Mourinho o nowym sezonie PL
24.08.2010, 13:23, Dominik Kamocki 86 komentarzy
Obecny szkoleniowiec Realu Madryt postanowił niedawno udzielić wywiadu, w którym pokusił wytypowanie najlepszych zespołów w Premiership.
Portugalczyk, który przez trzy lata był trenerem Chelsea uważa, że walka o tytuł rozegra się między jego dawnym klubem a zespołami z Manchesteru:
- Wierzę, że tytuł zdobędzie ktoś z trójki: Chelsea, Manchester United i Manchester City.
- To będzie ciężki sezon dla Hodgsona. Liverpool z roku na rok gra coraz gorzej. Trener potrzebuje czasu, żeby odbudować tę drużynę, ale to nie będzie proste.
- Arsenal? Mówi się, że z każdym rokiem są silniejsi, ale nie będą w stanie wygrać Premiership.
- Znowu będziemy słyszeć komentarze, że ta drużyna jest zbyt młoda, że gracze nie mają doświadczenia.
- Ale tak już nie jest. Fabregas, Walcott, Clichy, Song, Sagna są dojrzałymi graczami. Są gotowi wygrywać trofea. Ale nie sądzę, że to osiągną.
- Chelsea, United i City mają mocne składy. To oni zajmą miejsca na podium.
źrodło: skysports.com
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Zgadzam się z wypowiedzią arsenalfan98
Co do jego wypowiedzi to;
1. Jesteśmy w stanie wygrac.
2. Nasza ekipa nie składa się już z samych 18-20latków, nasza drużyna ma już parę sezonów za sobą i zdobyli wystarczająco dużo doświadczenia.
3. MANU tonie w długach i w końcu będą musieli sprzedac kogoś kluczowego. Co do ManCity to może miec rację Jose oni budują bardzo silną ekipe a tamtym sezonie pokonali nas u siebie a w Pucharze Ligi rozgromili 3-0, a co do Chelsea to są w stanie obronic tytuł. Wierzę w Arsenal, ale nasi rywale wygrali już Drugie spotkanie z rzędu 6 do koła.
Nie można lekceważyc wypowiedzi Mourinho bo to najlepszy trener świta i Wenger powinien dobrze przeanalizowac jego wypowiedź.
-Arsenal? Mówi się, że z każdym rokiem są silniejsi, ale nie będą w stanie wygrać Premiership.-
Jeszcze się zdziwi.
Nie kwestionując autorytetu i sukcesów Mourinho-to,co zostało przez niego powiedziane mógłby powiedzieć każdy,kto śledzi ligę angielską nie krócej,niż pół roku.
pozyjemy zobaczymy zalosny Mourinho, mysle ze wlasnie City o tytul walczyc nie bedzie, nie maja zgranego skladu i przez to moga nawet w grudniu juz miec pozamiatane
City w pierwszej trojce?! Chyba mu sie od tego Madrytu w glowie poprzewracalo ... przeplaceni plkarze to nie wszystko . P.S Mam nadzieje ze spotkamy sie z Realem w LM i pokazemy Mourinho jak bardzo sie myli co do sily Arsenalu :)
Skład to nie wszystko. Wg mnie City będzie groźne ale będą grali nierówno a to nie wystarczu aby zdobyć mistrzowski tytuł.
Nigdy tego pana nie lubiłem a po tym jak przeszedł do klubu który jest na pierwszym miejscu na mojej "czarnej liście" to już w ogóle stracił u mnie nawet szacunek który kazdemu się należy z wyjątkiem(tfu...) realowców.
Jeden piłkarz z realu jest dla mnie PRAWDZIWE królewski a mianowice Iker Casillas.
Koniec kropka. AMEN
Bardzo lubię Murinho za jego charakter i pewność siebie, takich ludzi się ceni, takie osoby wnoszą dużo do świata piłki. Na dodatek świetny trener, genialny taktyk, pamiętam jego pojedynki taktyczne z Benitezem .. ahh
Osobiście boję się, że Portugalczyk może mieć rację, i znów za rok będziemy pisać ' ten sezon jest nasz '. Myślę, że potrzebny nam jest jakiś impuls, trofeum niekoniecznie złoty medal. Wygrana w Pucharze Angli lub CC też jest cenna. Szkoda, że Boss wystawia całkiem rezerwowy skład w CC, a Pucharze Anglii pół rezerwowy, bo z takim składem ciężko o sukcesy.
Że zdobędziemy mistrza oczywiście :)) Sorry za 2 komentarze. :F
Kiedyś musi być to przełamanie. Myślę, że Chelsea w tym sezonie nie wygrają PL, mimo wszystko. Albo to będzie City, albo my, tak sądze. Nie można nikogo lekceważyć!
Mowcie co chcecie ale on ma troche racji, czas udowodnic ze jestesmy slinym zespolem i ze polityka wengera byla sluszna....w 2007 roku mlodzi chlopcy przegrali z chelesea w finale carling cup , od tego momentu minelo 3 lata i to juz faktycznie nie sa mlodzi chlopcy, najlepszym sposobem aby udowdnic mu jak bardzo sie myli, to wygrac lige ....ten zespol nie moze dojrzewac latami...
no coz , nie znosze tego goscia za jego uwielbienie dla samego siebie ale trzeba przyznac ze raczej zbyt czesto sie nie myli , oby tym razem sie pomylil i to bardzo srogo :)
a tak na marginesie to z naszego punktu widzenia tez bym najbardziej uwazal na city i czelsi , man u jakos na razie nie przekonuje , no alen czas pokaze...
Jak sie nie zna na Arsenalu to niech nie gada
Pff taki z niego wielki trener i fachowiec , a mówi że City jest wstanie wygrać PL? Bez przesady , tą wypowiedzią pokazał że dużo brakuje mu do trenera z najwyższej klasy.
Tak, Jose to świetny trener i bardzo charyzmatyczny człowiek, jednak uważam że Wenger mu nie ustępuje. Gdyby dać Mourinho tyle samo pieniędzy ile wydaje Wenger to wątpię żeby osiągnął aż tyle.
On ma po prostu na mysli bramkarza jakim dysponujemy. Moim zdaniem przekaz jest jasny...Nowy-solidny bramkarz i majster wasz
Na nasze nieszczęście Jose to świetny trener i fachowiec. Mam nadzieje że w końcu pokażemy tą dojrzałość o której mówił :)
Kondzior12 ---> niestety się dotychczas nie mylił...
Racja. Płomień chorwata już wygasł i zamiana na marokańczyka okazała sie dobrym posunięciem. Ale myślę, że Chamakh musi jeszcze popracować nad skutecznością bo jak narazie nie wygląda mi na bramkostrzelnego gracza, a z jego parametrami powinno być o wiele lepiej.
Mnie ta wypowiedź Mourinho nie rusza , bo on nas co roku z grona drużyn o majstra skreśla.
Tak, Edu kiedyś był świetny ale trzeba przyznać że kontuzja go wyniszczyła i w tej chwili Chamakh jest od niego dużo lepszy, poza tym ma zupełnie inny styl od Edu, jest piłkarzem którego cholernie potrzebowaliśmy, wysoki, świetnie gra głową, jest szybki i bardzo dużo pracuje dla drużyny, Edu jest jego przeciwieństwem.
Maniek56 ---> Akurat w sprawie Silvestre i Senderosa masz rację. Nie było z nich największego pożytku ale mogli grać gdy inni obrońcy nie mogli być wykorzystani ( a myślę, ze taka sytuacja była w sobotę gdy pozycję środkowego obrońcy wypełniał Song). Co do Gallasa to gdy był w formie to nikt nie mógł się przedrzeć przez środek obrony a Kościelny narazie daje radę ale do Gala$$$a mu jeszcze brakuje. Squilacci niewiątpliwie będzie wzmocnieniem. Eduardo w tej chwili nie grał najlepiej ale nie zapominaj, że to przez kontuzję. Wcześniej czarował z piłką niewątpliwie lepiej niż teraz Chamakh.
sie zdziwi jose gdy majstra zgarniemy :D
Bilardo --> tak, uważam że jesteśmy wzmocnieni, jeśli piłkarzy przeliczasz na ilość a nie na jakość to widać bardzo mało znasz się na piłce, odeszli Silvestre i Senderos ale byli to piłkarze którzy nie nadawali się do gry na najwyższym poziomie, odszedł Gallas ale w jego miejsce przyszedł Kościelny który spisuje się nie gorzej od Williama, odszedł Edu który grał jak cień samego siebie a w jego miejsce przyszedł Chamakh którego rekomendować nie trzeba, na 99% przyszedł Squillaci który będzie solidnym zmiennikiem i będzie bił się o pierwszą 11. A przede wszystkim po kontuzji wrócili Fabregas i Van Persi i są to chyba największe wzmocnienia.
maniek56 - strata 11 pkt do Mistrza to chyba nie jest bardzo bardzo blisko. Ktoś wcześniej napisał że Mourinho nie dorasta do pięt Wengerowi. Śmieszne, śmieszne :) Nie wspomne już o trofeach jednego i drugiego bo wszyscy wchyba wiedzą co osiągnął Mourinho w poszczególnych Ligach i w Europie. Jeśli Wenger to taki geniusz to czemu ciągle trzyma Almunie który zawala wam każdy sezon do spółki z kontuzjami ?
maniek56----- wzmocnieni??? jak narazie odeszło z Emirates 5 graczy a przyszło tylko 2 (a prawdopodobnie przyjdzie trzeci) jak narazie jesteśmy na minus....
