Nadzieja podtrzymana: Newcastle 0-2 Arsenal

Nadzieja podtrzymana: Newcastle 0-2 Arsenal 08.05.2023, 12:02, Mateusz Rosłoń 1809 komentarzy

W niedzielne popołudnie piłkarze Arsenalu nie pozwolili, aby znajdujące się na trzecim miejscu w tabeli Newcastle zmniejszyło różnicę punktów między obiema drużynami. Na trzy kolejki przed końcem sezonu Kanonierzy pozostają za to w walce o triumf w Premier League. Wszyscy zdają sobie sprawę, jak trudno będzie dogonić rozpędzony Manchester City, ale nadzieja umiera ostatnia, a dzięki dwubramkowemu zwycięstwu w meczu z Newcastle the Gunners utrzymali ją przy życiu.

Składy obu drużyn:

Arsenal: Ramsdale; White, Kiwior, Gabriel, Zinczenko (61' Tierney); Jorginho, Xhaka, Odegaard (80' Partey), Saka (86' Nelson), Martinelli (79' Trossard), Jesus (86' Nketiah)

Newcastle: Pope; Burn (81' Targett), Schar, Trippier, Botman; Guimaraes, Murphy (65' Almiron), Willock (78' Gordon), Joelinton (81' Anderson); Isak, Wilson (78' Saint-Maximin)

Arsenal na pewno nie zaliczy spotkania na St. James' Park do łatwych. W pierwszych minutach to piłkarze Srok byli w natarciu. Obrona Arsenalu miała sporo szczęścia, gdy po świetnym dośrodkowaniu Joe'go Willocka z lewego skrzydła i strzale Jacoba Murphy'ego piłka uderzyła w słupek. W 8. minucie zrobiło się jeszcze groźniej - po uderzeniu z dystansu Bruno Guimaraesa i zamieszaniu w polu karnym sędzia podyktował jedenastkę dla gospodarzy, gdyż wydawało się, że Jakub Kiwior odbił piłkę ręką. Na szczęście po analizie VARu i obejrzeniu powtórki Chris Kavanagh stwierdził, że przewinienia nie było, i odwołał swoją decyzję.

Po kilkunastu minutach piłkarze Arsenalu w końcu się obudzili - gdy wydawało się, że Saka poda piłkę obiegającemu go z prawej strony White'owi, ten wycofał ją do Jorginho, który krótkim podaniem odnalazł niepilnowanego Odegaarda. Kapitan Arsenalu ustawił sobie piłkę i lewą nogą oddał piękny niski strzał z dystansu, po którym piłka zatrzepotała w siatce. 1-0 dla Arsenalu!

Arsenal poczuł krew i zaczął przeprowadzać kolejne ataki. W świetnej dyspozycji był jednak Nick Pope, który zaliczył kilka wspaniałych interwencji. Próbowali między innymi Martinelli, Odegaard i Saka, ale za każdym razem to angielski bramkarz był górą.

Nie gorzej spisywał się jednak jego rywal o miejsce w bramce reprezentacji Anglii - Aaron Ramsdale zaliczył kolejne świetne spotkanie i kilkakrotnie popisywał się niesamowitymi paradami, między innymi po strzałach bardzo aktywnych Willocka i Murphy'ego. Najtrudniejsza interwencja miała jednak miejsce przy stałym fragmencie gry. Z rzutu wolnego z prawej strony boiska dośrodkowywał Kieran Trippier, a w polu karnym Arsenalu najwyżej wyskoczył Fabian Schar - gdyby nie refleks Ramsdale'a, który po główce Szwajcara zdołał odbić piłkę dłonią, z pewnością mielibyśmy remis. Zresztą do wyrównania mogło dojść już kilka minut wcześniej, kiedy to po strzale głową Alexandra Isaka piłka ponownie odbiła się od słupka.

Pochwały należą się jednak nie tylko Ramsdale'owi. Drugie z rzędu bardzo pewne spotkanie w obronie rozegrał Jakub Kiwior, a bardzo aktywny w defensywie był również Granit Xhaka - na uwagę zasługuje szczególnie jego powrót we własne pole karne i pełen poświęcenia wślizg blokujący strzał Willocka, który był praktycznie niepilnowany w polu karnym po podaniu Isaka.

