: 130.03.2026, 19:10

@alexis1908 napisał: "oj tak w tak kreatywnym zespole jak tamten Arsenal nie dostawał podań masz rację mało grał same fakty, do Sancheza były kierowane piłki ? Bo było pewne że coś wymyśli a Giroud no średnio. Wygrał Chelsea finał LE ? A ja dobrze pamiętam że to było Eden Hazard show ba nawet został zawodnikiem meczu. Na prawdę szkoda strzępić mordę na Ciebie."
No być może nie oglądałeś tego finału, tam Giroud otworzył spotkanie golem, miał 2 asysty do Hazarda, pewnie taki mecz Gyokeresa w Arsenalu się wydarzy co najwyżej w COC przeciwko jakiemuś czwartoligowcowi. No cóż, zostawmy ten temat bo jak się myśli o jakości Girouda to Gyokeres zaczyna wyglądać jeszcze gorzej niż gdy nie ma takiego porównania, a teraz nic z tym nie zrobimy, do końca sezonu i pewnie do końca następnego sezonu conajmniej będzie naszym piłkarzem i trzeba z tym żyć.

alexis1908 komentarzy: 1029330.03.2026, 19:05

@Marzag: oj tak w tak kreatywnym zespole jak tamten Arsenal nie dostawał podań masz rację mało grał same fakty, do Sancheza były kierowane piłki ? Bo było pewne że coś wymyśli a Giroud no średnio. Wygrał Chelsea finał LE ? A ja dobrze pamiętam że to było Eden Hazard show ba nawet został zawodnikiem meczu. Na prawdę szkoda strzępić mordę na Ciebie.

Marzag komentarzy: 50252 newsów: 130.03.2026, 18:57

Różnica między Giroudem i Gyo jest taka, że Giroud był bardzo przydatny na boisku i przy okazji gwarantował te 15+ goli w samej lidze w sezonie a Gyo pewnie będzie miał problemy żeby dobić do 15 goli ale za to jest bezużyteczny na boisku.

Marzag komentarzy: 50252 newsów: 130.03.2026, 18:52

@pLYTEK napisał: "Żiru aka życiówka 16 goli w lidze mając u boku Ozila, Cazorle i Sancheza"
Zwłaszcza ten ostatni jest tu kluczowy, to do niego zawsze były kierowane podania kończące jeślli byłą taka możliwość, sam Giroud niejedną cegiełkę do wyników strzelckich kolegów dołożył bo jego odegrania z pierwszej piłki to najwyższa klasa. Niesamowity zawodnik.

Power10 komentarzy: 148030.03.2026, 18:52

Odkąd pamiętam na kanonierzy.com zawsze był / jest szczególny hejt na napastników od Chamakha, Lorda , Sanogo, Welbecka, Giroud, Laca po Jesusa, Gyo , Nketiaha itd jedynymi Obama był mniej hejtowany do czasu jak mu się nie chciało :D

pLYTEK komentarzy: 433630.03.2026, 18:46

Żiru aka życiówka 16 goli w lidze mając u boku Ozila, Cazorle i Sancheza

vitold komentarzy: 667730.03.2026, 18:11

BRACIA!!! DO SZEREGU

Marzag komentarzy: 50252 newsów: 130.03.2026, 18:11

@vitold napisał: "Nie ma to jak porównywać „osiągnięcia” gościa który grał w X spotkaniach różnej wagi w różnych rozgrywkach do „osiągnięć” gościa który jest w klubie 9 miesiąc xDDD

TOP"

ja rączki umywam, to mnie wywołano do tablicy i kazano odpowiadać na różne zarzuty do Girouda, wiń o to swoich braci z Gyokezettes czy jak się ta wasza fanbaza nazywa.

vitold komentarzy: 667730.03.2026, 18:09

X LAT :-p

vitold komentarzy: 667730.03.2026, 18:08

Nie ma to jak porównywać „osiągnięcia” gościa który grał w X spotkaniach różnej wagi w różnych rozgrywkach do „osiągnięć” gościa który jest w klubie 9 miesiąc xDDD

TOP

Marzag komentarzy: 50252 newsów: 130.03.2026, 18:06

Mało tego, Giroud w pojedynkę wygrał finał Chelsea vs Arsenal w lidze europy gdy grał w Chelsea. Mental potwora miał, wzór do naśladowania.

Marzag komentarzy: 50252 newsów: 130.03.2026, 18:05

@Theo10 napisał: "Ale wiesz, bo to nie był “decydujący moment sezonu” i w ogóle koledzy nie podawali."
Każdy moment w sezonie jest decydujący, 3 pkt w pierwszym meczu to takie same punkty jak 3 pkt w ostatnim meczu. Z Giroudem wygrywaliśmy finały pucharów, zawsze dobrze w nich wyglądał, nie można niestety tego powiedzieć o Viktorze.

Theo10 komentarzy: 979130.03.2026, 18:02

@Damper: Ale wiesz, bo to nie był “decydujący moment sezonu” i w ogóle koledzy nie podawali.

Damper komentarzy: 498830.03.2026, 17:58

@Theo10: A w ciągu 17 meczów 2 bramki (z karnego z Evertonem i z Burnley). Rzeczywiście był regularny.

Theo10 komentarzy: 979130.03.2026, 17:56

@Dziadyga: “ Ale Gyokeres nie miał 10 czy ile tam meczów pod rząd bez bramki”

od 2.11 do 30.01 (11 meczów z PL) zdobył jedną bramkę i to po karnym, którego nie wypracował.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady