Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs
15.01.2025, 22:07, Łukasz Wandzel 3053 komentarzy
Ostatnie przegrane mecze i braki kadrowe nie powinny mieć znaczenia, gdy nadchodzą derby północnego Londynu. Arsenal w meczu z Tottenhamem wrócił na zwycięską ścieżkę, chociaż jako pierwszy stracił gola. Son otworzył wynik spotkania, wspaniale wykorzystując krótki fragment pierwszej połowy, w który jego drużyna nie broniła własnej szesnastki.
Dużo czasu zajęło Kanonierom przełożenie swojej boiskowej prezencji na wynik. Jednak tuż przed przerwą zdołali wyrównać, pójść za ciosem i wyjść na prowadzenie. W przypadku samobójczego trafienia na remis zapewne nie obejdzie się bez pomeczowych kontrowersji, ponieważ bramka padła po rzucie rożnym, który nie powinien zostać Arsenalowi przyznany.
Składy obu drużyn
Arsenal: Raya – Timber, Saliba, Gabriel, Lewis-Skelly (87' Zinczenko) – Odegaard, Partey, Rice (87' Merino) – Sterling (61' Martinelli), Havert, Trossard (77' Tierney)
Tottenham: Kinsky – Pedro Porro, Dragusin, Gray, Spence – Sarr (46' Johnson), Bissouma (46' Maddison), Bergvall – Kulusevski, Solanke, Son (78' Richarlison)
Pierwsza połowa minęła pod dyktanto Kanonierów. Jednocześnie Arsenal musiał gonić wynik. Oba zdania są prawdziwe. Gospodarze przeważali z zaledwie pięciominutową przerwą od dominacji, co wystarczyło podopiecznym Ange Postecoglou, by wyjść na prowadzenie.
Goście przetrwali kanonadę, której brakowało prochu. Na listę strzelców szybko mógł się wpisać Raheem Sterling. Anglik już na początku meczu znalazł się w dwóch dogodnych sytuacjach, lecz nie oddał strzału.
Było blisko, by receptą na brak skuteczności okazał się Antonin Kinsky. Golkiper Tottenhamu prawie poddał się pressingowi Arsenalu, lecz po jednym z ryzykownych wybić zaczęła się akcja, po której Koguty zaczęły dziobać. Po kilku wykreowanych sytuacjach zdobyli gola na 1-0. W 25. minucie Son przejął piłkę wybitą po rzucie rożnym i pokonał Davida Rayę po rykoszecie.
Zawodnicy Mikela Artety szybko wrócili do gry na połowie gości, lecz na wyrównanie zapracowali dopiero w 40. minucie. Declan Rice przy zagraniu z cornera podkręcił futbolówkę, o którą powalczył Gabriel. Piłka wylądowała w siatce, ale gol został zapisany Dominicowi Solanke jako trafienie samobójcze.
Warto odnotować, że sędzie błędnie przyznał Arsenalowi rzut rożny, po którym padła bramka na 1-1. W pojedynku Leandro Trossarda z Pedro Porro to ten pierwszy jako ostatni dotknął piłki, nim ta wyszła poza linię końcową. Przed przerwą Belg zdążył też sam pokonać Kinsky'ego, a Kanonierzy zeszli na przerwę z prowadzeniem.
W drugiej połowie rosła liczba szans Arsenalu na podwyższenie korzystnego rezultatu, tyle że wciąż kulała skuteczność. Wynik 2-1 wydawał się niskim wymiarem kary, jednak optyczna przewaga gospodarzy nie uchroniła ich przed nerwową końcówką. Były przepychanki, żółte kartki i słupek. Ostatecznie Kanonierzy zdobyli nie tylko trzy punkty, lecz także wiele wniosków do wyciągnięcia przez ekipę trenerską Mikela Artety.