Mimo zaciętej rywalizacji i ataków z obu stron ostatnie słowo w meczu należało do Arsenalu. W 71. minucie Gabriel Jesus pięknym balansem ciała uwolnił się spod pressingu dwóch zawodników Srok i podał do biegnącego lewym skrzydłem Martinellego. Choć po młodym Brazylijczyku widać było zmęczenie i wydawało się, że w wyścigu z obrońcą wyjdzie z piłką za linię końcową boiska, zdołał on posłać dośrodkowanie, które zaskoczyło i Nicka Pope'a, i Fabiana Schara - ten ostatni przy próbie interwencji wpakował piłkę do własnej bramki. 2-0 dla Arsenalu!

Choć ostatnimi czasy dwubramkowe prowadzenie często oznaczało dla Arsenalu kłopoty, tym razem drugi gol praktycznie zamknął mecz. W 35. kolejce Premier League Kanonierzy odnotowali zatem 25. zwycięstwo. Następny przystanek to spotkanie z Brightonem na Emirates Stadium, które odbędzie się już w najbliższą niedzielę, 14 maja.

Newcastle UnitedPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Mateusz Rosłoń źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698211.05.2023, 18:06

@Spejsik: a co on ci takiego zrobił?

Spejsik komentarzy: 343811.05.2023, 18:04

@patryksz napisał: "Dajcie już spokój i zacznijcie szanować zawodników klubu, któremu kibicujecie."
Ja tam szanuje zawodników Arsenalu. Wszystkich oprócz Xhaki.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698211.05.2023, 18:02

@coooyg11: o którym meczu mówisz z Aston Villa?

coooyg11 komentarzy: 320611.05.2023, 17:53

@patryksz: Partey zagrał 3 słabsze mecze i już jest za słaby na pierwsza 11, więc wiadomo o co tutaj chodzi :)

coooyg11 komentarzy: 320611.05.2023, 17:52

@Be4Again: masz racje Jesus mógł wtedy strzelić i mielibyśmy kilka punktów więcej. A co powiesz o meczu z Lester na początku sezonu kiedy genialny Jesus dał nam 3 pkt? To samo kiedy kręcił Aston Villa? Jak już robisz takie zestawienie to bierz obie strony

Marzag komentarzy: 41313 newsów: 111.05.2023, 17:48

@patryksz napisał: "Dokładnie tak. Jeżeli Arsenal w tym momencie jest w drodze na szczyt to nie można ujmować nikomu z obecnych, bo każdy w pewien sposób się do tego przykłada. Xhaka piłkarsko może nie jest top, ale charakterem zapracował sobie na szacunek i uznanie tych, którzy finalnie będą uznawani za ojców sukcesu, a to bezdyskusyjnie świadczy o tym, że nie jest to przypadek, że odgrywa istotną rolę w dzisiejszym Arsenalu."
Ja się zgadzam, nie ujmuję mu, po prostu jest piłkarsko najsłabszym ogniwem na boisku z podstawy i w przyszłym sezonie to się będzie musiało zmienić jeśli chcemy wznieść się na wyższy poziom.

patryksz komentarzy: 365111.05.2023, 17:31

@Marzag napisał: "W klubie który w ciagu 2-3 sezony będzie uznawany za światową topkę"

Dokładnie tak. Jeżeli Arsenal w tym momencie jest w drodze na szczyt to nie można ujmować nikomu z obecnych, bo każdy w pewien sposób się do tego przykłada. Xhaka piłkarsko może nie jest top, ale charakterem zapracował sobie na szacunek i uznanie tych, którzy finalnie będą uznawani za ojców sukcesu, a to bezdyskusyjnie świadczy o tym, że nie jest to przypadek, że odgrywa istotną rolę w dzisiejszym Arsenalu.

Tak już z zupełnie innej beczki, ale żeby podkreślić absurd niektórych dyskusji tutaj, to niedawno ktoś rozważał czy gdyby Kiwior grał od początku za Holdinga to dziś bylibyśmy dalej liderem. Nie ujmując Jakubowi, ale nagle z gościa, który nie wie co się dzieje na boisku niektórzy zrobili warunek sukcesu. Zejdźmy wszyscy na ziemię i dajmy gotować Artecie.

