Nowy Rok, stara skuteczność: Arsenal 0:2 Liverpool

Nowy Rok, stara skuteczność: Arsenal 0:2 Liverpool 07.01.2024, 20:19, Mateusz Rosłoń 1901 komentarzy

Zła passa Arsenalu trwa w najlepsze. Kanonierzy na własnym stadionie ulegli drużynie Liverpoolu 0:2 i żegnają się z rozgrywkami FA Cup. Schemat ten sam, co we wszystkich ostatnich meczach: mocny start, przygniatająca przewaga w pierwszej połowie, ale z fatalną skutecznością, w drugiej połowie przygaśnięcie, kilka udanych akcji przeciwnika i Arsenal przegrywa. Nie pomogły z pewnością późne i nie najlepsze zmiany przeprowadzone przez Mikela Artetę - po godzinie gry boisko opuścił aktywny Reiss Nelson, podczas gdy po drugiej stronie boiska do samego końca biegał przemęczony Saka, a kolejni zmiennicy pojawili się dopiero w końcówce, już po straconym golu.

Oto składy, w jakich wystąpiły obie drużyny, wraz z przeprowadzonymi przez nie zmianami:

Arsenal: Ramsdale - White, Saliba, Gabriel, Kiwior (88' Smith Rowe) - Jorginho (80' Nketiah), Ødegaard, Rice - Saka, Havertz (88' Trossard), Nelson (62' Martinelli)

Liverpool: Alisson - Alexander-Arnold, Konate, Quansah, Gomez - Mac Allister (59' Gravenberch), Jones (75' Bradley), Gakpo (59' Jota) - Elliott (75' Clark), Nunez, Diaz

Już w pierwszych minutach meczu świetną daleką piłkę posłał Aaron Ramsdale. Sam na sam z bramkarzem znalazł się Reiss Nelson, który jednak nieco zagubił się w polu karnym i nie oddał groźnego strzału. W swoim stylu mnóstwo akcji kreował Martin Ødegaard, piłka wyraźnie szukała również Kaia Havertza. Niestety grający dziś na szpicy Niemiec albo spowalniał akcje przez swoje niezdecydowanie, albo oddawał bardzo niemrawe strzały, które nie mogły zaskoczyć Allisona. W 11. minucie Ødegaard oddał mocny strzał w poprzeczkę. Próbowali jeszcze Saka, Rice i całkiem groźnie z dystansu White, ale wszystkie ich uderzenia były albo niecelne, albo zbyt słabe, by zaskoczyć brazylijskiego golkipera Liverpoolu. The Reds rzadko znajdowali się pod polem karnym Ramsdale'a, jednak w 45. minucie po podaniu Cody'ego Gakpo z szesnastego metra w stronę bramki huknął Trent Alexander-Arnold. Piłka odbiła się od poprzeczki, pierwsza połowa zakończyła się więc remisem.

W drugiej połowie Liverpool nieco się przebudził, za to Arsenal lekko spuścił z tonu. Zaczęło się od ciekawego podania White'a do Saki, który ścigał się z Gomezem, ale przy próbie przełożenia piłki na lewą nogę w polu karnym stracił ją na rzecz Alissona. Potem oglądaliśmy raczej wymianę ciosów niż wyraźną przewagę jednej z drużyn. W 61. minucie kolejny niemrawy strzał Havertza odbił się od nogi interweniującego obrońcy i wyszło z tego coś, bo mogło zaskoczyć Alissona, ale piłka nie wylądowała w siatce, dobitki nie wykorzystał zaś Saka. W 77. minucie miała miejsce groźna akcja Liverpoolu: po dograniu Diogo Joty w polu karnym z obrońcami poradził sobie Luiz Diaz, po czym oddał mocny strzał na krótki słupek, świetnie interweniował jednak Aaron Ramsdale. Po tej akcji Liverpool wykonywał rzut rożny, który zakończył się strzałem Joty w poprzeczkę.

Dwie minuty później sędzia podyktował rzut wolny dla the Reds po lewej stronie pola karnego Arsenalu. Kąśliwy centro-strzał Alexandra-Arnolda wylądował na głowie Jakuba Kiwiora, ale piłka poleciała niestety nie w tą stronę, co trzeba i zatrzepotała w siatce - mamy 0:1 dla Liverpoolu po golu samobójczym Polaka.