źrodło: własneDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 20 | 14 | 5 | 1 | 47 |
2. Arsenal | 21 | 12 | 7 | 2 | 43 |
3. Nottingham Forest | 21 | 12 | 5 | 4 | 41 |
4. Newcastle | 21 | 11 | 5 | 5 | 38 |
5. Chelsea | 21 | 10 | 7 | 4 | 37 |
6. Manchester City | 21 | 10 | 5 | 6 | 35 |
7. Aston Villa | 21 | 10 | 5 | 6 | 35 |
8. Bournemouth | 21 | 9 | 7 | 5 | 34 |
9. Fulham | 21 | 7 | 9 | 5 | 30 |
10. Brentford | 21 | 8 | 4 | 9 | 28 |
11. Brighton | 20 | 6 | 10 | 4 | 28 |
12. West Ham | 21 | 7 | 5 | 9 | 26 |
13. Tottenham | 21 | 7 | 3 | 11 | 24 |
14. Crystal Palace | 21 | 5 | 9 | 7 | 24 |
15. Manchester United | 20 | 6 | 5 | 9 | 23 |
16. Everton | 20 | 3 | 8 | 9 | 17 |
17. Ipswich | 20 | 3 | 7 | 10 | 16 |
18. Wolves | 21 | 4 | 4 | 13 | 16 |
19. Leicester | 21 | 3 | 5 | 13 | 14 |
20. Southampton | 20 | 1 | 3 | 16 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 18 | 13 |
E. Haaland | 16 | 1 |
C. Palmer | 13 | 6 |
A. Isak | 13 | 4 |
B. Mbeumo | 13 | 3 |
C. Wood | 12 | 1 |
Matheus Cunha | 10 | 4 |
Y. Wissa | 10 | 2 |
N. Jackson | 9 | 3 |
J. Maddison | 8 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@adek504: A ile można mówić o tym dystansie do Liverpoolu?? Już dawno go powinno nie być ! A czy carabao to tylko dodatek ? To zawsze puchar ,drużyna robi się silniejsza w środku i daje paliwo na resztę sezonu
@tom8203:
Mam trochę podobnie.
Z realnych oczekiwań na mistrza przeszedłem na nadzieję :P
Kontekst wczorajszy boli najbardziej - Liverpool do 91 minuty remisował, a my prowadziliśmy 2-0 więc oczami wyobraźni można było widzieć stopnienie przewagi do dwóch punktów, a jest 6.
@marimoshi: Wiara była u mnie do wczoraj , i już prysła ! I mam wrażenie że jesteśmy o krok o kolejnych potknięć
@gunner1990: troche tak, ale w koncu Arczi zbudował druzyne ktora walczy o mistrza rok w rok a jeszcze niedawno nie bylo to do pomyslenia bo biegał Mustafi itp, dlatego te transfery nie takie złe, brakuje jak zawsze ...kropki nad i .....
@tom8203 napisał: "A ty jeszcze żyjesz nadzieja że majstra zdobędziemy ,że Newcastle przejdziemy i że napastnika w styczniu dostaniemy ?"
Tu nie potrzeba życia wielką nadzieją, trzymamy jeszcze dystans do LFC, który może się odmienić w chwilę
Co do przejścia Newcastle uważam, że to jest możliwe, ale Carabao nie definiuje sezonu, będzie dobrym dodatkiem i motywacja dla piłkarzy jak się uda zdobyć ale nic więcej
Z napastnikiem ciężko powiedzieć, czułem że nie będzie transferu od początku okna, bo ciężko o takie w zimie, ale no zobaczymy, jeszcze zostały 2 tygodnie
@tom8203 napisał: "@adek504: A ty jeszcze żyjesz nadzieja że majstra zdobędziemy ,że Newcastle przejdziemy i że napastnika w styczniu dostaniemy ?"
Myślę, że to normalne, że wierzy w mistrza. Jeżeli nie to mógłby przestać oglądać Arsenal.
Myślę, że w każdym tkwi się drobna wiara. Inaczej nie widziałbym sensu oglądania ligi - nie gramy ładnie, co chwilę kontuzja, niezrozumiałe decyzję Artety. Przecież bez wiary w cokolwiek oglądanie ich to masochizm
@adek504: no cos w tym jest, ale jednak ten sezon pokazuje troche inaczej, prawda jest taka , ze potrzebujemy obronce, pomocnika i bankowo dwoch do przodu czyli mamy przerabane na ten moment :-)
@Kiepomen napisał: "Podeślij tutaj"
x.com/Tripple____M/status/1880890313893630149
@sidtsw: u nas zawsze brakowało i będzie brakować kogoś/czegoś, jak zrobimy jeden transfer potrzebny na daną pozycję to odpadają 2 inne albo brak konkretnych rezerwowych na tę pozycję a na innej 4 zawodników z których 1 nieudacznik 2 wiecznie w szpitalu w trzeci musi łatać dziure gdzie indziej tak w skrócie . I tak to się kręci , następny sezon jest nasz blabla , Arcziego transfery w większości w ogóle się nie bronią, trzeba się poważnie zastanowić . Rozumiem żeby nie ściągać byle by tylko ściągnąć kogoś ale kuźwa to jest Arsenal w my co roku czekamy na cud że wygramy że to będzie ten sezon że nie będzie kontuzji że kluczowi nie odejdą nie zestarzeją się utrzymają formę itd, jest walka jest blisko ale koniec końców nie ma nic w gablocie
@adek504: A ty jeszcze żyjesz nadzieja że majstra zdobędziemy ,że Newcastle przejdziemy i że napastnika w styczniu dostaniemy ?