Ściągaliśmy Parteya, Jesusa czy Odegaarda i były mega zachwyty, a jednak potrafią znaleźć się malkontenci, którzy po okresie słabszej dyspozycji chcą im podziękować. Według mnie to właśnie są zawodnicy, którzy w pewien sposób są stworzeni pod Arsenal.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698211.05.2023, 17:14

@patryksz: no ok także się nie zrozumieliśmy obaj

Marzag komentarzy: 41313 newsów: 111.05.2023, 17:13

@patryksz napisał: ""w takim klubie jak Arsenal" co to znaczy? W klubie, który przez lata nie grał w LM? W klubie, który co sezon ma braki w kadrze? W klubie, który stara się zbudować monolit i nie opiera się na gwiazdach? Dajcie już spokój i zacznijcie szanować zawodników klubu, któremu kibicujecie. Owszem, życzę sobie i każdemu, żeby na każdej pozycji mieć najlepszego zawodnika na świecie, ale z tym samym Granitem, z którym nam nie szło to też potrafi zagrać genialnie i walczyć do końca o mistrzostwo."
W klubie który w ciagu 2-3 sezony będzie uznawany za światową topkę

patryksz komentarzy: 365111.05.2023, 17:13

@danielosik: ok, ale ja mówię o sformułowaniu "taki klub jak Arsenal". Nie było w moim komentarzu słowa o Granicie. Ty klapki na oczach masz?

patryksz komentarzy: 365111.05.2023, 17:11

@Marzag: "w takim klubie jak Arsenal" co to znaczy? W klubie, który przez lata nie grał w LM? W klubie, który co sezon ma braki w kadrze? W klubie, który stara się zbudować monolit i nie opiera się na gwiazdach? Dajcie już spokój i zacznijcie szanować zawodników klubu, któremu kibicujecie. Owszem, życzę sobie i każdemu, żeby na każdej pozycji mieć najlepszego zawodnika na świecie, ale z tym samym Granitem, z którym nam nie szło to też potrafi zagrać genialnie i walczyć do końca o mistrzostwo.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698211.05.2023, 17:08

@patryksz: to ty się naucz czytać, bo była dyskusja o roli Xhaki w zespole

patryksz komentarzy: 365111.05.2023, 17:07

@danielosik: naucz się czytać, gościu. Po to jest opcja cytowania, żeby się odnosić do części, która interesuje, a nie całego komentarza.

Marzag komentarzy: 41313 newsów: 111.05.2023, 17:06

@patryksz napisał: "Ty niepoważny jesteś. Ja nie porównuje Xhaki do nikogo tylko śmieszy mnie zdanie, że ktoś nie zasługuje na grę w Arsenalu, a wymieniłem tych zawodników, żeby przypomnieć jakie tuzy tu się przewijają."
Nie no, trochę przesadziłem, Xhaka może i zasługuje na grę w Arsenalu w roli podobnej do tej którą ma Elneny, ale nie powinien grać w podstawie bo w ofensywie jest mierny, w obronie niewiele lepszy, łatwo mu odebrać piłkę i piłka mu generalnie przeszkadza.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698211.05.2023, 17:05

@patryksz: była mowa o Xhace

Ups147 komentarzy: 349711.05.2023, 17:05

@Marzag napisał: "Nie, ja próbuję wam "wmówić" że my nie mamy problemu ze strzelaniem bramek."

No pewnie że nie mamy, ale to nie jest tylko zasługa Jesusa. Gdyby nie jego skuteczność to bysmy mieli jeszcze więcej. To że mamy 83 gole w tym sezonie to jego zasługa, ale jak się napiszę, że jednak 10 bramek na napastnika to t oche mało, to nagle się okazuje że przecież go 3 miesiące nie było. Już sam nie wiem jak to oceniać.

patryksz komentarzy: 365111.05.2023, 17:04

@danielosik: Ty niepoważny jesteś. Ja nie porównuje Xhaki do nikogo tylko śmieszy mnie zdanie, że ktoś nie zasługuje na grę w Arsenalu, a wymieniłem tych zawodników, żeby przypomnieć jakie tuzy tu się przewijają.