W tym momencie ze snu zimowego obudził się Mikel Arteta i zaczął wprowadzać ofensywnie usposobionych rezerwowych. Arsenal do ostatnich chwil starał się wyrównać, ale nie był w stanie poważnie zagrozić bramce Liverpoolu. W 95. minucie Ramsdale próbował uruchomić ostatni atak swojej drużyny długim podaniem, pilkę przejął jednak Darwin Nunez i Liverpool ruszył z kontrą. Podanie Diogo Joty minęło fatalnie interweniującego Martinellego, Luiz Diaz oddał mocny strzał w prawy górny słupek - Ramsdale bez szans, 0:2 i koniec rywalizacji.

Tak więc znowu byliśmy świadkami ciekawego spotkania, w którym Kanonierzy od początku przeważali, ale przez cały mecz nie znaleźli drogi do siatki rywali i ostatecznie polegli. Mimo dwóch straconych goli na pewno należy pochwalić Aarona Ramsdale'a, który zagrał chyba swój najlepszy mecz w obecnym sezonie. Trochę przykro myśli się o tym, że w najbliższym meczu Premier League z dużą dozą prawdopodobieństwa i tak zastąpi go ulubieniec Mikela Artety, David Raya. Kibicom the Gunners pozostaje tylko czekać na przebudzenie swoich ulubieńców i liczyć na ruchy transferowe w obecnym okienku, bo wzmocnienia z pewnością by się przydały. Kiedy Arsenal w końcu zacznie grać na miarę oczekiwań i swoich możliwości? Oby już po przerwie reprezentacyjnej.

FA CupLiverpoolRaport pomeczowy autor: Mateusz Rosłoń źrodło: Własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
damianARSENAL komentarzy: 883310.01.2024, 14:04

Benzema na wypożyczenie to byłoby coś.

ozzy95 komentarzy: 2195 newsów: 110.01.2024, 14:03

@kaziu874 napisał: "Nie. Havertz gra bo Arteta uważa, że jak się wkomponuje już w zespół to będzie idealnym piłkarzem na tą pozycję z umiejętnościami, które posiada. No ale ozzy95 napisał że Niemiec gra bo kosztował duże siano to tak pewnie jest, bo ogląda mecze w telewizji i wie co siedzi w głowie Artety."

Tak, uważam, że będzie dalej grał często, również ze względu na kwotę transferu i to, że Arteta go sobie wymyślił na tej pozycji i ewentualne powodzenie lub nie pójdzie w całości na jego konto, więc istnieje ryzyko, że będzie chciał go budować kosztem innych graczy i pomimo słabszych pojedynczych występów. Uważam, że Hiszpan nałożył na siebie dodatkową presję w związku z tym autorskim pomysłem i kwotą transakcji, być może będzie chciał tym coś udowodnić, może tak być. A że Arteta bywa uparty to myślę, że nie trzeba nikogo przekonywać. Naprawdę sądzisz, że kwota tego transferu nie dodaje pewnego aspektu psychologicznego do całej tej sytuacji? Myślę, że to zawsze trochę siedzi w głowie trenerów/menedżerów, bo to nie gra komputerowa, a prawdziwa odpowiedzialność i konsekwencje. Masz rację, ja jedyne co mogę to spekulować, ale staram się to jakoś umotywować i wziąć pod uwagę różne czynniki.

wawrzyn1903 komentarzy: 24410.01.2024, 13:55

@varatas napisał: "Do gry nie wnosi nic ekstra, a wspomnianej dynamiki brak mu totalnie."
widziałeś zawodnika o jego wzroście który jest dynamiczny bo ja nie. To nie jest ta charakterystyka piłkarza.

DB10Bergkamp komentarzy: 49110.01.2024, 13:47

@Arsenal96l: dzisiaj łącza Arsenal z wypożyczeniem.... Benzemy.

coraz ciekawiej

Kaczaza komentarzy: 745610.01.2024, 13:39

"With a release clause worth €60m (£53m), the Sociedad maestro would be quite the signing for Arsenal to make this month, especially with the Gunners seemingly prioritising a centre-forward.
Yet according to Mundo Depotivo, Arsenal could pull the trigger to sign Zubimendi, with the north London side willing to pay the midfielder’s release clause to open up a move to the Premier League.
A player who Fabrizio Romano has branded as ‘special’, signing Zubimendi would be an interesting move from Arsenal given what fans have been expecting the Gunners to do this January."