@kylo100:
To by znaczyło ,że Premier League przyznaje się do korupcji skoro płacą grzywnę są winni ,a za mniejsze przewiny evertonow i forest odjęli pkt
To już lepiej niech ogłoszą ,że City jest niewinne.
@sidtsw napisał: "Tomiyasu nawet nie licze, White i Timber wolalbym na stałe rotowac na PO a na SO miec klasyka na zmiane w postaci Diomande, takie moje zdanie ale oczywscie teraz priorytet to napad !"
Oczywiście White i Timber to bardzo mocno PO do rotowania, ale zaraz się okaże, że każdy z nich będzie grał tylko 50% czasu, a to pewnie mało dla tak ambitnych piłkarzy, dlatego opcja backupu Saliby dla nich jest bardzo dobra, tutaj raczej ewentualnie jest potrzebny ktoś mlody do dołożenia do tej układanki, ale nie za grube siano
@adek504: Tomiyasu nawet nie licze, White i Timber wolalbym na stałe rotowac na PO a na SO miec klasyka na zmiane w postaci Diomande, takie moje zdanie ale oczywscie teraz priorytet to napad !
@tom8203 napisał: "Panowie i Panie ten sezon po wczorajszym remisie trzeba wyrzucić do kosza jeśli chodzi o lige i puchary krajowe też ,nawet mina Artety po meczu mówiła sama za siebie . Ja już się nie oszukuje ! Trzeba drużynę przygotować do liftingu co już z resztą jest robione ! Pamiętać trzeba że City już nie będzie tak cieniować a Chelsea może być mocniejsza i United też dołączy !"
Tak, tak, tak, zamykamy klub na pół roku
W Nottingham marzą o mistrzostwie mimo że nie mają do tego żadnych podstaw, a w Arsenalu już mamy zamykać sezon - abstrakcja
No i zawsze jest taka śpiewka, że to jest ten sezon kiedy jest łatwiej, bo w następnym już dołączy United, Chelsea, Totenhma i pół ligi do walki o mistrza
A prawda jest taka, że nigdy wszystkie wielkie kluby nagle nie walczą o mistrzostwoa
@sidtsw napisał: "ze potrzeba napadziora ale Diomande by sie przydał bo potem musi biegac Partey na PO bo Timber musi byc na srodku, backup dla Saliby tak samo wazny jak dla Ode i Saki ale oczywiscie teraz priorytet to napad !"
Przecież Saliba ma zastępstwo w postaci Timbera, Whita, Tomyiasu, ile mamy jeszcze kupić tam zastępców
Problem jest w tym, że te kontuzje się nawarstwiają akurat na tych samych pozycjach, jak Saka wypadł to nagle wypadł Jesus i Nwaneri którzy też tam mogą zagrać
Jedyny klub w lidze który ma tak ogromne problemy kadrowe i nic z tym nie zrobi.
Tymczasem w Chelsea trzeci napastnik ma zgagę.
Kupujemy Nico !
wiem, ze potrzeba napadziora ale Diomande by sie przydał bo potem musi biegac Partey na PO bo Timber musi byc na srodku, backup dla Saliby tak samo wazny jak dla Ode i Saki ale oczywiscie teraz priorytet to napad !
@SoulStorm napisał: "Arsenal are reportedly close to ‘landing’ Sporting CP defender Ousmane Diomande.
@caughtoffside"
O to chodzi Arczi. Zdecydowanie musimy kupić jeszcze paru obrońców.