Marzag komentarzy: 41313 newsów: 111.05.2023, 17:04

@patryksz napisał: "Dokładnie, jestem takiego samego zdania. Zdecydowanie Arsenal potrzebuje graczy formatu Frimponga, Djourou, Squillaci czy może Sanogo"
Możesz mieć takie zdanie, moim zdaniem powinien tam biegać ktoś lepszy w obronie i kto się czuje dobrze w grze kombinacyjnej w ofensywie.

Marzag komentarzy: 41313 newsów: 111.05.2023, 17:02

@BarcArsenal napisał: "ja też kiedyś płakałem po odejściu Ramseya, a wcześniej byłem zły gdy kierowano wobec niego krytyke.

Każdy ma swojego ulubionego zawodnika (Bukayo i Emil"

Jesus nie jest moim ulubionym zawodnikiem, po prostu ilość i momenty w których są strzelane gole nie są problemem Arsenalu. Próbujemy wymienić coś co działa na coś co działa inaczej podczas gdy problemy mamy w innych rejonach na boisku.

BarcArsenal komentarzy: 135311.05.2023, 17:02

@Marzag: ja też kiedyś płakałem po odejściu Ramseya, a wcześniej byłem zły gdy kierowano wobec niego krytyke.

Każdy ma swojego ulubionego zawodnika (Bukayo i Emil kocham Was) ale to naprawdę nic złego, przyjąć czasem krytykę i argumenty innych osób. Nawet jeżeli dotyczy to największego z idoli.

Obiecuje, Jesus się nie dowie. Przynajmniej nie ten xD

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698211.05.2023, 17:01

@arsenallord: patryksz

mruw komentarzy: 413711.05.2023, 17:01

@mruw: w sumie jeszcze Benzema, ale do niego swego czasu tez były spore pretensje o skuteczność

arsenallord komentarzy: 29755 newsów: 11711.05.2023, 17:01

@danielosik: A kto tak porównał bo ja nie widzę.

Be4Again komentarzy: 349611.05.2023, 17:00

@Marzag napisał: "Jesus nie jest skuteczny, ale dzięki niemu inni mogą wykorzystywać swoją skuteczność. Żeby przyszedł inny napastnik wokół którego się będzie kręciła gra to by trzeba było system gry zmienić. Obecnie Arsenal jest groźny w dużej mierze dzięki temu, że obrońcy muszą brać pod uwagę to że tu każdy może strzelić gola więc nie mogą bezmyślnie podwajać."

Nie ma znaczenia czy inni są skuteczni czy nie jeżeli finalnie nie wygrywamy żadnego trofeum. Tak jak Ci mówiłem wcześniej w takim meczu jak z Sotton straciliśmy 2pkt między innymi przez to, że nie GJ fundował nam swój festiwal nieskuteczności. Powiesz mi, że defensywa popełniła głupie błędy w tym meczu, masz rację ale od tego właśnie jest napastnik za 50mln żeby w takich meczach strzelać na tzw. "przełamanie".

W mojej opinii mistrzostwo przegraliśmy meczem z Sottonx2 i Brentford u siebie. W dwóch z tych 3 w mojej opinii decydujących wpadkach GJ grał i nie potrafił dać drużynie tego czego można by się po nim spodziewać. Dlaczego uważam, że akurat te 3 mecze zaważyły? Sotton dwa razy było do ogrania tylko dwa razy zawdonicy AFC fundowali festiwal nieskuteczności z najgorszą drużyną ligi, a Brentford u siebie powinno zostać rozniesione. Wiem, że Var nas przekręcił na 1 gola, ale ten mecz powinien się zakończyć 3:1. Wpadka na wyjeździe z Eve czy WHU może się wydarzyć, wyjazdy rządzą się swoimi prawami, zwłaszcza z tak niewygodnymi rywalami. Remis z LFC patrząc na ostatnie lata trzeba rozpatrywać w kategoriach sukcesu. Dlatego uważam, że to dwumecz z Sotton i domowy z Brentford były obowiązkowo do wygrania. W dwumeczu z Sotton grał GJ i w obu meczach zawiódł. Dlatego jestem zdania, że mając skuteczniejszego napastnika dzisiaj mielibyśmy przewagę nad City w lidze i wcale to nie musi oznaczać, że Saka i Gabi mieliby mniej goli.