Arsenal96l komentarzy: 505710.01.2024, 13:36

Myślicie że jest szansa na jakieś transfery w tym okienku ?

varatas komentarzy: 257210.01.2024, 13:33

@MarkOvermars: A co zrobił?

kaziu874 komentarzy: 685710.01.2024, 13:31

@ozzy95 napisał: "Rozwijamy się i jednocześnie gramy na pozycji numer 8 zawodnikiem, który jest eksperymentem i kosztował przy tym grube siano ale będzie grał bo kosztował grube siano. Spoko"
Nie. Havertz gra bo Arteta uważa, że jak się wkomponuje już w zespół to będzie idealnym piłkarzem na tą pozycję z umiejętnościami, które posiada. No ale ozzy95 napisał że Niemiec gra bo kosztował duże siano to tak pewnie jest, bo ogląda mecze w telewizji i wie co siedzi w głowie Artety.

varatas komentarzy: 257210.01.2024, 13:30

@Rynkos7: W piłce oczywiście liczą się warunki fizyczne, ale nie możesz ich wykorzystać bez odpowiedniej dynamiki. Gram trochę w piłkę amatorsko i widzę na boisku gości, którzy jestem pewien, że generalnie są silniejsi od każdego pozostałego gracza, ale przez to, że nie mają dynamiki w poruszaniu się, to przegrywają starcia fizyczne.

Sama siła nie wystarczy, trzeba jeszcze mieć inne walory, że ją wykorzystać. Havertz też mnie rozczarowuje, mimo że pokładałem w nim nadzieję. Do gry nie wnosi nic ekstra, a wspomnianej dynamiki brak mu totalnie.

Rynkos7 komentarzy: 756810.01.2024, 13:24

@Rafson95 napisał: "Warunki fizyczne do grania na szpicy w BPL to miał Olivier Giroud a nie takie chuchro jak Havertz ;p"

E tam. Crouch to też był chuchro :>

ozzy95 komentarzy: 2195 newsów: 110.01.2024, 13:23

Gdyby dostępny był Tomi i zdrowy Zina to jestem ciekaw jakby wyglądał Ukrainiec w środku kosztem Havertza. Na pewno pokazywałby się bardziej do grania, mógłby "wciągać" rywala bardziej na naszą połowę i posłać coś prostopadłego na skrzydło, może Martinelli w końcu miałby więcej miejsca i mógł wykorzystać swój ciąg na bramkę i dynamikę. Zina mógłby bardziej zagrać łącznika między obroną/Declanem a napadem. Havertz gra dużo bez piłki, wbiega często w pole karne, ale poza pojedynczymi wrzutkami od Saki nie dostaje zbyt wiele piłek i nic z tego nie wynika. Natomiast w ataku pozycyjnym daje bardzo mało.

A w napadzie jeśli Jesus dalej będzie wyglądał jak impotent to nie wiem czy nie miałoby sensu znowu spróbować Trossarda, chyba z Burnley i Sevillą zaprezentował się więcej niż przyzwoicie.

Oczywiście to wszystko przy założeniu, że nikt nie przyjdzie w tym okienku.

Rafson95 komentarzy: 1060810.01.2024, 13:22

@Rynkos7 napisał: "Wiesz, chodzi o jego warunki fizyczne, wzrost."
Warunki fizyczne do grania na szpicy w BPL to miał Olivier Giroud a nie takie chuchro jak Havertz ;p

Garfield_pl komentarzy: 3224510.01.2024, 13:19

Arsenal youngsters James Hillson (goalkeeper), Reuell Walters & Ethan Nwaneri have travelled with the first-team squad for their Dubai training camp. [@jeorgebird] #afc

Rynkos7 komentarzy: 756810.01.2024, 13:16

@Rafson95 napisał: "Moim zdaniem nawet na papierze to nie wygląda fajnie. To w ogóle nie wygląda fajnie pod żadnym względem"

Wiesz, chodzi o jego warunki fizyczne, wzrost. Dla mnie pomysł również beznadziejny.