W tamtym roku byliśmy bardzo, bardzo blisko, i gdyby nie kontuzje to jestem pewien że świętowalibyśmy majstra. W tym sezonie jesteśmy wzmocnieni i pfu pfu bez poważniejszych kontuzji czołowych graczy i jeśli tak będzie dalej to wierzę że będziemy na miejscu które się nam należy już od lat :)
Mou tu ma rację: "Fabregas, Walcott, Clichy, Song, Sagna są dojrzałymi graczami. Są gotowi wygrywać trofea" To prawda. Ale Denilson, ALmunia nie są. Póki tego nie zmienimy nie będzie trofeów.
"Znowu będziemy słyszeć komentarze, że ta drużyna jest zbyt młoda, że gracze nie mają doświadczenia.
- Ale tak już nie jest. Fabregas, Walcott, Clichy, Song, Sagna są dojrzałymi graczami. Są gotowi wygrywać trofea."
Tu ma sporo racji, można powiedzieć, że taki np. Ramsey czy Wilshere to jeszcze młode, niedoświadczone chłopaki, ale Walcott który mimo że ma 22 lata nie gra w PL to dzisiaj! Od niego oczekuje się gry w każdym meczu na najwyższym poziomie a niestety dobre mecze można policzyć u niego na palcach jednej ręki.
Choć do tego, że nie wygramy mistrza - to się jeszcze okaże. W poprzednim sezonie byliśmy już bardzo blisko, tak długo to chyba nawet w 07/08 nie walczyliśmy. Niestety wzmocnień większych nie dokonaliśmy, nowi piłkarze to głównie wymiana jednego gościa na drugiego, ale jeśli kontuzje już tak bardzo nas nie przetrzebią i końcowe 5-10 meczy wytrzymamy kondycyjnie to jest szansa na mistrza :)
Mylisz się Mourinho i zajmij się swoim Realem
sie chlop odgryza ze najpier do realu chcieli wengera a nie jego ;p
Tak jest co roku. niby możemy, ale jednak za słabi. Czas to zmienić i pokazać niedowiarkom, ze na Emirates graja dobra piłke!
No to sie pomylisz :D
Jest trochę arogancki ale z tymi naszymi piłkarzami to ma rację, to już nie są dzieci, to doświadczeni piłkarze z których większość gra od dobrych paru lub kilku sezonów w PL, nie można co sezon usprawiedliwiać się, że są jeszcze zbyt młodzi, bo słyszymy to co sezon a na początku każdego kolejnego dla odmiany jak bardzo dużo się nauczyli i że są o rok bardziej doświadczeni... i tak od sezonu do sezonu.
Mądrze gada ale ja i tak wierzę w Arsenal i mam nadzieje że Fabregas i spółka dadzą rade w Premiership i wygrają ligę... :) I myślę że spokojnie LM jest w zasięgu Kanonierów..!
Jak ktoś nie jest kibicem Arsenalu to ciężko myśleć inaczej. Jeśli ktoś widział nasze mecze z Mu czy Chelsea w zeszłym sezonie i popatrzy na tegoroczne "wzmocnienia" to jak ma myśleć, że podejmiemy z tymi zespołami równorzędną walkę? Dalej ustępujemy im fizycznie, dalej nie mamy piłkarza, który by był w stanie powstrzymać takich gladiatorów jak Drogba.
My tylko możemy mieć nadzieję, że cały zespół jako drużyna zrobi jakościowy krok do przodu, ale czy tak będzie?
Generalnie mówi logicznie ale ja wierzę w Arsenal
jak byście znali Mou to on zawsze był za Chelsea. jednak :
"- Ale tak już nie jest. Fabregas, Walcott, Clichy, Song, Sagna są dojrzałymi graczami. Są gotowi wygrywać trofea." Mou ma za Rywala Wengera ,ale on po cichu liczy chyba na Arsenal:P wiecie oficjalnie mówi że to ta 3 a dla siebie że Arsenal. tak czy inaczej ma racje bo ktoś z 3 arsenal,chelsea i united wygrają ,a city? Mecze u siebie nie wszystko dają ;P
Sezon jest długi, wszystko może się wydarzyć. Moim zdaniem jest jeszcze za wcześnie na wytypowanie najlepszej trójki PL.
@szalen
Ja tam bym wolał, żebyśmy do ostatniej kolejki walczyli o drugi sezon bez porażki ;) a tytuł zapewnili sobie na jakieś4-5 kolejek przed końcem sezonu :D
Co do wypowiedzi Jose...