mruw komentarzy: 413711.05.2023, 17:00

Prawda jest taka, że nie ma tak wielu napastników, którzy są skuteczni i jednocześnie tworzą okazję. Wymienianie Toneya w tym gronie to jest jawna ignorancja, bo Brendford strzela głównie z kontry i rola Ivana w tej drużynie jest całkowicie inna niż by była u nas. Przekazanie piłki dalej podczas szybkiego ataku nie jest tym samym co wypracowanie koledze pozycji szybkim rozgrywaniem i opdowiednim ruchem w zatłoczonym polu karnym. Kto wam przychodzi do głowy oprócz Lewego, Haalanda i Kane kto odnajduje się jako kreator i egzekutor?

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698211.05.2023, 16:59

Porównywanie Xhaki do Sanogo, Frimponga itp, wychodzę.

patryksz komentarzy: 365111.05.2023, 16:59

@danielosik napisał: "Trossard grał na 9 wtedy"
Tak, bo był lepszą opcją niż nasza rezerwowa 9

BarcArsenal komentarzy: 135311.05.2023, 16:59

@Marzag: ja też kiedyś płakałem po odejściu Ramseya, a wcześniej byłem zły gdy kierowano wobec niego krytyke.

Każdy ma swojego ulubionego zawodnika (Bukayo i Emil

patryksz komentarzy: 365111.05.2023, 16:57

@Marzag napisał: "nie powinien grać w podstawie takiego zespołu jak Arsenal"

Dokładnie, jestem takiego samego zdania. Zdecydowanie Arsenal potrzebuje graczy formatu Frimponga, Djourou, Squillaci czy może Sanogo

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698211.05.2023, 16:54

@patryksz: Trossard grał na 9 wtedy

@Marzag: nie

Marzag komentarzy: 41313 newsów: 111.05.2023, 16:53

@Ups147 napisał: "No nie wiem, mam wrażenie że od paru godzin starasz nam się właśnie wmówić, że my potrzebujemy napastnika który nie strzela xdd"
Nie, ja próbuję wam "wmówić" że my nie mamy problemu ze strzelaniem bramek.

Ups147 komentarzy: 349711.05.2023, 16:53

@Marzag napisał: "A napisałem gdzieś, że ktoś kto będzie strzelał bramki nie będzie współpracował z drużyną?"

No nie wiem, mam wrażenie że od paru godzin starasz nam się właśnie wmówić, że my potrzebujemy napastnika który nie strzela xdd

Marzag komentarzy: 41313 newsów: 111.05.2023, 16:52

@danielosik napisał: "było to na FB związanym z Arsenalem. Jak wrócę z treningu to poszukam."
Na tym samym na którym przeklejali bezmyślnie fake info o tym, że Kiwior został ukarany za wycieknięcie składu?

patryksz komentarzy: 365111.05.2023, 16:52

@danielosik napisał: "Trossard który był w mega formie usiadł na ławce kosztem GJ, co z tego."

Usiadł, bo na 9 mamy Jesusa, a w oczach Mikela Trossard więcej daje na skrzydle i woli dać szansę wrócić do formy nominalnemu ŚN. Nic nadzwyczajnego

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698211.05.2023, 16:52

@Marzag: co ty piszesz chłopie...koniec dyskusji

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698211.05.2023, 16:51

@Marzag: było to na FB związanym z Arsenalem. Jak wrócę z treningu to poszukam.

Marzag komentarzy: 41313 newsów: 111.05.2023, 16:51

@danielosik napisał: "Xhaki według niektórych przed sezonem też nie powinno być, a gościu się zmienił nie do poznania, skąd mozesz wiedzieć czy z Laca nie byłoby podobnie."
Moim zdaniem dalej nie powinno go tu być, najsłabsze ogniwo z podstawowego Arsenalu. Fajny gościu, ale w meczach z najlepszymi odstaje najbardziej, nie powinien grać w podstawie takiego zespołu jak Arsenal.

patryksz komentarzy: 365111.05.2023, 16:50

@Ups147 napisał: "Pytanie tylko w jakiej roli. Czy będziemy szukać zmiennika dla Jesusa czy kogoś do pierwszej 11"

Zmiennik też może go posadzić.