Podsumowaniem formy Odegaarda niech będzie strzał z kilku metrów w meczu z Tottenhamem. Stal oko w oko z bramkarzem i nie trafił nawet w bramkę mając piłkę na swojej lepszej stopie. White kontuzja, Bukayo kontuzja, Odegaard kontuzja, Hevartz kaleka, Trossard do 20 kolejki tragedia, Partey na PO dramat.
Jesus, Havertz, Merino, Calafiori, Sterling,
Partey na prawej obronie.
Brak 9-tki w klubie, który mianuje się pretendentem do tytułu.
To tylko niektóre z absurdów, a pewnie można by wymieniac dalej. Arsenal z historia wielu kontuzji za Wengera i problemów z tym związanych jest znana, a pomimo to ściągnęliśmy zajechanego przez Guardiolę Jezusa, Zinczenke który grał dla niego maks 2-3 mecze z rzedu po czym chwilę pauzował, Calafiori który cudem wrócił do futbolu profesjonalnego. Transfer Havertza to już w ogóle jedno wielkie nieporozumienie, szkoda strzepic ryja.
Ktoś musi za te błędy beknac, kredyt zaufania dla Artety już się wyczerpał.
@silvano95 napisał: "Twitterze jest filmik z ostatnimi 20 strzałami Ode i to jest jakaś masakra . Milik by lepiej to uderzał"
Podeślij tutaj
Panowie i Panie ten sezon po wczorajszym remisie trzeba wyrzucić do kosza jeśli chodzi o lige i puchary krajowe też ,nawet mina Artety po meczu mówiła sama za siebie . Ja już się nie oszukuje ! Trzeba drużynę przygotować do liftingu co już z resztą jest robione ! Pamiętać trzeba że City już nie będzie tak cieniować a Chelsea może być mocniejsza i United też dołączy !
Patrze nawet na takie Napoli. Zobaczcie jaka robote robi tam Conte w 1 sezonie, przejal druzyne, ktora skonczyla tamten sezon na 10 miejscu i z od razu walka o mistrza w tym sezonie, a nie maja jakis wielkich nazwisk m.in. Mctominay czy Lukaku xd troche sie z zazdroscia obecnie patrzy na te druzyny, ale wierze ze wrocimy jeszcze do gry w tym sezonie
@silvano95 napisał: "Na Twitterze jest filmik z ostatnimi 20 strzałami Ode i to jest jakaś masakra . Milik by lepiej to uderzał"
Poka
@silvano95: widzialem, dziwne to jest. Przeciez w poprzednich sezonach Martin zdobywal sporo goli a teraz nie potrafi kopnac w bramke
Przecież jakby Arsenal robił takie wałki, albo Liverpool, czy inny Tottenham to skończyłoby się możliwie surową karą.
Wiadomo, że są równi i równiejsi nie od dziś.
Na Twitterze jest filmik z ostatnimi 20 strzałami Ode i to jest jakaś masakra . Milik by lepiej to uderzał
I jak tam ? Ile już transferu przeprowadziliśmy do ofensywy mając 4 zawodników ofensywnych zdrowych grając na kilku frontach ? Bo rozumiem że to oczywiste że w takiej sytuacji już ktoś powinien być od tygodnia
Wczoraj próbowali rozegrać krótko to skończyło się to dośrodkowaniem w pole autowe.
@kylo100 napisał: ""The Athletic": Wiele wskazuje na to, że Manchester City zapłaci jedynie grzywnę za 115 zarzutów wobec których toczy się proces.
Werdykt poznamy w marcu"
Do przewidzenia... ale to tylko pokazuje, że nasza prawilnosc nie poplaca ;-)
@Topek: z tym sie zgadzam, ze brakuje troche innych rozwiazan sfg niz typowa wrzutka. Czasem sie prosi rozegrac krótko bo jest niepilnowany gracz ale i tak gramy wrzutke
@wajktor1998: może w takim razie trzeba grać krótko lub stworzyć inne warianty. Bo teraz to głównie tracimy czas, bo najpierw są 2 minuty ustawiania się, gadania miedzy sobą, przebieżek, a na koniec Ode podaje do bramkarza.
Są jeszcze wolne, które z wielu pozycji mógłby bić Rice.
@kylo100: Czyli można robić wałki, a jak coś Ci udowodnią to po prostu płacisz mandat, na który Cię stać.