Bardzo szanuje tego człowieka mimo, że charakter ma naprawdę ciężki to wielokrotnie pokazał już, że potrafi zrobić coś z niczego i jest świetnym trenerem! Akurat Jego skrajny brak respektu dla Arsenalu mnie nie dziwi bo w meczach przeciwko Jego Chelsea nic specjalnego nie pokazaliśmy, więc jest to dla mnie całkowicie zrozumiałe...
Swoją drogą to miałem niezły ubaw czytając niektóre komentarze typu "Kim On w ogóle jest?" albo "Skąd On się ku*** wziął? :D zabawne, zabawne :D
On chyba myśli że grają pieniądze a nie piłkarze, nie zawsze droższy piłkarz jest lepszy, porównajcie sobie Kolo z Thomasem, jak dla mnie Thomas jest lepszy...
To co charakteryzuje sezon w Anglii to to że jest bardzo długi i intensywny. To co się wydaje teraz za pewne za 5 kolejek może być już nie aktualne. Dziwnie mi tez się wydaje że MU może mieć problemy w tym sezonie. Ale z drugiej strony MU to MU bez dwóch zadań. Zobaczymy na ile MC wystarczy zapału i czy rywale nie będą się przed nimi kłaść bez walki. Tottenham może mieć problemy bo nigdy nie grał co 3 dni ważnych meczy w LM nieporównywalnie trudniejszych niż dawny PU czy obecna LE. LFC chyba się rozpada na naszych oczach. Chelsea wiadomo kandydat murowny. Niespodziankę w lidze może zrobić Fulham bo mają zgraną paczkę z kolei zanim Everton się obudzi będzie połowa sezonu a AV straciła najważniejszą osobę w klubie.
Moim zdaniem, City jest faworytem do czwartego miejsca, ale wyżej nie wskoczy. Wszystko rozegra się między trójką Chelsea, Arsenal, MU. Ciekawiej będzie dalej, gdzie powinna być ostrzejsza rywalizacja.
Nie wiem, czemu jedziecie po Jose. Normalna wypowiedź, a raczej cienka i mało wyrazista, jak na niego. Bywały lepsze :<
Oby Mourinho się pomylił i Arsenal walczył o tytuł do ostatniej kolejki. Jak sam powiedział mamy dobry skład i wcale nie mamy takiego młodego składu. Real ma obecnie młodszy skład od naszego i będzie walczył o mistrza, LM i puchar krajowy. Nie możemy być gorsi:)
Brendiafc-->dobrze sie czujesz??? Jeśli nie dajesz szans na Mistrzostwo United to ciekawe jakie szanse maja inne zespoly....
Dajcie mu spokój. Powiedział co myśli i nam nic do tego. Każdy może wyrazić swoje zdanie.
Zaraz zaczną się riposty które i tak do niczego nas nie przybliżą --- zweryfikuje to sezon.
Mnie osobiście wydaje się że mamy szansę.
Co roku jest coraz większa bo piłkarze kolejno odpalają i są coraz bardziej doświadczeni.
Tym razem po transferach wydaje się że w razie kontuzji mamy wartościowych zmienników na wielu pozycjach. Do tego np. Rosicky wrócił do dobrej formy i wydaje się że kontuzje ma za sobą ,Walcott jest silniejszy i przestaje być jeźdżcem bez głowy ,za Eduardo w słabej formie mamy Chamakha - bardzo wartościowego gracza ,Diaby jest dużo silniejszy ,Bendtner rozegrał wiele meczy i sporo się nauczył bo grał dobrze a będzie lepiej ,Nasri się ustabilizował i niedługo wróci a sezon zaczynamy ze zdrowym Cescem i Robinem.
Trochę niewiadomą jest obrona oczywiście TV5 bez zarzutu ale reszta musi grać naprawdę dobrze szczególnie nowi potwierdzić swoje umiejętności.
Osobnym tematem jest pozycja bramkarza i tu należy poświęcić sporo uwagi Arsene.
Mourinho trenuje tylko w takich klubach, w których dostanie takich zawodników jakich sobie wymarzy...
jestem pewien, ze gdyby dołączył do nas to byli bysmy gdzies w polowie tabeli ;d
Nie, MU nie maja szans na mistrzostwo, wogole ciezko bedzie im utrzymac miejsce w top4. Walka o mistrzostwo rozegra sie pomiedzy Arsenalem a Chelsea, mam nadzieje ze wygra druzyna prowadzona przez Arsene Wengera.
Ja w City nie wierzę jeden mecz im wyszedł a to nie znaczy że już mają walczyć o mistrzostwo. Z Tottenhamem byli daremni. Chelsea pozbyła się kilku ważnych graczy jak: Ballack, Cole, Deco, Carvalio. MU też nie szaleje z transferami bo kasy u nich brak. Wzmocnić obronę i porządny bramkarz a będzie szansa na mistrzostwo.