Rafson95 komentarzy: 1060810.01.2024, 13:15

@metjuAFC: Mi się wydaje, że na ten moment mamy zarejestrowany pełny skład do ligi - 25 zawodników.
Aby kogoś kupić musielibyśmy kogoś sprzedać, albo wyrejestrować jakiegoś Elnenego czy Soaresa i nie byliby uprawnieni do gry.

Rafson95 komentarzy: 1060810.01.2024, 13:07

@Rynkos7 napisał: "Dokładnie, wizja Kaia na 9 wygląda fajnie na papierze."
Moim zdaniem nawet na papierze to nie wygląda fajnie. To w ogóle nie wygląda fajnie pod żadnym względem

metjuAFC komentarzy: 5874 newsów: 110.01.2024, 13:00

Arteta nie może zakładać, że zawodnicy sami z siebie nagle zaczną strzelać czy grać lepiej. Przede wszystkim nie można liczyć na to, że zdeowie dopisze im do końca maja. Wiem, że nie zawsze transfer jest rozwiązaniem, ale poprzednie decyzje powodują to, że właśnie teraz jest potrzebny.

metjuAFC komentarzy: 5874 newsów: 110.01.2024, 12:58

Można się śmiać z Totków, a nawet należy ;-), ale trzeba przyznać że chyba coś tam drgnęło jeśli chodzi o zarządzanie drużyną. Widzą że wypadli im ŚO to ruszyli na rynek i przyklepują Dagusina. Son na Pucharze Azji więc wypożyczają Wernera. U nas brakuje takich reakcji. Wypadł Jesus więc będzie grał Nketiah albo Havert. Wypadł Zina więc na siłę będzie tam pchany Kiwior. Trochę to tak na dziko się kreuje. Szkoda.

Mastec30 komentarzy: 733710.01.2024, 12:54

My się cieszyliśmy, że zawodnicy w lecie olewali Bayern dla nas a w sumie ten Radu olał Bayern nawet dla Tottenhamu :D Taki trochę nokaut dla Bawarczyków

Be4Again komentarzy: 396010.01.2024, 12:47

@MarkOvermars napisał: "Duda debil w dalszym ciągu widzę xd"

Tylko w naszym kraju prezydent broni przestępców skazanych prawomocnym wyrokiem :D To jest absurd. Prawo łaski znosi konieczność odbywania kary za popełniony czyn, a nie uniewinnia skazanych. Nawet jak uznają łaskę PAD czy tam Duduś ułaskawi ich ponownie to nie zmieni to faktu, że Ci dwaj nadal będą skazanymi przestępcami. Po prostu PAD daruje im karę, ale wyrok uznających ich winę pozostanie bez zmian. Ci dwaj nie mogą już być posłami.

Potem dziwne, że absolutnie nikt poza fanatykami PiSu nie traktuje Dudy poważnie. Jak ma być inaczej jak ten w swoim wystąpieniu sam sobie przeczy. Z jednej strony mówi o sprawiedliwości i państwie prawa, a z drugiej strony ułaskawia osoby, które łamały prawo, fałszowały dowody, organizowały prowokacje i manipulacje tylko po to żeby doprowadzić do przestępstwa, a następnie skazania. Tak działa państwo prawa?

Podstawą państwa prawa jest równość wobec prawa, a PAD potwierdził swoimi decyzjami, że są równi i równiejsi. Wszystko zależy od przynależności partyjnej.

kylo100 komentarzy: 380210.01.2024, 12:47

Kataloński "Sport" informuje, że w letnim oknie transferowym szykuje się prawdziwy exodus piłkarzy z Arabii Saudyjskiej.

Zawodnicy, którzy przenieśli się do ligi saudyjskiej z Europy chcą wrócić na Stary Kontynent, ponieważ nie odnaleźli się w nowym miejscu.

Furgunn komentarzy: 1029010.01.2024, 12:41

Timo Werner o transferze do Tottenhamu:

„Dołączyłem do wielkiego klubu. Przyszedłem tu zdobywać trofea”.