"The Athletic": Wiele wskazuje na to, że Manchester City zapłaci jedynie grzywnę za 115 zarzutów wobec których toczy się proces.
Werdykt poznamy w marcu
@damianARSENAL napisał: "Jak były wyniki to Arteta był królem, teraz kontuzje najważniejszych zawodników oraz brak formy większości zawodników to Mikel do wywalenia i jaki to on jest najgorszy. Najgorsi to jesteście wy- płaczki i znawcy kanonierzy.com
Już nawet chcecie zmieniać kapitana, który niósł tę drużynę, nie ma różnicy między tą stroną, a devilpage."
A druga sprawa jest taka, że kluby działają na zasadzie dużych korporacji w obecnych czasach. Jak u mnie w firmie (pracuje w dużej, międzynarodowej firmie) dyrektor coś grubo zawali no to... ścina się głowę ;-) nawet jak poprzednie 5 lat robił duże zyski ;-) takie życie. Osoby decyzyjne niestety ale powinny miec to na uwadze. Jezeli ktos odpowiada za jakis obszar to powinien soe licyzc z konsekwencjami podejmowanych decyzji i ewentualne ich skutki. I nie mówię żeby zwalniać Artete już teraz. Bo pochopne decyzje nie wychodzą zbyt dobrze. Ale... zarząd powinien się tak delikatnie rozglądać za ewentualnym następcą. Liverpool udowodnił, że przykładając odpowiednio dużo czasu na analizę trenerów można ściągnąć kogoś kto wrzuci drużynę na wyższy poziom. Dlatego niech się rozglądają i jak nie będzie poprawy to będzie już jakaś opcja. A chciałbym zauważyć, że jak nie zaczniemy wygrywać znaczących trofeów to za 2-3 lata będziemy przechodzić cały proces od początku. Bo taki Saka czy Saliba będą chcieli w końcu coś wygrać. Jeżeli my im tego nie zagwarantujemy to oni sobie zagwarantują gdzieś indziej. A już wiele klubów było takich, które zaczynały grac dobrze ale przez brak trofeów tracili kluczowych zawodników i potem robiło się tylko gorzej. Także zarząd powinien zrobić analizę ryzyka i mieć różne opcje w zanadrzu.
@Topek: jak byl Nwaneri to on wrzucal z roznych, nawet jak byl Martin na boisku. Nie mamy nikogo inne do wrzutek lewa noga na ten moment
@SoulStorm napisał: "Martin Zubimendi reportedly has a '100% agreement' with Arsenal over personal terms, with the Real Sociedad midfielder set to make the move to the Emirates Stadium during this summer's transfer window."
Je je je... a napastnika zobaczymy może za 100 lat :-D @sebaarsenal napisał: "zgadzam się, wczoraj o tym pisałem. „Pizdowatość” Ode jest jednym z głównych powodów dlaczego mental mamy jaki mamy."
Ale Ode nigdy nie dojeżdżał. Zawsze nawet jak był w formie i zagrał 2 czy 3 mecze na poziomie top class to w 4 zawalił jakaś sytuacje meczową i był z tego remis. Jego głównym problemem jest decyzyjność pod bramka rywali. Ja ma strzelać to podaje, jak ma podawać to strzela. I do tego dochodzą często zmarnowane dobre sytuacje. Ostatnie 2 sezony temu było to przykrywane gdyż cała drużyną grała na 120% i jak Ode coś zawalał to Saka albo Rice tuszowali. Teraz kiedy gra teoretyczne powinna spocząć na barkach Ode jako jednego z najlepszych naszych ofensywnych zawodników jego braki uwydatniają się x2. @damianARSENAL napisał: "Jak były wyniki to Arteta był królem, teraz kontuzje najważniejszych zawodników oraz brak formy większości zawodników to Mikel do wywalenia i jaki to on jest najgorszy. Najgorsi to jesteście wy- płaczki i znawcy kanonierzy.com
Już nawet chcecie zmieniać kapitana, który niósł tę drużynę, nie ma różnicy między tą stroną, a devilpage."