@Dziadyga napisał: "Jest minimum 3 napastników(1 po za klubem) po prostu widzi,że trzeba lepszego.."

No tak 3:
• Jesus, który nie spełnia waszych oczekiwań
• Nketiaha, który jest conajmniej dwie klasy niżej i musi szukać minut gdzieś indziej
• Balogun, który dostanie miejsce w pierwszej XI albo nara

Przecież logiczne, że musi przyjść napastnik do rywalizacji z Jesusem

Marzag komentarzy: 41313 newsów: 111.05.2023, 16:50

@Ups147 napisał: "Dobra jeszcze jedno pytanie, skąd u Ciebie taka pewność, że jak ktoś będzie strzelał bramki to nie będzie współpracował z drużyną? Zobacz takiego Toneya czy Kanea, oni są skuteczni i do tego pracują dla zespołu. Jedno nie wyklucza drugiego."
A napisałem gdzieś, że ktoś kto będzie strzelał bramki nie będzie współpracował z drużyną?

swoją drogą @coooyg11 przytoczył w tej dyskusji już że Tottenham mając w składzie Kane PL i Sona w najlepszym swoim sezonie wykręcili 86 bramek.

My obecnie mamy 83 i 3 mecze do końca.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698211.05.2023, 16:48

@Marzag: Xhaki według niektórych przed sezonem też nie powinno być, a gościu się zmienił nie do poznania, skąd mozesz wiedzieć czy z Laca nie byłoby podobnie.

Marzag komentarzy: 41313 newsów: 111.05.2023, 16:47

@danielosik napisał: "The Times: Arteta w letnim okienku chce sprowadzić obrońcę, pomocnika oraz napastnika. Mikel chce także wzmocnić głębie składu."
jakiś link do artykułu?

Ups147 komentarzy: 349711.05.2023, 16:47

@Marzag napisał: "Napastnik który nie będzie w stanie tak współpracować z resztą jak Jesus ale strzelałby 20+ goli nie sprawi że Arsenal będzie lepszy."

Dobra jeszcze jedno pytanie, skąd u Ciebie taka pewność, że jak ktoś będzie strzelał bramki to nie będzie współpracował z drużyną? Zobacz takiego Toneya czy Kanea, oni są skuteczni i do tego pracują dla zespołu. Jedno nie wyklucza drugiego.

Marzag komentarzy: 41313 newsów: 111.05.2023, 16:47

@danielosik napisał: "ale co ty porownujesz tamta drużynę do tej? To jest zupełnie inny mental. Teraz Laca miałby lekko 10+ bramek."
Ale obecna drużyna jest lepsza między innymi dlatego że takich zawodników jak Lacazette już tu nie ma.

Marzag komentarzy: 41313 newsów: 111.05.2023, 16:46

@Be4Again napisał: "Ale to właśnie Ty próbujesz przekłamywać rzeczywistość. To, ze GJ woli wejść w drybling i stracić piłkę lub wyrzucić się do boku boiska to jest tylko jego wybór, który przekłada się później na brak jego skuteczności. Jeżeli ilość kontaktów z piłką w polu karnym, ilość otrzymywanych podać w polu karnym, jego XG, ilość zdobytych goli nie przemawia do Ciebie, że jest to najmniej skuteczny napastnik z top 10 napastników w EPL to już nie wiem co jest w stanie do Ciebie przemówić. Chyba tylko "mityczny tytaniczny" argument :D"
Ale ty nie czytasz tego co ja piszę, ja wiem że Jesus może być skuteczniejszy, ale nawet jak będzie skuteczniejszy to nie będzie strzelał 20 goli na sezon bo on nie znajduje się za często w sytuacjach bramkowych. Ma obecnie xG mniej niż 16, więc jakby miał świetną skuteczność to by miał te 15 goli +/- to dalej nie jest 20 goli. Ale czy to źle? Nie bo to nie ważne czy gole strzela napastnik czy skrzydłowy, tak naprawdę nikt tego nie sprawdza i liczą gole skrzydłowych albo pomocników tak samo jak gole napastnika.