Oo ale pojechał, podobno kibicuje im od dziecka :]

Be4Again komentarzy: 396010.01.2024, 12:32

ESR ma olbrzymi potencjał i wie to każdy kto chociaż trochę zna się na tym sporcie. Jednak jest też zawodnikiem, który kompletnie nie wpisuje się w koncepcję MA. Jego "ogrywanie" czy to na skrzydle czy na środku pomocy w początkowym okresie było podyktowane bardziej brakiem innych możliwości niż wiarą Mikela w tego zawodnika. ESR w ofensywie robi różnice, jednak jego gra bez piłki kompletnie nie pasuje do taktyki MA. W pressingu i odbiorach jest słaby. Do tego ma słabą dynamikę i ciężko jest mu naprawić swój błąd w momencie straty piłki. Nie wpasowuje się w ogólny zamysł tego jak MA chce grać, czyli w skrócie atakujemy razem i bronimy razem. ESR w zespole, w którym będzie zwolniony z zadań defensywnych może być niezwykle istotnym elementem.

Mastec30 komentarzy: 733710.01.2024, 12:30

@piter1908 napisał: "Havertz który jest często fatalny gra wszystko w ESR nie dostaje szansy nawet w meczach o nic."

Zwłaszcza, że ESR jest zawodnikiem, którego wprowadzenie swego czasu w meczu z Cheslea prawdopodobnie uratowało Mikelowi posade. Bo kto wie, czy by go nie zwolnili gdyby karta sie nie odwróciła od tamtego meczu. A Emil był wtedy wiodącą postacią. Być może wystarczy go tylko odbudować czego my nawet nie próbujemy zrobić.

@piter1908 napisał: "Teraz zestawie to sobie

Havertz - wykończenie i skuteczność...

To chyba wystarczy."


Teraz zestaw to sobie z pozostałymi napastnikami ? Masz gdzieś skuteczność ?
Jak coś nie działa to ciśniesz to do porzygu czekając aż zadziała czy próbujesz coś zmienić ? Za Havertzem się ciągnie brak skuteczności ale mnie jego gra z Live napawała optymizmem bo często te sytuacje tworzył innym.

MarkOvermars komentarzy: 939910.01.2024, 12:25

Duda debil w dalszym ciągu widzę xd

Ups147 komentarzy: 367510.01.2024, 12:24

@ozzy95 napisał: "Rozwijamy się i jednocześnie gramy na pozycji numer 8 zawodnikiem, który jest eksperymentem i kosztował przy tym grube siano ale będzie grał bo kosztował grube siano. Spoko. Martinelli, Trossard ostatnio kopią się po czole ale to ESR ma być ofiarą rozwoju klubu. Kolejną ofiarą Ramsdale, bo komuś się ulało, że zrobimy sobie drugiego Edersona. Błagam. W imię tego rozwoju grajmy ciągle to samo, tymi samymi którzy ostatnio regularnie zawodzą i liczmy, że może nagle coś kliknie."

No i właśnie, ofiarą rozwoju można śmiało nazwać Arona, bo chłop z niczego został odesłany na ławkę, a prezentował się dobrze, a nie Emila który kiedyś tam strzelił parę bramek i coś grał. Przypomnę, że to było 2 lata temu, od tej pory nawet jak gra to dla mnie gra poprosru słabo, nie daje nawet sygnałów na boisku, że mógłby powalczyć o pierwszą 11. To już ten hejtowany Vieira w tym cSie dał więcej dobrych zmian niż Emil. Ja się w zasadzie chłopaki z wami zgadzam, ze musimy coś zmienić, tylko nie uważam, że akurat ESR będzie naszym zbawieniem w tym momencie.

Rynkos7 komentarzy: 756810.01.2024, 12:24

@piter1908:

Dokładnie, wizja Kaia na 9 wygląda fajnie na papierze. Potem przychodzi do meczu i oglądasz te jego strzały, dobitki jakby żadnego śniadania nie zjadł, albo w ogóle jakby tydzień czasu nic nie jadł. Harvetz tak jako joker, ale nie jako etatowy gracz na tej pozycji.

piter1908 komentarzy: 532110.01.2024, 12:20

Co do Kaia na szpicy...
To chyba nikt tutaj niema wątpliwości że jedyne czego nam tam brakuje to wykończenie i skuteczność.

Teraz zestawie to sobie

Havertz - wykończenie i skuteczność...