Tu nie chodzi, że był Król, a teraz nie jest. To on odpowiada za progres drużyny oraz w dużej mierze za transfery. Drużyna w tym sezonie zaliczyła regres zamiast się rozwinąć. Naszagra stała się wolna i przewidywalna. Gdyby nie Jover to pewnie krecilibysmy się teraz w granicach 8 miejsca (trzeba by było policzyć ile pkt byłoby mniej gdyby oddać sfg). I można mówić, że dużo kontuzji itp itd. Ale jakby lepiej przeprowadził letnie okno to teraz dyskusja być może byłaby inna. Nikt mu nie kazał dopinać 2,5 transferów (tak Sterlinga traktuje jako 0,5 transferu) przez całe okienko i to w dodatku na pozycję które były dość dobrze obsadzone. Zawodnicy, którzy przyszli też mają minimalny wpływ na naszą grę. Calafiori pół sezonu towarzyszy Tomyiasu w szpitalu a Merino... lekko mówiąc nie dojeżdża. A zrobiliśmy te transfery mając ogromne braki w ofensywie. Co Arteta myślał? Że Martinelli co od 2 lat kopie się po czole zacznie grać jak Ronaldinho? Albo, że Havertz stanie się drugim Henrym?? No bez przesady. Teraz jest jak jest i powinien wypić piwo które naważył. Ale, że chlop jest uparty, stawia ciągle na pupilkow I na jakąś taktykę a'la Jose Mourinho. Guardiola 2 lata temu pokazał, że czasem dużo nie trzeba żeby odmienić grę. Wystarczyło jedno przesunięcie Stonesa do środka i nadrobil 12 pkt do nas. Ale do tego trzeba trochę elastyczności, a nie być betonem.
To nie jest najwyższa forma fizyczna Odegaarda i to widać. Przecież on w wielu aspektach prezentował się zdecydowanie lepiej w przeszłości. Bramek było więcej, nie dawał się przepychać, zyskiwał przestrzeń. Przy takim natłoku spotkań może byc ciezko wrócić, ale nie wierzę że on na stałe się tak cofnął w rozwoju.
Inna sprawa, że na teraz on nie powinien dostawać stojących piłek bo wrzuca straszne kartofle
@marimoshi napisał: "Może z lewej strony niech dorzuca Declan. Innego kandydata nie widzę."
Przecież całą taktyka naszych rożnych to to że są bite dochodzące do bramki
Saka też miał okres, że było wiadomo, że albo piłka nie przeleci pierwszego obrońcy albo będzie balonem
@arsenallord:
Może z lewej strony niech dorzuca Declan. Innego kandydata nie widzę.
@Taki: Pewnie, że brakuje jakościowych piłkarzy, transfery in do ataku są potrzebne na już. Jednak patrząc całościowo mamy pecha. Nie będziemy mieć też dwóch Sak czy dwóch Odeegardów, jednego na ławce drugiego w składzie, ten wchodzący z ławki to zawsze niższa jakość.
U Martina bardzo przeciętne są dośrodkowania przy różnych. Piłka bita wysoko bez odpowiedniej siły. Ciężko dla strzelca ją skontrować i strzelić z odpowiednią mocą. Przy dośrodkowaniu Rice wystarczy podstawić głowę.
@marimoshi napisał: "Saka to ile razy było narzekanie, że gra beznadziejnie, jest zajechany, a 5 minut później bramka czy asysta."
Jest po prostu lepszym piłkarzem. W porównaniu poziomu Saki i Odegaarda na korzyść Norwega zawsze wpływały aspekty wizualne. Na Odegaarda przy piłce po prostu dobrze się patrzy- a to zrobi jakieś kółeczko, zwiedzie balansem, odegra zewniakiem. To jest oczywiście bardzo dobry piłkarz- fajnie klepie na małej przestrzeni, dobrze zakłada pressing, natomiast żeby być topowym playmakerem musisz dostarczać zespołowi więcej efektu. Dobre, zasięgowe podanie (nie muśnięcie piłki na 5 metrów), strzał z obu nóg, precyzyjne dośrodkowanie- to u Odegaarda kuleje. On jak sobie nie przełoży na lewą nogę to nie istnieje, a nawet i te strzały są dość anemiczne. Piłka nożna to gra konkretów, a tych zdecydowanie za mało dostarcza Norweg. Bukayo to jest pan efektywność- on nawet jak podchodzi do rożnego to człowiek ma poczucie, że zaraz coś się wydarzy.
A ja nie lubię gadki kto powinien być kapitanem. To jest kwestia w której my nie mamy pojęcia. Nie znamy ich prywatnie i nie znamy ich zachowań w życiu codziennym. Kapitan to nie tylko darcie mordy. Kapitan to autorytet. Ode nie bez powodu jest kapitanem u nas jak i w reprezentacji Norwegii. Może czegoś więcej o nim nie wiemy.
Piers Morgan sent a message to Arteta's personal account on X after the gunners fumbled a 2 nil lead against Aston Villa.
Liverpool have a better striker who doesn’t start (Nunez) than Arsenal have in our squad. That’s the difference.
Sign a proper bloody striker
@m8arteta or kiss goodbye to the League - again.
@sebaarsenal:
Fizycznie to on każdy pojedynek przegrywa. Nie wymagam, aby był turem ale porównajmy to do Bernardo Silvy. On aż tak się nie odbija.
Nawet popatrzmy na Naszych zawodników - Havertz dryblas, który potrafi walczyć, Saka również powalczy barkiem.
Martin każdy pojedynek bark w bark przegrany. Fizyczność na poziomie Fabio Vieiry. Siedzi tutaj 4 rok, a nic się nie poprawił w tej kwestii.
Później człowiek widzi takiego 18latka jak MLS, który walczy i wszyskto wygrywa z przeciwnikiem nakręcając przy tym drużynę i kibiców.
@marimoshi: A dlaczego Ode został wypchnięty z Realu ? Tam nie ma miejsca na bycie pod formą. Grasz słabo lądujesz na ławce, a potem wyjazd z klubu. Żeby nie było ja nie narzekam na Odegarda, bo moim zdaniem jeszcze wróci do swojej kapitalnej formy. Prosty przykład Martinelli dwa lata bez formy a nadal gra. Chociaż w przypadku Martinelliego to raczej nie jest brak formy, a bardziej zatrzymanie dalszego rozwoju.
@sebaarsenal napisał: "zgadzam się, wczoraj o tym pisałem. „Pizdowatość” Ode jest jednym z głównych powodów dlaczego mental mamy jaki mamy. Tracimy bramę a nasz kapitan głowa w dół i zaczynamy od środka. 0 wsparcia i podnoszenia drużyny. Kolejna sprawa, że zawodzi regularnie w kluczowych momentach, co działa źle na cały zespół. Nie potrafi doskoczyć do rywala i wymusić kartkę przy ostrym wejściu przeciwnika. Wietrzenie drużyny powinno się zacząć od przekazaniu opaski Gabrielowi i Sace w pierwszej kolejności. Odegaard nigdy nie był materiałem na kapitana."
Jak widze te komentarze z mentalem z lat ubiegłych, że kapitan to musi być taki zadziora co to musi doskoczyć, wdać się w pyskówke itp
To już nie te czasy, jeszcze niedawno wszyscy zachwycali się, że Ode supe kapitan, że jako jedyny nas ciągnie itd
Wpadł w wiral słabszej formy i ma duże wahania gry, przydałoby sie go zluzować też w jakimś meczu, ale przez kontuzje w ataku praktycznie wszystkie możliwości zostały oganiczone i to jest problem niestety
Jak były wyniki to Arteta był królem, teraz kontuzje najważniejszych zawodników oraz brak formy większości zawodników to Mikel do wywalenia i jaki to on jest najgorszy. Najgorsi to jesteście wy- płaczki i znawcy kanonierzy.com
Już nawet chcecie zmieniać kapitana, który niósł tę drużynę, nie ma różnicy między tą stroną, a devilpage.
@marimoshi: zgadzam się, wczoraj o tym pisałem. „Pizdowatość” Ode jest jednym z głównych powodów dlaczego mental mamy jaki mamy. Tracimy bramę a nasz kapitan głowa w dół i zaczynamy od środka. 0 wsparcia i podnoszenia drużyny. Kolejna sprawa, że zawodzi regularnie w kluczowych momentach, co działa źle na cały zespół. Nie potrafi doskoczyć do rywala i wymusić kartkę przy ostrym wejściu przeciwnika. Wietrzenie drużyny powinno się zacząć od przekazaniu opaski Gabrielowi i Sace w pierwszej kolejności. Odegaard nigdy nie był materiałem na kapitana.