My mamy drugi wynik bramkowy w europie( z najlepszych lig) a wy jakieś dyrdymały piszecie o tym że naszym problemem jest nieskuteczny napastnik.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698211.05.2023, 16:44

@Marzag: ale co ty porownujesz tamta drużynę do tej? To jest zupełnie inny mental. Teraz Laca miałby lekko 10+ bramek.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698211.05.2023, 16:43

@Marzag: The Times: Arteta w letnim okienku chce sprowadzić obrońcę, pomocnika oraz napastnika. Mikel chce także wzmocnić głębie składu.

Ups147 komentarzy: 349711.05.2023, 16:42

KoncZac już na dziś udział w tej dyskusji powiem tyle, Jesus ani nie jest tak dobry, ani tak zły jak tu można wyczytać dzisiaj.

Be4Again komentarzy: 349611.05.2023, 16:42

@Marzag napisał: "I taka z tobą dyskusja, zamiast rzeczowo porozmawiać, to naginasz fakty, odrwacasz kota ogonem byle by pozostać przy swojej tezie."

Ale to właśnie Ty próbujesz przekłamywać rzeczywistość. To, ze GJ woli wejść w drybling i stracić piłkę lub wyrzucić się do boku boiska to jest tylko jego wybór, który przekłada się później na brak jego skuteczności. Jeżeli ilość kontaktów z piłką w polu karnym, ilość otrzymywanych podać w polu karnym, jego XG, ilość zdobytych goli nie przemawia do Ciebie, że jest to najmniej skuteczny napastnik z top 10 napastników w EPL to już nie wiem co jest w stanie do Ciebie przemówić. Chyba tylko "mityczny tytaniczny" argument :D

Marzag komentarzy: 41313 newsów: 111.05.2023, 16:41

@BarcArsenal napisał: "Czyli tak.... Jesus jest średnio skuteczny i z piłką w polu karnym najczęściej nie szuka strzału, dzięki czemu strzelają głównie Saka, Martinelli i Martin i przez to jesteśmy.... nieprzewidywalni (?)

... jednocześnie jakby na miejscu Jesusa był ktoś kto potrafi nie tylko podać, ale też skutecznie uderzyć to bylibyśmy mniej nieprzewidywalni w ataku....

Jak tobie się to klei?"

Niee, ten monolog to tylko twój wymysł - tak zwany chochoł.

Dzięki Jesusowi lepiej się gra każdemu w ataku i Xhaka może się włączyć do ataku co się kilka razy przydało w tym sezonie.

Napastnik który nie będzie w stanie tak współpracować z resztą jak Jesus ale strzelałby 20+ goli nie sprawi że Arsenal będzie lepszy.

A żeby Jesus strzelał 20+ goli to musiałby inaczej grać i wtedy częściej dostawałby piłki do kończenia kosztem swoich kolegów. A obecnie mamy świetny wynik bramkowy tylko niektórzy ludzie woleli by żeby mieć napastnika co ma przy wyniku goli 2 z przodu(ostatnim takim był lacazette XD, taki żarcik) podczas gdy naszym problemem w ogóle nie jest ilość strzelania goli, a to kto strzela nie ma żadnego zanczenia dla drużyny.

Ups147 komentarzy: 349711.05.2023, 16:39

@BarcArsenal napisał: "Czyli tak.... Jesus jest średnio skuteczny i z piłką w polu karnym najczęściej nie szuka strzału, dzięki czemu strzelają głównie Saka, Martinelli i Martin i przez to jesteśmy.... nieprzewidywalni (?)

... jednocześnie jakby na miejscu Jesusa był ktoś kto potrafi nie tylko podać, ale też skutecznie uderzyć to bylibyśmy mniej nieprzewidywalni w ataku...."


Chciałbym żebyśmy byli kiedyś tak nieprzewidywalni jak ta historia xdd

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City37277388
2. Arsenal37275586
3. Liverpool372310479
4. Aston Villa37208968
5. Tottenham371961263
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer2110
A. Isak201
O. Watkins1913
D. Solanke193
Mohamed Salah1810
Son Heung-Min179
P. Foden178
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1