To chyba wystarczy.

piter1908 komentarzy: 532110.01.2024, 12:15

Jeżeli można mieć jakiś zarzut do Artety to zdecydowanie jest to budowa/odbudowa zawodników szerszego składu. Ja też nie rozumiem jak można katować cały czas tych samych 11 zawodników i nie zważać na to jak długi i ciężki jest sezon. Owszem wielu z nich nie pokazuje zbyt wiele ale muszą dostać czas i zaufanie. Havertz który jest często fatalny gra wszystko w ESR nie dostaje szansy nawet w meczach o nic. Podobnie jest z Vieira , gość zawodzi na całej linii ale dwoje gra gdy jest zdrowy a co z młodymi ?
Liverpool nawet w meczu z nami gdy wynik nie jest pewny daje jakiś młodziaków i oni pokazują że można . To samo robi Guardiola w tym sezonie i co? Są niżej od nas?
Musimy pracować nad mentalem całej grupy, zwłaszcza tych co nie grają, tak by byli gotowi w momencie kiedy nadejdzie szansa i potrafili ją wykorzystać a potem konsekwentnie wywalczyć miejsce w składzie. Niestety u nas nie gra się ze względu na formę tylko przez wzgląd na nazwisko i umiejętności które nie zawsze są najważniejsze..

Mastec30 komentarzy: 733710.01.2024, 11:57

@Ups147 napisał: "jak był wprowadzany to za dużo nie pokazywał"

No w tym jest właśnie problem, że jak był wprowadzany to dostawał minuty jak w tym sezonie. Po długim urazie nie da się tak z marszu wejść i w kilka minut boisko zdominować. Ja rozumiem jakby zagrał w tym sezonie 800/1000 minut i nic nie pokazał ale nie jak ma poniżej 250 minut we wszystkich rozgrywkach. My sami sobie krzywdę robimy bo gramy zawodnikami bez formy i nie próbujemy nowych rozwiązań. A akurat na pozycji ESR mamy dwóch gości którym przydałaby się czasem ławka. To samo Nelson. Z Liverpoolem fajnie dochodził do sytuacji. Może gdyby był w rytmie meczowym to którąś by wykorzystał ale jak ma być jak ma powyżej 1000 minut mniej nić Martinelli bez formy. A w kanadyjce tylko 3 mniej. Czasem jak nie idzie to dobrze jest coś zmienić. Jeżeli nas nie stać na kogoś nowego i lepszego to szansa dla takie ESR to powinna być jedna z opcji. Nawet jak się nie uda to się go sprzeda po sezonie a na pewno łatwiej będzie uzyskać jakąś cene za gośćia który zagra powyzej 1000 min niż za kogoś kto ma raptem 250 i z ławy się nie podnosił

ozzy95 komentarzy: 2195 newsów: 110.01.2024, 11:54

@Ups147 napisał: "A dzieki Pepe i Aubie mamy FA Cup i co z tego? Tęsknimy za nimi? Rozwijamy się jako klub j potrzebujemy lepszych zawodników niż Emil."

ale ich już w klubie nie ma, bo Arteta ich nie chciał. Emila też chyba nie chce, ale trzyma go dalej i w połowie sezonu daje rozegrać łącznie 270 minut, gdzie tu sens i logika?

Rozwijamy się i jednocześnie gramy na pozycji numer 8 zawodnikiem, który jest eksperymentem i kosztował przy tym grube siano ale będzie grał bo kosztował grube siano. Spoko. Martinelli, Trossard ostatnio kopią się po czole ale to ESR ma być ofiarą rozwoju klubu. Kolejną ofiarą Ramsdale, bo komuś się ulało, że zrobimy sobie drugiego Edersona. Błagam. W imię tego rozwoju grajmy ciągle to samo, tymi samymi którzy ostatnio regularnie zawodzą i liczmy, że może nagle coś kliknie.

Kiepomen komentarzy: 454510.01.2024, 11:52

@Mastec30 napisał: "Tottenham dość konkretnie na rynku. Wernera może nie ma co zazdrościć ale z drugiej strony ryzyko zerowe, a nóż trochę odpali ale ten obrońca z Genoa to już ciekawy deal."
Werner do rotacji na skrzydła byłby dobra opcja, szczególnie że to tylko wypożyczenie. Gość może mało strzela ale w kreacji i uczestniczeniu w grze był naprawdę spoko w Chelsea.

Ups147 komentarzy: 367510.01.2024, 11:41

@arsenallord napisał: "A czym Martinelli sobie zapracował, żeby cały czas grać w pierwszym składzie? W takiej formie co ostatnio?"

Też uważam, że Gabi nie jest w formie i nawet irytuje momentami, ale zastąpienie gościa bez formy, gościem bez formy i bez rytmu meczowego raczej dobrych efektów nie przyniesie. Bardziej na miejscu Artety bym się zastanawiał jak odblokować Martinelliego niż kim go zastąpić, zresztą raczej pierwszy do wejścia na jego pozycję i tak jest Trossard.

FlameDood komentarzy: 179310.01.2024, 11:36

Z całą sympatią do ESR ale jego odejście byłoby najlepszą opcją i dla klub i dla samego Emila. Nic nie zapowiada, że Arteta nagle zacznie na niego stawiać i stanie się ważną częścią drużyny. Zmieni barwy i może zacznie w końcu regularnie grać. Z drugiej strony klub będzie mógł na nim zarobić te 25/30mln. W lecie trzeba zrobić wietrzenie szatni i gracze typu ESR, Nketiah, Nelson, Cedric, Elneny powinni odejść.

jumanji komentarzy: 114010.01.2024, 11:35

Poza tym Emil to nadal młody Anglik i nasz wychowanek. :)

cyniek1994 komentarzy: 56910.01.2024, 11:32

@Ups147: Oczywiscie zgadzam sie z tobą,
Lecz jak nie ma kasy na transfery podobno wiec czemu nie dac szansy i sprobowaac nim grac ? kazdy widzi ze nie idzie nam gra niby tworzymy niby przewazamy a nic strzelic nie mozemy, pamietam ESR jak wchodzil jako joker a mial najwiecej bramek w kadrze, ma to cos z czym sie rodzisz albo nie w sesnie strzelanie bramek.

Ups147 komentarzy: 367510.01.2024, 11:26

@Mastec30 napisał: "Jak ma znaleźć formę jak w tym sezonie zagrał w PL jakieś 100minut ?"

Ten jeden sezon w którym grał dobrze był 2 lata temu, potem tylko kontuzje i jak był wprowadzany to za dużo nie pokazywał, dla mnie jak chcemy walczyć o najwyższe cele, a chyba takie mamy aspiracje, to potrzebujemy dużo lepszych zawodnikow niż on. @ozzy95 napisał: "róbmy z Emila jakiegoś przypadkowego grajka, bo w sezonie 21-22 to po części dzięki jego dobrym występom mieliśmy szansę wejść do pucharów."

A dzieki Pepe i Aubie mamy FA Cup i co z tego? Tęsknimy za nimi? Rozwijamy się jako klub j potrzebujemy lepszych zawodników niż Emil.

arsenallord komentarzy: 30389 newsów: 11710.01.2024, 11:24

@Ups147: A czym Martinelli sobie zapracował, żeby cały czas grać w pierwszym składzie? W takiej formie co ostatnio? Jak wchodzi nie prezentuje się źle. Trzeba dać mu szansę.

metjuAFC komentarzy: 5874 newsów: 110.01.2024, 11:19

Wszystko co widzę jeśli chodzi o transfery przewidziane są na "summer". Pytanie tylko co z "winter" bo brakuje nam LO i napastnika. Wiem że mamy na karku FFP i ograniczony budżet, ale zaraz możemy obudzić poza TOP4 i będzie gonitwa pod koniec sezonu żeby pozostać w LM.

ozzy95 komentarzy: 2195 newsów: 110.01.2024, 11:15

@Ups147 napisał: "albo szuka formy i znaleźć nie może"

ale żaden zawodnik nie znajdzie formy w samym treningu i przez wejścia na 10-minutowe ogony. Nie róbmy z Emila jakiegoś przypadkowego grajka, bo w sezonie 21-22 to po części dzięki jego dobrym występom mieliśmy szansę wejść do pucharów. Zadebiutował w kadrze, miał kontuzje, problemy z pachwiną to k******o straszne jest ale na pewno nie jest już inwalidą/emerytem piłkarskim. Arteta go skreślił i szczerze powiedziawszy jest to dla mnie trochę zagadkowe. Jak tak dalej będzie przyspawany do ławki to nie wyciągniemy za niego wiele, więc tutaj nikt wygrany nie będzie. Chłopak musi stąd uciekać.

cyniek1994 komentarzy: 56910.01.2024, 11:14

ESR jednak szanse powinien dostac w koncu dzieki niemu i Martinellemu prawodopodobie Arteta jest dalej trenerem Arsenalu.

Mastec30 komentarzy: 733710.01.2024, 11:06

@lordoftheboard napisał: "on nie jest wahadłowym bardziej niż obrońca?"

Teraz jest bardziej ustawiany na wahadło ale grywał też jako PO.

Mastec30 komentarzy: 733710.01.2024, 11:03

@Ups147 napisał: "albo jest kontuzjowany, albo szuka formy i znaleźć nie może."

Jak ma znaleźć formę jak w tym sezonie zagrał w PL jakieś 100minut ?

@Ups147 napisał: "A czym Emil sobie zapracował na danie szansy?"

A czym sobie zaprzepaścił skoro praktycznie nie gra ? Powiedzmy sobie szczerze, że są w składzie i często na boisku zawodnicy pod formą którzy na ławce nie usiądą o nich można mówić że nie przekonują. Emil nie ma szansy przekonać czy zniechęcić do siebie bo nie gra

lordoftheboard komentarzy: 837610.01.2024, 11:02

@Mastec30: on nie jest wahadłowym bardziej niż obrońca?

Mastec30 komentarzy: 733710.01.2024, 11:01

Arsenal are ‘determined’ to sign Jeremie Frimpong & plan to activate his £34m release clause this summer. Frimpong is at the top of Arsenal’s list to reinforce at right-back & the club see the release clause as ‘an opportunity that they cannot miss’.

Klauzula niska. Z Saka mógłby ostro współpracować. Obrona Tomiyasu/Timber na LO - Gabriel, Saliba - ofensywny Frimpong mogłaby wypalić. Trójka defensywna, jeden bardziej ofensywny. Dla mnie git.

Ups147 komentarzy: 367510.01.2024, 10:48

@arsenallord napisał: "Arteta niestety nie da szansy ESR. Jest za miękki na takie ryzyko."

A czym Emil sobie zapracował na danie szansy? Tak pomijając ten jeden sezon w którym zagrał spoko, to większość czasu, albo jest kontuzjowany, albo szuka formy i znaleźć nie może. Sprzedać gościa, póki jeszcze jest coś warty i ktoś może się nabierze na ten jeden dobry sezon.

AR14 komentarzy: 137010.01.2024, 10:31

ESR też jak gra, to robi to strasznie na alibi.
Miał swoje momenty, jak szybko atakowalismy, często z kontry i na wymiany szliśmy.

Teraz kontrolujemy mecze i nie widać, żeby wszedł, cofnął po piłę i rozegrał do przodu. W pełni zresztą to rozumiem, na niższym poziomie rozrywkowym to samo mnie złapało, ciągle w głowie bałem się, że stracę i będzie lincz.

Jeżeli nie ogarnie tego, to będzie jego koniec w AFC :c

arsenallord komentarzy: 30389 newsów: 11710.01.2024, 10:13

Arteta niestety nie da szansy ESR. Jest za miękki na takie ryzyko.

FlameDood komentarzy: 179310.01.2024, 10:12

@songoku95 napisał: "Dlatego patrząc na to jak wygląda Nasza pozycja LŚP powinniśmy zaufać ESR i dac mu kredyt zaufania na tej pozycji. Havertz więcej da drużynie grając jako /9/ i zmieniając się pozycjami własnie z ESR."
ESR ma problem z tym by być regularnym zmiennikiem, jak już dostaje szansę to nie więcej niż 10 minut więc gdzie tam do pierwszego składu. Niestety ale Arteta pokazuje że nie ma do niego zaufania i jest to przykre bo tak postępując my kibice nie dowiemy się czy ESR jest w stanie dać nam coś więcej.

tomaszszef komentarzy: 173110.01.2024, 09:41

@Arsenal2004: o kurde . Jeszcze calver lewin i kudlacze razem. Trzymac sie od nich jak najdalej i tego typu zawodnikow.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady